[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.157 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:40:
- geldprinter draait op volle toeren
- hypotheekrente stijgt
- ECB-rente omhoog gegaan
- inflatie van >8% in EU en USA
- aanvoer goederen loopt compleet vast

Mis ik nog iets in dit rijtje?

[Afbeelding]
printer draait niet meer. In usa laten ze er nu zelfs de bbq op branden (QT)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:41:
[...]

In USA niet nee... of dat slim is, zal de tijd uitwijzen (hogere inflatie?)

Eu vrees ik van wel door de 'armere' zuidelijke staten.
In juni 2022 heeft de ECB aangekondigd weer gericht obligaties te gaan opkopen, om de onrust op de obligatiemarkten aan te pakken. Deze onrust onstond na het bericht van de ECB dat zij de rente wil verhogen om de hoge inflatie te beperken. Als reactie op het bericht liep het verschil in rente op bijvoorbeeld Duitse obligaties en Italiaanse obligaties snel op. De ECB start niet een nieuwe steunregeling, maar gebruikt een "flexibele" inzet van aflossingen uit een eerder opkoopprogramma. Die aflossingen wilde de ECB toch nog tot zeker eind 2024 herbeleggen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:40:
- geldprinter draait op volle toeren
- hypotheekrente stijgt
- ECB-rente omhoog gegaan
- inflatie van >8% in EU en USA
- aanvoer goederen loopt compleet vast

Mis ik nog iets in dit rijtje?

[Afbeelding]
Bedrijven komende jaar over de kop gaan, of omdat de subsidie weg valt, of omdat men geen mensen kan aannemen of omdat ze niet kunnen leveren wegen eerder genoemde logistiek issues. En dan gaan we de bal zien rollen, huizenprijzen gaan dalen, minder hypotheek kunnen krijgen. jadadada 2008 all over again, bitcoin die gewoon leuke onder de 10k komt eth weer op 300 en de boel is weer even gereset zoals het hoort. 8)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:53:
[...]

In USA niet nee... of dat slim is, zal de tijd uitwijzen (hogere inflatie?)

Eu vrees ik van wel door de 'armere' zuidelijke staten.

[...]
Tja mbt Eu, dat krijg je ervan als je de boel niet echt aanpakt en dood leuk doorschuift, wederom erfenisje uit 2008.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
vergeet de ByBit launchpad niet (nog 5 uur tot sluiting)

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

[...]

Het is een kwestie van tijd dat overheden weer de geldkraan openzetten om de recessie tegen te gaan.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

[...]

[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 30-06-2022 08:09 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:01
Kol Nedra schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:09:
[...]

EURUSD chart ziet er wel eng uit, mocht ie naar beneden schieten vanaf dit punt is het einde euro voor mij, dan trade ik zoveel mogelijk euro voor dollar
Ah, de typische buy high sell low

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:55:
[...]

Bedrijven komende jaar over de kop gaan, of omdat de subsidie weg valt, of omdat men geen mensen kan aannemen of omdat ze niet kunnen leveren wegen eerder genoemde logistiek issues. En dan gaan we de bal zien rollen, huizenprijzen gaan dalen, minder hypotheek kunnen krijgen. jadadada 2008 all over again, bitcoin die gewoon leuke onder de 10k komt eth weer op 300 en de boel is weer even gereset zoals het hoort. 8)
Tekorten op arbeidsmarkt is een goede toevoeging ja! d:)b ... de rest zijn eigenlijk allemaal gevolgen van dat rijtje plus deze.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Coldcat

Coldcat

HODL

MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:15:
[...]

Tekorten op arbeidsmarkt is een goede toevoeging ja! d:)b ... de rest zijn eigenlijk allemaal gevolgen van dat rijtje plus deze.
Vergeet niet de rente waardoor bedrijven die veel geleend hebben in de problemen kunnen komen. Daarnaast wordt investeren duurder (op papier) door de gestegen rente. Dat gaat de groeif ook wel afvlakken.

• anti elppa
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:05:
[...]

Het is een kwestie van tijd dat overheden weer de geldkraan openzetten om de recessie tegen te gaan.
klopt. Deden ze in 2018 ook. FED hield het toen niet lang uit

• anti elppa
  • Nu online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:15:
[...]

maar die tekorten op de arbeidsmarkt gaan ook als sneeuw voor de zon verdwijnen. gok zelf voor het einde van het jaar al

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dikke rode candle!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:23:
Euro is echt de grootste ponzi in de europese geschiedenis...
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik ben all-in gegaan, dank voor de tip. Rose

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNlTAEuJG-KnU4c1558CFpm_dq0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w9zgorT5KiQbYdNEoAWRQip7.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:09
De marges die bedrijven maken staan dit decennium rond een ATH. Het verschil tussen wat ze mensen kunnen betalen, en wat diezelfde mensen voor een product kunnen en willen betalen is op dit moment gemaximeerd. Vandaar dat er ook zoveel ruimte is om nieuwe mensen aan te nemen. Het lijkt me dat personeel meer geld gaat eisen om niet nóg meer koopkracht te verliezen, terwijl de inkoop van goederen/diensten toe neemt. Bedrijven zullen dus harder/slimmer/efficienter moeten gaan werken om hun marge te behouden.

Er gaat wel iets veranderen de komende jaren, maar ik weet niet of de mens daar nou per definitie minder van wordt. Het nadeel is dat salaris de markt volgt, je bent dus eigenlijk al te laat tegen de tijd dat je een verhoging ontvangt. Onze sector (IT) wordt op dit moment nauwelijks geraakt, integendeel, het is onderdeel van de oplossing. Al met al zie ik het nog niet zo somber in maar wordt het qua aandelen wel opletten waar je investeert. Crypto-YOLO zal zijn weg ook wel vinden maar mist wel die intrinsieke waarde om hogere marges te realiseren.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Donderdag dip dag is vroeg begonnen vandaag! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Komt nog wel meer, de SEC heeft vannacht weer een spot ETF afgewezen (duh, gaat nooit gebeuren met deze SEC voorzitter) en vandaag alweer inflatie cijfers in de USA dus ja genoeg redenen om weer te dumpen zucht..

Kon ik maar teug naar november 2021 :(

• Ypuh
Voor wie nog dacht aan verkopen; het ideale sell-low moment komt er bijna weer aan.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:23:
[...]

maar die tekorten op de arbeidsmarkt gaan ook als sneeuw voor de zon verdwijnen. gok zelf voor het einde van het jaar al
Behalve op Schiphol. :D Niemand wil er werken, maar iedereen wil nog wel op vakantie want daar hebben we recht op toch?

Ik weet niet of het 'zo erg' gaat zijn, maar dat er een dip komt in de economie is haast onvermijdelijk aan het worden. Laatst nog een discussie over met een vriend. Die zag het allemaal niet zo somber in... maar ja, die verdient tig keer modaal.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:57:
[...]

Behalve op Schiphol. :D Niemand wil er werken, maar iedereen wil nog wel op vakantie want daar hebben we recht op toch?

Ik weet niet of het 'zo erg' gaat zijn, maar dat er een dip komt in de economie is haast onvermijdelijk aan het worden. Laatst nog een discussie over met een vriend. Die zag het allemaal niet zo somber in... maar ja, die verdient tig keer modaal.
ff offtopic, Schiphol moet gewoon van die HUB functie af meer dan 80% van de passagiers komt niet eens buiten Schiphol zelf omdat het een overstap is, niemand behalve schiphol zelf verdiend aan deze mensen.

HUB weg en wij kunnen gewoon weer normaal op vakantie maar helaas... iets met economisch belang gaat altijd voor daar :F

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 16:31
Ik ben zoals jullie weten bearish as fuck momenteel. Dus ik dacht, laat ik ook maar de daad bij het woord voegen. Nog net op tijd een short kunnen openen boven de $20k :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pv21djg/short.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 09:12:
Ik ben zoals jullie weten bearish as fuck momenteel. Dus ik dacht, laat ik ook maar de daad bij het woord voegen. Nog net op tijd een short kunnen openen boven de $20k :*)

[Afbeelding]
Netjes, ik ben blij dat er even een dip is, mijn short stond al een goede week slecht ervoor.. iets met stoploss en een verkeerde invoer.... |:(

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:42
Willen de mensen die enge dingen zeggen over de koers even een zaklamp aan doen en onder hun gezicht houden voor extra effect?

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:22

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat een gekut is de koers deze week weer zeg. Aan de andere kant mijn eigen domme schuld dat ik na een licht groene week weer groen verwachtte :/

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
HollovVpo1nt schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 09:43:
Wat een gekut is de koers deze week weer zeg. Aan de andere kant mijn eigen domme schuld dat ik na een licht groene week weer groen verwachtte :/
Het zou wat zijn 2 achtereenvolgende groene weken. Triestzooitje is het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDIvcLcf6Nob2x0FykpeHzJrrYo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsJanPacSI6WJ8teVp64flGe.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/llWa8a-gj3A2M_Q0gp-VtLYp5lY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIgaPf59hP8NMeuSWwTjB115.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Verwijderd

mannowlahn schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:55:
[...]

yup, dat denk ik ook

velen denken dat als het slecht gaat mensen juist naar btc gaan. Maar dat is juist de tech kant van btc, of waar het voor bedacht is. Alleen zitten de meesten erin om geld te verdienen, en dat doen ze bijvoorbeeld met hun spaargeld. En als je vreest voor je baan ga je dus niet beleggen in een uiterst volatiel product. Dat spaargeld kon binnenkort immers wel eens nodig zijn.

dus hup naar 8k :+

Verwijderd

Gezellige boel hier.

Hodlers die transformeren naar shorters, armchair economen die speculeren over de toestant, beren die zich obeschaamd afjuinen op de rode candles...

Lekker bezig boys, een echte donderdag :+

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:08:
Gezellige boel hier.

Hodlers die transformeren naar shorters, armchair economen die speculeren over de toestant, beren die zich obeschaamd afjuinen op de rode candles...

Go with the flow :)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:48

Darrell

Fiat moonboy

Gezellige boel hier.

Ik rapporteer ze allemaal maar er wordt niets mee gedaan.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:02:
[...]

yup, dat denk ik ook

velen denken dat als het slecht gaat mensen juist naar btc gaan. Maar dat is juist de tech kant van btc, of waar het voor bedacht is. Alleen zitten de meesten erin om geld te verdienen, en dat doen ze bijvoorbeeld met hun spaargeld. En als je vreest voor je baan ga je dus niet beleggen in een uiterst volatiel product. Dat spaargeld kon binnenkort immers wel eens nodig zijn.

dus hup naar 8k :+
Yep. En zelfs als je je baan behoudt. Met de stijgende kosten aan levensonderhoud houdt men steeds minder tot geen geld over om te investeren.

Zover men ook nog spaargeld over heeft... Vergeet niet dat men afgelopen jaar redelijk massaal op aandelen en crypto is gedoken, want inflation hedge en fIaT iS WaArDeLoOs. Als je vorig jaar bent begonnen is de kans redelijk groot dat je hele portfolio al onder water staat.

Neemt niet weg dat nu investeren in BTC en ETH wellicht een gouden zet blijkt over x aantal jaar. Maar voorwaarde is wel dat je je inkomen kunt behouden.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Deze shit gaat nog wel wat lager. Btc support gebroken, denk 12K soon.

Oh en ik ga vandaag op vakantie richting Kreta. Hoop ik dan! Even een maandje weg uit dit land vol met ellende, ik bedoel boeren.

• Tominatie
  • Niet online
YES schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 20:35:
Goed sentimentje hier wel, @Tominatie wen 69k?
2025

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
GioStyle schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:24:
Hypotheekrente stijgt al naar de 4%. Denk je dat landen zoals Griekenland en Italië 4% aan openstaande leningen kunnen betalen? Die zijn ten dode opgeschreven. Binnenkort weer een bail-out. :P
Goos... je vergeet iets heel belangrijks. Maak je niet zo'n zorgen! Immers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRle8940C2q4cmoJbGc0KWkeRQc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fRXxipj0vlqleQnitv0d3t6s.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Kol Nedra

nothing stops this train

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:27

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:30:
Deze shit gaat nog wel wat lager. Btc support gebroken, denk 12K soon.

Oh en ik ga vandaag op vakantie richting Kreta. Hoop ik dan! Even een maandje weg uit dit land vol met ellende, ik bedoel boeren.
Ben benieuwd hoe diep de bodem ligt en in hoeverre de economie implodeert, wat dit voor veel landen gaat betekenen en zo. Het blijft ergens fascinerend maar ook wel ellendig, wetende dat een heleboel mensen die er echt helemaal niets aan kunnen doen, het enorm zwaar gaan krijgen. Helaas is het volgens mij niet meer te vermijden, jarenlang hebben politici de moeilijke beslissingen doorgeschoven om toch maar zoveel mogelijk stemmen te blijven behouden/winnen in de populariteitsverkiezing die democratie eigenlijk gewoon is.

Veel plezier met keta, ik bedoel op Kreta.

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:10
Het begint nu toch wel weer te jeuken zeg...
Heb begin 2018 alles verkocht tegen een leuke winst, had het geld nodig voor de aankoop van ons huis :)
Had ik het toen laten staan, dan had ik nu (met de koers van vandaag) 4x zoveel gehad.

We hebben veel spaargeld (45k) dat een beetje staat te stofhappen en daarnaast vaste beleggingen in index fondsen (lange termijn blijven we af)

Ergens krijg ik de neiging om gewoon 1 hele bitcoin te kopen nu en dan maar hopen dat die binnen een jaar ofzo een beetje leuk stijgt. Vrouwlief vindt het alleen wel heel erg eng, snap ik ook wel.

What to do...

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-01 21:51
Maar ergens toch de hoop dat als het ‘systeem’ faalt Bitcoin eindelijk eens kan doen waar het voor gemaakt is. Zeker bij langdurig hoge inflatie of zelfs hyperinflatie.

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
AlterBridge schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:49:
Maar ergens toch de hoop dat als het ‘systeem’ faalt Bitcoin eindelijk eens kan doen waar het voor gemaakt is. Zeker bij langdurig hoge inflatie of zelfs hyperinflatie.
Ik snap (en stiekem deel ik) je hoop maar het probleem is dat de bitcoin lekker helemaal niets doet. Het zijn de mensen en de maatschappij die ze samen vormen die iets zullen moeten doen. Mijn vertrouwen daarin over de afgelopen jaren vertoont schrikbarende gelijkenissen met de BTC koers over de afgelopen maanden.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
jvel92 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:25:

Yep. En zelfs als je je baan behoudt. Met de stijgende kosten aan levensonderhoud houdt men steeds minder tot geen geld over om te investeren.

Zover men ook nog spaargeld over heeft... Vergeet niet dat men afgelopen jaar redelijk massaal op aandelen en crypto is gedoken, want inflation hedge en fIaT iS WaArDeLoOs. Als je vorig jaar bent begonnen is de kans redelijk groot dat je hele portfolio al onder water staat.
Het probleem met dit soort scenario's is dat je de negatieve effecten altijd overschat. Jij en ik hebben louter tijden gekend van QE, buy the dip, number go up. Nu maken we voor het eerst mee dat er sprake is van een looming recession en heel wat onzekerheden in de macro, onder andere hoge inflatie. Erg ongemakkelijk en onzeker, alleen is het in het verleden altijd weer goed gekomen. Vraag maar eens aan je pa of ma hoe het voor hen was eind jaren '80. Eén grote ellende, net afgestudeerden konden niet aan banen komen, moesten zwaar onder hun niveau werken. S&P dipt even ~35%. Ditzelfde geldt voor de mid-jaren '70 toen het Bretton Woods systeem werd losgelaten, de inflatie toenam, goudprijzen door het dak schoten en de $ in kracht verloor. Jarenlange recessie waarbij de S&P ~50% inleverde.

Ik denk niet dat de gemiddelde Jedi_Pimp of jvel92 toen dacht: laat ik eens een flink % van mijn vrij besteedbare inkomen in stonks of andere speculatieve beleggingsobjecten pompen. En toch is het goed gekomen. Geldt overigens ook voor begin jaren '80, toen mijn ouders waren afgestudeerd op één van de allerslechtste momenten ooit. De werkeloosheid in begin jaren '80 liep op naar 17%. Laat dat even inzinken.

We ziten nu inderdaad op ongekende inflatiecijfers, echter zijn er veel andere macro's die geen doembeeld schetsen. Wel zitten we met een uit de klauwen geëscaleerd financieel systeem waarvoor dezelfde engnekken verantwoordelijk zijn die nu willens en wetens stablecoins en crypto in het algemeen aan het slopen zijn. Dat maakt het ook vrij onzeker, maar nogmaals, uiteindelijk komt het allemaal weer goed. Bitcoin en crypto kunnen nog veel verder dalen, maar ik geloof niet in all-out apocalyptische prognoses waarin we nooit meer herstel zien. Dan zou dit namelijk ook moeten gelden voor speculatieve tech stonks en een enorm deel van de dienstensector die (zo je kan beargumenteren) op gebakken lucht is gebaseerd ("iK bEn eChT goEd meT dAtA en dE ScHakEl tuSsEn buSinEss & IT").

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Tominatie
  • Niet online
KnuCha schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:48:
Heb begin 2018 alles verkocht tegen een leuke winst, had het geld nodig voor de aankoop van ons huis :)
Had ik het toen laten staan, dan had ik nu (met de koers van vandaag) 4x zoveel gehad.

We hebben veel spaargeld (45k) dat een beetje staat te stofhappen en daarnaast vaste beleggingen in index fondsen (lange termijn blijven we af)

Ergens krijg ik de neiging om gewoon 1 hele bitcoin te kopen nu en dan maar hopen dat die binnen een jaar ofzo een beetje leuk stijgt. Vrouwlief vindt het alleen wel heel erg eng, snap ik ook wel.

What to do...
Afwachten. Pas inkopen als de bearmarket ten einde lijkt.

• Ypuh

What to do...
Niemand gaat je hier (hopelijk) advies geven. Ik geef je vrouw volledig gelijk.
Jedi_Pimp schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:51:
gebakken lucht is gebaseerd ("iK bEn eChT goEd meT dAtA en dE ScHakEl tuSsEn buSinEss & IT").
Voel me aangesproken.

Nou ja, als ze me niet meer nodig hebben dan stoppen ze maar met bellen. Voorlopig is het nog omgekeerd en begrijp als ik langskom ook altijd direct waarom.

[ Voor 49% gewijzigd door Ypuh op 30-06-2022 11:15 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:25
ach gooi het er toch maar in kan mij het schelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piT6hUfM4Nt_jzivRlJah4koHuk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FdBVQ8xXk8rfDhNnKf7LX86d.gif?f=user_large

• Kol Nedra

What to do...
gewoon dca, elke maand bijvoorbeeld €200 inleggen, geen haast d:)b
(zo zou ik het doen)

nothing stops this train

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:54:
[...]

Dit... als alle ellende voorbij is (en dat weet je pas als e.e.a. weer een beetje begint aan te trekken) onder je steen vandaan komen en kijken waar je centen wilt gaan stallen. Nu is het slechtste moment om te kopen (tenzij DCA).

Op dit moment lijkt H2 2023 een mooi moment te zijn om weer eens te gaan kijken waar in te investeren... maar dat kan zo maar veranderen. Voor nu is het zaak om je investeringen een beetje te balanceren (zo min mogelijk risico lopen op verlies) in plaats van in te kopen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Mag nu wel eens lekker dippen totdat we rockbottom hebben... maandje of 1-2 zo sudderen totdat de FED terug zal binden in de rate hikes en we gaan weer omhoog!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

What to do...
Simpel gewoon DCA

Vandaag 1 BTC volgende maand 1 BTC

Met de prijzen van nu hou je nog een paar stuivers over van die 45k jij blij, vrouwlief (minder) blij :O

UberLurker Departement #GG.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Bye 19K :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:49
Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:54:
[...]

Huh, dat was toch vorige week? :| -O-

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:58:
[...]

Dit... als alle ellende voorbij is (en dat weet je pas als e.e.a. weer een beetje begint aan te trekken) onder je steen vandaan komen en kijken waar je centen wilt gaan stallen. Nu is het slechtste moment om te kopen (tenzij DCA).
Het einde van de bear is toch in principe net zo goed als het begin? Over een jaar zien we 19k nooit meer terug.

• Skrunsies
  • Niet online

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:09:
[...]

Simpel gewoon DCA

Met de prijzen van nu hou je nog een paar stuivers over van die 45k jij blij, vrouwlief (minder) blij :O
Mijn 'lange adem'-tactiek:
Beginnen met DCA als het weer langzaam begint te stijgen (op de week/maand grafiek).
En als het als een hockeystick omhoog gaat stoppen met DCA en verkoopstrategie hanteren.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

LarryD schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:12:
[...]

Het einde van de bear is toch in principe net zo goed als het begin? Over een jaar zien we 19k nooit meer terug.
Niet per definitie. Dit is de eerste keer dat de top van de vorige bull (naar beneden)gebroken is.
Conclusie: Alles is onzeker.

• Tominatie
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:12:
[...]

Huh, dat was toch vorige week? :| -O-
Helaas niet, dus geen frietjesate meer, maar een frietjezonder.

Rekt.

• Ypuh
LarryD schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:12:
[...]

Dan zitten we inderdaad op 6ct te kutten en springen we een gat in de lucht als die naar $0.08 gaat.

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:15:
[...]

Helaas niet, dus geen frietjesate meer, maar een frietjezonder.

Rekt.
Nu heb ik zin in patatfritesfriet, bedankt.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:33

resusaapje

h less

Gezellige boel hier.

Ik ben positief! Ik heb net de dip gekocht d:)b

Dus dan weet je, it keeps dipping :'(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:10
Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:09:
[...]

Simpel gewoon DCA

Dit is het concept wat we volgen met onze aandelen, iedere maand gaat daar 300 euro in (meesman, aandelen wereldwijd totaal) dat blijft zo nog ongeveer 25 jaar doorgaan en dan zien we wel weer :)

Met crypto zit ik toch anders in de wedstrijd, als ik nu zou kopen (of op korte termijn) zou ik bij een stijging van 25% (na X periode) toch ook weer het gevoel hebben om te verkopen en die winst maar te pakken. Eigenlijk zoals we hebben gedaan in 2018.

Het is gewoon te volatiel en ik zie het daarmee als hoog risico maar ook mogelijk snelle winst. de DCA tactiek vind ik niet aantrekkelijk

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:14:
[...]

Mijn 'lange adem'-tactiek:
Beginnen met DCA als het weer langzaam begint te stijgen (op de week/maand grafiek).
En als het als een hockeystick omhoog gaat stoppen met DCA en verkoopstrategie hanteren.
Ja t was maar een geintje. Hij kan beter DCA doen met de aanschaf van direct 2 BTC :+

Dat lange adem verhaal is wel een dingetje voor mij. Wegens kosten kan ik niet eerder starten met DCA vanaf september, maar eerlijk is eerlijk. Het brand mij van alle kanten in.

Misschien ook maar een soort van bescherming dan voor mij dat ik niet eerder kan starten :P

We gaan het zien. Het plan is er in ieder geval. En dan kijken we wel hoe we er met zijn allen voor staan met een volgende bull. Ik vind het helemaal mooi d:)b

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:48

Darrell

Fiat moonboy

Zijn we al uit de regenboog gedonderd?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:34
KnuCha schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:18:
[...]

Dit is het concept wat we volgen met onze aandelen, iedere maand gaat daar 300 euro in (meesman, aandelen wereldwijd totaal) dat blijft zo nog ongeveer 25 jaar doorgaan en dan zien we wel weer :)

Met crypto zit ik toch anders in de wedstrijd, als ik nu zou kopen (of op korte termijn) zou ik bij een stijging van 25% (na X periode) toch ook weer het gevoel hebben om te verkopen en die winst maar te pakken. Eigenlijk zoals we hebben gedaan in 2018.

Het is gewoon te volatiel en ik zie het daarmee als hoog risico maar ook mogelijk snelle winst. de DCA tactiek vind ik niet aantrekkelijk
Hoog risico en snelle winst kan ook prima met DCA. Gewoon voor jezelf een plan opstellen wanneer je uitstapt en voor welk bedrag. Je hoeft niet elke keer all-in of all-out te gaan.

• Tominatie
  • Niet online
Ach jongens; tis maar geld. Hoe meer geld, hoe meer zorgen. Je kan beter geen geld hebben, dan kan je je ook niet druk maken om geld dat je verliest.

Zero soon.

• fRiEtJeSaTe
152.983.843 SHIB is nog steeds 152.983.843 SHIB.
(of niet natuurlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 30-06-2022 11:22 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Hahahaha prachtig al deze comments.

Werkelijk @Tominatie, jij hebt echt een soort van schizofrenie om je heen hahahahaha _O-

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:34
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:22:
152.983.843 SHIB is nog steeds 152.983.843 SHIBSHIT.
(of niet natuurlijk)
FTFY

• Tominatie
  • Niet online
Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:24:
Hahahaha prachtig al deze comments.

Werkelijk @Tominatie, jij hebt echt een soort van schizofrenie om je heen hahahahaha _O-
Ik werk met chronisch schizofrenen, dus in dat opzicht :+

Nee zonder dollen, ik overdrijf altijd extreem of we nou naar boven of beneden gaan. Dat is mijn cope mechanisme. Moet er zelf ook altijd om lachen als anderen dat doen.

• Tominatie
  • Niet online
In werkelijkheid chill ik hem gewoon in de zon zonder zorgen en hodl ik de moeder.

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05-2025
keanu_ schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:59:
Mag nu wel eens lekker dippen totdat we rockbottom hebben... maandje of 1-2 zo sudderen totdat de FED terug zal binden in de rate hikes en we gaan weer omhoog!
De crisis moet nog beginnen hoor.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36
Vorige week bijgekocht.....

Enige positieve is dat het in procenten lijkt alsof ik minder snel geld verlies :+

2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Ah, een rasechte donderdag-dipdag weer, ik kom ook weer even buurten!

Hoe laat begint de boekbespreking met aanraders over 'preppen' en 'tuinieren'?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Ypuh
@Tominatie Nog steeds zo blij met je all-in?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Sjuul100 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGG997iWdcTacayq9lOOd7UuWcc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AY3BHBaGz1PMtdvauN4QHnEK.jpg?f=user_large

Zero.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21
Sjuul100 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:27:
[...]

Iedereen ken het slechte nieuws en ik verwacht dan ook dat dit voor een groot gedeelte al ingeprijsd is. Zo is het bijv. al lang bekend dat de ECB dit jaar de rente verder gaat verhogen.

De inflatie voor 2023 wordt geschat op 2% dus het valt allemaal wel mee.

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:26:
[...]

Ik werk met chronisch schizofrenen, dus in dat opzicht :+

Nee zonder dollen, ik overdrijf altijd extreem of we nou naar boven of beneden gaan. Dat is mijn cope mechanisme. Moet er zelf ook altijd om lachen als anderen dat doen.
I know!

Met mensen zoals jij komen we wel door de bear heen :>

• Tominatie
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:28:
@Tominatie Nog steeds zo blij met je all-in?
Jazeker, ik verlies graag geld :+

Hodl.

• YES

YES

Moderator General Chat
Hoe meer geld, hoe meer zorgen las ik hier vanmorgen.
In die zin gaan we de goede kant op, op naar een zorgeloos bestaan! *O*

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:21:
[...]

Ja t was maar een geintje. Hij kan beter DCA doen met de aanschaf van direct 2 BTC :+

Dat lange adem verhaal is wel een dingetje voor mij. Wegens kosten kan ik niet eerder starten met DCA vanaf september, maar eerlijk is eerlijk. Het brand mij van alle kanten in.

Misschien ook maar een soort van bescherming dan voor mij dat ik niet eerder kan starten :P

We gaan het zien. Het plan is er in ieder geval. En dan kijken we wel hoe we er met zijn allen voor staan met een volgende bull. Ik vind het helemaal mooi d:)b
Mijn DCA gaat voorlopig gewoon lekker naar de spaarrekening, naast nog wat PF aanpassingen voor de lange termijn. Houdt je van de straat zeg maar.

Wat je ook kunt doen bij flinke stijgingen is omgekeerd DCA-en. Dus bij meer dan zoveel % boven je gemiddelde aan DCA bedrag, haal je er elke maand een vast aantal sats uit.

Stel je:
- Koopt BTC met DCA
- DCA bedrag was 300 euro/m
- Je gemiddelde aan DCA was voor die stijging 10k.

Dan haal je er elke maand 300/10000 sats uit.

Het voordeel hiervan is dat je:
- uitcashed (Uitgekeerd bedrag - DCA bedrag = winst)
- sats overhoudt (je kunt evenveel maanden ont-DCA-en als dat je ge-DCA-t hebt, zo lang duurt de bull niet)
- weer DCA geld klaarzet voor de volgende bear (Uitgekeerd bedrag - winst = DCA bedrag)

• Tominatie
  • Niet online
YES schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:31:
Hoe meer geld, hoe meer zorgen las ik hier vanmorgen.
In die zin gaan we de goede kant op, op naar een zorgeloos bestaan! *O*
Letsgo to the voedselbank togetherrrrr <3 *;

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:30:
[...]

Jazeker, ik verlies graag geld :+

Hodl.
Veel plezier op Kreta! Ik kom er net vandaan..

Ik heb me echt verbaast over het prijsniveau daar. Benzine overal > € 2,50 per liter en supermarkten (zeker met vlees etc.) minstens dezelfde prijzen als hier. Ik weet niet precies wat de gemiddelde Griek verdient, maar dat zal in die agro-cultuur toch wel tegenvallen.

Over cost-of-living gesproken..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 16:31
Bitcoin (en daarmee heel crypto) heeft nooit eerder een periode van QT meegemaakt.
Gooi alle PlanB - S2F/Rainbowchart/Logarithmic/Lenghtening fiets modellen maar overboord.

"This time its different"

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Skrunsies
  • Niet online
}) }) })

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7shr9JoeMirsKfHo3AfyinJRyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uDsR1VG8f0YWvUjw49K996iG.jpg?f=fotoalbum_large

• Tominatie
  • Niet online
NeoflexNL schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:32:
[...]

Ik heb me echt verbaast over het prijsniveau daar. Benzine overal > € 2,50 per liter en supermarkten (zeker met vlees etc.) minstens dezelfde prijzen als hier. Ik weet niet precies wat de gemiddelde Griek verdient, maar dat zal in die agro-cultuur toch wel tegenvallen.

Jeetje, dat is voor hen wel erg veel geld. Veel mensen werken daar niet eens heb ik het idee. Die zitten de hele dag gewoon op hun stoeltje voor het huis.

Maar kan het mis hebben. Heb altijd het idee dat ze daar gewoon alleen maar flexen.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:34:
[...]

Jeetje, dat is voor hen wel erg veel geld. Veel mensen werken daar niet eens heb ik het idee. Die zitten de hele dag gewoon op hun stoeltje voor het huis.

Maar kan het mis hebben. Heb altijd het idee dat ze daar gewoon alleen maar flexen.
Haha ja, dat blijft bizar om te zien. Om 11.00 uur zitten de terrassen vol locals die rustig achter een biertje zitten, any day of the week..

Ach, als je geen auto hebt, wat zou jou de benzineprijzen interesseren? :+

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:32:
Bitcoin (en daarmee heel crypto) heeft nooit eerder een periode van QT meegemaakt.
Gooi alle PlanB - S2F/Rainbowchart/Logarithmic/Lenghtening fiets modellen maar overboord.

"This time its different"
Haha, yep... en ik zit nu al wrijvend in mijn handjes te wachten welke konijn PlanB uit de hoge hoed gaat toveren om zijn theorie nog steeds waar te laten zijn. :D

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:34:
[...]

Die zitten de hele dag gewoon op hun stoeltje voor achter het huis.

Ja inderdaad. Wen werken :r

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BV4RVfSi7ethxSS4la2GGoJnBik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pl4dbglRCjNsFN3xJwTS9LMD.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:32:
[...]

Letsgo to the voedselbank togetherrrrr <3 *;
Een romantisch diner
voor twee
bonen in blik
daarna een autokraak
romantisch afsluiten in de cel.

Lijkt me leuk *;

• Ronald.42
  • Niet online
Volgens mij had ie het over een biertje...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T9znGOjqf5lg3wQJcN5HXibPPl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vmhLM37FaM2uVTwOqUrq31Ng.jpg?f=fotoalbum_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Beetje praten over crisis hier.. _O-

• fRiEtJeSaTe
NeoflexNL schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:32:
[...]

Noorwegen. €2,75 per liter.
Maar de stroom kost daar dan wel weer €0,001 p/Kwh en ze verdienen iets meer. :X :X :X

• YES

YES

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:43:
Ik zit nog niet aan het bier, aardige crisis wel hoor.

• Skrunsies
  • Niet online
Ronald.42 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:41:
[...]

Volgens mij had ie het over een biertje...
[Afbeelding]
-O-

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ja, lach maar. Iedereen hier zit aan het bier, en ik zit gewoon keihard te werken voor mijn centen.

Dikke crisis! ;w

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:34
Jedi_Pimp schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:51:
[...]

Het probleem met dit soort scenario's is dat je de negatieve effecten altijd overschat. Jij en ik hebben louter tijden gekend van QE, buy the dip, number go up. Nu maken we voor het eerst mee dat er sprake is van een looming recession en heel wat onzekerheden in de macro, onder andere hoge inflatie. Erg ongemakkelijk en onzeker, alleen is het in het verleden altijd weer goed gekomen. Vraag maar eens aan je pa of ma hoe het voor hen was eind jaren '80. Eén grote ellende, net afgestudeerden konden niet aan banen komen, moesten zwaar onder hun niveau werken. S&P dipt even ~35%. Ditzelfde geldt voor de mid-jaren '70 toen het Bretton Woods systeem werd losgelaten, de inflatie toenam, goudprijzen door het dak schoten en de $ in kracht verloor. Jarenlange recessie waarbij de S&P ~50% inleverde.

Ik denk niet dat de gemiddelde Jedi_Pimp of jvel92 toen dacht: laat ik eens een flink % van mijn vrij besteedbare inkomen in stonks of andere speculatieve beleggingsobjecten pompen. En toch is het goed gekomen. Geldt overigens ook voor begin jaren '80, toen mijn ouders waren afgestudeerd op één van de allerslechtste momenten ooit. De werkeloosheid in begin jaren '80 liep op naar 17%. Laat dat even inzinken.

We ziten nu inderdaad op ongekende inflatiecijfers, echter zijn er veel andere macro's die geen doembeeld schetsen. Wel zitten we met een uit de klauwen geëscaleerd financieel systeem waarvoor dezelfde engnekken verantwoordelijk zijn die nu willens en wetens stablecoins en crypto in het algemeen aan het slopen zijn. Dat maakt het ook vrij onzeker, maar nogmaals, uiteindelijk komt het allemaal weer goed. Bitcoin en crypto kunnen nog veel verder dalen, maar ik geloof niet in all-out apocalyptische prognoses waarin we nooit meer herstel zien. Dan zou dit namelijk ook moeten gelden voor speculatieve tech stonks en een enorm deel van de dienstensector die (zo je kan beargumenteren) op gebakken lucht is gebaseerd ("iK bEn eChT goEd meT dAtA en dE ScHakEl tuSsEn buSinEss & IT").
Men overschat zowel de negatieve effecten, als de positieve effecten.

Ik ben me bewust van het verleden en ben me ervan bewust dat het uiteindelijk ook altijd weer goed is gekomen. Ik verwacht ook niet dat het dit keer anders zal zijn, de economie werkt immers in een cyclus. Echter hebben we door het beleid van de afgelopen jaren het natuurlijke verloop deze cyclus verstoord. Dat het uiteindelijk goed komt, betekent niet dat we mogelijk geen zware tijd te gemoed gaan voordat het weer beter wordt.

Probeer hier geen macro doem scenario te schetsen. Maar ik zie wel dat men sinds ATH al de dip aan het opkopen is, want de bodem kun je niet timen. Dat klopt en komt uiteindelijk wel goed mits je horizon lang genoeg is en je je inkomen + koopkracht kunt behouden. Zodra je inkomen wegvalt en je hebt onvoldoende financiële reserves, wordt je horizon plotseling een stuk korter. Waardoor je mogelijk gedwongen tegen zwaar verlies op de bodem moet verkopen.

tldr: Optimistisch voor mensen met geduld en voldoende financiële reserves en duurzaam inkomen, om van deze kans gebruik te maken.

• Tominatie
  • Niet online
Haha idd, zo te zien werken we allemaal part time, gaan we nog op vakantie en investeren we geld in de crypto ponzi. Wat nou crisis.

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:45:
[...]

Ja, lach maar. Iedereen hier zit aan het bier, en ik zit gewoon keihard te werken voor mijn centen.

Dikke crisis! ;w
Wat doe jij dan voor werk, columns schrijven voor Tweakers :?

• Ronald.42
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:45:
[...]

Dikke crisis! ;w
Vanmorgen 04:30 de wekker, mijn "werkdag" zit er al op d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Skrunsies
  • Niet online
Ronald.42 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:47:
[...]

Vanmorgen 04:30 de wekker, mijn "werkdag" zit er al op d:)b
Jij werkt maar 7 uur? Patser :P

• Ronald.42
  • Niet online
Skrunsies schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:49:
[...]

Jij werkt maar 7 uur? Patser :P
Neuj 4 uurtjes vandaag :+
Veel te warm voor werk.. :9

• Ypuh
Zit voor de gein weer eens op Binance wat oude favorieten door te scrollen. Er zijn er wel een paar flink door het putje gegaan hé, de INJ, REN, FIL, ANKR, AION, WTC, XVG, ICX, ZIL, YFI tokens etc. van deze wereld. Zulke goede tech allemaal. Er zit wel weer voldoende x10 of x20 potentie in nu.
Pagina: 1 ... 130 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!