Ik weet de echte reden voor deze dip; het is geen cycluswerking, geen whalegame, niet de macro economische omstandigheden of mainstream worden van de markt...
De greater fools zijn gewoon op.
Ik bedoel kijk naar ons, met de memes, tegeltjes en uitspraken die hier gepost worden. Hell, we kochten afgelopen run zelfs hondenmuntjes, worstenmuntjes en stalden onze munten vrolijk op ponziplatformen. We hebben zelfs de traditionele blowoff top weten te verneuken en de top 69k gemaakt met onze collectieve slappe meme handjes.
Greater fools dan ons zijn er simpelweg niet. Wat dat betreft is de bodem gewoon bereikt.
Onze hoop ligt bij de volgende generatie.
De greater fools zijn gewoon op.
Ik bedoel kijk naar ons, met de memes, tegeltjes en uitspraken die hier gepost worden. Hell, we kochten afgelopen run zelfs hondenmuntjes, worstenmuntjes en stalden onze munten vrolijk op ponziplatformen. We hebben zelfs de traditionele blowoff top weten te verneuken en de top 69k gemaakt met onze collectieve slappe meme handjes.
Greater fools dan ons zijn er simpelweg niet. Wat dat betreft is de bodem gewoon bereikt.
Onze hoop ligt bij de volgende generatie.
:strip_exif()/f/image/iE6pLIrgmgl89FKwdC7ZNC4A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VUwtNUoThTpswWZeTLlFpobH.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LdJllHB4J0FMQQxSu70dtNeI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QUJjEFkD8fqUBDvAzMKjVmHH.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZfNZ3xQfqAAthSm7SKWZroYw.jpg?f=user_large)
/f/image/P1lqHSBfnpxpFXPcb3XpK66o.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eOK4KzEf9uXvVZccVHqfTr5E.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zoOTuioov0oshkHuV03J2zs3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/lgrEW61pS3cuJ9FACXRlNvG9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/unKl27RprsVi91xa93RDEVom.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2qI7M0GmEixQR8umCsr7WpYp.png?f=fotoalbum_large)