Eerst maar eens kijken wat de fed gaat doen de komende periode. Houd de aandelen goed in de gaten. Tot hoe ver is de fed bereid te gaan de markten te schaden om de inflatie te temmen. Hoe snel zal dit effect hebben etc.
Dan geloof ik nog wel redelijk in een cycle. Een bull/bear periode. Het moge duidelijk zijn dat we in een bear zitten. Over het algemeen zit er best wel wat tijd tussen een neergaande markt, en voordat de bull weer begint. Het herstel na de coronacrash was best wel een uitzonding, en dit kwam ook door de enorme QE op dat moment. Dit is er nu niet. Meestal zit er een lange periode tussen van relatief weinig actie.
Ik denk vooral dat we dus straks een lange periode van weinig actie hebben, waarop er genoeg tijd zal zijn om in te stappen. Het kan zijn dat wel blijven hangen rond de $20k, Als we hier over 2 maanden nog zitten, dan ga ik vast wel weer inschalen rond dit bedrag. Maar ik zie het ook zeker nog wel gebeuren dat we een niveautje lager gaan. Wat @
majic eerder al eens liet zien, er is boven de $12k eigenlijk maar weinig actie geweest op Bitcoin, het was full-on fomo wat ons naar 69k bracht. En dan koop je simpelweg veel meer voor je
euro's dollars dus. Want vanaf volgende week is de dollar meer waard als de euro
Dat is trouwens ook een indicator dat investeerders het somber in zien. de "vlucht" naar veiligheid van de dollar
[
Voor 9% gewijzigd door
Gelukszoekr op 08-07-2022 13:32
]