Zo 60k inmiddels verloren, zou bijna het restje wat nu nog over is gaan panic sellen, of verkopen en hopen dat het nog lager zal worden en dan terugkopen. 😬
Leg mij eens uit waarom saylor en musk zouden verkopen? Die kunnen toch ook zoiets hebben van de koersen gaan wel weer omhoog ?!
Crypto dagBurnerT schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:04:
Sjeuz kom even binnen om te kijken hoe het er voor staat. Op het eerste gezicht niet zo best![]()
Kan iemand de cryptodag in 1 of 2 woorden beschrijven?
Poeh ik zie het wel weer positiviteit spat er vanaf. Ik ga maar weer de slappe handjes van de huidige sellers opkopen.
Eigenlijk zouden die mannen gewoon voor de bevestiging moeten zeggen dat ze hun btc nog steeds hebben. Dan pumpt dat weer 2K en dan mss genoeg om volk te laten FOMO'en, zodat er een bounce komt. Iedereen zit nu aan de zijlijn lijkt het.roflexx schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:08:
Leg mij eens uit waarom saylor en musk zouden verkopen? Die kunnen toch ook zoiets hebben van de koersen gaan wel weer omhoog ?!
Edit: ideaal zou zijn als ze dat zouden doen om 23:00 UTC morgen, zodat de 200MA weekly close er toch nog boven gebeurt. Dat zou het zijn!!
[ Voor 13% gewijzigd door cooLopke op 18-06-2022 20:14 ]
sound moneyBurnerT schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:04:
Sjeuz kom even binnen om te kijken hoe het er voor staat. Op het eerste gezicht niet zo best![]()
Kan iemand de cryptodag in 1 of 2 woorden beschrijven?
nothing stops this train
Via coinglass heb je gecombineerde orderboeken.Wenapee schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:48:
[...]
Ik zie niet hoe je de muurtjes kan herkennen, maar in the comments werd er gesproken over "17.8k for next liquidation". Hoe zie je waar liquidaties zitten?
Zie: https://www.coinglass.com/merge/BTC-USD
Steam/Epic: Deurstopper
DAMAGE schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 18:45:
Even een grappige observatie van mijn hand: We zijn nu letterlijk goedkoop Bitcoins van de grote jongens in de problemen aan het kopen (ik doe dit wel tenminste), daar waar de grote jongens eerder de muntjes goedkoop van de weakhands hadden overgenomen. Ironisch wel.

Inderdaad waar. Diverse grote partijen die onder druk hebben moeten verkopen. Zo zie je maar, soms zijn miljoenen garnalen sterker dan één walvis.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zelfde schuitje zie ik.bones schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:08:
Zo 60k inmiddels verloren, zou bijna het restje wat nu nog over is gaan panic sellen, of verkopen en hopen dat het nog lager zal worden en dan terugkopen. 😬
Van mij de hele boel wel klappen nu. Pleur maar naar 0 zijn we er eindelijk klaar mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 18-06-2022 20:20 ]
Zero.
vriendjes zoals crabs zijn ook handig hoor met hun scherpe klauwen!Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:16:
[...]
[Afbeelding]
Inderdaad waar. Diverse grote partijen die onder druk hebben moeten verkopen. Zo zie je maar, soms zijn miljoenen garnalen sterker dan één walvis.
nothing stops this train
Met dit tempo verwacht ik volgende week al de 3k aan te tikken, zover zal het toch niet komen?
Hoop het stiekem wel.
Hoop het stiekem wel.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zat er net nog aan te denken: "Misschien kan ik mijn ETH weer terug kopen voor 150,- waar ik ze ooit voor weg heb gedaan...".. hmm.Vis schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:24:
Met dit tempo verwacht ik volgende week al de 3k aan te tikken, zover zal het toch niet komen?
Hoop het stiekem wel.
Y'24
Inderdaad! Aan mij zal het eveneens niet liggen. Hopsa, zojuist weer een mooi plukkie BTC erbij op ~€17,5k voor de langetermijnpotDAMAGE schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 18:45:
Even een grappige observatie van mijn hand: We zijn nu letterlijk goedkoop Bitcoins van de grote jongens in de problemen aan het kopen (ik doe dit wel tenminste), daar waar de grote jongens eerder de muntjes goedkoop van de weakhands hadden overgenomen. Ironisch wel.
Don't catch a falling knife?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
We gaan al de hele week hard naar benedenSjuul100 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:26:
18,4 ! Hard naar beneden nu!
Bizar om te zien dat juist BTC en ETH hard dalen tov de paar top alts.
Waarom nu kopen, over een week is het minder dan 12Ktoilet_paper schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:27:
[...]
Inderdaad! Aan mij zal het eveneens niet liggen. Hopsa, zojuist weer een mooi plukkie BTC erbij op ~€17,5k voor de langetermijnpot
En over 2 weken minder dan 1.2kSjuul100 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:31:
[...]
Waarom nu kopen, over een week is het minder dan 12K
Zero.
Het is nooit eerder gebeurd dat de bitcoin dominance zoooo hard dumpte in een downtrend. Dat betekent simpelweg dat er continue grote partijen enorme hoeveelheden btc en ook eth van de hand aan het doen zijn.
Het lastige is: niemand weet tot waar..
Maar wat ik mij dan afvraag verkopen ze met verlies of was hun aanschafprijs lager?Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:32:
Het is nooit eerder gebeurd dat de bitcoin dominance zoooo hard dumpte in een downtrend. Dat betekent simpelweg dat er continue grote partijen enorme hoeveelheden btc en ook eth van de hand aan het doen zijn.
Of btc gaat echt dood. Waarvoor btc bedoeld was is in ieder geval gefaald.Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:32:
Zero.
We verliezen zo'n 1.5-2k per dag. Ergens in de komende 9 dagen zou op dit tempo de bodem duidelijk moeten worden. Na 9 dagen is het 0.
O. Dat wist ik niet. Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen.Sjuul100 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:31:
[...]
Waarom nu kopen, over een week is het minder dan 12K
En ik zie het nog gebeuren ookHollovVpo1nt schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:36:
We verliezen zo'n 1.5-2k per dag. Ergens in de komende 9 dagen zou op dit tempo de bodem duidelijk moeten worden. Na 9 dagen is het 0.
Zero.
Ironisch genoeg kom ik net thuis van mijn werk; burgers flippen. Ja, dat doe ik nog steeds voor de leuk in het weekend een paar uurtjes.
Maar goed binnenkort moet ik dat maar fulltime gaan doen. Tantoe hard rekt.
Maar goed binnenkort moet ik dat maar fulltime gaan doen. Tantoe hard rekt.
Met 9 dagen dus eindelijk wholecoiner, of whale.HollovVpo1nt schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:36:
Verwijderd
I want all the Bitcoinsmerauder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:38:
[...]
Met 9 dagen dus eindelijk wholecoiner, of whale.
Je zit in dezelfde depri mood als ik zie ik
Verwijderd
Crypto is leuk voor ritjes van 500 naar 20k.
Van 20k naar 40k in een jaar (of twee) met alle risico's van dien is niet dat wat de grote jongens willen -denk ik- waarom dan nu btc kopen? Of ze kopen weer bij op 4k of niet.
Maar goed, mijn mening geen financieel advies 😬
Van 20k naar 40k in een jaar (of twee) met alle risico's van dien is niet dat wat de grote jongens willen -denk ik- waarom dan nu btc kopen? Of ze kopen weer bij op 4k of niet.
Maar goed, mijn mening geen financieel advies 😬
Verwijderd
Hoe zit. Ihlijk met de miners? Videokaarten peperduur, een kWh stroom 20 euro ofzo en dan krijg je voor je btc nog maar een pak melk. Daar is de lol straks ook wel van af
Ik heb mijn BTC's vorig jaar verkocht. Toen flink balend omdat de koers toen binnen een week fors hoger was, met "bewerende voorspellingen" dat de waarde tegen de jaarwisseling zeker de €90k tot zelfs mogelijk €100k zou moeten gaan bereiken. Nu blij dat ik ze vorig jaar goed heb verkocht, en wachtend tot het moment om weer toe te slaan om weer in te stappen.
Wat ik wel opmerkelijk vind is de grote hoeveelheid aan altcoins. Zijn er niet teveel altcoins waardoor de BTC-waarde ook verstoord raakt?
Wat ik wel opmerkelijk vind is de grote hoeveelheid aan altcoins. Zijn er niet teveel altcoins waardoor de BTC-waarde ook verstoord raakt?
Dat is zeker zo. Deze daling komt ook grotendeels door een enorme cascade aan ellende bij de altcoins waardoor ook veel Bitcoins verkocht moesten worden.Peer_76 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:45:
Ik heb mijn BTC's vorig jaar verkocht. Toen flink balend omdat de koers toen binnen een week fors hoger was, met "bewerende voorspellingen" dat de waarde tegen de jaarwisseling zeker de €90k tot zelfs mogelijk €100k zou moeten gaan bereiken. Nu blij dat ik ze vorig jaar goed heb verkocht, en wachtend tot het moment om weer toe te slaan om weer in te stappen.
O.a. Luna, Celsius nu... en nog veeeeeel meer.
“This time it’s different…”Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:48:
Naar mijn mening moet de altcoin markt nog keihard crashen, met een BTC.d van toch minimaal 60%.
Er zit nog zoveel lucht in de altcoin markt.
UberLurker Departement #GG.
Gaat niet gebeuren.Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:48:
Naar mijn mening moet de altcoin markt nog keihard crashen, met een BTC.d van toch minimaal 60%.
Er zit nog zoveel lucht in de altcoin markt.
Zero.
Weet iemand nog hoe groene candles er uit zien? Ben er een tijdje uit geweest, sinds een maandje weer actief, dat maakt dat de ik de laatste groene candle die ik gezien heb niet meer kan herinneren.
Verwijderd
Lol.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:44:
Hoe zit. Ihlijk met de miners? Videokaarten peperduur, een kWh stroom 20 euro ofzo en dan krijg je voor je btc nog maar een pak melk. Daar is de lol straks ook wel van af
Mijn ervaring is dat er steeds weer andere namen voorbij komen die als beste coin worden bestempeld. Virtuele eendagsvliegen? Persoonlijk blijf ik voornamelijk BTC in de gaten houden. De huidige energieprijzen (welke o.a. ook het delven van nieuwe coins onaantrekkelijker zal maken) lijkt mij ook wel een punt.
Dit lijkt me een prachtige bodem. Als je nu niet inkoopt, koop je nooit meer in. En is crypto niks voor jouw. Op 69K wil iedereen, en nu niemand.
Gaan we dieper? Vast!! Heel veel? Denk het niet.
Na zulke rode dagen weken maanden gaan we (hoop ik) groene raketjes zien!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nog 800€ eraf en ik overweeg wat bitcoin over te zetten in ETH.gaizka schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:54:
ETH onder de € 900, gaat hard
Verwijderd
Legendes zeggen dat de laatste groene candles zich hebben teruggetrokken in een grot, ergens diep in El-Salvador.Ypuh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:50:
Weet iemand nog hoe groene candles er uit zien? Ben er een tijdje uit geweest, sinds een maandje weer actief, dat maakt dat de ik de laatste groene candle die ik gezien heb niet meer kan herinneren.
Pas wanneer de fud is verdampt en de maan wederom gunstig staat zullen ze terugkeren.
(Vandaag all in gegaan, op 51K 100% uitgegaan en gaan traden. Op 36K en 30K 25% & 25% ingekocht. Nu de overige 50%. Als nu alles verdampt, heb ik 0 winst en 0 verlies. Wanneer gaan jullie inslaan???)PlanR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:54:
Dit lijkt me een prachtige bodem. Als je nu niet inkoopt, koop je nooit meer in. En is crypto niks voor jouw. Op 69K wil iedereen, en nu niemand.
Edit. Btc naar 0 is 0 winst en 0 verlies. Gas erop please.
Gaat dit jaren duren en duren, komt er maandelijks vers geld in. Dca.
[ Voor 10% gewijzigd door PlanR op 18-06-2022 20:58 ]
Dat is nog maar de helft van het begin van de maand.gaizka schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:54:
ETH onder de € 900, gaat hard
Vrijdag op 13kPlanR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:56:
[...]
(Vandaag all in gegaan, op 51K 100% uitgegaan en gaan traden. Op 36K en 30K 25% & 25% ingekocht. Nu de overige 50%. Als nu alles verdampt, heb ik 0 winst en 0 verlies. Wanneer gaan jullie inslaan???)
Verwijderd
Teveel shill YouTube kanalen bekeken?PlanR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:54:
Dat wordt al best vaak gezegd bij verschillend eorijs niveaus. Voorlopig blijft het kaartenhuis in elkaar donderen.PlanR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:54:
Dit lijkt me een prachtige bodem.
Euro ijs niveau?HollovVpo1nt schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:59:
[...]
Dat wordt al best vaak gezegd bij verschillend eorijs niveaus. Voorlopig blijft het kaartenhuis in elkaar donderen.
BTC waarde van €14k. En dan hopelijk snel weer laten stijgen naar €40k. Iets met hopen en dromen. Zodra het weer gaat stijgen zullen er ook weer meer in gaan stappen.PlanR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:56:
Wanneer gaan jullie inslaan???)
Niet meer.PlanR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:56:
[...]
(Vandaag all in gegaan, op 51K 100% uitgegaan en gaan traden. Op 36K en 30K 25% & 25% ingekocht. Nu de overige 50%. Als nu alles verdampt, heb ik 0 winst en 0 verlies. Wanneer gaan jullie inslaan???)
Zero.
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat we ongeveer 20k aan verschillende crypto coins hebben tegenwoordig.Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:32:
1. Persoonlijk mooie plukken verkocht op BTC @ 40k+. Dus weer langzaamaan aan 't inschalen;Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:42:
..waarom dan nu btc kopen? Of ze kopen weer bij op 4k of niet...
2. Persoonlijk geen zekerheid dat we naar 4k gaan;
3. Iets met DCA.
Kan je dat aub vertalen naar USD prijzen? Anders begrijp ik het niet.Peer_76 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:00:
[...]
BTC waarde van €14k. En dan hopelijk snel weer laten stijgen naar €40k. Iets met hopen en dromen. Zodra het weer gaat stijgen zullen er ook weer meer in gaan stappen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Gezien de warmte van vandaag zal ik het ruwweg op $15k houden. Uiteraard geef ik geen garantie dat dat een verstandige keuze zal zijnTaro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:07:
[...]
Kan je dat aub vertalen naar USD prijzen? Anders begrijp ik het niet.
Verwijderd
Op 8k, er kan nu nog van alles gebeuren en dat zint me niet, mocht die nu ineens naar 30k knallen is dat ook goed, dat zegt dan wat over het vertrouwen.
Nu instappen is mij teveel gokken op rood of zwart
Waarom niet nu, het gaat heel hard omlaag. Wat maakt 18K of 14K koers nou uit.Peer_76 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:00:
[...]
BTC waarde van €14k. En dan hopelijk snel weer laten stijgen naar €40k. Iets met hopen en dromen. Zodra het weer gaat stijgen zullen er ook weer meer in gaan stappen.
Ik ben net all-in gegaan. Zie wel.
Zit wat in!Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:10:
[...]
Op 8k, er kan nu nog van alles gebeuren en dat zint me niet, mocht die nu ineens naar 30k knallen is dat ook goed, dat zegt dan wat over het vertrouwen.
Nu instappen is mij teveel gokken op rood of zwart
Klopt, had de accountmanager van 3AC om gevraagd. Ze doen iets extra's voor de grotere klanten.xileS schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:19:
Trailing stop in de Binance app is dat nieuw? Nog nooit eerder gezien.
Mijn best presterendee altcoin op deze week is gewoon WOZX! Nooit gedacht dat die BTC in een bear zou verslaan!
Dit gaat de toekomst worden!
Dit gaat de toekomst worden!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb zo'n vermoeden dat wanneer BTC ineens een sprintje trekt, 5k of meer omhoog dat ie dan alle alts achter zich laat of dat die dan juist beginnen te bloeden.
Behalve ETH natuurlijk.. die volgt BTC dan.
Soon zullen we t meemaken.
Behalve ETH natuurlijk.. die volgt BTC dan.
Soon zullen we t meemaken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit is nou de bear market waar iedereen zo graag op hoopte.Don Guacamole schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:59:
Poehee, ik ben er klaar mee.
Ik log ff uit hoor, ik koop elke paar dagen de dip om de dag daarna te zien dat we weer 10% lager staan. Nu koop ik ff niks meer.
Op de dca na dan.
Sturen jullie even een berichtje als we op de bodem zitten? Ga ik dan weer bijkopen.
Leuk he.
Dat probleem lijkt inmiddels bijna uit de lucht.Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:07:
[...]
Kan je dat aub vertalen naar USD prijzen? Anders begrijp ik het niet.
Het hele zaakje wordt gewoon kapot geshort door de diepe zakken van wallstreet.
Waarom zit er een max qua prijs dat je in een Binance spot sell order kunt plaatsen? Mag dit maar maximaal X% afwijken van de huidige koers?
Stack Sats
Na LUNA/UST is nu Bitcoin en ETH aan de beurt, ze komen Michael Saylor pakken. Lifetime oppertunity voor Wallstreet om Bitcoins voor 1000 dollar in te slaan. Op het punt dat niemand durft te kopen en wij geen dry powder meer hebbenDarrell schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:37:
Het hele zaakje wordt gewoon kapot geshort door de diepe zakken van wallstreet.
Stel je voor dat dat is wat er gaande is......
Celcius liquidatie prijs ligt trouwens momenteel op 13.603: https://defiexplore.com/a...9853d780c6f516312b4a503b5
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 18-06-2022 21:42 ]
Ik ga wachten tot de 10k voor dat laatste koopje, we zakken toch ongestoord door
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat heb ik dus nog nooit gezienStovirpi schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:37:
Waarom zit er een max qua prijs dat je in een Binance spot sell order kunt plaatsen? Mag dit maar maximaal X% afwijken van de huidige koers?
Zou Pingo alweer ingeslagen hebben?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Geeft niks, zat er net aan te denken.
Voor je het weet sleuren we eerst weer 20000 omhoog, want waarom zou je de ruif in een keer leegtrekken terwijl je dat ook in 2 keer kunt doen.
XRP = trash
Ik vraag me altijd af wíe gaat er achter tent A of B aan? Gewoon tribal gedoe van rich guys.Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:44:
Celsius 24K btc liquidatieprijs ligt rond de 13.5K. Zou wat zijn
Ze voegen wel iedere keer collateral toe:Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:44:
Celsius 24K btc liquidatieprijs ligt rond de 13.5K. Zou wat zijn
https://maker.blockanalitica.com/vaults/WBTC-A/vaults/25977/
@Tominatie ETH volgt letterlijk exact de BTC koers.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
<bot>17k incoming!</bot>
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ze hebben 3x DAI terugbetaald, maar sinds 14 juni geen collateral meer toegevoegd. Al 4 dagen geen activiteit meer op de positie ik weet zeker dat ze daar aan het zweten zijn.Coldcat schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:46:
[...]
Ze voegen wel iedere keer collateral toe:
https://maker.blockanalitica.com/vaults/WBTC-A/vaults/25977/
Ze lenen dus 224 miljoen DAI stable coin met 24k aan Bitcoins aan collateral: https://debank.com/profil...9853d780c6f516312b4a503b5
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 18-06-2022 21:48 ]
Omdat ik niet zoals jij in de positie "Als nu alles verdampt, heb ik 0 winst en 0 verlies" zit. Als crypto noob sinds begin dit jaar bezig met een klein potje (ik houd me aan wat ik kan missen) heb ik in paniek, wat was het, 13 juni geloof ik, het gezeik met Luna alles wat ik had verkocht (nee ik had geen Luna). Gevolg: 20% van spaarvarken weg. De dagen daarna baalde ik als een stekker dat ik het gedaan had maar achteraf gezien blij... ik hou het maar op 'leergeld'.PlanR schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:10:
[...]
Waarom niet nu, het gaat heel hard omlaag. Wat maakt 18K of 14K koers nou uit.
Ik ben net all-in gegaan. Zie wel.
Aangezien het lijkt dat alle historische levels, logica en analyses overboord gegooid worden hou ik even pas op de plaats. Dan maar iets te laat en de dipperdedip missen. En als ik de raket mis als alles binnen een dag 400% gaat dan zij dat maar zo, wacht ik wel op de volgende beer.
Wat houdt een liquidatie precies in, feitelijk?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Een dikke rode candle, je stukken worden verkocht om de leningen af te lossen.NeoflexNL schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:48:
Verwijderd
Rektheid.NeoflexNL schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:48:
Dan ben je je inzet kwijt en jouw positie wordt aan opkopers verkocht.NeoflexNL schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:48:
Als ik het goed heb, bij MakerDAO dan, mag je een positie die bijna geliquideerd wordt opkopen/overnemen voor een aantrekkelijke prijs. Doet niemand dat, dan wordt de colleteral gedumpt (marketorder) op de market om de debt te kunnen afbetalen.NeoflexNL schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:48:
Binnen minuten gaat er weer een wallet met 1500 ETH geliquideerd worden: https://maker.blockanalitica.com/vaults/at-risk/ als je de wallet opent kun je zien wat de collateral (onderpand is - deze zal geliquideerd/verkocht worden) en wat er geleend is (dit dient te worden afbetaald)
[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 18-06-2022 21:53 ]
Verwijderd
Ze worden dus letterlijk gehunt.Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:50:
[...]
Als ik het goed heb, bij MakerDAO dan, mag je een positie die bijna geliquideerd wordt opkopen/overnemen voor een aantrekkelijke prijs. Doet niemand dat, dan wordt de colleteral gedumpt (marketorder) op de market om de debt te kunnen afbetalen.
Binnen minuten gaat er weer een wallet met 1500 ETH geliquideerd worden: https://maker.blockanalitica.com/vaults/at-risk/
Damn.
Die fucking A87 wist gewoon dingen.
Verwijderd
Solliciteren bij de McDonaldsNeoflexNL schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:48:
Ze timen het wss op 22:00u exactTaro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:47:
<bot>17k incoming!</bot>
In de verzekeringswereld heb je zoiets als het ‘waarborg fonds’, is er ook zoiets voor crypto? Heb pas in september weer voldoende fiat omhanden
Al hoe wel, op dit tempo krijg ik BTC bij de grote boodschappen
Al hoe wel, op dit tempo krijg ik BTC bij de grote boodschappen
UberLurker Departement #GG.
Toch maar weer verkocht, vooruitzicht komende weken is niet al te rooskleurig. Lijkt er daarom niet op dat $18k stand gaat houden. Vraag is wel wanneer en rond welke waarde de bodem is. Ik verwacht niet dat het in de $16k regionen terecht zal komen. Maar nu lijkt iedereen in paniek dus je weet maar nooit.
Een liquidatie gebeurt wanneer jouw positiewaarde onder een bepaalde ondergrens komt, waardoor de exchange besluit jouw gehele positie te verkopen (liquideren).NeoflexNL schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:48:
Als je spot koopt, gebeurt dit niet, want je leent immers niet van de exchange.
Als je met future contracten handelt, en je gebruikt leverage (hefboom) om je positie groter te maken door te lenen van de exchange, ga je de facto een lening en dus een terugbetaalverplichting aan.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
De angst dat whales geliquideerd gaan worden drukt enorm op de markt, niemand wil groots inslaan in de angst dat het straks /2 is.
De grap is dat ons belooft is 2 jaar lang dat deze keer alles anders zou zijn omdat de institutionele beleggers nu in Bitcoin zitten. Maar juist zij zijn de directe oorzaak dat we zo oversold kunnen raken en nog steeds volledig in paniek.
Institutionele beleggers en DeFi (hefbomen) zijn een vloek voor de cryptomarkt blijkt nu, totaal geen zegen.
De grap is dat ons belooft is 2 jaar lang dat deze keer alles anders zou zijn omdat de institutionele beleggers nu in Bitcoin zitten. Maar juist zij zijn de directe oorzaak dat we zo oversold kunnen raken en nog steeds volledig in paniek.
Institutionele beleggers en DeFi (hefbomen) zijn een vloek voor de cryptomarkt blijkt nu, totaal geen zegen.
Je verwacht niet dat het in de $16k regionen terecht zal komen, maar verkoopt nu wel op $18K?Wenapee schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:57:
Toch maar weer verkocht, vooruitzicht komende weken is niet al te rooskleurig. Lijkt er daarom niet op dat $18k stand gaat houden. Vraag is wel wanneer en rond welke waarde de bodem is. Ik verwacht niet dat het in de $16k regionen terecht zal komen. Maar nu lijkt iedereen in paniek dus je weet maar nooit.
Dat snap ik dan niet zo goed.
Ze?
[herhaling]
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Pa7dNWAZ1o1MSUsdgds9FwbW.webp?f=user_large)
[/herhaling]
Legend.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:52:
[...]
Ze worden dus letterlijk gehunt.
Damn.
Die fucking A87 wist gewoon dingen.
HNT mensen. Get it while it’s cheap.
Houdt nu mijn PF omhoog.
Houdt nu mijn PF omhoog.
Verwijderd
Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:59:
De angst dat whales geliquideerd gaan worden drukt enorm op de markt, niemand wil groots inslaan in de angst dat het straks /2 is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/7n7F5hh72rQyQJNfO7TBg958.png?f=user_large)