Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 71 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

BurnerT schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:07:
Kan iemand zich herinneren ooit security questions te hebben ingevuld? Ik had sinds begin vorige week dat de transacties allemaal declined waren.

Nu wil ik opnieuw mijn plutus kaart koppelen en dan komt hij eerst met sms verificatie die gaat goed en daarna begint hij security questions te stellen... heb maar even support ook al ingeschakeld maar wellicht weet iemand hier of er een reset knoppje ergens verstopt zit.
Was dat niet met de overgang naar modulr met een nieuwe virtuele kaart oid? Kan me toen herinneren dat ik inderdaad een veiligheidsvraag moest kiezen. Maar die veiligheidsvraag krijg ik sinds die tijd volgens mij dan standaard na de sms-check bij betalingen met de virtuele kaart, maar misschien niet bij lagere bedragen?

Dit zal dan ook wel ingezet worden bij koppelen in Curve als extra veiligheidslaag gok ik, staat me niet meer, uh, actief bij :P

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 05-02-2024 15:18 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:03
Wausser90 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:10:
[...]

Waar koppel je de kaart precies aan?
curve en paypal was de poging

@2Dutch ja zo iets is meer set and forget haha. De eerste vraag die op komt geeft ie al meteen een fout terwijl dit een no brainer antwoord heeft dus er kan ook goed iets fout zitten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
@BurnerT Volgens mij is het antwoord op die security-vraag ook case sensitive. Weet ik niet 100% zeker, maar misschien dat daarom je "no brainer antwoord" onjuist was?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-05 15:05
BurnerT schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:07:
Kan iemand zich herinneren ooit security questions te hebben ingevuld? Ik had sinds begin vorige week dat de transacties allemaal declined waren.

Nu wil ik opnieuw mijn plutus kaart koppelen en dan komt hij eerst met sms verificatie die gaat goed en daarna begint hij security questions te stellen... heb maar even support ook al ingeschakeld maar wellicht weet iemand hier of er een reset knoppje ergens verstopt zit.
Op de plutus website zou ergens een reset knop moeten zitten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurnerT
Tim2121 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 17:31:
[...]

Op de plutus website zou ergens een reset knop moeten zitten..
Gevonden bij my settings en dan card. Dit moet je dan even via de website bezoeken.

@Bananeman Ik vermoed idd case sensitive maar ik ga ze gewoon resetten voor t geval dat en opslaan in een password vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Mijn PLU withdrawal naar MetaMask van vorige week dinsdag staat nog steeds op pending...
Wilde de PLU redeemen met de korting maar de tijd gaat nu wel dringen...
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:59

Ypho

Allround Nerd

StefanoZ schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:49:
Mijn PLU withdrawal naar MetaMask van vorige week dinsdag staat nog steeds op pending...
Wilde de PLU redeemen met de korting maar de tijd gaat nu wel dringen...
Zie ik iets over het hoofd?
Ik wacht al bijna 4 weken, en zit in deze support loop:

Ik: Mijn withdrawal zit al x-tijd vast, ik wil reward-limit verhogen.
Due to a large influx of misuse of PLU Rewards, payout requests are being audited for misuse and fraud, which has increased the processing period by several days. Please note that this is a temporary situation, and we are working on automating this entire process within the first 45-day review period. We apologise for any inconvenience.
Ik: Ja maar ik wil redeemen en heb nu alleen interne PLU en geen externe
We understand that you’re interested in redeeming your internal PLU balance for a boosted rewards cap. This feature will be released in the future; we don't have a specific release date we can share at this moment in time.

In the meantime, you can boost your rewards cap using your external PLU balance.
Ik: Zie mijn eerste vraag....

rinse/repeat

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ypho schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Ik wacht al bijna 4 weken, en zit in deze support loop:

Ik: Mijn withdrawal zit al x-tijd vast, ik wil reward-limit verhogen.

[...]

Ik: Ja maar ik wil redeemen en heb nu alleen interne PLU en geen externe

[...]

Ik: Zie mijn eerste vraag....

rinse/repeat
toon volledige bericht
Wauw dat ze dit excuus nog steeds gebruiken zeg....
Due to a large influx of misuse of PLU Rewards, payout requests are being audited for misuse and fraud, which has increased the processing period by several days. Please note that this is a temporary situation, and we are working on automating this entire process within the first 45-day review period. We apologise for any inconvenience.
Is dit je eerst withdrawal ooit?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Tomba schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:57:
[...]
Is dit je eerst withdrawal ooit?
Nee, heb er al een stuk of 5 eerder gedaan de afgelopen 1.5 jaar, de laatste in november/december ergens. Nooit problemen gehad, en voor de eerste moest ik 3 facturen overleggen (ook gedaan, geen problemen mee gehad).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:01:
[...]

Nee, heb er al een stuk of 5 eerder gedaan de afgelopen 1.5 jaar, de laatste in november/december ergens. Nooit problemen gehad, en voor de eerste moest ik 3 facturen overleggen (ook gedaan, geen problemen mee gehad).
Check, vroeg t me maar af aangezien ik dat smoesje nu al zeker een half jaar voorbij zie komen ('a large influx of misuse of PLU Rewards') en ze hun systeem dus maar niet op orde krijgen.

Mij probeerde ze zelfs 2x te fleecen voor hetzelfde 'misuse' ;)

Tomba in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
(Misuse being dat ze voor refunds geen clawback gedaan hebben.... hoe is dat misuse?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:48
Tomba schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:07:
[...]

Mij probeerde ze zelfs 2x te fleecen voor hetzelfde 'misuse' ;)

Tomba in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
(Misuse being dat ze voor refunds geen clawback gedaan hebben.... hoe is dat misuse?)
is dat nou uiteindelijk opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb vandeweek weer de Rabby-hole aangeslingerd, kijken hoe lang het deze keer duurt..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-06 19:48
E-mail van Plutus:
In our ongoing commitment to security and compliance, we are notifying you of an important update regarding deposits.
Starting today, only deposits from accounts owned by you (matching your Plutus account name) are allowed. 3rd-party deposits are no longer permitted.
For example, if your name is John Smith, funds should come from an account owned by John Smith. Please note that deposits from accounts not owned by you may result in account suspension and a source of funds review.
https://support.plutus.it...ird-Party-Deposits-Policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Wat een flip flop beleid. Ik zie de plu al weer zakken in waarde. Het moet niet gekker worden. Wat als je van je gezamenlijke rekening gaat overmaken. Ze hebben hun hersenen in hun kont zitten die gasten. Ik denk dat ze zich binnen een jaar uit de markt gewerkt hebben.
De volgende stap is dat je alleen uitgaven mag doen voor jezelf en niet voor je familie. En moet je op de factuur/bon aangeven dat het voor jezelf is. Stel je bent een man en hebt een tampon gekocht. Kun je de hele bon op je buik schrijven

[ Voor 31% gewijzigd door MTT op 08-02-2024 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Net vanmiddag een bedrag over gemaakt van een andere te naamstelling.. lekker om 22:00 informeren wat vanaf die ochtend ingaat.

Nu maar afwachten op de check. Het valt onder de uitzonderingen die toegestaan zijn maar dat moet eerst gevalideerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Moet zeggen dat ik niet echt uitkijk naar een wijziging van mijn tenaamstelling later dit jaar (voorletters gaan veranderen). Denk dat ik daar binnenkort maar eens even de procedure voor ga uitzoeken alvast bij ze :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 18:34

Zorro

Z

Wat een onzin. Mijn bankrekening staat op initialen van voorletters en volledige achternaam.
Plutus is volledige voor- en achternamen.

Benieuwd wat dat weer voor gezeik gaat opleveren.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:46

knakworst

Get more sats!

2Dutch schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 22:53:
Moet zeggen dat ik niet echt uitkijk naar een wijziging van mijn tenaamstelling later dit jaar (voorletters gaan veranderen). Denk dat ik daar binnenkort maar eens even de procedure voor ga uitzoeken alvast bij ze :P
Gewooon lekker een Revolut accountje openen waarbij je de initialen wijziging niet doorgeeft. Fool-proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16:35
Ik heb net hier vanaf mijn Rabo (voorletters + achternaam) gewoon geld kunnen overmaken naar Plutus(voornamen + achternaam) of gaan ze achteraf moeilijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

knakworst schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 23:22:
Gewooon lekker een Revolut accountje openen waarbij je de initialen wijziging niet doorgeeft. Fool-proof.
App was zeer okee, maar top uppen ging niet via iDeal / Apple Pay en de support kon maar niet vertellen waarom en verwees me naar top up optie 3. Toen ze ook nog gehacked werden, was ik daar dus gauw weer weg :w Bijzonder jammer, want het had zeker mooie opties.
Zorro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 23:15:
Wat een onzin. Mijn bankrekening staat op initialen van voorletters en volledige achternaam.

Heb in verleden genoeg gezever gehad met banken die random: 2, 3 of 4 voorletters van me hadden. Probeer dan maar eens te idin-en om de ene met de andere te "checken": no can do. Kon ik naar een lokaal bankkantoor kachelen :X

Ik meld me t.z.t. wel weer hier met mijn bevindingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 23:29
Topup toch zojuist vanaf Rabobank waar inderdaad voorletters gebruikt worden, toch instant erop. Hopelijk blijft het goed gaan ;)

Had de perks upgrade gemist. Kan er nu 6 kiezen. De limiet verlaging had ik wel gezien en helaas vergeten vorige maand om helemaal af te vullen.

[ Voor 28% gewijzigd door jack_ op 09-02-2024 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Hier een topup van een en/of rekening naar Plutus op mijn naam. Geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:25

Rouwette

Rouwette.com

Zorro schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 23:15:

Zo heb ik het ook inderdaad..

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik zag dat de cap monthly rewards al aangepast is....
dus bij duurste abbo krijg je maar tot €1000 rewards terug.... ik ga de abbo naar 1 niveau verlagen en neem NAGA-pay, ik moet alleen nog een proof of residence aanleveren dan is het geregeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44
@Kol Nedra Nagapay 0.5% btc is niks vergeleken met plutus 3%. Plutus moet 600% in waarde dalen in 45 dagen om dezelfde winst te behalen. Daling van 10% is al veel, laat staan 600%.

Plutus 100x3%= 3 euro. Met 600 % Daling =50 cent.
Nagapay 100x 0.5% = 50cent

Ik heb ook Naga pay. Maar ik zie plutus echt niet van 4.50 euro naar 70 cent gaan in 45 dagen. Naga pay is wel handig voor plutus abo te betalen omdat je geen rewards krijgt op plutus abo betaling.

[ Voor 49% gewijzigd door enermax op 10-02-2024 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:52:
@Kol Nedra Nagapay 0.5% btc is niks vergeleken met plutus 3%. Plutus moet 600% in waarde dalen in 45 dagen om dezelfde winst te behalen. Daling van 10% is al veel, laat staan 600%.

Ik heb ook Naga pay. Maar ik zie plutus echt niet van 4.50 euro naar 70 cent gaan in 45 dagen. Naga pay is wel handig voor plutus abo te betalen omdat je geen rewards krijgt op plutus abo betaling.
600 procent is wel heel veel. 83,3% is het (1-(50/300))*100%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
enermax schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 15:52:

€5 abbo krijg je 1.5% over €1000
BTC is up only, van PLU weet je niet, meer risico
en +€10 per maand betalen aan plu voor een max van €1000 kost ook wat

dus voor €5 p/m bij naga is 1,5% over €1000
bij plu €10 p/m over €+500 +1 perk (premium account)

dus geef mij maar liever PLU everyday account +NAGA account

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2024 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
dus voor €5 p/m bij naga is 1,5% over €1000
bij plu €10 p/m over €+500 +1 perk (premium account)
Voor 10 euro bij plutus krijg je 20euro+3%x500=35
5euro naga 1000x1.5= 15. Nogal een verschil. Kunt beter de Plu verkopen na 45 dagen voor btc. Ieder zijn strategie ;) Ik moet eigenlijk plutus premium pakken omdat je 1000 uitgeeft, dan is het verschil nog groter.

[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 10-02-2024 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ja dat is waar, maar ik heb nog geen PLU verkocht....moet ik eigenlijk wel doen.

wat is raadzaam via welke weg? bij Kucoin of Coinbase? of andere weg? kan het via een DEX? mijn voorkeur want ik heb geen KYC bij Kucoin en Coinbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:13:
ja dat is waar, maar ik heb nog geen PLU verkocht....moet ik eigenlijk wel doen.

wat is raadzaam via welke weg? bij Kucoin of Coinbase? of andere weg? kan het via een DEX? mijn voorkeur want ik heb geen KYC bij Kucoin en Coinbase
Je kan uniswap ook gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 04-06 22:54
deleted

(Vergelijking is volgens mij om meerdere redenen incorrect, maar ik wil hier geen hele discussie over vergelijking met andere cards starten.)

[ Voor 85% gewijzigd door Globalcitizen op 10-02-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
zenith schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:53:
[...]

Je kan uniswap ook gebruiken
ik heb ff gekeken hoe dat nou bij Uniswap werkt:

op dit moment zijn de fees kosten naar WETH $10.55
maar dan heb je WETH en niet ETH. maar om vervolgens deze bijv naar Kraken te sturen ben je ook weer fee kwijt :z

zo jammer dat de fee kosten op ETH netwerk zo hoog ligt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik begrijp dat het lastig is om kaarten onderling niet te gaan vergelijken, maar daarvoor is het volgende topic bedoeld: Het Grote Cryptobetaalkaartentopic. Ik zal die ook in de topicwaarschuwing linken en dus vanaf nu graag daar de voor- en nadelen van verschillende kaarten bespreken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@Kol Nedra Kraken is ook kyc? Waarom Kan Kucoin kyc dan niet? Ik doe de Rabby methode, gelijk van plutus withdrawal naar Kucoin en swap btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
enermax schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:37:
@Kol Nedra Kraken is ook kyc? Waarom Kan Kucoin kyc dan niet? Ik doe de Rabby methode, gelijk van plutus withdrawal naar Kucoin en swap btc.
weet ik, maar dan moet ik dat proces weer doorlopen :)
ik heb mijn kucoin account afgestoft na 1,5+ jaar niet gebruiken, het ziet er allemaal prima uit, heeft veel weg van Binance eigenlijk.

morgen de kyc doorlopen, want de plu die ik heb voor zekerheid maar verkopen voor bitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:16:
[...]

ik heb ff gekeken hoe dat nou bij Uniswap werkt:

op dit moment zijn de fees kosten naar WETH $10.55
maar dan heb je WETH en niet ETH. maar om vervolgens deze bijv naar Kraken te sturen ben je ook weer fee kwijt :z

zo jammer dat de fee kosten op ETH netwerk zo hoog ligt
Je kan natuurlijk ook gelijk je PLU swappen naar ETH voor bijna dezelfde swap prijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:45:
[...]

Je kan natuurlijk ook gelijk je PLU swappen naar ETH voor bijna dezelfde swap prijs 8)7
ik had snel gekeken en kon het niet in de drop down menu vinden.
ik ga voor de keuze Kucoin. de kyc is middels goed gekeurd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

En de eerste declined topup is een feit. Omdat ik voorletters heb bij de bank en volledige naam bij Plutus :')

Ik twijfel sterk of ik er nog mee doorga.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:36
Zorro schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:03:
En de eerste declined topup is een feit. Omdat ik voorletters heb bij de bank en volledige naam bij Plutus :')

Heb ik ook, ging gewoon goed van de week. Gisteren dus nog at geld overgeboekt van ABN. Ik heb bij ABN alleen de voorletters. Nu doe ik dit al de hele tijd, mijn IBAN is dus een bekende bij Plutus.

[ Voor 20% gewijzigd door glatuin op 11-02-2024 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ook net getest ivm letters vs volledige naame en top ups worden geweigerd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT

En waar zie je dat die declined is? Mijn topup is nog niet binnen gekomen. Als ik niet een metal card gekocht had voor een aanzienlijk bedrag was ik al gestopt denk ik.

Na een week heb ik eindelijk ook weer mijn curve gekoppeld. Het bleek dat mijn kaart een blokkade had en de support van Plutus gaf aan dat hij vrijgegeven was. (duurde meer dan een dag voordat ik weer kon koppelen)

Ik had blijkbaar een paar keer de 3 cijferige code verkeerd ergens ingevuld. Dat staat dan niet in de berichtgevingen he je krijgt ook geen mail dat ie geblokkeerd is. Dan ben je eerst een week met de support aan het vechten voordat ze dit vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:13

Even gecheckt, de bank gebruikt mn initialen en heb bij plutus kennelijk m'n volledig voornaam ingevuld. Dus matcht niet helemaal met elkaar, maar voldoe wel aan de eis dat het je eigen banknummer moet zijn waarmee je geld stort. Heb maar eens een support ticket gemaakt om te vragen of dit problemen gaat geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

BurnerT schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:11:
[...]

En waar zie je dat die declined is? Mijn topup is nog niet binnen gekomen. Als ik niet een metal card gekocht had voor een aanzienlijk bedrag was ik al gestopt denk ik.

Na een week heb ik eindelijk ook weer mijn curve gekoppeld. Het bleek dat mijn kaart een blokkade had en de support van Plutus gaf aan dat hij vrijgegeven was. (duurde meer dan een dag voordat ik weer kon koppelen)

Ik had blijkbaar een paar keer de 3 cijferige code verkeerd ergens ingevuld. Dat staat dan niet in de berichtgevingen he je krijgt ook geen mail dat ie geblokkeerd is. Dan ben je eerst een week met de support aan het vechten voordat ze dit vrijgeven.
Ik kreeg het geld terug op mijn bankrekening met de melding "begunstigde niet bereikbaar"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
Ik heb het deze ochtend binnen gekregen. Waarbij op mijn Plutus de hele voornaam staat en op mijn ing rekening mijn initialen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

BurnerT schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:45:
Ik heb het deze ochtend binnen gekregen. Waarbij op mijn Plutus de hele voornaam staat en op mijn ing rekening mijn initialen.
NA het lezen van dit een dubbelcheck gedaan door nogmaals wat te storten: En ja hoor nu komt het wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Even geprobeerd vandaag. Abn heeft initialen, plutus volledige voornaam. Instant transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hier werkt het instant, bij de bank initialen (inclusief die van mijn vrouw erbij) en Plutus volledige naam, werkt gelukkig instant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Misschien hebben ze buiten kantoortijden of weekend geen instant transactie? Ik had het er pas na een dag ofzo op staan. Terwijl het "vroeger" instant was. Maarja bij mij hebben ze die kaart ook weer vrij moeten geven dus nu druk bezig met GBIT alles overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

BurnerT schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:07:
Misschien hebben ze buiten kantoortijden of weekend geen instant transactie? Ik had het er pas na een dag ofzo op staan. Terwijl het "vroeger" instant was. Maarja bij mij hebben ze die kaart ook weer vrij moeten geven dus nu druk bezig met GBIT alles overzetten.
Hier altijd instant sinds Modulr, en ook vandeweek nog wat bijgetankt (gebruik bunq).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Toch ook nog wat positiefs over Plutus :)
Valentine’s Day Promotion 2024
Announcement: Email
Start Date: 12th Feb 2024, 12:00 UTC
Cut-off Date: 18th Feb 2024, 23:59 UTC
Prize: Double referral rewards
$20 in PLU for you
$20 in PLU for referred people
https://support.plutus.it...,-Announcement%3A%20Email

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Nu nog iemand vinden die je erin kan laten trappen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
DvE schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:16:
[...]

Tsja, Plutus is helaas steeds minder interessant aan het worden. Serieus cashback harken is inderdaad bijna voorbij ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

DvE schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:16:
Ken ook niemand die ik zo gek kan krijgen helaas :+ Het begint al met als je moet uitleggen hoe het werkt en dus het aanpassen van hoe je betaalt. Het is echt iets voor..Tweakers zoals wij, maar ja die zijn al voorzien van een cryptokaart hier en daar.
U123456 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:02:
[...]
Tsja, Plutus is helaas steeds minder interessant aan het worden. Serieus cashback harken is inderdaad bijna voorbij ....
Het ligt o.a. aan je uitgavenpatroon, maar zelfs in je eentje (geen gezinsuitgaven) kun je er nog wel enkele tientjes per maand uit persen, toch leuk als je het per jaar omrekent. Maar goed, het blijft wel debiel dat je met die fees zit/geen DEX, dus ik denk ff zien hoe het zit met de plannen voor dat polygon-netwerk: kan ik niks meer van vinden op de publieke roadmap https://app.loopedin.io/plutus

Zag nog wel wat andere zaken die mijn aandacht trokken:
- Annual Subscription: A bundle of cool features, enhanced limits - we'll make it worth your while to stay with us for longer

Wat minder boeiend voor mij persoonlijk maar niet verkeerd:
- Spending Insights: Monthly summary graphs and spending breakdown visualization. View top merchants and total monthly spending. Insights power awareness so you can budget and plan forward. We've got you!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-06 19:00

Deurwaarder

*blaf*

Over die DEX/SWAPS: Ik vermoed dat die er nooit meer gaat komen eigenlijk.
De laatste maanden is er al veel gedoe rondom compliance / AML:
-Je kan geen geld meer opnemen bij een ATM met Plutus kaart
-Je kan geen geld withdrawen van de Plutus rekening
-Je kan geen Revolut of andere rekeningen aanvullen vanaf Plutus kaart
-Je kan geen crypto kopen met Plutus kaart
-Je mag alleen nog storten vanaf een rekening op eigen naam.

Dan voorzie ik niet dat ze ooit 'stort crypto en krijg fiat op je kaart' voor elkaar gaan krijgen.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Deurwaarder schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:45:

Dan voorzie ik niet dat ze ooit 'stort crypto en krijg fiat op je kaart' voor elkaar gaan krijgen.
Gaat nog een behoorlijk "ding" worden voor hun US launch dan:
U.S. customers will enjoy the same 3–8% crypto reward rates as United Kingdom (UK) and European Economic Area (EEA) customers but with an updated set of Perks that are more US-centric - US cards incoming! Boom.

Status Update (10/08/22) // Plutus partners with Prepaid Ventures to issue cards and bank-like services in the US.

Status Update (28/06/23) // Q3 beta testing has been moved to early 2024 due to regulatory and license requirements. Plutus is working with their US legal teams and partners to obtain this.

Status Update (02/09/23) // Plutus has approval to launch its debit card service in the U.S. Beta testing will begin in 2024. Issuing PLU (Crypto) Rewards and DEX functionality requires further legal approvals. Currently pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
krijg Rabby niet connected, als ik dat doe logt Plutus mij direct uit :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:29
gebruik je de desktop app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ja (extensie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Probeer het echt eens met de desktop app, de extensie werkt soms niet helemaal lekker.
Deze dus: https://rabby.io/?platform=desktop

[ Voor 9% gewijzigd door U123456 op 13-02-2024 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
antwoord is dan nee, de extensie geloof ik? Bij mij werkt het alleen echt via de desktop app die je moet installeren 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ja dat heeft wel gewerkt, heb de request aangevraagd bij PLU, zal vast lang duren. ik heb niet 100% weg gehaald maar netjes afgerond op een rond getal.

die €7.5 aan ''gas fees'' gaat zeker af van het visa gedeelte?

edit: die €7.5 is er al afgehaald zie ik :+

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 13-02-2024 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:58:
Ja dat heeft wel gewerkt, heb de request aangevraagd bij PLU, zal vast lang duren. ik heb niet 100% weg gehaald maar netjes afgerond op een rond getal.

die €7.5 aan ''gas fees'' gaat zeker af van het visa gedeelte?

edit: die €7.5 is er al afgehaald zie ik :+
Ze hebben eindelijk weer wat ETH gestuurd richting de withdrawal Wallet dus hopelijk beginnen ze weer met uitkeren. (staat al 3 dagen en 9 uur stil ivm geen ETH tbv gasfees)

https://etherscan.io/addr...4643Ef32a2aB285bE89ce1FCd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Tomba schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:49:
[...]

Ze hebben eindelijk weer wat ETH gestuurd richting de withdrawal Wallet dus hopelijk beginnen ze weer met uitkeren. (staat al 3 dagen en 9 uur stil ivm geen ETH tbv gasfees)

stiekemerds zijn het wel, ze timen gewoon wanneer de gasfees lager staan.
tenminste zo verdienen ze ook flink aan...
ik vind het jammer dat PLU zovaak dingen veranderd en dat ze het moeilijk maken. vertrouwen is hierdoor beschadigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:52:
[...]

tenminste zo verdienen ze ook flink aan...
ik vind het jammer dat PLU zovaak dingen veranderd en dat ze het moeilijk maken. vertrouwen is hierdoor beschadigd.
Ja, het voelt niet heel senang aan wat er daar gebeurt. Maar goed for better or for worse is het even niet anders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:52:
[...]
Plu withdrawal 1 minuut geleden:
Transaction Fee:
0.002719991681803042 ETH
($7.17)

https://etherscan.io/tx/0...ee4788ccf5660c4370bac62a5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Zo, na ruim een maand heb ik zojuist mijn withdrawal binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15:21
Deurwaarder schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:45:

mmm dat van die ATM had ik gemist. Voor ander gebruik dan een online betaling ongeveer de enige reden om die kaar voor vakanties te gebruiken. NIet elk land (looking at you Germany) snapt hoe pinnen werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:25

Rouwette

Rouwette.com

fry77 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:49:
[...]

mmm dat van die ATM had ik gemist. Voor ander gebruik dan een online betaling ongeveer de enige reden om die kaar voor vakanties te gebruiken. NIet elk land (looking at you Germany) snapt hoe pinnen werkt....
Ik gebruik het regelmatig in Duitsland, geen enkel probleem gehad.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rouwette schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:00:
[...]

Ik gebruik het regelmatig in Duitsland, geen enkel probleem gehad.
Ik kom in Duitsland maar al te vaak in restaurants waar de pinautomaat "even" niet werkt en je cash moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deuceboss
  • Laatst online: 11:14
Tomba schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:00:
[...]

Ja, het voelt niet heel senang aan wat er daar gebeurt. Maar goed for better or for worse is het even niet anders...
Tomba schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:49:
[...]

Als je met je muis op de status gaat staan van je withdrawal onder Pluton tab>Withdrawals, dan zie je wel "Pluton withdrawal in progress - to be executed once per week"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15:21
knakworst schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:54:
[...]

Ik kom in Duitsland maar al te vaak in restaurants waar de pinautomaat "even" niet werkt en je cash moet betalen.
Of gemeentelijke parkeergarages. Nut Barzahlung.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 11:35:
Heb vandeweek weer de Rabby-hole aangeslingerd, kijken hoe lang het deze keer duurt..
Zonet de melding van KuCoin dat de pluutjes zijn overgewaaid :)

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 21:02
fry77 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:08:
[...]

Of gemeentelijke parkeergarages. Nut Barzahlung.....
Maar die hebben in Duitsland toch tegenwoordig ook wel PayByPhone (onlangs nog in Goch mee geparkeerd maar later, bij de ijssalon aldaar klonk het wel weer: "Nur Bar!" zonder: "Entschuldigung"; stelletje 20e-eeuwse barbaren dat 't zijn)

• Kol Nedra
  • Nu online
bij mij staat de plu nog niet op mijn andere wallet, maar het is er al wel afgehaald bij mijn plu overzicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
Kol Nedra schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:24:
bij mij staat de plu nog niet op mijn andere wallet, maar het is er al wel afgehaald bij mijn plu overzicht
Ja zo gaat het. Ergens wel irritant i.v.m. het willen behouden van een bepaald reward level of de 10k spending cap.

Coins komen uiteindelijk wel aan maar je mist ze in de tussentijd dus wel.

[ Voor 10% gewijzigd door tormentor1985 op 15-02-2024 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
tormentor1985 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:26:
[...]

Ja zo gaat het. Ergens wel irritant i.v.m. het willen behouden van een bepaald reward level of de 10k spending cap.

Coins komen uiteindelijk wel aan maar je mist ze in de tussentijd dus wel.
net even op de website gekeken, staat nog op pending...
bij deze ballentent ga ik mijn risico verlagen, ik ga naar everyday abbo en haal alle plu daar weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tormentor1985
Kol Nedra schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:30:
[...]

net even op de website gekeken, staat nog op pending...
bij deze ballentent ga ik mijn risico verlagen, ik ga naar everyday abbo en haal alle plu daar weg
Algemeen bekend dat ze op Woensdag de withdrawals versturen. Dus tot die tijd staan ze op pending. Daar is niks nieuws aan verder.

Verder welk risico? Cashback over euro's die je anders toch wel uit had gegeven? Ik ken geen enkele Nederlandse ballenbank die mij geld geeft om geld uit te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deuceboss
  • Laatst online: 11:14
tormentor1985 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:32:
[...]

Algemeen bekend dat ze op Woensdag de withdrawals versturen. Dus tot die tijd staan ze op pending. Daar is niks nieuws aan verder.

Verder welk risico? Cashback over euro's die je anders toch wel uit had gegeven? Ik ken geen enkele Nederlandse ballenbank die mij geld geeft om geld uit te geven.
die van mij staat sinds vrijdagavond pending, dus de batch van woensdag gemist. Gebeurt dat vaker? Of gaat er iets fout? Eventueel dat ze nog niet klaar zijn met de check of ik "fraudeer"?

• enermax
Ik heb de Plu gekregen na 9 dagen. Ik ga vanaf nu ook de stack verkoop methode toepassen.
Intern+ external =stack. Je gaat langzaam je externe metamask stack opeten. Dus je laat je interne Plu oplopen en withdrawed pas bij bijv 150 Plu.

In parallel verplaats je Plu in kleinere hoeveelheid van je metamask naar kucoin. Heb je 30 Plu verdiend intern. Verplaats je 30 Plu van je metamask instant voor 2-6 dollar.

Houd wat marge aan voor clawbacks. Bijv hero stack -> intern+extern boven 255 laten.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 21:58
deuceboss schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:44:
[...]

die van mij staat sinds vrijdagavond pending, dus de batch van woensdag gemist. Gebeurt dat vaker? Of gaat er iets fout? Eventueel dat ze nog niet klaar zijn met de check of ik "fraudeer"?
Soms duurt het 2 dagen en af en toe zelfs 2 weken, helaas is het niet anders. Geduldig wachten op je gratis geld, komt vanzelf 8)

• TWFpa2Vs
Je zou verwachten na dit alles dat de koers ook weer eens omhoog moet gaan. Al drie maanden rode balkjes 🙁

Herstel zou nu wel eens moeten gaan gebeuren.

[ Voor 18% gewijzigd door TWFpa2Vs op 15-02-2024 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Laatst online: 11:11
TWFpa2Vs schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:10:
Je zou verwachten na dit alles dat de koers ook weer eens omhoog moet gaan. Al drie maanden rode balkjes 🙁

Herstel zou nu wel eens moeten gaan gebeuren.
Waarom denk je dat, er zit niets achter wat de koers omhoog kan stuwen. De plu redemptions zijn al lang en breed achter de rug, er is nog mondjesmaat instroom.

Daarnaast gaan er wat, zullen we zeggen, minder positieve verhalen rond over geblokkeerde accounts van prominente oud-ambasadors. Het ziet er allemaal niet zo goed uit. Plutus heeft een halfbakken beleid van wijzigingen en erg slechte communicatie.

Zolang het werkt blijf ik het gebruiken, bij gebrek aanbeter, maar de pyramide staat langzaamaan op instorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
De lancering in de US zou nog een lichtpuntje kunnen zijn als het er ooit van komt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Domino schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 07:45:
[...]

Waarom denk je dat, er zit niets achter wat de koers omhoog kan stuwen. De plu redemptions zijn al lang en breed achter de rug, er is nog mondjesmaat instroom.

Daarnaast gaan er wat, zullen we zeggen, minder positieve verhalen rond over geblokkeerde accounts van prominente oud-ambasadors. Het ziet er allemaal niet zo goed uit. Plutus heeft een halfbakken beleid van wijzigingen en erg slechte communicatie.

Zolang het werkt blijf ik het gebruiken, bij gebrek aanbeter, maar de pyramide staat langzaamaan op instorten.
op moment vooral dalende koers opvangen met cashback maar idd huilon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Misschien zorgt dit voor een duwtje: Engelsen mogen AI's gaan gebruiken. Wel misser dat de oudere klanten het nog even mislopen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Laatst online: 11:11
2Dutch schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:18:
Misschien zorgt dit voor een duwtje: Engelsen mogen AI's gaan gebruiken. Wel misser dat de oudere klanten het nog even mislopen:
[Twitter]
Dat is weer precies zo’n voorbeeld van waardeloze communicatie. Er wordt nergens een woord over gerept behalve op x en tg, neem je klanten serieus en stuur gewoon een mail.

Hieronder een screenshot van tg, direct debit binnen een dag van ‘significant abuse’ naar beschikbaar (voor een selecte groep klanten)?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSL95VN97xYBEdqYGkxdKHmDSSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMmqJ52xSpQTPf3Z3JJle9jJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Domino schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:12:
Dat is weer precies zo’n voorbeeld van waardeloze communicatie. Er wordt nergens een woord over gerept behalve op x en tg, neem je klanten serieus en stuur gewoon een mail.
Ik haal daar even niet uit dat AI's last hadden van abuse, third party deposits is dat die naam match, zodat blijkbaar niet mensen gescammed worden door geld over te maken naar iemand met Plutus oid? Bank transfers was van je Plutus-iban weer terug naar eigen rekening gok ik. Blijft af en toe wel vaag hoor..

Maar die communicatie: dat is inderdaad complete meh. Mag hopen dat de mensen die in aanmerking komen gewoon automagisch een mailtje krijgen, de "toekomstige" klanten informeren kan alleen via de telegram/x-kanalen, of misschien een nieuwsbrief maar die hebben ze niet zover ik weet.

[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 16-02-2024 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
4.4x$ inmiddels, ben benieuwd of het een death spiral wordt, al die promo dingen helpen niet 😬

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:19:
4.4x$ inmiddels, ben benieuwd of het een death spiral wordt, al die promo dingen helpen niet 😬
Price discovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 12:01
zenith schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:19:
4.1 . Geloof dat mijn eerste keer flink inleggen voor high reward level een dure , maar eenmalige, les wordt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

twit schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:04:
[...]

4.1 . Geloof dat mijn eerste keer flink inleggen voor high reward level een dure , maar eenmalige, les wordt.
Herkenbaar, de meeste mensen (waaronder ik…) timen Plutus niet zo goed dat ze kunnen claimen bitcoin out the performen.

Niet stacken en gewoon je perks kopen via een abo is bottomline de best bet.

[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 18-02-2024 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik had vorige week van 220 PLU afscheid genomen omdat ik niet de indruk had dat er nog een pump kwam.

Ben ook op de ICS uitgaven aan het verzamelen die ik later GBIT ga doen. Eerst even de bodem laten verkennen, hopelijk is die er op 4 dollar...

Op Kucoin werd trouwens de 3,88 aangetikt en gingen enkele 10.000'en PLU over de toonbank. Niet even één seller dus.

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 18-02-2024 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Tomba schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:07:
[...]

Herkenbaar, de meeste mensen (waaronder ik…) timen Plutus niet zo goed dat ze kunnen claimen bitcoin out the performen.

Niet stacken en gewoon je perks kopen via een abo is bottomline de best bet.
Zoals altijd met investeringen/beleggingen, hoe eerder je erbij bent hoe meer rendement je behaald. Alhoewel het rendement nu wel wat deuken begint op te lopen...

Uiteraard zijn er uitzonderingen, projecten die sowieso niet lopen zoals Hi en het zou me niet verbazen als renegade daar ook onder gaat vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Ik heb de laatste tijd problemen met een top up vanuit mijn ABN Amro app. Krijg dan een foutmelding MESSAGE_WEB000_999. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met de laatste beveiligingsaanpassingen van Plutus.

Tip voor wie dit nog meer heeft: Als je inlogt op de webpagina bij ABN werkt het wel (vreemd genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Noid74 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:41:
Ik heb de laatste tijd problemen met een top up vanuit mijn ABN Amro app. Krijg dan een foutmelding MESSAGE_WEB000_999. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met de laatste beveiligingsaanpassingen van Plutus.

Tip voor wie dit nog meer heeft: Als je inlogt op de webpagina bij ABN werkt het wel (vreemd genoeg).
Apart, ik doe hetzelfde en hier werkt het wel. Deze week 3x gedaan en zojuist nogmaals.

Lijkt een generieke foutmelding te zijn, kan er niet veel over vinden behalve dat het in het verleden bij ABN Amro wel vaker is voorgekomen zonder Plutus te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 18-02-2024 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:30:
Ik had vorige week van 220 PLU afscheid genomen omdat ik niet de indruk had dat er nog een pump kwam.

Ben ook op de ICS uitgaven aan het verzamelen die ik later GBIT ga doen. Eerst even de bodem laten verkennen, hopelijk is die er op 4 dollar...

Op Kucoin werd trouwens de 3,88 aangetikt en gingen enkele 10.000'en PLU over de toonbank. Niet even één seller dus.
Zojuist al onder de $4 gedoken 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ja is een issue dat ABN al bijna 2 weken heeft. Maar Revolut toe hetzelfde ge-eikel.
En inderdaad via website werkt t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:32

Dit heb ik ook al een paar weken. Precies wat je zegt: alleen in de app een foutmelding, via web geen probleem. Heel irritant, kan niet meer on the fly even een top-up doen voor ik een uitgave doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Ik twijfel om naar Hero te gaan en PLU in te slaan. Heb dan nog 100 PLU nodig. De koers is wel aanlokkelijk om in te slaan maar ook een waterval. Had al eerder winst gepakt dus zou op break even uitkomen. Twijfel omdat het sentiment nogal slecht is.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Pagina: 1 ... 71 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.