“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En hoeveel bedrijven maken ipv AWS gebruik van filecoin decentralized opslag om hun data op te slaan._Gast_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:03:
Iemand in Filecoin? Was tijdens de laatste bull boven de 100. Nu onder de 10...
https://www.coingecko.com/nl/coins/filecoin
Typisch een coin die langzaamaan naar de 0 doodbloedt. Zelfde als Theta. Lijkt mij. Nfa
Filecoin an sich niet, maar decentralised storage heeft zeker toegevoegde waarde. In noem maar bv bepaalde sectoren die niet hun opslag bij een cloud provider willen omdat de amerikaanse overheid dit dan kan opeisen, bv advocatuur.knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:09:
[...]
En hoeveel bedrijven maken ipv AWS gebruik van filecoin decentralized opslag om hun data op te slaan.![]()
Typisch een coin die langzaamaan naar de 0 doodbloedt. Zelfde als Theta. Lijkt mij. Nfa
Als ze dan ook maar gelijk fatsoenlijk versleutelen. Wij kregen stukken van een advocaat als zip (zonder ww) via Wetransfer in een mailtje.mannowlahn schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:11:
[...]
In noem maar bv bepaalde sectoren die niet hun opslag bij een cloud provider willen omdat de amerikaanse overheid dit dan kan opeisen, bv advocatuur.
Ben geen Taghi dus men "slaapt" niet. Maar men denkt dus ook duidelijk niet na bij technologie gebruik. Daar zijn wij als crypto communitie ook debet aan gezien het aantal scam projecten en basale security vulnerabilities. For what it's worth, heb er in het verleden diverse gerapporteerd.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Klopt hoor, heit snapt het ook niet, om over pake en beppe maar niet te sprekensh4d0wman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:22:
[...]
Maar mem denkt dus ook duidelijk niet na bij technologie gebruik.
[ Voor 20% gewijzigd door Skrunsies op 09-08-2022 13:25 ]
UberLurker Departement #GG.
Wut?Skrunsies schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:25:
[...]
Klopt hoor, heit snapt het ook niet, om over pake en beppe maar niet te spreken
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:31:
[...]
Wut?Je hebt mazzel dat familie uit het Noorden komt dus ik herken het spraakgebrek.
Ga maar lekker met je poolstok spelen
Crypto winter continues to shave billions from the stock market: Morning Brief
https://finance.yahoo.com...f-august-9-100055787.html
Nog even en crypto krijgt de schuld van de hongerige kindertjes in Afrika.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
KookSpook schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:29:
Voor degene die solana op hotwallets (als phantom , sollet, slope, etc) heeft staan. Google/twitter even op de hack die nu rondgaat. Voor de zekerheid je funds naar je hardware wallet sturen of naar een exchange. Er is nog te weinig bekend over de hack die rondgaat maar ongeveer 30k aan wallets zijn gedrained.
Update:
https://twitter.com/peter...&t=lnYwQaZCadx-05zO2ydVyw
Meer dan 8.000 wallets en al 5 mln dollar. Alleen al aan Solana. Daarnaast begreep ik dat NFT’s nu ook uit je wallet worden gehaald als je de klos bent. Was eerst nog niet.
Wallets die in Slope zijn aangemaakt blijken het probleem.
Domino schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:02:
Ik heb mijn fiat eens niet in crypto gestopt, maar wat licht leesvoer gekocht voor aan de costa binnenkort:
[Afbeelding]
Eens kijken wat de roi daarop doet.

Welke roi?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
heb een klein deel gelezen in mijn vakantie, maar kon het niet uitlezen, gestopt bij pagina 25 ofzoDomino schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:02:
Ik heb mijn fiat eens niet in crypto gestopt, maar wat licht leesvoer gekocht voor aan de costa binnenkort:
[Afbeelding]
Eens kijken wat de roi daarop doet.
ik ben ook geen lezer, mijn laatste boek die ik uitgelezen heb is al 22 jaar geleden, omdat het verplicht was op school
nothing stops this train
Alles betreffende bitcoin wordt toch meer waard? niet? Mij is een boek over Lambo's beloofd in 5 tot 10 jaar!
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenKol Nedra schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:30:
[...]
heb een klein deel gelezen in mijn vakantie, maar kon het niet uitlezen, gestopt bij pagina 25 ofzo![]()
ik ben ook geen lezer, mijn laatste boek die ik uitgelezen heb is al 22 jaar geleden, omdat het verplicht was op school
Op het strand is verder toch niks te doen, ik waag een dappere poging.
Ik wist niet dat de tentjes onder de brug tegenwoordig zo goed uitgerust waren, naast plaats voor de kamado BBQ is er blijkbaar is er zelfs parking voor je Lambo en een gastenverblijf... Tijd voor een upgrade, mijn koelkastdoos volstaat niet meer.Slux schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:40:
Vraagje aan de kenners, ik wil een garage en een gastenverblijf voorzien van internet t.b.v. camera's en wifi.
[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 09-08-2022 15:00 ]
Welnee joh, is grootspraak. Het gastenverblijf is de kartonnen doos van de junk rechts, en de garage is een golfplaten dak boven de winkelkar van de plaatselijke super aan de linkerkant. De reden dat de bestrating er niet uit kan: betonnen brugpijlers.Slonzo schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:59:
[...]
Ik wist niet dat de tentjes onder de brug tegenwoordig zo goed uitgerust waren, naast plaats voor de kamado BBQ is er blijkbaar is er zelfs parking voor je Lambo en een gastenverblijf... Tijd voor een upgrade, mijn koelkastdoos volstaat niet meer.
Hey Gast, je bent verdwaald! Ik help je wel even:_Gast_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:03:
Iemand in Filecoin? Was tijdens de laatste bull boven de 100. Nu onder de 10...
https://www.coingecko.com/nl/coins/filecoin
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Filecoin.. alsof we nog file's hebben na corona en de huidige benzineprijzen..Snikkeldrijer schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:13:
[...]
Hey Gast, je bent verdwaald! Ik help je wel even:
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Duidelijk een meme coin.
Zero.
Perfect geijkt op de rode candle van 15.30 uur.AlterBridge schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:21:
[...]
Zie dat je alvast een wekker hebt gezet voor als de Amerikanen wakker worden
Ik ben diep teleurgesteldknakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:33:
[...]
Perfect geijkt op de rode candle van 15.30 uur.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Dat staat haaks op mijn euforisch screenshot hier boven.Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:15:
Gaat zo waarschijnlijk nog wel lager, want hier bouncen zou té perfect zijn.
Dus dat zal dan wel kloppen.
Nope. We gaan helemaal naar de tyfus. Althans dat heb ik ergens gelezen op dit forum was uit anonieme bron. Betrouwbaar dat wel. Maar mogen niet zeggen van wie 👀
De wick mag nog wel wat groter. Mocht Bitcoin onder de 22.2k dalen, dan stap ik langzaam aan weer uit, want dan acht ik ook 20/21k of mogelijk zelfs lager waarschijnlijk omdat de MA200 het dan niet heeft gehouden.Ray_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:16:
[...]
Dat staat haaks op mijn euforisch screenshot hier boven.
Dus dat zal dan wel kloppen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Té perfect is ook wel weer lekker. Bear traps enzoTaro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:15:
2 van de 4 buy orders geraakt:
[Afbeelding]
Gaat zo waarschijnlijk nog wel lager, want hier bouncen zou té perfect zijn.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik heb eigenlijk alleen naar ETH gekeken omdat ik daar een groter aandeel in wil.Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:19:
[...]
De wick mag nog wel wat groter. Mocht Bitcoin onder de 22.2k dalen, dan stap ik langzaam aan weer uit, want dan acht ik ook 20/21k of mogelijk zelfs lager waarschijnlijk omdat de MA200 het dan niet heeft gehouden.
Qua tijdstip komen de niveau's overeen met de dip van BTC rond 22.7 / 22.9, dus ik dacht dat ik bij de onderste lijn wel aardig goed zou zitten.
/f/image/T6kqrQ65Ea0RnFiv9fHODcAe.png?f=fotoalbum_large)
Maar goed. Als het lager gaat is 't ook geen ramp. De installatie van een warmtepomp is hier net betaald dus ik kan weer wat Euro's vrijmaken voor deze ponzi.
Scheelt dat EUR of USD tegenwoordig niet meer uitmaakt.Ray_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:14:
[Afbeelding]
Joe, we mogen weer omhoog.
Sorry voor de memecoin-pair met ETH, zo kreeg ik het nou eenmaal op mijn rekening.
That did not age well.knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:34:
Ik zie er nog wel een paar honderd van af gaan aangezien Wall Street sowieso in de min gaat openen. Maar de volatiliteit is momenteel zo laag, onder de 23k gaat hopelijk nog wel even duren.
[ Voor 16% gewijzigd door YES op 09-08-2022 17:00 ]
"Poeh.. die boodschappen worden nu wel erg duur schatje.. "
[ Voor 65% gewijzigd door Pelox op 09-08-2022 18:10 ]
Zero.
Met veel rode ketchup!Trackerfire schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:07:
We eten vanavond REKTeroni
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Stack Sats
Important customer information: Nuri filed for insolvency on Tuesday, August 9th, 2022
[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 09-08-2022 18:48 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Link blijft wel lekker overeind moet ik zeggen.
Echt dikke tech.Darrell schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:18:
[...]
Link blijft wel lekker overeind moet ik zeggen.
Edit: staat zelfs in de plus.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 09-08-2022 19:32 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Skrunsies op 09-08-2022 19:29 ]
Waarom heb ik niet een dag gewacht?
Er kwamen funds vrij en die heb ik omgezet, de datum stond al weken vast, en waarom gaat het dan weer direct omlaag?
Hoop dat we hier ooit om lachen als de nieuwe bull begint..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:44:
Gelukkig heb ik gister volle bak bijgekocht.
Er kwamen funds vrij en die heb ik omgezet, de datum stond al weken vast, en waarom gaat het dan weer direct omlaag?
35% hier nog maarsjorremans schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:46:
Nog maar 15% verlies op LINK! Gaat lekker 😜
Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:44:
Gelukkig heb ik gister volle bak bijgekocht.
Zero.
Hoewel dit de juiste plek is voor dit soort vragen raad ik je aan dit forum door te lezen, meeste Posts van 1 dag geleden...KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:08:
Vraagje: hebben meer van jullie een mail gekregen van Binance met de vraag je acount te verifieren? Heb nog niet ingelogd en gekeken e.d. maar vroeg me af of het een hele goede scam mail is of een serieuze. Dacht namelijk dat ik allang een geverifieerd account had..
Klein beetje terug scrollen en je hebt je antwoord!
wauw, een nieuwe meme is born!
Dikke LINK
dikke tech.
nothing stops this train
Ja bedankt, je had ook gewoon even ja of nee kunnen zeggen. Ik volg het af en toe wel maar de hoeveelheid onzin en plaatjes hier is heel groot, dus vandaar mijn korte vraag.Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:10:
[...]
Hoewel dit de juiste plek is voor dit soort vragen raad ik je aan dit forum door te lezen, meeste Posts van 1 dag geleden...
Klein beetje terug scrollen en je hebt je antwoord!
Ah klopt. Maar ik ben ook van dyor.KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:14:
[...]
Ja bedankt, je had ook gewoon even ja of nee kunnen zeggen. Ik volg het af en toe wel maar de hoeveelheid onzin en plaatjes hier is heel groot, dus vandaar mijn korte vraag.
En aangezien we niet kunnen uitsluiten dat er naast de officiële mails ook scams kunnen rondgaan tijdens dit soort events zal ik daar nooit een ja of nee op antwoorden..
Als je inlogt krijg je overigens vanzelf je melding, de mail is alleen een reminder.
Dank, dan ga ik maar even inloggen!Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:17:
[...]
Ah klopt. Maar ik ben ook van dyor.
En aangezien we niet kunnen uitsluiten dat er naast de officiële mails ook scams kunnen rondgaan tijdens dit soort events zal ik daar nooit een ja of nee op antwoorden..
Als je inlogt krijg je overigens vanzelf je melding, de mail is alleen een reminder.
KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:14:
[...]
…maar de hoeveelheid onzin en plaatjes hier is heel groot….
Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:08:
Ik denk dat ik nog maar even hodl.
nothing stops this train
Of je denkt LUNA te kopen, blijkt het LUNatiC te zijn.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 25% gewijzigd door keanu_ op 09-08-2022 22:02 ]
Ngangatar schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:41:
[...]
Tja, te lang HODL-en is ook mogelijk...
[Afbeelding]
Don't use the frontend yet. Investigating! https://t.co/8kmtpGsLQQ
— Curve Finance (@CurveFinance) 9 augustus 2022
[DB] Curve Finance Frontend Compromised: Report
— db (@tier10k) 9 augustus 2022
JUST IN: Curve Finance has been hacked with $573,000 stolen so far.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 9 augustus 2022
[Twitter: https://twitter.com/0xfoobar/status/1557100091860819968]
[Twitter: https://twitter.com/_bout3fiddy_/status/1557100123792068609]
[ Voor 64% gewijzigd door Taro op 09-08-2022 23:14 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:59:
Misschien FUD, maar het melden waard tbv Curve Finance:
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
+BTC komt niks meer bij, dat kun je van milfs niet zeggenColdcat schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:48:
Rustaaag aan met de MILFS, voor je het weet is het over datum voordat die vieze geitenmunten van ons gerijpt zijn.
[Afbeelding]
Mjah, als ik moet kiezen dan liever 10 op een exchangePureLOOD schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:17:
[...]
Beter 1 BTC op de ledger dan 10 op een exchange laten we maar zeggen
Don't use https://t.co/vOeMYOTq0l site - nameserver is compromised. Investigation is ongoing: likely the NS itself has a problem
The issue has been found and reverted. If you have approved any contracts on Curve in the past few hours, please revoke immediately. Please use https://t.co/6ZFhcToWoJ for now until the propagation for https://t.co/vOeMYOTq0l reverts to normal
Kunnen we weer moon
[ Voor 41% gewijzigd door Trackerfire op 09-08-2022 23:37 ]
Niet anders dan in 2018Coldcat schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:49:
Ik heb het idee dat de laatste dagen overal en nergens de coins van je account verdwijnen alsof het water is in een woestijn.
Zero.
Ik vertrouw niemand, zelfs Ledger niet.baba420 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:55:
Ledger en een eigen node. Zeg nee tegen CEX, DEX, cefi en defi.
Dus ik bewaar mijn Bitcoinen gewoon onder mijn matras in rolletjes van 20.
Iedereen die daarbij wil, moet eerst langs de hond doge.
Werd een half uurtje geleden opgelost, maar het is aangeraden om voorlopig nog via curve.exchange te gaan i.p.v. curve.fi (was een DNS/nameserver issue). Maar vooral: indien je recent iets gesigned hebt, onderstaand contract revoken:
The issue has been found and reverted. If you have approved any contracts on Curve in the past few hours, please revoke immediately. Please use https://t.co/6ZFhcToWoJ for now until the propagation for https://t.co/vOeMYOTq0l reverts to normal
The contract that needs to be revoked is: 0x9eb5f8e83359bb5013f3d8eee60bdce5654e8881 If you have approved it please revoke it immediately on https://t.co/9wuWm99AQv https://t.co/2zqnMlqxQE
[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 10-08-2022 00:04 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit zijn alleen spot trades of heb je ernaast ook een grote HODL zak met muntjes erin?Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:11:
Zo, weer BTC (en ETH) loos. Eerst maar eens zien dat het huidige niveau houdt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja. Die vraag krijgt Taro na elke update. Hij kan beter een standaard disclaimer neerzetten 😋zenith schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:43:
[...]
Dit zijn alleen spot trades of heb je ernaast ook een grote HODL zak met muntjes erin?
De handelspot idd, ik heb o.a. nog auto invest en een maandelijkse verse fiat DCA pot.zenith schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:43:
[...]
Dit zijn alleen spot trades of heb je ernaast ook een grote HODL zak met muntjes erin?
Alvast eentje voor 'm gemaakt.AlterBridge schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:44:
[...]
Ja. Die vraag krijgt Taro na elke update. Hij kan beter een standaard disclaimer neerzetten 😋
Ok tnx, ik vind het op dit moment lastig om wat $$$ op exchanges te zetten voor spot trades in deze tijden, ga toch denk een klein percentage van mijn ledger trekken voor spot trades.Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:45:
[...]
De handelspot idd, ik heb o.a. nog auto invest en een maandelijkse verse fiat DCA pot.
Goed manRay_ schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:47:
[...]
Alvast eentje voor 'm gemaakt.
[Afbeelding]
A Jungle Myna, has been trained to go out and look for cash, then bring it back home with him. pic.twitter.com/sLSiUrPIIU
— Interesting (@InterestingsAsF) 9 augustus 2022
ik zal hem leren om ledgers te zoeken 👀
nothing stops this train
Zeer bullish voor de prijs lijkt mij, adoptie!
+vergeet niet dat de geldprinter weer extra (dus bovenop wat er al gebeurd) veel cash gaat bijprinten!
zoveel geld gaat er weer naar Bitcoin en aandelen (soon)
mensen die niet in aandelen/crypto doen worden weer extra armer
nothing stops this train
Ik zou niet teveel verhaal halen bij deze Ultieme Buy High Sell Low Queen
Ja inderdaad, had mijn kennis weer eens opgefrist over wat Curve (niet de debit card) is en vroeg me af of mensen hier inderdaad stables stallen. Mede omdat recent wat vragen werden gesteld over hoe / wat / waar met stables.Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:09:
@Wiley99 Is dat een vraag nav de berichten over Curve hierboven?
Ik heb er bij Bitvavo (DCA daar zelfs wat 'spaargeld' in DAI), Nexo en Binance, in het kader spreiden is DeFi voor mij nog onontgonnen gebied.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
En 2014, 15 en 16. Zelf her en der nog wat kwijt geraakt.....bter, cryptsy, btc-e.....
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kol Nedra schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:32:
[YouTube: FINALLY The Bitcoin TSUNAMI Is Coming! - Cathie Wood]
Zeer bullish voor de prijs lijkt mij, adoptie!
+vergeet niet dat de geldprinter weer extra (dus bovenop wat er al gebeurd) veel cash gaat bijprinten!
zoveel geld gaat er weer naar Bitcoin en aandelen (soon)
mensen die niet in aandelen/crypto doen worden weer extra armer
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/OESOPVWUsfVSErRks1dx6Sdu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/l6LoqhH95vncA66ERNhTqQ2l.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pn4jyMgv8XntEhg1JrvefP5e.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mcZ0XG2eQ67u0Gp4sQeO2PKy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jcUx3QNGP4IfnCGalNefTl2c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aPYa0LzPXepxUba1Uz1sChyv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cvk6LzyDY9zAoOpEkcXEFfU9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lyYzPMwSU3ampkKbcQDvxGTV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nc8q1206RG3OetLOEXpTCMPo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lCRhlpbzM14jBuPF5UebzPJW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oMHFElTTpFlE2812aAI5rROI.jpg?f=fotoalbum_large)