[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Iemand ksm in de basilisk parachain gestoken en er iets aan overgehouden?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Pelox schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:36:
Heb de KSM tokens inmiddels retour ontvangen. Nog geen rewards gezien, vaag project... achteraf bezien beter een ander project kunnen kiezen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOky2UumWkzTuznXgUyWVXUSThc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncSCtmzyqtDZ5jyBEfwrg7m6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
niks, nada noppes -O-

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:23
Wallstreetbets is weer bezig om rekt te gaan op de aandelen GME en BBBY, fascinerend om mensen screenshots te zien plaatsen van het aanvragen van leningen en volle bak handelen in opties.

De hedge funds ondertussen:

Tel daarbij op de algehele macro-economische chaos, dat gaat hoe dan ook weer spektakel opleveren de komende maanden.

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-08-2022 20:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ja deze winter gaat echt leuk worden, zoveel crisissen en allemaal tegelijk!
als BTC dan nog boven 17k staat dan wordt ik pas echt bullish!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

BTC100K2021 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:07:
Wallstreetbets is weer bezig om rekt te gaan op de aandelen GME en BBBY, fascinerend om mensen screenshots te zien plaatsen van het aanvragen van leningen en volle bak handelen in opties.

De hedge funds ondertussen:
[Twitter]

Tel daarbij op de algehele macro-economische chaos, dat gaat hoe dan ook weer spektakel opleveren de komende maanden.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
Kol Nedra schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:24:
ja deze winter gaat echt leuk worden, zoveel crisissen en allemaal tegelijk!
als BTC dan nog boven 17k staat dan wordt ik pas echt bullish!
Tegen die tijd staan de printers alweer aan man. Begin 2023 nieuwe ath. Want printers en inflatie tegelijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:36
Pas op je maakt @Skrunsies wakker met de glimmers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:36
Maar goed mensen, houd vast met wat voor doel je in crypto zit. Long term holder, of short term seller.
Ik als long-term holder wil het niet mijn eigen geweten hebben dat ik op 28k mn BTC verkoop en vervolgens zie doorstijgen naar 100k, of enkel terugvalt naar 27k en weer keihard doorstijgt.Dan DCA ik wel bij!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
keanu_ schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:47:
Maar goed mensen, houd vast met wat voor doel je in crypto zit. Long term holder, of short term seller.
Ik als long-term holder wil het niet mijn eigen geweten hebben dat ik op 28k mn BTC verkoop en vervolgens zie doorstijgen naar 100k, of enkel terugvalt naar 27k en weer keihard doorstijgt.Dan DCA ik wel bij!
Ik hodl sowieso grootste deel sinds 2013. Paar jaar meer of minder boeit niet. Zou leuk zijn als ik over 10 jaar de keuze heb om te stoppen met werken. Verder geef ik niet veel om luxe of hebbedingetjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

sjorremans schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:07:
@Taro
Wat zijn jouw gedachtes?

Verschillende ‘analisten’ praten nog steeds over een eventuele bear flag die uit kan gaan spelen, met een target ergens tussen de 10-12k.
Verwacht jij dat ook, vanuit jouw kennis en positie gezien? Of is de 17k wel zo’n beetje de bodem geweest?

Ik verwacht zelf ook nog wel een laatste Shake out maar een target van 12k dan weer niet, geen idee waarom.. belangen zijn te groot om btc naar dat prijs niveau te brengen?

Gezien de macro omstandigheden in de wereld op dit moment zijn de beurzen (en crypto) te optimistisch.. aan de andere kant, je weet het maar nooit?
@anti elppa heeft gisteren, of eergisteren een mooi filmpje neergezet. Neem 40 minuten de tijd en je hebt een leuk stukje kennis erbij. Staat ook in het NK topic meen ik.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:49
Ik weet dat dit al vaker voorbij is gekomen: ik wil gebruik gaan maken van Binance en wat fiat/crypto storten. Ik weet in theorie hoe ik dat moet doen (via Bitvavo), maar het blijft wat onduidelijk wat het nou (procentueel) ongeveer kost, al dat omzetten.

Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
JJ1984 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:11:
Ik weet dat dit al vaker voorbij is gekomen: ik wil gebruik gaan maken van Binance en wat fiat/crypto storten. Ik weet in theorie hoe ik dat moet doen (via Bitvavo), maar het blijft wat onduidelijk wat het nou (procentueel) ongeveer kost, al dat omzetten.

Wat is jullie ervaring?
Het kost je minder als 50 cent ofzo, verwaarloosbaar :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Wat is jullie ervaring?
gebruik de zoekfunctie, er zijn 69 verschillende manieren om dit te doen namelijk.....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:38

Wat is jullie ervaring?
Meestal een paar dollar winst als je het op het juiste moment doet...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
PureLOOD schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:43:
[...]

Pas op je maakt @Skrunsies wakker met de glimmers
*O* De Parachain Park Boys yo! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbJqvSteB5HM9yO09Zs7sM4ly0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tPIEXXjWjQvQga52dMNWg9zn.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Lazy mode: is er een web front-end voor de CDC DeFi app staking? Ik wil eigenlijk af van al die aparte software wallets. Alles op de Ledger en klaar. Maar ik vind niet meteen een alternatief om niet te moeten staken via de CDC DeFi app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Slonzo schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:02:
Lazy mode: is er een web front-end voor de CDC DeFi app staking? Ik wil eigenlijk af van al die aparte software wallets. Alles op de Ledger en klaar. Maar ik vind niet meteen een alternatief om niet te moeten staken via de CDC DeFi app...
Dikke BIFI tech!

Alleen is dat geen Ledger

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Slonzo schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:02:
Keplr via ledger geen goede optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Vanaf waar houdt iedereen een beetje de grens voor de overstap naar een Ledger qua (hoofd)crypto. Is dat een tiende BTC, een kwart, halve, hele > hele? Of is het ook het codewoord weer, spreiding?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Trackerfire schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:09:
Vanaf waar houdt iedereen een beetje de grens voor de overstap naar een Ledger qua (hoofd)crypto. Is dat een tiende BTC, een kwart, halve, hele > hele? Of is het ook het codewoord weer, spreiding?
Hier praten we in flufjes en andere termen. Ik ben de legenda daarvan alleen even kwijt.
Dit antwoord heb je dus eigenlijk niks aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Voor mij was dat ergens in 2017 toen het meer dan iets van 80k waard was.....beetje laat, maargoed.
Nu heb ik meerdere trezors en staat maar max 10% online.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:38
5BTC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
15 GLMR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ray_ schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:15:
[...]

Hier praten we in flufjes en andere termen. Ik ben de legenda daarvan alleen even kwijt.
Dit antwoord heb je dus eigenlijk niks aan.
Hier ook bij een flufje besloten een Ledger te kopen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Hier toen Celsius kapot ging |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

dorbie schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:09:
Keplr via ledger geen goede optie ?
Goeie, ga ik bekijken! Thanks :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Taro schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:22:
Hier ook bij een flufje besloten een Ledger te kopen.
Ik heb 2 Ledgers bijgekocht toen mijn flufje shitcoins meer waard werd dan mijn eerste Ledger.
De Ledgers zijn waardevaster dan de shitcoins. Ik handel nu enkel nog in $LEDGER.

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 08-08-2022 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 14:55
Dacuuu schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 13:01:
[...]

Nee, ik vind het een stomme zet. Maar waarschijnlijk denken ze zo dat mensen zich minder snel kunnen verenigen, of gal gaan spugen, voor de trein springen oid..

We want to address all user queries as they come in and therefore would like to focus our communication channels to email (support@hodlnaut.com), Twitter (@hodlnautdotcom) and Hodlnaut Telegram (https://t.me/hodlnaut). All other social media platforms will be turned off to allow us to consolidate our efforts and give accurate information promptly.
Ze hebben ook hun Telegram verwijderd nu. Ouch.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Toch maar besloten om een Ledger aan te schaffen voor mijn Quantjes. Keer wat anders als de Trezor voor BTC. De ETH blijft verdeeld over Bitvavo en Kraken waar ik het beste gevoel bij heb om te holden.
Die Hodlnaut heb ik ook nog even overwogen, sterkte voor de mensen die niet bij hun funds kunnen… Nexo lijkt me dan nog de beste optie van die platforms maar dat idee had ik bij Celsius ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:36
Tijd voor de nieuwe retest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Meer mensen die die Binance verificatie mail hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Iets anders. Ik weet niet als het hier al voorbij is gekomen.

Maar kreeg vandaag een mailtje van Binance: “Action required: verify your identity, your Binance account will soon be restricted”

Hebben jullie deze ook gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:55

B4tman_DH

To the Bat.....

Justevo schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:52:
Yep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:53:

Maar kreeg vandaag een mailtje van Binance: “Action required: verify your identity, your Binance account will soon be restricted”

Paar weken geleden al. Kijk even of je speciale eigen tekst erin staat.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Jep, zojuist hier ook gehad om 20:41
Action required: verify your identity, your Binance account will soon be restricted

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Mooi om te lezen dat mijn emails goed aankomen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 08-08-2022 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZVaxA_VIEBgFcvytVTp9wD-BI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jiz5JaDOFtBiISGl6MJc6Nt2.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Q6MfzIxRzfkhAEx3NnrovKZW4o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/079sHbyyRXAt8cgB6gIIMUuv.gif?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Trackerfire op 08-08-2022 23:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:42

Sandyman538

SandstorM [148839]

Zelf ook met die vraag bezig geweest toen ik hier steeds de tekst 'not your keys not your coins' voorbij zag komen en dat dan meerdere keren per dag. En toen de coins een aantal keer de waarde van een ledger hadden, zo'n ding maar aangeschaft. Dus nog steeds kinderspel als je het vergelijkt met andere users die hier voorbij scharrrelen. Voor mij was het voornamelijk een kennis stap die ik maakte bij de aanschaf van een ledger.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Voor degene die graag een 24 seed word willen, ik genereer deze voor jullie gratis :+

spoiler:
grapje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb een bedrag in gedachten genomen en met mezelf afgesproken dat wanneer dat bedrag op 3 verschillende exchanges staat ik een besluit moet nemen of ik dat bedrag verdubbel of een hardware wallet neem. Ik gebruik als exchanges Binance (trading en auto-invest), Kraken (staking) en Bitvavo (easy stuff).

Over auto-invest gesproken, dat is het beste wat ik in anderhalf jaar crypto ben tegengekomen. Wat een gemak en wat een zorgeloos fiat dumpen is dat zeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2TrbsP7ETQwqGPJpWq0uv_K5828=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1XXsdt3zF7ehpsfUepCewjoL.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Ngangatar op 08-08-2022 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:38
Heb ook de Binance mail gehad. Laten we hopen dat ze daarmee straks weer ruimte krijgen van DNB.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ngangatar schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 23:47:
[...]
Over auto-invest gesproken, dat is het beste wat ik in anderhalf jaar crypto ben tegengekomen. Wat een gemak en wat een zorgeloos fiat dumpen is dat zeg.

[Afbeelding]
Same here (nu ook BTC weer in de plus), al twijfel ik er wel over om wat winsten veilig te stellen. Alhoewel Bitcoin mooie stappen maakt, kan vannacht ook zomaar een omslagpunt zijn (Zie NK topic).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Apt9W7zGFtc7zwunPA8IxT9olsc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D6a10yfK5v6NkRQxHEs6ivXZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 23:16:
Voor degene die graag een 24 seed word willen, ik genereer deze voor jullie gratis :+

spoiler:
grapje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRTYvf0rkPY2dsov94niqLhnWns=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tA0Fw5lUK4OiDFVaxH9WrJY3.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:01:
[...]

Same here (nu ook BTC weer in de plus), al twijfel ik er wel over om wat winsten veilig te stellen. Alhoewel Bitcoin mooie stappen maakt, kan vannacht ook zomaar een omslagpunt zijn (Zie NK topic).
[Afbeelding]
Same here. Morgen even verder over nadenken. Deze run zal niet door blijven gaan, lijkt me. En dan zijn bovenstaande procenten leuk om in een lagere instap weer erin te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 19-09 14:53
[...]

[Afbeelding]
Dit zijn lekkere gemiddelden @Taro bij de meeste zit ik er wel boven denk ik :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Was even Tradingview aan het opruimen, toen vond ik deze "Double hammer after top" layout nog:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zK2019RXqfNlM2UwRFeJNGyRV90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i2rSnNa7qtyt3Ot22iQVlnWr.png?f=fotoalbum_large

Op een half jaar vertraging en extra top na was ie toch redelijk accuraat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[Afbeelding]
Als ik kijk naar jouw percentages, dan was je er of op het goede moment bij qua auto-invest, of ben je met grotere inleg qua bedragen begonnen de eerste dagen/weken?

Mijn percentages zijn lager dan mogelijk was omdat de grootste aankopen door mij op Kraken zijn gemaakt in een normale trade, een paar maanden terug. Ik vraag mezelf wel af, bij welke marktprijs ik de dagelijkse en wekelijkse AI inleg ga verlagen (bij teveel mooning) en bij welke (dalende) weer verhogen. Voorlopig blijf ik lekker inkopen, maar moet daar wel een aanpasbaar plannetje voor gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:09:
Was even Tradingview aan het opruimen, toen vond ik deze "Double hammer after top" layout nog:
[Afbeelding]

De grote schoonmaak, op elk gebied :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ngangatar schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:11:
[...]
Als ik kijk naar jouw percentages, dan was je er of op het goede moment bij qua auto-invest, of ben je met grotere inleg qua bedragen begonnen de eerste dagen/weken?
Ik heb de bedragen niet aangepast, maar het is wel af en toe voorgekomen dat ik all-in zat en er dus geen ruimte voor auto-invest was om bij te kopen. Het zwaartepunt ligt dus wel een tijdje terug ja.

Toen ik ermee begon (hier ook gedeeld) kreeg ik wel te horen dat ik erg vroeg was, maar dit bewijst maar weer dat DCA werkt. Mocht de bullrun nu echt starten, dan vind ik dat toch ergens wel jammer, had graag nog langer op lagere regionen kunnen inkopen. Maar misschien komt die optie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TynvVHbDN_MY_XpicAPiQomFDsY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gWTKbFVP6BRr5Enp6FWiOUA8.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:22

Ja, gisterenavond completed, is maar 5 minuten werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:09:
[Afbeelding]

Dat kan niet kloppen. immers:
This time it's different! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
solidslayer schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:18:
[...]

Ja, gisterenavond completed, is maar 5 minuten werk.
Zal het wel weer niet goed gelezen hebben, maar heb het gisteravond ook gedaan. Dikke vette prachtige NFT gekregen... Zo'n unieke robot }:O

Maar meende ook gelezen te hebben dat je 10 BUSD zou ontvangen :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:22:
[...]

Zal het wel weer niet goed gelezen hebben, maar heb het gisteravond ook gedaan. Dikke vette prachtige NFT gekregen... Zo'n unieke robot }:O

Nee, 10BNB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
[...]

Chengpang heeft speciaal voor jou BUSD omgezet in glimmers en ook direct in staking gezet _/-\o_
Maar serieus, nee, ik heb alleen een NFT gehad, geen BUSD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ohhhh... ach stom nu zie ik ze ook staan... Dat soort dust getallen zie ik nooit staan in de grote bult :O

Edit: zie nu dat het om een 10 BUSD cesjbek voesje gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 09-08-2022 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee man, maar ik ben ook 60 dagen geleden voor laatst geverifieerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:27:
[...]

Ohhhh... ach stom nu zie ik ze ook staan... Dat soort dust getallen zie ik nooit staan in de grote bult :O

Edit: zie nu dat het om een 10 BUSD cesjbek voesje gaat.
Voesje is altijd goed hè, hadden ze vroeger ook van het veveveketoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:30:
[...]

Voesje is altijd goed hè, hadden ze vroeger ook van het veveveketoor
Ja! of dikke vette boekuhbon, kon je inleveren bij de Bruna :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
[...]

Ja hier ook, maar je kan er niks mee doen, cannot be listed geeft ie aan..

Maat van mij had deze KYC vorige maand gehad, heeft zijn 10 BUSD nog steeds niet ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

voor die 10 busd moet je nog wel wat doen, is niet zomaar een voucher, kost je eerst even $6200 zo te zien
https://www.binance.com/e...deec947cfbe884d4c51b08ddf

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2022 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Vraag me wel af hoe CZ dan weet dat hij mij een dikke roze NFT moet geven :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frtmvqZQG5nDhWev4NGbgpQLBmQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MVfhbXw5nfZz5yiU0lSiCFDv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:37:
[...]

[Afbeelding]
Misschien dat CZ ook wel van (knak)worstjes houd O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Skrunsies op 09-08-2022 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 19-09 18:15

resusaapje

h less

[...]

Wellicht hier: https://www.binance.com/en/my/coupon ?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Nope..

Ik denk dat @Verwijderd gelijk heeft en dat je er eerst het een en het ander voor moet doen.

Teveel werk en investeren voor mij.
Het was niet de bedoeling met het starten van crypto dat ik er drukte van zou hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:53:
[...]

Nope..

Ik denk dat @Verwijderd gelijk heeft en dat je er eerst het een en het ander voor moet doen.

Teveel werk en investeren voor mij.
Het was niet de bedoeling met het starten van crypto dat ik er drukte van zou hebben :+
Nope, zijn twee verschillende dingen. Je krijgt je vouwtjser binnen 7 dagen ná verificatie. Daarna heb je 30 dagen om 'm te verzilveren.

Blijf kijken ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zou echt mooi zijn nadat alle KYC gedaan is in Nederland dat iDeal en SEPA terug is op Nance O+

niet dat het heel veel werk is:
SEPA --> Kraken --> Bitcoin --> Binance

maar toch ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Laatst online: 19-09 20:48
Justevo schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:52:
Hier ook. Ik vond het eigenlijk best wel shady dat ze dan met allemaal links in de mail werken om al je gegevens te uploaden. Verwijs dan gewoon naar het platform, om de schijn van een phishingmail te voorkomen...

Ben ik de enige die er tegenaan loopt dat alle brieven die ik kan gebruiken ter verificatie initialen gebruiken ipv de volledige voornamen en dat deze daardoor steeds niet geaccepteerd worden? Voor zover ik brieven van allerlei instanties en bedrijven heb kunnen vinden of factureren kan genereren is het hoogst ongebruikelijk om je met je volledige naam aan te schrijven, blijkens het feit dat ik er nog geen heb kunnen vinden...

[ Voor 17% gewijzigd door Wouterkaas op 09-08-2022 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Nope, zijn twee verschillende dingen. Je krijgt je vouwtjser binnen 7 dagen ná verificatie. Daarna heb je 30 dagen om 'm te verzilveren.

Blijf kijken ;)
heb je linkje? ik ben al ff geverifieerd nu ong 1-2 maanden en geen voucher bij coupons
daarnaast zie ik deze actie https://www.binance.com/e...bf89a4be9be9649cd0d57a5b0
dit is alleen verifieren en dan deposit met creditcard, maar dat gold tot april

deze actie is met dat auto invest maar dan moet je dus wel ff knaken inleggen en is het voor mij niet waard voor dat tientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:00:
zou echt mooi zijn nadat alle KYC gedaan is in Nederland dat iDeal en SEPA terug is op Nance O+

niet dat het heel veel werk is:
SEPA --> Kraken --> Bitcoin --> Binance

maar toch ;)
ja ik mis het ook, doe nu overmaken naar crypto.com koop usdc stuur naar metamask dan naar binance

soms doe ik ook Ideal gebruiken, bij coinbase en dan doorsturen naar binance, wel omslachtig allemaal, van coinbase naar binance direct pakt die niet lekker dus doe dan ook coinbase metamask binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:19:
[...]

heb je linkje? ik ben al ff geverifieerd nu ong 1-2 maanden en geen voucher bij coupons
daarnaast zie ik deze actie https://www.binance.com/e...bf89a4be9be9649cd0d57a5b0
dit is alleen verifieren en dan deposit met creditcard, maar dat gold tot april

deze actie is met dat auto invest maar dan moet je dus wel ff knaken inleggen en is het voor mij niet waard voor dat tientje
Dat was ook mijn gedachte, CDC -> USDC -> metamask - Nance, maar dat is een lange weg. Maar ik gebruik nu voornamelijk Nexo als ik geen haast heb. Met platinum loyalty level kan je 5 keer in de maand gratis versturen, dat is dan nog een stapje sneller dan via CDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:22:
[...]

ja ik mis het ook, doe nu overmaken naar crypto.com koop usdc stuur naar metamask dan naar binance
klinkt best prijzig, cdc staat bekend om de hoge fees
hoeveel ben je kwijt aan de fees?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Wat een omwegen lees ik allemaal om geld op Binance te krijgen... Ik gebruik zelf SEPA van Bitvavo --> XRP ---> Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
solidslayer schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:27:
[...]

Dat was ook mijn gedachte, CDC -> USDC -> metamask - Nance, maar dat is een lange weg. Maar ik gebruik nu voornamelijk Nexo als ik geen haast heb. Met platinum loyalty level kan je 5 keer in de maand gratis versturen, dat is dan nog een stapje sneller dan via CDC.
IDeal op Kucoin - BNB - Binance werkt ook prima en snel hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17
Waarom niet gewoon fiat naar bitvavo omzetten naar XLM en doorsturen naar binance?
Dat is mijn standaard route, ook terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
r0bb schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:29:
[...]

IDeal op Kucoin - BNB - Binance werkt ook prima en snel hoor.
Eens kijken of ik mijn inlog nog heb van Kucoin, lang niet meer gebruikt. Wist niet dat je daar Ideal kon gebruiken, kostenloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:27:
[...]

klinkt best prijzig, cdc staat bekend om de hoge fees
hoeveel ben je kwijt aan de fees?
ja crypto.com is bizar ja, de fees vallen mee, maar als je niet op exchange gewoon in de app bijv bitcoin koop, dan stel koers is 23000, dan mag je bitcoin kopen tegen prijs van 23500. dat is echt bizar. maar vind makkelijk qua overboeken.

meerendeel van mn crypto storten doe ik dus storten, usdc kopen dat via polygon naar metamask dan op dex mn coins halen.

voor top 10 munten die ik hold doe ik coinbase ideal gebruiken dan naar coinbasepro mn geld zetten en dan op de exchange bitcoin etc halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:29
Die 10busd voucher van binance is voor je spot trading fees van de dag ervoor.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
solidslayer schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:34:
[...]

Eens kijken of ik mijn inlog nog heb van Kucoin, lang niet meer gebruikt. Wist niet dat je daar Ideal kon gebruiken, kostenloos?
Jazeker maar de optie zit een beetje verstopt. Via Hoofdmenu Crypto Kopen en dan Betalen met Derden. Daar staat BTCdirect tussen via iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:29
Of hebben jullie een andere gekregen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mNsuRa79tqrpHr-t8I0DsR4cn8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wNx0gZOY8JRRhtZtlxqLQpGP.png?f=fotoalbum_large

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Therapy777 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:29:
Wat een omwegen lees ik allemaal om geld op Binance te krijgen... Ik gebruik zelf SEPA van Bitvavo --> XRP ---> Binance
Waarom verlaag je je tot die smerige rippelkes als een btc transfer een paar duppies kost. En een btc order op binance gratis is. Bij xrp kan ook, maar alleen in busd en als je in orderboek plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:08
knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:37:
[...]

[Afbeelding]
Zie dat je alvast een wekker hebt gezet voor als de Amerikanen wakker worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:16:
[...]

Ik heb de bedragen niet aangepast, maar het is wel af en toe voorgekomen dat ik all-in zat en er dus geen ruimte voor auto-invest was om bij te kopen. Het zwaartepunt ligt dus wel een tijdje terug ja.

Toen ik ermee begon (hier ook gedeeld) kreeg ik wel te horen dat ik erg vroeg was, maar dit bewijst maar weer dat DCA werkt. Mocht de bullrun nu echt starten, dan vind ik dat toch ergens wel jammer, had graag nog langer op lagere regionen kunnen inkopen. Maar misschien komt die optie nog.
Precies de reden waarom de opgaande lijn van mij ook nog even weg mag blijven. Ik was een paar dagen na jouw met AI en ben erg blij dat opgestart te hebben en wil nog ff wat meer accumuleren.

Persoonlijke verwachting is dat we medio september we weer op een lager niveau zullen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De buy orders staan tussen 22.7-22.9k, laat maar komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hier dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZL1NaJCDQafovUCi0B9ml3IWlqY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mzBgGryG8HWQNxbeafDCaToV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Die van mij staan op 22.2 momenteel, ook welkom :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik zie er nog wel een paar honderd van af gaan aangezien Wall Street sowieso in de min gaat openen. Maar de volatiliteit is momenteel zo laag, onder de 23k gaat hopelijk nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:46
Wouterkaas schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:05:
[...]

Hier ook. Ik vond het eigenlijk best wel shady dat ze dan met allemaal links in de mail werken om al je gegevens te uploaden. Verwijs dan gewoon naar het platform, om de schijn van een phishingmail te voorkomen...

Ben ik de enige die er tegenaan loopt dat alle brieven die ik kan gebruiken ter verificatie initialen gebruiken ipv de volledige voornamen en dat deze daardoor steeds niet geaccepteerd worden? Voor zover ik brieven van allerlei instanties en bedrijven heb kunnen vinden of factureren kan genereren is het hoogst ongebruikelijk om je met je volledige naam aan te schrijven, blijkens het feit dat ik er nog geen heb kunnen vinden...
Jah, echt kansloos.. In het verleden was ik al Verified Plus (incl Proof of address) en nu moet de hele handel opnieuw en blijf ik hangen op Proof of address...
Ook mooi dat de tijd die ze opgeven voor de review period voorbij de tijd is dat ik niet meer mag traden straks... Best nasty allemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:50:
[...]

Waarom verlaag je je tot die smerige rippelkes als een btc transfer een paar duppies kost. En een btc order op binance gratis is. Bij xrp kan ook, maar alleen in busd en als je in orderboek plaatst.
Omdat het werkt. Omdat het snel is. En omdat ik geen zin heb weer een nieuwe wallet te whitelisten op bitvavo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:34:
Ik zie er nog wel een paar honderd van af gaan aangezien Wall Street sowieso in de min gaat openen. Maar de volatiliteit is momenteel zo laag, onder de 23k gaat hopelijk nog wel even duren.
Nasprak staat pre market op +1,03%....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Hee, deze waardeloze nft heb ik hier nog niet gezien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bo8JphP7WXf8JGM7H1-8GzdWW8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jgO3q6sxBbn5NKQI0p6s9G84.jpg?f=fotoalbum_large

Enjoy. Niet kopiëren aub, deze is van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Die 24.2K blijft lastig hè?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

De 22,7 bedoel je? ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
resusaapje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:04:
Hee, deze waardeloze nft heb ik hier nog niet gezien

[Afbeelding]

Enjoy. Niet kopiëren aub, deze is van mij...
En van mij :9 we zijn nft broeders!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:48:
[...]

Nasprak staat pre market op +1,03%....
Het kan altijd erger. Auto-correct maakt van mijn voornaam altijd Sterfdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:49
Ik stond op het punt om voor het eerst in mijn leven crypto te versturen (in dit geval van Bitvavo naar Binance), maar nu kom ik er achter dat Bitvavo dit niet toestaat via de telefoon. Wat armoedig en gebruiksonvriendelijk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
Iemand in Filecoin? Was tijdens de laatste bull boven de 100. Nu onder de 10...

https://www.coingecko.com/nl/coins/filecoin

[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 09-08-2022 13:04 ]

Pagina: 1 ... 197 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!