[Serie] Star Trek: Strange New Worlds

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:52
Carlos0_0 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 07:25:
Ah wat nieuws geleerd deze ochtend, er is dit jaar een star trek section 31 film uitgekomen 😋.
Nee hoor, geen idee waar je het over hebt. Als zo'n film zou bestaan had ik 'm vast wel gezien.

Ik hoop wel dat het volgende seizoen iets beter wordt geschreven. Vooral de finale voelde voor mijn gevoel echt "dom" aan. Ik heb ook niets tegen comedy aflevering op zich, maar op een seizoen van tien afleveringen waren het er wel wat veel voor mijn gevoel.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:08

Wildfire

Joy to the world!

ErikT738 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:13:
[...]

Nee hoor, geen idee waar je het over hebt. Als zo'n film zou bestaan had ik 'm vast wel gezien.

Ik hoop wel dat het volgende seizoen iets beter wordt geschreven. Vooral de finale voelde voor mijn gevoel echt "dom" aan. Ik heb ook niets tegen comedy aflevering op zich, maar op een seizoen van tien afleveringen waren het er wel wat veel voor mijn gevoel.
Er komt ook nog een "puppet" aflevering. Binnen de mythologie van een serie als bijvoorbeeld Angel kun je dat prima verklaren, maar ik vraag me echt af hoe je dat met Star Trek gaat doen.

Een beetje humor is prima maar het mag met Strange New Worlds wel een tikje minder...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
ErikT738 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:13:
[...]

Ik heb geen idee waar jullie het dan over hebben, is section 31 een aflevering van het nieuwe seizoen ofzo ?.
Verder over de film

IMDb: Star Trek: Section 31 (2025)

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:52
Wildfire schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:16:
Er komt ook nog een "puppet" aflevering. Binnen de mythologie van een serie als bijvoorbeeld Angel kun je dat prima verklaren, maar ik vraag me echt af hoe je dat met Star Trek gaat doen.
Q did it, klaar. Of iemand is per ongeluk een ruimte-god geworden, dat gebeurt ook nog wel eens.

Ik kan dergelijke afleveringen best waarderen, maar als het om drie van de tien afleveringen gaat is het gewoon wat veel. Met meer afleveringen zou er ook meer ruimte zijn voor de meer experimentele afleveringen zoals die documentaire.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:08

Wildfire

Joy to the world!

Carlos0_0 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:40:
[...]

Ik heb geen idee waar jullie het dan over hebben, is section 31 een aflevering van het nieuwe seizoen ofzo ?.
Verder over de film

IMDb: Star Trek: Section 31 (2025)
Ik denk dat @ErikT738 de zin "Nee hoor, geen idee waar je het over hebt. Als zo'n film zou bestaan had ik 'm vast wel gezien." als een grapje bedoelde en dat wat hem betreft de Section 31 film niet bestaat omdat 'ie deze zo slecht vindt. :)

ErikT738 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:26:
[...]

Q did it, klaar. Of iemand is per ongeluk een ruimte-god geworden, dat gebeurt ook nog wel eens.
Maar zelfs dan vind ik dat 'puppets' niet echt in reguliere Star Trek passen.

We zullen het in het volgende seizoen wel zien wat voor in-universe plausibele reden ze verzonnen hebben. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Wildfire op 24-09-2025 11:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wildfire schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:16:
[...]

Een beetje humor is prima maar het mag met Strange New Worlds wel een tikje minder...
You're a bloody puppet! IMDb: "Angel" Smile Time (TV Episode 2004)_O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste