Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 72 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

pjonk schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:18:
Ik twijfel om naar Hero te gaan en PLU in te slaan. Heb dan nog 100 PLU nodig. De koers is wel aanlokkelijk om in te slaan maar ook een waterval. Had al eerder winst gepakt dus zou op break even uitkomen. Twijfel omdat het sentiment nogal slecht is.
Bij twijfel niet inhalen ;)
(Of beter, niet investeren tenzij je t geld niet mist)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Tomba schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:21:
[...]

Bij twijfel niet inhalen ;)
(Of beter, niet investeren tenzij je t geld niet mist)
Je stelt het als een algemeen iets, dan zou niemand ooit de dip/crashes kopen wat je juist wel moet doen als je geld wilt verdienen.

Echter is Plutus wel een speciaal geval, ik zou nu ook niet direct meer 250 plu aanschaffen als ik zou beginnen maar 100 plu is nog te overzien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:13

knakworst

Get more sats!

Ik twijfel om naar Hero te gaan en PLU in te slaan. Heb dan nog 100 PLU nodig. De koers is wel aanlokkelijk om in te slaan maar ook een waterval. Had al eerder winst gepakt dus zou op break even uitkomen. Twijfel omdat het sentiment nogal slecht is.
Ik zou nog even twee weekjes aankijken of die koers ergens stabiliseert. Daarna kan het redelijk aantrekkelijk zijn voor de 4 perks. In een paar maanden terugverdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nopheros schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:26:
[...]

Je stelt het als een algemeen iets, dan zou niemand ooit de dip/crashes kopen wat je juist wel moet doen als je geld wilt verdienen.
[…]
Dan lees je niet goed ;)
Nopheros schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:26:
[...]
Echter is Plutus wel een speciaal geval, ik zou nu ook niet direct meer 250 plu aanschaffen als ik zou beginnen maar 100 plu is nog te overzien.
100%, al zal dat voor alle cashback crypto gelden die niet a la CDC of Nexo utility hebben.

Vandaag zorgde de verkoop van 10.000 Plu (laten we t afronden op 40.000€) al voor een drop van 4,455USDT naar 3,883USDT.
High risk territory zou ik dat noemen… 40.000€ is nog geen 1 BTC….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:33
Dank voor de reacties. Ja liquiditeit is niet best. Ik zit eraan te denken wat low ball bids in te ladderen. In de weekly chart zie ik op 3$ een bodem. Ga er vanuit dat we daar niet onder komen maar niets is zeker. Risico kan ik zeker wel lopen hoor alleen jammer van de winst als de boel zou klappen.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Twitter Spaces | Join Danial and the Team in tonight's Twitter Spaces

Tonight 7pm UK, 18.02.2024

https://x.com/DDhopn/status/1759230165488468072?s=20
Ongetwijfeld een prijs actie incoming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12
100 Plu is 400 euro. Je krijgt dan elke maand 40 euro aan perks erbij + 1% extra op je uitgaven. 8/9 maanden heb je het terug als je gelijk de rewards verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tomba schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:16:
[...]

Ongetwijfeld een prijs actie incoming :)
Paniekvoetbal op zondag. Achja het Plutus logo lijkt op die van Ajax... Kijken of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:29:
[...]

100 Plu is 400 euro. Je krijgt dan elke maand 40 euro aan perks erbij + 1% extra op je uitgaven. 8/9 maanden heb je het terug als je gelijk de rewards verkoopt.
Dit gaat alleen op als prijs niet lager is na 47 dagen (2 dagen settlement plus 45 dagen wachten)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tomba schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:36:
[...]

Dit gaat alleen op als prijs niet lager is na 47 dagen (2 dagen settlement plus 45 dagen wachten)
Na plutus houd ik het bij Nexo. Ben wel klaar na CDC en Hi met de death spirals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11:55
knakworst schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:54:
[...]

Na plutus houd ik het bij Nexo. Ben wel klaar na CDC en Hi met de death spirals.
Inderdaad.
Naga Pay (0,5-3% in BTC) en Vivid (0,2-3% in euro's; nu b.v. 3% bij Lidl en NS) zijn ook wel voorspelbaar qua cashbacks en daarom relatief minder riskant (en zonder verborgen kosten); GooglePay/ApplePay werken en fysieke kaarten beschikbaar.
Ik kijk ook uit naar de Trade Republic card met "Saveback"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Wat ik echter vreemd vind is dat in 2022 deze coin maar bleef stijgen. Terwijl men toen zeer veel moest betalen voor een Hero van 250 PLU. Nu, moet je bijna niets meer betalen voor Hero, maar de munt blijft maar dalen in prijs. Achja mss over 8 minuten een klein lichtpunt? Lol, price pump, echt veel bots dat is duidelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door cooLopke op 18-02-2024 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:52:
Wat ik echter vreemd vind is dat in 2022 deze coin maar bleef stijgen. Terwijl men toen zeer veel moest betalen voor een Hero van 250 PLU. Nu, moet je bijna niets meer betalen voor Hero, maar de munt blijft maar dalen in prijs. Achja mss over 8 minuten een klein lichtpunt? Lol, price pump, echt veel bots dat is duidelijk.
Je hebt steeds meer nieuwe zieltjes nodig omdat er steeds meer mensen caahback harken en hun PLU verkopen. In 2022 was er lange tijd geen nieuwe kaarten op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft Plutus weer een deadline gemist of ligt het aan mij? 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Globalcitizen
zenith schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:27:
[...]

Heeft Plutus weer een deadline gemist of ligt het aan mij? 😀
Hier is een samenvatting: https://www.reddit.com/r/plutus/s/Pey0IP2CPl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:08
Als ik t goed begrijp moet ik eerst 50 plu withdrawen om mn spending limits te vehogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

alki schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:15:
Als ik t goed begrijp moet ik eerst 50 plu withdrawen om mn spending limits te vehogen ?
Klopt, redeem kan op t moment alleen vanaf externe wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Blijft bij jullie het aantal Available/Pending PLU ook achter op de status van de transacties?

Ik ben overgestapt naar Renegade en wil mijn laatste PLU withdrawen voordat mijn abo verloopt op 22 februari. Een transactie van 2 januari staat sinds zondag op Available in het rewards overzicht maar telt niet op bij het totaal te withdrawen...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlWIQxWETh4BeSWlriWUOuMroBg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BmuesC9U7PdiHaSRQplzVIvV.png?f=fotoalbum_large

Bij Pending staat 4.22 PLU, verschil lijkt precies de perks reward van januari te zijn. Kan het zijn dat de perks reward langer dan 45 dagen duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
De eerste winsten is een feit: plukje PLU verkocht......wat zou ik doen, alles direct verkopen, of is de kans er dat PLU gaat stijgen?

en omg, die geluidjes op Kucoin :D :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Erik1 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:21:
Blijft bij jullie het aantal Available/Pending PLU ook achter op de status van de transacties?

Ik ben overgestapt naar Renegade en wil mijn laatste PLU withdrawen voordat mijn abo verloopt op 22 februari. Een transactie van 2 januari staat sinds zondag op Available in het rewards overzicht maar telt niet op bij het totaal te withdrawen...[Afbeelding]

Bij Pending staat 4.22 PLU, verschil lijkt precies de perks reward van januari te zijn. Kan het zijn dat de perks reward langer dan 45 dagen duurt?
Dat had ik ook aan de hand. Toen een support ticket aangemaakt. Die zei alles is in orde (standaard antwoord 45 dagen wachten bla bla) dag erna keek ik opnieuw en was het totaal aantal wel correct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:06:
De eerste winsten is een feit: plukje PLU verkocht......wat zou ik doen, alles direct verkopen, of is de kans er dat PLU gaat stijgen?

en omg, die geluidjes op Kucoin :D :7
Geen idee. Dat weet niemand natuurlijk. Het ziet er alleen niet rooskleurig uit momenteel. Maarja, hangt er gewoon vanaf of ze daadwerkelijk iets gaan doen voor de tokenomics. Als ze bv. intrest gaan toevoegen of iets waardoor je de PLU langer zou hodlen. Dan gaat de koers terug in stijgende lijn gaan. Alleen moeten ze nu wel heel dringend iets gaan verzinnen. Ze zijn vooral bezig met bonussen en extra rewards. Maar niet bezig om hun token te versterken. US launch zou nog een redmiddel zijn om de prijs terug te zien stijgen naar 8$. US launch wil zeggen nieuwe users en ook een hoop nieuwe hodlers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
@Kol Nedra Zet het om naar btc of iets anders. Spaar met BTC voor een hero Plu stack. Daalt Plu dan wordt hero tier goedkoper. Stijgt Plu, jammer dan maar heb je toch btc winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
cooLopke schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 23:12:
[...]

Dat had ik ook aan de hand. Toen een support ticket aangemaakt. Die zei alles is in orde (standaard antwoord 45 dagen wachten bla bla) dag erna keek ik opnieuw en was het totaal aantal wel correct.
Bij mij ook opgelost hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
enermax schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 07:24:
@Kol Nedra Zet het om naar btc of iets anders. Spaar met BTC voor een hero Plu stack. Daalt Plu dan wordt hero tier goedkoper. Stijgt Plu, jammer dan maar heb je toch btc winst.
PLU verkocht, zit nu voor 70% stablecoin en 30% BTC :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Lijkt me nogal logisch alllemaal. Heb het al een aantal keer aangegeven hier: dit pyramide spel vereist geen lineaire groei in nieuwe gebruikers maar exponentieel. Als je dan nieuwe perks introduceert waarmee gebruikers zelfs 9% cashback krijgen (en dat zijn grote spenders) heb je wel heel veel nieuwe gebruikers nodig om deze extreme hoeveelheid aan PLU sells te dempen.

Plutus is altijd hard gegroeid maar de introductie van 7%+ badges is duidelijk de endgame. Dat overleeft geen 1 platform. Je geeft dan zulke extreme hoeveelheden gratis geld (de PLU cashback) weg daar kan bijna niks tegenop.

Dat de munt daalt als iedereen zomaar Hero kan worden en zijn is ook logisch. Dat zijn dus veel gebruikers die veel PLU verkopen elke maand.

Wat mij verbaast is dat mensen teleurgesteld kunnen zijn in een pyramidespel. Je kunt hooguit in je eigen inschattings en timingsvermogen teleurgesteld zijn als je telaat instapt.

Ik vind het juist knap dat het ze zoveel jaar gelukt is constant nieuwe gebruikers te trekken. Maar exponentieel moeten groeien is veel korter vol te houden dan lineair.

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 22-02-2024 12:08 ]

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:12
Ik heb ook een mooie:

Ben Hero, met veel PLU. Heb deze week e.e.a. gewithdrawed, zodat ik precies 500 (en wat wisselPLU) over houd. Hierdoor behoud ik m'n Hero status en de 10k/month spend limit voor een jaar. Krijg ik net een mailtje dat ze 4 PLU van m'n account afhalen, voor refunds uit het verleden (uit 2022 en 2023). Dit hebben ze direct gedaan en hierdoor ga ik onder de 500 PLU morgen (voor een dag ofzo i.v.m. rewards die ook weer vrij komen) en verlies ik m'n status tijdelijk en waarschijnlijk de 10k/month spend voor altijd.

Ben benieuwd of ze dit gaan fixen voor me aangezien ik er vanuit ging dat refunds automatisch ingehouden worden ipv random opeens in bulk worden ingehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:44
maxvdh schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:44:
Ik heb ook een mooie:

Ben Hero, met veel PLU. Heb deze week e.e.a. gewithdrawed, zodat ik precies 500 (en wat wisselPLU) over houd. Hierdoor behoud ik m'n Hero status en de 10k/month spend limit voor een jaar. Krijg ik net een mailtje dat ze 4 PLU van m'n account afhalen, voor refunds uit het verleden (uit 2022 en 2023). Dit hebben ze direct gedaan en hierdoor ga ik onder de 500 PLU morgen (voor een dag ofzo i.v.m. rewards die ook weer vrij komen) en verlies ik m'n status tijdelijk en waarschijnlijk de 10k/month spend voor altijd.

Ben benieuwd of ze dit gaan fixen voor me aangezien ik er vanuit ging dat refunds automatisch ingehouden worden ipv random opeens in bulk worden ingehouden.
Zou me niks verbazen alsof ze een script hebben draaien om exact op het moment dat je onder je huidige Tier ga komen nog ff wat extra PLU met terugwerkende kracht gaan claimen :+

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
maxvdh schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:44:
Ik heb ook een mooie:

Dan koop je even snel een paar plu op coinbase oid voor in je external wallet toch?
Kost je nu ~$21 en wat gas fee

• maxvdh
Domino schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:28:
[...]

Dan koop je even snel een paar plu op coinbase oid voor in je external wallet toch?
Kost je nu ~$21 en wat gas fee
Kan, maar heb liever dat zij het oplossen. Is een proces en probleem van hun kant, dus ben benieuwd hoe ze er mee om gaan. Ik heb nog tot einde dag!

Edit: misschien heb ik nog wel iets langer, ivm met de withdrawal die nog steeds pending is. Volgens mij tellen die PLU nog steeds mee terwijl deze pending is.

[ Voor 17% gewijzigd door maxvdh op 22-02-2024 14:33 ]

• Domino
  • Nu online
maxvdh schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:33:
[...]

Kan, maar heb liever dat zij het oplossen. Is een proces en probleem van hun kant, dus ben benieuwd hoe ze er mee om gaan. Ik heb nog tot einde dag!
Ik snap het sentiment, maar bedenk je wel dat je zo erg snel achter het net kan vissen. Plutus kan hun poot gewoon stijf houden op dat moment, ben je mooi je spend limit kwijt. Is dat die $20 waard?

• enermax
@maxvdh Pending telt mee. Ik heb tijdelijk hero verkocht. Koop hero terug als metal cards live gaan. Ik heb nog steeds 11k cap zonder stake. Had eigenlijk 5k verwacht van metal. Zou er niet op gokken 😉

[ Voor 8% gewijzigd door enermax op 23-02-2024 06:39 ]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wel grappig dat energie erbij komt, de moeite waard om die als perk te pakken ipv bijvoorbeeld steam, aangezien ik elke maand wel de energierekening MOET betalen niewaar :P
Health is trouwens wel een dingetje: heb gemerkt dat daarvoor CC meestal geen optie is: zowel niet voor jaarbetalingen als maandbetalingen als losse facturen (meestal via een derde partij): iDeal is daar nog vrij standaard.

Ga wel proberen om de gemeentelijke lasten in 1x af te tikken aan de balie...

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 19:03

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

enermax schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:21:
@maxvdh Pending telt mee. Ik heb tijdelijk hero verkocht. Koop hero terug als metal cards live gaan. Ik heb nog steeds 11k cap zonder stake. Had eigenlijk 5k verwacht van metal. Zou er niet op gokken 😉
Pending doet inderdaad nog mee maar als het eenmaal overgezet is dan moet je net geluk hebben voor die scan van jouw wallet of het dan weer mee telt. Ik zat daar net niet goed mee maar heb een gezonde buffer aangehouden zodat ik nog mijn level kan behouden.

Dat is natuurlijk als je ze van intern naar extern wil zetten om het in eigen handen te hebben, als het voor de verkoop is dan heb je minder zorgen ;)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
Ik heb niets meer van Plutus gehoord, dus gisteren toch nog maar even voor de zekerheid 4 PLU bijgekocht. Ben nog wel benieuwd naar de reactie. Echt goede UX is het niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:08
2Dutch schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 22:26:
[Twitter]

Wel grappig dat energie erbij komt, de moeite waard om die als perk te pakken ipv bijvoorbeeld steam, aangezien ik elke maand wel de energierekening MOET betalen niewaar :P
Health is trouwens wel een dingetje: heb gemerkt dat daarvoor CC meestal geen optie is: zowel niet voor jaarbetalingen als maandbetalingen als losse facturen (meestal via een derde partij): iDeal is daar nog vrij standaard.

Hoe betaal jij je energie rekening in NL met je CC ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

alki schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 10:14:
[...]

Hoe betaal jij je energie rekening in NL met je CC ?
Vattenfall biedt bij een openstaande rekening (nog niet geïncasseerd) een optie om direct je factuur te betalen, en dat kan met CC. Zover ik weet de enige energieleverancier die dat biedt?

2Dutch in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"

Zou ook wel mooi zijn als tzt met de AI via Plutus-optie de energy perk ook inzetbaar zou zijn, dan kan iedereen er gebruik van maken, ongeacht je leverancier :)

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 23-02-2024 10:23 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:02
2Dutch schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 10:22:
[...]

Vattenfall biedt bij een openstaande rekening (nog niet geïncasseerd) een optie om direct je factuur te betalen, en dat kan met CC. Zover ik weet de enige energieleverancier die dat biedt?
Klopt dat is de enige. En je kan een beetje te veel betalen als soort spaarpotje. Het teveel betaalde krijg je op je gewone betaalrekening terug gestort 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 19:32

Deurwaarder

*blaf*

Helaas was, toen ik ging verlengen, Vattenfall zo'n 8% duurder dan wat ik nu heb voor electra.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Wat is jullie recente ervaring met het ontvangen van plu voor een gemaakte transactie? Is het vrijwel zeker 24u of was langer? Ik heb een een uitgave te doen van 2k eur en eigenlijk is het de bedoeling dat woensdag te regelen. Ik zou daarmee ook mooi m’n spend limit van deze maand opmaken. Maar woensdag is natuurlijk al 28 februari.. Stél dat ik de plu pas in maart krijg en voor die month limit telt zou dat enorm zonde zijn omdat ik in maart al 3k moet afrekenen voor meubel en die limiet dus sowieso ga gebruiken. Gbit is om die reden ook niet echt een optie.

Alternatief zou zijn maandag uurtje vrij nemen en het shoppen van woensdag maandag al doen maar als het niet nodig is liever niet natuurlijk:)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:08
twit schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:00:
Wat is jullie recente ervaring met het ontvangen van plu voor een gemaakte transactie? Is het vrijwel zeker 24u of was langer? Ik heb een een uitgave te doen van 2k eur en eigenlijk is het de bedoeling dat woensdag te regelen. Ik zou daarmee ook mooi m’n spend limit van deze maand opmaken. Maar woensdag is natuurlijk al 28 februari.. Stél dat ik de plu pas in maart krijg en voor die month limit telt zou dat enorm zonde zijn omdat ik in maart al 3k moet afrekenen voor meubel en die limiet dus sowieso ga gebruiken. Gbit is om die reden ook niet echt een optie.

Alternatief zou zijn maandag uurtje vrij nemen en het shoppen van woensdag maandag al doen maar als het niet nodig is liever niet natuurlijk:)
Ik zou maandag uurtje vrij nemen. Hier duurt het soms meerdere dagen voordat die gesetteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Betaling van de 21e is hier al gesetteld, 23e nog niet. Helaas niks van de 22e :+
Oh en PLU moon? Even +30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

twit schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:00:

Tegenwoordig is het bij mij standaard 2 dagen voor de Plu uitgekeerd is nadat de aankoop gesettled is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
2Dutch schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 22:26:
[Twitter]

Als ik het twitter draadje doorneemt, dan zou ik bij health denken aan hippe urban zooi, zoals HelloFresh, ClassPass, BasicFit etc. Ik zou erg overigens blij mee zijn, heb ze liever ipv fast food tenten die ik nu moet selecteren.

[ Voor 5% gewijzigd door exelletor op 23-02-2024 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

exelletor schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:36:
Als ik het twitter draadje doorneemt, dan zou ik bij health denken aan hippe urban zooi, zoals HelloFresh, ClassPass, BasicFit etc. Ik zou erg overigens blij mee zijn, heb ze liever ipv fast food tenten die ik nu moet selecteren.
Oeps, was er een beetje te hard naast aan het lullen/aannames :P Dat is veel logischer ja, misschien wat zaken als bulk.com (die had ik zelf als suggestie gegeven) of andere grote fitness-gear stores ofzo, maar groenten en fruit abo's mogen er zeker ook bij ipv alleen thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Iemand zijn premium abonnementskosten in PLU al gezien voor deze maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 07:23:
Nog niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Ik zou verwachten dat er een dieptepunt in de PLU koers veroorzaakt wordt door mensen die hun PLU verkopen voordat ze abonnementsgeld moeten gaan betalen. Wanneer kunnen we het einde van die dip redelijkerwijs verwachten als ze hun withdrawal opdracht op 21 februari hebben ingelegd? Rond 29 februari (bij vrijgave door Plutus op woensdag 28 februari)? Of heeft Plutus op het moment meer tijd nodig voor withdrawalopdrachten?

(Uiteraard zijn er naijleffecten en verkoopt niet iedereen meteen, maar de bulk van deze specifieke groep zal waarschijnlijk snel van zijn PLU af willen en gespreide latere verkopen hebben minder effect op de koers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Globalcitizen Dat is eind maart dat de 3 maanden gratis premium abo actie stopt.
Ik zelf heb hero tijdelijk verkocht, simpelweg omdat ik 5k rewards cap heb tot midden volgende jaar.

Van de andere kant, hero voor 950 euro is niet zo heel duur. Elke maand extra 55 euro. (40 perks + 15euro 1% cb). Totaal 660 euro extra pjaar voor 950 hero investering.

[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 24-02-2024 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
Ik bedoel de laatste kans voor mensen zonder betaald abonnement om PLU te withdrawen; dat was op 22 januari +1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 08:37
Ik heb het duurste abonnement van Plutus, maar kom in de meeste maanden niet verder dan de €1000-1200 aan uitgaven. Is er een logische optie voor een cryptocard om erbij te nemen voor kleine uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

PlasticPimple schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:39:
Ik heb het duurste abonnement van Plutus, maar kom in de meeste maanden niet verder dan de €1000-1200 aan uitgaven. Is er een logische optie voor een cryptocard om erbij te nemen voor kleine uitgeven?
Nexo zou ik dan adviseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
naga is dan interessanter tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
TWFpa2Vs schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 07:23:
Nope. Vorige maand ook niet, maar blijkbaar had ik niet goed gelezen. Je krijgt de PLU op de 23e, aldus support:
Basically since you were on your Premium plan from 25th of January, you will be reimbursed for it on 23rd of February.
Maar goed, nog geen PLU gezien. Ben benieuwd of het ook uitmaakt of je het met Plutus betaalt of niet, dat heb ik nergens kunnen vinden. Lijkt me niet. Gratis is gratis, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

AlterMann schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:22:
[...]

Nope. Vorige maand ook niet, maar blijkbaar had ik niet goed gelezen. Je krijgt de PLU op de 23e, aldus support:

[...]

Maar goed, nog geen PLU gezien. Ben benieuwd of het ook uitmaakt of je het met Plutus betaalt of niet, dat heb ik nergens kunnen vinden. Lijkt me niet. Gratis is gratis, toch?
Hier ook niks, 26-1 betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Ik probeer al dagen de rewards spending limit te verhogen. Dat lukt telkens niet omdat de aanvraag maar blijft laden zonder bevestiging. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 16:22
Steefmeister schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:50:
Ik probeer al dagen de rewards spending limit te verhogen. Dat lukt telkens niet omdat de aanvraag maar blijft laden zonder bevestiging. Iemand anders hier ook last van?
Dit kan alleen als je Metamask is gekoppeld, van daaruit moet je de redeem betalen. Interne PLU kan je hiervoor (nog?) niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Plu moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:35
Announcement coming? PlU weer over 8 dollar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik had nog een zakje omdat ik eerder overwoog een reward level omhoog te gaan (wat was ik denkende?). Dat idee heb ik laten vallen en dus is het tijd om overbodige plu te verkopen. Echter tijdens het inloggen is de prijs mooi 10% gezakt. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

exelletor schreef op maandag 26 februari 2024 @ 05:56:
Ik had nog een zakje omdat ik eerder overwoog een reward level omhoog te gaan (wat was ik denkende?). Dat idee heb ik laten vallen en dus is het tijd om overbodige plu te verkopen. Echter tijdens het inloggen is de prijs mooi 10% gezakt. 😂
Hier ook wat er nog stond gedumpt. Geen idee waar de pump opeens vandaan komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 26-02-2024 06:01 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:33
Had dus ook wat PLU op 4.2$ ingeschaald voor mogelijke Hero upgrade. Ook verkocht op de 7$. Kon deze leuke winst toch niet laten liggen.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Vreemde actie in de nacht voor een kaart die alleen in EU zit 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkie0290
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 19-02 16:33
zenith schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:10:
[...]

Vreemde actie in de nacht voor een kaart die alleen in EU zit 😀
Schat zo maar in dat dit eerder heeft plaatsgevonden dan maart. 2x een flinke surge in de prijs in afgelopen week lijkt mij anders onverklaarbaar:

9. PLU Value/Price

Dan:

Very sensitive topic, but as CEO need to be very careful. We provide a regulated service so cannot jsut go to exchange and buy back. The way we achieve it is by providing services that can be approved by regulator. So ie - Perk Partners pay us in PLU - and for those who don’t want to or cannot do that, we have a system to convert that ourselves into PLU to put it back into reward pool.

So in next reconcilliation you will see PLU going back into pool from brand partners (March/April).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Moet zeggen dat ik aan het slapen was om 5u30. ;w

Had m'n overbodige PLU (alles boven de 250) verkocht aan 4,82 of zo overlaatst. Heb er nu nog niet veel terug opgebouwd, gemiste kans.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Dat ik dit niet eerder gezien heb... Gigantische falling wedge op PLU/BTC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoX9jWv-iXLzzxMQ1iP-wggiVqM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jHqpNzBZ4MKB0Ce9LhFeiTXs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:08
Th1x4nG schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:07:
Moet zeggen dat ik aan het slapen was om 5u30. ;w

Had m'n overbodige PLU (alles boven de 250) verkocht aan 4,82 of zo overlaatst. Heb er nu nog niet veel terug opgebouwd, gemiste kans.
welkom bij de club ik doe mee. aan de andere kant, ook tegen €4 is het nog steeds gratis geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 14:39
Er zijn vele manieren genoemd in dit topic, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik ben in juli begonnen en het wordt een keer tijd om mijn plu binnenkort een keer te gaan verzilveren.
Ik heb verder geen enkele wallet of acocunts bij crypto handelplatformen. Wat is voor mij de makkelijkste manier(ook rekeninghoudend met evt KYC) om plu te withdrawen en daarna te verkopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:30
Wausser90 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:49:
Er zijn vele manier genoemd in dit topic, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik ben in juli begonnen en het wordt een keer tijd om mijn plu binnenkort een keer te gaan verzilveren.
Ik heb verder geen enkele wallet of acocunts bij crypto handelplatformen. Wat is voor mij de makkelijkste manier(ook rekeninghoudend met evt KYC) om plu te withdrawen en daarna te verkopen?
Ik zou Rabby installeren. En daarna heb je 2 routes.

1. Zonder KYC. Een wallet aanmaken op Rabby, de PLU hier naar withdrawen en via een Uniswap het om te zetten naar bijvoorbeeld Ethereum.
2. Met KYC. Een account aanmaken op Kucoin en de Rabby wallet gebruiken om je muntjes rechtstreeks naar Kucoin te withdrawen https://medium.com/@0xTig...-an-exchange-1536b48b32e5

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Lekker wakker worden met + 50% *O*

@Wausser90 Zoals hierboven aangegeven wordt, Kucoin + rabby.

[ Voor 55% gewijzigd door Nopheros op 26-02-2024 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
Verleidelijk om m’n ganse stack te wisselen voor eth. Sta nu weer even na aankoop vorig jaar en opbrengsten vergaarde PLU.

Did it. Deze kans laat ik niet liggen achter koersverloop laatste jaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Masstje op 26-02-2024 12:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Ik ga weer in wachtmodus tot Plutus besluit dat ze de PLU's doorsturen naar KuCoin.. hoop dat we dan niet alweer in de $4 range zitten.. al blijft het gratis geld :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zonet ff gemeentelijke belastingen betaald aan de balie van gemeentehuis, aan de hand van een tweaker hier die dat ook had gedaan, die tip onthouden :) Valt niet tegenop te sparen en tsja, dan maar wat pluutjes harken :P
Gelukszoekr schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:00:
[...]

Ik zou Rabby installeren. En daarna heb je 2 routes.

1. Zonder KYC. Een wallet aanmaken op Rabby, de PLU hier naar withdrawen en via een Uniswap het om te zetten naar bijvoorbeeld Ethereum.
2. Met KYC. Een account aanmaken op Kucoin en de Rabby wallet gebruiken om je muntjes rechtstreeks naar Kucoin te withdrawen https://medium.com/@0xTig...-an-exchange-1536b48b32e5
Met uniswap verlies je ook wel wat, maar kucoin vraagt 1 euro voor withdrawen naar je IBAN (instant sepa kost niet meer dan normale SEPA, ik had het er toen vrijwel direct ook op staan). Dus ik hou zelf altijd rekening met de 8,50 (7,50 voor plutus withdrawal + kucoin naar IBAN), oftewel niet doen met lage bedragen, meestal spaar ik op tot ongeveer 150 euro in PLU.

[ Voor 70% gewijzigd door 2Dutch op 26-02-2024 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
2Dutch schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:17:
Zonet ff gemeentelijke belastingen betaald aan de balie van gemeentehuis, aan de hand van een tweaker hier die dat ook had gedaan, die tip onthouden :) Valt niet tegenop te sparen en tsja, dan maar wat pluutjes harken :P
Kan dit bij elke gemeente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 23:14
Ik heb ook maar even de eerste flufjes PLU omgezet naar USDT. Ik wacht nog op een flinke pallet plu die vrij komt op mijn metamask.

Metamask naar Kuc is echt vrijwel instant zelfs met lage gwei. na een kwartiertje twintig min was het beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
2Dutch schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:17:
Heb zojuist ook maar een afspraak gemaakt voor over een uur, toch wat jammer dat we nu een stuk minder plu krijgen als de prijs op dit niveau blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 19:32

Deurwaarder

*blaf*

Ik denk het niet.
Volgens de website van mijn gemeente kan je met automatische incasso, handmatige overboeking of ideal betalen.
Dus hier helaas niet, lijkt het.
Overigens kon ik een paar maanden geleden aan de balie ook niet met een debitcard betalen. Via de mail gevraagd wanneer ze dat gaan facilteren, komt helaas geen antwoord op. Dus zelfs als het aan de balie kon, dan niet met Plutus.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Nee, ik heb dit vorig jaar ook gedaan en toen waren er al andere tweakers die meldde dat dit in hun gemeente niet kon. Je moet zelf even controleren of het bij jouw gemeente wel kan.

Via curve en apple/google pay kan je de factuur voldoen middels pin aan de balie, mits die mogelijkheid bestaat bij jouw gemeente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Domino schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:57:
[...]

Nee, ik heb dit vorig jaar ook gedaan en toen waren er al andere tweakers die meldde dat dit in hun gemeente niet kon. Je moet zelf even controleren of het bij jouw gemeente wel kan.

Via curve en apple/google pay kan je de factuur voldoen middels pin aan de balie, mits die mogelijkheid bestaat bij jouw gemeente.
Of inmiddels gewoon met de Plutus kaart natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Nopheros schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:02:
[...]

Of inmiddels gewoon met de Plutus kaart natuurlijk.
Ik heb geen fysieke kaart meer, en apple pay is nog steeds niet actief toch?
Buiten dat: heel vaak worden debit kaarten gewoon niet geaccepteerd. Via booking.com bijvoorbeeld kan ik geen boeking doen direct via plutus, Curve met daarachter plutus dan weer wel. Raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Domino schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:06:
[...]

Ik heb geen fysieke kaart meer, en apple pay is nog steeds niet actief toch?
Buiten dat: heel vaak worden debit kaarten gewoon niet geaccepteerd. Via booking.com bijvoorbeeld kan ik geen boeking doen direct via plutus, Curve met daarachter plutus dan weer wel. Raar maar waar.
Dat is inderdaad wel vreemd.

Ik kan inmiddels bij 99% van de winkels waar ik wil betalen met de Plutus kaart betalen. Tot voor kort werkten de parkeerautomaten nog niet in de stad waar ik woon maar inmiddels kan ik daar ook betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Deurwaarder schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:50:
Ik denk het niet. Volgens de website van mijn gemeente kan je met automatische incasso, handmatige overboeking of ideal betalen. Dus hier helaas niet, lijkt het. Overigens kon ik een paar maanden geleden aan de balie ook niet met een debitcard betalen. Via de mail gevraagd wanneer ze dat gaan facilteren, komt helaas geen antwoord op. Dus zelfs als het aan de balie kon, dan niet met Plutus.
Mijn gemeente vermeldde het op de aanslag als optie, en ook netjes online. Mag ook met cash aan de balie betalen, dus als je toevallig nog een bundeltje zwart geld hebt liggen en je woont in Overbetuwe :+

Wat nog beter zou zijn, is online een portal die naast dat eeuwige iDeal ook CC (en dus ook debitkaarten van MC en Visa) biedt: ik kan bij elke winkel in het dorp hier al tijden gewoon met Plutis via Curve betalen, ook de betaalproviders bieden het aan dus waarom zie je zo vaak alles beperkt online tot iDeal? Geld is geld :) Waterschapsbelasting was ook alleen iDeal of incasso in delen..maar goed ik ben liever in 1x van die meuk af in plaats van een jaar lang elke maand weer paar tientjes eraf, maar snap dat niet iedereen dat fijn vindt of kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Hier gelukt iig, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBI0qBFurspnTSzwSvJvx6X_Xwg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kxBWE6fOI5tthPn73BBSXEsJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Deleted

[ Voor 99% gewijzigd door Globalcitizen op 26-02-2024 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
nevermind

[ Voor 5% gewijzigd door TWFpa2Vs op 26-02-2024 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dure gemeente :X :P Mag 2e tripje maken voor OZB bingo, maar toch weer totaal tegen de 600 euro voor cashback. Maar goed dat m'n maandlimiet 2k is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dit is in ieder geval goed nieuws voor de PLU emissie. Let the ponzi survive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
2Dutch schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:10:
[...]

Dure gemeente :X :P Mag 2e tripje maken voor OZB bingo, maar toch weer totaal tegen de 600 euro voor cashback. Maar goed dat m'n maandlimiet 2k is ;)
Ze doen hier nog aan hondenbelasting :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Zo gaat lekker, wat is op dit moment de beste manier om uit te cachen?

Oke Ruby nog steeds dus, kan dat ook direct naar Coinbase dan? Of moet je Kucoin gebruiken?

[ Voor 40% gewijzigd door 10mil.btc op 26-02-2024 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
10mil.btc schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:33:
Zo gaat lekker, wat is op dit moment de beste manier om uit te cachen?

Oke Ruby nog steeds dus, kan dat ook direct naar Coinbase dan? Of moet je Kucoin gebruiken?
Coinmarketcap.com -> $plu -> markets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
zenith schreef op maandag 26 februari 2024 @ 18:25:
[...]

Coinmarketcap.com -> $plu -> markets
Die methode werkt op elke exchange dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
10mil.btc schreef op maandag 26 februari 2024 @ 19:09:
[...]

Die methode werkt op elke exchange dan?
hij bedoelt dat je dan kan zien op welke exchange je PLU kan verhandelen. De methode ernaar toe is hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Denk dat de plu waarde gaat instorten nu je meer moet betalen voor je rewards cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
MTT schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:08:
Denk dat de plu waarde gaat instorten nu je meer moet betalen voor je rewards cap
Ik snap nog steeds niet waarom ze het niet gewoon aan een € bedrag koppelen, zoals Cryptocom dat ergens in 2020(?) heeft gedaan. Ik ga iig zeer zeker niet "even" 50 plu redeemen voor een magere +1000€.

[ Voor 3% gewijzigd door exelletor op 26-02-2024 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
Blijft echt een enorm pauper bedrijf lol. Heb al een metamask connected, daardoor lukt RABBY nu niet? Maar kan ook niet withdrawen naar meta...

Ik snap echt niet dat mensen hier geld in durven te "investeren" =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:03
Ik heb een Metamask gekoppeld waar m'n Hero stack op staat en daarnaast Rabby voor directe transfer naar een exchange.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Koers weer ingekakt? Check!
Muntjes nog niet ontvangen van Plutus? Check!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
10mil.btc schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:12:
Blijft echt een enorm pauper bedrijf lol. Heb al een metamask connected, daardoor lukt RABBY nu niet? Maar kan ook niet withdrawen naar meta...

Ik snap echt niet dat mensen hier geld in durven te "investeren" =(
Wat hebben metamask en rabby met het bedrijf plutus te maken? Ik snap (en deel) je mening over plutus, maar dit is echt een user error.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nou na de pump nu toch de dump. Ik ben blij dat ik een deel van mijn investering heb kunnen recoupereren gisteren toen we nog boven de $7 stonden. Nog een $849 te verkopen en we kunnen eindelijk winst gaan maken...(na een jaar met zo'n 45-50,000€ aan omzet via Plutus....toch wel heel ver van de 5% die ik verwachtte toen ik Veteran werd :P)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Mt5ZJhqJzOVd4jgRGtsce9loUA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VnnMyZC1U43WZFV0S6RxY8Ud.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0cyTlFOCTTB5zpNpaEqeJhBLhM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ppmr0JWvV40z0kMRySU2q62b.jpg?f=user_large
Zo te zijn ook niet de enige (credits voor @enermax voor de screenshot)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RQhD4oMTDnUE7k7VJiZyFR_K1c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q9qkN8edsYuStqPxld03xIf2.jpg?f=user_large

Vraag me wel oprecht af wat nou de reden van de pump was. Als iemand op basis van de nieuwe redeem voorwaarden dacht een slaatje te slaan is ie toch van een kouwe kermis thuis gekomen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIDKxVJYiDRXdZ6xM5KJDGStaIU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RJ5DUknzZgldpmvZHOUfIBAQ.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 27-02-2024 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Tomba schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:37:
Nou na de pump nu toch de dump. Ik ben blij dat ik een deel van mijn investering heb kunnen recoupereren gisteren toen we nog boven de $7 stonden. Nog een $849 te verkopen en we kunnen eindelijk winst gaan maken...(na een jaar met zo'n 45-50,000€ aan omzet via Plutus....toch wel heel ver van de 5% die ik verwachtte toen ik Veteran werd :P)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo te zijn ook niet de enige (credits voor @enermax voor de screenshot)
[Afbeelding]

Vraag me wel oprecht af wat nou de reden van de pump was. Als iemand op basis van de nieuwe redeem voorwaarden dacht een slaatje te slaan is ie toch van een kouwe kermis thuis gekomen....
[Afbeelding]
Een mooi overzicht na een dag vol actie.

Ik ben van Hero naar niets gegaan gisteren. Alles van de MM gehaald toen de koers explodeerde. Na alle plannen van vorig jaar blijkt er een gezonde ambitie te zijn. De uitvoering is wat minder.

Stel dat men een exchange en staking had toegevoegd dan zit er meer potentieel in. Nu is het puur gratis muntjes in ruil om je transacties via het platform te laten lopen. Met 4,000 users met een stake heb je denk ik weinig kracht om iets van de perks terug te vragen bij van de leveranciers. Oftewel, er is niets bijzonders aan het product.

Met een paar kaarten die precies hetzelfde doen, is er bovendien geen unieke positie op de markt. Er zijn nu wel alternatieven die er eerder niet echt waren.

Mocht men gekozen hadden om als investering niet het aantal PLU, maar een vaste EUR waarde aan te houden dan zorg je voor een vangnet waardoor meer munten opgekocht worden bij een lagere koers.

Op dit moment zie een upgrade van HERO zo voor me: Voor $1250 ($5 x 250) krijg je 1% meer Cashback en 4 extra perks. Dat is de moeite niet waard.

Zijn er aanwijzingen dat de koers kan exploderen? Misschien doordat de bull-markt aan is en er nieuwe users toestromen. Echter zijn de entry-paketten niet echt interessant. Met alle wijzigingen is het product te complex om een nieuwe massa-stroom aan gebruikers aan te trekken. Die exchange moet er komen om nieuwe users ook meteen crypto te laten kopen, dan gaat er volume komen.

Oftewel, die HERO komt hier niet meer terug. Ik denk dat ik leuk de €500 per maand vol maak + 2 perks maar dat ik verder afhaak na de pump van gisteren.

Mijn TA skills zijn niet al te best, maar ik zie een patroon:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvQrSvHB0ALuGdDklUYPaFv7UqI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/edKvxrp4dC6mrus9tFXbaWSt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 27-02-2024 12:29 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-09 17:30
Coldcat schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:26:
[...]

Een mooi overzicht na een dag vol actie.

Ik ben van Hero naar niets gegaan gisteren. Alles van de MM gehaald toen de koers explodeerde. Na alle plannen van vorig jaar blijkt er een gezonde ambitie te zijn. De uitvoering is wat minder.

Stel dat men een exchange en staking had toegevoegd dan zit er meer potentieel in. Nu is het puur gratis muntjes in ruil om je transacties via het platform te laten lopen. Met 4,000 users met een stake heb je denk ik weinig kracht om iets van de perks terug te vragen bij van de leveranciers. Oftewel, er is niets bijzonders aan het product.

Met een paar kaarten die precies hetzelfde doen, is er bovendien geen unieke positie op de markt. Er zijn nu wel alternatieven die er eerder niet echt waren.

Mocht men gekozen hadden om als investering niet het aantal PLU, maar een vaste EUR waarde aan te houden dan zorg je voor een vangnet waardoor meer munten opgekocht worden bij een lagere koers.

Op dit moment zie een upgrade van HERO zo voor me: Voor $1250 ($5 x 250) krijg je 1% meer Cashback en 4 extra perks. Dat is de moeite niet waard.

Zijn er aanwijzingen dat de koers kan exploderen? Misschien doordat de bull-markt aan is en er nieuwe users toestromen. Echter zijn de entry-paketten niet echt interessant. Met alle wijzigingen is het product te complex om een nieuwe massa-stroom aan gebruikers aan te trekken. Die exchange moet er komen om nieuwe users ook meteen crypto te laten kopen, dan gaat er volume komen.

Oftewel, die HERO komt hier niet meer terug. Ik denk dat ik leuk de €500 per maand vol maak + 2 perks maar dat ik verder afhaak na de pump van gisteren.

Mijn TA skills zijn niet al te best, maar ik zie een patroon:
[Afbeelding]
Eens, ik ben er klaar mee. Sowieso zit ik in dit soort dingen voor het geld, niet voor het product. Zonder exchange is het voor de boomer massa ook al snel te complex en te langzaam. Beetje een niche dingetje aan het worden zo
Pagina: 1 ... 72 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.