[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.660 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48

Darrell

Fiat moonboy

Eindelijk weer eens een biefstukje vanavond. Kleintje dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:16

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://image.nexo.io/lib/fe39117075640474711771/m/3/b4907877-2c8f-4883-8f42-4dc64193ecff.png

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
We gaan weer omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Ik heb ook eindelijk een keer een plukje van een ALT die een moonshotje doet. Ik heb ooit na tipje van Moody (geloof ik) een mooie fluf INJ gekocht. Hij was er maandje later met +20% weer vanaf geloof ik maar ik heb die zooi nog steeds. -90% inmiddels uiteraard maar zowaar een mooie groene 25%+ candle vandaag. Altijd leuk als dingen die je al begraven en afgeschreven had een tekentje van leven geven.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fomo weer gehad, bye bye 24k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:27
Komt wel weer terug :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:45
is maar tijdelijk omlaag, de dollar/euro gaat altijd omlaag!

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 10-08-2022 16:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

twit schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:14:
[...]

Ik heb ook eindelijk een keer een plukje van een ALT die een moonshotje doet. Ik heb ooit na tipje van Moody (geloof ik) een mooie fluf INJ gekocht. Hij was er maandje later met +20% weer vanaf geloof ik maar ik heb die zooi nog steeds. -90% inmiddels uiteraard maar zowaar een mooie groene 25%+ candle vandaag. Altijd leuk als dingen die je al begraven en afgeschreven had een tekentje van leven geven.
Zo zit ik nog met een pak BIFI worstjes, als die ooit weer 2k wordt koop ik een splut unit airco (en een eiland met kasteel om hem op te monteren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:16:
[...]

Zo zit ik nog met een pak BIFI worstjes, als die ooit weer 2k wordt koop ik een splut unit airco (en een eiland met kasteel om hem op te monteren).
Wel een dikke APY toch?

Met worstjes wist ik van te voren dat er een houdsbaarheidsdatum was. Vaak in de uitverkoop is dat maar beperkt. Als uitzondering wel eens wat verkocht.

[ Voor 20% gewijzigd door Coldcat op 10-08-2022 16:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:19:
[...]

Wel een dikke APY toch?

Met worstjes wist ik van te voren dat er een houdsbaarheidsdatum was. Vaak in de uitverkoop is dat maar beperkt. Als uitzondering wel eens wat verkocht.
Ik wist het eigenlijk ook wel, maar dat terzijde. Die BIFI is gelukkig van een goede slager die niet teveel worst de markt op drukt, zal vast nog wel eens een moontje doen.

En anders maar niet, zit tenslotte ruim 70% Bitcoin dus er kan mij niets gebeuren. Heb mezelf netjes gehedged tegen mijn shitcoin fomo greed.

Affijn, ik giet nog even een koude naar binnen en dan met een heerlijk middag roesje het zwembad in.

33 graden hier, geen weer voor een blanke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

HOTBIT Suspended:

https://hotbit.zendesk.co...gin-From-August-10th-2022

en

https://hotbit.zendesk.com/hc/en-us/articles/8074249353495
Dear Hotbit users,

we regret to inform you that Hotbit will have to suspend trading, deposit, withdrawal and funding functions, the exact time of resumption cannot be determined at the moment.

The reason is that a former Hotbit management employee who left Hotbit in April this year was involved in a project last year(which was against Hotbit's internal principles and of which Hotbit was unknown) that law enforcement authorities now think is suspected of violating criminal laws. So, a number of Hotbit senior managers have been subpoenaed by law enforcement since the end of July and are assisting in the investigation. Furthermore, law enforcement has frozen some funds of Hotbit, which has prevented Hotbit from running normally.

Hotbit and the rest employees of Hotbit's management are not involved in the project and have no knowledge of the illegal information involved in the project. However, we are still actively cooperating with the law enforcement authorities in their investigations and are continuously communicating with them through our lawyers and applying for the release of the frozen assets. The assets of all users are safe on Hotbit.

Hotbit will resume normal service as soon as the assets are unfrozen. All user’s assets and data on Hotbit are secure and correct.

[ Voor 72% gewijzigd door Trackerfire op 10-08-2022 16:31 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:21

WhySoSerious

Be the change.

ETH blijft maar gaan. Binnenkort Flippening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:39

knakworst

Get more sats!

Dikke <insert random alt>. Dit moet toch weer naar beneden gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
knakworst schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:49:
Dikke <insert random alt>. Dit moet toch weer naar beneden gaan :?
Waarom? Ooit gaan we mooie candles omhoog _/-\o_

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moon! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Heel leuk deze gains en ook hard nodig: ik kijk op de afschriften en zie dat mijn vrouw is los gegaan bij de C&A en een Lingerie winkel

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik had een Hotbit account in de tijd toen SHIB net hot werd (geen KYC)..... dikke gains op SHIB gehaald en funds allang naar derden gestuurd, een zeer shady exchange zeker weg blijven, was vaak niet bereikbaar door ''maintenance''

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:57:
[...]

Ik had een Hotbit account in de tijd toen SHIB net hot werd (geen KYC)..... dikke gains op SHIB gehaald en funds allang naar derden gestuurd, een zeer shady exchange zeker weg blijven, was vaak niet bereikbaar door ''maintenance''
Don't worry. Assets are safe.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Kol Nedra schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:55:
Heel leuk deze gains en ook hard nodig: ik kijk op de afschriften en zie dat mijn vrouw is los gegaan bij de C&A en een Lingerie winkel
Subtiele brag. En wij maar blij zijn met wat groene candles 8)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

DXY heeft ook eindelijk het stijgende trendkanaal verlaten. Historisch gezien mooi nieuws voor crypto...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhxaooK8sy9LI7cLAt58iSh1v9c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BNz0eCGuB3hSWjXZi8icAOge.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Trackerfire op 10-08-2022 17:03 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:55:
Geniet ervan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
waarvan? we zijn getrouwd en hebben 2 jonge kinderen -O-

maar zonder gekheid, ze heeft een mooie bikini gekocht 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 10-08-2022 17:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:17
Die mail heb ik nog niet gehad en ik zie het ook niet op nexo.io, zou even wachten met je account te koppelen ;-)

<edit> hmm, hun help center staat er wel vol mee. pro.nexo.io kennelijk
<edit2> meh
The Nexo Pro services are not available for your account at the moment

We’ll notify you once the product is available for you

[ Voor 24% gewijzigd door Wiley99 op 10-08-2022 17:23 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wiley99 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:20:
[...]

Die mail heb ik nog niet gehad en ik zie het ook niet op nexo.io, zou even wachten met je account te koppelen ;-)

<edit> hmm, hun help center staat er wel vol mee. pro.nexo.io kennelijk
pro.nexo.io inderdaad.

Ik heb veel munten kapotgeslagen in de vorige Pump & Dump. Vandaar dat ze denken, laten we hem maar wat compenseren met die paar procent fee!

==

Is een exchange waar je rechtstreeks je crypto naartoe kan sturen!

Ze maken mooie ontwikkelingen daar! In de fees zit marge voor deze bedrijven.

Positief!

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 10-08-2022 17:26 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bt61oBiVkoaCE-Gk0p_t7vemX3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WzekvcFdnnsjmbOLyO88LAeQ.jpg?f=user_large

Bitcoin MOOON!!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Coldcat schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:23:
[...]

pro.nexo.io inderdaad.

Ik heb veel munten kapotgeslagen in de vorige Pump & Dump. Vandaar dat ze denken, laten we hem maar wat compenseren met die paar procent fee!

==

Is een exchange waar je rechtstreeks je crypto naartoe kan sturen!

Ze maken mooie ontwikkelingen daar! In de fees zit marge voor deze bedrijven.

Positief!
Had je de fees al een beetje vergeleken met Binance bijvoorbeeld? Heb ze even gezien eerder maar er nog niet ingedoken

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eC32-z9u-AM5nuhXlDQeW09bZHQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vdH30B1DTHminBSANrJ2icV0.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 08:16
Snelle vraag, ik heb nog geen binance of crypto.com credit card. Nu lees ik er verschillende berichten over en ben benieuwd of er mensen zijn die veelvuldig gebruik maken? Am I missing out on something?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Error404! schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:18:
Snelle vraag, ik heb nog geen binance of crypto.com credit card. Nu lees ik er verschillende berichten over en ben benieuwd of er mensen zijn die veelvuldig gebruik maken? Am I missing out on something?
Er zijn dedicated topics voor alle gangbare crypto CC's, daar kan je alle ervaringen en info vinden die je maar wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
In het begin gebruikte in de binance kaart wel wekelijks, boodschappen etc alles eigenlijk wel. Maar nu we niet meer makkelijk onze euro's naar binance kunnen sturen gebruik ik het een stuk minder. Grote aankopen doen ik nog wel met de kaart.

Bijvoorbeeld een aantal vakanties, zonnescherm, wasmachine, nieuw bed etc etc. Dan is een cash back best wel leuk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Potverdikke wat is dat Celer toch ook een machtig mooi muntje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik gebruik de Binance Card overal voor waar het kan: Vakanties, boodschappen, YouTube Premium, Google diensten, Nintendo, andere online aankopen, etc. En het kortingspercentage tikt aardig aan, vooral bij bijv. complete vakanties en rondreizen via Booking.com.

Dus ja, je mist iets :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:26:
[...]

In het begin gebruikte in de binance kaart wel wekelijks, boodschappen etc alles eigenlijk wel. Maar nu we niet meer makkelijk onze euro's naar binance kunnen sturen gebruik ik het een stuk minder. Grote aankopen doen ik nog wel met de kaart.

Bijvoorbeeld een aantal vakanties, zonnescherm, wasmachine, nieuw bed etc etc. Dan is een cash back best wel leuk.
Same. Via een omweg krijg je er wel wat shitcoins naartoe maar dan moet je nog maar zien of je je potentiele cashback niet al aan fees en koersverschillen kwijt bent.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:36:
[...]

Same. Via een omweg krijg je er wel wat shitcoins naartoe maar dan moet je nog maar zien of je je potentiele cashback niet al aan fees en koersverschillen kwijt bent.
Ik begrijp echt niet waar iedereen zo moeilijk over doet: Gratis via iDeal op Bitvavo zetten, dan via de Pro omgeving met een limit order omzetten en dan voor 20-30 cent als Bitcoin zijnde naar Binance versturen en daar in de Funding wallet zetten. Als je dat met bijv. 500 of 1.000 Euro doet, dus niet met 2 tientjes per keer, dan is de trade + verzend fee echt te verwaarlozen tov het kortingspercentage.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Darrell schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:36:
[...]

Moet je doen in combinatie met een curve card - kun je al je betalingen verschuiven van je gewone fiat CC naar je binance card. Kunt ze bijvoorbeeld 60 dagen opsparen en dan in 1 keer betalen voor je cash back. Werkt super. Moet maar eens curve bekijken en inlezen. Gebruik dit nu klein jaar en werkt perfect.

En voor binance heb je 'maar' 10 bnb nodig voor 3 procent Cash back - daarbij in sommige gevallen nog 1 % van je curve. Kan aardig oplopen.

[ Voor 10% gewijzigd door dorbie op 10-08-2022 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wiley99 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:11:
[...]

Had je de fees al een beetje vergeleken met Binance bijvoorbeeld? Heb ze even gezien eerder maar er nog niet ingedoken
0.2% voor de laagste tier.

0.03% voor de hoogste tier

https://pro.nexo.io/fees

Kraken is bijvoorbeeld 0.16%, Gate 0.2%, Kucoin, 0.1%. Binance met BUSD gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 08:16
Wat een heerlijke W :*)
En nu door omhoog naar de 25k aub :>

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Crypto.com kaart hier. Ze wat voordelen weggehaald, maar als je zoals ik zo veel mogelijk betaal met de cdc kaart tikt het lekker aan. Alle kaarten hebben wel een vrienden aanmeld actie. Kijk daar ook even naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat ik ook in de grafieken zie:

ETH / BTC is op een weerstand aangebroken (vorige top) en horizontale weerstand.
Bitcoin dominance is laag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:39:
[...]

Ik begrijp echt niet waar iedereen zo moeilijk over doet: Gratis via iDeal op Bitvavo zetten, dan via de Pro omgeving met een limit order omzetten en dan voor 20-30 cent als Bitcoin zijnde naar Binance versturen en daar in de Funding wallet zetten. Als je dat met bijv. 500 of 1.000 Euro doet, dus niet met 2 tientjes per keer, dan is de trade + verzend fee echt te verwaarlozen tov het kortingspercentage.
Klopt wel maar je kan het niet 1 op 1 overzetten en bent overgeleverd aan wat de koers doet in de tussentijd. Ideal naar binance en ik zou er een stuk meer gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:39:
[...]

helemaal mee eens ik doe dit via Kraken
ik koop Bitcoin, dit verstuur ik naar Binance met een fee van 0.00001 BTC en dan trade ik het naar busd.
hier krijg je 10% apy in de tussentijd voor.
als ik geld naar Nance stuur kan ik er 1 of 2 maanden mee vooruit met aankopen. plan vooruit met dit soort zaken.

een makkelijkere weg is cdc natuurlijk, die gebruiken wij ook.
helaas geen Plutus card, maar die gaan we ook gebruiken wanneer die weer leverbaar is.

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Darrell schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:09:
[...]

Klopt wel maar je kan het niet 1 op 1 overzetten en bent overgeleverd aan wat de koers doet in de tussentijd. Ideal naar binance en ik zou er een stuk meer gebruik van maken.
Joh, je zit in het shitcoin casino maar je ligt wel wakker van een koersschommeling van nog geen half uur? GTFO :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
En ik doe het via Nexo, Sepa er naartoe (duurt wel wat langer soms en niet in weekend met ASN, dus ff plannen), dat naar USDT met 0,5%cashback (Platinum Tier), die met Polygon gratis (zonder je 5 gratis withdrawals te gebruiken) naar Binance en daar een paar minuten later de usdt weer naar euro's (want geen valutarisico) en transfer naar funding wallet. Tot nu toe altijd een paar euro meer als het aankomt, dus het levert al wat op voordat ik het heb uitgegeven. En vanwege usdt minimale kans op volatiliteit in een paar minuten (had ik vroeger met xlm/bitvavo wel soms, er staat nu nog een limit order van maanden terug te wachten, principekwestie)... Curve Card inderdaad ook met Nexo, Binance en gewone CC voor de noodgevallen waarbij funding/credit bij Binance/Nexo ontoereikend is. Zodra dat dan is aangevuld terug in de tijd en boem, alsnog cashback. Zonde als je het nu niet doet, het zal misschien niet nog 10 jaar zo lucratief blijven als de echte massa dit ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Slonzo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:19:
[...]

Joh, je zit in het shitcoin casino maar je ligt wel wakker van een koersschommeling van nog geen half uur? GTFO :P
koop dan op Kraken gewoon Bitcoin, 0.00001 BTC aan fee, das ongeveer $0.23
ben je minder afhankelijk van schommelingen

maar wie weet goed nieuws binnenkort: SEPA en/of iDeal weer beschikbaar op Nance? ik bedoel (bijna) iedereen was verplicht nieuwe KYC te doen....

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 10-08-2022 19:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:42
anti elppa schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:55:
[...]

En 2014, 15 en 16. Zelf her en der nog wat kwijt geraakt.....bter, cryptsy, btc-e.....
Geen Mintpal om de bingokaart compleet te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijf het gratis over naar mij. Ik woon in BE en schrijf het dan uiteraard over naar binance :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Binance card is zojuist binnen gemomen, vorige week aangevraagd 😁 best snel moet ik zeggen! Vanaf volgende week maar eens gebruik van gaan maken.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Slonzo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:19:
[...]

Gedwongen verlies nemen versus longterm hodl.

Why bother :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09 22:14
Alle Chainlink verkocht. Met mijn trader skills zal hij morgen op 15$ staan. We gaan het zien..

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:09
Stovirpi schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:54:
Alle Chainlink verkocht. Met mijn trader skills zal hij morgen op 15$ staan. We gaan het zien..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6YURpLOtaZ_ZDkPKvwLnlkow1Z4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0qYCYL5WgK3PsgKLCP4vaPnD.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:36:
[...]

Ik gebruik de Binance Card overal voor waar het kan: Vakanties, boodschappen, YouTube Premium, Google diensten, Nintendo, andere online aankopen, etc. En het kortingspercentage tikt aardig aan, vooral bij bijv. complete vakanties en rondreizen via Booking.com.

Dus ja, je mist iets :)
Ik vind het niet echt terug bij Binance... De kaart heb ik maar nog niet geactiveerd, hoeveel cashback krijg je en wat en waar moet je achter de hand hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 12:11
paul-s83 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:25:
[...]

Ik wel *O*
Maar dan weer geen Bter -O-

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:55
Mozes123 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:13:
[...]

Ik vind het niet echt terug bij Binance... De kaart heb ik maar nog niet geactiveerd, hoeveel cashback krijg je en wat en waar moet je achter de hand hebben?
Binance Debit Visa - shoppen met crypto

Daar staat alles in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:32
paul-s83 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:25:
[...]

nee haahhaaha. en was toen ook niet veel hoor wat ik kwijt geraakt ben. BTC-E was met huidige koersen wel best wat, maar heb ik toen via die tokens op wex voor grootste deel terug kunnen krijgen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

baba420 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:55:
Ledger en een eigen node. Zeg nee tegen CEX, DEX, cefi en defi.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ergeGbNWreF3meZnr-gH9s7UrGY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TZYh7PMCpgGjmkrZJxplkaSN.jpg?f=user_large

Nog steeds geen idee wat dat ding doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
Mozes123 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:13:
[...]

https://www.binance.com/e...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2
Duidelijker dan dit gaat het niet worden :+
600+ BNB verzamelen voor maximum cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zelfs het nieuws van vanmiddag helpt niet met het doorbreken van dat niveau...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XusxmPfnj6biiSSddG5cUYo05YE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zYjdFlCtSod3W4XlGiHl3D1K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:40:
Zelfs het nieuws van vanmiddag helpt niet met het doorbreken van dat niveau...
[Afbeelding]
Nee beetje jammer inderdaad.. wilt echt nog niet opschieten zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Al die shitcoins stromen straks gewoon allemaal BTC in!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fqg7rfW/alt.png

Of we gaan compleet REKT!

[ Voor 46% gewijzigd door Coldcat op 10-08-2022 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:39

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:42:
[...]

Nee beetje jammer inderdaad.. wilt echt nog niet opschieten zo
Maar ftm, dot, eth, nexo, allemaal richting 10 procent omhoog. Zo'n slecht dagje is het dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
AlterMann schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:35:
[...]

https://www.binance.com/e...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2
Duidelijker dan dit gaat het niet worden :+
600+ BNB verzamelen voor maximum cashback.
eitje, ff terug in de tijd gaan naar 2017 :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzUj5fYa4KqjHwb9xT9zdbOJTtk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V778CDLAJAKH7SSYHm7x4zif.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Coldcat schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:51:
Al die shitcoins stromen straks gewoon allemaal BTC in!

[Afbeelding]

Of we gaan compleet REKT!
Heel vervelend als je BTC voor 70% in je portfolio hebt staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cooLopke schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:46:
[...]

Heel vervelend als je BTC voor 70% in je portfolio hebt staan...
Valt mee hoor, gewoon lekker satjes harken in dit soort periodes.

En mocht Bitcoin toch geflipt worden door Ethereum en kapot gaan, dan is dat een mooie reden om een kouwe te ploppen en je verdriet te verdrinken.

Dus win-win *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:02:
[...]

Valt mee hoor, gewoon lekker satjes harken in dit soort periodes.

En mocht Bitcoin toch geflipt worden door Ethereum en kapot gaan, dan is dat een mooie reden om een kouwe te ploppen en je verdriet te verdrinken.

Dus win-win *O*
En dan heb je nog altijd 30% over, #noworries

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Haha, wat een heerlijke bud hurt reactie.

P.S. ik heb niks met xrp

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voor de geïnteresseerde cryptofielen voor waar het Blockchain gaming betreft.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZmAnXItxxZvALGdT6a0D2NrCJk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LxOiZHPT3VmNQo3Ryx0O1Q9D.jpg?f=fotoalbum_large

Bij Hotbit is het ook gezellig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 19:48
Waar hebben jullie het allemaal over? Heb GVD een week geleden geld in ETH en BTC gejast en raak nu al in paniek.

Gelukkig speelgeld, maar wat een rollercoaster is dit, hebben jullie geen bloeddruk?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
barrymossel schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:36:
Waar hebben jullie het allemaal over? Heb GVD een week geleden geld in ETH en BTC gejast en raak nu al in paniek.

Gelukkig speelgeld, maar wat een rollercoaster is dit, hebben jullie geen bloeddruk?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0dKjIrmsDrhbG3zvW8eH6L1WoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4S50oWyzHgiAZXFebEasa6QL.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Het houdt niet op, niet vanzelf.

*Geeft de Trezor en Ledger nog een aai over de bol voor het slapen gaan*

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waar hebben jullie het allemaal over? Heb *BIEEEP* een week geleden geld in ETH en BTC gejast en raak nu al in paniek.
Ach, dat went vanzelf, geen paniek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTpOKQfYTiYRZXcaTiqlBLwwxeg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4yDH0LIliSQWOclkM6vHtw5b.jpg?f=user_large
Nee, daar slik ik pillen voor ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-cOAqB2RKkAp1_Qr-PbucfQVju0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xhawyXhZcmdobjCjdRCU0xBq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7I-JLyRgy5anSU02pLhRuOiGW8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvnSVTjMhdoMFokc8pNgVLhe.jpg?f=fotoalbum_large
just hodl

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mr_Ripple schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:26:
[...]

Haha, wat een heerlijke bud hurt reactie.

P.S. ik heb niks met xrp
Dan heb ik je nick verkeerd geinterpreteerd 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Gisteren zei ik tegen m'n vrouw hoeveel winst ik had.

Zij: haha, ga je zeker uitbetalen lafaard.

Vandaag ik: en nu heb ik weer verlies.

Zij: lafaard.

Ik even later na weer winst: daarom ben ik met je getrouwd, vies vuil dik wijf.

Ja, in gemeenschap getrouwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zo. Ben je er weer? Toch 2,5 uur weggeweest sinds je vrouw vanmiddag bij de lingerie winkel geweest is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Darrell schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:52:
[...]

Zo. Ben je er weer? Toch 2,5 uur weggeweest sinds je vrouw vanmiddag bij de lingerie winkel geweest is.
2,5 uur uitpakken en lingerie in de kast leggen, for a special occasion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Nieuwe uitbraakpoging in de maak?

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:52:
[...]

Gisteren zei ik tegen m'n vrouw hoeveel winst ik had.

Zij: haha, ga je zeker uitbetalen lafaard.

Vandaag ik: en nu heb ik weer verlies.

Zij: lafaard.

Ik even later na weer winst: daarom ben ik met je getrouwd, vies vuil dik wijf.

Ja, in gemeenschap getrouwd...
Hierbij deel ik meteen even alle kennis die ik heb opgedaan de afgelopen 5 jaar in crypto:
  • Vertel nooit aan je vrouw hoeveel winst je staat.
  • Vertel nooit aan je vrouw hoeveel verlies je staat.
  • Wanneer je crypto verkoopt stijgen de prijzen gigantisch.
  • Wanneer je crypto koopt dalen de prijzen gigantisch.
  • Vitalik Buterin is raar.
Ik hoop dat je er iets mee kunt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:02:
[...]

Hierbij deel ik meteen even alle kennis die ik heb opgedaan de afgelopen 5 jaar in crypto:
  • Vertel nooit aan je vrouw hoeveel winst je staat.
  • Vertel nooit aan je vrouw hoeveel verlies je staat.
  • Wanneer je crypto verkoopt stijgen de prijzen gigantisch.
  • Wanneer je crypto koopt dalen de prijzen gigantisch.
  • Vitalik Buterin is raar.
Ik hoop dat je er iets mee kunt!
Jaap, je helpt me zowel op peper- als crypto niveau. Bedankt vriend!

En binnenkort mag je me even verder helpen via PM.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:04:
[...]

Jaap, je helpt me zowel op peper- als crypto niveau. Bedankt vriend!

En binnenkort mag je me even verder helpen via PM.
Ik ben altijd bereid een handje te helpen, maar besef a.u.b. wel dat ik mensen vaak van de regen in de drup help.

Zo kreeg ik vorige week een PM van een Tweaker die zijn funds van Binance wilde uitcashen. Na mijn adviezen is hij inmiddels zijn huis kwijtgeraakt, gescheiden, heeft hij een gezonken zeilboot en een ijsbeer met 3 poten die kan jongleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:15:
[...]

Ik ben altijd bereid een handje te helpen, maar besef a.u.b. wel dat ik mensen vaak van de regen in de drup help.

Zo kreeg ik vorige week een PM van een Tweaker die zijn funds van Binance wilde uitcashen. Na mijn adviezen is hij inmiddels zijn huis kwijtgeraakt, gescheiden, heeft hij een gezonken zeilboot en een ijsbeer met 3 poten die kan jongleren.
Help me nou niet op ideeën... Ik O+ ijsberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

dit is een vieze actie 8)7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
En wat betekent dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Eth moon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TU5KMW9ClxyALFoYU9iaFVaXtho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5rtaEHauK67TxEuT7tv8effr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Mensen, kleine anekdote: m'n vrouw en ik waren met van die 30 euro pakketjes in het Holland Casino. Drankje, gokje en vooral niks inzetten. Mevrouw had winst. Genoeg om quite eruit te gaan. Maar zij vond het spelletje leuk. Heb haar eraf getrokken en we zijn ergens gaan zuipen.

Zo staan wij in crypto. Het was mijn idee, maar zij zet door... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
M'n wallet staat ook ineens hoger dan ie was sinds de hele week. En dat is niet eens alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zou het dan eindelijk gebeuren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k605wT8_R0V8oBa80R13hUozXG8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KOPRonCE8PJ57DNcZVaSuZsD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Die 24.2k moet er nu toch echt aan gaan of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

sjorremans schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:33:
Die 24.2k moet er nu toch echt aan gaan of niet?
Hij was erdoorheen. 24.226. Gaf nog geen Trigger want zakken weer af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ah, gelukkig, zakt alweer terug. Ik kan niet zo goed tegen veranderingen.

Pagina: 1 ... 200 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!