[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.277 views

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
NeoflexNL schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:41:
[...]

Mijn god, dit is toch echt verschrikkelijk he
Dit is een meme op zich, Over een aantal jaar wordt hier op terug gekeken met een dosis agressie en de vraag waarom deze mensen niet met pek en veren van het internet verdreven zijn. Is niet allen crypto, ook andere onderwerpen. Gitaar docenten, how-to's, etc. Ik zie het zelf nu met tech docenten, echt een droevige combi hoor, nerds die een emotie proberen te veinzen.

De wratten van digitale marketing

• mannowlahn
Laten we het hopen, hup die pleister er snel af, kunnen we in oktober wellicht weer denken aan kerst cadeaus.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:46

YES

Moderator General Chat
Eerste gevalletje van digitale #metoo hier in het SC topic gepleegd door Skruns, die intern al een tijd de bijnaam 'vieze glimmer' had.

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 08-07-2022 11:55 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:55:
Eerste gevalletje van digitale #metoo hier in het SC topic gepleegd door Skruns, die intern al een tijd de bijnaam 'vieze glimmer' had.
Ik gebruikte altijd de eerste letter van zijn interne bijnaam en een aantal van zijn eigen naam, Vuns

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:55:
Ngangatar schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:58:
[...]

Ik gebruikte altijd de eerste letter van zijn interne bijnaam en een aantal van zijn eigen naam, Vuns
Hey ! :(

Jij hebt zelf ook signalen afgegeven N Gangster!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPKZDaN-2xJ_i_vwgIecZZ62TpY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Jbv7Rzr64h0gTTk8iQx6UG7W.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:35
Ik heb al een tijdje een kleine sell order staan op $22596. Aangezien hij met $$22401 redelijk dichtbij is gekomen verwacht ik bij een extra pump toch wel wat meer. Maar vind de levels tussen 23k en 28k qua koers historie maar moeilijk te lezen hoor.

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:01:
[...]

[...]

Hey ! :(

Jij hebt zelf ook signalen afgegeven N Gangster!

[Afbeelding]
Oh we gaan @Ngangatar nu aanpakken? Oké!
@Ngangatar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dF4_0E8c0idSGKYmvLg6usLjnyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BBlTlB9vN0XY2SpkJmAxSYbL.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Niet online

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:02
mannowlahn schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:54:
[...]

Laten we het hopen, hup die pleister er snel af, kunnen we in oktober wellicht weer denken aan kerst cadeaus.
Dit is typisch een rally waarbij mensen weer FOMO krijgen en weer instappen, omdat ze bang zijn de boot te hebben gemist. Men wordt weer bullish, om vervolgens weer een stap omlaag te doen.

De bodem hebben we wellicht gehad. Maar vermoed dat we nog wel een tijdje in de huidige range 17,6k tot 22.9k blijven hangen. Met nog meer dan voldoende kansen en tijd om onder de 20k bij te kopen. We kunnen gerust maanden of jaren op dat niveau blijven hangen, tot er een nieuw narratief ontstaat om weer in te stappen voor de massa.

Alts gaan ook weer veel te hard met uitslagen van +150% over de laatste 7 dagen. Voor mij geen signaal dat we een nieuwe bullrun gaan inzetten. Zeker niet met de huidige macro.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Ik verwacht zeker een daling, het is wachten op het grote woord dat we in een recessie zitten, ook al zitten we er al in....

nothing stops this train

• jvel92
Dit draadje over Celsius lol

En hier een samenvatting van de 32 pagina's tellende aanklacht tegen Celsius door 0x_b1

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukkig zijn @Gelukszoekr en @jvel92 er nog om mij genoeg bearhopium/copium toe te dienen tussen al dit bullish geweld. Ik ben nog niet klaar met sats op mijn satéstokje te rijgen aan sub-20k, laat die rode lap nog maar even weg.

When bottom? Where Dacia?

• Skrunsies
  • Niet online
Convert to Dust(er)

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
Slonzo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:25:
Gelukkig zijn @Gelukszoekr en @jvel92 er nog om mij genoeg bearhopium/copium toe te dienen tussen al dit bullish geweld. Ik ben nog niet klaar met sats op mijn satéstokje te rijgen aan sub-20k, laat die rode lap nog maar even weg.

Dacht jullie te steunen met m’n eerste leveraged short… gaat hopeloos verkeerde kant uit

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
caught under bamboo breeze
gentle summer melody
another moment someone will remember
Ja, dit is een seed.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-01 20:29
Slonzo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:25:

Ja joh, precies wat @jvel92 zegt.

Technisch zou je kunnen stellen dat Bitcoin sub $20k goedkoop is. Ver onder de 200ma, en op elke longterm schaal lijkt het laag te staan.

Tegelijkertijd, ook technisch zie je dat crypto tot nu toe beweegt in de 4 jarige BTC halving cycles. Wat dit betreft is het nu helemaal niet de tijd voor een nieuwe bullrun. Bitcoin is nog geen 80% gedaald, de alts zijn nog niet compleet rekt. Allemaal indicatoren dat er is nog (te) veel vertrouwen is in de markt.

Maar nog veel belangrijker is de macro economie. Er zijn heel veel signalen dat de komende periode het economisch slechter zal gaan. Bitcoin heeft dit jaar laten zien dat het niet als digitaal goud wordt gezien. Het is geen hedge tegen inflatie. Bitcoin is populair als "risk-on" asset. Dat weet je omdat er een sterke correlatie is met de Nasdaq.

"This time its different". Bitcoin is geboren in een periode van stimulatie door de centrale banken (QE). De ene periode wat meer dan de andere. Met als uitschieter de corona periode waarin zoals we allemaal weten een enorme QE is geweest. Ik denk dat deze geldcreatie geholpen heeft om Bitcoin te pumpen. Bitcoin en crypro weten niet beter. Tot nu...

Ik ga zeker weer Bitcoin kopen. Maar nu lijkt het mij niet verstandig. Of ik zit er helemaal naast en ga de boot compleet missen. No guts, no glory

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
ik hoop dat jij het mis hebt Roellie80 want ik blijf mijn maandelijkse euro's erin gooien 😉

kan zeker lager, maar ben bang om de boot te missen, ik koop niet alleen Bitcoin, maar ook bepaalde aandelen

[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 08-07-2022 13:15 ]

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:14:
ik hoop dat jij het mis hebt Roellie80 want ik blijf mijn maandelijkse euro's erin gooien 😉
Ik hoop het ook voor jou dan! Waarschijnlijk doe je er gewoon goed aan bij te kopen. Zolang je maar geduld hebt moet het goedkomen

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:37
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:00:
[...]

Technisch zou je kunnen stellen dat Bitcoin sub $20k goedkoop is. Ver onder de 200ma, en op elke longterm schaal lijkt het laag te staan.

Tegelijkertijd, ook technisch zie je dat crypto tot nu toe beweegt in de 4 jarige BTC halving cycles. Wat dit betreft is het nu helemaal niet de tijd voor een nieuwe bullrun. Bitcoin is nog geen 80% gedaald, de alts zijn nog niet compleet rekt. Allemaal indicatoren dat er is nog (te) veel vertrouwen is in de markt.

Maar nog veel belangrijker is de macro economie. Er zijn heel veel signalen dat de komende periode het economisch slechter zal gaan. Bitcoin heeft dit jaar laten zien dat het niet als digitaal goud wordt gezien. Het is geen hedge tegen inflatie. Bitcoin is populair als "risk-on" asset. Dat weet je omdat er een sterke correlatie is met de Nasdaq.

"This time its different". Bitcoin is geboren in een periode van stimulatie door de centrale banken (QE). De ene periode wat meer dan de andere. Met als uitschieter de corona periode waarin zoals we allemaal weten een enorme QE is geweest. Ik denk dat deze geldcreatie geholpen heeft om Bitcoin te pumpen. Bitcoin en crypro weten niet beter. Tot nu...

Ik ga zeker weer Bitcoin kopen. Maar nu lijkt het mij niet verstandig. Of ik zit er helemaal naast en ga de boot compleet missen. No guts, no glory
Kan me hier wel in vinden. Je zegt dat je weer Bitcoin gaat kopen, maar niet nu. Ben dan wel benieuwd wanneer en waarom dán.

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:16:
[...]

Ik hoop het ook voor jou dan! Waarschijnlijk doe je er gewoon goed aan bij te kopen. Zolang je maar geduld hebt moet het goedkomen
Ik heb echt geen enkel vertrouwen in de euro, korte termijn misschien dollar betere keuze dan bitcoin/aandelen
longterm gaat dit de dollar toch inhalen ;)

zoveel problemen in de EU, sommige landen op het punt om om te vallen (Nederland is nog ''veilig'')
maar da tis het probleem: wij mogen de schulden meebetalen voor de landen die om omvallen staan binnen EU.
armoede komt ook in Nederland, zou vast niet langer meer gaan duren dan ~5 jaar

best interessant van een niet crypto georiënteerde view:

[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 08-07-2022 13:24 ]

nothing stops this train

• Gelukszoekr
JJ1984 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:17:
[...]

Kan me hier wel in vinden. Je zegt dat je weer Bitcoin gaat kopen, maar niet nu. Ben dan wel benieuwd wanneer en waarom dán.
Eerst maar eens kijken wat de fed gaat doen de komende periode. Houd de aandelen goed in de gaten. Tot hoe ver is de fed bereid te gaan de markten te schaden om de inflatie te temmen. Hoe snel zal dit effect hebben etc.

Dan geloof ik nog wel redelijk in een cycle. Een bull/bear periode. Het moge duidelijk zijn dat we in een bear zitten. Over het algemeen zit er best wel wat tijd tussen een neergaande markt, en voordat de bull weer begint. Het herstel na de coronacrash was best wel een uitzonding, en dit kwam ook door de enorme QE op dat moment. Dit is er nu niet. Meestal zit er een lange periode tussen van relatief weinig actie.

Ik denk vooral dat we dus straks een lange periode van weinig actie hebben, waarop er genoeg tijd zal zijn om in te stappen. Het kan zijn dat wel blijven hangen rond de $20k, Als we hier over 2 maanden nog zitten, dan ga ik vast wel weer inschalen rond dit bedrag. Maar ik zie het ook zeker nog wel gebeuren dat we een niveautje lager gaan. Wat @majic eerder al eens liet zien, er is boven de $12k eigenlijk maar weinig actie geweest op Bitcoin, het was full-on fomo wat ons naar 69k bracht. En dan koop je simpelweg veel meer voor je euro's dollars dus. Want vanaf volgende week is de dollar meer waard als de euro :P

Dat is trouwens ook een indicator dat investeerders het somber in zien. de "vlucht" naar veiligheid van de dollar

[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 08-07-2022 13:32 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:15
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:18:
[...]

Ik heb echt geen enkel vertrouwen in de euro, korte termijn misschien dollar betere keuze dan bitcoin/dividendaandelen

zoveel problemen in de EU, sommige landen op het punt om om te vallen (Nederland is nog ''veilig'')
maar da tis het probleem: wij mogen de schulden meebetalen voor de landen die om omvallen staan binnen EU.
(ftfy)

Ik weet dat je enorm pessimistisch bent over de Euro, maar in mijn optiek is nu nog dollars kopen om naderhand weer met Euro's te kunnen betalen, inderdaad het gepatenteerde SC buy high sell low.
@jvel92 n.a.v. jouw eerdere posts, ik schreef eerder al eens dat ik her en der wat USDC en DAI op CEXs heb staan, ik dca ook nog DAI maar dat is alleen voor de "rente" en in plaats van ouderwets sparen (i.t.t. mijn "echte" crypto-dca in BTC en ETH). Ik schrijf USDC en DAI dus in mijn spaarpot en niet in de cryptopot. Koerswinst room ik ook daar af, van 1,15 naar 1,01 is immers ook 12% en ik vertrouw erop dat zodra de ECB het 'instrument' klaar heeft ook hier de rente nog even wat omhoog mag om de balans met de FED wat te herstellen. Totdat inflatie inderdaad weer beteugeld lijkt (nu al op z'n retour wellicht, getuige grondstoffenprijzen) en plaats maakt voor hopelijk een wat kleinere recessie.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• jvel92
[...]

Uitstekende aanvulling.

Velen hopen nu op een FED pivot; afnemende economische groei, minder nieuwe banen, mogelijk lagere inflatie cijfers. Maar dat is juist het doel van de FED; de economie laten afkoelen door stijgende rente waardoor de "hopelijk" inflatie daalt. De vraag is alleen of ze wel controle hebben over hetgeen dat inflatie veroorzaakt.

Zoals de Starks in GoT zeggen; "Winter is coming". Met de stijgende prijzen van energie en de EUR/USD koers gaat dat nog interessant worden in Europa de komende maanden.

Ik zou me persoonlijk niet zorgen maken om het missen van de boot. Belangrijkste is om je kapitaal te behouden. Mochten we inderdaad weer een opgaande trend gaan inzetten, dan krijg je nog voldoende kansen om in te stappen.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBlWYyRUfbesgZe2rSOQIF-JPQ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RRXFgqdRMzTjR77PMKIklvN3.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 08-07-2022 13:46 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/egbA-7YFFX2kFmi74Sn7fCZYyzM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XUEumr9T61kT64wON36m0I0L.jpg?f=user_large

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:18:
[...]

Ik heb echt geen enkel vertrouwen in de euro, korte termijn misschien dollar betere keuze dan bitcoin/aandelen

best interessant van een niet crypto georiënteerde view:
[YouTube: The Truth about the Massive 2022 Great Recession.]
Das een lang tesla verkooppraatje:P

en aans löpt wa vast

• mannowlahn
jvel92 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:19:
Dit draadje over Celsius lol

[Twitter]

En hier een samenvatting van de 32 pagina's tellende aanklacht tegen Celsius door 0x_b1

[Twitter]
En hier zien we dus exact wat het probleem van dit soort bedrijven is. Opportunistische business modellen. Exact hetgeen waarom mensen een probleem hebben met klassieke financiele instellingen maar in crypto is het gewoon een tandje erger.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
AEX dumpje, BTC dumpje :+ Mooi die relatie ook wanneer je kijkt naar de grafieken

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:21

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:48:
AEX dumpje, BTC dumpje :+ Mooi die relatie ook wanneer je kijkt naar de grafieken
Weer voedsel voor verdere renteverhogingen:

https://finance.yahoo.com...uly-8-2022-211628954.html

• elektriekert
  • Laatst online: 22:47
Skrunsies schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:44:
[...]

YOLO!

5 min geleden beetje BTC gekocht, staat inmiddels op de Ledger. Zou pas in september.. Maar ach alle kleine beetjes helpen nietwaar?
Lekker bezig!
Ik koop zo ook, dan kan de rest weer op 18K inkopen!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
ja er is nog niet genoeg pain idd. Ik verwacht ook zeer zeker dat er ze er nog wel 3 door voeren

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
beurzen zijn open, RIEMEN VAST!!

nothing stops this train

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-01 11:38
Hallo,
Ik heb een vraag over een goed app op Iphone om overzicht te houden van je verschillende transacties.
Liefst met api koppelingen.
Ik gebruik de FTX app maar ben er niet meer zo tevreden over, werkte eerst beter.
Iemand een gouden tip?
Bedankt!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

cautje schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:41:
Ik heb een vraag over een goed app op Iphone om overzicht te houden van je verschillende transacties. Liefst met api koppelingen.

Iemand een gouden tip?
Delta

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:51:
[...]

Lekker bezig!
Ik koop zo ook, dan kan de rest weer op 18K inkopen!
Top!

Dan hebben wij ons maandelijks koopie gedaan, wachten we wel weer op de 25K om de volgende lading op te halen :9

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:25:
[...]

ah joh zo erg is het toch niet? ;)
[Afbeelding]
Wat een idioten. 8)7 Hoe groter je mond openstaat hoe meer clickbait ofzo, mafkezen.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zenith schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:19:
Wat een idioten. 8)7 Hoe groter je mond openstaat hoe meer clickbait ofzo, mafkezen.
Het lijkt (en is) misschien idioot, maar toch werkt het. Om 1 of andere reden klikken mensen liever op prentjes van idioten die hun snikkel in sambal gedopt hebben & in all caps typen.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Slonzo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:23:
[...]

Het lijkt (en is) misschien idioot, maar toch werkt het. Om 1 of andere reden klikken mensen liever op prentjes van idioten die hun snikkel in sambal gedopt hebben & in all caps typen.
Zo'n gezicht vol geveinsde verbazing werkt psychologisch gewoon goed. Je wordt nieuwsgierig.
Of mooie vrouwen met weinig kleren aan (lust). Of ongelukken (andermans leed).

Probleem is dat mensen er immuun voor worden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

MicroWhale schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:28:
Hoezo, ik kan niet snel genoeg klikken bij de zoveelste 🚨🚨🚨 !!!!! BITCOIN EMERGENCY !!!!! 🚨🚨🚨 van ieders favoriete ADHDuitser?

:r :r

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:28:
[...]

Zo'n gezicht vol geveinsde verbazing werkt psychologisch gewoon goed. Je wordt nieuwsgierig.
Of mooie vrouwen met weinig kleren aan (lust). Of ongelukken (andermans leed).

Ik irriteer me een klein beetje aan die gekke lelijke koppen.

Zie ik ze op Youtube dan ignore ik ze, zie ik ze in de supermarkt gooi ik stiekem Senseo in hun boodschappenwagentje, in het zwembad gooi ik ze in het water en hier op Tweakers zeg ik gewoon "kappen met die ongein @YES & @Skrunsies !"

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:35
Ik kijk dagelijks naar de ADHD Duitser :>

• sjorremans
Nieuwe poging om de MA200 te slachten?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

sjorremans schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:51:
Nieuwe poging om de MA200 te slachten?
Nah, is hier al een paar keer voorbijgekomen: gewoon Taro's automatische wekelijkse DCA moment van 50k BTC op Binance.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Slonzo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:55:
[...]

Nah, is hier al een paar keer voorbijgekomen: gewoon Taro's automatische wekelijkse DCA moment van 50k BTC op Binance.
Bij een sub 20k koers zijn het zelfs 51k BTC.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aardig volume.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:59
Ngangatar schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:37:
[...]

….en hier op Tweakers zeg ik gewoon "kappen met die ongein @YES & @Skrunsies !"
Oh, en dit soort grappen mogen wél?! :+

Maar je doet me denken aan een belofte die ik deed. Ik zou kijken, met de beste bedoelingen, of ik @Skrunsies aan wat nieuwe GIFjes kon helpen.
Poging 1!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ye1sYHpn4D8p4CeLbK7I0HhBoN4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LZFU9is3a8KiqkenPfLGXdI9.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0i54bQHu7rihGKAIM_tEXmogOY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nnlk2LsaHBX82KQIh2NcdUZZ.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4B7Ovv7IoP9EauRhu106QMR-Buo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EHUpr6sgTPIh1qu3nKrorZUY.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3wXT-P0TGl3Fv_NURSWe4bVDc8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PeGbXcITeoYKoRJP6ZQmalgt.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IuQ9ca0ogatrSpyCkM_RRhxeBIA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/64ReLs2zQ0ZNWTLPjGEj7Rhy.gif?f=user_large

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat een prachtig topic altijd :)

Sowieso wel gezelliger in een bearmarket dan tijdens de bullrun, die moonboys brengen weinig goeds.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Knallen met dat ding, op naar de >100k!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpR0o3uvWfyNaRkRyJEXsNIAU0E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hJyZvZsAJXp3kQGxGGaXeXtB.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:37:
[...]

Ik irriteer me een klein beetje aan die gekke lelijke koppen.

Zie ik ze op Youtube dan ignore ik ze, zie ik ze in de supermarkt gooi ik stiekem Senseo in hun boodschappenwagentje, in het zwembad gooi ik ze in het water en hier op Tweakers zeg ik gewoon "kappen met die ongein @YES & @Skrunsies !"
Waarna je voldaan je rollator naast de plantenbak parkeert, een keer goed rochelt en je afvraagt waar in godsnaam je jonge borrel met suiker blijft, die verzorgsters van tegenwoordig kunnen ook niets meer.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19

resusaapje

h less

YES schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:27:
[...]

Waarna je voldaan je rollator naast de plantenbak parkeert, een keer goed rochelt en je afvraagt waar in godsnaam je jonge borrel met suiker blijft, die verzorgsters van tegenwoordig kunnen ook niets meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ly668tEkomVp_-xUpV9Z23ZHzUM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TJwmweKraSuoqUWXkFSNpbeF.gif?f=user_large

Met die borrel!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:13:
Wat een prachtig topic altijd :)

Sowieso wel gezelliger in een bearmarket dan tijdens de bullrun, die moonboys brengen weinig goeds.
Moonboy, bull cock, ik hang hier ook maar rond zoals die griet in The breakfast club. "no, I got no detention. I just had no other plans for the weekend" 8)

Ik heb niet eens crypto, ik kom hier voor de memes...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wb2u4lNRKMFuz9NhfnxVK4cws1Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SkWVMwVol7z9xYswAfotZK6s.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door resusaapje op 08-07-2022 17:46 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
sluit de dag boven de 21.5k? zou nice zijn.....
mag ook weer naar beneden klappen hoor, wil nog bijkopen 🥲

nothing stops this train

• Masstje
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:57:
sluit de dag boven de 21.5k? zou nice zijn.....
mag ook weer naar beneden klappen hoor, wil nog bijkopen 🥲
Short is open tot 19.999 Dan moon naar 100k.

Just my 6ct

• YES

YES

Moderator General Chat
Om 15:30 al begonnen, geen chart meer gezien daarna. Al 69k?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:27:
[...]

Laatste keer dat ik een goeie rochel in de plantenbak deponeerde heb ik 20 minuten naar mijn kunstgebit lopen zoeken. Citroenbrandewijntje daarna smaakte prima, maar niet zo goed als mijn ontbijt van een advocaatje met slagroom.

#WenRekt
#WenMoon
#AllesPrima
#WenWeekend

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BULmeivr3NoMym8JsfVuXDmooSc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rf05k8sTY4C0e4tmoYhuE0nn.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZEGRpCm3AImlUsIr3p1Ty_exoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:47
Iedereen is weer happy zie ik. Gelukkig lekker weer, zomervakantie voor de boeg, max op pole, en de bear heeft (even?) pauze.
Lekkere Schultenbrau erbij en dit weekend kan niet meer stuk

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:47
Misschien is Taro gewoon een Bruna eigenaar en heeft hij het daarom niet zo op moonboys?

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-01 21:24
Nou we zijn er uit thuis, het wordt geen hele bitcoin kopen. We houden 10k aan maximaal, in 1x of verdeeld over een aantal momenten, dat weet ik nog niet. Als de koers weer een keer onder de 18k dollar komt gaan we los.
Nou is het hopen dat er weer een dipje naar beneden komt…

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
KnuCha schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:03:
Nou we zijn er uit thuis, het wordt geen hele bitcoin kopen. We houden 10k aan maximaal, in 1x of verdeeld over een aantal momenten, dat weet ik nog niet. Als de koers weer een keer onder de 18k dollar komt gaan we los.
als je wacht tot 10k euro, dan heb je alsnog een hele.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:41:
[...]

Laatste keer dat ik een goeie rochel in de plantenbak deponeerde heb ik 20 minuten naar mijn kunstgebit lopen zoeken. Citroenbrandewijntje daarna smaakte prima, maar niet zo goed als mijn ontbijt van een advocaatje met slagroom.

#WenRekt
#WenMoon
#AllesPrima
#WenWeekend
Advocaatje met slagroom als ontbijt, luxe tehuis zit je in. Boerenjongens er nog bij ook of kan dat er dan weer net niet vanaf?

• KnuCha
xileS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:09:
[...]

Ja precies… ik acht die kans alleen niet zo groot 😜 zit nu al een beetje met het gevoel dat we mogelijk te laat ziJn en het herstel is ingezet

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Ja, maar hij daalt maar tot 11k en schiet dan door naar 100k.

- edit: ik blijf 14k zeggen als dip-tepunt

[ Voor 9% gewijzigd door Eusebius op 08-07-2022 20:15 ]

==
hoi

• sjorremans
Waarom niet wekelijks of maandelijks op een vast moment plukjes btc kopen? Dat is toch veel makkelijker dan proberen te timen wanneer je het ‘voordeligst’ kan kopen.

Ik koop gewoon elke maand plukjes btc bij, ben vroeg begonnen in 2020 tijdens Corona uitbraak. Vanaf ongeveer 6k begonnen. Helaas niks verkocht in de run omhoog 2x.. dan had ik nu zoveel meer btc kunnen hebben :+ aan de andere kant, het is niet geld wat ik nu nodig heb dus het is ook weer gaan drama.

De eerst volgende run omhoog wel stukjes verkopen uiteraard. Aan de andere kant, wie weet of straks 1 btc - 1 btc is.. en er over een jaar of 10 helemaal geen fiat waarde meer aan hang zoals dat nu is?

Mijn GAK voor btc is +/- 21K dus daarmee sta ik de in de plus 😜

• sjorremans
sjorremans schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:15:
[...]

Waarom niet wekelijks of maandelijks op een vast moment plukjes btc kopen? Dat is toch veel makkelijker dan proberen te timen wanneer je het ‘voordeligst’ kan kopen.

Ik koop gewoon elke maand plukjes btc bij, ben vroeg begonnen in 2020 tijdens Corona uitbraak. Vanaf ongeveer 6k begonnen. Helaas niks verkocht in de run omhoog 2x.. dan had ik nu zoveel meer btc kunnen hebben :+ aan de andere kant, het is niet geld wat ik nu nodig heb dus het is ook weer gaan drama. Dat leermoment nemen we wel mee de volgende bull run in.

De eerst volgende run omhoog wel stukjes verkopen uiteraard. Aan de andere kant, wie weet of straks 1 btc - 1 btc is.. en er over een jaar of 10 helemaal geen fiat waarde meer aan hang zoals dat nu is? Dus zo lang het nog gekoppeld is aan het fiat systeem zoals nu, op de weg omhoog verkopen 😜 bestaat fiat straks niet meer, vooral lekker al het brc wat je hebt aanhouden

Mijn GAK voor btc is +/- 21K dus daarmee sta ik de in de plus 😜

• xileS
  • Niet online
Eusebius schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:15:
[...]

Ja, maar hij daalt maar tot 11k en schiet dan door naar 100k.

- edit: ik blijf 14k zeggen als dip-tepunt
Slaan we 69k dit x over? ;(

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:42
aangezien de USD <> EUR koers zowat 1:1 is, scheelt dat voor mij weer typen :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Kol Nedra

nothing stops this train

• sjorremans
D_Jeff schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:21:
aangezien de USD <> EUR koers zowat 1:1 is, scheelt dat voor mij weer typen :+
Scheelde weinig vandaag inderdaad, 1,01 aangetikt vandaag dus hoe lang zal het duren 😜

• Eusebius
  • Niet online
xileS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:19:
[...]

Nee, als de koers 69k passeert, plaatsen we massaal dit plaatje

Afbeeldingslocatie: https://www.meme-arsenal.com/memes/04ff6c932330f6e11a4a4891056a8349.jpg

==
hoi

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51

Darrell

Fiat moonboy

Ik ben nog veteraan maar ik heb zo een hoog volume op Binance nog niet eerder gezien. Kan dat kloppen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olslP3KZiIuViMCkSrymEvg9pPw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dCgX33jUJJnifSUj0XS45Vai.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: 19 mei vorig jaar 13 miljard toen we zo keihard rekt gingen. Tot aan nu kwamen we bij lange na niet aan de 8 miljard.

[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 08-07-2022 20:29 ]

• Kol Nedra
ik kan mij niet voorstellen dat we verder gaan moonen, next halving is nog zover weg namelijk (als BTC geschiedenis herhaald)
+ ook nog geen 80% totaal drop van BTC.....

ik vind het toch bijzonder dat BTC dan eigenlijk toch best hoog staat aangezien er zoveel chaos is in Fiat-wereld......

nothing stops this train

• anti elppa
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:44:
ik kan mij niet voorstellen dat we verder gaan moonen, next halving is nog zover weg namelijk (als BTC geschiedenis herhaald)

ik vind het toch bijzonder dat BTC dan eigenlijk toch best hoog staat aangezien er zoveel chaos is in Fiat-wereld......
This time its different ;)

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 10:51
[...]

Of de 18K komt nooit meer. Nu 0.25 oid kopen en n tevreden zijn als het dé bodem was. Gaan we veel veel lager. Weer 0.25 erbij.

Lastig spelletje, jep.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Kol Nedra
nu met oorlog +recessie zou je eerder niet -80% verwachten maar juist -95% oid!

this time is really different 👀

nothing stops this train

• anti elppa
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:55:
[...]

nu met oorlog +recessie zou je eerder niet -80% verwachten maar juist -95% oid!

this time is really different 👀
Ben ook niet super serieus. Maar aan de andere kant heb ik ook echt geen idee nu

• KnuCha
Je zou toch verwachten dat de pijn nog niet helemaal geleden is....
De rente in Amerika gaat nog wel omhoog, inflatie rijst de pan uit. In Europa ook, maar daar kunnen we bijna niet verhogen zonder de zuid europese landen de nek om te draaien.

Oorlog in Oekraïne lijkt ook nog niet op een einde te komen en de hele wereld is zwaar gedisrupt als het aankomt op de supplychains.

Neem daarbij nog de pandemie die richting de herfst wel weer tot wat lockdowns gaat leiden en dan heb je nog stikstof problemen (wel een echt NL ding) maar in breder verband in Europa de afhankelijkheid die we hebben en de invloed van energieprijzen op de economie.

Die 20K vind ik persoonlijk helemaal geen hele lage dip..

• xileS
  • Niet online
KnuCha schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:59:
De rente in Amerika gaat nog wel omhoog, inflatie rijst de pan uit. In Europa ook, maar daar kunnen we bijna niet verhogen zonder de zuid europese landen de nek om te draaien.

Oorlog in Oekraïne lijkt ook nog niet op een einde te komen en de hele wereld is zwaar gedisrupt als het aankomt op de supplychains.

Neem daarbij nog de pandemie die richting de herfst wel weer tot wat lockdowns gaat leiden en dan heb je nog stikstof problemen (wel een echt NL ding) maar in breder verband in Europa de afhankelijkheid die we hebben en de invloed van energieprijzen op de economie.

Dus toch maar wachten op de 10k?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17

De stijging vlak bij iedere run up heel sterk af en de daling mogelijk ook.

En dat het dit keer anders is is al meermaals bewezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 08-07-2022 21:02 ]

Zero.

• anti elppa

Ja klopt allemaal. Maar dat weet iedereen al. Ik sluit niet uit dat btc echt gaat doen wat het moet doen. En dan wachten er weer veel mensen, omdat wat jij allemaal aanhaalt.

Als ik niet al een aardige zak btc zou hebben zou ik nu absoluut stevig aan de dca gaan iig

• Eusebius
  • Niet online

Die oorlog in UA en wat daar fout gaat, is volgens Thierry Baudet 'details' door één van de beste leiders van Europa, Putin
https://twitter.com/mmeeuw/status/1545064807799394306

==
hoi

• JJ1984
Fake wholecoiner reported.

Ik zit met ongeveer dezelfde vraag en ben nog steeds in dubio.

• JJ1984
sjorremans schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:15:
[...]

Het kan toch ook beide? Ik DCA wekelijks (op basis van het maandelijkse salaris) maar heb ook een groot bedrag al langer langs de zijlijn staan en dat wil ik op een ‘goed’ moment ineens spenderen. Ik realiseer me uiteraard ook dat die timing wel heel lastig is.

• KnuCha
JJ1984 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 21:34:
[...]

Fake wholecoiner reported.

Ik zit met ongeveer dezelfde vraag en ben nog steeds in dubio.
UHHHH????

• Masstje
Er zijn zo van die dagen dat je vaststelt dat de 1-day chart van glimmers nog platter is dan de boezem van m’n vrouw…
Begin nu te twijfelen of ik daar 3.5k aan uitgeef of aan die implantaten?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Zoals vaker aangegeven: De bodem ligt vaak zo'n 1,5 jaar voor de halving. Die is in april 2024, dus dat is nog iets meer dan 1,5 jaar, maar relatief gezien zitten we daar niet zo ver vanaf. Dat zou betekenen dat binnen de komende 3 maanden de bodem wordt aangetikt.

En onderschat ook niet wat al die DCA'ende mensen samen dagelijks inkopen. Dat houdt de prijs hoger dan voorheen. Persoonlijk verwacht ik nog wel een dipje, maar ik verwacht geen jarenlange bearmarket vanaf het huidige punt. De bearmarket is op 69k al begonnen en dat ligt inmiddels ook alweer 9 maanden achter ons.

• elektriekert
Taro schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:14:
Knallen met dat ding, op naar de >100k!
[Afbeelding]
Ik ga nu kopen!
@Skrunsies sorry, was druk met ISDE subsidie aanvraag. (Weer geld om in crypto te stoppen)
Oh wacht, in een airco systeem.
Heb de gasprijzen gezien en het is om te janken.
Contract loopt over een paar maanden af.

Beter gebruik gaan maken van de aankomende zonnepanelen.
Hou ik weer meer geld over, kan ik het weer in crypto plempen!

• elektriekert
Gekocht!!

• Kol Nedra
elektriekert schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 23:00:
[...]

Ik ga nu kopen!
@Skrunsies sorry, was druk met ISDE subsidie aanvraag. (Weer geld om in crypto te stoppen)
Oh wacht, in een airco systeem.
Heb de gasprijzen gezien en het is om te janken.
Contract loopt over een paar maanden af.

Beter gebruik gaan maken van de aankomende zonnepanelen.
Hou ik weer meer geld over, kan ik het weer in crypto plempen!
zonnepanelen ---> crypto minen, I see you 👀

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Waarom de lending platforms geen Pozi is, maar wel kan worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uf0DF9HNj1XSdSsWK1xUsZ6UvLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKCB9UTobU1Ig9RiqgRtGRf8.jpg?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Kol Nedra
als we dit lvl aanhouden hebben we een daily gain, bullish!!

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 23:22:
als we dit lvl aanhouden hebben we een daily gain, bullish!!
En een daily close boven de daily BMS band!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 22:46:
[...]

Zoals vaker aangegeven: De bodem ligt vaak zo'n 1,5 jaar voor de halving. Die is in april 2024, dus dat is nog iets meer dan 1,5 jaar, maar relatief gezien zitten we daar niet zo ver vanaf. Dat zou betekenen dat binnen de komende 3 maanden de bodem wordt aangetikt.

En onderschat ook niet wat al die DCA'ende mensen samen dagelijks inkopen. Dat houdt de prijs hoger dan voorheen. Persoonlijk verwacht ik nog wel een dipje, maar ik verwacht geen jarenlange bearmarket vanaf het huidige punt. De bearmarket is op 69k al begonnen en dat ligt inmiddels ook alweer 9 maanden achter ons.
Crap.... Net die fiets binnen man. Ok ok, op Marktplaats ermee en alles in BTC!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:09:
[...]

Advocaatje met slagroom als ontbijt, luxe tehuis zit je in. Boerenjongens er nog bij ook of kan dat er dan weer net niet vanaf?
Oeh, goed idee! Dat is lang geleden, gelijk ff glaasje pakken.

• Kol Nedra

nothing stops this train

• elektriekert
xileS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:19:
[...]

Daar gaan we vanzelf overheen of onderdoor ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 22:46:
[...]

Aangezien de top anders was ga ik er vanuit dat de bodem ook anders gaat zijn.

Sowieso zit BTC nu wel in een andere tijd dan een jaren terug. Bij de vorige bullrun werd BTC een beetje mainstream en dat is nu met deze run nog veel meer zo. Dit veranderd ook hoe de charts het doen tegenover het verleden denk ik zo.

• elektriekert
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 23:09:
[...]

zonnepanelen ---> crypto minen, I see you 👀
Dat is ook nog een optie maar dan moet ik weer apparatuur aanschaffen...

• elektriekert
@Taro Voor in de TS

GAK ;)

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
xileS schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 21:02:
[...]

Dus toch maar wachten op de 10k?
Ik wacht al jaren op de 4k
Pagina: 1 ... 145 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!