Nee joh die gas fee klopt niet, is weer een “plutusje”zeross schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:56:
Ik probeerde voor het eerst een nieuwe metamask te koppelen aan Plutus en te kijken hoe het werkt om de PLU te redeemen voor de verhoogde cap.
Maar ik heb er nu niks op staan, maar kreeg deze melding in mijn metamask:
Totaal
$1,536.30
10 PLU + 0.673205 ETH
Amount + gas fee
Max amount: 10 PLU + 1.275159985 ETH
Het is toch niet zo, dat je straks om te kunnen redeemen 0,67 eth moet betalen.....
moet je nu alles koppelen aan een metamask account of kan je het ook via de rabby methode doen om plu in te wisselen voor een hogere spend limit
Metamask. Een exchange verstuurt via een algemeen adres dus dat gaat ellende opleveren.RenaldoN schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:59:
moet je nu alles koppelen aan een metamask account of kan je het ook via de rabby methode doen om plu in te wisselen voor een hogere spend limit
Ik kan nergens vinden tot wanneer de 50% korting op het redeemen van PLU geldt. Ik twijfel nog of ik 10 of 25 PLU wil redeemen, maar heb sowieso nog een aantal dagen te gaan totdat ik 25 PLU beschikbaar heb (tenzij ik zelf bij koop). Weet iemand tot wanneer die actie loopt?
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Je kan rabby.io gebruiken mits je het als sw wallet configureerd. Rabby is in dat geval gewoon een alternatief voor metamask.RenaldoN schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:59:
De ‘rabby methode’ is om extra transactiekosten te besparen door het direct naar een cex te sturen. Daar heb je niks aan, je kan op die manier geen redeem doen omdat jij niet in het bezit bent van de private keys om de transactie te ondertekenen.
heb het ondertussen via de metamask gedaan. natuurlijk wel weer 2x een fout gemaakt waardoor ik 10/15dollar onnodig heb weggegooidDomino schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:35:
[...]
Je kan rabby.io gebruiken mits je het als sw wallet configureerd. Rabby is in dat geval gewoon een alternatief voor metamask.
De ‘rabby methode’ is om extra transactiekosten te besparen door het direct naar een cex te sturen. Daar heb je niks aan, je kan op die manier geen redeem doen omdat jij niet in het bezit bent van de private keys om de transactie te ondertekenen.

Inmiddels 15088 PLU op het redeem adres. Als plutus 100K klanten heeft dan verwacht ik de komende weken zeker nog wel een verdubbeling.
Ik twijfelde ook tussen 10 of 25 PLU redeemen. Ik dacht toen ik doe alvast 10 PLU, als ik toch nog een hogere cap wil dan doe ik er later nog eens 15. Maar zo werkt het dus niet. Na het redeemen van 10 PLU heb ik nu 1000 euro extra cap. Ik kan nog eens PLU redeemen maar dat kost me dan 25 PLU, daarmee is de eerste 10 PLU dus gewoon weggegooid.swbr schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:17:
Ik kan nergens vinden tot wanneer de 50% korting op het redeemen van PLU geldt. Ik twijfel nog of ik 10 of 25 PLU wil redeemen, maar heb sowieso nog een aantal dagen te gaan totdat ik 25 PLU beschikbaar heb (tenzij ik zelf bij koop). Weet iemand tot wanneer die actie loopt?
Gister een refund ontvangen van 350 euro op mijn oude Plutus kaart.. Nu mag ik de hele molen in bij Solaris mijn refund weer op te gaan eisen. Hebben andere hier toevallig al ervaring mee?
Voor nu maar even gemailed naar redemptions@solarisgroup.co.uk op basis van https://support.plutus.it...rom-Solaris-Physical-Card
Voor nu maar even gemailed naar redemptions@solarisgroup.co.uk op basis van https://support.plutus.it...rom-Solaris-Physical-Card
hoe kwam je erachter?Deveon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:45:
Gister een refund ontvangen van 350 euro op mijn oude Plutus kaart.. Nu mag ik de hele molen in bij Solaris mijn refund weer op te gaan eisen. Hebben andere hier toevallig al ervaring mee?
Dit stond heel duidelijk beschreven volgens mij 🙂 had je toch echt beter moeten lezen en niet aannames doen.Noid74 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:27:
[...]
Ik twijfelde ook tussen 10 of 25 PLU redeemen. Ik dacht toen ik doe alvast 10 PLU, als ik toch nog een hogere cap wil dan doe ik er later nog eens 15. Maar zo werkt het dus niet. Na het redeemen van 10 PLU heb ik nu 1000 euro extra cap. Ik kan nog eens PLU redeemen maar dat kost me dan 25 PLU, daarmee is de eerste 10 PLU dus gewoon weggegooid.
Betaling verliep via Curve dus zie de transactie daar voorbij komen, echter heb ik deze kaart niet meer in Curve staan.
ik dacht dat Curve zodra je een refund krijgt naar een kaart die niet meer in het account staat ze het refunden naar curvecashDeveon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Betaling verliep via Curve dus zie de transactie daar voorbij komen, echter heb ik deze kaart niet meer in Curve staan.
Is inderdaad niet heel duidelijk allemaal. Ook is het ergens wel vreemd dat je niet kan stacken en dus zoals jij het noemt je eerst 10 PLU weggooit. Kan me voorstellen dat ze dit nog wel tweaken, ik hoop het iig wel.Noid74 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:27:
[...]
Ik twijfelde ook tussen 10 of 25 PLU redeemen. Ik dacht toen ik doe alvast 10 PLU, als ik toch nog een hogere cap wil dan doe ik er later nog eens 15. Maar zo werkt het dus niet. Na het redeemen van 10 PLU heb ik nu 1000 euro extra cap. Ik kan nog eens PLU redeemen maar dat kost me dan 25 PLU, daarmee is de eerste 10 PLU dus gewoon weggegooid.
Je kan een gokje wagen en contact opnemen met support. Misschien kunnen ze iets voor je doen..Noid74 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:27:
[...]
Ik had ook recent via Amazon een Solaris refund. Bij mij kun je de refund in curve zien naar welke kaart die is gegaan?
Jammer trouwens dat Amazon gewoon niet tegoedbon aanbood, had ik ook prima gevonden

Aleen als die andere kaart echt weigert. Nu zegt Solaris nog steeds dankjewel.RenaldoN schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:43:
[...]
ik dacht dat Curve zodra je een refund krijgt naar een kaart die niet meer in het account staat ze het refunden naar curvecash
Same, Amazon credits was geen optie. Overigens heb ik dat wel eens eerder gehad en vervolgens kon ik die niet voor elke bestelling benutten dus geen fan. Na een tijdje toen toch maar door Amazon laten uitkeren.knakworst schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:37:
[...]
Ik had ook recent via Amazon een Solaris refund. Bij mij kun je de refund in curve zien naar welke kaart die is gegaan?
Jammer trouwens dat Amazon gewoon niet tegoedbon aanbood, had ik ook prima gevonden
Ah ook als de kaart al niet meer in je curve staat?knakworst schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:37:
[...]
Moet je om de PLU te redeemen deze overhevelen naar MetaMask? Of is een koppeling voldoende?
De redeemable $PLU moet uit een private wallet komen. Dus metamask, rabby of iets dergelijks.StefanoZ schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:57:
Moet je om de PLU te redeemen deze overhevelen naar MetaMask? Of is een koppeling voldoende?
Hoe lang zit er tussen dat redeemen en het moment dat de limiet omhoog gaat. Ik heb dat gisteren gedaan, maar zie nog geen hogere limiet.
Was bij mij vrijwel direct nadat de transactie voltooid was. Kun je controleren in metamask of etherscan.io.
Transactie staat op completed. Maar zie wel een error in etherscan https://etherscan.io/tx/0...dad50eca42137eb45782ea500Domino schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:06:
Was bij mij vrijwel direct nadat de transactie voltooid was. Kun je controleren in metamask of etherscan.io.
Maar weer eens een support ticket inschieten

Je hebt PLU proberen te withdrawlen vanaf een wallet waar geen PLU op staat: https://debank.com/profil...d49cdbf9a4f440262/historyCHRlS schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:46:
[...]
Transactie staat op completed. Maar zie wel een error in etherscan https://etherscan.io/tx/0...dad50eca42137eb45782ea500
Maar weer eens een support ticket inschieten
Dan gaat de support niks voor je kunnen betekenen hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 30-01-2024 23:39 ]
Dat is raar, want die etherscan hoort bij deze transactie in MMMalarky schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 23:38:
[...]
Je hebt PLU proberen te withdrawlen vanaf een wallet waar geen PLU op staat: https://debank.com/profil...d49cdbf9a4f440262/history
Dan gaat de support niks voor je kunnen betekenen hoorJe hebt wel $1,35 betaald voor de transactie kosten omdat je het smartcontract gecalled hebt, maar er staat geen PLU op deze wallet, alleen een beetje ETH.
:fill(white):strip_exif()/f/image/0mJx7WhrwTmsqoK74UZMT1hh.png?f=user_large)
En € 1,35 valt gelukkig mee qua fee. Eerder vorige week leek het eerder 1,35 ETH te zijn ;-)
Denk dat ik al weer wat ik verkeerd gedaan heb.
Alleen wel verwarrend dat de Plutus site me eergisteren wel dit bevestiging scherm liet zien.
/f/image/ZyVcJu9h0aaCDWKQgIG6gM3L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door CHRlS op 31-01-2024 00:03 ]
Tip voor degenen die maximaal transactiekosten willen besparen: je kunt je transactie gewoon een gasfee van 9 gwei meegeven dan wordt die vannacht rond uurtje of 2 a 3 wel opgepikt. In het weekend kom je ook nog wel weg met 6,6 gwei ongeveer.
ERC20 transfers waar ik totaal geen haast mee heb geef ik nog steeds die gasfee mee, binnen 1-3 dagen zijn ze alsnog opgepikt ergens in de nacht.
Als je direct een transfer wil moet je nu 20 gwei betalen https://cointool.app/gasPrice/eth, maar als je gedurende dag doet zit je gerust op 70.
Mocht je per ongeluk een gasfee van bijvoorbeeld 5 gwei hebben meegegeven en die hangt al een paar dagen, kun je gewoon een speed up doen met je verhoogde gas fee, je betaald dan uitsluitend je nieuwe gas fee, dus niet beiden.
Wat dat betreft is het echt onzin dat Plutus €7,50 vraagt, terwijl ze er 7 dagen over doen om je transactie te verwerken. Dat kan dus sowieso alle nachten voor <10 gwei en dan zijn ze maar €1 euro kwijt. Mijn laatste withdrawal heeft ze 21 gwei ($2.62) gekost, het is dus sowieso een verdienmodel geworden.
Zelf verkoop ik mijn PLU als range-order (limitorder) in de PLU/ETH pool op Uniswap, zodat anderen de transactiekosten betalen: https://app.uniswap.org/a...741&maxPrice=0.0021991287 (strakke price range iets boven huidige prijs: https://dexscreener.com/e...d6a7fc53e51aedda8451e837a ). Dat is toch de pool op ERC20 waar alle PLU orders doorheen gaan. Transactiekosten om tokens toe te voegen aan een liquidity pool zijn wel erg duur, is het ook niet snel waard.
Normaal verkoop ik ook gewoon op Kucoin via de Rabby-methode, maar moest deze keer wel naar Rabby zelf.
ERC20 transfers waar ik totaal geen haast mee heb geef ik nog steeds die gasfee mee, binnen 1-3 dagen zijn ze alsnog opgepikt ergens in de nacht.
Als je direct een transfer wil moet je nu 20 gwei betalen https://cointool.app/gasPrice/eth, maar als je gedurende dag doet zit je gerust op 70.
Mocht je per ongeluk een gasfee van bijvoorbeeld 5 gwei hebben meegegeven en die hangt al een paar dagen, kun je gewoon een speed up doen met je verhoogde gas fee, je betaald dan uitsluitend je nieuwe gas fee, dus niet beiden.
Wat dat betreft is het echt onzin dat Plutus €7,50 vraagt, terwijl ze er 7 dagen over doen om je transactie te verwerken. Dat kan dus sowieso alle nachten voor <10 gwei en dan zijn ze maar €1 euro kwijt. Mijn laatste withdrawal heeft ze 21 gwei ($2.62) gekost, het is dus sowieso een verdienmodel geworden.
Zelf verkoop ik mijn PLU als range-order (limitorder) in de PLU/ETH pool op Uniswap, zodat anderen de transactiekosten betalen: https://app.uniswap.org/a...741&maxPrice=0.0021991287 (strakke price range iets boven huidige prijs: https://dexscreener.com/e...d6a7fc53e51aedda8451e837a ). Dat is toch de pool op ERC20 waar alle PLU orders doorheen gaan. Transactiekosten om tokens toe te voegen aan een liquidity pool zijn wel erg duur, is het ook niet snel waard.
Normaal verkoop ik ook gewoon op Kucoin via de Rabby-methode, maar moest deze keer wel naar Rabby zelf.
[ Voor 39% gewijzigd door Malarky op 31-01-2024 10:00 ]
een interessante verdienmodel, de meeste mensen zullen dit niet weten (ik wist het ook niet)Malarky schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 00:09:
Tip voor degenen die maximaal transactiekosten willen besparen: je kunt je transactie gewoon een gasfee van 9 gwei meegeven dan wordt die vannacht rond uurtje of 2 a 3 wel opgepikt. In het weekend kom je ook nog wel weg met 6,6 gwei ongeveer.
ik heb nog geen enkele keer withrawed, komt eigenlijk omdat ik geen Kucoin account heb.
maar misschien toch wel verstandig, om de winsten te nemen (in Bitcoin)
Interessant om geen kosten te hebben via uniswap. Maar nadien moet je nog verder converteren want dan zit je met weth. Hoe gaat dat dan?Malarky schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 00:09:
Zelf verkoop ik mijn PLU als range-order (limitorder) in de PLU/ETH pool op Uniswap, zodat anderen de transactiekosten betalen: https://app.uniswap.org/a...741&maxPrice=0.0021991287 (strakke price range iets boven huidige prijs: https://dexscreener.com/e...d6a7fc53e51aedda8451e837a ). Dat is toch de pool op ERC20 waar alle PLU orders doorheen gaan. Normaal verkoop ik ook gewoon op Kucoin via de Rabby-methode, maar moest deze keer wel naar Rabby zelf.
In dit geval hou ik mijn ETH tot de ETF komst, maar anders zou ik die op een willekeurige exchange verkopennonkeljos schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:24:
[...]
Interessant om geen kosten te hebben via uniswap. Maar nadien moet je nog verder converteren want dan zit je met weth. Hoe gaat dat dan?
Maar het is weth, dat kun je niet zomaar naar een exchange brengen, en het kost al zeker ook geld. Hoe regel jij het?
Als ik plu wil redeemen, heb ik dan metamask nodig? Ik heb een paar keer plu via de rabby methode naar coinbase gestuurd, dus daar heb ik accounts. Zou mooi zijn als het dus via rabby kan ipv metamask. Als dit inderdaad kan, heeft iemand een guide of link naar een guide?
Die kun voor lage transactiekosten bijna gratis unwrappen naar ETH op bijvoorbeeld uniswap, meestal stuur ik zelf mijn WETH via een bridge als app.squidrouter.com naar Polygon omdat daar de transactiekosten rond of onder de 1ct liggen.nonkeljos schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:58:
Maar het is weth, dat kun je niet zomaar naar een exchange brengen, en het kost al zeker ook geld. Hoe regel jij het?
Goede vraag! Deze vraag had ik ook. Ben benieuwd naar dit procesnonkeljos schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:58:
EDIT: Waar dus antwoord al op gegeven is, haha
Malarky schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:35:
[...]
Die kun voor lage transactiekosten bijna gratis unwrappen naar ETH op bijvoorbeeld uniswap, meestal stuur ik zelf mijn WETH via een bridge als app.squidrouter.com naar Polygon omdat daar de transactiekosten rond of onder de 1ct liggen.
[ Voor 41% gewijzigd door Bas Post op 31-01-2024 09:36 ]
BP on the move!!!
Als ik geen perks kies voor de 1e, gaat hij dan automatisch dezelfde perks van vorige maand daar neerpoten of kan ik in de loop van de maand nog perks toevoegen in de lege slots?
Ik dacht het tweede maar ik wil graag zeker zijn.
Ik dacht het tweede maar ik wil graag zeker zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Th1x4nG op 31-01-2024 13:48 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Als je lege slots hebt kan je die vullen en kort daarna je transactie doen om er geld voor te krijgen. Maar: je kan niet een perk kiezen NADAT je de transactie op je Plutus kaart hebt gedaan, daar gaan ze niet in mee.
Je moet er minimaal 1 kiezen voor de 1e.
Dan heb je die locked, en X lege slots die je in de loop van de maand kan selecteren.
Als je er 0 kiest voor de 1e, dan krijg je automatisch dezelfde als deze maand.
Dan heb je die locked, en X lege slots die je in de loop van de maand kan selecteren.
Als je er 0 kiest voor de 1e, dan krijg je automatisch dezelfde als deze maand.
-Geen deurwaarder-
Dus als ik geen haast heb, bij max base fee iets tussen de 5 en 10 invullen, en dan ook nog een priority fee doen of hoeft dat niet? Sorry ben vrij onbekend hiermee..Malarky schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 00:09:
...
Je kan prima een perk kiezen zolang de transactie nog pending is. Mijn vrouw heeft laatst in de ochtend boodschappen gedaan bij de Lidl en ik kreeg s'avonds een aantal extra perks. Ik heb toen lidl gekozen en nadat de transactie 48 uur later was gesetteld kreeg in gewoon 10 euro plu erbij.deuceboss schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:52:
Als je lege slots hebt kan je die vullen en kort daarna je transactie doen om er geld voor te krijgen. Maar: je kan niet een perk kiezen NADAT je de transactie op je Plutus kaart hebt gedaan, daar gaan ze niet in mee.
Ik zie een poststuk in de PostNL app met Duitse tekst op de envelop en een stempel van de Duitse Post verder staan mijn volledige voornamen(zoals Plutus ook gebruikt) op de envelop. Ik vermoed dat mijn fysieke kaart straks in de bus ligt.
[ Voor 22% gewijzigd door Wausser90 op 01-02-2024 10:14 ]
Had ik laatst ook maar dit bleek mijn curve replacement kaartje te zijn haha. Dode mus voor mij.Wausser90 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:12:
Ik zie een poststuk in de PostNL app met Duitse tekst op de envelop en een stempel van de Duitse Post verder staan mijn volledige voornamen(zoals Plutus ook gebruikt) op de envelop. Ik vermoed dat mijn fysieke kaart straks in de bus ligt.
Als ik mijn virtual Plutus kaart wil gebruiken in de VS (m.b.v. Curve gekoppeld aan Apple Pay), moet ik dan nog ergens rekening mee houden?
Heb gelezen dat er iig 2,5% transactiekosten in rekening worden gebracht. Mijn VISA world card heeft 2% transactiekosten maar bij Plutus krijg ik dan iig nog PLU rewards.
Heb gelezen dat er iig 2,5% transactiekosten in rekening worden gebracht. Mijn VISA world card heeft 2% transactiekosten maar bij Plutus krijg ik dan iig nog PLU rewards.
Knip, offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:59 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Knip, offtopic
Nice, zeker omdat ik had verwacht dat er extra kosten zouden zijn:
https://plutus.it/fees
Knip, offtopic
Nice, zeker omdat ik had verwacht dat er extra kosten zouden zijn:
https://plutus.it/fees
Knip, offtopic
[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:59 ]
Knip, offtopic
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:59 ]
Knip, offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:58 ]
Knip, offtopic
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:58 ]
Knip, offtopic
[ Voor 112% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:58 ]
Knip, offtopic
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:55 ]
Knip, offtopic
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:56 ]
Knip, offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:56 ]
Knip, offtopic
[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:56 ]
Knip, offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 02-02-2024 18:56 ]
Hm interpreteer ik de ‘unlock reward level upgrade’ actie verkeerd? Ik ben een (al tijden) Plutus everyday member. Ik heb mid januari mijn hoeveelheid stacked plu opgehoogd en daarmee mijn hero reward level unlocked. Dat staat ook keurig in de app etc. Ik dacht echter op basis van deze 10 januari en later actie dat mijn spend limit +2000 zou gaan op de 1e van de maand (dus naar 2500 op vandaag 1 februari?). Ik heb mijn perks en alles gekregen voor hero maar mijn spending limit staat helaas nog op €500.
Active promotions: https://support.plutus.it...and-bonuses-Live-tracker#
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 01-02-2024 18:52 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zo interpreteer ik het ook. Ik zou support een bericht sturen.twit schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:51:
Hm interpreteer ik de ‘unlock reward level upgrade’ actie verkeerd? Ik ben een (al tijden) Plutus everyday member. Ik heb mid januari mijn hoeveelheid stacked plu opgehoogd en daarmee mijn hero reward level unlocked. Dat staat ook keurig in de app etc. Ik dacht echter op basis van deze 10 januari en later actie dat mijn spend limit +2000 zou gaan op de 1e van de maand (dus naar 2500 op vandaag 1 februari?). Ik heb mijn perks en alles gekregen voor hero maar mijn spending limit staat helaas nog op €500.
Ik was hero maar moest nog 25PLU extra vastzetten om tot deze spend limiet te gaan.twit schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:51:
Na 10 min was m’n spend limiet effectief verhoogd.
Hier in dezelfde situatie, ik kreeg gisteravond om 19.43 een mail dat mijn spend limit met 2000 werd opgehoogd en dit is ondertussen in de app ook aangepast.twit schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:51:
Is het normaal dat je geen mailtje krijgt bij het aanmaken van een support ticket? Heb er 2 ingeschoten (missing reward en geen gratis premium) maar voor beide geen mail ontvangen
En natuurlijk niet de ticketnummers bewaard..
[ Voor 11% gewijzigd door AlterMann op 02-02-2024 10:33 ]
Nou geprobeerd te betalen met de Plutus kaart, maar de app wilde de pincode niet laden, toch maar met curve betaald. De app geforceerd sluiten en weer opstarten deed de truc uiteindelijk.
Hoelang moesten jullie wachten tot limiet van de Redeem Plu actie werd opgehoogd? Mijn PLU is 60uur geleden al betaald, maar heb nog geen verhoogde limiet.
Bij mij was dat direct. @Malarky
Volgens mij hoort dat idd direct te gebeuren, beter even een support ticket aanmaken voor de zekerheid.Malarky schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 16:47:
Hoelang moesten jullie wachten tot limiet van de Redeem Plu actie werd opgehoogd? Mijn PLU is 60uur geleden al betaald, maar heb nog geen verhoogde limiet.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik zie dat de GBIT van Curve niet meer op de datum van deze actie in het overzicht staat maar op de werkelijke transactie datum, ook bij plutus. Gaat dit wel goed? Wordt bij de rewards bij Plutus nu gekeken naar de werkelijke transactie datum die in het Plutus en Curve overzicht staan of op de datum van de GBIT van curve ?
50% Redeemkorting stopt zondag. Redeemen moet via extrerne wallet. Later wordt ook intern geimplementeerd. Voor 10 plu (45 euro) heb je elke maand 1000 euro extra reward cap.
Als je dan every abo hebt. Elke maand: 2perks + 1500 euro rewards cap. Https://starlinez.github.io/plutus-calculator
https://support.plutus.it...esk-Rewards-Cap-Explained
Als je dan every abo hebt. Elke maand: 2perks + 1500 euro rewards cap. Https://starlinez.github.io/plutus-calculator
https://support.plutus.it...esk-Rewards-Cap-Explained
:strip_exif()/f/image/QW0NaJ61cYX8MQ9t62stTyAr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 66% gewijzigd door enermax op 03-02-2024 02:15 ]
Weer al zoiets, ik dacht dat wijzigingen een maand tevoren bekend gemaakt worden. Ik heb mijn plu withdrawel van een week geleden nog niet eens. Gaat weer lekker. Kan dus niet de rewardcap verhogen.
@MTT Je kunt als het echt instant moet, withdrawal doen via kucoin.
Het is ook geen wijziging maar een tijdelijke actie die nu eindigt na 3 weken. Als je inlogde in de app kreeg je een melding hierover en je hebt ook een mail gehad rond 15 Jan.
Het is ook geen wijziging maar een tijdelijke actie die nu eindigt na 3 weken. Als je inlogde in de app kreeg je een melding hierover en je hebt ook een mail gehad rond 15 Jan.
Meer mensen waarbij de cashback en perks niet meer werken sinds 1 feb? Daarvoor ging het prima maar ik zie nu ook gewoon bij perk aankopen no rewards in het plutus analytics dashboard.
Komt er vanzelf bij te staan, duurt wat langer. Als de PERK transacties al op 1 februari voltooid waren en je hebt het eind van de middag nog niet dan zou ik een ticket aanmaken, maar dat lijkt me sterk eigenlijk.TWFpa2Vs schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:58:
Meer mensen waarbij de cashback en perks niet meer werken sinds 1 feb? Daarvoor ging het prima maar ik zie nu ook gewoon bij perk aankopen no rewards in het plutus analytics dashboard.
@MTT Mijn plu withdrawal van vorige week was er binnen 1 á 2 dagen....
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 03-02-2024 13:05 ]
Het duurt bij mij allemaal wat langer ook.TWFpa2Vs schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:58:
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Hier ook nog niks van mijn transacties van 1 feb.. even in de gaten houden.TWFpa2Vs schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:58:
Werkt perfect. 30 jan betaald (gbit) en 2 dagen later (1feb) settled in plutus. Terwijl ik in Bali ben
Sbux herkende die niet als Starbucks. Ticket op 1feb+bon geopend, paar uur later de Plu gekregen
:strip_exif()/f/image/sJIrTHKKd8rAhQ5x4gZXIblI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sJIrTHKKd8rAhQ5x4gZXIblI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eXi4PnWQj7pqkQbKUOl4UoDU.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door enermax op 03-02-2024 13:41 ]
Ik had dat ook. Had toen ticket aangemaakt. Was snel opgelost, maar tegen mij werd gezegd daarna dat ik hen weer moet mailen als ik een aankoop doe die alsnog de perk triggert deze maand om de rewards te corrigeren, zodat mijn account niet onterecht extra rewards krijgt en dat mijn account niet later onderzocht wordt.TWFpa2Vs schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:58:
Ik had ergens gelezen dat er iets gewijzigd is in hun systeem sinds 22 januari. Dus eerder in de ochtend worden de aankopen gesettled, maar de rewards worden pas rond 12:00-13:00 UK time verwerkt. Bij mij zijn de aankopen van 1 februari ook verwerkt en toegekend inmiddels
ik zag in mijn geval ook gewoon no reward en geen cashback.
Eindelijk mijn PLU op metamask aangekomen, maar heb nu ditzelfde verhaal dat metamask een half ETH rekent. Hoe heb jij dit opgelost? Ik kan wel op 'We were not able to estimate gas. There might be an error in the contract and this transaction may fail. I want to proceed anyway', maar geen idee of ik dan ergens een beerput open trek.zeross schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:56:
Ik probeerde voor het eerst een nieuwe metamask te koppelen aan Plutus en te kijken hoe het werkt om de PLU te redeemen voor de verhoogde cap.
Maar ik heb er nu niks op staan, maar kreeg deze melding in mijn metamask:
Totaal
$1,536.30
10 PLU + 0.673205 ETH
Amount + gas fee
Max amount: 10 PLU + 1.275159985 ETH
Het is toch niet zo, dat je straks om te kunnen redeemen 0,67 eth moet betalen.....
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
dat klinkt als een bizar hoge gasfee 0.67 is bijna 1500 euro.
Lijkt mij ook. Maar op dit moment staat er ook alleen PLU op metamask, dus misschien moet ik daar eerst ook nog ETH naar overmaken om de PLU te kunnen redeemen voor extra bestedingsruimte.TWFpa2Vs schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:21:
dat klinkt als een bizar hoge gasfee 0.67 is bijna 1500 euro.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je moet eth. overmaken. Zonder eth op je metamask krijg je die absurde fee te zien.Sandyman538 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:54:
[...]
Lijkt mij ook. Maar op dit moment staat er ook alleen PLU op metamask, dus misschien moet ik daar eerst ook nog ETH naar overmaken om de PLU te kunnen redeemen voor extra bestedingsruimte.
Hoe moeilijk is dat redeemen via metamask? Ik heb nog geen mm en zal plu moeten kopen omdat ik het nog niet gewithdrawed heb. Dus ik twijfel sterk of ik het nog moet doen vandaag voordat die promo eindigt. Of lukt dit al niet meer voor die tijd?
Als je nog plu moet kopen gaat dat wel lukken, kwestie van paar keer klikken. Enige wat dwars kan zitten, waar ik zo 1-2-3 aan denk, is whitelisting op de cex.dennisbos schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:15:
Hoe moeilijk is dat redeemen via metamask? Ik heb nog geen mm en zal plu moeten kopen omdat ik het nog niet gewithdrawed heb. Dus ik twijfel sterk of ik het nog moet doen vandaag voordat die promo eindigt. Of lukt dit al niet meer voor die tijd?
Stappenplan:
- Plu en wat eth (gasfee) kopen op een cex (coinbase oid)
- Metamask downloaden, account aanmaken. Seed opschrijven.
- Plu transfer naar mm, eth transfer naar mm (wederom gasfee voor de redeem). Ook in die volgorde!
- Metamask koppelen op de plutus website en redeem klikken.
Redeem is vrijwel instant nadat de transactie is voltooid.
Ik heb deze maand 1500 euro op mijn account gezet, daarvan nog geen 1200 verbruikt. Ik kijk net. Staat er dat ik 2000 van 2000 heb verbruikt. Wel lekker dan.
/f/image/s8LmdHqdXo1RGKnRcexPPoq2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door MTT op 04-02-2024 14:00 ]
Uitgaven die je bijvoorbeeld 30 januari hebt gedaan worden in februari meegenomen. Zal wel daar aan liggen.MTT schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:57:
Ik heb deze maand 1500 euro op mijn account gezet, daarvan nog geen 1200 verbruikt. Ik kijk net. Staat er dat ik 2000 van 2000 heb verbruikt. Wel lekker dan.
bug in de app, bij mij staat de 11.000 ook op vol.MTT schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:57:
Ik heb deze maand 1500 euro op mijn account gezet, daarvan nog geen 1200 verbruikt. Ik kijk net. Staat er dat ik 2000 van 2000 heb verbruikt. Wel lekker dan.[Afbeelding]
Bedankt. Hoeveel eth heb ik ongeveer nodig?
Sturen van coinbase naar mm zal ook wel wat kosten toch?
Domino schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:54:
[...]
Als je nog plu moet kopen gaat dat wel lukken, kwestie van paar keer klikken. Enige wat dwars kan zitten, waar ik zo 1-2-3 aan denk, is whitelisting op de cex.
Stappenplan:
- Plu en wat eth (gasfee) kopen op een cex (coinbase oid)
- Metamask downloaden, account aanmaken. Seed opschrijven.
- Plu transfer naar mm, eth transfer naar mm (wederom gasfee voor de redeem). Ook in die volgorde!
- Metamask koppelen op de plutus website en redeem klikken.
Redeem is vrijwel instant nadat de transactie is voltooid.
Vanaf 25 januari heb ik niets meer met de kaart gekocht op perks na die ik 2 erbij gekozen heb. Mijn limiet van januari was namelijk al bereikt.knakworst schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:07:
[...]
Uitgaven die je bijvoorbeeld 30 januari hebt gedaan worden in februari meegenomen. Zal wel daar aan liggen.
Ik zie dat ze het nu gefixt hebben
Verder begrijp ik niet wanneer de nieuwe rewardlimiet ingaat, is dit op de 1e van iedere maand of de datum dat mijn subscription verlengd wordt, want er staat in mijn account steevast op de 1e 0 euro gebruikt, met een bepaald limiet en dan op de 3e wordt deze pas verhoogd naar subscription limiet. Waarom is dit?
Ik had voor €10 eth bijgekocht. Ruim genoeg maar wilde zeker zijn dat het genoeg zou zijn.dennisbos schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:25:
[...]
Ik moest nog wat extra sturen, want op de een of andere manier zei hij dat ik te weinig had (terwijl dat dus niet zo was). Maar het is inmiddels gelukt!
Domino schreef op zondag 4 februari 2024 @ 17:47:
[...]
Ik had voor €10 eth bijgekocht. Ruim genoeg maar wilde zeker zijn dat het genoeg zou zijn.
Zojuist wat extra PLU geredeemed, zit nu op premium maar 1000 euro is net te weinig als maandelijkse limiet.dennisbos schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:25:
[...]
Het redeemen zelf kostte +-$2,30 aan gas fee via Metamask. En de nieuwe limiet was via de Plutus website ook al direct aangepast.
Is er vertraging qua verwerking van top ups? Heb altijd instant top up, maar half uur geleden geld overgemaakt en geen top up te zien.
Heb ik ook last van gehad, 2 feb top up gedaan, is vandaag pas erbij gekomen.Bananeman schreef op maandag 5 februari 2024 @ 11:48:
Is er vertraging qua verwerking van top ups? Heb altijd instant top up, maar half uur geleden geld overgemaakt en geen top up te zien.
Het gekke is dat ik na de topup van 2 feb nog een kleine topup geprobeerd heb die wel meteen aankwam.
Dus ergens ging er iets niet goed, maar hopelijk van tijdelijke aard.
@Emcee Ok ik wacht even af. Gelukkig heb ik nu geen haast
Top up 2/2 ook nog niet aangekomen.Bananeman schreef op maandag 5 februari 2024 @ 11:48:
Dit gaat toch weer niet zo vlotjes laatste tijd bij Plutus

@Masstje Mijn top up is inmiddels binnen. Hopelijk die van jou ook snel.
Kan iemand zich herinneren ooit security questions te hebben ingevuld? Ik had sinds begin vorige week dat de transacties allemaal declined waren.
Nu wil ik opnieuw mijn plutus kaart koppelen en dan komt hij eerst met sms verificatie die gaat goed en daarna begint hij security questions te stellen... heb maar even support ook al ingeschakeld maar wellicht weet iemand hier of er een reset knoppje ergens verstopt zit.
Nu wil ik opnieuw mijn plutus kaart koppelen en dan komt hij eerst met sms verificatie die gaat goed en daarna begint hij security questions te stellen... heb maar even support ook al ingeschakeld maar wellicht weet iemand hier of er een reset knoppje ergens verstopt zit.
Waar koppel je de kaart precies aan?BurnerT schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:07:
Kan iemand zich herinneren ooit security questions te hebben ingevuld? Ik had sinds begin vorige week dat de transacties allemaal declined waren.
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.