Was dat niet met de overgang naar modulr met een nieuwe virtuele kaart oid? Kan me toen herinneren dat ik inderdaad een veiligheidsvraag moest kiezen. Maar die veiligheidsvraag krijg ik sinds die tijd volgens mij dan standaard na de sms-check bij betalingen met de virtuele kaart, maar misschien niet bij lagere bedragen?BurnerT schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:07:
Kan iemand zich herinneren ooit security questions te hebben ingevuld? Ik had sinds begin vorige week dat de transacties allemaal declined waren.
Nu wil ik opnieuw mijn plutus kaart koppelen en dan komt hij eerst met sms verificatie die gaat goed en daarna begint hij security questions te stellen... heb maar even support ook al ingeschakeld maar wellicht weet iemand hier of er een reset knoppje ergens verstopt zit.
Dit zal dan ook wel ingezet worden bij koppelen in Curve als extra veiligheidslaag gok ik, staat me niet meer, uh, actief bij
[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 05-02-2024 15:18 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |