Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.698 views

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:18
Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:44:
[...]

Ik bedoel meer dat als er echt een sterk herstel is, dat je eerst BTC sterk ziet bouncen. En daarna de Alts meekomen. Als de alts harder gaan dan BTC initieel is er voor m'n gevoel altijd weinig kracht.
Ahzo. BTC heeft meestal wel een flinke bounce nodig om de trend te keren inderdaad.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Vraagje, ik heb net een deposit binnen gekregen. Terwijl ik zelf geen transactie had gedaan. Iemand een idee hoe dit kan? Waarde is nagenoeg 0 maar vind het wel vreemd. Het was trx, ik gebruik trx wel om van de ene naar de andere Exchange te sturen. Kan het dust zijn wat ergens is blijven hangen?

Ik heb voor de zekerheid wel alle wachtwoorden veranderd..
en verder was er ook niks weg..

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Don Guacamole schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:49:
Vraagje, ik heb net een deposit binnen gekregen. Terwijl ik zelf geen transactie had gedaan. Iemand een idee hoe dit kan? Waarde is nagenoeg 0 maar vind het wel vreemd. Het was trx, ik gebruik trx wel om van de ene naar de andere Exchange te sturen. Kan het dust zijn wat ergens is blijven hangen?

Was het op je cold wallet?
In ieder geval niets mee doen
Je krijgt soms airdrops van gure shitcoins met 0 waarde. Als je die dan googled krijg je een zogenaamde wallet waarop je ze kan zetten maar daarmee kunnen ze aan de haal gaan met je private keys

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:35:
[...]

Een paar % van 150k is mooier dan 10% van 20k...
Nee nee, Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat een trader met 20k veel blijer is met 10% dan een trader van 150k met maar een paar %

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:53:
[...]

Nee nee, Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat een trader met 20k veel blijer is met 10% dan een trader van 150k met maar een paar %
Als je het op die manier bekijkt dan ben ik het inderdaad helemaal met je eens :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Don Guacamole
  • Nu online
PHPResource schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:52:
[...]

Was het op je cold wallet?
In ieder geval niets mee doen
Je krijgt soms airdrops van gure shitcoins met 0 waarde. Als je die dan googled krijg je een zogenaamde wallet waarop je ze kan zetten maar daarmee kunnen ze aan de haal gaan met je private keys
Het was m’n spotwallet op een Exchange. Dezelfde die ik ook altijd gebruik om op te storten.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Don Guacamole schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:49:

Hier ook wat trx dust op Binance gekregen…

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:55:
[...]

Het was m’n spotwallet op een Exchange. Dezelfde die ik ook altijd gebruik om op te storten.
Niet toevallig iemand een referral link gegeven? Je kunt ook zien bij de transactions waar die TRX vandaan zijn gekomen, mogelijk van de exchange zelf ipv een deposit.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik verwacht vanaf hier een goede dip.. 😀

• Don Guacamole
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:56:
[...]

Niet toevallig iemand een referral link gegeven? Je kunt ook zien bij de transactions waar die TRX vandaan zijn gekomen, mogelijk van de exchange zelf ipv een deposit.
Nee ik geef geen refferal links.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Heb ook trx dust op Binance gekregen, niks om je zorgen over te maken :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Don Guacamole
  • Nu online
sjorremans schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 20:02:
Heb ook trx dust op Binance gekregen, niks om je zorgen over te maken :)
Ok fijn. Naja veranderen van login is nooit verkeerd, beter te vaak dan te weinig. Thanks

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:18
Slux schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:53:
[...]

100% eens. Spreek uit ervaring

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Alpina
  • Nu online
Justin Sun is wat trx gruis in de ogen aan het strooien voor de big usdd show.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:50
On a side note…

De eerste cyclus knalde de ATH ver door het rood. De tweede keer tot de bovenrand. De laatste keer (de double top) kwam ‘ie tot in Is this a bubble.

Natuurlijk, het is maar een model. Pas een licht andere bocht toe op de regenboog, en het model past weer - maar dan komt ‘ie ook minder hoog. Dan blijven we volgende keer ergens in het groen/blauw op de 100k.

Any thoughts?
*trekt een ripasso open en gaat weer ergens anders lopen beren.

Edit, het zou trouwens prima passen op de analyse van Benjamin dat we de komende jaren langzaamaan naar de 30-40k terugklimmen, ondanks bear market, ivm fair valuation. Dan volgt de prijs de onderkant van de rainbow.

Is alleen de vraag wat het voor de toppen betekent. Misschien een steeds smaller kanaal, en dus steeds minder fluctuatie (naar boven/beneden). Wat goed is voor de waardevastheid en dus de interesse van institutions.

YouTube: Bitcoin Fair Valuation at 2024 Halving

[ Voor 30% gewijzigd door MrMrq op 21-06-2022 20:34 ]

Maktub

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:16
Niet zoveel, behalve dat die rainbow chart een meme was, voor zover ik weet.

• Don Guacamole
  • Nu online
Alpina schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 20:07:
Justin Sun is wat trx gruis in de ogen aan het strooien voor de big usdd show.
Lees er trouwens ook wel meer over nu, is kennelijk een dust attack. Proberen scammers je adressen te achterhalen..

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 20:59:
[...]

Lees er trouwens ook wel meer over nu, is kennelijk een dust attack. Proberen scammers je adressen te achterhalen..
Klopt, gewoon converteren voor BNB en laten voor wat het is.

• zenith
  • Niet online
[...]

Een dust attack? Die term hoor ik voor het eerst 😀

• Don Guacamole
  • Nu online
Alpina schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:04:
[...]

Klopt, gewoon converteren voor BNB en laten voor wat het is.
Ok, dus daar los je het dan mee op? Gebruik ik sowieso om dust mee op te ruimen, maar op die manier kunnen ze t dus niet meer verder tracken? (Als je het dus omzet?)

Edit: lees t idd dat je het daarmee veilig opruimt. In de dustconverter ermee!

[ Voor 10% gewijzigd door Don Guacamole op 21-06-2022 21:13 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik ben mijn crypto werkwijze van complete amateur buy high, sell low strategie aan het verbeteren. Diverse overzichten om mezelf te dwingen meer na te denken.

Nu bezig om een verkoop plan in elkaar aan het zetten. Hierbij ga ik ervanuit dat niemand de markt kent, en winst winst is. Dat is best lastig moet ik zeggen. Komt een goede partij greed de hoek om zetten. Goed om daar al wat mee bezig te zijn zodat het je dwingt actie te ondernemen op bepaalde momenten.

Iemand recentelijk nog wat van @Mooody gehoord? Hopelijk alles goed aan zijn kant. In het begin veel leuke ideeën gekregen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:09:
[...]

Ok, dus daar los je het dan mee op? Gebruik ik sowieso om dust mee op te ruimen, maar op die manier kunnen ze t dus niet meer verder tracken? (Als je het dus omzet?)

Edit: lees t idd dat je het daarmee veilig opruimt. In de dustconverter ermee!
Als je het op de exchange omzet naar wat anders, dan blijft de TRX nog steeds op hetzelfde adres, met hetzelfde saldo staan. In de achterliggende database van de exchange verplaatsen de funds zich natuurlijk wel naar een andere user, maar op de blockchain blijft het totale saldo bij de exchange gelijk.

• Don Guacamole
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:17:
[...]

Als je het op de exchange omzet naar wat anders, dan blijft de TRX nog steeds op hetzelfde adres, met hetzelfde saldo staan. In de achterliggende database van de exchange verplaatsen de funds zich natuurlijk wel naar een andere user, maar op de blockchain blijft het totale saldo bij de exchange gelijk.
En wat wil je daar dan mee zeggen? Ik krijg idd bnb dan voor die dust. Maar dan is de eigenaar van die dust de exchange. Ik ben er dan dus van af toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:20:
[...]

En wat wil je daar dan mee zeggen? Ik krijg idd bnb dan voor die dust. Maar dan is de eigenaar van die dust de exchange. Ik ben er dan dus van af toch?
Op de blockchain staat het nog steeds in de wallet van de exchange, maar de user aan wie je het verkocht hebt door BNB te swappen (is op de achtergrond vermoedelijk gewoon een market sell in de normale orderboeken) komt dus in de wallet van de koper. Jij krijgt zijn/haar BNB en hij/zij krijgt jouw TRX. Dus ja, jij bent er van af.

Edit: Niet iedere cryptocurrency heeft echter een BNB pair, dus mogelijk neemt de exchange dit van je over om dit op een andere manier weer van de hand te doen. Afijn, jij bent er van af.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 21-06-2022 21:25 ]

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Taro schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:24:
[...]

Op de blockchain staat het nog steeds in de wallet van de exchange, maar de user aan wie je het verkocht hebt door BNB te swappen (is op de achtergrond vermoedelijk gewoon een market sell in de normale orderboeken) komt dus in de wallet van de koper. Jij krijgt zijn/haar BNB en hij/zij krijgt jouw TRX. Dus ja, jij bent er van af.

Edit: Niet iedere cryptocurrency heeft echter een BNB pair, dus mogelijk neemt de exchange dit van je over om dit op een andere manier weer van de hand te doen. Afijn, jij bent er van af.
Kan dat dan voor de koper van de TRX dan nog wel weer ellende opleveren?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:20

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:11:
DeFi kan mooi zijn hoor. Zo had ik FTM voor BOO getrade. Dit vervolgens laten converten naar xBOO (fixed).

met deze xBOO krijg je een mooie APR dat overtijd meer waar wordt als je deze dan weer naar BOO laat traden. Maar naast het krijgen van APR op je xBOO kun je ook kiezen naar een andere high tech muntje. Voor deze ronde heb ik gekozen voor TOMB. Mooie tech hoor, wat ik na TOMB ga kiezen weet ik nog niet, dat zien we over 54 dagen wel weer.

https://spooky.fi/#/pools
Ik dacht deze post is van drie maanden terug ofzo. Heb je gekeken naar het koersverloop? :F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GN4W3L0OnR_eX91Qaw0boQSf10w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v0szoXxKoetB69aMCbBEnVFD.jpg?f=user_large

Sowieso gaat de berenmarkt weer vrolijk verder. :X

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 21-06-2022 21:49 ]

• Nopheros
@knakworst Denk zelf dat het wel meevalt, hopelijk bouncen we van de oude ATH of anders van een MA en dan richting de 28k.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:58
[...]

Valt me tegen dat er nog geen DysonCoin is. Wel een DustProtocol en Nifty Wizards Dust.

• Nopheros
[...]

Zoals ik het lees heb je het over Binance? Je kunt geen Dust attack uitvoeren op een exchange, zoals @Taro ook al aangeeft gebruik je op de exchange niet je eigen wallet dus daar schiet niemand wat mee op.

Bij een Dust attack krijgen grootte hoeveelheden gebruikers zeer kleine hoeveelheden crypto in hun wallet, bijv. op Metamask. Dat staat dus verder los van Binance en het veranderen van je binance wachtwoord veranderd hier dan ook niets in. Het doel is om wallets aan personen linken en in sommige gevallen dat mensen gaan googlen op een betreffende token en dan uitkomen op een website van de aanvaller.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Blender_01 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:35:
[...]

Kan dat dan voor de koper van de TRX dan nog wel weer ellende opleveren?
Nee, want het is de wallet van Binance, niet van de koper.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Nopheros schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:26:
[...]

Zoals ik het lees heb je het over Binance? Je kunt geen Dust attack uitvoeren op een exchange, zoals @Taro ook al aangeeft gebruik je op de exchange niet je eigen wallet dus daar schiet niemand wat mee op.

Bij een Dust attack krijgen grootte hoeveelheden gebruikers zeer kleine hoeveelheden crypto in hun wallet, bijv. op Metamask. Dat staat dus verder los van Binance en het veranderen van je binance wachtwoord veranderd hier dan ook niets in. Het doel is om wallets aan personen linken en in sommige gevallen dat mensen gaan googlen op een betreffende token en dan uitkomen op een website van de aanvaller.
Zoals dit? Of is dit meer een scam om te proberen die coins toe te voegen en daarmee de hele MM leeg te trekken?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/y4Pz20v/Screenshot-2022-06-21-223751.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Ns9NMRk/Screenshot-2022-06-21-223356.png
The goal is to eventually link the dusted addresses and wallets to their respective companies or individuals. If successful, the attackers may use this knowledge against their targets, either through elaborated phishing attacks or cyber-extortion threats.
Ik negeer die apen gewoon, ondanks dat ik milionair zou zijn.

Is het trouwens mogelijk om een Ledger te gebruiken voor een bestaand MetaMask account? Of zou je daar een nieuw adres voor moeten aanmaken? Volgens google kan het, maar als ik munten in stake heb staan lijkt me dat de keys nog in de MM hangen en niet op de ledger staan.

[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 22:40 ]

• vickypollard
Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:35:
[...]

Is het trouwens mogelijk om een Ledger te gebruiken voor een bestaand MetaMask account? Of zou je daar een nieuw adres voor moeten aanmaken? Volgens google kan het, maar als ik munten in stake heb staan lijkt me dat de keys nog in de MM hangen en niet op de ledger staan.
Je kunt op je Ledger wel een seed phrase importeren, maar het hele idee van een Ledger is dat de seed phrase op dat apparaat gemaakt wordt en nooit het apparaat verlaat (behalve dan op hetgeen waar je de seed phrase noteert als backup, wat uiteraard niks digitaals is). Als je seed phrase ooit is getoond of is ingevoerd op een apparaat buiten de Ledger, is deze mogelijk gecompromitteerd.

Kortom: nieuwe phrase genereren.

[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 21-06-2022 22:49 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb ook wat Cel gekocht voor de meme, 3500 stuks.

Klinkt allemaal even retarded als GME, dus dan moet ik ook even meedoen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:35:
Cryptocurrency staat niet op een Ledger of in MetaMask, maar door middel van het invoeren van de private key zie je het saldo zoals dat op de blockchain staat.

Je kunt dus in theorie dezelfde private key tegelijkertijd op de Ledger of in MM gebruiken. Persoonlijk zou ik nooit een private key van/op een Ledger ook buiten die Ledger gebruiken, want dan verlies je veel veiligheid.

• Coldcat

Coldcat

HODL

vickypollard schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:48:
[...]

Je kunt op je Ledger wel een seed phrase importeren, maar het hele idee van een Ledger is dat de seed phrase op dat apparaat gemaakt wordt en nooit het apparaat verlaat (behalve dan op hetgeen waar je de seed phrase noteert als backup, wat uiteraard niks digitaals is). Als je seed phrase ooit is getoond of is ingevoerd op een apparaat buiten de Ledger, is deze mogelijk gecompromitteerd.

Kortom: nieuwe phrase genereren.
Ik heb de SEED inderdaad niet digitaal opgeslagen. Ik moet nog even bedenken waar ik het ga opbergen. Ik heb geen kluis of iets dergelijks. Mij kennende berg ik het zo goed op dat ik het later nooit meer kan vinden. Daar moet ik even een goede middenweg in vinden :)
Taro schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:00:
[...]

Cryptocurrency staat niet op een Ledger of in MetaMask, maar door middel van het invoeren van de private key zie je het saldo zoals dat op de blockchain staat.

Je kunt dus in theorie dezelfde private key tegelijkertijd op de Ledger of in MM gebruiken. Persoonlijk zou ik nooit een private key van/op een Ledger ook buiten die Ledger gebruiken, want dan verlies je veel veiligheid.
Wat ik in videos zag is dat je een transactie dan altijd via de ledger moet bevestigen. Dat is waar de private keys opgeslagen worden. Dat geeft een extra laag veiligheid. Eigenlijk is dat dus meer een extra laag veiligheid voor MetaMask. Tegelijkertijd 'verzwakt' het de veiligheid van de ledger zou je zeggen omdat het connected is.

Ik heb de ledger gekocht voor de veiligheid. Eigenlijk stom om hem dan te connecten met MetaMask wat dan weer online is. Dan ga ik in de toekomst wel een 2e Ledger kopen voor die gevallen. En dan meteen een derde om als dummy aan overvallers mee te geven :)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:56:
Ik heb ook wat Cel gekocht voor de meme, 3500 stuks.

Klinkt allemaal even retarded als GME, dus dan moet ik ook even meedoen.
Dat is toch best een hoop FIAT voor een meme. Bedenk goed dat er waarschijnlijk van 2 kanten gemanupileerd wordt. Enerzijds door shorters, maar de mensen die de short squeeze opzetten hebben ook belangen. Daarnaast heeft Celsius denk ik de meeste CEL, en hebben ze liquiditeit nodig. Die dumpen waarschijnlijk ook wel munten.

Bedenk je goed of de hype nog groter kan worden? Het is niet meer de eerste dag van de pump.

• vickypollard
Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:05:
[...]

Ik heb de SEED inderdaad niet digitaal opgeslagen. Ik moet nog even bedenken waar ik het ga opbergen. Ik heb geen kluis of iets dergelijks. Mij kennende berg ik het zo goed op dat ik het later nooit meer kan vinden. Daar moet ik even een goede middenweg in vinden :)

[...]

Wat ik in videos zag is dat je een transactie dan altijd via de ledger moet bevestigen. Dat is waar de private keys opgeslagen worden. Dat geeft een extra laag veiligheid. Eigenlijk is dat dus meer een extra laag veiligheid voor MetaMask. Tegelijkertijd 'verzwakt' het de veiligheid van de ledger zou je zeggen omdat het connected is.

Ik heb de ledger gekocht voor de veiligheid. Eigenlijk stom om hem dan te connecten met MetaMask wat dan weer online is. Dan ga ik in de toekomst wel een 2e Ledger kopen voor die gevallen. En dan meteen een derde om als dummy aan overvallers mee te geven :)
Je seed phrase verlaat nooit je Ledger, dus hem koppelen aan je computer geeft geen risico.

Als je seed phrase oorspronkelijk uit Metamask komt, zou ik alsnog een nieuwe genereren (wat dus wel betekent dat je alles moet gaan overzetten naar je nieuwe wallet). Anders benut je het voordeel van een Ledger niet volledig.

Overigens kun je op een Ledger ook een passphrase toevoegen, een 25e 'woord'. Hier kun je een aparte pin code aan koppelen. Effectief heb je daarmee toegang tot twee wallets via je Ledger: wallet 1 zonder passphrase en wallet 2 met passphrase, afhankelijk van de pincode waarmee je je Ledger ontgrendelt. Het voordeel, naast de veiligheid van een passphrase, is dat je een overvaller toegang kan geven tot je Ledger met de pincode voor wallet 1, waar je bijvoorbeeld maar een kleine hoeveelheid crypto op hebt staan. Dat zorgt voor plausible deniability. Overigens wel goed om te weten dat de pincode lokaal is voor je Ledger. Als iemand je seed phrase heeft, heeft diegene niet je pincode nodig.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:09:
[...]

Dat is toch best een hoop FIAT voor een meme. Bedenk goed dat er waarschijnlijk van 2 kanten gemanupileerd wordt. Enerzijds door shorters, maar de mensen die de short squeeze opzetten hebben ook belangen. Daarnaast heeft Celsius denk ik de meeste CEL, en hebben ze liquiditeit nodig. Die dumpen waarschijnlijk ook wel munten.

Bedenk je goed of de hype nog groter kan worden? Het is niet meer de eerste dag van de pump.
@Tominatie kennende neemt hij een weloverwogen besluit. En ondanks dat hij het steeds heeft over het erin knallen van een maandsalaris weten velen hier ook dat hij in het verleden flink wat verdiend heeft met crypto en dit waarschijnlijk wel kan missen :)

• Tominatie
  • Niet online
Jaaa jongens komt goed
Als het naar 0 gaat slaap ik er niet minder om.

Maar we gaan voor de verdubbeling natuurlijk!

Morgen een update. Retards4TheWin

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:25
ff een belangrijke vraag, stel ik wil een Ledger kopen, kan ik dat het beste op deze manier doen:
-nieuwe email aanmaken en zo bestellen?
-pakket versturen aangetekend? nadeel ze weten waar je wonen.
-of pakket versturen naar een ophaal-centrum.
-kopen niet met je eigen naam?

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:13:
[...]

@Tominatie kennende neemt hij een weloverwogen besluit. En ondanks dat hij het steeds heeft over het erin knallen van een maandsalaris weten velen hier ook dat hij in het verleden flink wat verdiend heeft met crypto en dit waarschijnlijk wel kan missen :)
Users moeten hier een badge hebben met hoeveel bears ze hebben doorstaan. Ik had wat info gepost en wil niemand blind laten instappen op een hype.
Kol Nedra schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:47:
ff een belangrijke vraag, stel ik wil een Ledger kopen, kan ik dat het beste op deze manier doen:
Op de verpakking staat ledger. Tussen aangetekend en niet zit geen verschil volgens mij (goedkoopste optie was 2 dagen en aangetekend). Je zal sowieso een adres moeten opgeven bij bestellen. Als je hem gaat ophalen staat er groot Ledger in de mail. Als je een enthusiasts baliemedewerker hebt dan weet iedereen in het dorp dat je je ledger komt ophalen:)

Zorg dat al je accounts met 2FA en goede unieke wachtwoorden beveiligd zijn. Dat is een eerste stap om alles veilig te houden.

Iets wat in het verleden misging is vaak verholpen. De grote gevaren zitten in zaken die nog niet aan het licht zijn gekomen.

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 14:06
Had mijn nano x van Coolblue. (Eentje nog nieuw in doos als reserve die overigens wel meer waard geworden is tov die geiten coins)

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:05:

Nee, nee, nee, nee. Daar klopt niks van.

Je Ledger is een wallet. Een wallet heeft/is een PK (Private Key) die in het geval van een Ledger in tamper-proof hardware -een Secure Elemet (SE)- is opgeslagen. De sterkte van een hardware wallet bestaat erin dat de PK wordt gegenereerd in het Secure Element en dat hij die chip never nooit kan verlaten. Je kan enkel data in het SE proppen, die laat er bewerkingen op los a.d.h.v. de PK, en je krijgt er getransformeerde data uit terug. NOOIT een key.

Metamask is een browser plugin en kan zelf wallets/seed phrases/private keys genereren. Maar i.c.m. een Ledger is MM niks meer dan een domme front-end om transacties te genereren en die naar de pool v/d blockchain te sturen. Een transactie is enkel geldig als ze getekend (signed) is door een relevante PK.

Om die 2 eindjes dus aan elkaar te knopen: als jij een transactie genereert via Metamask, wordt die naar de Ledger gestuurd. De app op de Ledger (bvb. Ethereum) zorgt er dan voor dat de transactie getekend geraakt, en dat kan enkel binnen de Ledger zelf gebeuren, na manuele controle en bevestiging op de Ledger hardware.

Metamask genereert een transactie --> die wordt naar de Ledger gestuurd --> de Ledger app (bvb. Ethereum) toont de transactie & vraagt om controle en bevestiging --> na bevestiging wordt relevante data naar de SE gestuurd --> SE gebruikt de PK om een signature te genereren a.d.h.v. de input --> je hebt nu een signed transactie --> Metamask stuurt de transactie naar de blockchain pool.

Op geen enkel gegeven moment wordt de security van je Ledger daardoor zwakker. Dat is net de sterkte van een hardware wallet.

Als jij daarintegen je door MM gegenereerde seed phrase ingeeft op je Ledger, is je security op voorhand al gebroken want je seed/PK bestaat buiten het Secure Element en kan reeds gecompromitteerd zijn of worden.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:14
Heb jij nog geen Ledger? Dat valt me nou vies tegen... 8)7

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 13:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vGoKMh-qL9bVHoc8P-u-LFp6Nt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsRIDmPm1htesVAM6ftS6aWt.jpg?f=fotoalbum_large

TREKKKERRRS OVERAL TREKKKERRRSSS!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
De bulls en bears door elkaar heen maar overwegend groen. Bullish!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BoerTien schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 06:22:
[...]

De bulls en bears door elkaar heen maar overwegend groen. Bullish!
Ga je ook Tien?

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Aan t einde van de dag zijn ze rekt

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X9ip6EcrKHv1nOyLkFe4YCxbg8o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rxNN6ubDTk4BF8HNXTNAZ5fd.jpg?f=fotoalbum_large

• Ypuh
Wanneer gaan de mini-bulls naar het Malieveld om te protesteren tegen de beren?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Het is toch nog geen donderdag dipdag?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Ja hoor, ik heb gisterenavond ook weer een aantal satjes bijgekocht.. gaan we weer dumpen, zal ook eens niet.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Tominatie
  • Niet online
Wat een vervelend rekt marktje is dit toch.

• Tominatie
  • Niet online
Als ik naar de chart kijk,
kan ik niet anders dan concluderen dat we vandaag de 69K gaan breken.

Moon, lambo.

• Ypuh
sjorremans schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 08:18:
Het is toch nog geen donderdag dipdag?
Woensdag dip-dag. Alles naar de getver.

• FriezNL
  • Laatst online: 18-11 07:07
Wat slaat het sentiment toch weer snel om :)

Ik heb het voor mijzelf makkelijk gemaakt, elke dag grafiekjes kijken in de bearmarket kan wel wat opleveren maar binnen nu en max 2 weken wordt ik voor de 2e keer papa dus de aandacht naar crypto gaat op standje laag.

Binance auto-invest staat voor morgen ingepland, elke week gaat hetzelfde bedrag naar BTC, ETH, BNB en THETA. Voldoende BUSD om dit voor nu eerst een jaar volledig automatisch te laten doen en daarbij krijgen we ook nog over de eerste 2k BUSD 10% rente.

Auto-invest muntjes gaan direct in flexibel staking wat ook weer automatisch bijplust.

Andere shitcoins zoals GLMR, THETA, TFUEL en CELR staan allemaal in staking en alvast de 1e nieuwe munt aangeschaft welke in de volgende BULrun het helemaal gaat maken. BULT oftwel Bullit is het geworden. Kan niet missen, deze moet wel als een BULLIT gaan tijden de BULLrun. En niet geschoten is altijd mis, en anders kunnen we de kogel alsnog gebruiken om mezelf figuurlijk door het hoofd te schieten als hij flopt.

M.a.w. bepaal je strategie voor langere termijn als je even rust aan je kop wilt. Geen last hier meer van instap en uitstapmomenten bepalen en toch komt er automatisch elke maand weer meer van die prachtige muntjes bij.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Aardige column van Edin Mujagic vandaag over de spoedvergadering van de ECB vandaag ivm de oplopende renteverschillen tussen zuid Europese en noord Europese landen.

Bottom line: als de ECB de spread probeert te beteugelen is de keerzijde dat de inflatie in het EURO gebied gestimuleerd wordt.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
FriezNL schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 08:45:
Wat slaat het sentiment toch weer snel om :)

<knip>
M.a.w. bepaal je strategie voor langere termijn als je even rust aan je kop wilt. Geen last hier meer van instap en uitstapmomenten bepalen en toch komt er automatisch elke maand weer meer van die prachtige muntjes bij.
Mooie strategie! De uitdaging is om de discipline te hebben om de strategie daadwerkelijk uit te voeren en je niet van de wijs te laten brengen door goed of slecht nieuws. Daar faal ik telkens weer |:(

Verwijderd

Ik heb het ook makkelijk gemaakt:

- Sub 20k is accumuleren.
- Boven 20k is juinen.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:02:

- Boven 20k is juinen.
Toch niet in de bruna he

Verwijderd

roflexx schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:07:
[...]

Toch niet in de bruna he
Moonboys gonna moonboy...

• Nopheros

- Boven 20k is juinen.
Ik hou 30k aan, daaronder vind ik het een prima prijs..

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:35

- Boven 20k is juinen.
Daar gaan weer wat buy ordertjes dan! zijn maar kleintjes deze ochtend moet ik zeggen, ik zie de groene staven nog niet mr!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• UniMatrix
  • Laatst online: 20-11 23:15
Naast een Ledger heb ik ook 2 Yubikeys gekocht (die goedkoopste met NFC, 1 als backup)) daarmee heb ik mijn GMail en M$ account beveiligd die als herstelmail voor mijn persoonlijke email gelden. Mijn persoonlijke mail heb ik verplaatst naar een aanbieder die 2FA op de mail ondersteunt. SMS heb ik daarna verwijderd als hersteloptie omdat dat blijkbaar te hacken is.

Maar ja, dat was vorig jaar, nog toen ik dacht dat mijn crypto tonnen waard zou worden, voor wat het nu is geef ik alles direct aan de man (m/v) met de boormachine ;(

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• twit
UniMatrix schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:14:
Naast een Ledger heb ik ook 2 Yubikeys gekocht (die goedkoopste met NFC, 1 als backup)) daarmee heb ik mijn GMail en M$ account beveiligd die als herstelmail voor mijn persoonlijke email gelden. Mijn persoonlijke mail heb ik verplaatst naar een aanbieder die 2FA op de mail ondersteunt. SMS heb ik daarna verwijderd als hersteloptie omdat dat blijkbaar te hacken is.

Maar ja, dat was vorig jaar, nog toen ik dacht dat mijn crypto tonnen waard zou worden, voor wat het nu is geef ik alles direct aan de man (m/v) met de boormachine ;(
Vorig jaar ook gedaan inderdaad. Moet zeggen dat de acceptatie me nog wat tegenvalt. De hoeveelheid plekken waar ik toch nog met een authenticator app codes aan het overtypen ben in plaats van op de knop drukken en klaar is aanzienlijk. Zeker op je telefoon (iphone in mijn geval) is dat RFID based connecten met de key ook nog niet geweldig. Zijn jou ervaringen beter?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• vickypollard
Naar zo'n Yubikey moet ik eigenlijk ook nog kijken. Ik heb echter het idee dat ik op gegeven moment zoveel beveiligingsmethoden naast elkaar heb lopen dat juist dát het probleem wordt.

• UniMatrix
twit schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:18:
[...]

Vorig jaar ook gedaan inderdaad. Moet zeggen dat de acceptatie me nog wat tegenvalt. De hoeveelheid plekken waar ik toch nog met een authenticator app codes aan het overtypen ben in plaats van op de knop drukken en klaar is aanzienlijk. Zeker op je telefoon (iphone in mijn geval) is dat RFID based connecten met de key ook nog niet geweldig. Zijn jou ervaringen beter?
Niet echt :)

Gelukkig speelt het eigenlijk alleen maar bij inloggen op een nieuw device en Binance wil bij withdrawen naar een andere chain een email, authenticator en Yubikey. Wel veilig, maar voor 100 GLMR naar het Moonbeam netwerk sturen lichtelijk overdreven... :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48
UniMatrix schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:14:

yubikey icm binance gaat dus niet werken als je mobile app wilt blijven gebruiken :(

• UniMatrix
mannowlahn schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:23:
[...]

yubikey icm binance gaat dus niet werken als je mobile app wilt blijven gebruiken :(
Klopt, je krijgt een error :(

• twit
mannowlahn schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:23:
[...]

1 van de vele voorbeelden inderdaad. Al heb ik toen maar besloten de app op te geven .

• UniMatrix
Het ging mij er vooral om dat mijn email niet simpel te hacken was om er vervolgens passwords mee te resetten en ook SMS niet meer daarvoor gebruikt kon worden. Om te zorgen dat je dan jezelf niet buitensluit is een Yubikey een optie, ook omdat je authenticator(s) weer gekoppeld zijn aan je Google of MS account en als je daar niet meer in kan heb je wel een probleem. Ook telefoon stuk / kwijt kun je hier simpel mee oplossen, met de Yubikey als tweede authenticatie kun je een nieuwe toevoegen.

Je kunt bij Binance kiezen de Yubikey niet te gebruiken en gewoon een authenticator app. Kraken ondersteund de goedkope Yubikey geloof ik niet eens.

[ Voor 17% gewijzigd door UniMatrix op 22-06-2022 09:37 ]

• Tominatie
  • Niet online
In principe zijn de higher lows op $BTC nog steeds intact. Een 22K test lijkt mij een mooi target voor vandaag.
Moon,lambo.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NjpN0V4.png

• zenith
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:49:
In principe zijn de higher lows op $BTC nog steeds intact. Een 22K test lijkt mij een mooi target voor vandaag.
Moon,lambo.

[Afbeelding]
Ik denk dat die eerder naar de 19k gaat komende dagen. :)

• Tominatie
  • Niet online
zenith schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:50:
[...]

Ik denk dat die eerder naar de 19k gaat komende dagen. :)
Onmogelijk.

Tominatie told you so.

• zenith
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Onmogelijk.

Tominatie told you so.
Dat is het mooie van deze geitenbende, niemand weet het.. dus we gaan het meemaken. Denk dat 17k er ook nog wel in zit!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Even met betrekking tot de fees. Ik wil wat ETH en BTC van wat exchanges halen naar de ledger. De fees voor ETH zijn een stuk lager dan voor BTC.

Is het niet voordeliger om alles om te zetten naar ETH en dan in de Ledger Live weer een deel te swappen naar BTC?

Ongetwijfeld zijn er nog goedkopere opties, maar met de Nano S is de ruimte erg beperkt (alleen ETH en BTC apps geïnstalleerd).

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:09
Godver! Gisteren alweer mijn auto-invest op het puntje van de top @ 21553..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• twit
zenith schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:52:
[...]

Dat is het mooie van deze geitenbende, niemand weet het.. dus we gaan het meemaken. Denk dat 17k er ook nog wel in zit!
6 cent ook toch! of 250k . Laten we iig een poging doen om met iets van (zelfbedachte) TA statements te ondersteunen. Dat maakt het wat makkelijker om te argumenteren hoe eens of oneens je het met bepaalde visies bent :)

• FriezNL
BTFD schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:57:

[Afbeelding]
Daarom auto-invest ook op dip-donderdag instellen ;)

Verwijderd

Beurzen ook weer in het rood. Ik voorspel vandaag omlaag naar 19k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvSS_rGCa2A6b65q59ng9fRXy0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tlWg9lgRAlEFo8L9LrwQPO29.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2022 10:05 ]

• Ypuh
Even wat beleggingstips van een 98-jarige Charlie Munger; pas je verwachtingen aan want de rendementen zoals in het verleden ga je nooit meer krijgen en zet uit je hoofd dat je ooit nog rijk gaat worden.

En oh ja; beperk je tot 3-4 goede investeringen i.p.v. diversificatie. Het lukt zelfs de beste beleggers niet om 20 goede te vinden en het is een illusie dat ze het allemaal redden. Een Bitcoin-maxi dus.

[YouTube: "Most People Have No Idea What Is Coming..." - Charlie Munger's Last WARNING]

[ Voor 22% gewijzigd door Ypuh op 22-06-2022 10:10 ]

• Tominatie
  • Niet online
beursjes rood crypto dood
beursjes groen we goin to the moon

aangezien de beursjes nu al rood zijn kan het alleen nog maar beter vandaag

Moon,lambo.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:01:
Beurzen ook weer in het rood. Ik voorspel vandaag omlaag naar 19k.
[Afbeelding]
We gaan dus rekt vandaag en.... :
Ypuh schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:06:
Even wat beleggingstips van een 98-jarige Charlie Munger; pas je verwachtingen aan want de rendementen zoals in het verleden ga je nooit meer krijgen en zet uit je hoofd dat je ooit nog rijk gaat worden.

[YouTube: "Most People Have No Idea What Is Coming..." - Charlie Munger's Last WARNING]
Haal ATH maar uit je hoofd :'(

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Altijd weer die verdomde communisten.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Alpina
  • Nu online

En oh ja; beperk je tot 3-4 goede investeringen i.p.v. diversificatie. Het lukt zelfs de beste beleggers niet om 20 goede te vinden en het is een illusie dat ze het allemaal redden. Een Bitcoin-maxi dus.

Die dino is gewoon Bitcoin aan het vergaren inderdaad 😎

@FriezNL dan zitten we in hetzelfde schuitje, hier over 2-4 weken de 2de. Een goede reden om een jaar 1,5 jaar wat minder met crypto bezig te zijn en dan weer eens te kijken hoe het er bij staat. Auto-invest loopt hier ook.

• vickypollard
anandus schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:09:
[...]
Altijd weer die verdomde communisten.
Onze beurs ☭

• Kol Nedra

aan ene kant denk ik dit ook wel, maar dat meer door de 2030 agenda.
Als je niks doet weet je dat het sowieso niet gaat gebeuren.

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BTFD schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:57:

[Afbeelding]
Name change naar BTFT dan maar?

• FriezNL
Alpina schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:23:
[...]

Die dino is gewoon Bitcoin aan het vergaren inderdaad 😎

@FriezNL dan zitten we in hetzelfde schuitje, hier over 2-4 weken de 2de. Een goede reden om een jaar 1,5 jaar wat minder met crypto bezig te zijn en dan weer eens te kijken hoe het er bij staat. Auto-invest loopt hier ook.
Alvast gefeliciteerd, zware tijden breken weer aan voor ons :) en laten we er vanuit gaan dat we over 1,5 jaar uit de bearmarket zijn en rond die tijd weer volledige nachten draaien. Maar vooral genieten de komende periode, gelukkig is er meer in het leven dan die gekke digitale muntjes.

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Eventjes zoeken waarom ik zoveel hoor over 'the fed' vandaag...

Federal Reserve Chair Jerome Powell is to testify on the economic outlook and recent monetary policy actions before the Joint Economic Committee, in Washington DC. The testimony is in two parts; the first is a prepared statement, then the committee conducts a question and answer session. The Q&A portion of the testimony can see heavy market volatility for the duration.

Gevonden! Vanavond om 19:00.

• Alpina
  • Nu online
FriezNL schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:40:
[...]

Alvast gefeliciteerd, zware tijden breken weer aan voor ons :) en laten we er vanuit gaan dat we over 1,5 jaar uit de bearmarket zijn en rond die tijd weer volledige nachten draaien. Maar vooral genieten de komende periode, gelukkig is er meer in het leven dan die gekke digitale muntjes.
Jij ook. En 100 procent mee eens 👊

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:08
NeoflexNL schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:57:
Even met betrekking tot de fees. Ik wil wat ETH en BTC van wat exchanges halen naar de ledger. De fees voor ETH zijn een stuk lager dan voor BTC.

Is het niet voordeliger om alles om te zetten naar ETH en dan in de Ledger Live weer een deel te swappen naar BTC?

Ongetwijfeld zijn er nog goedkopere opties, maar met de Nano S is de ruimte erg beperkt (alleen ETH en BTC apps geïnstalleerd).
Je zou moeten kijken wat de spread en/of fees zijn van het swappen op je ledger. Ik vermoed dat die niet lager zijn dan de directe fees of dat het erg afhangt van het tijdstip: voor wat betreft het swappen van de koers en de fees van verplaatsen van het tijdstip op de dag.
Kijk ook even wat de specifieke fees zijn op de exchanges die je gebruikt, die wijzigen nogal eens op tijd van dagen / weken (bijv. bij Bitvavo)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Kol Nedra
dit stukje bij 40:46
amen to that en zo waar!

nothing stops this train

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_hPKwVYjsFv23fNQMck5Rpsq_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QiVzyytpBCEFdF791I4jcsxC.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Tominatie
  • Niet online
Wie is dit? :+ 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jUP7N5S.png

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:15

YES

Moderator General Chat
Het hele SC topic als BTC -0,4% doet.

PANIEK

• ThoffeGast
Volgens mij zei hij vooral "don't get your hopes up", want de kans is klein dat je wat gaat verdienen. Meeste mensen moeten hun verwachtingen bijstellen, you are not smart enough (vrij vertaald :) )

• Tominatie
  • Niet online
Prepare yourself boisssssss
ETH $1200 test en BTC $22000 vandaag.

Very soon. Moon, lambo.

Kleine update over mijn CEL: staat echt fucking stabiel. Iets in de min maar van volatiliteit is geen sprake helaas. Wen short squeeze? of.. When rekt?
Pagina: 1 ... 117 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!