Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.
Bitcoin is anders goed onderweg naar de bodem van de rangeMoiety schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:04:
[...]
Dan moet dit binnen nu en 23 minuten wel gaan gebeuren

6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model 3 Performance
Mijn interesse in dergelijke events wordt niet beïnvloed door marktsentiment, het lijkt me gewoon niets aan.Roellie80 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 20:43:
[...]
Ik poste het net ook al. Lijkt mij wel dik. Maar niemand hier lijkt het te interesseren. De bear is strong
Dat kan ik me goed voorstellen. Maar ik kan er desalniettemin wel van genieten, Als ik dan weer luister naar een Peter McCormack, Dan Held, Max Keiser, The Pomp, Saylor enz. Bij het hypen van een Bitcoin event in ons kleine kikkerlandjeVisca schreef op maandag 27 juni 2022 @ 20:54:
[...]
Mijn interesse in dergelijke events wordt niet beïnvloed door marktsentiment, het lijkt me gewoon niets aan.
"Welcom to Émsterdem!"

Duur wel. En een whale passRoellie80 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 17:49:
Bitcoin Amsterdam. Iemand mee hier een biertje doen?
https://b.tc/conference/amsterdam
[YouTube: Bitcoin Amstedam 2022 // Announcement Trailer]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Iemand die zichzelf Crypto Arnold noemt zou ik niet al te serieus nemen tbh...mannowlahn schreef op maandag 27 juni 2022 @ 21:19:
Jullie lachen wel maar ik heb vernomen dat Crypto Arnold de boel zal hosten en tussen de bedrijven door leuke anekdotes zal delen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gaat ie een beetje Randall?Flagg schreef op maandag 27 juni 2022 @ 21:21:
[...]
Iemand die zichzelf Crypto Arnold noemt zou ik niet al te serieus nemen tbh...

Life is 10% what you make it, 90% is how you take going REKT.
Zie het al helemaal voor me, Taro's crypto tips. 1 shitcoin voor €1 en TA's voor een tientje.
[Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 27-06-2022 21:56]
De TAro coin!Ypuh schreef op maandag 27 juni 2022 @ 21:55:
Taro heeft ook zijn eigen Tweakers stand?
Zie het al helemaal voor me, Taro's crypto tips. 1 shitcoin voor €1 en TA's voor een tientje.
[Afbeelding]
No One Can Predict the Market!
Laat die nou al geweest zijn dit jaar.Vis schreef op maandag 27 juni 2022 @ 21:12:
Een Ethereum event in de Westergas was logischer geweest.
https://www.iamsterdam.co...y--the-best-of-devconnect
Heb vandaag handmatig fluffje FTM en DOT gekocht 😉😊
Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.
In het nieuws en koers topic waarschuwen dat je verwacht dat alts nog een flinke duikeling gaan maken, en dan nu al ultra shitcoins dca'en die nog makkelijk -98% kunnen gaan..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Oftewel: DCA de toegangsfee van je keuze in plaats van er naartoe te gaan, alle blablabla over je heen te laten storten en gedesillusioneerd naar huis te gaan omdat je je bedenkt dat je in dit topic meer kennis opgedaan hebt dan daar.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Iets met de markt niet kunnen timen en daarom DCA.Vis schreef op maandag 27 juni 2022 @ 23:51:
[...]
In het nieuws en koers topic waarschuwen dat je verwacht dat alts nog een flinke duikeling gaan maken, en dan nu al ultra shitcoins dca'en die nog makkelijk -98% kunnen gaan..
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit zal niet het hele pensioenpotje zijn. Over twee jaar misschien welVis schreef op maandag 27 juni 2022 @ 23:51:
[...]
[Afbeelding]

Maar dat uitgerekend de twee memecoins en een copy-paste ethereum coin het het beste doen, zegt toch genoeg? Naar 'fundamentals' kijken heeft geen zin met crypto.
Dump uw shitcoins (inclusief ETH) nu het nog kan.JUST IN - SEC Chair Gensler said #Bitcoin is the only cryptocurrency that is a commodity. pic.twitter.com/3KX18ODjuG
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 27 juni 2022
Spot BTC ETF ook heel dichtbij:
http://grayscale.com/pending-gbtc-decision-investor-letter/
[Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-06-2022 08:52]
... zegt iemand die 100k in 2021 als naam heeftBTC100K2021 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 08:49:
[Twitter] Dump uw shitcoins (inclusief ETH) nu het nog kan.
==
hoi
Zoveel tijd gestoken in zijn avatar en dan ga jij hem afzeiken op zijn usernameLennart schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 08:52:
[...]
... zegt iemand die 100k in 2021 als naam heeft

Filmpje ook gekeken? Gensler zegt letterlijk: ik ga het alleen over bitcoin hebben, niet over andere munten.BTC100K2021 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 08:49:
[Twitter] Dump uw shitcoins (inclusief ETH) nu het nog kan.
Spot BTC ETF ook heel dichtbij:
http://grayscale.com/pending-gbtc-decision-investor-letter/
BTC Maxis: eTHeReUm Is eEn SeCuriTy vOlGeNs de SeC!!
nogmaals, al jaren geleden heeft de SEC zelf gezegd dat ETH bij de ICO waarschijnlijk een security was, maar nu niet meer.
Verder staat in het nieuwe wetsvoorstel van Lumis (?) expliciet genoemd dat zowel BTC als ETH als commodity onder de CFTC vallen.
Laatste punt: de futures ETF van ETH valt al onder de CFTC...en niet onder de SEC
edit: spot ETF die heel dichtbij is begint ondertussen ook wel een meme te worden
[Voor 4% gewijzigd door datadude92 op 28-06-2022 08:59]
Schijnt altijd wel erg te echoën daar in die gashouder.Roellie80 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 20:43:
[...]
Ik poste het net ook al. Lijkt mij wel dik. Maar niemand hier lijkt het te interesseren. De bear is strong

Nieuwe deposits mogelijk, withdrawals onder strengere restricties. Voorheen kon je onder de voorwaarden opnemen, nu zit daar een reservering bij voor een % van je funds waar je helemaal niet bij kan.
Dear Finbloxers,
We would like to share that since our last announcement, we’ve already re-enabled new deposits and the creation of new asset addresses. Here are other updates that we are able to share at this moment:
All users who hold stablecoins (USDC, BUSD, DAI, USDT, XSGD, XIDR) will have a percentage of their individual stablecoin holdings reserved from withdrawal - but will be able to access their non-reserved portion.
The percentage of reserved stablecoin holdings is based on factors such as:
* The user’s balance on 15 June 2022
* The percentage of their asset contribution to the entire pool
* The portion of that asset that is affected by illiquidity at this moment
To calculate the reserved percentage, we applied the following criteria:
Withdrawals initiated before the end of 15 June 2022 (23:59:59 UTC) that were not processed (failure or rejection) will be excluded from this reserve and are still available for withdrawal.
Any assets deposited after 15 June 2022 (23:59:59 UTC) will be excluded from reserve and are still available for withdrawal according to the new limitations imposed.
We are exploring options including restoring withdrawal limits to their former levels and enabling reward generation. We hope to have a timeframe available soon, as it depends on numerous factors, including market conditions and liquidity. Please note that non-stablecoins are not impacted and are available for withdrawals under current limits.
Reserved assets will not earn rewards until further notice.
The Finblox Team has been working hard in the background, and we will continue to work our hardest to resolve the situation and support you, our users.
Thank you for your understanding and patience.
The Finblox Team
En terecht! Met minder tijd had hij die username even door een admin kunnen laten aanpassen.Visca schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 08:56:
[...]
Zoveel tijd gestoken in zijn avatar en dan ga jij hem afzeiken op zijn username

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ai tink wie nied som moor klarifikation on dis!mannowlahn schreef op maandag 27 juni 2022 @ 21:19:
ik heb vernomen dat Crypto Arnold de boel zal hosten en tussen de bedrijven door leuke anekdotes zal delen.
Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”
Gelukkig kan dat 2x per jaar... want hij zal hem wel vaak moeten updatenMicroWhale schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:24:
[...]
En terecht! Met minder tijd had hij die username even door een admin kunnen laten aanpassen.![]()

vergeet zijn laatste TA niet te bekijken!
Ik mis hem wel hier hoor op het forum

[Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 28-06-2022 09:53]
Haha met die muziek eronderKol Nedra schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:51:
[...]
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY BTC-USD TRADINGVIEW ON THE VERGE OF A BIGGER MOVE? DAYTRADING VID]

heerlijk BEERrischKol Nedra schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:51:
[...]
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY BTC-USD TRADINGVIEW ON THE VERGE OF A BIGGER MOVE? DAYTRADING VID]
Bedoel je A87?Kol Nedra schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:51:
[...]
Of iemand anders?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja met zijn prachtige Bogdanoff twins memes en avatars. Helaas zijn die na de verdwijning van A87 gelijk overleden. Of geüpload naar de metaverse.
Or is it the well known pump before the dump?
[Voor 3% gewijzigd door BTFD op 28-06-2022 11:01]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Misschien. Er spelen wel interessante dingen momenteel in US met de SEC en Grayscale. SEC zegt dat BTC een commodity is en Grayscale kondigt aan om een rechtszaak met de SEC aan te gaan omtrent een ETF op basis van BTC.
Het zou zo maar kunnen dat BTC op korte termijn in US officieel als commodity wordt erkend doordat die ETF wordt goedgekeurd. Wellicht is wat je nu ziet een 'voorbode' van deze goedkeuring.
wellicht niet
https://www.telegraaf.nl/c/1978349932/
binnenkort ook in Italie, waardoor wij lekker mee mogen betalen aan Italie 👍
Kwacht nog op n dot-analyse van hemAlterBridge schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 10:45:
[...]
Ja met zijn prachtige Bogdanoff twins memes en avatars. Helaas zijn die na de verdwijning van A87 gelijk overleden. Of geüpload naar de metaverse.

Huh ja ik zie het!
Heb er niet zoveel meer van helaas, maar toch een leuk klein plusje in de PF.

[Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 28-06-2022 14:53]
UberLurker
But we need to zoom in, lets sjek the 4 hourerlie..Kol Nedra schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:51:
[...]
If the trend is changing to up, you know, it is maybe smart to stop shorting

[Voor 8% gewijzigd door paul-s83 op 28-06-2022 15:10]
Waarom hebben al die gasten adhd? Met zo'n beat eronder die niks toevoegt.Kol Nedra schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:51:
[...]

geen idee, lekker catchyMicroWhale schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:16:
[...]
Waarom hebben al die gasten adhd? Met zo'n beat eronder die niks toevoegt.
btw je hebt een aangepaste avatar? deze is nice man!! 💪
Haha ja mijn eerste en laatste ICO.verwijderd69 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 14:48:
[...]
Huh ja ik zie het!
Heb er niet zoveel meer van helaas, maar toch een leuk klein plusje in de PF.
Ergens diep in de bear verkocht voor een habbekrats toen deze op de eerste gure exchange werd gelist.
pinky promise zeker? 🤙
Kijk dit is wijsheid, geen woord van gelogen.paul-s83 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:05:
[...]
If the trend is changing to up, you know, it is maybe smart to stop shorting.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat nog mooier is je kan hem niet verkopen. Lachen als die NFT straks 4 ETH waard wordt.Darrell schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:43:
Kreeg een dreigmail van Nance dat ik me toch echt opnieuw moest verifieren.
Heb er een NFT mystery box voor gekregen. En heb nu mn allereerste NFT ever.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zijn er maar 300.000 van in omloop.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daar ging mijn koffiezwembroek schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:45:
[...]
Wat nog mooier is je kan hem niet verkopen. Lachen als die NFT straks 4 ETH waard wordt.

24 cent dus?zwembroek schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:45:
[...]
Wat nog mooier is je kan hem niet verkopen. Lachen als die NFT straks 4 ETH waard wordt.
KloptLazyke schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:07:
Not your keys, not your coins
Veel top youtubers (ook de niet drukke) hebben ook echt ADHD. Hoeveelheid adhd is oververtegenwoordigd. Zal wel bij het soort werk horen.MicroWhale schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:16:
[...]
Waarom hebben al die gasten adhd? Met zo'n beat eronder die niks toevoegt.
Ik ga nu niet meer kopen. Kan je op een briefje geven wat er dan gebeurd.
Heb wel weer echt een prachtige sell low gedaan vorige week. De koers is serieus nog niet weer onder het punt geweest dat ik dacht een snelle 5-10% kon pakken door lager terug te kopen. Heb soms wel eens het gevoel in een parralel universum te leven waar de koers tegen mij afgestemt is.
Ps. Als het wel dipt tot die 5-10% lager, schrijf de 13k dan ook maar op. Zodra ik de dip koop blijkt er nog wel 40% af te kunnen.
[Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 28-06-2022 18:05]
Druk en warm hè?Ray_ schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:34:
Vandaag wat musea in Firenze bezocht en kwam dit tegen.
Die Italianen wisten het in 1475 al. Hodl.
[Afbeelding]
Zo hing het er drie weken geleden bij. Die heeft HODL de moeder goed begrepen.
https://www.crypto-inside...ze-analist-denkt-van-wel/
Green candle chaser
Ben zojuist all-in gegaanKody Scott schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:30:
Altijd weer de goed nieuws show van Crypto -Insiders

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
In een ander artikel:Kody Scott schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:30:
Altijd weer de goed nieuws show van Crypto -Insiders
https://bitcoinmagazine.n...st-waarschuwt-voor-daling
Geloof wat je wilt geloven!

Dat is Ali B met Sphynx BSCRay_ schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:34:
Vandaag wat musea in Firenze bezocht en kwam dit tegen.
Die Italianen wisten het in 1475 al. Hodl.
[Afbeelding]

zorgt hyper inflatie eigenlijk voor dat je vooral gaat investeren? ik bedoel je wilt asap uit de fiat gaan toch?Ypuh schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:44:
Geen aanstaand economic disaster. Retail investors zijn weer genept/bang gepraat.
[YouTube: We're In a Bear Market Rally, Says Bowersock's Hill]
Zolang btc aan de dollar gekoppeld is, zall het weinig uitmaken. Als de euro onderuit gaat tov de dollar kan het uitmaken. Maar inflatie is in de USA ook wel een dingetje.Kol Nedra schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:04:
[...]
zorgt hyper inflatie eigenlijk voor dat je vooral gaat investeren? ik bedoel je wilt asap uit de fiat gaan toch?
lol is dat Biden?
👀
Schandalig, achterbaks, onteigening. Dievenbende. Het is MIJN geld, ik heb het bij elkaar gelegd.
Zoveel boosheid over geld, en over een rekenregel die ze helemaal niet begrijpen.
Beleidsmakers die misschien wel gewaarschuwd zijn, maar ja, hoe groot was de kans nou op die extreem lage rentes tussen 2008-2022.
Senioren die hun hypotheek dan maar verhogen met 60k, om de komende tien jaar de stijgende energiekosten maar te kunnen dragen. 60k extra lenen, overigens tegen 10k kosten.
Zoveel onmacht als het gaat over geld.
Dus ja, toch maar gezappt naar Flodder. Grappige familie hoor.
You seen these dips yet? We could be so rich!
60k extra lenen? Voor 10 jaar?MrMrq schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:21:
Senioren die hun hypotheek dan maar verhogen met 60k, om de komende tien jaar de stijgende energiekosten maar te kunnen dragen. 60k extra lenen, overigens tegen 10k kosten.
Als je een energierekening hebt die 6000 euro per jaar duurder uitvalt dan nu, dan heb je dus in het slechtste geval een energierekening van 8000 euro per jaar.
Volgens mij kunnen die bejaarden zelf niet rekenen

Oké, oké, 60k om ONDER ANDERE de energie rekening te kunnen betalen.Waah schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:27:
[...]
60k extra lenen? Voor 10 jaar?
Als je een energierekening hebt die 6000 euro per jaar duurder uitvalt dan nu, …
En wie weet koopt ze van een deel Bitcoin. Je moet toch wat.
[Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 28-06-2022 21:35]
You seen these dips yet? We could be so rich!
The Fed controlling inflation…pic.twitter.com/dSbs3qMrsS
— Douglas A. Boneparth (@dougboneparth) 28 juni 2022
€ 0Roellie80 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:14:
Met 50 posts per dag wil ik ook wel moderator worden. Helemaal wanneer deze functie nog onder de Balkenende norm zit.

Tis net als met kinderen Taro. “Maar je krijgt er zoveel voor terug!” zeggen mensen dan

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ja, ellende.twit schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:12:
[...]
Tis net als met kinderen Taro. “Maar je krijgt er zoveel voor terug!” zeggen mensen dan
Deze categorie mensen heeft ook consequent de thermostaat op minimaal 21 graden staan. Vlakbij ons huis is een blokje voor ouderen. Zodra het even koud is, zie je alle pijpen van de CV driftig stoken :-) Dan heb je inderdaad 6000 per jaar extra nodig ..Waah schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:27:
[...]
60k extra lenen? Voor 10 jaar?
Als je een energierekening hebt die 6000 euro per jaar duurder uitvalt dan nu, dan heb je dus in het slechtste geval een energierekening van 8000 euro per jaar.
Volgens mij kunnen die bejaarden zelf niet rekenen
Als ze nou slim zijn, lanceren de bejaarden heel hip een eigen altcoin, de $OPA. Dat gaat natuurlijk nooit werken, maar beetje hip doen bij MAX enzo. StukTV uitnodigen voor de lancering etc. etc. En dan, als er genoeg volume is, goed shorten en de boel laten klappen. Halen ze zo die poet binnen en kunnen ze hun script nog verkopen ook.
==
hoi
pfff laatst ook mijn moeder op mijn kinderen passen bij ons thuis......kwam laat binnen in de avond......staat die thermostaat op 21 graden!!Lennart schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:47:
[...]
Deze categorie mensen heeft ook consequent de thermostaat op minimaal 21 graden staan. Vlakbij ons huis is een blokje voor ouderen. Zodra het even koud is, zie je alle pijpen van de CV driftig stoken :-) Dan heb je inderdaad 6000 per jaar extra nodig ..
Als ze nou slim zijn, lanceren de bejaarden heel hip een eigen altcoin, de $OPA. Dat gaat natuurlijk nooit werken, maar beetje hip doen bij MAX enzo. StukTV uitnodigen voor de lancering etc. etc. En dan, als er genoeg volume is, goed shorten en de boel laten klappen. Halen ze zo die poet binnen en kunnen ze hun script nog verkopen ook.
staat standaard op 18 graden, dus was echt heet binnen.
maar nu blijft ze ervan af, ze kleed nu extra dikke trui aan als ze bij ons komt oppassen 😂
Bitcoin, zojuist weer een flufje gekocht
[Voor 43% gewijzigd door HollovVpo1nt op 29-06-2022 07:51]
ManipulationHollovVpo1nt schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 07:41:
Ugh.. Rekt. Waarom nou weer.
Normale marktwerking.

Zero is the New 69!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!