Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het zal me een zorg wezen. Heb een mandje met Eur, USD, Thb, Bitcoin, shitcoins, goud, een huis in de stad en een huis met moestuin er buiten. Alleen die gaan beiden nog wel eens rekt op water. Wil je ook bij mij? Doe dan elke dag een regendans.
Hmm ik mis nog guns & ammo.
* sh4d0wman gaat in een hoekje van de saferoom naar zijn cameras loeren.
@elektriekert geeft wel een andere dimensie aan "sticky keys"
[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 12-07-2022 13:42 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
FTFY!Pelox schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:06:
[...]
Een ledger in een oude volgespoten sok is nog beter!
PureLOOD schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:34:
[...]
Jij was toch al van de oude sokken
Kun je gelijk je sees phrase erbij doen, hou je alles lekker bij elkaar
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TDOIi6X6G8LO50Qrz7mBM7in.gif?f=user_large)
Zero.
Best leuk idd, netjes!Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:38:
Wat Plutus betreft @Skrunsies
Na 2 maanden gebruik. Omgerekend ruim €300 aan PLU tokens gekregen. Daar staat een risico tegenover van €3500 aan PLU tokens. Dat is een best rendament dacht ik. Waarbij de tokens zelf op mn ledger staan. Dus je hebt hierbij niet een risico dat ze er met de coins vandoor gaan. Al blijft dit natuurlijk een schijnveiligheid, zodra het bedrijf over de kop gaat zijn die tokens ook niks meer waard
[Afbeelding]
Ik heb even met een schuin oog naar Pluton gekeken toen dat debacle kwam met CDC (was dat niet op 1 mei?). Die prijs van PLU ging toen zo door het dak dat ik die kaars niet wilde najagen (piekte nog tot 15 dollar / euro / whatever) destijds, dat voelde voor mij niet goed.
De prijs lijkt nu wel weer wat gestabiliseerd (rond 7 euro/dollar) dus wellicht toch weer goed om te onderzoeken.
CDC schiet totaal niet meer op met die verlaagde rates en 50 dollar cap.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit is geen waardeoordeel over het al dan niet slim/dom zijn van je fiat/shitcoins overal weg te trekken na de faillissementen en tijdens de FUD, maar: door dat te doen werkt je zelf actief mee aan de potentiele cashflow problemen bij de CEX(es). Op die manier wordt het gewoon een self-fulfilling prophecy natuurlijk, dan is het ook makkelijk om achteraf "zie je wel" te roepen.Wom schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:38:
Ben dus meer zekerheid gaan inbouwen en alles wat ik van partijen als Nexo kon terughalen, ook gedaan. Alles op de Ledger gezet en braaf verder DCA spelen.
Of misschien is dat gewoon een goede manier om de serieuze, goed gefundeerde ondernemingen van de waardeloze te scheiden, ik weet het ook niet.
GABOS moest ik serieus opzoekenSlonzo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:31:
[...]
Onlangs al* mijn NEXO vastgezet voor 12 maanden tegen 12%. #YOLO #GABOS
Als de boel in elkaar flikkert, boeit het toch niet of het nu voor 0 dagen, 3 maanden of 12 maanden vaststaat.
Kwijt = kwijt.
spoiler:4 NEXO
In een Bear moet verplaatsen van de Bruna naar thuis.sh4d0wman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:39:
Dus mensen, meer vertrouwen in Tether dan EUR?![]()
Het zal me een zorg wezen. Heb een mandje met Eur, USD, Thb, Bitcoin, shitcoins, goud, een huis in de stad en een huis met moestuin er buiten. Alleen die gaan beiden nog wel eens rekt op water. Wil je ook bij mij? Doe dan elke dag een regendans.
Onze tijd komt wel weer!
Dat begrijp ik zeker, maar ik kan alleen maar naar mijn eigen risicoafweging kijken. En voor mij is momenteel het voordeel het niet waard tegenover het risico. Nexo kan idd zijn zaken prima op orde hebben, maar dat is niet volledig transparant naar mij toe en een behoorlijk risico gezien de huidige stand van de markt. Gezien het tempo waarin Celcius zijn schulden aan het afbetalen is, lijkt dat de liquiditeit eigenlijk nog niet zo slecht was. Maar door alles wat er gaande was kan ik niet aan mijn funds momenteel. Dat overkomt mij geen tweede keer.Slonzo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:44:
[...]
Dit is geen waardeoordeel over het al dan niet slim/dom zijn van je fiat/shitcoins overal weg te trekken na de faillissementen en tijdens de FUD, maar: door dat te doen werkt je zelf actief mee aan de potentiele cashflow problemen bij de CEX(es). Op die manier wordt het gewoon een self-fulfilling prophecy natuurlijk, dan is het ook makkelijk om achteraf "zie je wel" te roepen.
Of misschien is dat gewoon een goede manier om de serieuze, goed gefundeerde ondernemingen van de waardeloze te scheiden, ik weet het ook niet.
Even met een PLU prijs van zo'n EUR 7 rekenen...Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:38:
Na 2 maanden gebruik. Omgerekend ruim €300 aan PLU tokens gekregen. Daar staat een risico tegenover van €3500 aan PLU tokens. Dat is een best rendament dacht ik.
Gesteld dat je 3 perks zo'n ~5 PLU per maand opleveren, is dat sinds mei nu 15 PLU.
Dus 32,7 PLU van cashback. Jij had 5%, right?
Dan heb je d'r dus ook wel EUR ~4600 doorgejaagd, gemiddeld EUR ~1500 per maand.
Dat mag je d'r ook wel bij vermelden als je met glitter gaat strooien
Of zit ik er ver naast?
die moestuin is ook een hele goede hoor 👍sh4d0wman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:39:
Dus mensen, meer vertrouwen in Tether dan EUR?![]()
als er geen voedsel meer is en je gaat dood heb je ook niks aan die Bitcoin 👀
lekker trouwens met die PLU, ik zou wel dca de PLU omzetten naar BTC iedere maand.
ik zit nog in de CRO tijdperk, dat wordt omgezet naar BTC.
doe ook aan Binance kaart, maar die BNB blijft BNB
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2022 13:59 ]
nothing stops this train
Ach, kan net de 'goede' maand zijn toch? Ik las dat iedereen hier zowat een Bastard in de tuin heeft staan. Die zitten ook op 1.200 - 1.300 euro. Daarnaast de tijd van vakantie boeken etc.Slonzo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:54:
[...]
Even met een PLU prijs van zo'n EUR 7 rekenen...
Gesteld dat je 3 perks zo'n ~5 PLU per maand opleveren, is dat sinds mei nu 15 PLU.
Dan heb je d'r dus ook wel EUR ~4600 doorgejaagd, gemiddeld EUR ~1500 per maand.
Of zit ik er ver naast?
Ik maak me meer zorgen om die gelockte € 3.500,- aan PLU als die begin mei is gelocked. Dan is van enige winst zeker geen sprake meer..
[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 12-07-2022 14:00 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Arghhhh:Slonzo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:28:
[...]
Eerder naar de god van de rijkdom:
[...]
Bron
Ergo: dikke PLU, MOON SOON, Lambo ordered
Ploutōn was frequently conflated with Ploutos, the Greek god of wealth, because mineral wealth was found underground, and because as a chthonic god Pluto ruled the deep earth that contained the seeds necessary for a bountiful harvest
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Pfoe. Da's bijna ingewikkelder dan cross-chain shitcoins swappen.resusaapje schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:04:
Arghhhh:
Ploutōn was frequently conflated with Ploutos, the Greek god of wealth, because mineral wealth was found underground, and because as a chthonic god Pluto ruled the deep earth that contained the seeds necessary for a bountiful harvest
En ABA?
Another Bloody Acronym
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Helemaal goed! Altijd kritisch blijven!Slonzo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:54:
[...]
Of zit ik er ver naast?
Het zal wel kloppen dat ik over de afgelopen 2 maanden ruim €4000 heb uitgegeven met de Plutus kaart. Het zit al tijden in ons systeem (van de vrouw en mij) om zoveel mogelijk ermee te betalen. En daar zat de vakantie ook bij in.
Maar dat wil je ook. Alles, en je moeder betalen met zo'n cashback kaart. Dat geld geef je toch uit, alleen nu dus met een omweg
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
naar de 69k mag ik hopen..sjorremans schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:29:
Terug naar de 20k?
Zero.
Je kreeg ook nog wat bonussen, een signup bonus van 50 euro omgerekend, en een geste omdat ze een fuckup hadden met een limiet waar werkelijk niemand last van heeft.Slonzo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:54:
[...]
Of zit ik er ver naast?
Werkelijk 1$ te laag voor m’n sell orderSlonzo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:04:
Dikke BIFI.
Die dikke muur werden ze bang van.
Je weet toch iedereen zet op 69. Dan moet je op 468.9 zetten. Mijn btc verkooporder staat ook op 420.068 busd.
[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 12-07-2022 14:42 ]
Wie is dezePelox schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:33:
https://www.nu.nl/economi...eel-waard-als-dollar.html
Onze kans om nujij-reacties te plaatsen!![]()
![]()
wij gewoon he...... oh dan gaat de inflatie nog harder! leuke spiraal zitten we in
nothing stops this train
Zo te lezen hoeven we 'm niet met fiat geld te betalen, dus dat zal wel meevallenKol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:49:
[...]
wij gewoon he...... oh dan gaat de inflatie nog harder! leuke spiraal zitten we in
Ik pas gelijk alle orders aan, thx voor de hint!knakworst schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:41:
[...]
Die dikke muur werden ze bang van.
Je weet toch iedereen zet op 69. Dan moet je op 468.9 zetten. Mijn btc verkooporder staat ook op 420.068 busd.
Bifi-(worsten) worden getypeerd door hun dunne en lange karakter waarvan de smaak heerlijk samensmelt met een frisse pils. Dit maakt dan ook m’n enige reden om me met dit geval van onzekerheden bezig te houden.
Mocht je een iPhone hebben, kan ik je de Binance Staking Alert app aanraden! Vannacht weer wat KSM, DOT en GLMR in de meest populaire Pools kunnen stoppen na melding van deze app..AlterBridge schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:19:
[...]
Ben zo’n gekke Tweaker die ‘s nachts Binance zit de refreshen voor slots ^^
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hahaha, die laatste zin, fijn dat hij/zij/apache helicopter nog gewoon positief is
kun je hier berichten wanneer BNB 90 dagen locked plekje vrij komt? thx! 😃BTFD schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 15:08:
[...]
Mocht je een iPhone hebben, kan ik je de Binance Staking Alert app aanraden! Vannacht weer wat KSM, DOT en GLMR in de meest populaire Pools kunnen stoppen na melding van deze app..
ook voor glmr, de 30 of 60.dagen
nothing stops this train
Ik verwacht dat we nog een flinke daling krijgen voordat we de bodem hebben bereikt. Dat voel ik aan mijn beren kloten. Daarna gaan we langzaam omhoog.Vis schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 15:08:
Vandaag gaan we eens moon om 15.30 uur.. ik voel het aan mn bullish balls of steel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Binnenkort ATH in Euro!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Welke EVM kloon volgt daarna. AVAX, Harmony ONE, en Cronos zie ik als grote kanshebbers.
Ook goed, als ik daarmee een stukje hypotheek kan aflossen is dat helemaal top.Coldcat schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 15:28:
Van mij mag alles lekker stabiel blijgen liggen. Zo lang de EUR REKT gaat niets aan de hand.
Binnenkort ATH in Euro!
Zero.
ora et labora
Op dit moment kosten 250 plutjes rond de €1700.Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:38:
Wat Plutus betreft @Skrunsies
Na 2 maanden gebruik. Omgerekend ruim €300 aan PLU tokens gekregen. Daar staat een risico tegenover van €3500 aan PLU tokens. Dat is een best rendament dacht ik. Waarbij de tokens zelf op mn ledger staan. Dus je hebt hierbij niet een risico dat ze er met de coins vandoor gaan. Al blijft dit natuurlijk een schijnveiligheid, zodra het bedrijf over de kop gaat zijn die tokens ook niks meer waard
[Afbeelding]
Heb de card al aangevraagd. Maar zou wel 19 weken kunnen duren. Om mijn CRO card te unstaken heeft ook geen zin. Is nog maar een schijntje waard van de €3500 die er in is gelegd ) al heb ik die card er inmiddels al een paar keer uit )
Dan laat ik Spotify en Netflix daar op door lopen en zoek ik andere perks voor de Plutus.
Misschien dat ik maar rustig aan wat bij moet kopen. Heb tenslotte nog 19 weken de tijd
UberLurker Departement #GG.
Klinkt als een plan! Ik heb die Jade kaart- stake zodra het kon verkocht. Ik dacht dat ik daar nog iets van €1000 op terugkreeg, maar kan me voorstellen dat je het nu lekker laat voor wat het is.Skrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:05:
[...]
Op dit moment kosten 250 plutjes rond de €1700.
Heb de card al aangevraagd. Maar zou wel 19 weken kunnen duren. Om mijn CRO card te unstaken heeft ook geen zin. Is nog maar een schijntje waard van de €3500 die er in is gelegd ) al heb ik die card er inmiddels al een paar keer uit )
Dan laat ik Spotify en Netflix daar op door lopen en zoek ik andere perks voor de Plutus.
Misschien dat ik maar rustig aan wat bij moet kopen. Heb tenslotte nog 19 weken de tijd
Een nadeel aan Plutus is dat je lang moet wachten voor je de cashback krijgt. Bij Crypto.com was dit direct
BridgeBitch?Skrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:24:
[...]
Maar jij bent toch een brugwachter en toch geen boswachter
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nope, Europa is de sjaak.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ING nog op €9
ik wacht op €6.5-€7 range, dan begin ik met inschalen
nothing stops this train
mijn €3500 inleg (CRO) is nog €933 waard 🫣😂Gelukszoekr schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:16:
[...]
Klinkt als een plan! Ik heb die Jade kaart- stake zodra het kon verkocht. Ik dacht dat ik daar nog iets van €1000 op terugkreeg, maar kan me voorstellen dat je het nu lekker laat voor wat het is.
Een nadeel aan Plutus is dat je lang moet wachten voor je de cashback krijgt. Bij Crypto.com was dit direct
nothing stops this train
Dus je had 3500 ingelegd om voordeel te krijgen van cashback en dat is nu nog maar 950 waard?Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:50:
[...]
mijn €3500 inleg (CRO) is nog €950 waard 🫣😂
Ik heb mij er nooit echt mee bezig gehouden met dat hele crypto cashback bij sommigen lees ik dat ze er wel aan verdienen bij andere weer niet.
Voor mij zijn het een beetje piramide constructies, maar zal er wel helemaal naast zitten en is het gewoon gratis geld voor iedereen.
Ik doe het tegenwoordig met ADA. Kost maar 0,1 ADA, verwaarloosbaar op de bedragen die ik transfer, en mocht de koers in de tussentijd crashen dan voeg ik het gewoon toe aan mijn HODL bagSkrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:54:
Zijn er vandaag nog mensen geweest die XLM hebben gekocht op Bitvavo om dit door te sturen naar een andere exchange? Man man, trap er iedere keer weer in, geitenbende. Staat al enige tijd op "in behandeling"
Ja dikke Cro!Slux schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:56:
[...]
Dus je had 3500 ingelegd om voordeel te krijgen van cashback en dat is nu nog maar 950 waard?
Ik heb mij er nooit echt mee bezig gehouden met dat hele crypto cashback bij sommigen lees ik dat ze er wel aan verdienen bij andere weer niet.
Voor mij zijn het een beetje piramide constructies, maar zal er wel helemaal naast zitten en is het gewoon gratis geld voor iedereen.
Hier €3500 die nu €850 waard is. En al €250 aan cashback rewards.
Best deal ever
HODL
Nee man:Skrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:54:
Zijn er vandaag nog mensen geweest die XLM hebben gekocht op Bitvavo om dit door te sturen naar een andere exchange? Man man, trap er iedere keer weer in, geitenbende. Staat al enige tijd op "in behandeling"
NEO doet ut altied. Nadeel: alleen hele NEO's...
Ze hebben XLM voor een week in maintenance...Skrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:54:
Het kan altijd een beetje erger...vraag maar eens aan @Skrunsies wat zijn DOT eerst waard was en wat het nu waard is...AlterBridge schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:58:
[...]
Ja dikke Cro!
Hier €3500 die nu €850 waard is. En al €250 aan cashback rewards.
Best deal ever![]()
HODL
*Insert vuile klootzak meme in 3 2 1...*
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 12-07-2022 17:03 ]
ik gebruik altijd EOS als ik Bitvavo route doe..... maar meestal gewoon Kraken!Skrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:54:
nothing stops this train
Skrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:02:
Dat is een dikke God***dom** voor allebei je berichten hierboven![]()
[Afbeelding]
Gelukkig heb ik al mijn GLMR op 0,70 verkocht in plaats van 5,50.
Maar wtf met het bericht aangaande maintenance voor XLM dan? Hoe moet Skrunsies dat nou weer wetenzwembroek schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:05:
[...]
![]()
Gelukkig heb ik al mijn GLMR op 0,70 verkocht in plaats van 5,50.
Dat was ook een grap...lol...*Rent hard weg..*Skrunsies schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:07:
[...]
Maar wtf met het bericht aangaande maintenance voor XLM dan? Hoe moet Skrunsies dat nou weer weten
zwembroek schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:11:
[...]
Dat was ook een grap...lol...*Rent hard weg..*
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAjVFys45yAYdlxmkXxgoWpL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MwgzmH5ElYzGoqvWl5Hw8BoE.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jD6nVQfsFwMGmaXy2hmioesS.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Jbv7Rzr64h0gTTk8iQx6UG7W.gif?f=user_large)
Hahaha Heerlijk. Dank @Skrunsies .
Zou het graag met jullie willen delen! Probleem is dat dit tot heden altijd in de nacht is en dan vooral iets na 03:00 & 04:00u + voordat ik het gepost heb, zit die alweer vol.. (althans voor GLMR & DOT)Kol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 15:14:
[...]
kun je hier berichten wanneer BNB 90 dagen locked plekje vrij komt? thx! 😃
ook voor glmr, de 30 of 60.dagen
Maar bij deze staat hij erbij, wellicht voor de vroege vogels toch nog kans!
:strip_exif()/f/image/HBbFC1dN7SDqDjptoCKI5CtM.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor de Glimmers staat hij standaard aan, zodra er plek is, meteen weer vullen met de verkregen APY of DCA aankoop..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ga ik wellicht een flufje heen sturen. Erc-20 only is een nadeel, van de andere kant is dat op dit moment ook goedkoop. Je kan 2k busd op binance stallen tegen 10 procent, dat zou ik als eerste doen, maar bitvavo lijkt me een goede tweede.sjorremans schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:46:
Bitvavo doet ook 6,1% rente op usdc. Mensen hier die geld hebben gestald bij Bitvavo? Onder het mom van dat dit een veiliger gevoel geeft dan andere platformen?
Heb ik al gedaan, staat ook een fluf op youhodler. Heb van dat geld ondertussen ook al wel BTC ETH en link gekocht in de afgelopen periode.knakworst schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:48:
[...]
Ga ik wellicht een flufje heen sturen. Erc-20 only is een nadeel, van de andere kant is dat op dit moment ook goedkoop. Je kan 2k busd op binance stallen tegen 10 procent, dat zou ik als eerste doen, maar bitvavo lijkt me een goede tweede.
Ik denk dat ik daar nog wat extra euro’s heen stuur en ook wat extra euro’s naar Bitvavo ga sturen. Verwacht namelijk niet dat de euro op kort termijn beter gaat presteren
Wie riep er hier, laatste kans ETH onder de 1K? Je krijgt misschien nog gelijk ook
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ooit 500 euro in luna gestoken....
Iedereen kan vast raden wat dat nu waard is
PlanR schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:08:
Mini mini moon..!
Wie riep er hier, laatste kans ETH onder de 1K? Je krijgt misschien nog gelijk ook
PlanR schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:08:
Mini mini moon..!
Maar als DOT dan gvd zo laag staat kan ik het toch niet laten. Kan toch niet waar zijn dat ik die strontrommel koop op $30 maar hem op $6 laat liggen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RzoPlSHLoeVNTqvqgSvg6cyC.jpg?f=user_large)
Kan Pingo ook weer terug komen.😎🤣
Als je dollars nodig hebt: nu kopen... ze worden steeds duurder.pletter schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:28:
Scheelt toch weer dat omrekenen Dollar-Euro.[Afbeelding]
Kan Pingo ook weer terug komen.😎🤣
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En onder het mom van spreiden. Paar keer al gepost hier, usdc en dai, begonnen met een EUR bedrag en dat de laatste maanden steeds afgeroomd terug naar hetzelfde EUR bedrag. Daarvan weer BTC en ETH kopen. Of straks nieuwe USD als we weer boven 1,15 zijn (komt ook wel weer terug hoor)sjorremans schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:46:
Bitvavo doet ook 6,1% rente op usdc. Mensen hier die geld hebben gestald bij Bitvavo? Onder het mom van dat dit een veiliger gevoel geeft dan andere platformen?
Dai vul ik wel nog bij met maandelijkse flufjes zolang de dollar stijgt.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Posts met betrekking tot de Euro graag bewaren voor het memecoin topic. Niet hier.MicroWhale schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:31:
Mocht je nog twijfels hebben over de incompetentie van Europa op de globale markt:
[YouTube: Europe's BIGGEST Crisis is HERE: How Did This Happen?!]
Bvd
Edit: @Pelox , is deze iets voor jou? Kost maar een paar dollar!!
[ Voor 33% gewijzigd door MrMrq op 12-07-2022 20:59 ]
Maktub
De hele energiemarkt is 1 grote fuck-up. Stel maar voor dat je al die hernieuwbare energie hebt met zonnepanelen en wind. Iedereen wil in de winter in een warm huis zitten, en met de electrische wagen op pad. Echter doet zon dan weinig, en wind staat er ook wel eens niet.MicroWhale schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:31:
Mocht je nog twijfels hebben over de incompetentie van Europa op de globale markt:
[YouTube: Europe's BIGGEST Crisis is HERE: How Did This Happen?!]
Je moet dus de gehele capaciteit achter handen houden om de pieken op te vangen. Wie gaat dat betalen? Niemand gaat voor die paar weken per jaar een energiecentrale bouwen.
Ik dacht toen ik met crypto begon dit topic wel zou aanslaan. Ik kwam uit bij EWT. Misschien dat EWT ooit van de grond gaat komen. Die doen iets met een energy-chain en hebben veel grote partijen achter zich staan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En om de rest nog maar niet te spreken..
dat doen we volgende bull toch even anders.
Wen moon dan maar
Hmm, helaas een heel saai antwoord, maar dat is volledig afhankelijk van BTC en andere risk-on assets zoals (tech) stonks. Met een DXY die nog geen teken van zwakte toont, zie ik nog geen reden om aan te nemen dat het dal is bereikt. Daarbij is natuurlijk de hele range 17k - 22k ouwehoeren in de marge, daarmee bedoel ik dat het mij geen reet uitmaakt of ik op 20k of op 17k koop. Als we nog een keer 17k gaan opzoeken zie ik alts makkelijk een -15% doen en als we nog lager gaan, is -30% zeker mogelijk. Dus puur kans-/scenariotechnisch gesproken acht ik -30% absoluut mogelijk, misschien wel eerder likely dan niet likely (i.e. kans is meer dan 50%) maar het hoeft niet. Voorlopig laat ik alts dus ook echt met rust, totdat ik weer wat meer tijd en rust in m'n hoofd heb om alts te swing traden. Nu even druk met werk bezig, vakantie plannen en daarna m'n beoogde move naar Azië voor onbepaalde termijn voor werkzwembroek schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:37:
[...]
Wat is jou idee met alts @Jedi_Pimp ? Nog een -30% vanaf hier? Benieuwd naar jou mening.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Geen 500% gepakt met een 30* leverage trade op deze mini moon = ngmi.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hier 20k en op heel veel winst gestaan.PureLOOD schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:12:
Gezien de gezelligheid en de hoeveelheid posts zitten we dicht bij de bodem. Als we toch verhalen over rekt delen:
Mijn TP order is met $0,1 niet gehit en 2 weken later was het waardeloos toen ik op verlof was en mijn Yubikey niet mee had
Ooit een halve ton in Celsius gestoken.PureLOOD schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:12:
Gezien de gezelligheid en de hoeveelheid posts zitten we dicht bij de bodem. Als we toch verhalen over rekt delen:
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
dikke gains ga ik niet krijgen, maar gaat om het spelletje en beter leren waarom ik bv een fout heb gedaan als ik uitgestopt ben etc....
with me luck
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2022 21:09 ]
nothing stops this train
What do you do?
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 12 juli 2022
Magic internet money.
Zie ook: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RZD6DMM1fPk66Z3qOwp3FmfU.jpg?f=user_large)
Edit: Oh, en op Nexo ook naar USDC omgezet, daar was gelukkig alles net vrijgekomen
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 12-07-2022 21:26 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Veel geluk, 2 dagen geleden mee begonnen en op +40% atm, met alle info hier kan het haast niet misgaanKol Nedra schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:08:
Ik heb besloten om te beginnen met traden! gewoon een bedrag van €50 ga ik mee spelen waarbij ik altijd een stop-loss ga gebruiken met een risico van 1% Het gaat dus helemaal niet om de winst, maar echt meer dat ik ga begrijpen hoe longs en shorts werken
dikke gains ga ik niet krijgen, maar gaat om het spelletje en beter leren waarom ik bv een fout heb gedaan als ik uitgestopt ben etc....
with me luck
Zodra je vertrouwen krijgt in een muntje uitstappen. Dat is de sleutel tot succes. De clou is namelijk dat het allemaal gebakken lucht is.PureLOOD schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:12:
Bitcoin ligt er lekker bij. 10k incoming.
[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-07-2022 21:19 ]
Verwijderd
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:18:
[...]
Zodra je vertrouwen krijgt in een muntje uitstappen. Dat is de sleutel tot succes. De clou is namelijk dat het allemaal gebakken lucht is.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZoqkUekvAZ63CESFfvADIiBs.jpg?f=user_large)
Gelukkig nachtdienst, kijken om her en der nog wat bij te schrapen.
Zero.
Ach, zero is the new 69Pelox schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:27:
1 groen streepje op de vorige weekly was weer genoeg blijkbaar. Wat een armoe.
Stack Sats
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:strip_exif()/f/image/7YXOP5hQgnGg0yJKvnTUqKAz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2E7aZAO4L0mPmZIqVzDwsomG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ZF8gSdnSiTrNV5PPcBbLXjE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P2whXfc3CsVYQbgn3huTPV0p.jpg?f=fotoalbum_large)