iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Het is ook wel lastig voor crypto om bestaansrecht te veinzen als de halve wereld in brand staat en de massale honger in sommige delen van de wereld al aan het uitbreken is.Pelox schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:27:
1 groen streepje op de vorige weekly was weer genoeg blijkbaar. Wat een armoe.
Zware tijden, dus een beetje meer begrip voor die arme muntjes is best op zijn plaats.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Ik ben anders echt compleet flabbergasted.Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:40:
Ik snap dat de meeste graag omhoog willen, maar dit kan niet echt een verassing zijn toch?
En misschien ook nietPlanR schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:08:
Mini mini moon..!
Wie riep er hier, laatste kans ETH onder de 1K? Je krijgt misschien nog gelijk ook
Dat is meer je permanente gemoedstoestand toch?Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:42:
[...]
Ik ben anders echt compleet flabbergasted.
Bedankt voor de tip wel. Ik ga me eens verdiepen in Zambia. Het grootste exportproduct is koper. Misschien is dat nu ook wel goed-koper
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat kan zal aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat het dan wordt…Coldcat schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:48:
Het zal afhangen van die getallen morgen uitkomen. Valt het mee dan blijven we in de range. Valt het tegen dan wordt een:
[Afbeelding]
Een hert met kromme poten dat met kerst door een muur breekt?
Leuke ree-bus wel.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 12-07-2022 21:52 ]
Maktub
Ik was op zoek een rode baksteen, alleen dit hertje keek zo schattig dat ik hem niet kon weerstaan. Rood dus!MrMrq schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:50:
[...]
Dat kan zal aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat het dan wordt…
Een hert met kromme poten dat met kerst door een muur breekt.
Ja, heb er al circa een half jaar fors wat USDC staan. Levert toch een paar honderd EUR per jaar op. Dat dat liever op Bitvavo dan al die echt schimmige platforms.sjorremans schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:46:
Bitvavo doet ook 6,1% rente op usdc. Mensen hier die geld hebben gestald bij Bitvavo? Onder het mom van dat dit een veiliger gevoel geeft dan andere platformen?
Als je echt grote bedragen gaat inleggen, zou ik wel spreiden.
Verwijderd
Ik denk dat hij bedoeld dat je buitengevel dan kapot wordt geramd door een bipolair rendier.MrMrq schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:50:
[...]
Dat kan aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat het dan wordt…
Vind ik wel een goed punt, zou een beste kutdag zijn.
Zo zien uitgedraaide poten eruit?Coldcat schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:48:
Het zal afhangen van die getallen morgen uitkomen. Valt het mee dan blijven we in de range. Valt het tegen dan wordt een:
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Als ik mijn spouw kan laten volspuiten met stukjes rendier kom ik tenminste nog de winter door.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:54:
[...]
Ik denk dat hij bedoeld dat je buitengevel dan kapot wordt geramd door een bipolair rendier.
Vind ik wel een goed punt, zou een beste kutdag zijn.
Anyway.
Als jullie me zoeken dan ben ik in het FIRE topic aan het leren hoe vaak je je theezakjes kunt hergebruiken, hoe je een boterham maakt van paardebloemenwortelmeel en hoe je van de as in je haard printer toner en tandpasta maakt.
Maktub
20k verdampt? Man, dat moet pijn doen/gedaan hebben.dotslasher schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:41:
[...]
Hier 20k en op heel veel winst gestaan.
Mijn TP order is met $0,1 niet gehit en 2 weken later was het waardeloos toen ik op verlof was en mijn Yubikey niet mee had.
Als je daar dan toch bent. Doe ze de groeten van je cryptovrinden. Ze komen met pek en veren achter je aan. De échte FIRE fundamentalisten hebben echt een hekel aan cryptoMrMrq schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:00:
[...]
Als ik mijn spouw kan laten volspuiten met stukjes rendier kom ik tenminste nog de winter door.
Anyway.
Als jullie me zoeken dan ben ik in het FIRE topic aan het leren hoe vaak je je theezakjes kunt hergebruiken, hoe je een boterham maakt van paardebloemenwortelmeel en hoe je van de as in je haard printer toner en tandpasta maakt.
Tering jij mag de pub quiz niet maken...Coldcat schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:52:
[...]
Ik was op zoek een rode baksteen, alleen dit hertje keek zo schattig dat ik hem niet kon weerstaan. Rood dus!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb fazanten in de spouw.MrMrq schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:00:
[...]
Als ik mijn spouw kan laten volspuiten met stukjes rendier kom ik tenminste nog de winter door.
Anyway.
Hahah classic deze!zwembroek schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:07:
[...]
Ik heb fazanten in de spouw. [YouTube: Ongedierte in de spouw]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
2023 al!
cavemees schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 23:19:
[...]
Je bent alleen de rode pijl naar beneden voor de groene vergeten...
Zo?cavemees schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 23:19:
[...]
Je bent alleen de rode pijl naar beneden voor de groene vergeten...
Juist! waar de 800MA, het golden cross en de negatieve divergentie perfect samenkomen.
Ja hoor tuurlijk gets!
Skrunsies heeft in september weer fiat om mee te doen. En wat denk je? Bearmarket voorbij en we gaan weer up
UberLurker Departement #GG.
Komt goed, @Taro was iets te positief, wordt laat september dus alle tijd om in te slaanSkrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 23:35:
[...]
Ja hoor tuurlijk gets!
Skrunsies heeft in september weer fiat om mee te doen. En wat denk je? Bearmarket voorbij en we gaan weer up
Yes, 25% kans dat we tot september sideways gaan en niet verder zakken!!
Bitcoin is een no-brainer. Eigenlijk moet er ook ETH bij. Al is het alleen maar om dan eens te zien hoe de merge zal uitpakken.
BNB misschien? Maar dan staat ie nog steeds boven de €100. Dat is voor mijn gevoel nog steeds duur. Die is van de €44 in 1x doorgeschoten naar boven de €200. Die mag eerst wel eens een normale terugtest doen rond die €44. Net als Cardano. Daar ga ik geen €0.22 voor betalen. Ben je gek. Een dubbeltje klinkt beter.
XRP dan? Echt zo'n oldtimer. Met de "XRPArmy" een aardig grote achterban. Fundamenteel zie ik er niks in, en qua prijs.. meh.. SOL? Nooit gehad. Is best populair geweest, maar ik heb zo'n gevoel alsof dit een van de vele eendagsvliegen zal zijn.
Doge. Dat is nog wel wat. Elke bullrun doet Doge leuk mee. Het nadeel is natuurlijk wel de enorme inflatie. Tijdens deze bull werd het gedragen door Ome Elon. Wie gaat dat nog overtreffen.. misschien toch ook maar overslaan deze.
Polkadot. Die is alweer aardig terug waar het begon. Fundamanteel mogelijk interessant. Ja, hier zou ik misschien wel een tasje weer van kopen. Net als ATOM trouwens, de grote concurrent.
Tron, die doet het een partijtje goed zeg! Ik kom het maar weinig tegen. Justin Sun heeft veel vijanden gemaakt, maar het netwerk word gebruikt. Hier wil ik ook wel wat van kopen.
Shiba, bah. Sla ik over. Avalanche ken ik eigenlijk niet zo goed. Heeft ook wel flink op z'n klote gehad deze bear. Misschien maar eens wat over gaan inlezen...
Polygon. Ja, daar koop ik misschien ook een tasje van. Dat heb ik gebruikt voor wat transacties, werkte prima. Heb er weinig negatiefs overgezien. Kevin O'Leary zit hier vuistdiep ik meen ik. Niet dat dit wat zegt, maar het gevoel is ok. Alleen nog steeds wel te duur. De eerste 3 jaar sinds het bestaan was het €0.03. Waarom zou je dan nu ineens €0.28 betalen...
Litecoin. Sla ik zoals altijd over. Heb ik niks mee. FTX, schijnt wel goede zaken te doen, geduchte concurrent van Binance. Maar ook FTX staat nog vet hoog. dat was €4 pre-bullrun. Dus waarom ik ook hier nog meer als een tientje voor zou willen betalen is mij een raadsel.
Uniswap, Meh, volgens mij enkel goed voor governance, sla ik over. Stellar, ja, doet ook al lang mee, broertje van XRP, maar dan met een beter verhaal als je het mij vraagt. En qua prijs redelijk interessant
Zomaar wat gedachtes.. Maar ik zal ophouden voor ik een hele pagina vol schrijf. Ja, ik verveel me
Oh, Nano! Die wil ik nog wel genoemd hebben, en een tasje van hebben, DIKKE tech als je het mij vraagt
Een duimpje voor het aanklagen van die flapdrol. Zouden meer mensen moeten doen.dubbeldekkert schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:38:
[Afbeelding]
NOS doet vrolijk mee met onzin verkopen.
[Afbeelding]
Doe mij het verschil en we praten nergens meer over. Ik beloof zelfs de helft in BTC te stoppen.
Zero.
Edit:
Aangezien de Locked nu ook meetelt voor de Binance Card (thanks voor de tip) , mijn BNB ook maar eens aan het werk gezet!
[ Voor 93% gewijzigd door BTFD op 13-07-2022 07:01 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik 50%.Taro schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:37:
We zijn er bijna... Ik geef het >75% kans dat de onderkant v/d box het deze keer niet houdt:
[Afbeelding]
Of hij houd hem, of hij houd hem niet
Wat zou de volgende range/kanaal kunnen zijn? 16-18K? Koopordertje klaarstaan op 16K. Raakt hij niet, ben al prima gevuld. Wordt tijd voor dikke groene palen.
Fijne dag allen!
[ Voor 16% gewijzigd door PlanR op 13-07-2022 06:06 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Ik zou 100% puur BIFI doen.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:06:
En dan over een paar maanden, als we de uitzichten weer wat beter worden op de markt, maar eens instappen. En wat dan te kopen hè. Stel dat alles nog eens door de helft gaat vanaf vandaag... Als een kind in een snoepwinkel...
Bitcoin is een no-brainer. Eigenlijk moet er ook ETH bij. Al is het alleen maar om dan eens te zien hoe de merge zal uitpakken.
BNB misschien? Maar dan staat ie nog steeds boven de €100. Dat is voor mijn gevoel nog steeds duur. Die is van de €44 in 1x doorgeschoten naar boven de €200. Die mag eerst wel eens een normale terugtest doen rond die €44. Net als Cardano. Daar ga ik geen €0.22 voor betalen. Ben je gek. Een dubbeltje klinkt beter.
XRP dan? Echt zo'n oldtimer. Met de "XRPArmy" een aardig grote achterban. Fundamenteel zie ik er niks in, en qua prijs.. meh.. SOL? Nooit gehad. Is best populair geweest, maar ik heb zo'n gevoel alsof dit een van de vele eendagsvliegen zal zijn.
Doge. Dat is nog wel wat. Elke bullrun doet Doge leuk mee. Het nadeel is natuurlijk wel de enorme inflatie. Tijdens deze bull werd het gedragen door Ome Elon. Wie gaat dat nog overtreffen.. misschien toch ook maar overslaan deze.
Polkadot. Die is alweer aardig terug waar het begon. Fundamanteel mogelijk interessant. Ja, hier zou ik misschien wel een tasje weer van kopen. Net als ATOM trouwens, de grote concurrent.
Tron, die doet het een partijtje goed zeg! Ik kom het maar weinig tegen. Justin Sun heeft veel vijanden gemaakt, maar het netwerk word gebruikt. Hier wil ik ook wel wat van kopen.
Shiba, bah. Sla ik over. Avalanche ken ik eigenlijk niet zo goed. Heeft ook wel flink op z'n klote gehad deze bear. Misschien maar eens wat over gaan inlezen...
Polygon. Ja, daar koop ik misschien ook een tasje van. Dat heb ik gebruikt voor wat transacties, werkte prima. Heb er weinig negatiefs overgezien. Kevin O'Leary zit hier vuistdiep ik meen ik. Niet dat dit wat zegt, maar het gevoel is ok. Alleen nog steeds wel te duur. De eerste 3 jaar sinds het bestaan was het €0.03. Waarom zou je dan nu ineens €0.28 betalen...
Litecoin. Sla ik zoals altijd over. Heb ik niks mee. FTX, schijnt wel goede zaken te doen, geduchte concurrent van Binance. Maar ook FTX staat nog vet hoog. dat was €4 pre-bullrun. Dus waarom ik ook hier nog meer als een tientje voor zou willen betalen is mij een raadsel.
Uniswap, Meh, volgens mij enkel goed voor governance, sla ik over. Stellar, ja, doet ook al lang mee, broertje van XRP, maar dan met een beter verhaal als je het mij vraagt. En qua prijs redelijk interessant
Zomaar wat gedachtes.. Maar ik zal ophouden voor ik een hele pagina vol schrijf. Ja, ik verveel me
Oh, Nano! Die wil ik nog wel genoemd hebben, en een tasje van hebben, DIKKE tech als je het mij vraagt
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Poteeto, Potaato. Ofwel: Het blijft een fiat shitcoin.
En dan heb ik het liever in de shitcoin staan waar ik mijn eten mee kan betalen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dus die Euro verdwijnt binnenkort ook van jouw lijstje.MicroWhale schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 07:42:
[...]
Poteeto, Potaato. Ofwel: Het blijft een fiat shitcoin.
En dan heb ik het liever in de shitcoin staan waar ik mijn eten mee kan betalen.
Zolang ik er mijn eten mee moet betalen, blijft hij er op.Ray_ schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 07:48:
[...]
Dus die Euro verdwijnt binnenkort ook van jouw lijstje.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Niet alles in euro wordt duurder. Zo krijg je nog steeds ca. 20% korting op aardappelen met Hide-the-Pain Harold erop.Ray_ schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 07:48:
[...]
Dus die Euro verdwijnt binnenkort ook van jouw lijstje.
Aan de andere kant.... Is 12 euro voor één aardappel wel erg duur vreten. En hoe decadent zijn we hier in het Westen als we alleen met dat soort cadeaus nog iets kunnen losmaken bij de ontvanger...
Maktub
Speciaal voor jou:Ray_ schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:52:
[...]
Verrek, je hebt gelijk. Voorheen was het 12%, nu "9 - 12%".
Een mailtje hierover zou wel attent zijn geweest. Misschien toch maar eens kijken naar Acala. 16% voor je DOT's, en een handvol extra in ACA er bij.
DOT Liquid Staking (LDOT) on Acala: 20.21% (a 43% increase in rewards)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
resusaapje schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:16:
[...]
Speciaal voor jou:
Dat zou heel erg positief zijn. Dan hebben we de bodem voor BTC al gehad.
Als het scenario van @Taro zou uitspelen dan gaan de alts echt niet meer -50%. Ik denk dat de meesten dan wel uitgebodemd zijn. Een Polkadot bijvoorbeeld, daar gaat met bovenstaand scenario echt geen 50% meer van af. Deze zal tegen de bodem aanschuren.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:06:
En wat dan te kopen hè. Stel dat alles nog eens door de helft gaat vanaf vandaag... Als een kind in een snoepwinkel...
Ik ga zelf vol voor het Dotsama ecosysteem. Na het Terra debacle weer een concurrent minder, Web3, XCM en high level security door de Polkadot relay chain.
Energy Web blijf ik volgen.
Loopring blijft interessant door de GameStop NFT Marketplace, powered by Loopring L2. Ik denk dat NFT's een grote rol gaan spelen in gaming. (Loopring heeft een goede usecase voor de token met burn mechanisme voor deze marketplace.)
En nog een prachtige parel Remark (RMRK) voor de Metaverse. Hele goede tokenomics en als dit een beetje gaat lopen over een paar jaar dan kan het hard gaan. Mits adoptie..
En nog een aankomende Layer 1 Aptos. https://aptoslabs.com/
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 13-07-2022 08:53 ]
Zit jij hier ook in? Ik zit namelijk te twijfelen, ben zelf wel een beetje lui. Dus heb alles bij Kraken staan. Maar is het niet zo met LDOT dat je maar moet 'hopen' dat deze de waarde van DOT aanhoudt? Ik weet er namelijk niet zoveel van aangaande dat LDOT verhaal. Is dat een beetje hetzelfde principe als Lido voor ETH is?resusaapje schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:16:
[...]
Speciaal voor jou:
Go XRPSkrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:54:
Zijn er vandaag nog mensen geweest die XLM hebben gekocht op Bitvavo om dit door te sturen naar een andere exchange? Man man, trap er iedere keer weer in, geitenbende. Staat al enige tijd op "in behandeling"
Verwachting nu 8.8%
Indien > 8.8, marketdump?
Indien < 8,8, (korte) run?
Heb het daarstraks ook weer even gedaan om de Binance card op te laden voor komende twee maanden. EUR naar kraken in dit geval , daarna XLM en dan op Binance XLM naar EUR. Grootste nadeel blijft dunne order boeken in EUR. Mijn order ( en dan heb ik écht niks geks gedaan) was groter dan de hoeveelheid XLM /EUR trades in afgelopen twee uur ofzo op Kraken. Maar om nou tussendoor ook nog naar USD te gaan met die gekke kraken fees. XRP/EUR order book beter over algemeen?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
ik verwacht dat we er onder gaan zitten.keanu_ schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:36:
CPI numbers om 14:30
Verwachting nu 8.8%
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik had wel een beetje grotere pump verwacht met het live gaan van de Marketplace..zwembroek schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:44:
[...]
Dat zou heel erg positief zijn. Dan hebben we de bodem voor BTC al gehad.
[...]
Als het scenario van @Taro zou uitspelen dan gaan de alts echt niet meer -50%. Ik denk dat de meesten dan wel uitgebodemd zijn. Een Polkadot bijvoorbeeld, daar gaat met bovenstaand scenario echt geen 50% meer van af. Deze zal tegen de bodem aanschuren.
Ik ga zelf vol voor het Dotsama ecosysteem. Na het Terra debacle weer een concurrent minder, Web3, XCM en high level security door de Polkadot relay chain.
Energy Web blijf ik volgen.
Loopring blijft interessant door de GameStop NFT Marketplace, powered by Loopring L2. Ik denk dat NFT's een grote rol gaan spelen in gaming. (Loopring heeft een goede usecase voor de token met burn mechanisme voor deze marketplace.)
En nog een prachtige parel Remark (RMRK) voor de Metaverse. Hele goede tokenomics en als dit een beetje gaat lopen over een paar jaar dan kan het hard gaan. Mits adoptie..
En nog een aankomende Layer 1 Aptos. https://aptoslabs.com/
Ik denk dat veel Loopring holders LRC verkocht hebben voor ETH om NFT's te kopen.
Dit kan namelijk alleen betaald worden met ETH.
1% van de Fees gaat naar Loopring. Dus kan alleen maar de goede kant op gaan als je mij vraagt
Stats van de marketplace:
https://sevenfourone.live/
Dit soort nieuws doet het vooral goed in een bull markt. In een bear heeft dit weinig effect bij alt coins. Maar als die store goed gaat lopen in een volgende bull markt dan moet dat wel goed komen.m-tuning schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:48:
[...]
Ik had wel een beetje grotere pump verwacht met het live gaan van de Marketplace..
Ik denk dat veel Loopring holders LRC verkocht hebben voor ETH om NFT's te kopen.
Dit kan namelijk alleen betaald worden met ETH.
1% van de Fees gaat naar Loopring. Dus kan alleen maar de goede kant op gaan als je mij vraagt![]()
Stats van de marketplace:
https://sevenfourone.live/
Dat is ook mijn idee, heb wel vertrouwen er in.zwembroek schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:51:
[...]
Dit soort nieuws doet het vooral goed in een bull markt. In een bear heeft dit weinig effect bij alt coins. Maar als die store goed gaat lopen in een volgende bull markt dan moet dat wel goed komen.
Heb gelukkig flink kunnen bijkopen door deze prijzen
Waar haal je het vandaan... Is overigens van alle tijden. Vorige eeuw al kon je in US van A solar powered wasdroger bestellen als mail order voor slechts $ 49,95. Kreeg je 10m (of waarschijnlijk 30ft) waslijn in de post.MrMrq schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 07:55:
[...]
Aan de andere kant.... Is 12 euro voor één aardappel wel erg duur vreten. En hoe decadent zijn we hier in het Westen als we alleen met dat soort cadeaus nog iets kunnen losmaken bij de ontvanger...
Daar kun je dan wel nog wat mee.
Wij kopen dure virtuele glimmers en selderij waar je vooralsnog helemaal niets mee kan.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik ben gewoon begonnen op volgorde van marketcap. Dit zijn populaire muntjes hier. Ik ken ze niet zo goed.AlterBridge schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 02:19:
@Gelukszoekr je hoort Celr hier ook wel mee te nemen in je verhaal.. Oh en van die gekke glimmers!
Glimmer is Moonbeam toch? Die enorm hoge rente percentages zijn meestal geen goed teken.
Nee dat zie je verkeerd. De rente percentages dalen enorm, waren eerst boven de 100 procent. Het is dikke tech en waarschijnlijk het nieuwe officiële betaalmiddel van glimmer island.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:09:
[...]
Ik ben gewoon begonnen op volgorde van marketcap. Dit zijn populaire muntjes hier. Ik ken ze niet zo goed.
Glimmer is Moonbeam toch? Die enorm hoge rente percentages zijn meestal geen goed teken.
De rente percentages zijn hetzelfde als Polkadot bij GLMR. Is ook nodig tegen de inflation bij beide tokens. Dus dat is geen argument bij deze.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:09:
[...]
Ik ben gewoon begonnen op volgorde van marketcap. Dit zijn populaire muntjes hier. Ik ken ze niet zo goed.
WH woordvoerder zei maandag al dat CPI nummer "highly elevated" zou zijn, dus zal er wel boven liggen. Maar dat is ook in de lijn der verwachting van de meesten. Verwacht dan ook niet echt een uitbraak naar boven of naar beneden.keanu_ schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:36:
CPI numbers om 14:30
Verwachting nu 8.8%
Olie is de afgelopen maand wel wat gedaald. Dus zou zomaar kunnen dat we volgende maand een lagere CPI zien. Uiteraard nog steeds te hoog en de CPI reflecteren ook niet de daadwerkelijke inflatie, doordat de weging van bepaalde categorieën.
Denk dat GDP (eind juli) en de cijfers over Q2 van bedrijven (vanaf volgende week) belangrijker gaan zijn.
EWT en GET eigenlijk voor de lange termijn, ik ben nog aan het kijken of en wanneer ik wat EWT wil inslaan want die lijkt de neergaande trend met lower lows nog niet omgedraaid te hebben, wat overigens ook voor DOT geldt. De lows worden wel minder diep dus wellicht is de bodem in zicht.
ANKR is mijn PF-catalisator geweest toen ik (weer) begon met crypto, in februari 2021, dus die blijf ik gewoon volgen. Wie weet ooit nog een flufje (zo, dat is een term die ik hier lang niet meer gezien heb, die term is ook echt helemaal door het putje gegaan) van kopen.
MATIC volg ik nu voor de korte termijn. Die maakt echt een mooie structuur met higher lows waardoor een hele duidelijke ascending triangle ontstaat. Als er nog iets van een opleving komt in crypto-land, wellicht door minder negatieve cijfers dan verwacht vanmiddag al, dan gaat MATIC denk ik mooi omhoog knallen.
Maar zoals @jvel92 hierboven al zegt, dikke kans dat er geen verrassingen zijn in die cijfers en dan blijven we gewoon afwachten.
Denk dat het toch nog wel afhangt van de moeder alles financiële crises die ons schijnbaar te wachten staat. Als die daadwerkelijk komt gaat BTC en daarmee die altjes nog wel een trapje lager denk ik. Als het mee valt is de bodem wellicht al geweest voor BTC en de meeste alts. Al kan ik me in @Gelukszoekr zijn opmerkingen over te hoge prijzen voor veel alts wel vinden. Kan dit overigens ook te maken hebben met de dikke inflatie, dat hierdoor muntjes nou eenmaal meer $/€ kosten? Wellicht als de inflatie ooit weer wat inzakt, de muntjes dan nog een stuk verder zullen zakken?
10 year yield op us bonds is stuk lager dan precies 1 maand terug. Ik verwacht echt dat de inflatie lager gaat zijn.jvel92 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:27:
[...]
WH woordvoerder zei maandag al dat CPI nummer "highly elevated" zou zijn, dus zal er wel boven liggen. Maar dat is ook in de lijn der verwachting van de meesten. Verwacht dan ook niet echt een uitbraak naar boven of naar beneden.
Olie is de afgelopen maand wel wat gedaald. Dus zou zomaar kunnen dat we volgende maand een lagere CPI zien. Uiteraard nog steeds te hoog en de CPI reflecteren ook niet de daadwerkelijke inflatie, doordat de weging van bepaalde categorieën.
Denk dat GDP (eind juli) en de cijfers over Q2 van bedrijven (vanaf volgende week) belangrijker gaan zijn.
Om weer een nieuwe ATH neer te zetten is er een nieuwe aanwas van geld nodig. De vraag is waar gaat dat geld vandaan komen? Je gaat echt nog voldoende tijd hebben om te accumuleren en als we weer naar ATH gaan maakt het echt niet uit of je nu op 18k of 24k koopt.
Op de vraag of alt's nog een -50% gaan doen? Wellicht niet in USD terms, maar heel goed mogelijk in BTC of ETH terms.
Het is die angst voor een financiële crises die boven de markt hangt. Maar ik denk dat het uiteindelijk mee gaat vallen. De meeste mensen zijn denk ik gewoon te bang terwijl veel grote jongens hun zakken alweer aan het vullen zijn met Bitcoin.YES schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:30:
Denk dat het toch nog wel afhangt van de moeder alles financiële crises die ons schijnbaar te wachten staat. Als die daadwerkelijk komt gaat BTC en daarmee die altjes nog wel een trapje lager denk ik. Als het mee valt is de bodem wellicht al geweest voor BTC en de meeste alts.
eens. Ik start ook pas ergens eind van het jaar. Tijd zat. Oh en mbt alts, die kunnen echt makkelijk nog een keer -50%. EASY!!!!jvel92 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:45:
Aanvulling op bovenstaande; de markt heeft de afgelopen jaren een een QE infuus gehangen en verslaafd geraakt aan leningen tegen 0%. Als investeerders hebben we onszelf de gewoonte aangeleerd om elke dip te kopen, want dat bleek een succesvolle strategie te zijn over de jaren heen.
Om weer een nieuwe ATH neer te zetten is er een nieuwe aanwas van geld nodig. De vraag is waar gaat dat geld vandaan komen? Je gaat echt nog voldoende tijd hebben om te accumuleren en als we weer naar ATH gaan maakt het echt niet uit of je nu op 18k of 24k koopt.
Op de vraag of alt's nog een -50% gaan doen? Wellicht niet in USD terms, maar heel goed mogelijk in BTC of ETH terms.
Or fake-out..
Dat zou dan kunnen reflecteren in de CPI van volgende maand, in combinatie met de dalende olie prijs. Verwacht dat de CPI nu ook wel topt. Mede door de manier waarop het cijfer is opgebouwd. Je ziet dat de vraag naar bijvoorbeeld electronica (niet essentieel) al afneemt, waardoor je hier mogelijk een prijsdaling gaat zien en dit heeft dan gevolgen voor de CPI. Het reflecteert echter niet de daadwerkelijke inflatie voor huishoudens (eten, energie, transport en wonen).anti elppa schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:42:
[...]
10 year yield op us bonds is stuk lager dan precies 1 maand terug. Ik verwacht echt dat de inflatie lager gaat zijn.
Weet echter niet hoe goed de bond yields als indicator zijn, omdat die markt is verstoort door alle opkoop programma's. En dit nu nog zijn weergave heeft.
Poeh...misschien sommige wel maar zie jij een Polkadot nog een -50% doen? Ik vind dit zo enorm lastig. Ik ben er in 2018 zo ontiegelijk rekt mee gegaan, maar veel zitten al op een -90% vanaf de top. Als je kijkt naar een ADA die kan je nu niet meer vergelijken met de low van 2018. Doge zal denk ik ook niet meer zo laag gaan dan eerst door al die extra fomo holdlers door Elon.anti elppa schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:52:
[...]
alts, die kunnen echt makkelijk nog een keer -50%. EASY!!!!
blijft lastig de bodem aan te tikken, dca en hodl de moeder!!!zwembroek schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:00:
[...]
Poeh...misschien sommige wel maar zie jij een Polkadot nog een -50% doen? Ik vind dit zo enorm lastig. Ik ben er in 2018 zo ontiegelijk rekt mee gegaan, maar veel zitten al op een -90% vanaf de top. Als je kijkt naar een ADA die kan je nu niet meer vergelijken met de low van 2018. Doge zal denk ik ook niet meer zo laag gaan dan eerst door al die extra fomo holdlers door Elon.
Ik zou wel kijken naar de altcoin/BTC pairing, ook daar is de bodem aan te tikken moeilijk, als je op grote timeframe geen reversal ziet kun je beter BTC blijven dca'en
bijv op DOT/BTC pairing vind ik het uitzien als een (te) mooi trapje naar beneden, meestal (volgens mij) resulteert dit een pump, maar kan ook 100% naast zitten
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2022 11:06 ]
nothing stops this train
Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:06:
Litecoin. Sla ik zoals altijd over. Heb ik niks mee.
Kijk eens naar de LTCBTC chart. Zoals met bijna alle alts verlies je tegenover Bitcoin
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik denk er precies zo over, dus neeSkrunsies schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:17:
[...]
Zit jij hier ook in? Ik zit namelijk te twijfelen, ben zelf wel een beetje lui. Dus heb alles bij Kraken staan. Maar is het niet zo met LDOT dat je maar moet 'hopen' dat deze de waarde van DOT aanhoudt? Ik weet er namelijk niet zoveel van aangaande dat LDOT verhaal. Is dat een beetje hetzelfde principe als Lido voor ETH is?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ltecoin zit zo'n beetje op een all time low ten opzichte van Bitcoin. Dus tenzij je denkt dat Litecoin een betere toekomst voor zich heeft als Bitcoin, wat ook een flinke trendbreuk zou betekenen. Dan moet je Litecoin kopen.Vis schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:16:
Inderdaad @Gelukszoekr don't sleep on Litecoin, cause it's a sleeping giant!
Ik sla nog steeds over
Naast BTC en ETH heb ik zelf naast wat kleine flufs voor de fun (Chz, CELR etc) het meeste zitten in DOT/KSM/GLMR vanuit het DOT eco systeem en in ATOM en SCRT in het ATOM eco systeem.YES schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:30:
EWT, GET, ATOM, DOT/KSM, ANKR en MATIC houd ik in de gaten.
EWT en GET eigenlijk voor de lange termijn, ik ben nog aan het kijken of en wanneer ik wat EWT wil inslaan want die lijkt de neergaande trend met lower lows nog niet omgedraaid te hebben, wat overigens ook voor DOT geldt. De lows worden wel minder diep dus wellicht is de bodem in zicht.
ANKR is mijn PF-catalisator geweest toen ik (weer) begon met crypto, in februari 2021, dus die blijf ik gewoon volgen. Wie weet ooit nog een flufje (zo, dat is een term die ik hier lang niet meer gezien heb, die term is ook echt helemaal door het putje gegaan) van kopen.
MATIC volg ik nu voor de korte termijn. Die maakt echt een mooie structuur met higher lows waardoor een hele duidelijke ascending triangle ontstaat. Als er nog iets van een opleving komt in crypto-land, wellicht door minder negatieve cijfers dan verwacht vanmiddag al, dan gaat MATIC denk ik mooi omhoog knallen.
Maar zoals @jvel92 hierboven al zegt, dikke kans dat er geen verrassingen zijn in die cijfers en dan blijven we gewoon afwachten.
Denk dat het toch nog wel afhangt van de moeder alles financiële crises die ons schijnbaar te wachten staat. Als die daadwerkelijk komt gaat BTC en daarmee die altjes nog wel een trapje lager denk ik. Als het mee valt is de bodem wellicht al geweest voor BTC en de meeste alts. Al kan ik me in @Gelukszoekr zijn opmerkingen over te hoge prijzen voor veel alts wel vinden. Kan dit overigens ook te maken hebben met de dikke inflatie, dat hierdoor muntjes nou eenmaal meer $/€ kosten? Wellicht als de inflatie ooit weer wat inzakt, de muntjes dan nog een stuk verder zullen zakken?
Daarnaast een leuk aantal ALGO waar ik nog wat extra van zal halen mochten die de 0,20 a 0,22 nog eens aantikken. En Matic ben ik weer aan het verzamelen. Destijds een leuke winst op behaald en daar wil ik nog wel eens op inzetten.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja goud is ook altijd beter dan zilver maar dat betekend niet dat je niks aan zilver hebtGelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:16:
[...]
Kijk eens naar de LTCBTC chart. Zoals met bijna alle alts verlies je tegenover Bitcoin
Nee hoor snap je heel goed, het is voor mij een trade muntje net als SOL leuk voor de korte ritjes meer niet
Na toch even naar LDOT te hebben gekeken, ben ik toch maar bij Kraken gebleven met m'n DOTs. Ik was al stom genoeg om die in de hele weg naar beneden te hodlen, laat ik nou maar niet zo stom zijn ze ook nog eens in te ruilen voor een ander soort kraaltjes en spiegeltjes die straks nog minder waard zijn.resusaapje schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:16:
[...]
Speciaal voor jou:
Valt en staat dat niet met BTC?zwembroek schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:00:
[...]
Poeh...misschien sommige wel maar zie jij een Polkadot nog een -50% doen? Ik vind dit zo enorm lastig. Ik ben er in 2018 zo ontiegelijk rekt mee gegaan, maar veel zitten al op een -90% vanaf de top. Als je kijkt naar een ADA die kan je nu niet meer vergelijken met de low van 2018. Doge zal denk ik ook niet meer zo laag gaan dan eerst door al die extra fomo holdlers door Elon.
Ik bedoel wanneer dit ongeveer de bodem voor BTC is, waarom zou DOT dan vanaf hier nog een -50% doen? Wanneer BTC terugdondert naar laten we zeggen 10K, tsja dan blijft ook een DOT niet op dit niveau. Geldt natuurlijk voor meer muntjes. Persoonlijk lees ik niks anders dat DOT 1 van de meest gehodlde muntjes is. For what it's worth. Ik ben met DCA begonnen en blijf zeker DOT en GLMR meenemen.
We will see
Misschien dat ik binnenkort wel wat dotjes aanschaf.resusaapje schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:16:
[...]
Speciaal voor jou:
Hoe staat het met de fundamentals?
Yay or nay?
Edit: nog geen onderzoek naar gedaan maar werd hier wel naar de moon en terug gehyped, het zou zomaar een Cardano kunnen zijn
[ Voor 17% gewijzigd door elektriekert op 13-07-2022 11:30 ]
Ik durf je het niet te vertellen.twit schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:37:
[...]
Heb het daarstraks ook weer even gedaan om de Binance card op te laden voor komende twee maanden. EUR naar kraken in dit geval , daarna XLM en dan op Binance XLM naar EUR. Grootste nadeel blijft dunne order boeken in EUR. Mijn order ( en dan heb ik écht niks geks gedaan) was groter dan de hoeveelheid XLM /EUR trades in afgelopen twee uur ofzo op Kraken. Maar om nou tussendoor ook nog naar USD te gaan met die gekke kraken fees. XRP/EUR order book beter over algemeen?
Ik sta na 4 jaar weer in de - met XRP, 6% oid.
De rechtszaak duurt ook echt lang, heb er al maanden niet meer naar gekeken maar er stond mij bij dat het tot September of November kon duren..
YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYelektriekert schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:29:
[...]
Misschien dat ik binnenkort wel wat dotjes aanschaf.
Hoe staat het met de fundamentals?
Yay or nay?
Edit: nog geen onderzoek naar gedaan maar werd hier wel naar de moon en terug gehyped, het zou zomaar een Cardano kunnen zijn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QZgWCLxUy4bnzffkROVADhwV.jpg?f=user_large)
Als de geschiedenis zich herhaalt dan komt er een lange periode van relatief weinig actie. In zo'n periode waarbij Bitcoin bijvoorbeeld 8 maanden wat beweegt tussen de 14 en 19k dan kunnen alts in deze periode nog steeds wel veel terrein verliezen ten opzichte van Bitcoin.Skrunsies schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:24:
[...]
Valt en staat dat niet met BTC?
Ik bedoel wanneer dit ongeveer de bodem voor BTC is, waarom zou DOT dan vanaf hier nog een -50% doen? Wanneer BTC terugdondert naar laten we zeggen 10K, tsja dan blijft ook een DOT niet op dit niveau. Geldt natuurlijk voor meer muntjes. Persoonlijk lees ik niks anders dat DOT 1 van de meest gehodlde muntjes is. For what it's worth. Ik ben met DCA begonnen en blijf zeker DOT en GLMR meenemen.
We will see
Het kan samen bestaan hè 😉 het is niet zo dat alleen BTC bestaansrecht heeft in de toekomst. Maar goed, dat is weer het eeuwige maxi vs crypto verhaal wat ik niet wil aanzwengelen.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:19:
[...]
Ltecoin zit zo'n beetje op een all time low ten opzichte van Bitcoin. Dus tenzij je denkt dat Litecoin een betere toekomst voor zich heeft als Bitcoin, wat ook een flinke trendbreuk zou betekenen. Dan moet je Litecoin kopen.
Ik sla nog steeds over
HODL de moeder gewoon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Oh ja die twee grote jongens was ik vergeten. Zijn nog >70% van mijn PF samen. Dat percentage ligt normaal hoger maar ik zit ook nog ruim 10% in stables.Ngangatar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:20:
[...]
Naast BTC en ETH heb ik zelf naast wat kleine flufs voor de fun (Chz, CELR etc) het meeste zitten in DOT/KSM/GLMR vanuit het DOT eco systeem en in ATOM en SCRT in het ATOM eco systeem.
Daarnaast een leuk aantal ALGO waar ik nog wat extra van zal halen mochten die de 0,20 a 0,22 nog eens aantikken. En Matic ben ik weer aan het verzamelen. Destijds een leuke winst op behaald en daar wil ik nog wel eens op inzetten.
ALGO heb ik me nooit in verdiept, en verdiepen in muntjes/projecten is sporadisch leuk maar echt overal induiken, dan hou je helemaal geen tijd over om obscure exchanges op te zoeken, al je gegevens met ze te delen zodat je de nieuwe BTC, die nog x973408086 gaat, kan kopen. Met andere woorden: geen zin in
DOT/KSM heb ik, en nog wat KILT/AIR uit crowdloans of hoe die dingen ook heten. KILT en AIR zijn denk ik echt niets waard, die heb ik ook niet in mijn PF overzicht, als die me ooit rijk maken zal dat lange tijd zonder mijn medeweten zijn
Mijn positie in BTC stijgt gestaag de laatste tijd, aantal succesvolle trades tegenover de minder succesvolle is redelijk prima geworden. Ik waag me dus nu ook weer aan wat altjes om een beetje mee te traden, MATIC is er één van momenteel.
Als wat @Gelukszoekr zegt, er wellicht een periode van weinig actie komt voor BTC en waarin alts langzaamaan nog wat leeglopen, kan ik mooi oefenen op het shorten ervan
Als 17k de bodem was dan gaan de sterkte alts geen -50% meer doen in dollar waarde denk ik. Maar als we echt die diepe recessie krijgen wie zou dan alt coins willen kopen? Ik kan me voorstellen dat VC's die diep hebben geïnvesteerd in GLMR en nu nog steeds op een 60x profit zitten het veiliger vinden om tijdelijk alles in BTC om te zetten.Skrunsies schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:24:
[...]
We will see
Grootste risico van alts zoals DOT is dat men interesse verliest tijdens een zijwaartse markt. Men verliest hoop en besluit om de onder water staande positie te verkopen, waardoor een alt langzaam doodbloed ten opzichte van zowel BTC, ETH en USD.Skrunsies schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:24:
[...]
We will see
In het verleden was het altijd zo dat eerst BTC gaat en dan volgt de rest van de markt. Zodra we een opgaande trend inzetten is er nog genoeg tijd om goedkoop de juiste alts op te pikken. Kijk maar naar eind 2020 en begin 2021.
Het is een Liquidity Pool, Het Schödingers kat experiment voor shitcoins.Skrunsies schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:17:
[...]
Zit jij hier ook in? Ik zit namelijk te twijfelen, ben zelf wel een beetje lui. Dus heb alles bij Kraken staan. Maar is het niet zo met LDOT dat je maar moet 'hopen' dat deze de waarde van DOT aanhoudt? Ik weet er namelijk niet zoveel van aangaande dat LDOT verhaal. Is dat een beetje hetzelfde principe als Lido voor ETH is?
Je stopt er wat in, maar weet nooit:
1. Of er nog wat uit komt,
2. Wat er uit komt,
3. En als er iets uit komt, hoeveel het waard is
Als er nu nog 50% vanaf gaat, dan is dat vanaf de top een -95% in plaats van -90%. Kortom, op het grotere plaatje is het maar gerommel in de marge.zwembroek schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:00:
[...]
Poeh...misschien sommige wel maar zie jij een Polkadot nog een -50% doen? Ik vind dit zo enorm lastig.
Ik denk dus zéker dat het mogelijk is.
Maar… Voor mijn gevoel zit iedereen met zijn alts aan het staking infuus. Dat zal voor minder grote verschuivingen zorgen.
Maktub
Daar is een oplossing voor: in Tradingview invert chart. Verander daarnaast de groene en rode kleuren in iets neutraals (wit of zwart). Groen associeren we namelijk automatisch met iets goed, en rood vice versa. Hierdoor kun je objectiever naar charts kijken.YES schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:43:
Als wat @Gelukszoekr zegt, er wellicht een periode van weinig actie komt voor BTC en waarin alts langzaamaan nog wat leeglopen, kan ik mooi oefenen op het shorten ervanIk merk dat ik, als ik grafiekjes bekijk, ongemerkt toch teveel op zoek ga naar bullish signalen, res-optimist dat ik, blijkbaar, ben.
Geduld blijft een schone zaak.MrMrq schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:48:
[...]
Als er nu nog 50% vanaf gaat, dan is dat vanaf de top een -95% in plaats van -90%. Kortom, op het grotere plaatje is het maar gerommel in de marge.
Ik denk dus zéker dat het mogelijk is.
Maar… Voor mijn gevoel zit iedereen met zijn alts aan het staking infuus. Dat zal voor minder grote verschuivingen zorgen.
Dat van die kleuren heb ik al wel eens geprobeerd, ik pas me daarop feilloos aan en associeer de kleur die ik ipv groen gebruik gewoon met iets positiefs. Had dus eigenlijk weinig tot geen effect merkte ikjvel92 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:49:
[...]
Daar is een oplossing voor: in Tradingview invert chart. Verander daarnaast de groene en rode kleuren in iets neutraals (wit of zwart). Groen associeren we namelijk automatisch met iets goed, en rood vice versa. Hierdoor kun je objectiever naar charts kijken.
Chart inverten kan ik wel eens proberen, ben benieuwd of ik dan niet zelf een soort van in de war raak, als ik vervolgens de chart op een exchange zie
Denk overigens sowieso dat het bewust zijn van die positieve/bullish bias al een belangrijke stap is. Als ik bullish signalen zie dan probeer ik die voor mezelf te ontkrachten, werkt best goed
Overigens heb ik niet heel lang geleden nog een paar goede trades gehad door BTC te shorten toen ik uit ging van een daling. Het is dus niet zo dramatisch als ik wellicht eerst zei, maar een ding om goed in je achterhoofd te houden.
Zal dat chart inverten eens proberen trouwens, ben benieuwd
Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:35:
[...]
Als de geschiedenis zich herhaalt dan komt er een lange periode van relatief weinig actie. In zo'n periode waarbij Bitcoin bijvoorbeeld 8 maanden wat beweegt tussen de 14 en 19k dan kunnen alts in deze periode nog steeds wel veel terrein verliezen ten opzichte van Bitcoin.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ovXF1t5SegaBkXVVjJEtguU5.gif?f=user_large)
There is a new king in town 👊
nothing stops this train
We gaan dagelijks vragen of je jeuk hebt om te kijken wat we moeten doen met het marktsentiment!zwembroek schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Geduld blijft een schone zaak.Maar ik merk aan mezelf dat het begint te kriebelen. Meestal betekent dit dat we nog verder gaan dalen.
Bedankt voor de gouden tip!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/GZCyqnOPy2q8frnO5rF5Ov1f.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fJwcH3dPeHxYP8DVNRIg6e5g.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mJHJyTTnnRqIlbAxWFg3TEiA.gif?f=user_large)
/f/image/mZsR5jvWFnRU5HQcmUAyLti1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YETad2kfSlOLV6uOW9Suugj2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q6067ySs0hBILa02NRAxnneq.jpg?f=fotoalbum_large)