[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.502 views

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:12

resusaapje

h less

JJ1984 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:00:
Ik stond op het punt om voor het eerst in mijn leven crypto te versturen (in dit geval van Bitvavo naar Binance), maar nu kom ik er achter dat Bitvavo dit niet toestaat via de telefoon. Wat armoedig en gebruiksonvriendelijk zeg.
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcdn.paulvanbuuren.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2007%2F12%2F07153439%2Fbroeva-haro-dinges-heeft-gelijk1.jpg&f=1&nofb=1

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:44

knakworst

Get more sats!

_Gast_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:03:
Iemand in Filecoin? Was tijdens de laatste bull boven de 100. Nu onder de 10...

https://www.coingecko.com/nl/coins/filecoin
En hoeveel bedrijven maken ipv AWS gebruik van filecoin decentralized opslag om hun data op te slaan. :z

Typisch een coin die langzaamaan naar de 0 doodbloedt. Zelfde als Theta. Lijkt mij. Nfa :X

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:05
knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:09:
[...]

En hoeveel bedrijven maken ipv AWS gebruik van filecoin decentralized opslag om hun data op te slaan. :z

Typisch een coin die langzaamaan naar de 0 doodbloedt. Zelfde als Theta. Lijkt mij. Nfa :X
Filecoin an sich niet, maar decentralised storage heeft zeker toegevoegde waarde. In noem maar bv bepaalde sectoren die niet hun opslag bij een cloud provider willen omdat de amerikaanse overheid dit dan kan opeisen, bv advocatuur.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

mannowlahn schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:11:
[...]
In noem maar bv bepaalde sectoren die niet hun opslag bij een cloud provider willen omdat de amerikaanse overheid dit dan kan opeisen, bv advocatuur.
Als ze dan ook maar gelijk fatsoenlijk versleutelen. Wij kregen stukken van een advocaat als zip (zonder ww) via Wetransfer in een mailtje. ;w

Ben geen Taghi dus men "slaapt" niet. Maar men denkt dus ook duidelijk niet na bij technologie gebruik. Daar zijn wij als crypto communitie ook debet aan gezien het aantal scam projecten en basale security vulnerabilities. For what it's worth, heb er in het verleden diverse gerapporteerd.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Las ik daar echt even Taro Dinges heeft gelijk :)

UberLurker Departement #GG.

• Skrunsies
  • Niet online
sh4d0wman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:22:
[...]

Maar mem denkt dus ook duidelijk niet na bij technologie gebruik.
Klopt hoor, heit snapt het ook niet, om over pake en beppe maar niet te spreken }:O

[ Voor 20% gewijzigd door Skrunsies op 09-08-2022 13:25 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Skrunsies schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:25:
[...]
Klopt hoor, heit snapt het ook niet, om over pake en beppe maar niet te spreken }:O
Wut? O-) Je hebt mazzel dat familie uit het Noorden komt dus ik herken het spraakgebrek. >:) Ga maar lekker met je poolstok spelen :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Skrunsies
  • Niet online
sh4d0wman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:31:
[...]

Wut? O-) Je hebt mazzel dat familie uit het Noorden komt dus ik herken het spraakgebrek. >:) Ga maar lekker met je poolstok spelen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2U1Lg3yey5pztI6_63cicm7Yblw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3X9H4x1chmVa2aXOKXmrFQ68.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nu dalen de tech bedrijvend doordat POW niet meer rendabel is...

Crypto winter continues to shave billions from the stock market: Morning Brief

https://finance.yahoo.com...f-august-9-100055787.html

Nog even en crypto krijgt de schuld van de hongerige kindertjes in Afrika.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:46
morgen iig inflatie cijfers USA. Ben heel erg benieuwd

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:26
Ik heb mijn fiat eens niet in crypto gestopt, maar wat licht leesvoer gekocht voor aan de costa binnenkort:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aREBwcEEmTLlK51JbuRl_8U9go8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OESOPVWUsfVSErRks1dx6Sdu.jpg?f=fotoalbum_large

Eens kijken wat de roi daarop doet.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11 09:13
KookSpook schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:29:
Voor degene die solana op hotwallets (als phantom , sollet, slope, etc) heeft staan. Google/twitter even op de hack die nu rondgaat. Voor de zekerheid je funds naar je hardware wallet sturen of naar een exchange. Er is nog te weinig bekend over de hack die rondgaat maar ongeveer 30k aan wallets zijn gedrained.

Update:
https://twitter.com/peter...&t=lnYwQaZCadx-05zO2ydVyw

Meer dan 8.000 wallets en al 5 mln dollar. Alleen al aan Solana. Daarnaast begreep ik dat NFT’s nu ook uit je wallet worden gehaald als je de klos bent. Was eerst nog niet.

Wallets die in Slope zijn aangemaakt blijken het probleem.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLDOvjOa-dnB2FO4Vzx-VytqRXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bbFVgHxxaXB1xu8b0SaJ9Pu0.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Domino schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:02:
Ik heb mijn fiat eens niet in crypto gestopt, maar wat licht leesvoer gekocht voor aan de costa binnenkort:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FF2DEc8nLiDI%2Fmaxresdefault.jpg&f=1&nofb=1

Welke roi?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:16
Domino schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:02:

[Afbeelding]

heb een klein deel gelezen in mijn vakantie, maar kon het niet uitlezen, gestopt bij pagina 25 ofzo :+

ik ben ook geen lezer, mijn laatste boek die ik uitgelezen heb is al 22 jaar geleden, omdat het verplicht was op school

nothing stops this train

• Domino
Alles betreffende bitcoin wordt toch meer waard? niet? Mij is een boek over Lambo's beloofd in 5 tot 10 jaar!
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:30:
[...]

heb een klein deel gelezen in mijn vakantie, maar kon het niet uitlezen, gestopt bij pagina 25 ofzo :+

ik ben ook geen lezer, mijn laatste boek die ik uitgelezen heb is al 22 jaar geleden, omdat het verplicht was op school
Dan kunnen we elkaar de hand schudden 8)
Op het strand is verder toch niks te doen, ik waag een dappere poging.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Slux schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:40:
Vraagje aan de kenners, ik wil een garage en een gastenverblijf voorzien van internet t.b.v. camera's en wifi.
Ik wist niet dat de tentjes onder de brug tegenwoordig zo goed uitgerust waren, naast plaats voor de kamado BBQ is er blijkbaar is er zelfs parking voor je Lambo en een gastenverblijf... Tijd voor een upgrade, mijn koelkastdoos volstaat niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 09-08-2022 15:00 ]

• Domino
Slonzo schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:59:
[...]

Ik wist niet dat de tentjes onder de brug tegenwoordig zo goed uitgerust waren, naast plaats voor de kamado BBQ is er blijkbaar is er zelfs parking voor je Lambo en een gastenverblijf... Tijd voor een upgrade, mijn koelkastdoos volstaat niet meer.
Welnee joh, is grootspraak. Het gastenverblijf is de kartonnen doos van de junk rechts, en de garage is een golfplaten dak boven de winkelkar van de plaatselijke super aan de linkerkant. De reden dat de bestrating er niet uit kan: betonnen brugpijlers.

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
_Gast_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:03:
Iemand in Filecoin? Was tijdens de laatste bull boven de 100. Nu onder de 10...

https://www.coingecko.com/nl/coins/filecoin
Hey Gast, je bent verdwaald! Ik help je wel even:

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:00
Filecoin.. alsof we nog file's hebben na corona en de huidige benzineprijzen.. 8)7

Duidelijk een meme coin.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

AlterBridge schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:21:
[...]

Zie dat je alvast een wekker hebt gezet voor als de Amerikanen wakker worden :+
Perfect geijkt op de rode candle van 15.30 uur.

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:33:
[...]

Perfect geijkt op de rode candle van 15.30 uur.
Ik ben diep teleurgesteld

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:11

Trackerfire

BTC HODLER

We eten vanavond REKTeroni

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Verwijderd

Ie ie ie.
Zou die bouncen?

• Ray_
  • Laatst online: 08:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A3LGoX1shkI2i3jBZTUtiukRMAY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l6LoqhH95vncA66ERNhTqQ2l.png?f=fotoalbum_large

Joe, we mogen weer omhoog.
Sorry voor de memecoin-pair met ETH, zo kreeg ik het nou eenmaal op mijn rekening.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
2 van de 4 buy orders geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s3l8VM9LOsLs2d1NhVdyKUoF3pQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pn4jyMgv8XntEhg1JrvefP5e.png?f=fotoalbum_large

Gaat zo waarschijnlijk nog wel lager, want hier bouncen zou té perfect zijn.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Ray_
Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:15:
Dat staat haaks op mijn euforisch screenshot hier boven.

Dus dat zal dan wel kloppen.

• Skrunsies
  • Niet online
Nope. We gaan helemaal naar de tyfus. Althans dat heb ik ergens gelezen op dit forum was uit anonieme bron. Betrouwbaar dat wel. Maar mogen niet zeggen van wie 👀

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:16:
[...]

Dat staat haaks op mijn euforisch screenshot hier boven.

Dus dat zal dan wel kloppen.
De wick mag nog wel wat groter. Mocht Bitcoin onder de 22.2k dalen, dan stap ik langzaam aan weer uit, want dan acht ik ook 20/21k of mogelijk zelfs lager waarschijnlijk omdat de MA200 het dan niet heeft gehouden.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:15:
2 van de 4 buy orders geraakt:
[Afbeelding]

Té perfect is ook wel weer lekker. Bear traps enzo :D _/-\o_

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Ray_
Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:19:
[...]

De wick mag nog wel wat groter. Mocht Bitcoin onder de 22.2k dalen, dan stap ik langzaam aan weer uit, want dan acht ik ook 20/21k of mogelijk zelfs lager waarschijnlijk omdat de MA200 het dan niet heeft gehouden.
Ik heb eigenlijk alleen naar ETH gekeken omdat ik daar een groter aandeel in wil.

Qua tijdstip komen de niveau's overeen met de dip van BTC rond 22.7 / 22.9, dus ik dacht dat ik bij de onderste lijn wel aardig goed zou zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wx8iRwWMN7S7WFwcEv8_r38MbtA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T6kqrQ65Ea0RnFiv9fHODcAe.png?f=fotoalbum_large

Maar goed. Als het lager gaat is 't ook geen ramp. De installatie van een warmtepomp is hier net betaald dus ik kan weer wat Euro's vrijmaken voor deze ponzi.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:14:
[Afbeelding]

Joe, we mogen weer omhoog.
Sorry voor de memecoin-pair met ETH, zo kreeg ik het nou eenmaal op mijn rekening.
Scheelt dat EUR of USD tegenwoordig niet meer uitmaakt.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:34:
Ik zie er nog wel een paar honderd van af gaan aangezien Wall Street sowieso in de min gaat openen. Maar de volatiliteit is momenteel zo laag, onder de 23k gaat hopelijk nog wel even duren.
That did not age well.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eet smakelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6r7u0HdJ3xsGOzwqWndSUgbIKXc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mcZ0XG2eQ67u0Gp4sQeO2PKy.png?f=fotoalbum_large

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
Oef, blij dat ik mijn alt-trades allemaal gesloten heb vanochtend. Overall een leuke winst in sats maar ik had ze achteraf toch beter eerst in BUSD kunnen sluiten en vervolgens een buy order om en nabij de MA200 kunnen zetten :)

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 09-08-2022 17:00 ]

• Pelox
Maar weer een kratje van die ouwe btc gekocht en ondertussen de piepers op het vuur zodat vrouwlief niks in de gaten heeft.

"Poeh.. die boodschappen worden nu wel erg duur schatje.. "

[ Voor 65% gewijzigd door Pelox op 09-08-2022 18:10 ]

Zero.

Verwijderd

Ik denk dat ik nog maar even hodl.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:28
Met veel rode ketchup!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik vind het er allemaal super bullish uitzien.

Boor je het weet volgen we weer keurig de Visca curve.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHdLiKcpMA7FegRn2TWAr6I50DI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jcUx3QNGP4IfnCGalNefTl2c.jpg?f=fotoalbum_large

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:15
Ach, maand geleden stonden we nog op 18.000$. Stay positive

Stack Sats

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vette BNB.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En nog eentje in de mail:
Important customer information: Nuri filed for insolvency on Tuesday, August 9th, 2022

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 09-08-2022 18:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Link blijft wel lekker overeind moet ik zeggen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:18:
[...]

Link blijft wel lekker overeind moet ik zeggen.
Echt dikke tech.

Edit: staat zelfs in de plus.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 09-08-2022 19:32 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Link(e) shit

[ Voor 25% gewijzigd door Skrunsies op 09-08-2022 19:29 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:00
Gelukkig heb ik gister volle bak bijgekocht.
Waarom heb ik niet een dag gewacht?
Er kwamen funds vrij en die heb ik omgezet, de datum stond al weken vast, en waarom gaat het dan weer direct omlaag?
Hoop dat we hier ooit om lachen als de nieuwe bull begint..

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Nog maar 15% verlies op LINK! Gaat lekker 😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:44:
Er kwamen funds vrij en die heb ik omgezet, de datum stond al weken vast, en waarom gaat het dan weer direct omlaag?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLCBNFawAjuT3qNS8hNWHEVgdoE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CFMtPkut1SRg3DmkrFYRuDyj.gif?f=user_large

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

sjorremans schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:46:
Nog maar 15% verlies op LINK! Gaat lekker 😜
35% hier nog maar *O*

• Pelox
Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:44:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_6ri2n9vcOPHlwrdshWUKPEqSM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nhsyCiclTs52v4gEN9TeLxiO.gif?f=user_large

Zero.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B6CfS7kkScFVsJ59Pa6BJl4FwgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aPYa0LzPXepxUba1Uz1sChyv.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 20:19
Vraagje: hebben meer van jullie een mail gekregen van Binance met de vraag je acount te verifieren? Heb nog niet ingelogd en gekeken e.d. maar vroeg me af of het een hele goede scam mail is of een serieuze. Dacht namelijk dat ik allang een geverifieerd account had..

• Don Guacamole
KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:08:
Vraagje: hebben meer van jullie een mail gekregen van Binance met de vraag je acount te verifieren? Heb nog niet ingelogd en gekeken e.d. maar vroeg me af of het een hele goede scam mail is of een serieuze. Dacht namelijk dat ik allang een geverifieerd account had..
Hoewel dit de juiste plek is voor dit soort vragen raad ik je aan dit forum door te lezen, meeste Posts van 1 dag geleden...

Klein beetje terug scrollen en je hebt je antwoord!

• Kol Nedra
wauw, een nieuwe meme is born!

Dikke LINK

dikke tech. _/-\o_

nothing stops this train

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Dikke troep

XRP = trash

• KaiseRRuby
Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:10:
[...]

Hoewel dit de juiste plek is voor dit soort vragen raad ik je aan dit forum door te lezen, meeste Posts van 1 dag geleden...

Klein beetje terug scrollen en je hebt je antwoord!
Ja bedankt, je had ook gewoon even ja of nee kunnen zeggen. Ik volg het af en toe wel maar de hoeveelheid onzin en plaatjes hier is heel groot, dus vandaar mijn korte vraag.

• Don Guacamole
KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:14:
[...]

Ja bedankt, je had ook gewoon even ja of nee kunnen zeggen. Ik volg het af en toe wel maar de hoeveelheid onzin en plaatjes hier is heel groot, dus vandaar mijn korte vraag.
Ah klopt. Maar ik ben ook van dyor.
En aangezien we niet kunnen uitsluiten dat er naast de officiële mails ook scams kunnen rondgaan tijdens dit soort events zal ik daar nooit een ja of nee op antwoorden..

Als je inlogt krijg je overigens vanzelf je melding, de mail is alleen een reminder.

• KaiseRRuby
Don Guacamole schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:17:
[...]

Ah klopt. Maar ik ben ook van dyor.
En aangezien we niet kunnen uitsluiten dat er naast de officiële mails ook scams kunnen rondgaan tijdens dit soort events zal ik daar nooit een ja of nee op antwoorden..

Als je inlogt krijg je overigens vanzelf je melding, de mail is alleen een reminder.
Dank, dan ga ik maar even inloggen!

• Skrunsies
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:14:
[...]

…maar de hoeveelheid onzin en plaatjes hier is heel groot….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:08:
Ik denk dat ik nog maar even hodl.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYmZGQe6nKJSwKsjgi25uRZ9ts0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DYCgdqLFv49whpLA1suOjdun.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5b0kceb-H0S-yGJ0U7s2ACYalRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lyYzPMwSU3ampkKbcQDvxGTV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14BL5T4toAKxkMB73F-utJm1bpc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fGekXW3IHf8E230aD3xdcQaR.gif?f=user_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tja, te lang HODL-en is ook mogelijk...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfAqoVLcHRINw_yQsc8ISAKtWq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nc8q1206RG3OetLOEXpTCMPo.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Of je denkt LUNA te kopen, blijkt het LUNatiC te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7QnBpkF168eHjUDx2RCjLmD5YM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UhM1Ug08EmO74TFRLgyQubAz.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Rustaaag aan met de MILFS, voor je het weet is het over datum voordat die vieze geitenmunten van ons gerijpt zijn.

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.2267303270.5722/st,small,507x507-pad,600x600,f8f8f8.jpg

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Morgen weer USA CPI data (van juli), garantie voor dagje plezier!

[ Voor 25% gewijzigd door keanu_ op 09-08-2022 22:02 ]

• Skrunsies
  • Niet online

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Misschien FUD, maar het melden waard tbv Curve Finance:

[Twitter: https://twitter.com/0xfoobar/status/1557100091860819968]
[Twitter: https://twitter.com/_bout3fiddy_/status/1557100123792068609]

[ Voor 64% gewijzigd door Taro op 09-08-2022 23:14 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:59:
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kegt3YUOUAywjIhk21NCf_oB9iA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hucS58YGJd0YXrWGaBDdw22B.jpg?f=user_large

• PureLOOD
  • Laatst online: 08-11 19:31
Coldcat schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:48:
Rustaaag aan met de MILFS, voor je het weet is het over datum voordat die vieze geitenmunten van ons gerijpt zijn.

[Afbeelding]
+BTC komt niks meer bij, dat kun je van milfs niet zeggen

• PureLOOD
  • Laatst online: 08-11 19:31
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Beter 1 BTC op de ledger dan 10 op een exchange laten we maar zeggen

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
PureLOOD schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:17:
[...]

Beter 1 BTC op de ledger dan 10 op een exchange laten we maar zeggen
Mjah, als ik moet kiezen dan liever 10 op een exchange

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Inderdaad de Curve Finance website dus niet gebruiken....

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

En:

Kunnen we weer moon 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Trackerfire op 09-08-2022 23:37 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik heb het idee dat de laatste dagen overal en nergens de coins van je account verdwijnen alsof het water is in een woestijn.

• baba420
  • Laatst online: 19:40
Ledger en een eigen node. Zeg nee tegen CEX, DEX, cefi en defi.

• Pelox
Coldcat schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:49:
Ik heb het idee dat de laatste dagen overal en nergens de coins van je account verdwijnen alsof het water is in een woestijn.
Niet anders dan in 2018

Zero.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

baba420 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:55:
Ledger en een eigen node. Zeg nee tegen CEX, DEX, cefi en defi.
Ik vertrouw niemand, zelfs Ledger niet.
Dus ik bewaar mijn Bitcoinen gewoon onder mijn matras in rolletjes van 20.
Iedereen die daarbij wil, moet eerst langs de hond doge.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Werd een half uurtje geleden opgelost, maar het is aangeraden om voorlopig nog via curve.exchange te gaan i.p.v. curve.fi (was een DNS/nameserver issue). Maar vooral: indien je recent iets gesigned hebt, onderstaand contract revoken:

[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 10-08-2022 00:04 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:36
Zijn er mensen hier die iets (flufjes of flufs) in Curve pools hebben staan? Het is natuurlijk nóg een plek om stables te stallen...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Wiley99 Is dat een vraag nav de berichten over Curve hierboven? :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, weer BTC (en ETH) loos. Eerst maar eens zien dat het huidige niveau houdt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMWkFizT5teoLFfMoQrFAnvOsXo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lCRhlpbzM14jBuPF5UebzPJW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze575lIy5-QX28nAjpDaNxPIKZE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fy12iql4HopMoswzcvqZrMiU.jpg?f=user_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:11:
Zo, weer BTC (en ETH) loos. Eerst maar eens zien dat het huidige niveau houdt:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit zijn alleen spot trades of heb je ernaast ook een grote HODL zak met muntjes erin? :)

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:53
zenith schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:43:
[...]

Dit zijn alleen spot trades of heb je ernaast ook een grote HODL zak met muntjes erin? :)
Ja. Die vraag krijgt Taro na elke update. Hij kan beter een standaard disclaimer neerzetten 😋

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7l5Kxqug-2UQg9wMzw8mBWlwPo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oMHFElTTpFlE2812aAI5rROI.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zenith schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:43:
[...]

De handelspot idd, ik heb o.a. nog auto invest en een maandelijkse verse fiat DCA pot.

• Ray_
AlterBridge schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:44:
[...]

Ja. Die vraag krijgt Taro na elke update. Hij kan beter een standaard disclaimer neerzetten 😋
Alvast eentje voor 'm gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtIc5f-TcgFY8VUuwDFJ3i-62ho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wn5rzFdC7I9Ka2foRR8JHNGY.jpg?f=fotoalbum_large

• zenith
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:45:
[...]

De handelspot idd, ik heb o.a. nog auto invest en een maandelijkse verse fiat DCA pot.
Ok tnx, ik vind het op dit moment lastig om wat $$$ op exchanges te zetten voor spot trades in deze tijden, ga toch denk een klein percentage van mijn ledger trekken voor spot trades. :)

• zenith
  • Niet online
Goed man

• Ray_

• Kol Nedra

ik zal hem leren om ledgers te zoeken 👀

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/35d2996b8481f56f0a3e50ddcf289fb2c3e51825/?url=https%3A%2F%2Fi.imgflip.com%2F6oo986.jpg

• Kol Nedra

Zeer bullish voor de prijs lijkt mij, adoptie!

+vergeet niet dat de geldprinter weer extra (dus bovenop wat er al gebeurd) veel cash gaat bijprinten!

zoveel geld gaat er weer naar Bitcoin en aandelen (soon)

mensen die niet in aandelen/crypto doen worden weer extra armer

nothing stops this train

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik zou niet teveel verhaal halen bij deze Ultieme Buy High Sell Low Queen :+

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:36
Taro schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:09:
@Wiley99 Is dat een vraag nav de berichten over Curve hierboven? :)
Ja inderdaad, had mijn kennis weer eens opgefrist over wat Curve (niet de debit card) is en vroeg me af of mensen hier inderdaad stables stallen. Mede omdat recent wat vragen werden gesteld over hoe / wat / waar met stables.
Ik heb er bij Bitvavo (DCA daar zelfs wat 'spaargeld' in DAI), Nexo en Binance, in het kader spreiden is DeFi voor mij nog onontgonnen gebied.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:46
En 2014, 15 en 16. Zelf her en der nog wat kwijt geraakt.....bter, cryptsy, btc-e.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:32:
[YouTube: FINALLY The Bitcoin TSUNAMI Is Coming! - Cathie Wood]

Zeer bullish voor de prijs lijkt mij, adoptie!

+vergeet niet dat de geldprinter weer extra (dus bovenop wat er al gebeurd) veel cash gaat bijprinten!

zoveel geld gaat er weer naar Bitcoin en aandelen (soon)

mensen die niet in aandelen/crypto doen worden weer extra armer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhGbKfI2Xvu6cEHZq2CKgWobjTA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3BAT09XrFcKOrU4M95y7oPWH.jpg?f=user_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:48
@zwembroek Bij gebrek aan @Mooody om af en toe nog eens een blue chippie te delen.
Wat denk je van MNW (Supply chain)?
Aptos is verder nog niet veel van bekend volgens mij? Ik ga verder niet aan private sales ofzo meedoen maar af en toe een gokje op een vage exchange moet kunnen toch 😎
Pagina: 1 ... 198 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!