Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Op welk timeframe?DAMAGE schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:52:
@knakworst je gaat pas naar een short kijken als de trend aan het omkeren is. Dat is vooralsnog niet aan de orde. Dus kijk je verder omhoog.
Btc staat juist op dit niveau op uitbreek niveau naar de 22400$ jawel hoor de fameuze weekly ma200. Ofwel mis ik iets ofwel jullie.DAMAGE schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:52:
@knakworst je gaat pas naar een short kijken als de trend aan het omkeren is. Dat is vooralsnog niet aan de orde. Dus kijk je verder omhoog.
[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 21-06-2022 15:57 ]

Dat zijn een aantal levels waar je nu mee te maken hebt. Bijvoorbeeld de 21856 ik noem maar iets (en dit is geen hard level) Sure, je kunt shorts in plannen op de levels die er boven liggen die je wilt/moet zien te gainen. Daar kun je van af rejecten. En dus short waardig. Maar als de trend omhoog is ben je dan wel tegen de trend in aan het gaan. Dat is meestal niet wat je wilt doen. Je wilt met de huidige trend mee traden.
Dan kijk ik persoonlijk liever of we een level kunnen gainen en dan op een pullback een long nemen. Maar alles is nu een beetje afhankelijk van wat de beurzen doen in Amerika dus dat is ook iets om rekening mee te houden.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik.. maar verkopen doe ik het nietGioStyle schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:58:
Wie heeft nog meer BTC in de dip gekocht en denkt over verkopen, want we gaan vast wel weer lager?
Mochten we nog een keer richting de 16/17K gaan stop ik er nog wat extra fiat in
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 98% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-06-2022 16:00 ]
Dit doe ik ook maar, heb gelukkig mijn alts al maanden verkocht. Nu op lage niveaus af en toe wat BTC en ETH inslaan en een jaar (of 2) laten staan. Niet gek laten maken, kleine stapjes.sjorremans schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:59:
[...]
Ik.. maar verkopen doe ik het niet
Mochten we nog een keer richting de 16/17K gaan stop ik er nog wat extra fiat in
Tijd zijdelings en accumeleren tussen de 25-30K heb ik dan ook helemaal geen problemen mee
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat project is toch dood en begraven?
Blijft een bijzonder wereldje haha. Of mis ik iets?
the walking deadTominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:06:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe iets als CEL de laatste dagen meerdere honderden procenten omhoog is gegaan?
Power to the people.Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:06:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe iets als CEL de laatste dagen meerdere honderden procenten omhoog is gegaan?
Een gevalletje GME. Grote shorters uitroken.
Edit: heb er nog een nieuwsbericht van vandaag over gevonden. https://decrypt.co/103406...yle-short-squeeze-attempt
[ Voor 16% gewijzigd door Darrell op 21-06-2022 16:11 ]
Verwijderd
ja veel die dan precies die bodem willen,
koop gewoon nu al lekker in en koop er dan meer op 18, 16,13k etc , die paar procenten laten liggen is ook zo wat.
Je mist hopium icm naïviteit.Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:06:
Sommige shitcoins gaan sneller dood dan anderen. Ooit nog wat gehoord van Casper Network, Mina Protocol?Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:06:
Casper dood ja? Weet nog hoe ik ooit tegen beter weten probeerde te kopen om drie uur snachtsknakworst schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:31:
[...]
Sommige shitcoins gaan sneller dood dan anderen. Ooit nog wat gehoord van Casper Network, Mina Protocol?
oh ja MINA, heb een kleine fluff (lees: bagholder) op Kraken, maar wel dikke apy% 🤪👍knakworst schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:31:
[...]
Sommige shitcoins gaan sneller dood dan anderen. Ooit nog wat gehoord van Casper Network, Mina Protocol?
:strip_exif()/f/image/YyU2etYteMYFssXJIv8tdTl4.jpg?f=fotoalbum_large)
in een bullrun maak je fouten, in de bear leer je wat wel goed is 😉
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 21-06-2022 16:43 ]
nothing stops this train
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het is niet echt dood. Maar bagholder ben je wel als je ze hebt.mannowlahn schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:39:
[...]
Casper dood ja? Weet nog hoe ik ooit tegen beter weten probeerde te kopen om drie uur snachts
Wat is de 200MA op dit moment?Khaelos schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:44:
BTC schurkt nu tegen de 200ma op de hourly.. ben benieuwd of we die gaan doorbreken
Celr Bridge is een daadwerkelijk product wat gebruikt wordt. Celr is niet celsius, mocht je dat denken,Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:06:
Reken maar niet op een nieuwe ATH voor 2024. De halving is pas ergens in april 2024. Ik gok op 2024/2025.sjorremans schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:03:
[...]
Tijd zijdelings en accumeleren tussen de 25-30K heb ik dan ook helemaal geen problemen meeOm vervolgens ergens in 2023 weer nieuwe ATH's neer te zetten
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
CEL gaat omhoog omdat iedereen en z’n moeder de shorters wil uitroken! Vergeet dat ook daar belangen bij zitten. Zorg dat je geen baghouder wordt!JW04 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:49:
[...]
Celr Bridge is een daadwerkelijk product wat gebruikt wordt. Celr is niet celsius, mocht je dat denken,
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
is toch niet gek ?Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:06:
je kan niet uitbetalen, op sommige plekken waarschijnlijk nog wel kopen, waardoor het wel omhoog ga maar niet omlaag.
In de app is withdraw transfer etc nog steeds disabled
Ik kan het woord hourly niet meer lezen zonder de stem van A87 te horenKhaelos schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:44:
BTC schurkt nu tegen de 200ma op de hourly.. ben benieuwd of we die gaan doorbreken
Wie nied more deeta
Mijn CEL is nu +80% op mijn inleg waar ik op een bepaald moment -85% stond.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:52:
[...]
CEL gaat omhoog omdat iedereen en z’n moeder de shorters wil uitroken! Vergeet dat ook daar belangen bij zitten. Zorg dat je geen baghouder wordt!
Maar swap/withdrawal/transfer is onmogelijk gemaakt op Celsius, dus what do?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
https://www.buybitcoinworldwide.com/nl/bitcoin-clock/zwembroek schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:51:
[...]
Reken maar niet op een nieuwe ATH voor 2024. De halving is pas ergens in april 2024. Ik gok op 2024/2025.
Nog steeds +79% als je cspr optie 1 had bij de coinlist sale dus dat valt wel mee. Als je ze een jaar geleden op een exchange hebt gekocht ben je wel rekt ja.knakworst schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:44:
[...]
Het is niet echt dood. Maar bagholder ben je wel als je ze hebt.
Op Celsius kun je weinig doen. Meer oppassen als je het op Exchanges gaat kopen. De mensen die de shorters willen uitroken hebben ook een plan en rammen een keer op de verkoop knop.Th1x4nG schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:58:
[...]
Mijn CEL is nu +80% op mijn inleg waar ik op een bepaald moment -85% stond.
Maar swap/withdrawal/transfer is onmogelijk gemaakt op Celsius, dus what do?
Celsius zit nog muurvast in drijfzand.
Celr is iets anders als Cel(sius)Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:52:
[...]
CEL gaat omhoog omdat iedereen en z’n moeder de shorters wil uitroken! Vergeet dat ook daar belangen bij zitten. Zorg dat je geen baghouder wordt!
Ik had het over CEL toch
Je quote mij, ik hebt het over celr.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:03:
[...]
Ik had het over CEL toch, niet die andere shill coin hier
De CEL en CELR lopen door elkaar heen
CELR is inderdaad de bridge, wanneer $1?
Shillcoin? Dikke tech.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:03:
[...]
Ik had het over CEL toch, niet die andere shill coin hier
/insert jaapio in zn scootmobiel.jpeg
Next bullrun.
En 1 dollar is echt nog heeeeel pessimistisch.
Op 10 dollar voor het tastbare Celer staat mijn sell order.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Darrell schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:07:
[...]
Shillcoin? Dikke tech.
/insert jaapio in zn scootmobiel.jpeg
Je weet het is een bear market tot het opeens geen bear market meer blijkt te zijn geweest. De drop van 69k naar 66k , naar 60k, naar 55k. Dat was allemaal ' tijd voor een kleine correctie boys, laten we nu niet iedere dip een bear market noemen' en toen opeens was het onder de 50, onder de 40 etc en was het toch wel overduidelijk " al tijden!" een bearmarket.Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:06:
Just sayin
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Das gewoon een x100. Waarom heb ik dan nog Bitcoin?Vis schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:10:
[...]
Next bullrun.
Ownja voor dikke tech! Maar blijkbaar is CELR dikker, een Mercedes vergeleken met een Skoda.
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 17:13 ]
Verwijderd
Vis schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:10:
[...]
Next bullrun.
De held, Mo Dong
Als hij ooit een rugpull uitvoert vertrouw ik echt niemand meer in mijn leven.
Er zijn wel meer muntjes die een x100 hebben gedaan hoor, die nooit iets tastbaars hebben gepubliceerd.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:12:
[...]
Das gewoon een x100. Waarom heb ik dan nog Bitcoin?
Ownja voor dikke tech! Maar blijkbaar is CELR dikker, een Mercedes vergeleken met een Skoda.
HEX?Vis schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:18:
[...]
Er zijn wel meer muntjes die een x100 hebben gedaan hoor, die nooit iets tastbaars hebben gepubliceerd.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
Zei iemand Shiba?Vis schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:18:
[...]
Er zijn wel meer muntjes die een x100 hebben gedaan hoor, die nooit iets tastbaars hebben gepubliceerd.
Wat maakt de CELER bridge zoveel beter dan de 10 andere bridgen die er al zijn?Vis schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:18:
[...]
Had het idee dat vorig jaar Uniswap een soort eerste was. Daarna allerlei swaps voorbij zien komen waaronder de spookyswap en 1 met pannekoeken. Ik geloof best voor LT in een uniek goed product, niet in iets waar de keuze reuze is. Dan moet je net goed gokken.
Kom er net achter dat je bij Nexo ook cashback krijgt als je de ATM gebruikt!
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 17:25 ]
Ik stof mijn ' this didn't age well' meme vast af. Hoe lang moet ik klaar staan?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:25:
Get ready for da drop.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het erge is, wij laten gemakshalve geld op exchanges staan zelfs als Celsius opeens kapotstuk gaat. Ja, twee of drie slimmerds pompen alles op de Ledger. Mijn moeder kan bridgen. Maar ik denk dat als zij ooit aan de crypto gaat dat dat via Bitvavo is, niet via metamask van Fantom naar Moonbeam via Celer bridge het DeFi topic lezende.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:24:
[...]
Wat maakt de CELER bridge zoveel beter dan de 10 andere bridgen die er al zijn?
Had het idee dat vorig jaar Uniswap een soort eerste was. Daarna allerlei swaps voorbij zien komen waaronder de spookyswap en 1 met pannekoeken. Ik geloof best voor LT in een uniek goed product, niet in iets waar de keuze reuze is. Dan moet je net goed gokken.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:25:
Get ready for da drop.
Lol. Geld uit ATM, storten, naar Nexo, rinse and repeatColdcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:24:
[...]
Kom er net achter dat je bij Nexo ook cashback krijgt als je de ATM gebruikt!
Ik ben net expres bij een andere supermarkt dan de Jumbo 8 kratten bier gaan inleveren die ik voor een feestje had gekocht. Toch mooi cashback ontvangen op dat statiegeld en daarna 100% van het statiegeld terug gekregen in EUR (ipv dat het weer van nieuwe boodschappen bij de Jumbo wordt afgetrokken en ik daar cashback mis liep). Voelde ook als money machineknakworst schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:29:
[...]
Lol. Geld uit ATM, storten, naar Nexo, rinse and repeat
Ik gebruikte voor de eerste keer pas een bridge na een jaar Crypto toen ik meer begreep van alle netwerken.knakworst schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:27:
[...]
Het erge is, wij laten gemakshalve geld op exchanges staan zelfs als Celsius opeens kapotstuk gaat. Ja, twee of drie slimmerds pompen alles op de Ledger. Mijn moeder kan bridgen. Maar ik denk dat als zij ooit aan de crypto gaat dat dat via Bitvavo is, niet via metamask van Fantom naar Moonbeam via Celer bridge het DeFi topic lezende.
Je moet wel donders goed opletten en vaak handmatig de juiste coins toevoegen in MetaMask.
Ik zie daar nog geen massale adoptie op deze manier. Hoeveel mensen wisselen hier eur in usd om voor vakantie? Ook weinig, vaak het gemak van de CC.
In een bear-market is iedere euro een daalder waard!twit schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:31:
[...]
Ik ben net expres bij een andere supermarkt dan de Jumbo 8 kratten bier gaan inleveren die ik voor een feestje had gekocht. Toch mooi cashback ontvangen op dat statiegeld en daarna 100% van het statiegeld terug gekregen in EUR (ipv dat het weer van nieuwe boodschappen bij de Jumbo wordt afgetrokken en ik daar cashback mis liep). Voelde ook als money machine
Maar je bent wel omgereden en hebt extra brandstof verbruikt. Protip: na het betalen even bij de servicebalie je statiegeldbonnetje aftikkentwit schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:31:
[...]
Ik ben net expres bij een andere supermarkt dan de Jumbo 8 kratten bier gaan inleveren die ik voor een feestje had gekocht. Toch mooi cashback ontvangen op dat statiegeld en daarna 100% van het statiegeld terug gekregen in EUR (ipv dat het weer van nieuwe boodschappen bij de Jumbo wordt afgetrokken en ik daar cashback mis liep). Voelde ook als money machine
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Verwijderd
Goed album was dat, Hits with Mo DongMrMrq schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:31:
[...]
Ik blijf er ook vanaf, je weet wat ze zeggen zingen rappen
[Afbeelding]
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong
Pick it, pack it
Fire it up, come along
And take a hit with Mo Dong
Put the CEX down
Just for a second
Don't get me wrong
It's not a decentralised method
Inhale...
Exhale...
Just got some CELR in the mail
I like a trade or a big fat pump
But uncle Mo Dong
Is gettin' me stoned
I'm skill it
There's liquidity inside don't spill it
It smells like sh*tcoins on the carpet
Still it
Goes down smooth when I get a clean hit
Of the skunky, phunky, smelly CELR sh*t
Sing my song
Trade all night long
As I take hits with Mo Dong
Hits with Mo Dong y'all
knakworst schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:27:
[...]
Het erge is, wij laten gemakshalve geld op exchanges staan zelfs als Celsius opeens kapotstuk gaat. Ja, twee of drie slimmerds pompen alles op de Ledger. Mijn moeder kan bridgen. Maar ik denk dat als zij ooit aan de crypto gaat dat dat via Bitvavo is, niet via metamask van Fantom naar Moonbeam via Celer bridge het DeFi topic lezende.
De enige vraag is; zit 'ie ook short? Want dan kun je geld verdienen als je zo zeker weet dat de drop komt natuurlijk.twit schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:26:
[...]
Ik stof mijn ' this didn't age well' meme vast af. Hoe lang moet ik klaar staan?
Op naar de 6ct dan maar!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het idee achter cbridge is dat je je daar niet meer in hoeft te verdiepen en dit op de achtergrond allemaal automagisch gaat.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:31:
[...]
Ik gebruikte voor de eerste keer pas een bridge na een jaar Crypto toen ik meer begreep van alle netwerken.
Je moet wel donders goed opletten en vaak handmatig de juiste coins toevoegen in MetaMask.
Ik zie daar nog geen massale adoptie op deze manier. Hoeveel mensen wisselen hier eur in usd om voor vakantie? Ook weinig, vaak het gemak van de CC.
Verwijderd
Hahaha automagischDarrell schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:39:
[...]
Het idee achter cbridge is dat je je daar niet meer in hoeft te verdiepen en dit op de achtergrond allemaal automagisch gaat.
Fucking meme born right there.
Anyswap doet toch hetzelfde?Darrell schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:39:
[...]
Het idee achter cbridge is dat je je daar niet meer in hoeft te verdiepen en dit op de achtergrond allemaal automagisch gaat.
De laatste keer dat ik wilde bridgen moest dat vanaf cronos, juist dat support celer weer niet. Dunne tech mijnsziens.
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 17:49 ]
This time is different. Heet trouwens alweer een tijdje multichain.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 21-06-2022 17:51 ]
En meteen na jouw post gaat BRIDGE moon!
Toeval?
https://www.coingecko.com/en/coins/cross-chain-bridge
==
Hebben jullie wel eens van LEO gehoord? UNUS SED LEO?
Volgens de Market Cap op #16... volgens mij zit er nog teveel lucht in deze geitenbende.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 18:01 ]
Ik hoop het, mijn trade staat dik onder water 😆Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:25:
Get ready for da drop.
https://cointelegraph.com...from-ftx-amid-bear-marketNgangatar schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 10:19:
[...]
Eerst zien of dat daadwerkelijk zo zal zijn, zo ja, onder welke voorwaarden en dan het effect afwachten.
Dat is toch dat nummer van Douwe Bob?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:40:
[...]
Hahaha automagisch![]()
Fucking meme born right there.
Zero.
Daarom zullen non-custodial wallet apps zoals Argent ook de toekomst zijn en voor grotere adoptie zorgen i.p.v. direct transacties doen op de dApps van DeFi protocollen. Dat laatste is toch meer voor de power-user.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:31:
[...]
Ik gebruikte voor de eerste keer pas een bridge na een jaar Crypto toen ik meer begreep van alle netwerken.
Patience padawan.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:44:
[...]
Anyswap doet toch hetzelfde?
De laatste keer dat ik wilde bridgen moest dat vanaf cronos, juist dat support celer weer niet. Dunne tech mijnsziens.
Verwijderd
Als ik hier lees hoe vol enthousiasme en dromen iedereen hier nog steeds zit, is het slechts een kwestie van tijd.roflexx schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 18:32:
Waar blijft die 13k nou
Er moet nog een boel financieel levensgeluk vermorzeld worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 18:42:
[...]
Als ik hier lees hoe vol enthousiasme en dromen iedereen hier nog steeds zit, is het slechts een kwestie van tijd.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hopelijk kan Celsius haar zakken legen over de shorters (en pumpers) en daardoor wellicht het hoofd boven water houden.
De strijd tussen hedge funds en massa internet mensen.
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 19:06 ]
In dat kader zou ik misschien beter de 10% gain kunnen pakken, weer aan de sideline parkeren en wachten.
Maarja diamond hands💎✋ tot 2024.
Niet zo dramatisch hé.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 18:42:
[...]
Als ik hier lees hoe vol enthousiasme en dromen iedereen hier nog steeds zit, is het slechts een kwestie van tijd.
Ben zwaar aan het twijfelen hier, wel of niet de cupholder kit bestellen met de lambo
Is dat zo? Zitten die hedge funds dan short op Celcius of proberen ze de onderliggende posities te liquideren waardoor Celsius rekt gaat?Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:05:
Ik vermaak me wel weer heerlijk met de short-squeeze in Celsius. Er moeten toch een hoop hedge funds peentjes zitten te zweten nu.
Hopelijk kan Celsius haar zakken legen over de shorters (en pumpers) en daardoor wellicht het hoofd boven water houden.
De strijd tussen hedge funds en massa internet mensen.
met deze xBOO krijg je een mooie APR dat overtijd meer waar wordt als je deze dan weer naar BOO laat traden. Maar naast het krijgen van APR op je xBOO kun je ook kiezen naar een andere high tech muntje. Voor deze ronde heb ik gekozen voor TOMB. Mooie tech hoor, wat ik na TOMB ga kiezen weet ik nog niet, dat zien we over 54 dagen wel weer.
https://spooky.fi/#/pools
nothing stops this train
God, dat is het enige dat nog ontbreekt aan deze this time it is different cyclus. Een extra alt season speciaal voor de herpaderp coins.Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:05:
Het feit dat Shib, doge, andere shitcoins nog steeds zo hard moonen geeft aan dat de bearmarket nog maar net is begonnen.
Maktub
Zodra ik dit bij de Blokker hoor weet ik dat mass adoption nabij is.Kol Nedra schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:11:
DeFi kan mooi zijn hoor. Zo had ik FTM voor BOO getrade. Dit vervolgens laten converten naar xBOO (fixed).
met deze xBOO ….
@Jedi_Pimp , sta me toe…
[ Voor 20% gewijzigd door MrMrq op 21-06-2022 19:16 ]
Maktub
Volgens mij zijn er heel weinig CEL in vrije omloop en zitten de meeste vast in het Celsius netwerk. Daardoor is er weinig supply. Als er dan veel shorts lopen kan er een short squeeze ontstaan.BTC100K2021 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:06:
[...]
Is dat zo? Zitten die hedge funds dan short op Celcius of proberen ze de onderliggende posities te liquideren waardoor Celsius rekt gaat?
Als de massa de overige coins opkoopt zit je als shorter wel met een probleem. Celsius zelf kan natuurlijk gaan verkopen, dat helpt ze mee omdat de kans op overleving weer toeneemt.
Ik heb enkel wat Celsius doorgelezen, maar kan me voorstellen dat het zo gaat:
Hedgefunds > laten we Celsius kapot gaan shorten!
Hedgefunds > All in, het werkt!
Massa > alles verloren
Hedgefunds >
Massa > Laten we Celsius gaan opkopen! Dan moeten de shorters terugkopen
Hedgefunds >
Celsius > Ik kan CEL dumpen om mijn platform te redden
Massa > Celsius gaat weer open
Exchange Monkey Business - Here's what just happened
— CryptoCexual (@jamers2012) 21 juni 2022
At 06:30 UTC June 21 FTX halted trading on CEL token. CEL had rapidly ascended to $1.49. No trading occurred for 1 hour, no doubt to allow Short Sellers time to obtain more CEL from other exchanges. We can't stand for this. pic.twitter.com/BAZhrBDsFD
==
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 19:23 ]
Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:05:
Zero.
Twee keer fee kwijt en een nieuwe tel nodig.
Nu hou ik ze vast tot 2360!
Tominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:05:
Het feit dat Shib, doge, andere shitcoins nog steeds zo hard moonen geeft aan dat de bearmarket nog maar net is begonnen.
In dat kader zou ik misschien beter de 10% gain kunnen pakken, weer aan de sideline parkeren en wachten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UWARLNjXYU3OyAw5uBB7krIs.jpg?f=user_large)
Wat een waardeloze exchange is dat FTX eigenlijk. Loopt voortdurend vast bij mij. Kan m'n BTC niet eens verkopen.
21.650$ ongeveer
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
10% is toch een mooie winstTominatie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:05:
Een paar % van 150k is mooier dan 10% van 20k...Slux schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:28:
[...]
10% is toch een mooie winst, ik pak zelf maar een paar % elke keer in deze tijden
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als voorbeeld toen we een laatste keer naar de 48k gingen (laatste weken is het alleen maar doffe ellende).
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 21-06-2022 19:41 ]
Alts dalen over het algemeen sneller en stijgen over het algemeen ook weer sneller, vrij weinig met een dead cat bounce te maken.Coldcat schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:36:
Ik ben maar een beginner in Crypto. Echter valt me altijd op dat als de Alts harder gaan dan BTC dat het een dead cat is. Als BTC het voortouw neemt dan schiet die vaak wel langer door. Aangezien de Alts nu het snelst oplogen (ook het meest gedaald) is een teken dat we vroeger of later weer een duik naar beneden gaan nemen.
Ik bedoel meer dat als er echt een sterk herstel is, dat je eerst BTC sterk ziet bouncen. En daarna de Alts meekomen. Als de alts harder gaan dan BTC initieel is er voor m'n gevoel altijd weinig kracht.Nopheros schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:41:
[...]
Alts dalen over het algemeen sneller en stijgen over het algemeen ook weer sneller, vrij weinig met een dead cat bounce te maken.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!