• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:25
Dan zou ik gewoon stoppen met kijken als ik jullie was. 8 was uiteindelijk ook niet verrassend en heel erg voorspelbaar. Zelf blijf ik gewoon kijken aangezien ik het wel kan hebben en weet dat dit de route is waar de makers op zijn gegaan. Men moet langzaam gaan toewerken naar het einde van de serie waarbij Mbenga weg is en anderen ook. Benieuwd hoe men dat gaat doen.

Want er komen toch maar 5 seizoenen?

Strava | AP | IP | AW | SM

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:18
Webgnome schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 11:11:
Dan zou ik gewoon stoppen met kijken als ik jullie was. 8 was uiteindelijk ook niet verrassend en heel erg voorspelbaar. Zelf blijf ik gewoon kijken aangezien ik het wel kan hebben en weet dat dit de route is waar de makers op zijn gegaan. Men moet langzaam gaan toewerken naar het einde van de serie waarbij Mbenga weg is en anderen ook. Benieuwd hoe men dat gaat doen.

Want er komen toch maar 5 seizoenen?
Maar M'Benga gaat niet weg, hij blijft op de Enterprise, alleen niet meer als Chief Medical Officer. Of ze moeten het zo gaan schrijven dat hij eerst weg gaat, wordt vervangen door Piper en McCoy als CMO, en dan later weer terug komt als gewone arts.

De enigen die echt weg moeten zijn, zijn Pike, Una, La'an en Ortegas - als ze tenminste nog steeds willen uitkomen waar TOS begon. Al zou je in het geval van La'an en Ortegas misschien nog kunnen zeggen dat ze er nog steeds zijn, maar bij het begin van TOS gewoon niet in beeld waren ofzo.

scintillating

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:25
Ah ik wist niet dat M'Benga tot de originele crew behoorde. Nu ik het heb opgezocht herriner ik het weer. We gaan zien waar het heen gaat. Vind het overigens wel grappig dat mensen zitten te piepen over deze 'slechte' afleveringen. Je kunt ook eens kijken naar TOS, wat maar 3 seizoen had, naar de afleveringen daar. Daar zaten ook pareltjes tussen.

En ja, deze serie heeft maar 10 afleveringen per seizoen. So what..

[ Voor 50% gewijzigd door Webgnome op 15-09-2026 17:02 ]

Strava | AP | IP | AW | SM

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:49
Het voordeel is dat er wekelijks een aflevering is. En dat ik dan toch wel weer benieuwd ben of het een gewone, goede, aflevering wordt, ja of nee. Had ik dit moeten/kunnen bingen, had ik het waarschijnlijk afgezet en niet meer gekeken.
(Maar waarschijnlijk vorig seizoen dan al, met die musicalaflevering.)

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:16
N.a.v. het lipsync probleem bij aflevering 8 vanmorgen contact opgenomen met SkyShowtime.
Zojuist deze reactie ontvangen.
Onze excuses voor het synchronisatieprobleem in de content van Star Trek Strange New Worlds. Uw kijkervaring is belangrijk voor ons en we willen natuurlijk niet dat een technisch probleem ervoor zorgt dat u de aankoop misloopt.

We willen u laten weten dat het probleem al bekend is en dat ons team eraan werkt. We stellen uw geduld op prijs, aangezien ons team met prioriteit aan de oplossing van het probleem werkt.

Zodra het probleem is opgelost, zullen we u hiervan per e-mail op de hoogte stellen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt om het op te lossen. Zo lastig zou dat toch niet moeten zijn…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:52
PatrickC schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 19:59:
N.a.v. het lipsync probleem bij aflevering 8 vanmorgen contact opgenomen met SkyShowtime.
Zojuist deze reactie ontvangen.
[...]
Ben benieuwd hoe lang het duurt om het op te lossen. Zo lastig zou dat toch niet moeten zijn…
Of op een "andere" manier de serie kijken in 4K.
Een beetje Tweaker weet wel hoe.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS3.0.305.0.WNAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste