Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 76 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:33
Er zijn sinds vandaag 5 nieuwe perks te kiezen:
- Esso
- Vodafone
- basic fit
- Continente
- Galp

Waarvan ik van de laatste 2 nog nooit gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:17

Ypho

Allround Nerd

cooLopke schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:38:
- Esso
- Vodafone
- basic fit
- Continente
- Galp

Ik las ergens dat dit Portugese bedrijven zijn. Voor ons niet heel zinvol denk ik :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21:57
cooLopke schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:38:
- Esso
- Vodafone
- basic fit
- Continente
- Galp

Dankjewel, zou leuk kunnen zijn!
Maar is het mogelijk een Vodafone-abonnement met Visa te betalen? (Ik dacht alleen met bankrekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:36
Biowaste schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 15:34:
Als ik het goed heb zijn de bonus drie maanden premium subscription rebate afgelopen na de betaling voor volgende maand.

Mijn spending cap is al hoog genoeg vanwege de 10K bonus, dus zat er aan te denken om mijn subscription te verlagen. Met de (veelal) veranderende regels, toch even een check;
Weet iemand hier of ik zonder verlies van enige benefits (excl. 1perk) mijn premium naar everyday kan omzetten?
De 3 maanden bonus zijn al voorbij toch?
Ik heb de bonus van januari, februari en maart al iig. En ben zojuist gedowngrade naar Everyday

[ Voor 3% gewijzigd door ElPensador op 31-03-2024 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:37
Basic fit is leuk bedacht. Maar hier in NL alleen met automatische incasso te betalen. Alleen als die mislukt kan het wel met een debit card betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:03
CHRlS schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:25:
Basic fit is leuk bedacht. Maar hier in NL alleen met automatische incasso te betalen. Alleen als die mislukt kan het wel met een debit card betalen.
Aan de deur bij de kiosk kan je een dagpas kopen. volgensmij kan dit wel gewoon per pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 21:21
Iemand ook last van dat ze geen geld kunnen overmaken? Ik kon eerst wel overmaken vandaag, maar nu krijg ik de melding dat de bank gegunstigde niet bereikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Globalcitizen schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:15:
[...]

Dankjewel, zou leuk kunnen zijn!
Maar is het mogelijk een Vodafone-abonnement met Visa te betalen? (Ik dacht alleen met bankrekening)
Als de incasso niet lukt, krijg je een herinnering die je kan betalen met de cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 23:18
Space12345 schreef op maandag 1 april 2024 @ 08:31:
Iemand ook last van dat ze geen geld kunnen overmaken? Ik kon eerst wel overmaken vandaag, maar nu krijg ik de melding dat de bank gegunstigde niet bereikbaar is?
Ik heb hier ook last van. ABN zegt "Maximale verwerkingstijd bereikt".

edit: het is bij mij nu wel gelukt

[ Voor 5% gewijzigd door pl0xs op 01-04-2024 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
Top, bij mij nu ook! Het lag dus waarschijnlijk bij Modular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ypho schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:39:
Ik las ergens dat dit Portugese bedrijven zijn. Voor ons niet heel zinvol denk ik :)
Snap dat ze in bepaalde landen (waar ze enigszins leuke gebruikersaantallen hebben?) de boel aantrekkelijker maken, las op Reddit al dat the Nordics echt zoiets hebben van: uh en wij dan. Kip ei-verhaal. Ook gaan ze niet echt voor waar de meeste stemmen voor waren uitgedeeld, dus het blijft een beetje random bingo. Nogmaals: kom maar op met die stacking ipv nog meer losse perks :9

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Mijn virtuele kaart via Google Wallet declined bij eerste gebruik. Kaart is niet bevroren en er is voldoende saldo. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVWCOtfWwLU949GvuU_3eZ69WXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ih00ZyzHZJuYoj7xOuqvt4UF.jpg?f=fotoalbum_large
Hoe kan je zien wat de reden is voor het fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Gaat weer lekker met de plu die onder de 5 euro is gedoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:23

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:17:
Gaat weer lekker met de plu die onder de 5 euro is gedoken
Wat is je persoonlijke verwachting van een degen coin die iedereen gratis in zijn handen gedrukt krijgt en periodiek verkoopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:02
Even voor de zekerheid, als crypto-leek:
Ik heb een paar Plu gekocht op Kucoin, en ik wil deze op Metamask zetten zodat ze zichtbaar zijn voor Plutus, en ik in een hogere Reward level val:
Ik heb Metamask, ik heb deze gekoppeld met Plutus.

Op https://portfolio.metamask.io/ zit in de linker balk de optie "Send & Receive"; daarin kan ik kiezen voor "Receive" en het adres kopiëren.
Kan ik nu gewoon in Kucoin kiezen voor "Cryptovaluta opnemen", netwerk "ERC20", en het "Receive" adres van Metamask plakken?

(Ik ben ergens een beetje bang dat m'n tokens ergens in Crypto-limbo verdwijnen :D)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:29
RikTW schreef op donderdag 4 april 2024 @ 11:43:
Even voor de zekerheid, als crypto-leek:
Ik heb een paar Plu gekocht op Kucoin, en ik wil deze op Metamask zetten zodat ze zichtbaar zijn voor Plutus, en ik in een hogere Reward level val:
Ik heb Metamask, ik heb deze gekoppeld met Plutus.

Op https://portfolio.metamask.io/ zit in de linker balk de optie "Send & Receive"; daarin kan ik kiezen voor "Receive" en het adres kopiëren.
Kan ik nu gewoon in Kucoin kiezen voor "Cryptovaluta opnemen", netwerk "ERC20", en het "Receive" adres van Metamask plakken?

(Ik ben ergens een beetje bang dat m'n tokens ergens in Crypto-limbo verdwijnen :D)
hehe lekker gevoel is dat maar ja in de basis klopt dat allemaal. Wel even opletten met kucoin ze gaan mogelijk in een rechtszaak betrokken worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44
@knakworst Gelukkig is de uitgifte wat gestabiliseerd. Komt dat door de difficulty adjustment of ook door de 25 euro withdrawal kosten? Als het 9000 PLU per dag blijft, hebben we nog 13.9M/9k/365= 4 jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NpxeEM886kzUnQ6ifUbKjS4sxM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KOkXNOfPdF62TUsGQXtAewqJ.png?f=user_large

Blockchain adressen:

Pluton rewards pool: Totaal 20M nog niet in circulatie ~13.9M. Plutus maakt elke ~4.5 maand 0.5M Plu over naar de "Vault": https://etherscan.io/toke...9b0bda7702#tokenAnalytics

"Vault" (Gebruikt in bovenstaande grafiek). Plutus maakt van deze wallet elke 3 dagen ~20k over na de withdrawal wallet: https://etherscan.io/toke...69404e2aa9af36bdb002c699f

Withdrawal wallet naar jou metamask: https://etherscan.io/toke...4643ef32a2ab285be89ce1fcd

[ Voor 8% gewijzigd door enermax op 04-04-2024 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:31:
[...]

Wat is je persoonlijke verwachting van een degen coin die iedereen gratis in zijn handen gedrukt krijgt en periodiek verkoopt :?
Ik heb er serieus voor betaald om een rewardlevel te kopen en betaal er maandelijjs 19,99 euro voor. Dus nee, niet gratis.
En als je maandelijks niks betaalt kun je ook niks met plutus. Dat was vroeger. Misschien even updaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:35:
[...]

Ik heb er serieus voor betaald om een rewardlevel te kopen en betaal er maandelijjs 19,99 euro voor.
Ik refereer aan de PLU. Het abonnement is voor de helpdeskkosten, compliance, kaarten, development, betalingsverkeer. Ook krijg je nog 3 perks te krijgen met 30 euro aan PLU. Een voor alle andere PLU die je ontvangt betaal je ook niets. Dus de PLU koers stijgt niet van jouw abonnement. Die stijgt alleen als mensen PLU kopen om een reward level omhoog te gaan. Naarmate er meer PLU al zijn uitgegeven wordt dat steeds minder interessant, mensen begrijpen dat steeds beter na het CRO debacle. Gevolg is een dalende koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb een refund gekregen van een dubbele transactie (Curve probleem van afgelopen week) maar mijn saldo is niet bijgewerkt. Anderen hier ook last van?

edit: op Reddit gelezen dat je in dat geval een top-up moet doen. Zojuist gedaan, saldo is nu correct.

[ Voor 38% gewijzigd door Bananeman op 06-04-2024 11:29 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@knakworst Inderdaad en met gemiddeld 9k Plu (~45.000 euro) per dag richting de blockchain verdwijnt er ook een groot deel van die Plu naar Kucoin/Coinbase in de verkoop. Ik schrijf vrij positief hier omdat ik Plutus nog wat langer wil gebruiken. Hint: met 25 euro withdrawal fee gaat maar een klein deel van de plu rewards richting de blockchain.

[ Voor 38% gewijzigd door enermax op 06-04-2024 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 11:02:
@knakworst Inderdaad en met gemiddeld 9k Plu (~45.000 euro) per dag richting de blockchain verdwijnt er ook een groot deel van die Plu naar Kucoin/Coinbase in de verkoop. Ik schrijf vrij positief hier omdat ik Plutus nog wat langer wil gebruiken. Hint: met 25 euro withdrawal feel gaat maar een klein deel van de plu rewards richting de blockchain.
Ik heb zelf ook nog een 500 PLU in staking en een black metal card tegoed waar ik 1500 euro voor heb neergeteld, en ik verwacht dat ik er voorlopig ook nog wel geld uit kan halen. Ik verwacht alleen wel dat de koers per jaareinde 2 dollar is. Alles hoger is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@knakworst Met een koers van 2, zakt je stake waarde met 1500 euro. Veel uitgeven dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 11:16:
@knakworst Met een koers van 2, zakt je stake waarde met 1500 euro. Veel uitgeven dus ;)
Die hele stake waarde heb ik met trades terugverdiend en in mijn hoofd al afgeschreven, nu blijf ik gewoon lekker doorharken zodat ik zelf geen CDC 2.0 doormaak. Als die metal card komt en ik heb een jaar lang 8 perks maal 50 euro ben ik blij. Moet niet Plutus door hun PLU heen zijn, we hebben gezien hoe snel het bij Hi mis kan gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:11:
[...]

Ik refereer aan de PLU. Het abonnement is voor de helpdeskkosten, compliance, kaarten, development, betalingsverkeer. Ook krijg je nog 3 perks te krijgen met 30 euro aan PLU. Een voor alle andere PLU die je ontvangt betaal je ook niets. Dus de PLU koers stijgt niet van jouw abonnement. Die stijgt alleen als mensen PLU kopen om een reward level omhoog te gaan. Naarmate er meer PLU al zijn uitgegeven wordt dat steeds minder interessant, mensen begrijpen dat steeds beter na het CRO debacle. Gevolg is een dalende koers.
Ik heb afgelopen jaar behoorlijk wat aankopen gedaan met de kaart. Ik heb mijn inzet maar net eruit kunnen halen. Dus dat zegt wel wat

[ Voor 3% gewijzigd door MTT op 09-04-2024 02:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:58
Globalcitizen schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:13:
[...]
Ik kijk ook uit naar de Trade Republic card met "Saveback"
Nu Vattenfall door Plutus wordt uitgesloten voor cashback, ben ik deze maand maar voor die Saveback gegaan; één procent is nog altijd leuker dan géén procent :Y
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27LxiITUTNDPWHmfZeznvQ3m6CQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A8vtttaHqU09VvY0fHilDxzZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:25

Rouwette

Rouwette.com

nobleone schreef op woensdag 10 april 2024 @ 03:48:
[...]

Nu Vattenfall door Plutus wordt uitgesloten voor cashback, ben ik deze maand maar voor die Saveback gegaan; één procent is nog altijd leuker dan géén procent :Y
[Afbeelding]
Klinkt leuk ja maja 1% gaat naar obligaties en EFT ook moet je 50 euro per maand investeren. Hoe vaak kun je het eruit krijgen?

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:58
Tja, dát hangt helemaal van de koers van whatever ETF of aandeel je als Saveback doel hebt geselecteerd.
Deze S&P500 steeg tot nu toe gestaag (+27,62% in de laatste 12 maanden; +86,74% in de afgelopen 5 jaar) maar je kunt ook gokken op bijv. dit cacao trackertje met z'n +490,83% stijging sinds januari (+1.149,41% de afgelopen 12 maanden zelfs).

De tijd zal 't leren maar tot nu toe vind ik het leuker klinken dan Plutus die Vattenfall uitsluit en een belachelijk hoge fee rekent als je PLU opneemt🤞🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16:35
Ik krijg hier net een mailtje binnen dat Apple Pay eigenlijk alleen voor testen was en dat dit vanaf maandag niet meer werkt totdat het officieel weer live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
We hope this message finds you well. We are reaching out to provide an update regarding the Apple Pay activation for your Plutus Card.

Apple Pay remains in the testing phase and is not yet intended for usage. Although there was no official announcement from Plutus, we understand that you may have discovered this functionality and connected your Plutus Card to Apple Pay. Apple Pay functionality will therefore be disabled for your Plutus Card on
Monday until all necessary procedures have been met.

Rest assured, we will keep you well informed about the status of Apple Pay functionality and timelines once available. In the meantime, physical Plutus Cards remain available for your use and can be ordered by heading to the Plutus App → Cards Tab → Order Physical Card. Additional instructions available here.

If you have any questions or need further assistance, please open a support ticket here and we'll be happy to help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:25

Rouwette

Rouwette.com

Wausser90 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 17:14:
Ik krijg hier net een mailtje binnen dat Apple Pay eigenlijk alleen voor testen was en dat dit vanaf maandag niet meer werkt totdat het officieel weer live gaat.
Die heb ik ook gekregen. Curve maar weer als standaard ingesteld.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:29
Vind het toch even het vermelden waard dat ik vandaag een uitstekende ervaring heb gehad met Plutus support. Ik had een perk niet ontvangen vorige week. Vanmorgen aangemeld met bewijs middels screenshot van zowel mijn Curve als Plutus app en tot mijn verbazing zojuist opgelost.

Reactie tijd van een halve dag. Daar kunnen ze bij Curve nog wat van leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

glatuin schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:24:
Vind het toch even het vermelden waard dat ik vandaag een uitstekende ervaring heb gehad met Plutus support. Ik had een perk niet ontvangen vorige week. Vanmorgen aangemeld met bewijs middels screenshot van zowel mijn Curve als Plutus app en tot mijn verbazing zojuist opgelost.

Reactie tijd van een halve dag. Daar kunnen ze bij Curve nog wat van leren.
Ja ze hebben natuurlijk steeds minder klanten en Danial had aangegeven support op te schalen. Ook withdrawal doen nog ‘maar’ een dag of 3 schijnbaar.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@Tomba Perks waren laatste maanden altijd binnen 3 geregeld. Dat plutus snel withdrawal kon doen is omdat er Plu in de withdrawal wallet zat. Helaas sinds vandaag leeg. (5.4 plu)

https://etherscan.io/toke...4643ef32a2ab285be89ce1fcd

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 12-04-2024 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 19:15:
@Tomba Perks waren laatste maanden altijd binnen 3 geregeld. Dat plutus snel withdrawal kon doen is omdat er Plu in de withdrawal wallet zat. Helaas sinds vandaag leeg. (5.4 plu)

https://etherscan.io/toke...4643ef32a2ab285be89ce1fcd
Mijn laatste withdrawal was in maart toch ruim 2 weken onderweg 🤷‍♂️
Perks duren bij mij 2 dagen voor ze toegekend worden (was voor Modulr 1 dag net als alle settlements) dus opneembaar na 47 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PLU 4,11. Wonderbaarlijk hoe snel zo'n coin kan instorten.

Een transfer kost nu trouwens 38 dollar, dus de 25 euro die plutus rekent is echt een koopje ;)

[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 13-04-2024 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 22:19
knakworst schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 23:22:
Veel coins hebben vanavond een duik omlaag gemaakt, waarschijnlijk door wat er in het Midden-Oosten gaande is op dit moment. Open bijvoorbeeld Bitvavo als je dat hebt. Ik denk dat ruim 90% van de coins op dit moment meer dan 5% in de min staat (tot -29% aan toe zover).

[ Voor 19% gewijzigd door RobinNL op 14-04-2024 00:37 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke

Een transfer kost nu trouwens 38 dollar, dus de 25 euro die plutus rekent is echt een koopje ;)
Wonderbaarlijk is veel gezegd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bz2fx9QEVa7rwLDMSXZ5LS0ybrA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XcLq1iSFVfe1RzLsU5B5fHfs.png?f=fotoalbum_large

Gisteren was uitbraak naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online

Dan kost een withdrawal ‘tijdelijk’ 50 euro strakjes 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Inmiddels zijn de fees weer minder dan 2 dollar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
Google pay is officieel live.

https://x.com/plutus/status/1779902559446024245

[ Voor 27% gewijzigd door cooLopke op 15-04-2024 20:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
nu kan Curve de deur uit hier, scheelt €10 per maand :)
deze maand de curve cashback opmaken en dan curve annuleren

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:12:
[...]

nu kan Curve de deur uit hier, scheelt €10 per maand :)
deze maand de curve cashback opmaken en dan curve annuleren
Totdat je buiten de EU gaat en je opeens 2% valutaspread mag lappen.

Ik houd die meuk gewoon aan. Heb gemiddeld zeker 6 euro cashback per maand (AH, Aldi, Lid, Amazon, booking). Als je dan één keer per jaar 2.000 euro in het buitenland uitgeeft, is dat 40 euro voordeel. Dan heb je die kaart al nagenoeg terugverdiend, en als je nog wat geld uit de automaat pint, waarschijnlijk in zijn geheel terugverdiend... Afgezien van het gemak, GBIT doen op de momenten dat PLU laag staat, de insights, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik kom niet verder dan Duitsland/België 😉

gbit werkt niet altijd, zo wil ik gbit gebruiken met cdc kaart maar lukt niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wel mooi dat Plutus zowaar weer echt levert. Met Nexo waarbij 2% cashback onmogelijk is, is Plutus het enige betaalbare alternatief om cashback te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Knip, offtopic (Maar dat wist je al....)

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Knip, offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Knip, offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:37
Knip, offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Knip, offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Knip, offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Knip, offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cooLopke
Knip, offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Knip, offtopic

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Knip, offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Knip, offtopic

[ Voor 117% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Knip, offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Knip, offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 16-04-2024 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Lukt me nog niet echt om te bepalen wanneer en hoeveel Plu rewards ik krijg. Plutus analytics en Plu browser lopen niet in sync. En de plutus die ik krijg op de dag zelf is niet hetgene dat ik verwacht. (ik weet dat je ze later op de dag krijgt maar dan klopt het nog niet).

[ Voor 88% gewijzigd door enermax op 16-04-2024 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Withdrawal gedaan eerder vandaag, rabby-methode, en zonet al de melding van Kucoin dus de boel omgezet en naar rekening gezet. Mooie meevaller, krijg je iig een beetje speed voor je 25 EUR :X :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De topicwaarschuwing is echt wel duidelijk genoeg hoor.... Curve, Nexo, etc. horen hier NIET thuis, ook niet met kleine/small lettertjes. De spaarkaarten voor een weekje vakantie van Tweakers raken bij een aantal al aardig vol, daar volgt de volgende keer een officiële waarschuwing, dus laat het niet zo ver komen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Excuses, ik wou alleen maar helpen. Back OT Apple pay volgt snel, maar wat staat er daarna op de planning bij Plutus? Plutus swap? Gaan we dit ooit zien gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
Hebben andere mensen ook problemen met Metamask en de Plutus website? Als ik de plugin aan heb dan doet de site het bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Sommige maken zich zorgen dat Plutus niet genoeg geld binnen krijgt. In April is er 44.000 Plu verkocht vanuit de development wallet (Dev wallet-> Kucoin, Coinbase, bitfenix). Met 220.000 euro in 2 weken tijd kun je toch aardig wat salaris van betalen maar zorgt ook dat Plu waarde nog niet stijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gjxOa3ySRehIOR3r6r1BG9k-0l8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SkVDqonavg9lITtZ5g7Fb7fu.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door enermax op 18-04-2024 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Om een idee te krijgen. Er is 55.000 Plu van gebruikers withdrawn naar de blockhain in April. Iets meer dan het team zelf. Maar dit wordt niet allemaal verkocht door de gebruikers maar ook gebruikt voor staking.

Daarnaast heb je ook nog de Plu in de app zelf. Ik schat dat 2/3 nog in de app zit. (die moet nog naar de blockchain). Dit kun je uitrekenen door de Reward pool Reconciliation te bekijken, en hoeveel er van die Plu naar de blockchain is gegaan.

Rewards Pool | Balance Reconciliation (#3) -> dit was begin 2023 nu is dit percentage aan Plu inapp veel hoger.
Out of this 590,880.31 PLU earned by customers during the quoted dates, 266,132.83 PLU has been withdrawn by customers, and 324,747.47 PLU remains as internal balance.

[ Voor 90% gewijzigd door enermax op 18-04-2024 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:02
enermax schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:48:
Sommige maken zich zorgen dat Plutus niet genoeg geld binnen krijgt. In April is er 44.000 Plu verkocht vanuit de dev wallet (Dev wallet-> Kucoin, Coinbase, bitfenix). Met 220.000 euro kun je toch aardig wat salaris van betalen.

[Afbeelding]
Aangezien de withdrawal fee ook nog steeds 25 euro bedraagt ga ik hier niet direct tegen in. Ben al een tijdje aan het klagen op Discord maar op dit moment zijn er geen indicaties dat het aangepast wordt en de enige reden die ik kan bedenken waarom ze dit doen is omdat ze geld nodig hebben..

Het is dat ik een 10k reward limit heb anders had ik de hele boel verkocht voor Bitcoin en de cashback kaarten vaarwel gezegd.

[EDIT]
Bedenk met zojuist dat ik ook nog een 5k reward limit heb van de metal kaart. In theorie kan ik dus gewoon met volledige plu stack verkopen en heb ik nog steeds 5k aan reward limit? Iemand hier die dit zeker weet?

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 18-04-2024 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Bedenk met zojuist dat ik ook nog een 5k reward limit heb van de metal kaart. In theorie kan ik dus gewoon met volledige plu stack verkopen en heb ik nog steeds 5k aan reward limit? Iemand hier die dit zeker weet?
@Nopheros Volgens mij kan dat niet meer. Hebben ze begin maart aangepast in de voorwaarden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KKY8pZ2XNPLy1pBTVnynR7xmUJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jueLlZgoG7KAorXd3EsLvcpp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door enermax op 18-04-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
enermax schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:19:
[...]

@Nopheros Volgens mij kan dat niet meer. Hebben ze begin maart aangepast in de voorwaarden.

[Afbeelding]
Nou lekker dan, de 5k reward limit heeft helemaal niets met het reward level te maken voor zover ik me kan herinneren :(

Bedankt voor de info iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:06:
[...]

Aangezien de withdrawal fee ook nog steeds 25 euro bedraagt ga ik hier niet direct tegen in. Ben al een tijdje aan het klagen op Discord maar op dit moment zijn er geen indicaties dat het aangepast wordt en de enige reden die ik kan bedenken waarom ze dit doen is omdat ze geld nodig hebben..
Niet alleen dat, maar zodra die fee omlaag gaat zal de waarde van PLU dalen (en krijgen ze het héél druk :P ) omdat -volgens mij- mensen massaal ana het wachten zijn om hun PLU op te nemen tot de fees weer dalen en er dan een massale selloff komt...
En hoe langer de fee hoog blijft hoe meer PLU er gedumpt zal worden als de fee weer daalt.

Ze hebben zichzelf een beetje vastgefee'd

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 18-04-2024 10:59 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Heb voor mezelf dit overzicht gemaakt. Richtlijn, ook ik maak fouten ;)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Mq4hh_q_D-2-XxU8WYFiGyl71E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WwaiVeuwurKDcXqgID5hMiwy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 18-04-2024 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
anandus schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:58:
[...]
Niet alleen dat, maar zodra die fee omlaag gaat zal de waarde van PLU dalen (en krijgen ze het héél druk :P ) omdat -volgens mij- mensen massaal ana het wachten zijn om hun PLU op te nemen tot de fees weer dalen en er dan een massale selloff komt...
En hoe langer de fee hoog blijft hoe meer PLU er gedumpt zal worden als de fee weer daalt.

Ze hebben zichzelf een beetje vastgefee'd
Zou goed kunnen inderdaad, persoonlijk denk ik dat het wel meevalt als ik naar m'n eigen situatie kijk.

Gisteren voor 3 dollar plu van m'n stack naar kucoin verplaatst maar uiteraard heeft niet iedereen een stack op een externe wallet staan..

Maar even voor de duidelijkheid, Plutus levert nog steeds gratis geld en er zijn gewoon geen goede alternatieven.

Als ik m'n stack had kunnen verkopen en de 5k reward limit had kunnen houden dan had ik het direct gedaan maar met de info die ik nu heb... gewoon op de huidige manier gratis geld blijven harken dan maar.

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 18-04-2024 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:02:
Heb voor mezelf dit overzicht gemaakt. Richtlijn ook ik maak fouten ;)[Afbeelding]
Binnen 2 jaar is alles op. Niet gek dat het moeilijk is om nieuwe zieltjes te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:14:
[...]

Binnen 2 jaar is alles op. Niet gek dat het moeilijk is om nieuwe zieltjes te winnen.
Denk dat ik afwacht tot de reward limits verlopen en dan de boel verkoop. Nog 1 á 1,5 jaar te gaan dan..

Volgens bovenstaande grafiek is het trouwens eerder iets van 3 a 4 jaar lijkt het voordat de plu op is?

Anyway, ga geen 50 plu betalen voor een paar tientjes winst per maand dus dan is het sowieso voorbij voor mij.

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 18-04-2024 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:16:
[...]

Volgens bovenstaande grafiek is het trouwens eerder iets van 3 jaar lijkt het voordat de plu op is?
3 Jaar inderdaad, maar vergeet niet dat de uitgifte steeds sneller gaat (lagere koers, meer zieltjes met levels, metal cards s00n met 50 euro perks...). Daarom denk ik dat het na 2 jaar echt wel op is allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:18:
[...]

3 Jaar inderdaad, maar vergeet niet dat de uitgifte steeds sneller gaat (lagere koers, meer zieltjes met levels, metal cards s00n met 50 euro perks...). Daarom denk ik dat het na 2 jaar echt wel op is allemaal.
Hm klopt inderdaad, had ik even niet bij stilgestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:19:
[...]

Hm klopt inderdaad, had ik even niet bij stilgestaan.
En dan zit je wel op de terugverdientijd als je een stack aangaat. Dus dat gaat alleen maar moeizamer worden.

Waarschijnlijk krijg je dan over een jaartje een tokenswap ofzo met nieuwe tokenomics, onder het excuus van bijvoorbeeld expensie USA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@Nopheros Ik heb trouwens bewust Q1 Inapp rewards voorspelling weggelaten, zag er wel heel dramatisch uit. Ik moet ook nog mijn metal kaart rewards verkopen aan jou en heb een 1 jaar subscription. Blijf Plu kopen met zijn allen :z Uiteindelijk gaan ook de Inapp rewards steeds sneller verkocht worden, voor nu is er nog genoeg Plu om te verdelen.

[ Voor 63% gewijzigd door enermax op 18-04-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:21:
[...]

En dan zit je wel op de terugverdientijd als je een stack aangaat. Dus dat gaat alleen maar moeizamer worden.

Waarschijnlijk krijg je dan over een jaartje een tokenswap ofzo met nieuwe tokenomics, onder het excuus van bijvoorbeeld expensie USA.
Die USA expansie wacht ik ook al jaren op... zie ik eigenlijk als de enige manier om de prijs flink op te krikken maar met de snelheid van Plutus hoeven we daar ook niet op te gaan wachten ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nopheros schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:16:
Denk dat ik afwacht tot de reward limits verlopen en dan de boel verkoop. Nog 1 á 1,5 jaar te gaan dan..
Volgens bovenstaande grafiek is het trouwens eerder iets van 3 a 4 jaar lijkt het voordat de plu op is?
Daarom ga ik ook ondanks de hoge fee wel om de x tijd PLU verkopen nu je er in ieder geval nog wel iets voor terugkrijg. Dit keer was het iets van 150 (minus fee 125), maar ik kan me voorstellen dat ik die grens ook gewoon lager ga leggen omdat ik er liever wel op tijd geld uithaal dan straks een paar cent per PLU krijg ofzo: geen 2e crypto.com, no thanks :P Denk dat we allemaal wel in de plus staan, toch :+

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 18-04-2024 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:05
Nopheros schreef op donderdag 18 april 2024 @ 11:07:
[...]

Zou goed kunnen inderdaad, persoonlijk denk ik dat het wel meevalt als ik naar m'n eigen situatie kijk.

Gisteren voor 3 dollar plu van m'n stack naar kucoin verplaatst maar uiteraard heeft niet iedereen een stack op een externe wallet staan..

Maar even voor de duidelijkheid, Plutus levert nog steeds gratis geld en er zijn gewoon geen goede alternatieven.

Als ik m'n stack had kunnen verkopen en de 5k reward limit had kunnen houden dan had ik het direct gedaan maar met de info die ik nu heb... gewoon op de huidige manier gratis geld blijven harken dan maar.
Ik heb mijn PLU op MetaMask staan. Inmiddels weer aardig wat PLU in de app zitten. Je zegt 3
Euro fee, telt dat ook voor MetaMask naar Coinbase?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BektLekker schreef op donderdag 18 april 2024 @ 14:42:
[...]

Ik heb mijn PLU op MetaMask staan. Inmiddels weer aardig wat PLU in de app zitten. Je zegt 3
Euro fee, telt dat ook voor MetaMask naar Coinbase?
Je weet hoe een blockchain werkt? Je hebt het over een send transactie van een erc-20 op de blockchain. Naar elk willekeurig adres kost dat hetzelfde alleen variëren de fees naar gelang de drukte. In de vroege ochtend meestal minder dan 3 euro. Tijdens de marketcrash vorige week zaterdag enkele tientallen euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Ze hebben in ieder geval niet veel denk tijd meer om iets te doen aan de tokenomics. De prijs kunstmatig hoog houden door hoge withdrawal fees is echt niet de oplossing...

[ Voor 34% gewijzigd door cooLopke op 18-04-2024 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:11

NeoflexNL

Forever young

De website van Plutus krijg ik maar niet geladen, meer mensen daar last van? Kom niet verder dan een wit scherm..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
NeoflexNL schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:10:
De website van Plutus krijg ik maar niet geladen, meer mensen daar last van? Kom niet verder dan een wit scherm..
Hier werkt het gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Thanks. Via Edge gaat het wel goed, Chrome niet. Heel vaag..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:19
Werkt ook prima hier via Brave Beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:26
NeoflexNL schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:10:
Heb je meerdere wallets in je browser? Dat was bij mij het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:43

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik snap echt niks van de monthly rewards cap. In de app had ik eergisteren nog minimaal de helft over. Kijk ik vandaag, niks uitgegeven en niks gesetteld, zit ik bijna op m’n max. Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poestie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-01 08:09
WishmasterNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:37:
Ik snap echt niks van de monthly rewards cap. In de app had ik eergisteren nog minimaal de helft over. Kijk ik vandaag, niks uitgegeven en niks gesetteld, zit ik bijna op m’n max. Hoe dan?
Stonden er gisteren nog transacties op pending? Pas zodra de transactie verwerkt is, en je PLU is berekend, wordt het bedrag meegeteld voor je maandelijkse limiet. En dus niet op het moment dat je de betaling doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Audiojunky schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 09:11:
[...]

Heb je meerdere wallets in je browser? Dat was bij mij het probleem...
Ja, ik heb wel meerdere extensies maar ik kom niet eens op de login pagina.

Met Edge wel, maar dan heb ik weer geen metamask extensie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
NeoflexNL schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:38:
[...]

Ja, ik heb wel meerdere extensies maar ik kom niet eens op de login pagina.

Met Edge wel, maar dan heb ik weer geen metamask extensie :+
Dan installeer je die toch gewoon?
Chrome store
Edge store
Metamask website

[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 20-04-2024 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:43

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Poestie schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 10:09:
[...]

Stonden er gisteren nog transacties op pending? Pas zodra de transactie verwerkt is, en je PLU is berekend, wordt het bedrag meegeteld voor je maandelijkse limiet. En dus niet op het moment dat je de betaling doet.
Nee, zoals aangegeven, geen transacties gedaan en er zijn geen nieuwe transacties gesetteld. Vandaar ook mijn vraag hoe dit kan. Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Positieve ervaring zojuist met withdrawen naar mijn bankrekening.
Kreeg een refund via Curve voor een boeking. Dat ging eigenlijk binnen een dag.
Dag later refunds visible in het transactieoverzicht van Plutus, maar saldo nog niet bijgewerkt. Is een bekende visuele bug blijkbaar. Na 1 euro bijgestort te hebben werd het saldo ook geüpdatet.

Aangezien het een flink bedrag betrof via support gevraagd om een withdrawal en dat na het aanleveren van onderstaande set gegevens binnen een paar uur op mijn eigen bankrekening gestort gekregen.

EEA bank account: Note that you have to be the account holder
Full name:
IBAN:
Bank name:
Country of the bank:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@finsdefis Je zou natuurlijk gewoon je geld terug moeten krijgen met een druk op de knop. Ik snap dat dit niet binnen een week geprogrammeerd is, maar we zijn al maanden verder en je moet nog steeds vragen of je alstublieft bij je geld mag.

Je kan ook al niet bij je PLU zonder een 7 euro abonnement af te sluiten en daarbovenop 25 euro withdrawal kosten te maken. Terwijl plutus 6 minuten geleden, (1.23dollar/1 euro) betaalde voor een withdrawal. Er zit nu voor miljoenen PLU in de app vast, als dit vrijkomt naar de blockchain dan houd je hart maar vast.

Ondertussen heeft Plutus zelf alleen al in maart/april 200k PLU (1.000.000) euro verkocht aan exchanges (kucoin/coinbase/bitfenix). Ze zorgen wel goed voor zichzelf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jS6Vo8FEYQqHBoXDa9JnDadT4c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yXBNwrpxBehcao3HfnPwe1yM.jpg?f=user_large

Het lijkt er ook op dat het team 20% (900.000 euro) heeft afgepakt van de laatste aanvulling van de rewards pool. Er is nooit een verklaring geweest waarom. Maar dit is wat je nu verkocht ziet worden in bovenstaand plaatje. https://www.reddit.com/r/...balance_reconciliation_7/
These statements were already in the last Reconciliations but going through the transaction list, it's just not true. There are no Plu transfers from the development fund to the payout wallet/vault, that help pay for cashback.

The only transfers from the development fund to the payout wallet were Eth, to pay for the plu transfers. But those are financed by the users paying for with fiat, and the transfer costs also were definitely not 179000 Plu for just two months. So why should the development fund be reimbursed for costs that the users already paid for?

Incoming transfers into the payout wallet: https://etherscan.io/adva...b285be89ce1fcd&ps=100&p=1

If Plutus paid 179k Plu for rewards that weren't cashback, that didn't go through the payout wallet, the users invested in Plu should have a right to know where those Plu went to.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHP7lCGU8FFFsQtF1arBhsKV3xI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NPZvfZh1l47XqM3fVfuxAesH.jpg?f=user_large

[ Voor 73% gewijzigd door enermax op 20-04-2024 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
Knip, offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 20-04-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Knip, offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 20-04-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
enermax schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 15:13:
@finsdefis Je zou natuurlijk gewoon je geld terug moeten krijgen met een druk op de knop. Ik snap dat dit niet binnen een week geprogrammeerd is, maar we zijn al maanden verder en je moet nog steeds vragen of je alstublieft bij je geld mag.
Helemaal eens hoor. Maar aangezien sommigen aangaven dat ze helemaal niks terug kregen (op Reddit danwel) viel dit me wel mee.

Zo loopt mijn Plexit in elk geval geen vertraging op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

finsdefis schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 12:15:
Positieve ervaring zojuist met withdrawen naar mijn bankrekening.
Kreeg een refund via Curve voor een boeking. Dat ging eigenlijk binnen een dag.
Dag later refunds visible in het transactieoverzicht van Plutus, maar saldo nog niet bijgewerkt. Is een bekende visuele bug blijkbaar. Na 1 euro bijgestort te hebben werd het saldo ook geüpdatet.

Aangezien het een flink bedrag betrof via support gevraagd om een withdrawal en dat na het aanleveren van onderstaande set gegevens binnen een paar uur op mijn eigen bankrekening gestort gekregen.

EEA bank account: Note that you have to be the account holder
Full name:
IBAN:
Bank name:
Country of the bank:
Talk about pure willekeur dan...
Ik kreeg dit een maand geleden te horen in exact dezelfde situatie:
Hi there Tomba!

Tom here from the Plutus Support Team. Thank you for reaching out in regards to this situation.

Due to an increase in misuse of the platform, we've temporarily disabled fiat withdrawals. This precautionary measure has been implemented to ensure the safety of our customers and maintain the integrity of our services and as such, it will remain disabled with no exceptions for the time being.

Rest assured, you can still deposit funds, make payments with the Plutus Card, and earn rewards as usual.

We are proactively integrating several fraud-monitoring tools to prevent fraudulent activity and protect our customers. We’ll keep you posted as to when fiat withdrawal functionality will be resumed. Thank you for your understanding as we enhance our security measures.

More information can be found here 👇
https://support.plutus.it...n-of-Fiat-Withdrawals-FAQ

Thank you kindly for your understanding, if anything else is needed please don't hesitate to let us know.
Kind Regards,

Plutus Support Team
toon volledige bericht
Ook leuk, ik heb gewacht tot mijn perk van 1-3 vrij zou komen en die stond in t overzicht als Available ondanks dat t niet leek te kloppen. Dus toen maar withdrawal gedaan van de laatste Plu en prompt kwam die 2.07 Plu vrij. Zal daar gezien de withdrawal tax van 21,99 blijven staan :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kloIBAmJ1XDo5D9CVOTurVgisY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eSYqiV8Y8PApE3QboxMGHC7m.png?f=user_large

Withdrawal ging wel als de brandweer (tegen iets minder dan $3 kosten dus die €21,99 houden ze mooi €28 over ;)), stond er binnen 24 uur op.

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 21-04-2024 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:17
Ik ben aan het lezen geweest op plutus.
Je hebt een betaald subscription nodig om je cahcback PLU te kunnen opnemen.
En daarna heb je een account op kucoin nodig om het te kunnen verkopen.
Dus dan blijven mijn PLU's maar daar.

Of is er toch een andere manier? Op de (virtuele) kaart zetten voor betalingen is ook goed.

"Note: Only users in paid plans (Starter, Everyday, Premium), can request PLU Payout of their PLU Rewards to an external wallet."
https://support.plutus.it...845997-PLU-Rewards-Payout

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
@Gondor Je hebt een subscriptie nodig om Plu te verdienen en eraf te halen. Je krijgt 1 perk bij goedkoopste abo maar de laatste perk kan je er nooit afhalen want je moet 45 dagen wachten voordat die vrijkomt (en dan moet je weer een abo pakken). Plu eraf halen kost nu 25 euro terwijl het eigenlijk Plutus 1-2euro kost. Dus je begint met een 32 euro achterstand.
Plu verkopen en automatisch euro op de virtuele kaart krijgen dat kon vroeger, in de toekomst komt dat misschien weer terug. Ze gaan eerst over op een andere chain dus ik verwacht dit pas in 2025 (als het al terug komt). Over 3 maanden krijgen de metalcards gouden tickets waarbij ze nieuwe mensen 50 euro PLU kunnen geven, misschien even daarop wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door enermax op 21-04-2024 12:43 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.