[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.159 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Zojuist weer mijn promotie ronde gedaan.. weinig animo helaas. Dus heb ik zelf maar wat gekocht..

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 30-06-2022 11:52 ]

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 08:07

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:46:
[...]

Wat doe jij dan voor werk, columns schrijven voor Tweakers :?
Kaartspellen tekenen waar ik verder niks meer mee doe. ;(

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:53:
[...]

Dat was geen florerende handel?
Paar setjes hier verkocht toch?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:27

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:53:
[...]

We zitten nog volop in overleg toch!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 09:12:
Ik ben zoals jullie weten bearish as fuck momenteel. Dus ik dacht, laat ik ook maar de daad bij het woord voegen. Nog net op tijd een short kunnen openen boven de $20k :*)

[Afbeelding]
Die moet gehunt worden :O

Helaas, het is donderdag dipdag -O-

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 30-06-2022 12:03 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
BULLS IN POSITIE!!!
LONG THIS BIATCH TO REKTERONI LAND
*BOOOOOEEEEEEEE }:O }:O *

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 14:11
Waaaay down we go ... smullen dit /3

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ronald.42 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:55:
[...]

Dat was geen florerende handel?
Paar setjes hier verkocht toch?
Zoals je hieronder ziet ben ik nog O-) druk O-) met Visca in overleg...
YES schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:55:
[...]

We zitten nog volop in overleg toch!
... over hoe we dit gaan doen.

Met de bear in aantocht: Zijn er uberhaubt nog mensen die zo'n kaartspel willen???

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:49
Kijk.
$19000 risico, maar je had dan wel $100 kunnen verdienen. }:O

[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 30-06-2022 12:10 ]

Verwijderd

KnuCha schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:48:
Het begint nu toch wel weer te jeuken zeg...
Heb begin 2018 alles verkocht tegen een leuke winst, had het geld nodig voor de aankoop van ons huis :)
Had ik het toen laten staan, dan had ik nu (met de koers van vandaag) 4x zoveel gehad.

We hebben veel spaargeld (45k) dat een beetje staat te stofhappen en daarnaast vaste beleggingen in index fondsen (lange termijn blijven we af)

Ergens krijg ik de neiging om gewoon 1 hele bitcoin te kopen nu en dan maar hopen dat die binnen een jaar ofzo een beetje leuk stijgt. Vrouwlief vindt het alleen wel heel erg eng, snap ik ook wel.

What to do...
Eigenlijk is het vrij simpel:

1. Luister altijd naar je vrouw.
2. Luister nooit naar je vrouw.

Zolang je jezelf aan deze regels houdt, kun je het nooit goed doen.

Succes met je beslissing!

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:06:
[...]

Met de bear in aantocht: Zijn er uberhaubt nog mensen die zo'n kaartspel willen???
Tuurlijk! De laatste keer dat ik een mede-tweaker hielp met het deponeren van wat DOT jes, was hij met de noorderzon verdwenen en leidt nu een proffesioneel bestaan als TA-joetjoeper, dus misschien dat we jou ook to the moon kunnen brengen O-)

Maar alle gekheid op een stokje, ik heb wel intresse d:)b

UberLurker Departement #GG.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:13:
[...]

Tuurlijk! De laatste keer dat ik een mede-tweaker hielp met het deponeren van wat DOT jes, was hij met de noorderzon verdwenen en leidt nu een proffesioneel bestaan als TA-joetjoeper, dus misschien dat we jou ook to the moon kunnen brengen O-)
_O- dat was ik alweer vergeten zeg... daar heb ik ook nog aan mee gedaan. Hoe is het nu met A87? Dat was zijn nick toch?
Maar alle gekheid op een stokje, ik heb wel intresse d:)b
Cool! *O*

• Skrunsies
  • Niet online

...en dan maar hopen dat die binnen een jaar ofzo een beetje leuk stijgt. Vrouwlief vindt het alleen wel heel erg eng, snap ik ook wel.

What to do...
Leest toch best gek weg bovenstaand verhaal.. Maar goed, we zijn hier om je te helpen door dik en dun.. Wat betreft de jeuk... Probeer eens methol poeder.. Wat het beetje stijgen betreft en je vrouw die dat eng vind.. tsja, moet ze even doorheen denk ik :(:)

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:06:
[...]

Zoals je hieronder ziet ben ik nog O-) druk O-) met Visca in overleg...

[...]

... over hoe we dit gaan doen.

Ja dat blijft toch een ding. Ik ben nog altijd wel voorstander, zal je binnenkort wel weer een berichtje doen.

We zien vanzelf wel wie er één willen, als niemand ze wil hebben wij een hele zooi collector items, die worden alleen maar meer waard. Toch? [...] Toch??

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

En jawel... even teruggezocht A87 heeft zijn DOTjes nog op precies dezelfde wallet staan. En ze staan te staken. :D

Het is momenteel ~181$ waard voor degenen die het willen weten.

[ Voor 22% gewijzigd door MicroWhale op 30-06-2022 13:14 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

YES schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:32:
[...]

Ja dat blijft toch een ding. Ik ben nog altijd wel voorstander, zal je binnenkort wel weer een berichtje doen.

We zien vanzelf wel wie er één willen, als niemand ze wil hebben wij een hele zooi collector items, die worden alleen maar meer waard. Toch? [...] Toch??
Kan je er een ponzi-like kaartenhuis mee bouwen?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:32:
[...]

We verkopen ze gewoon als real-world NFT's. Met een serienummertje erop zodat ze uniek zijn. Dan wil vast iedereen ze kopen voor veul ETH.

Verwijderd

jvel92 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:45:
[...]

Men overschat zowel de negatieve effecten, als de positieve effecten.

Ik ben me bewust van het verleden en ben me ervan bewust dat het uiteindelijk ook altijd weer goed is gekomen. Ik verwacht ook niet dat het dit keer anders zal zijn, de economie werkt immers in een cyclus. Echter hebben we door het beleid van de afgelopen jaren het natuurlijke verloop deze cyclus verstoord. Dat het uiteindelijk goed komt, betekent niet dat we mogelijk geen zware tijd te gemoed gaan voordat het weer beter wordt.

Probeer hier geen macro doem scenario te schetsen. Maar ik zie wel dat men sinds ATH al de dip aan het opkopen is, want de bodem kun je niet timen. Dat klopt en komt uiteindelijk wel goed mits je horizon lang genoeg is en je je inkomen + koopkracht kunt behouden. Zodra je inkomen wegvalt en je hebt onvoldoende financiële reserves, wordt je horizon plotseling een stuk korter. Waardoor je mogelijk gedwongen tegen zwaar verlies op de bodem moet verkopen.

tldr: Optimistisch voor mensen met geduld en voldoende financiële reserves en duurzaam inkomen, om van deze kans gebruik te maken.
Sowieso ben ik van mening dat je het gewoon lekker over je heen moet laten komen, het komt zoals het komt. We kunnen ons wel zorgen maken over doemscenario's maar dat verandert er weinig aan uiteindelijk.

Zolang je iedere dag je buik kunt vullen en een droog plekje hebt om te slapen kom je een heel eind. De rest is tenslotte luxe die we eigenlijk niet nodig hebben om te overleven.

Crypto mag van mij naar 0, lig ik niet wakker van en met het bedrag wat ik er maandelijks in stop zal ik er ook nooit wakker van liggen.

Als ik mijn werk/huis verlies is dat een stuk kutter, maar ook daar zijn wel weer oplossingen voor.

En gaan we collectief kapot in een bloedige wereldwijde oorlog vanwege globale voedselschaarste... Dan is dat ons lot en hebben we prachtige jaren mogen ervaren.

De wereld en het leven zijn nooit ontworpen om rechtvaardig te zijn en de rechten die wij denken te hebben in ons verwende Westerse wereldbeeld zijn niets anders dan psychologische schijnveiligheid.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:35:
[...]

Sowieso ben ik van mening dat je het gewoon lekker over je heen moet laten komen, het komt zoals het komt.
Zowel wij cryptosletjes als echte prostituees doen er goed aan jouw motto op hun eigen bestaan toe te passen.

Verwijderd

YES schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:38:
[...]

Zowel wij cryptosletjes als echte prostituees doen er goed aan jouw motto op hun eigen bestaan toe te passen.
In de Bruna, dat wel.

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-01 14:10
Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:20:
[...]

Leest toch best gek weg bovenstaand verhaal.. Maar goed, we zijn hier om je te helpen door dik en dun.. Wat betreft de jeuk... Probeer eens methol poeder.. Wat het beetje stijgen betreft en je vrouw die dat eng vind.. tsja, moet ze even doorheen denk ik :(:)
Ik ben toch wel benieuwd wat je zo gek vind aan mijn verhaal :) zit gewoon met een dilemma, stel we kopen 1 bitcoin en die zou verdampen. dan is er nog niet zoveel aan de hand (wel ongelofelijk ruk uiteraard) want we hadden ook andere leuke dingen kunnen doen met die 18-19K.

Maar niets doen is natuurlijk heel veilig, ik denk alleen dat we dan wat gaan missen in de toekomst. Ik denk niet dat dit het einde is voor bitcoin, het zal misschien verder dippen. maar daarna komt het vast wel weer een keer op 50k ofzo (overigens 0 garantie, gewoon een gevoel)

Ik ben wat minder gevoelig dan mijn vrouw op het onderwerp "potentieel veel geld kwijt" versus misschien wel in een jaar 20 k verdienen (of 2-3 jaar) is toch weer een nieuwe keuken

• YES

YES

Moderator General Chat
Vanzelfsprekend, laten we het wel netjes houden.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:50:
Zit voor de gein weer eens op Binance wat oude favorieten door te scrollen. Er zijn er wel een paar flink door het putje gegaan hé, de INJ, REN, FIL, ANKR, AION, WTC, XVG, ICX, ZIL, YFI tokens etc. van deze wereld. Zulke goede tech allemaal. Er zit wel weer voldoende x10 of x20 potentie in nu.
Niet zo inwrijven! Helemaal niet zo geinig

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

KnuCha schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:48:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd wat je zo gek vind aan mijn verhaal :) zit gewoon met een dilemma, stel we kopen 1 bitcoin en die zou verdampen. dan is er nog niet zoveel aan de hand (wel ongelofelijk ruk uiteraard) want we hadden ook andere leuke dingen kunnen doen met die 18-19K.

Maar niets doen is natuurlijk heel veilig, ik denk alleen dat we dan wat gaan missen in de toekomst. Ik denk niet dat dit het einde is voor bitcoin, het zal misschien verder dippen. maar daarna komt het vast wel weer een keer op 50k ofzo (overigens 0 garantie, gewoon een gevoel)

Ik ben wat minder gevoelig dan mijn vrouw op het onderwerp "potentieel veel geld kwijt" versus misschien wel in een jaar 20 k verdienen (of 2-3 jaar) is toch weer een nieuwe keuken
De vraag is dan natuurlijk wel; wanneer ga je daadwerkelijk uitcashen (bijvoorbeeld voor die nieuwe keuken)? Daar moet je wel een strategie voor hebben.

Zodra we daadwerkelijk weer op 50k staan, klapt die FOMO er weer in en wil je er ook een nieuwe badkamer bij...

[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 30-06-2022 12:55 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Verwijderd

NeoflexNL schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:54:
[...]

De vraag is dan natuurlijk wel; wanneer ga je daadwerkelijk uitcashen (bijvoorbeeld voor die nieuwe keuken)? Daar moet je wel een strategie voor hebben.

Zodra we daadwerkelijk weer op 50k staan, klapt die FOMO er weer in en wil je er ook een nieuwe badkamer bij...
Die nieuwe keuken kost tegen die tijd ook wel 250k.

Dus je doelen verschuiven vanzelf mee!

• Skrunsies
  • Niet online
KnuCha schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:48:
[...]

Ik vind niks gek aan je verhaal :)

Ik las dat je liever geen DCA techniek toepast. Al zou ik persoonlijk gewoon starten met een x bedrag maandelijks tot aan de volgende halving.

Ik zelf zie het meer als een kans dat ik ‘mee kan doen’ met BTC prijzen die geen 69k meer zijn en wil het dan ook minimaal tot aan een volgende halving volhouden.

Het voordeel is dat je je buffer aanhoud op de bank maar het toch een bearmarket lang probeert. Hierbij kan je zelf de bedragen kiezen die je ‘kwijt’ wil maandelijks.

Maar goed, het is wel verstandig er allebei hetzelfde over te denken. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie het financieel geregeld hebben. Maar stel je hebt zelf een x bedrag in de maand vrij te besteden. Dan kan je over 2 jaar zeggen. Kijk schat dikke priezen. Misschien dat ze dan een volgende bear mee wil doen ;)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Spot BTC ETF goedgekeurd in Amsterdam?

Ik zag het op Twittah.. dan zal het vast niet kloppen.
Anyhow, bullish!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 11:24
Ypuh schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:50:
Zit voor de gein weer eens op Binance wat oude favorieten door te scrollen. Er zijn er wel een paar flink door het putje gegaan hé, de INJ, REN, FIL, ANKR, AION, WTC, XVG, ICX, ZIL, YFI tokens etc. van deze wereld. Zulke goede tech allemaal. Er zit wel weer voldoende x10 of x20 potentie in nu.
Het gros gaat sterven, dus toch voornamelijk x0 potentie :P

[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 30-06-2022 13:30 ]

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Vis schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:15:

Anyhow, bullish!
Patroon op de 1H is idd bullish ;)

Edit: en denied, jammer :(

[ Voor 5% gewijzigd door cooLopke op 30-06-2022 13:37 ]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-01 21:51
vickypollard schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:30:
[...]

Het gros gaat sterven, dus toch voornamelijk x0 potentie :P
ZIL toch hopelijk niet :'(

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb begin 2018 alles verkocht tegen een leuke winst, had het geld nodig voor de aankoop van ons huis :)
Had ik het toen laten staan, dan had ik nu (met de koers van vandaag) 4x zoveel gehad.

We hebben veel spaargeld (45k) dat een beetje staat te stofhappen en daarnaast vaste beleggingen in index fondsen (lange termijn blijven we af)

Ergens krijg ik de neiging om gewoon 1 hele bitcoin te kopen nu en dan maar hopen dat die binnen een jaar ofzo een beetje leuk stijgt. Vrouwlief vindt het alleen wel heel erg eng, snap ik ook wel.

What to do...
Beter DCA dan in 1 keer all-in met je spaargeld. Je kunt de bodem niet timen.

• Skrunsies
  • Niet online
Dikke bliksem!

Kijk nou es even van wie of wat ik een mail krijg.

Adoptie enzo en boeliesj. Zal direct dikke ADA kopen }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdFxdiSfa213Y7wYkZT2l3GRpQk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZDtiOiD0jU2YuUDXbqoZUVAM.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dat klimaatneutrale matic loopt ook eventjes leeg vandaag...

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:33

resusaapje

h less

NeoflexNL schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:28:
Ah, een rasechte donderdag-dipdag weer, ik kom ook weer even buurten!

Hoe laat begint de boekbespreking met aanraders over 'preppen' en 'tuinieren'?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" is wederom uitgesteld?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:59:
[...]

De cursus "Omgaan met teleurstellingen" is wederom uitgesteld?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9No7KRuQsN4QkNmTfX_h6zArXKo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DAo0cF0r1mngqCoub1bcsfMp.jpg?f=user_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben benieuwd wat er zo gaat gebeuren... rond een uurtje of 15:30. :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:13:
Dan kan ik mijn Ledger inclusief coins voor een voordelig prijsje op marktplaats op zetten.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:52
Kol Nedra schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:58:
vergeet de ByBit launchpad niet (nog 5 uur tot sluiting)
Heb je OBX alweer verkocht?

Stack Sats

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Vis schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:15:

Anyhow, bullish!
bijbehorend artikel?
https://cryptoslate.com/f...launch-in-europe-in-july/

Bullish?

• YES

YES

Moderator General Chat
Even over nagedacht wat er met crypto gaat gebeuren in de toekomst, op prijsniveau.

Alle negativiteit is al ingeprijsd, ook de crisis die komen gaat is al ingeprijsd. Alle positiviteit daarna zien we ook al van verre aankomen en is al ingeprijsd. Of het komt niet en de teleurstelling daarover is, je raadt het al, reeds ingeprijsd.

Mijn conclusie is dus dat we voor altijd op dit niveau blijven. Niemand rijk, niemand rekt, allemaal magische muntjes en allemaal even blij, teleurgesteld of emotioneel afgevlakt.

• vickypollard
Volgens de markt niet..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:25
trek ik een biertje open dat is zeker

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-01 15:20
YES schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:23:
Even over nagedacht wat er met crypto gaat gebeuren in de toekomst, op prijsniveau.

Alle negativiteit is al ingeprijsd, ook de crisis die komen gaat is al ingeprijsd. Alle positiviteit daarna zien we ook al van verre aankomen en is al ingeprijsd. Of het komt niet en de teleurstelling daarover is, je raadt het al, reeds ingeprijsd.

Mijn conclusie is dus dat we voor altijd op dit niveau blijven. Niemand rijk, niemand rekt, allemaal magische muntjes en allemaal even blij, teleurgesteld of emotioneel afgevlakt.
Klinkt nogal saai :?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Klopt. Hij is nog niet beschikbaar, maar als ie gelist wordt:
the move to allow a spot Bitcoin ETF in Europe will likely give institutions such as pension funds, mutual funds, and insurance companies a pathway into Bitcoin that was currently unavailable.
Als hedge voor verzekeraars en pensioenfondsen, stroomt er toch weer een leuk bedrag in. Daarnaast zijn er denk ik veel beleggers die wel graag BTC bezitten, maar niet de tech-shit willen doen (wallet, transfer, ledger, blabla)

• vickypollard
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:30:
[...]

Klopt. Hij is nog niet beschikbaar, maar als ie gelist wordt:

[...]

Als hedge voor verzekeraars en pensioenfondsen, stroomt er toch weer een leuk bedrag in. Daarnaast zijn er denk ik veel beleggers die wel graag BTC bezitten, maar niet de tech-shit willen doen (wallet, transfer, ledger, blabla)
Mijn punt was vooral dat de markt niet net als jij anticipeert op die toestroom van geld. Het zou dus bullish kunnen zijn, maar als de markt er zo over dacht, hadden we wel iets gezien n.a.v. die berichtgeving.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-01 08:01
Dan beslis ik of dit de bodem van juni 2022 is, gooi er nog een extra 'DCA moment' in (of, voor de hard liners, een extra 'aankoop met hetzelfde bedrag als mijn wekelijkse DCA') en verplaats de hele maand gratis naar de hardwarewallet.

<edit> frig, anticipatie op de wekker van het westelijke continent lijkt opeens groen?

[ Voor 10% gewijzigd door Wiley99 op 30-06-2022 18:20 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

vickypollard schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:32:
[...]

Mijn punt was vooral dat de markt niet net als jij anticipeert op die toestroom van geld. Het zou dus bullish kunnen zijn, maar als de markt er zo over dacht, hadden we wel iets gezien n.a.v. die berichtgeving.
De markt, dat ben jij.

Maar nee, ik verwacht niet dat 'met dit weer' iedereen als een FOMO-junkie gaat inkopen.

BTW Dat de prijs laag blijft, wil niks zeggen over de anticipatie. Daarnaast is het bericht pas 6 uur oud. Geef het tijd.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09

Darrell

Fiat moonboy

Ik heb A87 op Twitter gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfmiioWqmebpxv-cbKHPW8H-n6M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P8h8VxIukXdrRms21JJDptDc.jpg?f=user_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Goed nieuws van Finblox!
We’re pleased to inform you that we’ve made progress towards increasing your withdrawal limits.

Starting tomorrow, 1 July 2022 - if you have completed the “Verified” or “Verified Plus” level of identity verification, you will be able to withdraw up to US$3,000/day, for a maximum of US$30,000/month. And, by 5 July 2022 - if you have completed the “Verified Plus” level of identity verification, you will be able to withdraw up to US$50,000/day, for a maximum of US$500,000/month.

Another step we are taking towards resuming usual operations is to restore yield generation on the following assets from 1 July 2022 (except for assets that are marked as reserved funds in the users’ accounts):
Geeft toch hoop in deze bange dagen. Overigens hebben ze een deel van de funds reserved. Ik weet niet welk percentage dat is.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-01 09:51
Hopelijk gaat de huizenmarkt snel de crypto markt achterna

• roflexx
  • Laatst online: 26-06-2025
tony-stark schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:10:
In januari pas.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:14
Gelukszoekr schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 09:12:
Ik ben zoals jullie weten bearish as fuck momenteel. Dus ik dacht, laat ik ook maar de daad bij het woord voegen. Nog net op tijd een short kunnen openen boven de $20k :*)

[Afbeelding]
Dus market ingestapt? ;)
Maar lekkere trade, vergeet niet wat profits te nemen...
Doe je ook mee aan de WSOT?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dan kan je beter je geld uitgeven in het casino want de huizenmarkt zal niet zo grote correctie krijgen als crypto.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-01 06:46

koelebobes

Wen BTC €100K

Slux schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:18:
[...]

Dan kan je beter je geld uitgeven in het casino want de huizenmarkt zal niet zo grote correctie krijgen als crypto.
Verwacht je binnenkort een gigantische downward spiral ja ?

BTC €94.837,08

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 16:31
toilet_paper schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:17:
[...]

Dus market ingestapt? ;)
Maar lekkere trade, vergeet niet wat profits te nemen...
Doe je ook mee aan de WSOT?
Het was een limit order, maar wel zo'n beetje de marktprijs van dat moment. Ik heb een TP staan rond de 18.5k geloof ik, dat is nog ver boven de lows die we 2 weken geleden zagen.

Ik doe niet mee aan de WSOT, maar als ik een zekerheidje denk te zien, dan wil ik er wel eens wat tegenaan gooien. En zo doe je dan toch ook een beetje mee, zonder dat het teveel pijn doet :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Slux
  • Niet online
YES schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:23:
Dankzij de mensen die rekt zijn zijn de rijken rijk geworden, eens houdt het spelletje op en ik denk dat we ook op dat punt uit komen. :P

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVBeNF9d_VL8s4p7lbvjxAXFMEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wehpxM5TKn31R2Y0IjrxzTaz.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Slux
  • Niet online
koelebobes schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:19:
[...]

Verwacht je binnenkort een gigantische downward spiral ja ?
Daar zitten we toch al in ? het eind is nog niet in zicht, de huizenmarkt gaat echt geen correctie van 40+% krijgen als die er al komt, ik denk zelf dat ie zo rond de +/- 20% gemiddeld zal zijn, zo ging het vroegah ook.

• roflexx
Slux schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:26:
[...]

Daar zitten we toch al in ? het eind is nog niet in zicht, de huizenmarkt gaat echt geen correctie van 40+% krijgen als die er al komt, ik denk zelf dat ie zo rond de +/- 20% gemiddeld zal zijn, zo ging het vroegah ook.
En die -20% zal pas over 1-3jaar zijn. Zo ging het ook in 2008.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
roflexx schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:31:
[...]

En we hebben nog maar 2x een echte daling gehad. Anders was het een rem op de groei van de huizenprijzen.

• Sjuul100
  • Laatst online: 21-05-2025
Nopheros schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:29:
[...]

Iedereen ken het slechte nieuws en ik verwacht dan ook dat dit voor een groot gedeelte al ingeprijsd is. Zo is het bijv. al lang bekend dat de ECB dit jaar de rente verder gaat verhogen.

De inflatie voor 2023 wordt geschat op 2% dus het valt allemaal wel mee.
Geschat door de mensen die zeiden dat het allemaal wel zou meevallen met de huidige inflatie

• knakworst

knakworst

Get more sats!

15:30 uur, wat fijn dat we weer ons horloge konden ijken. Vroeger moest je een nummer bellen en dan vertelde iemand hoe laat het was. Iets uit de boomertijd voordat bitcoin geboren was.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ffs wat een ellende.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:38:
15:30 uur, wat fijn dat we weer ons horloge konden ijken. Vroeger moest je een nummer bellen en dan vertelde iemand hoe laat het was. Iets uit de boomertijd voordat bitcoin geboren was.
Dit is voorspelbaar he, jammer dat ik geen short heb gezet. :)

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:49
Bedankt Dow Jones.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08
Zal ik vandaag naar de koersen kijken of kan ik het maar beter laten? :D

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik zie een aantal keren huizenprijzen voorbij komen maar heeft de energiemarkt niet een veel grotere invloed?

Vorige bear markets gingen miners uit omdat de kosten voorbij gingen aan miningopbrengsten. Als dat nu weer gaat gebeuren verwacht ik dat de bitcoin prijs weer langzaamaan gaat herstellen.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-01 09:53
10k eow can you smell it

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Dat ETH blijft maar boven die 1k hangen, schiet niet op zo met die dip he...

• Slux
  • Niet online
Kenny_026 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:48:
Ik zie een aantal keren huizenprijzen voorbij komen maar heeft de energiemarkt niet een veel grotere invloed?

Vorige bear markets gingen miners uit omdat de kosten voorbij gingen aan miningopbrengsten. Als dat nu weer gaat gebeuren verwacht ik dat de bitcoin prijs weer langzaamaan gaat herstellen.
Volgens mij zitten de meeste miners buiten de EU en die er wel zitten gebruiken al andere energie bronnen zoals water/wind/solar.

Alleen in de EU zijn die prijzen zo hoog omdat wij zo nodig Rusland willen boycoten maar ondertussen zijn wij de sjaak en hij lacht zicht rot aan wat hij verdiend nu.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
ETH onder de $1000

ETH is going to ZERO!

nothing stops this train

• Pelox
GioStyle schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:46:
Zal ik vandaag naar de koersen kijken of kan ik het maar beter laten? :D
Misschien morgen doen. Maar het is allemaal heel organisch en totaal niet gemanipuleerd verder. Puur toeval die dumps op exact dezelfde momenten in de week. :+

Ps. En ja de huizenmarkt gaan uiteraard ook instorten.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 30-06-2022 16:01 ]

Zero.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
Stovirpi schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:19:
[...]

vergeten, maar sell order geplaatst op 0.029

nothing stops this train

• Masstje
  • Laatst online: 19-01 15:20
roflexx schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:31:
[...]

In NL en BE, kijk he even naar zuid europa en de Amerikaanse markt hebben ze toch grotere klappen gehad, en dit in minder dan 1 jaar.
Daarbij zitten we nu al een half jaar in de neerwaartse spiraal, mensen wachten om huizen te koop te plaatsen op een wat stabielere situatie. Eenmaal die er zien we een overload aan aanbod wat de prijzen (samen met de hoge rente) ongetwijfeld meer dan 2008 zal doen dalen.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:25

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Inmiddels zit de hele wereld toch short? Wen squeeze??

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-11-2025
Stovirpi schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:19:
[...]

Dankzij jouw bericht was ik nog redelijk op tijd, thanks! :)

• vickypollard
Masstje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:59:
[...]

In NL en BE, kijk he even naar zuid europa en de Amerikaanse markt hebben ze toch grotere klappen gehad, en dit in minder dan 1 jaar.
Daarbij zitten we nu al een half jaar in de neerwaartse spiraal, mensen wachten om huizen te koop te plaatsen op een wat stabielere situatie. Eenmaal die er zien we een overload aan aanbod wat de prijzen (samen met de hoge rente) ongetwijfeld meer dan 2008 zal doen dalen.
Waarom zou je als huisverkoper het afgelopen halfjaar gewacht hebben met te koop zetten? Gouden tijden... lage rente, geld klotste tegen de plinten. Nu ben je 'te laat' (uiteraard niet écht), maar veel beter zal het komende tijd niet worden. Dus wachten is niet handig.

[ Voor 5% gewijzigd door vickypollard op 30-06-2022 16:07 ]

• Wiley99
knakworst schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:38:
002, toch, @Ngangatar ?

[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 30-06-2022 16:13 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Slux schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:52:
[...]

Volgens mij zitten de meeste miners buiten de EU en die er wel zitten gebruiken al andere energie bronnen zoals water/wind/solar.

Alleen in de EU zijn die prijzen zo hoog omdat wij zo nodig Rusland willen boycoten maar ondertussen zijn wij de sjaak en hij lacht zicht rot aan wat hij verdiend nu.
We kunnen ons wel meer niet permitteren op dit moment zoals de bodemloze klimaatput en het de nek omdraaien van de agrarische sector met mogelijke voedselcrises aan de horizon.

Zijn ze nou echt zo incompetent of doen ze het erom vraag je je dan af...

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Smells like blood....

Oh je bedoeld een groene candle? :+

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:20
Crypto loopt altijd voor op het sentiment, de huizenmarkt is bekend dat die er een beetje achteraan hobbelt. Zitten ook veel no-coiners op de huizenmarkt, die hebben geen idee wat de FED, futures, ETF's of whales zijn (die denken dat het zeedieren zijn, lol). Je ziet nu nog mensen all-in gaan op de huizenmarkt. Die begrijpen het niet of willen het niet begrijpen.

• roflexx
vickypollard schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:04:
[...]

Waarom zou je als huisverkoper het afgelopen halfjaar gewacht hebben met te koop zetten? Gouden tijden... lage rente, geld klotste tegen de plinten. Nu ben je 'te laat' (uiteraard niet écht), maar veel beter zal het komende tijd niet worden. Dus wachten is niet handig.
Toevallig ga ik mijn appartement volgende week te koop zetten omdat ik het toch al van plan was maar nu vervroeg omdat de rente aan het stijgen is en vrees dat die nog wel wat meer stijgt.

• Slux
  • Niet online
Masstje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:59:
[...]

Huizen gaan nog als warme broodjes weg alleen bieden ze niet meer zoveel over, huizen gaan echt niet meer dalen vraag is te groot aanbod te klein, er zal vast wel een correctie komen maar dat is ook zo weer ingehaald net als in 2008, toen stonden huizen onder water van mensen die hypotheken afsloten ver boven hun budget, die tijd is voorbij.

• Ypuh
roflexx schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:23:
[...]

Toevallig ga ik mijn appartement volgende week te koop zetten omdat ik het toch al van plan was maar nu vervroeg omdat de rente aan het stijgen is en vrees dat die nog wel wat meer stijgt.
Ik denk dat er nu nog wel gekken zijn die de hoofdprijs betalen, maar niet door hebben dat het verschil in rente tussen 1.35% en 3-4% immens is. Iedereen die ook maar een beetje opgelet heeft op de middelbare school weet dat je bij een appartementje dan ook €50k minder moet bieden, maar de meeste zijn al blij met een bezichtiging.

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
** Zie de topicwaarschuwing, dit is hier offtopic. **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 30-06-2022 19:24 ]

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43
Darrell schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:13:
We kunnen ons wel meer niet permitteren op dit moment zoals de bodemloze klimaatput en het de nek omdraaien van de agrarische sector met mogelijke voedselcrises aan de horizon.

Zijn ze nou echt zo incompetent of doen ze het erom vraag je je dan af...
Wat we ons niet kunnen permitteren is blijven doorgaan met het in de brand steken van fossiele brandstoffen zonder rekening te houden met de externaliteiten. Dit wisten we 30 jaar geleden en nu is het 5 voor 12.

De incompetentie is vooral gebrek aan actie in het verleden; als we iets eerder begonnen waren had het allemaal wat makkelijker gekund in plaats van ad-hoc.

Bovenstaande is het kortzichtige gedrag dat ervoor gezorgd heeft dat de politiek dit zo lang voor zich uit heeft geschoven

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43
Slux schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:25:
Huizen gaan nog als warme broodjes weg alleen bieden ze niet meer zoveel over, huizen gaan echt niet meer dalen vraag is te groot aanbod te klein, er zal vast wel een correctie komen maar dat is ook zo weer ingehaald net als in 2008, toen stonden huizen onder water van mensen die hypotheken afsloten ver boven hun budget, die tijd is voorbij.
In 2008 was het aanbod niks kleiner dan nu, sentiment kan snel veranderen.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 16:31
Geen "buy the dip meer"? Dan zijn we in elk geval weer een stapje dichterbij de bodem

Nu zitten hier natuurlijk de bovengemiddeld slimme investeerders. Iedereen kent ongetwijfeld onderstaande afbeelding. We weten allemaal dat het vertrouwen er eerst helemaal uit moet. Maar als ik nog wat rondneus op verschillende telegram/facebook/whatsapp groepen dan zijn er nog genoeg mensen die "het wel even uitzitten"

Als je het toepast op Wall Street dan zitten we misschien pas niet in Anxiety of Denial volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/1400/1*50R1oJV-btrzfq3kUTnMbw.jpeg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Ypuh
We zitten duidelijk niet in prosperity.

• Pelox
assje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:29:
[...]

Wat we ons niet kunnen permitteren is blijven doorgaan met het in de brand steken van fossiele brandstoffen zonder rekening te houden met de externaliteiten. Dit wisten we 30 jaar geleden en nu is het 5 voor 12.

De incompetentie is vooral gebrek aan actie in het verleden; als we iets eerder begonnen waren had het allemaal wat makkelijker gekund in plaats van ad-hoc.

Bovenstaande is het kortzichtige gedrag dat ervoor gezorgd heeft dat de politiek dit zo lang voor zich uit heeft geschoven
Wij kunnen het helemaal omdraaien in de komende generatie! Piece of cake! Dat ze het niet eerder hebben gedaan he.. gek wel.

Zero.

• Wiley99
Weet iemand hoe dit kan: zonet verplaats ik ETH van exchange naar mijn hardwarewallet (via addressbook-only, dus kan niet missen). Transacties zijn afgehandeld. Op Etherscan.io staat alles netjes bijgewerkt. Op blockchain.com staan alleen de 'oude' transacties en de laatste nog niet. De oude transacties zijn uiteraard hetzelfde, immers het adres ook.
Op de hw zie ik hetzelfde als op blockchain.com. Zal straks wel bijgewerkt worden, maar vraag me af waar het tijdverschil in zit.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YqRwDJZiW9UE9gRF7NSB6jYlzoE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N1AJuv8ajK9XBadBSEDA2TsK.jpg?f=fotoalbum_large

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
assje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:29:
[...]

vraag me ook af wat de co2 footprint is van het exporteren en weer importeren vanuit de EU verplichtingen.

• Ypuh
Hopium

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:47:
[...]

Wij kunnen het helemaal omdraaien in de komende generatie! Piece of cake! Dat ze het niet eerder hebben gedaan he.. gek wel.
Gewoon kernreactors neer zetten, problem solved, tegenwoordig is het afval te verwaarlozen van die moderne reactors.

We kunnen ook gewoon alles en meer blijven importeren van Rusland in de hoop dat hun voorraden sneller op gaan en het land in verval komt, wij betalen weer minder aan de pomp en Rusland is failliet en tegen die tijd zijn er vast wel andere energie mogelijkheden voor ons.

Maar zo lang de mens gemaakt is om te consumeren te groeien en om zich voor te planten, zal de wereld alleen maar verder in verval raken, geen enkele maatregel zal dat tegen kunnen houden, het zijn alleen maar tijdelijke pleisters deze maatregelen :+

Verwijderd

Kenny_026 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:58:
[...]

vraag me ook af wat de co2 footprint is van het exporteren en weer importeren vanuit de EU verplichtingen.
Wat dacht je van een flinke oorlog in het Oosten van Europa?

Jesse Klaver ligt te zweten in zijn bedje van al die vrijkomende stukjes Co2.

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:01:
[...]

Gewoon kernreactors neer zetten, problem solved, tegenwoordig is het afval te verwaarlozen van die moderne reactors.

We kunnen ook gewoon alles en meer blijven importeren van Rusland in de hoop dat hun voorraden sneller op gaan en het land in verval komt, wij betalen weer minder aan de pomp en Rusland is failliet en tegen die tijd zijn er vast wel andere energie mogelijkheden voor ons.

Maar zo lang de mens gemaakt is om te consumeren te groeien en om zich voor te planten, zal de wereld alleen maar verder in verval raken, geen enkele maatregel zal dat tegen kunnen houden, het zijn alleen maar tijdelijke pleisters deze maatregelen :+
Haha ja maar zo ist wel.

Behalve dat van Rusland natuurlijk. Dat fascistische autocratische regime moet je gewoon instant kapot nuken.

Als je die blijft sponsoren is het vroeg of laat jouw bloed dat vloeit.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hehe, volkomen correct.

"Bij de volgende toon is het zeventien uur, vier minuten en 40 seconden. PING" _/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Pagina: 1 ... 131 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!