Bitcoin - A weapon of mass disruption
Volgens mij is er nog geen datum bekend. "Binnen enkele weken" ofzoTrivlox schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:49:
Wanneer worden die MT Gox BTC's dan vrijgegeven?
BLP3geldermalsen schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:14:
Nu Coinbase gestopt is met iDeal ben ik er klaar mee. Wat is een goed alternatief met ideal

Bitvavo om te kopen en versturen/ontvangen/uitbetalen, Binance om te handelen, of als je meer geduld hebt Kraken maar de handels fees zijn hoger dan Binance.geldermalsen schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:14:
Nu Coinbase gestopt is met iDeal ben ik er klaar mee. Wat is een goed alternatief met ideal
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 27-08-2022 19:24 ]
Gewoon bij blijven kopen . Komt echt wel weer een bullmarketmugenmarco schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:24:
soms vraag ik mij af waarom ik nog in crypto zit nu ik steeds vaker merk dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren voordat we weer op bv 40k zitten, nu met alle onzekerheid op de markt zie ik het er niet rooskleurig in.
Bitcoin heeft in zijn geschiedenis al veel crashen meegemaakt... Het kwam altijd sterk terug.
Amper 10 maand geleden had Bitcoin een historisch prijs record, en nu zou bitcoin plots dood zijn omdat alles zakt?
Hold gewoon en stop met naar de koers te kijken, denk je dat binnen nu en 10 jaar de beursmarkt of Bitcoin geen nieuwe records zal kennen?
Alles stijgt terug in de toekomst, het gaat allemaal over vraag en aanbod.
Ik wil dit duidelijk maken voor iedereen, de huidige prijs heeft geen belang, de prijs in de toekomst wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Raf1994 op 27-08-2022 18:36 ]
Zodra we weer op 6 cent staan.Trivlox schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:49:
Wanneer worden die MT Gox BTC's dan vrijgegeven?
Als het 12k haalt stel jij de bodemprijs weer bij.
Er zijn maar weinig mensen die all in gaan bij hun gestelde bodemprijs.
DCA and walk away.mugenmarco schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:24:
soms vraag ik mij af waarom ik nog in crypto zit nu ik steeds vaker merk dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren voordat we weer op bv 40k zitten, nu met alle onzekerheid op de markt zie ik het er niet rooskleurig in.
Foei Rafiki, moest die eerste zin nu zo?Raf1994 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:35:
Bende kleine kinderen man.
Bitcoin heeft in zijn geschiedenis al veel crashen meegemaakt... Het kwam altijd sterk terug.
Amper 10 maand geleden had Bitcoin een historisch prijs record, en nu zou bitcoin plots dood zijn omdat alles zakt?
Hold gewoon en stop met naar de koers te kijken, denk je dat binnen nu en 10 jaar de beursmarkt of Bitcoin geen nieuwe records zal kennen?
Ik wil dit duidelijk maken voor iedereen, de huidige prijs heeft geen belang, de prijs in de toekomst wel.
Verder heb je wel een soort van gelijk denk ik.
Raf1994 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:35:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I0VOH9ECdU17MBwJ4DN9BrFS.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk dat je BL3P bedoelde?

Is inderdaad een oude bekende en Nederlandse exchange, maar is ook duur en wat langzamer qua bijstellen van de koers (al geeft dat ook mogelijkheden
Dat zit wel Schnorr.
Ultieme buy high, sell low!Gelukszoekr schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:10:
[...]
150 euro gekocht. Wat doen die per coin? Wie weet gaan ze wel x10 bij de volgende bullrun!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
dylan_ schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:24:
https://mobile.twitter.co...tatus/1563476445439340544
Dat is niet best voor de prijs gok ik zo
/f/image/lXaohrXoXkV98quNEFsuNWzt.webp?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Het bedrag wat vrijkomt, is nog geen 10 procent van dagelijks handelvolume in btc. Aldus las ik op Twitter 😜. Sommetjes waren aannemelijk dus zal niet direct mt Gox zijn die voor een extra crash gaat zorgen.PilatuS schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:15:
Je mag er denk ik wel vanuit gaan dat minimaal 20% van de BTC's die vrijkomen vanuit Mt.Gox verkocht gaan worden. Dit geeft toch een flinke druk omlaag. Verder denk ik ook dat weinig OTC zal gaan, dus het meeste zal op exchanges verkocht worden. Die 20% is genoeg voor aardig wat omlaag, laat staan 50% wat ook niet vreemd zou zijn.
Wil niet zeggen dat het niet omlaag gaat, maar gox is gewoon een extra FUDje.
Nee. Nee.roflexx schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:00:
Is dit dumpen alleen door dat mt gox gedoe? Dus als die dumpers van mt gox hebben gedumpt kunnen we weer moon?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Maar misschien heb ik het wel mis hoor. NFA.
Volume zegt vrijwel niets. Het gaat om wat er in de orderboeken staat en hoeveel mensen het willen kopen en voor welk bedrag. Veel van het volume zijn gewoon bots die 0.3% pakken een paar keer per dag. Als er voor een miljard aan BTC wordt verkocht over een paar dagen, dan ga je dat zeker zien. Het is de vraag of er voldoende mensen die miljard er in willen stoppen. Zo niet, dan gaat de prijs net zo ver omlaag tot er genoeg mensen zijn die dat miljard er in willen stoppen. Het is maar 10% van het volume zegt niets over de gevolgen van grote hoeveelheden verkopen.ThoffeGast schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:00:
[...]
Het bedrag wat vrijkomt, is nog geen 10 procent van dagelijks handelvolume in btc. Aldus las ik op Twitter 😜. Sommetjes waren aannemelijk dus zal niet direct mt Gox zijn die voor een extra crash gaat zorgen.
Wil niet zeggen dat het niet omlaag gaat, maar gox is gewoon een extra FUDje.
Edit: En 10% van het volume, hoeveel daar van is washtrading ? Nog los van bots die helemaal niet willen kopen voor de langere termijn. Je moet het echt hebben van mensen die kopen en voor een tijdje vasthouden. De vraag is hoeveel van die mensen met hoeveel geld er nu in deze bearmarket zijn. Er hoeft ook helemaal geen 50% van de prijs af, maar meer dan 10% is niet onwaarschijnlijk.
LUNA heeft voor 1.5 miljard aan BTC verkocht met een totaal van 80k BTC. Dat gaf ons meer dan 20% omlaag.
[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 27-08-2022 23:31 ]
Ik bedoel, btc was destijds onder de 500 dollar, ik zou wel wat winst pakken!
[ Voor 24% gewijzigd door keanu_ op 27-08-2022 21:26 ]
Nano being nano
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 27-08-2022 23:31 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De meme ladder met twee sporten:Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:32:
Ja toch. Zal zo ook eens wat BUSD uit flexible halen en een laddertje zaaien.
Waar gaan we voor luitjes? 15k redelijk?
6942,0
4206,9
Leverage zo hoog mogelijk natuurlijk, what could go wrong
PSA: MtGox is *NOT* distributing any coins this week, or the next week, or the week after that.
— Eric Wall | BIP-420😺 (@ercwl) 27 augustus 2022
Source: I’m a MtGox creditor. The repayment system is not live yet.
Next step: Go and block @TheAltcoinHub for spreading this misinfo.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 28-08-2022 00:08 ]
Mooi. Dan hebben we die flush nog tegoed.
Doe maar ergens in december dan ofzo. Als we op 14k staan, zo'n nasty candle naar 8.5k
Of mss toch maar wachten? Moeilijk haha...
[ Voor 255% gewijzigd door _Gast_ op 28-08-2022 00:35 ]
Die dollars en euro's kosten inderdaad gemiddeld steeds meer.
Dat zit wel Schnorr.
BTC is inmiddels zo'n 70% gezakt tegenover ATH. Kan het lager, vast wel. Alleen als het aankomt op DCA dan is -70% helemaal geen gekke plek om te beginnen. Of dit dan 10%, 20% of 50% is, da's een ander verhaal._Gast_ schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 00:20:
Ik ga maar eens beginnen met DAC-en...
Of mss toch maar wachten? Moeilijk haha...
[ Voor 20% gewijzigd door Blender_01 op 28-08-2022 00:41 ]
Als het niet door zakt naar 17k en beetje hier rondom 20k gaat hooveren behoud je een opgaande trend met higher lows. Een MA250 zo je wilt: beetje sandwich tussen MA200 en MA300.
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 28-08-2022 00:43 ]
Als je met 'bende kleine kinderen' de mensen bedoelt die posten over de dump die zou kúnnen volgen op de distributie van de MtGox BTC's vind ik je reactie kortzichtig.Raf1994 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:35:
Kijk, als je hodler bent en buiten af en toe wat DCA verder niets doet aan trading, dan heb je er vertrouwen in dat de koers op lange termijn omhoog gaat en kan ik me voorstellen dat het 'gerommel' op dit prijsniveau je niet interesseert.
Maar er zijn ook mensen die wél traden, wél naar de koersen kijken en wél anticiperen op mogelijke scenario's.
Als iemand aangeeft dat een bepaald event mogelijk een drukkend effect kan hebben op een koers, dan wil dat niet direct zeggen dat hij/zij zich zorgen maakt over de langetermijn-ontwikkeling van de koers, of denkt dat BTC dood is/gaat.
Want je kunt het namelijk ook zien als een kans.
Juist met korte maar hevige dips, zoals bijvoorbeeld de coronadip in maart 2020, kun je je BTC positie voor relatief weinig geld behoorlijk vergroten, of in korte tijd veel geld verdienen.
Maar misschien bedoelde je er iets anders mee; in dat geval mag je deze post natuurlijk lekker langs je heen laten gaan
:fill(white):strip_exif()/f/image/GAojzswkzaX7BLqsGcbF72Qa.png?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Is dit een widespread phising attempt om achter onze adressen te komen met een bitcoin babe?
Want als je specifiek een user bedoelt zul je een gerichtere actie moeten doen
Vertaald naar anderen: Keihard rekt dus?Pelox schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:12:
Vandaag gaan we moon, ik voel het aan mijn zwembadwater.
* sh4d0wman zit voor de deur van de gesloten Bruna. My body is ready.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Debiteuren konden toch een CEX uitkiezen waar ze hun funds kregen? Hij doelt dan waarschijnlijk op een uitbetaalsysteem waarbij de curator gaat proberen alle funds op hetzelfde moment te verzenden.
Genoeg mensen die CEX-balansen volgen, zodra de eerste batches richting de beurzen komen weten we het binnen 5 minuten. Tot dat moment niet al te druk om maken.
Verder klinkt het een beetje als een "stop de FUD, ik wil niet dat de koers nog verder zakt voordat ik kan verkopen" bericht. Wat ik overigens snap, zullen toch spannende tijden zijn voor mensen die daar een substantieel bedrag aan BTC hebben staan. Die gaan zeker een deel verzilveren.
Zoals iemand anders hier ook al aangaf, we moeten er zeker op rekenen dat 25%+ direct verkocht gaat worden, maar dit gaat veel geleidelijker zijn dan we misschien vrezen. Je zit met tijdzones en wellicht ook met vertragingen in het versturen van de funds, mensen gaan niet allemaal op hetzelfde moment op de marketsell knop rammen.
I think #ETH is heading home my friends pic.twitter.com/WLaiPuo244
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 27 augustus 2022
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
:strip_exif()/f/image/obdoemKvGAayZEfxx7bXv0ex.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door zwembroek op 28-08-2022 10:09 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dus ‘home’ is een vrijstaand huis met garage en schoorsteen!?Jedi_Pimp schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:02:
Bizar hoeveel potentiële downside ETH nog heeft, zeker ten opzichte van BTC.
I think #ETH is heading home my friends
All-in.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 28-08-2022 10:32 ]
Maktub
Verwijderd
De 'home' visual kan ook een oude pick-up zonder wielen en vastgeroeste achterklep die omhoog blijft staan representeren.MrMrq schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:08:
[...]
Dus ‘home’ is een vrijstaand huis met garage en schoorsteen!?
All-in.
Bedoeld ie zijn Twitter vrienden?Jedi_Pimp schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:02:
Bizar hoeveel potentiële downside ETH nog heeft, zeker ten opzichte van BTC. Je zou bijna denken dat het midden van de regressieband onvermijdbaar is gezien een groot aantal factoren, behalve de Merge. En daarnaast hebben we het afgelopen jaar geleerd dat je niet determistisch moet zijn
[Embed]
Is het een Duitser die zich Amerikaans probeert voor te doen?
Uhmmm, wat rook je?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:16:
[...]
De 'home' visual kan ook een oude pick-up zonder wielen en vastgeroeste achterklep die omhoog blijft staan representeren.
Doe mij wat
"This is pure 100% Cryptonian Hopium ladies and gentlemen, crypto shit."
Dus ‘home’ is een auto waar ik droog in kan slapen, die geen wielen heeft en dus geen benzine kost, met een terras dat bij regen transformeert in een zwembad?!Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:16:
[...]
De 'home' visual kan ook een oude pick-up zonder wielen en vastgeroeste achterklep die omhoog blijft staan representeren.
All-in.
Maktub
Zo lekker dier. Hoeveel satoshi kost je poepert?
verkloot de quote... maar ja, h&%renmarkt dus wel ontopic
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Moet je je voorstellen dat ze bij de import van alle adressen een foutje hebben gemaakt en al die Bitcoin voor altijd verloren gaan... Ze zullen het wel in batches uitvoeren om te checken of alles goed gaatBTC100K2021 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:51:
[...]
Hij doelt dan waarschijnlijk op een uitbetaalsysteem waarbij de curator gaat proberen alle funds op hetzelfde moment te verzenden.
Crypto kennende gaat het sowieso fout.Taro schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:02:
[...]
Moet je je voorstellen dat ze bij de import van alle adressen een foutje hebben gemaakt en al die Bitcoin voor altijd verloren gaan... Ze zullen het wel in batches uitvoeren om te checken of alles goed gaat
Zero.
Ik zag er anders gisteren op Twitter hetzelfde in, alleen vond ik het een uitlaat ipv omhoog staande klep
Wat zijn jullie allemaal abstract ingesteldTaro schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:04:
[...]
Ik zag er anders gisteren op Twitter hetzelfde in, alleen vond ik het een uitlaat ipv omhoog staande klep
Zo'n curator op leeftijd die normaal al moeite heeft om Excel te openen nu 140K internetmuntjes laten verdelen, kan haast niet goed gaan héTaro schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:02:
[...]
Moet je je voorstellen dat ze bij de import van alle adressen een foutje hebben gemaakt en al die Bitcoin voor altijd verloren gaan... Ze zullen het wel in batches uitvoeren om te checken of alles goed gaat
😂😂😂😂😂 Ik viel even van de banksh4d0wman schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:02:
[...]
Zo lekker dier. Hoeveel satoshi kost je poepert?![]()
verkloot de quote... maar ja, h&%renmarkt dus wel ontopicDuikt snel weg voor Taro met de hamer....
Ik lul ook zomaar wat
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Toen waren er altijd usecases voor crypto het zou een hedge zijn, nieuwe betaal middel, fiat vervangen enz enz, die verhalen houden nu wel een beetje op en blijft alleen het speculeren/gokken over, dat was het natuurlijk altijd al.Raf1994 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:35:
So this time it is different? Volgens mij gebeurde dit tijdens vorige bear markets ook.Slux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:52:
[...]
Toen waren er altijd usecases voor crypto het zou een hedge zijn, nieuwe betaal middel, fiat vervangen enz enz, die verhalen houden nu wel een beetje op en blijft alleen het speculeren/gokken over, dat was het natuurlijk altijd al.
Stack Sats
Imo wel ja, of er moet weer iets nieuws komen zoals poffertjes swaps i.p.v. pannenkoeken swaps oid.Stovirpi schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:54:
[...]
So this time it is different? Volgens mij gebeurde dit tijdens vorige bear markets ook.
We hebben nu ook wel alle zieltjes gehad die konden instappen van sloebers zoals ik tot de big Wall Street boys, bij de vorige bear riep iedereen wacht maar tot die instappen.. nou dat hebben we nu gezien
Schaarste gaat imo ook niet echt op want 90%+ trade op een exchange, maar ja niemand weet het, het zal ongetwijfeld weer een keer omhoog gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 28-08-2022 14:03 ]
Verwijderd
Ik verwacht rond de 6 cent wel een dead-cat bounce naar 250k.Slux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:01:
[...]
Imo wel ja, of er moet weer iets nieuws komen zoals poffertjes swaps i.p.v. pannenkoeken swaps oid.
We hebben nu ook wel alle zieltjes gehad die konden instappen van sloebers zoals ik tot de big Wall Street boys, bij de vorige bear riep iedereen wacht maar tot die instappen.. nou dat hebben we nu gezien![]()
Schaarste gaat imo ook niet echt op want 90%+ trade op een exchange, maar ja niemand weet het, het zal ongetwijfeld weer een keer omhoog gaan.
Ik ben het sowieso niet eens met je post maar om alleen even hier op te reageren, volgens mij klopt dit niet.Slux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:01:
[...]
We hebben nu ook wel alle zieltjes gehad die konden instappen van sloebers zoals ik tot de big Wall Street boys, bij de vorige bear riep iedereen wacht maar tot die instappen.. nou dat hebben we nu gezien
Veel bedrijven (iig in de USA) wachten juist op regulering zodat daarmee de spelregels duidelijk worden. Wanneer die duidelijk zijn is de algemene verwachting volgens mij toch wel dat er nog veel meer bedrijven gaan investeren.
Daarnaast was ik dat "institutional money incomming" geblaat overigens 2 jaar geleden al zat. Wil alleen aangeven dat er nog best flinke investeringen gedaan kunnen worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 28-08-2022 14:07 ]
Met regulering verlies je ook weer een hoop believers want ''tegen, daar is crypto niet voor bedoeld blabla'' en met regulatie haal je ook het hele ponzi/piramide spelletje weg waar iedereen juist aan verdiend.Nopheros schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:06:
[...]
Ik ben het sowieso niet eens met je post maar om alleen even hier op te reageren, volgens mij klopt dit niet.
Veel bedrijven (iig in de USA) wachten juist op regulering zodat daarmee de spelregels duidelijk worden. Wanneer die duidelijk zijn is de algemene verwachting volgens mij toch wel dat er nog veel meer bedrijven gaan investeren.
Daarnaast was ik dat "institutional money incomming" geblaat overigens 2 jaar geleden al zat. Wil alleen aangeven dat er nog best flinke investeringen gedaan kunnen worden.
Een gereguleerde bitcoin is helemaal niet interessant want dan haal je ook het volatiele eruit omdat manipulatie dus ook een stuk lastiger zal worden.
Maar we gaan het allemaal zien, bitcoin zal echt niet ten onder gaan maar ik geloof er nu minder in dan een paar jaar terug.
Iedereen die onder water staat zal niet snel zijn lightningwallet trekken, inflatie voor gangbare valuta of niet.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik ben het met je eens. Wil er alleen nog aan toevoegen dat ook btc uiteindelijk gewoon kapot zal gaan, net zoals alles. Maar dat kan best nog 50 jaar duren.Slux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:12:
[...]
Met regulering verlies je ook weer een hoop believers want ''tegen, daar is crypto niet voor bedoeld blabla'' en met regulatie haal je ook het hele ponzi/piramide spelletje weg waar iedereen juist aan verdiend.
Een gereguleerde bitcoin is helemaal niet interessant want dan haal je ook het volatiele eruit omdat manipulatie dus ook een stuk lastiger zal worden.
Maar we gaan het allemaal zien, bitcoin zal echt niet ten onder gaan maar ik geloof er nu minder in dan een paar jaar terug.
Zero.
Ik denk dat er qua adoptie nog op meerdere vlakken veel te behalen is. Niet alleen met de recente berichten van Mastercard en Blackrock. Echter zal het als consequentie hebben dat de volatiliteit t.z.t afneemt. Daar zal BTC schaarste wel bijdragen aan een stabilisering / stijging.Slux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:01:
[...]
Imo wel ja, of er moet weer iets nieuws komen zoals poffertjes swaps i.p.v. pannenkoeken swaps oid.
We hebben nu ook wel alle zieltjes gehad die konden instappen van sloebers zoals ik tot de big Wall Street boys, bij de vorige bear riep iedereen wacht maar tot die instappen.. nou dat hebben we nu gezien![]()
Stack Sats
Laten we het hopenPelox schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:30:
[...]
Ik ben het met je eens. Wil er alleen nog aan toevoegen dat ook btc uiteindelijk gewoon kapot zal gaan, net zoals alles. Maar dat kan best nog 50 jaar duren.
Vroeger of later moest er natuurlijk regulatie komen. Dat is nog lang niet klaar, en zal continu aangepast worden. De regulatie is nu alweer een stuk verder dan een paar jaar geleden, en het lijkt er niet op alsof men in de westerse wereld heel snel van Bitcoin af wilt. Wat op zich opvallend is als je ziet hoeveel maatschappelijke druk en aandacht gaat naar het klimaatprobleem. Blijkbaar willen onze beleidsmaker nog wel even afwachten wat Bitcoin ons in de toekomst kan brengen.Slux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:12:
[...]
Met regulering verlies je ook weer een hoop believers want ''tegen, daar is crypto niet voor bedoeld blabla'' en met regulatie haal je ook het hele ponzi/piramide spelletje weg waar iedereen juist aan verdiend.
De volatiliteit neemt af, niet alleen door regulatie, ook omdat het simpelweg een stuk lastiger is om iets met een hoge marketcap te sturen. Dit maakt Bitcoin minder interessant voor de gokkers en het snelle geld. Tegelijkertijd zorgen duidelijke regels ook voor mogelijkheden. Grotere fondsen/bedrijven zullen sneller Bitcoin kopen als voor hun duidelijk is wat de spelregels zijn lijkt mij.
Mijn geloof is niet minder, wat mij betreft heeft het nog steeds hele goede papieren om het digitale goud te worden, waarmee het nog makkelijk x10 kan. En wie weet wat nog meer. "Mensen overschatten mogelijkheden op de korte termijn, en onderschatten dit over een lange termijn - Bill Gates"
tldr. HODL
Verwijderd
Dat zegt weinig, want een paar jaar terug geloofde je ook nergens in en was je ook gewoon aan het tradenSlux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:12:
[...]

BTC Schaarste is imo niet echt een issue, pas als mensen het van de exhanges gaan halen zal er een schaarste komen, en daar is niet echt een reden voor en dan moeten mensen het nog snappen ook.Stovirpi schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:31:
[...]
Ik denk dat er qua adoptie nog op meerdere vlakken veel te behalen is. Niet alleen met de recente berichten van Mastercard en Blackrock. Echter zal het als consequentie hebben dat de volatiliteit t.z.t afneemt. Daar zal BTC schaarste wel bijdragen aan een stabilisering / stijging.
Stil nouVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:32:
[...]
Dat zegt weinig, want een paar jaar terug geloofde je ook nergens in en was je ook gewoon aan het traden
ik hoop nog +/- 30 jaar door te kunnen traden met deze bende.
Verwijderd
Dat moet wel lukken. De toekomst zit sowieso vol kansen voor mensen die goed kunnen traden.Slux schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:38:
[...]
Stil nou![]()
ik hoop nog +/- 30 jaar door te kunnen traden met deze bende.
Over 10 jaar kun je prima wilde bramen traden tegen eieren, op de grote verwilderde en verschroeide asvelden die we vroeger Europa noemde.
Ik zie het rooskleurig in.
De komende jaren worden m.i. (weer) een spannende periode.
Relatief veel coiners zitten er gewoon in voor de ‘gegarandeerde’ prijsstijging. Zeker mensen die nu bijkopen, want nu staat Bitcoin ‘laag’. Ik vind ‘laag’ overigens een moeilijk argument bij een asset die je een paar jaar geleden nog opraapte voor een fractie van de huidige prijs.
Zolang de self fulfilling prophecy uitkomt is het allemaal mooi.
Het mooie is dat het precies dat is: een self fulfilling prophecy. Als er geen black swan is a la Mt Gox (veel winst kunnen nemen) of Celsius (verplicht verlies moeten nemen), is er geen plotse, heftige verkoopdruk en blijven we hangen rond het huidige prijspijl - tot de cyclus zich herhaalt. En basis van rendementen uit het verleden verkoopt dan niemand op 40k - want m00n en 250k soon!!
En zelfs als er een black swan is (COVID), dan houdt de cyclus zich redelijk kranig.
Natuurlijk mag je zeker niet uitsluiten dat de prophecy eens NIET uitkomt. Daar kan je je prima tegen beschermen door niet erin te stoppen wat je niet kwijt mag raken, en tijdig winst te nemen.
TL/DR: weet ik veel
Maktub
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ok sir. Heb gedumpt. Rekt.Taro schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:17:
Pfff, zak dan gewoon verder, wickje onder die lijn en hup beginnen met die bullrun! Let's get it over with!
[Afbeelding]
Bull run alleen als de economie en wereld problemen gedempt zijn.Taro schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:17:
Pfff, zak dan gewoon verder, wickje onder die lijn en hup beginnen met die bullrun! Let's get it over with!
[Afbeelding]
bijna 4 jaar geleden.
https://www.trouw.nl/nieu...-de-lol-is-eraf~bed76455/
Kan het artikel niet lezen ivm paywall, maar vermoed wel ongeveer wat er staatlighting_ schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:33:
[...]
Bull run alleen als de economie en wereld problemen gedempt zijn.
bijna 4 jaar geleden.
https://www.trouw.nl/nieu...-de-lol-is-eraf~bed76455/
Duurt lang. Maar het is zo September. En oké in 2020 was dat nog een positief iets voor de koers van bitcoin tot april 2021. Maar go away in May and be back in September is een dingetje. Kijken of de koers dan wel doorzakt voor een retest van de low van wat was het 13/14 juni?Taro schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:17:
[Afbeelding]
FtfyGelukszoekr schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:48:
Ah, de nieuwe Madelon Vos is weer uit. Kan ik vanavond weer een uurtje aanhoren hoe hard de wereld naar de klote gaat door de inflatie, een fijn stukje reverse hopium wat investeren betreft fappen
In crypto is het meestal go away in May but remember to get rekt in september, oktober, november and december!Joosie200 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:47:
[...]
Duurt lang. Maar het is zo September. En oké in 2020 was dat nog een positief iets voor de koers van bitcoin tot april 2021. Maar go away in May and be back in September is een dingetje. Kijken of de koers dan wel doorzakt voor een retest van de low van wat was het 13/14 juni?
Zero.
True voor nu. Verse fiat knal ik er langzamerhand vanaf november in. Eens kijken of de premise: een jaar na het halen van de ath pak je het beste de bodemprijzen mee stand houd. En anders heb ik mijn hodl potje nog.Pelox schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
In crypto is het meestal go away in May but remember to get rekt in september, oktober, november and december!
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!