Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
HNT staat -16%.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:03:
HNT mensen. Get it while it’s cheap.
Houdt nu mijn PF omhoog.
Ik zou je PF even refreshen.
Ik wilde je niet het vervelende nieuws brengen. Sorry
Verwacht met CAPS. Van 18250 naar laten we zeggen 17500 is toch wel mooi meegenomen, aangezien het er niet op lijkt zoals ik aangaf met de slechte vooruitzichten dat we binnenkort langdurig omhoog gaan.Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:59:
[...]
Je verwacht niet dat het in de $16k regionen terecht zal komen, maar verkoopt nu wel op $18K?
Dat snap ik dan niet zo goed.
LOL staat daar "low risk" bijZe voegen wel iedere keer collateral toe:
https://maker.blockanalitica.com/vaults/WBTC-A/vaults/25977/
Komt dus helemaal in orde.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Puinhoop. Ook ik ga twijfelen om nog maar te pakken wat het nu nog waard is en tegen die 6 cent eindelijk weer een wholecoiner te worden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn eerste bearmarket, als ik het dan toch moet mee maken. Dan het liefst met jullie
UberLurker Departement #GG.
En dan maar goed ook, meteen helemaal de vernieling inSkrunsies schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:09:
Nou mijn crypto vriendjes,
Mijn eerste bearmarket, als ik het dan toch moet mee maken. Dan het liefst met jullie![]()
![]()
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Enige verklaring die ik kan geven: we gaan nog veel lager en dan gaan ook alle alts er achteraanRichh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:08:
BTC volledig naar de tering, ETH er achteraan, maar ondertussen daalt de dominance ook nog verder.
Puinhoop. Ook ik ga twijfelen om nog maar te pakken wat het nu nog waard is en tegen die 6 cent eindelijk weer een wholecoiner te worden.
Moet je nagaan wat een "army" er op dit moment ontstaat die gedurende de volgende bullrun moonboys kan neersabelen die aangeven dat het this time écht different is
Weer een hele generatie erbij die ervaart dat de prijs niet alleen maar blijft stijgen...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
love you bby, we gaan dit overlevenSkrunsies schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:09:
Nou mijn crypto vriendjes,
Mijn eerste bearmarket, als ik het dan toch moet mee maken. Dan het liefst met jullie![]()
![]()
Ik dacht ik koop nog wat op 18k iddSlux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:10:
Nou kom maar op met een kleine bounce
Slecht plan.
Want de fed en ecb boeit maar 1 ding: hoe krijgen we controle over inflatie. Dat alles daarvoor stuk gaat omdat ze hun eigen gereedschapskist hebben gesaboteerd en niks impact lijkt te hebben op de inflatie hebben ze nog niet door. Nee dat ligt dan aan externe invloeden. En als dat kwartje valt staat de hele economie op een boom/bust momentje.
[ Voor 32% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-06-2022 22:12 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Probleem is, zolang die alts niet gaan hebben we de bodem nog steeds niet bereikt.BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:10:
[...]
Enige verklaring die ik kan geven: we gaan nog veel lager en dan gaan ook alle alts er achteraan
Ik wil Saylor nog meemaken bij een traditionele drop van 6 naar 3k. Haal die pleister er dan maar helemaal af.Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:11:
Gaat lekker vlot zo, let's get it over with. Hup, 13-14k aantikken, inkopen en door naar de 288k!
Zo laag? Zijn gemiddelde zat toch laag in de 20k usd meen ik?BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:11:
Ik zeg het je, Saylor gaat gehunt worden met zijn margin call op 3.6K. Die tweets van hem werken als een rode lap op de short stieren.
Daarbij komend dat hun eigen aandeel ook keihard rekt gaat.
Sicko.
siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:12:
[...]
Zo laag? Zijn gemiddelde zat toch laag in de 20k usd meen ik?
MicroStrategy has a $205M term loan and needs to maintain $410M as collateral. $MSTR has 115,109 BTC that it can pledge. If the price of #BTC falls below $3,562 the company could post some other collateral. See slides 11-12 in Q1 2022 presentation. #HODLhttps://t.co/9WHsIB6Usx
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 10 mei 2022
Verwijderd
Alsof deze hele geitenbende allang in de sterren geschreven stond
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/39rb7qMMEWw4ajIfsogb8M3g.jpg?f=user_large)
Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen toch...
... Toch?
En over 3 jaar is hij een held, want hij stort geld bij, hodled gewoon even de hele bear door, koopt nog voor wat extra miljarden extra bij en op 288k heeft hij een x7 (ofzoiets) meegepakt, dikke legend.Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:13:
Broer Saylor en Microstrategy zien 4 miljard in rap tempo verdampen. Is nog maar zo’n 2 miljard.
Daarbij komend dat hun eigen aandeel ook keihard rekt gaat.
Sicko.
Zero.
Mmm ja okay. Dus hij heeft geleend, ik dacht dat ie btc met cash had gekocht. Naja, van mij mag men achter hem aangaan. Jammer dat we niet in the know zijn, wat men wilt bereiken.
Ja je begon zo goed. Damn.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:14:
Wel apart. De 17k babe is de babe waar het allemaal mee begon. Hierna begon de hele bullrun. En nu zijn we terug bij af.
Alsof deze hele geitenbende allang in de sterren geschreven stond![]()
[Afbeelding]
... Toch?
Dat is duidelijk. Crypto moet kapot. Met regelgeving lukt het niet dus dan maar zo.siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:15:
[...]
Mmm ja okay. Dus hij heeft geleend, ik dacht dat ie btc met cash had gekocht. Naja, van mij mag men achter hem aangaan. Jammer dat we niet in the know zijn, wat men wilt bereiken.
Zero.
Dan wickt ie op 3569 zodat iedereen adem kan halen en Saylor blij is niet Microstrategy in staat van faillissement aan te treffen. Shrimps hunten ja dat zie je vaker. Platforms en grote jongens is toch wel iets anders.
Hij heeft deels gekocht met cash (daarvan weer een deel uit eigen middelen maar ook via uitgifte van obligaties) en een deel van de BTC heeft hij vervolgens als onderpand vastgezet ter verkrijging van een lening van 200 miljoen (waar waarschijnlijk ook weer BTC mee is gekocht).siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:15:
[...]
Ja dan wel idd. Maar toch is hij erg roekeloos geweest. Hoe kun je nou starten op een inkoopprijs van 10K en dan eindigen op een gemiddelde entry van 30K. Hij heeft gewoon zoveel geld gebruikt om op de top, peak bullrun te kopen. Dit zelfs nog met geleend geld!Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:15:
[...]
En over 3 jaar is hij een held, want hij stort geld bij, hodled gewoon even de hele bear door, koopt nog voor wat extra miljarden extra bij en op 288k heeft hij een x7 (ofzoiets) meegepakt, dikke legend.
Wat een retard eigenlijk, one of us.
Je zou haast denken dat het werkt, check die groene spike! Nouja, deze keer werkt het heeeeeel kortVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:14:
Wel apart. De 17k babe is de babe waar het allemaal mee begon. Hierna begon de hele bullrun. En nu zijn we terug bij af.
Alsof deze hele geitenbende allang in de sterren geschreven stond![]()
[Afbeelding]
... Toch?
Ja die zijn er genoeg, alleen bezitten de grote jongens veel en veel meer en laten die het nou bepalen..ytr81 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:17:
Blijkbaar zijn er toch niet zoveel diehard "i will never sell my BTC" HODL'ers als men dacht.
Zero.
https://www.lookintobitco...llets-greater-than-1-btc/ytr81 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:17:
Blijkbaar zijn er toch niet zoveel diehard "i will never sell my BTC" HODL'ers als men dacht.
Staat op een ATH, dus valt fundamenteel best mee.
Damn, eigenlijk bizar dat zoiets kan. Maar dank voor de verduidelijking.BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:17:
[...]
Hij heeft deels gekocht met cash (daarvan weer een deel uit eigen middelen maar ook via uitgifte van obligaties) en een deel van de BTC heeft hij vervolgens als onderpand vastgezet ter verkrijging van een lening van 200 miljoen (waar waarschijnlijk ook weer BTC mee is gekocht).
Voor mijn gevoel zijn dit gewoon een paar grote Wallstreet partijen. Of ze handelen uit zichzelf omdat er zoveel idioten zijn die bij deze prijzen in de problemen komen. Of de overheid heeft gezegd, koste wat kost, BTC moet kapot.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:19:
[...]
Ja die zijn er genoeg, alleen bezitten de grote jongens veel en veel meer en laten die het nou bepalen..
Anders hadden we wel eerder een bounce gezien op eerdere niveaus. Geen enkel herstel omhoog echt sinds het begin van de drop van 48k.
Mwoa, niet alsof banken of wie dan ook in de macht die bang hoeft te zijn van crypto.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:16:
[...]
Dat is duidelijk. Crypto moet kapot. Met regelgeving lukt het niet dus dan maar zo.
Luna was gewoon lucht. Wat er nu gebeurd, i don't know, wellicht reactie op de renteverhogingen, maar dan nog. Genoeg FUD in de lucht om te dumpen en weer goedkoop in te kopen. Lekker niks doen tot december en kijken of er een goede bodem gevormd heeft. Tot die tijd is het mesjes vangen.
Verwijderd
En een top op 69k hahaha.
Meer kun je ook eigenlijk niet wensen.
Ik ga nog lekker even Peaky Blinders kijken, morgen weer een dag. Sterkte allemaal!
[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 18-06-2022 22:22 ]
Dat weten we helemaal nietytr81 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:17:
Want er wil eigenlijk nu helemaal niemand kopen natuurlijk.
Er kunnen heel veel diehards blijven holden terwijl dan toch dit gebeurd.
Dat is zeker wat er nu gaande is. Maar met een zwalkende ECB vs inflatie + behoud van de euro houdt het niet op bij enkel volatiele risk on assets. Dit is nog maar het begin.vickypollard schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:22:
Ik vind het leuk dat de complottheorieën weer komen kijken. Je zou ook gewoon kunnen stellen dat mensen en partijen van hun extreem volatiele risk assets afwillen en/of moeten.
Mogelijk achten veel mensen het idee dat BTC de inflatie hedge is nu definitief onzin.vickypollard schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:22:
Ik vind het leuk dat de complottheorieën weer komen kijken. Je zou ook gewoon kunnen stellen dat mensen en partijen van hun extreem volatiele risk assets afwillen en/of moeten.
Gek genoeg zou mij dat wel een soort van rust geven.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:18:
[...]
Zelfde schuitje zie ik.
Van mij de hele boel wel klappen nu. Pleur maar naar 0 zijn we er eindelijk klaar mee.
Het is erg naïef om te denken dat er geen manipulatie plaatsvindt. Dat heb je echt in iedere markt en nog veel meer in zo'n volatiele markt als crypto.vickypollard schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:22:
Zero.
Hij heeft een interessante visie en kan dit goed verwoorden maar is feitelijk ook greedy geworden door extreem veel vreemd vermogen aan te trekken om in (te) snel tempo bij te kunnen kopen. Het doel was in eerste instantie om de overtollige liquide middelen niet in USD aan te houden maar dit te investeren, toen is men bij BTC uitgekomen.siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:19:
[...]
Damn, eigenlijk bizar dat zoiets kan. Maar dank voor de verduidelijking.
Hij had nu in een zetel kunnen zitten met een lage GAK en rustig blijven DCA'en.
[ Voor 4% gewijzigd door hoevenpe op 18-06-2022 23:03 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gaat nog wat worden als zijn bedrijf nog verder door het putje gaat en de aandeelhouders hem dwingen hem tot verkoop om nog iets van het geld terug te krijgen.BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:17:
[...]
Hij heeft deels gekocht met cash (daarvan weer een deel uit eigen middelen maar ook via uitgifte van obligaties) en een deel van de BTC heeft hij vervolgens als onderpand vastgezet ter verkrijging van een lening van 200 miljoen (waar waarschijnlijk ook weer BTC mee is gekocht).
Zijn argumenten dat btc de hedge tegen alles zou zijn gaat ook niet echt meer op
Minimum was zojuist 897 dollar per ETH volgens Chainlink oracle.
6 cent soon. Flash crash. Be ready!hoevenpe schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:25:
Gaat wel hard nu, bodembeleid in zicht?
[ Voor 30% gewijzigd door Malarky op 18-06-2022 22:28 ]
Heeft reeds al 880 usd aangeraakt, toch?Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:25:
Als ETH onder de 895 dropped (volgens Chainlink oracle dan) dan volgt er nog 120 miljoen ETH aan liquidaties: https://twitter.com/Pentosh1/status/1538252830015889409
[...]
6 cent soon. Flash crash. Be ready!
Niet volgens het Chainlink oracle die is bepalend voor price settlement en liquidaties.
Bedankt voor deze extra inzichten! Interessant om wat meer van te zien.Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:25:
Als ETH onder de 895 dropped (volgens Chainlink oracle dan) dan volgt er nog 120 miljoen dollar aan ETH liquidaties: https://twitter.com/Pentosh1/status/1538252830015889409
[...]
Je kan dit niet vergelijken met eerdere bearmarkets.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 18-06-2022 22:33 ]
Zero.
Bitcoin is ten dode opgeschreven dan?Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:32:
Al die partijen die nu omvallen komen nooit meer terug. Al die mensen die rekt gaan en nu met dik verlies verkopen komen nooit meer terug. Je hebt deze mensen en partijen nodig om ooit weer op een redelijk niveau, laat staan ath te komen, dat gaat niet meer gebeuren.
Nee joh, gewoon wat nieuwe partijen en mensen nodig
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hebzucht zal diezelfde groep (en anderen) weer terug lokken in de markt op het voor hun wederom verkeerde momentPelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:32:
Al die partijen die nu omvallen komen nooit meer terug. Al die mensen die rekt gaan en nu met dik verlies verkopen komen nooit meer terug. Je hebt deze mensen en partijen nodig om ooit weer op een redelijk niveau, laat staan ath te komen, dat gaat niet meer gebeuren.
Tot het niet meer zo is.DAMAGE schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:34:
@Pelox Er komen altijd weer nieuwe mensen die rekt gaan Pelox. Zo gaat het elke keer opnieuw.
Zero.
Roulette begint elke keer opnieuw
En meer van dat soort uitspraken
Edit: wat ik ermee wil zeggen is; Zoveel mensen zaten er eigenlijk nog helemaal niet in Crypto. Het kan nog veel groter. We zijn er nog lang niet. En dit helpt allemaal niet mee. Eens. Maar het is altijd weer goed gekomen. Ik twijfel er niet aan dat het nu ook weer zo zal zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door DAMAGE op 18-06-2022 22:38 ]
mijn verwachting in 2026:
1. ADA
2. BNB
3. BTC
4. DOT
5. BIFI
het zijn rare tijden, alles is mogelijk, what a time to be alive!!
nothing stops this train
Het enige wat anders is tov vorige bearsPelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:32:
We gaan nu economisch over in stagflatie, een recessie of depressie. Vorige crypto bears waren enkel in een economische uptrend.
Alle mensen die rekt gaan nu
Wat zeg je dan over alle ico's uit 2017
Daarbij blijft gelden:
Als we ooit weer 40k of zelfs 69k aantikken gaat dit gewoon weer op. Niemand had interesse tussen 10-20k, iedereen wil kopen terwijl de grootste stijging al geweest is.
De US elections komen ook er ook weer aan. Natuurlijk moet Biden en de FED nu iets doen om de inflatie/het koopkrachtverlies tegen te gaan voor de gemiddelde Amerikaan door nu de rente stapsgewiijs te verhogen. Daarmee vloeit kapitaal al een tijdje uit de markten.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:32:
Maar ze zullen dit waarschijnlijk ook weer niet te lang gaan doen, omdat een recessie (en alles wat hiermee gepaard gaat) minstens zo slecht is voor de populariteit.
Zodra de FED weer iets anders gaat zingen en de rente stabiel blijft of lager wordt zal het goedkope kapitaal weer voor een enorme injectie gaan zorgen en markten opblazen.
Maar die markten hebben meestal een nut. Crypto niet. Deze mening heb ik altijd al gehad trouwens, maar het spelletje is soms wel leuk.DAMAGE schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:36:
@Pelox Je doet net alsof Crypto op haar ATH groot was. De marketcap van de hele Crypto space vergeleken met andere markten was een peuleschillletje. Dat moet je goed onthouden.
Zero.
Nu is hij gehit toch? 892,54 heb ik in beeldMalarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:25:
Als ETH onder de 895 dropped (volgens Chainlink oracle dan) dan volgt er nog 120 miljoen dollar aan ETH liquidaties: https://twitter.com/Pentosh1/status/1538252830015889409
[...]
mijn verwachting in 2026:Kol Nedra schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:36:
welke gaat BTC flippen? sommige altjes gaan gewoon door!
mijn verwachting in 2026:
1. ADA
2. BNB
3. BTC
4. DOT
5. BIFI
het zijn rare tijden, alles is mogelijk, what a time to be alive!!
1. BITCONNECT
2. TERRA
3. LUNA
4. DOGE
5. CELSIUS
Of het is gewoon nog steeds een market cycle...Coldcat schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:21:
[...]
Voor mijn gevoel zijn dit gewoon een paar grote Wallstreet partijen. Of ze handelen uit zichzelf omdat er zoveel idioten zijn die bij deze prijzen in de problemen komen. Of de overheid heeft gezegd, koste wat kost, BTC moet kapot.
Anders hadden we wel eerder een bounce gezien op eerdere niveaus. Geen enkel herstel omhoog echt sinds het begin van de drop van 48k.
Onderschat de sell power niet van allemaal individuen die bang zijn voor nog lagere koersen. Men kijkt veel te snel naar whales, bedrijven, overheden, manipulatie, etc.
Je buurman, 69 kennissen, je schoonmoeder, die 144 collega's en dat ene neefje dat je al nooit hebt gemogen zijn op dit moment op de verkoop knop aan het drukken, niet de grote manipuleerders en het grote kwaad. Dezelfde mensen die hebben bijgedragen aan deze grote stijging...
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:36:
welke gaat BTC flippen?
- EUR
- USD
- TRY
- RUB
velen roepen maar dat BTC altijd weer terug gaat naar nieuwe ATH's en nooit meer onder de vorige ATH komt, vandaag is wel bewezen dat het niet altijd op gaat.
Blijft een leuk gok spelletje crypto.
Denk toch niet dat crypto enig invloed heeft op deze valutaRichh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:39:
[...]Alle alts zijn nog veel sterker gebaseerd op geleend geld, die gaan vanzelf mee, no worries
- EUR
- USD
- TRY
- RUB
Exact.Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:40:
Het is wachten op de next best thing en BTC is meteen niet meer interessant, kan morgen of over een decennia maar er zal een eind aan BTC komen dat is zeker![]()
velen roepen maar dat BTC altijd weer terug gaat naar nieuwe ATH's en nooit meer onder de vorige ATH komt, vandaag is wel bewezen dat het niet altijd op gaat.
Zero.
Nee, maar ze kunnen BTC wel inhalenytr81 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:40:
[...]
Denk toch niet dat crypto enig invloed heeft op deze valuta
leuk voorbeeld is bij de DOT.com bubble met Intel;Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:40:
Het is wachten op de next best thing en BTC is meteen niet meer interessant, kan morgen of over een decennia maar er zal een eind aan BTC komen dat is zeker![]()
:strip_exif()/f/image/dduDsGRge21YH8ApIdvLkblx.jpg?f=fotoalbum_large)
heeft de oude ATH nogsteeds niet verbroken.
maargoed als BTC over x aantal jaar weer de 50k aantikt bijv prima hoor, ik dca de komende maanden gewoon door 👍
nothing stops this train
Alles komt goed, het is maar een cycle. Ram die pleister eraf. En we kunnen straks weer rustig met DCA aan de gang.
En met een jaar of wat hebben we weer dikke gains.
We beginnen gewoon opnieuw
Niet te vergeten dat het voor de Chinezen onmogelijk is gemaakt om in crypto te handelen.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:32:
Door wie dan? "Ze"BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:11:
Ik zeg het je, Saylor gaat gehunt worden met zijn margin call op 3.6K. Die tweets van hem werken als een rode lap op de short stieren.
Het hoeft niet eens crypto te zijn hé, alles waar je makkelijk geleend geld in kan stoppen en greater fools je 'bezit' simpel kunnen overkopen, kan die positie innemen.Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:40:
Overigens denk ik niet dat BTC echt 'kapot' kan, er zullen altijd nerds blijven minen. Dat de waarde heel laag kan, zodat niemand meer een fuck geeft, dat kan natuurlijk best.
Ik geloof niet dat dit de normale cycle is.Skrunsies schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:45:
Moet ik nou Go***me als newbie de ervaren rotten er doorheen trekken. Kom op @Pelox we hebben je nodig!
Alles komt goed, het is maar een cycle. Ram die pleister eraf. En we kunnen straks weer rustig met DCA aan de gang.
En met een jaar of wat hebben we weer dikke gains.
We beginnen gewoon opnieuw![]()
[Afbeelding]
Zero.
Jij kan makkelijk praten met je XL-villa onder de brugSlux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:40:
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Precies, genoeg tijd om een bodem te zoekenThe Redman schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:49:
Iedereen doet alsof het nu al zo bloederig is maar Tether moet nog omvallen; MtGox moet nog uitbetalen; de rente moet nog omhoog en het is nog 2(!!) jaar tot de volgende block reward halving.
Maar als tether omvalt, poeh.
Aanvulling: De Dollar moet ook nog omvallen en de Oekraïne moet nog een oorlog winnen.The Redman schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:49:
Iedereen doet alsof het nu al zo bloederig is maar Tether moet nog omvallen; MtGox moet nog uitbetalen; de rente moet nog omhoog en het is nog 2(!!) jaar tot de volgende block reward halving.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h1pFHCckeAaiJ17TaG4iI4X2.webp?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ew1X4vyyl7UY17djdnTdVJwx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YLwf8Kk7PSj4EsqrpbLVuzzM.jpg?f=fotoalbum_large)