Nice toch al 1320 PLU blijkbaar. Dat kan al tellen.BurnerT schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:21:
[...]
https://etherscan.io/addr...4Aad080aFe90e51#tokentxns
Daar moest het heen de redeem
@18:05cooLopke schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:25:
[...]
Nice toch al 1320 PLU blijkbaar. Dat kan al tellen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2lQtw6ifJuRdgrxfgWeT9B35.png?f=user_large)
Schiet idd wel op zo.
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2024 18:07 ]
Snap er niks meer van. Maar allemaal oké voor mij.You recently participated in a promotional offer, making you eligible for an enhanced rewards cap.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Momenteel zit ik op Premium maar ga per 3 februari naar Everyday. Stel dat ik vandaag 25 PLU redeem voor een 2K hogere rewards cap, blijf ik die dan behouden als ik straks op Everyday zit of vervalt deze?
10 PLU redeemen kost me dik 1 ETH aan gas-fees?!
:fill(white):strip_exif()/f/image/TSGhDcO2jyDIY5cv0IJ84v0K.png?f=user_large)
[ Voor 66% gewijzigd door TreizeK op 22-01-2024 20:54 ]
Even je metamask koppelen.RenaldoN schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:54:
Redeemen lukt hier helaas niet. Blijft iedere keer hangen.
Fraaie boel weer. Nagenoeg alle cashback van transacties afgelopen weekend zijn gewoon toegekend, maar de ruim 8k voor vliegtickets afgelopen vrijdag blijft op pending staan. Inmiddels is de reward cap vol en kan ik fluiten naar die mooie zak plu.
Contact met support levert niks op, conclusie: computer says no, pech gehad..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zit zelf sinds het begin van de avond op 11k reward limit, je punt is dat je die van jouw nog niet is verhoogd?NeoflexNL schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:59:
Fraaie boel weer. Nagenoeg alle cashback van transacties afgelopen weekend zijn gewoon toegekend, maar de ruim 8k voor vliegtickets afgelopen vrijdag blijft op pending staan. Inmiddels is de reward cap vol en kan ik fluiten naar die mooie zak plu.
Script loopt op dit moment maar ook al zou dat te laat zijn dan zie ik niet helemaal in waarom dat een probleem is, je kunt daarna een suport ticket aanmaken. Er vanuit gaande dat je in aanmerking komt voor een reward limit bonus en daar nog op wacht.
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2024 22:07 ]
Het is druk, maar als dit van de week zo blijft, zeg ik dag tegen Plutus.TreizeK schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:52:
10 PLU redeemen kost me dik 1 ETH aan gas-fees?!
[Afbeelding]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Nee, dat is het niet. Ik ben niet voor die hoge cap gegaan maar hero gebleven.Nopheros schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:04:
[...]
Zit zelf sinds het begin van de avond op 11k reward limit, je punt is dat je die van jouw nog niet is verhoogd?
Script loopt op dit moment maar ook al zou dat te laat zijn dan zie ik niet helemaal in waarom dat een probleem is, je kunt daarna een suport ticket aanmaken. Er vanuit gaande dat je in aanmerking komt voor een reward limit bonus en daar nog op wacht.
Punt is dat die cap nu op 2k staat (en dus gelijk vol) en de transactie op pending blijft staan, terwijl de transacties van een dag later wel gewoon rewarded zijn.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
En gister had je in principe nog wel de rewards voor de 8k ontvangen omdat je waarschijnlijk op premium zat? Ja dat is dan wel balen idd..NeoflexNL schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:10:
[...]
Nee, dat is het niet. Ik ben niet voor die hoge cap gegaan maar hero gebleven.
Punt is dat die cap nu op 2k staat (en dus gelijk vol) en de transactie op pending blijft staan, terwijl de transacties van een dag later wel gewoon rewarded zijn.
Kijk even op discord.. schijnt een metamask error te zijn oid.donald_dick schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:08:
[...]
Het is druk, maar als dit van de week zo blijft, zeg ik dag tegen Plutus.
[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2024 22:12 ]
Ja dat idd.Nopheros schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:11:
[...]
En gister had je in principe nog wel de rewards voor de 8k ontvangen omdat je waarschijnlijk op premium zat? Ja dat is dan wel balen idd..
Het is een beetje ongemakkelijk om te bitchen over gratis geld, maar dit voelt wel wat oneerlijk.
Je zou in principe wat plu kunnen redeemen mocht je dat beschikbaar hebben. Dan wordt die door de vliegtickets meteen gevuld en heb je er nog iets aan. Er van uit gaande dat een redeem reward direct toegevoegd wordt.NeoflexNL schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:13:
[...]
Ja dat idd.
Het is een beetje ongemakkelijk om te bitchen over gratis geld, maar dit voelt wel wat oneerlijk.
Of dat nuttig is ligt natuurlijk ook aan je huidige limit en hoeveel je uitgeeft..
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2024 22:18 ]
Ouch dat is zuur man.NeoflexNL schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:59:
Ja, dat is nog wel een goeie. Blijft wel beperkt want die 100 plu ga ik niet doen. Wilde wel 25 doen voor 1k extra (eigenlijk 2k maar die 1k bonus gaat er dan weer af)Nopheros schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:17:
[...]
Je zou in principe wat plu kunnen redeemen mocht je dat beschikbaar hebben. Dan wordt die door de vliegtickets meteen gevuld en heb je er nog iets aan. Er van uit gaande dat een redeem reward direct toegevoegd wordt.
Of dat nuttig is ligt natuurlijk ook aan je huidige limit en hoeveel je uitgeeft..
Dat is idd jammer, maar ook niets nieuw. Transacties kunnen namelijk wel even duren voordat deze gesetteld zijn. Beste oplossing is wat @Nopheros aanraadt.NeoflexNL schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:10:
[...]
Nee, dat is het niet. Ik ben niet voor die hoge cap gegaan maar hero gebleven.
Vermoedelijk heb je je reward level geupgrade onlangs? Dan krijg je 2K hogere reward Cap. Is een actieve promotie voor onbepaalde duur.Th1x4nG schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:04:
[...]
Snap er niks meer van. Maar allemaal oké voor mij.reward cap met 2k verhoogd.
Zie live promotions: https://support.plutus.it...-and-bonuses-Live-tracker
Ja, toe maar, ik had het er niet zo op aan moeten laten komen die laatste dagen.cooLopke schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:25:
[...]
Dat is idd jammer, maar ook niets nieuw. Transacties kunnen namelijk wel even duren voordat deze gesetteld zijn. Beste oplossing is wat @Nopheros aanraadt.
Ik zou nog een gok kunnen wagen en die 100 plu redeem kunnen doen. Dan wel hopen dat die 65 plu (want dat zou de reward zijn) op het goede moment gesetteld is. Wat een gekloot man

Ze schrijven onder My Settings -> Stacking Levels. Stuk of 4 keer. Ze zullen daar wel weten maar ik dacht altijd dat het staking level zou horen te zijn. Wie weet wat nu het juiste is?
[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2024 22:45 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat is wel weer enorm zuur. Met crypto heb ik altijd 1 wijze les. Alles wat je vandaag nog kan doen, moet je doen. De voordelen verdwijnen altijd snel.NeoflexNL schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:33:
[...]
Ja, toe maar, ik had het er niet zo op aan moeten laten komen die laatste dagen.
Ik zou nog een gok kunnen wagen en die 100 plu redeem kunnen doen. Dan wel hopen dat die 65 plu (want dat zou de reward zijn) op het goede moment gesetteld is. Wat een gekloot man
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het is technisch gezien geen staking natuurlijk. Stacking is meer iets van 'stapelen'.Coldcat schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:44:
Ze schrijven onder My Settings -> Stacking Levels. Stuk of 4 keer. Ze zullen daar wel weten maar ik dacht altijd dat het staking level zou horen te zijn. Wie weet wat nu het juiste is?
Ik val weer van de ene verbazing in de andere verbazing.
Om te redeemen moet je PLU dus in MetaMask staan. Lekker irritant dat dat niet gewoon via het platform kan.
En vervolgens is de gas fee 0,44 ETH.
Ik denk dat ik mijn premium abonnement nog 1 maand laat lopen en de hele PLU bende dan uit cash en er mee kap want dit wordt veel te complex voor die paar miezerige muntjes die het oplevert.
Om te redeemen moet je PLU dus in MetaMask staan. Lekker irritant dat dat niet gewoon via het platform kan.
Ik denk dat ik mijn premium abonnement nog 1 maand laat lopen en de hele PLU bende dan uit cash en er mee kap want dit wordt veel te complex voor die paar miezerige muntjes die het oplevert.
Mijn gas fee tbv 25 PLU was slechts 0.00105959 ETH of $2.46 USD. Dus snap niets van dat het bij anderen zo ontzettend hoog is.CHRlS schreef op maandag 22 januari 2024 @ 23:10:
[...]
Potverdorie. Heb ik net 25 plu betaald voor men limiet te verhogen krijg ik ook die 11.000 limiet.... ze profiteuren flink van de verwarring daar.
Je hebt daar nochtans ettelijke mails moeten van gehad hebben dat je daar in aanmerking voor komt. Correcte communicatie loopt per mail.BurnerT schreef op maandag 22 januari 2024 @ 23:37:
Potverdorie. Heb ik net 25 plu betaald voor men limiet te verhogen krijg ik ook die 11.000 limiet.... ze profiteuren flink van de verwarring daar.
Dat is een beetje het ding na elke mail komt er binnen een paar weken weer een wijziging of veranderen ze het hele zooitje weer xD . Achja 3k was toch al vrij krapjes en met die 8 perks nu is het zo weer terug in de pocket.
Over veranderingen gesproken. Ze mogen er nu wel even mee stoppen met die aanpassingen. Even zorgen dat alles terug werkt zoals het zou moeten werken.
Hier niet ontevreden met de aanpassingen. 1 dag aan cashback missen is wel te overzien. Wonderbaarlijk is de reward cap nu ook in de app zichtbaar zonder dat je op die gare website moet inloggen.
Komende dagen maar pit stops bij de Burger King en McDonalds inplannen.
Komende dagen maar pit stops bij de Burger King en McDonalds inplannen.
Hmm waarom kunnen interne plu niet geredeemd worden
https://www.rouwette.com/
Omdat dat Plutus gasfee zou kosten, nu draait de klant ervoor op.Rouwette schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 01:06:
Inmiddels al ruim 5600 PLU redeemed
:fill(white):strip_exif()/f/image/7q0HvFS1KKQyE7jR9d7NMpqr.png?f=user_large)
Helaas zorgt het nog niet echt voor een positievere koers...
:fill(white):strip_exif()/f/image/EkW4gICXRbk5CxH8vX8kLOTg.png?f=user_large)
ah meen je dit, dat heb ik dus in de 1miljoen emails totaal gemist.CHRlS schreef op maandag 22 januari 2024 @ 23:10:
lekker dan, heb extra alles op de kaart laten staan hiervoor moet ik dus eerst weer fee betalen om het eraf te krijgen. iemand enig idee hoelang die aanbieding van 25plu blijft staan voordat die weer 50 is ?
Ik vermoed omdat ze gewoon niet de beste devs in huis hebben (laag salaris oa) en veelal voor quick and dirty ductape oplossingen gaan. Via metamask zal wel de snelste route geweest zijn. Nog meer drempels om het lastig te maken voor al die niet crypto users die Danial zo graag op zijn platform wil hebben.Rouwette schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 01:06:
Ik ben er eerder van overtuigd dat ze t ook doen om de gasfee kosten op de klant af te wentelen. Zelf moeten ze namelijk ook gewoon gasfees betalen om het naar de redeem wallet te sturen.keepitfrosty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:30:
[...]
Ik vermoed omdat ze gewoon niet de beste devs in huis hebben (laag salaris oa) en veelal voor quick and dirty ductape oplossingen gaan. Via metamask zal wel de snelste route geweest zijn. Nog meer drempels om het lastig te maken voor al die niet crypto users die Danial zo graag op zijn platform wil hebben.
Kan maar dan hadden ze toch een tussenstap (betaal fee) erin kunnen bouwen net als de withdraw?Tomba schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:32:
[...]
Ik ben er eerder van overtuigd dat ze t ook doen om de gasfee kosten op de klant af te wentelen. Zelf moeten ze namelijk ook gewoon gasfees betalen om het naar de redeem wallet te sturen.
Dat klopt, maar dat had ze ook weer een hoop programmeerwerk opgeleverd en ik deel jouw view dat:keepitfrosty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:40:
[...]
Kan maar dan hadden ze toch een tussenstap (betaal fee) erin kunnen bouwen net als de withdraw?
Dat gezegd hebbende is de overgang opvallend probleemloos verlopen. Extra perks snel beschikbaar en ook de beloofde extra spend netjes toegevoegd. Ook de 1 maand gratis 'Standard' is dezelfde dag verwacht. Wat dat aangaat zeker complimenten voor Plutuskeepitfrosty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:30:
[...]
ze gewoon niet de beste devs in huis hebben (laag salaris oa) en veelal voor quick and dirty ductape oplossingen gaan.
[..]
De Hero kaart had al een betere concurrentiepositie gekregen, en als ik jullie lees over de extra kosten bij redeemen maakt dat de Hero kaart alleen nog maar beter
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja ik moet toegeven dat deze transitie eigenlijk wel soepeltjes verliep. Nu hoop ik echt voor plutus dat de dev handjes nu vrij komen om aan echt nieuwe features en verbeteringen te werken ipv catchup en brandjes blussen.Tomba schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:43:
[...]
Dat klopt, maar dat had ze ook weer een hoop programmeerwerk opgeleverd en ik deel jouw view dat:
[...]
Dat gezegd hebbende is de overgang opvallend probleemloos verlopen. Extra perks snel beschikbaar en ook de beloofde extra spend netjes toegevoegd. Ook de 1 maand gratis 'Standard' is dezelfde dag verwacht. Wat dat aangaat zeker complimenten voor Plutus
Ik hoop vooral dat ze eindelijk iets bedenken waardoor het token interessant wordtkeepitfrosty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:53:
[...]
Ja ik moet toegeven dat deze transitie eigenlijk wel soepeltjes verliep. Nu hoop ik echt voor plutus dat de dev handjes nu vrij komen om aan echt nieuwe features en verbeteringen te werken ipv catchup en brandjes blussen.
Je moet sowieso op je huidige reward level blijven. Ik kan nergens iets vinden tot wanneer dit kan. Maar ik denk het hele jaar 2024.RenaldoN schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:05:
[...]
ah meen je dit, dat heb ik dus in de 1miljoen emails totaal gemist.
lekker dan, heb extra alles op de kaart laten staan hiervoor moet ik dus eerst weer fee betalen om het eraf te krijgen. iemand enig idee hoelang die aanbieding van 25plu blijft staan voordat die weer 50 is ?
[ Voor 21% gewijzigd door cooLopke op 23-01-2024 09:36 ]
Enkel alleen de hero kaart zonder redeemen schiet anders ook niet echt op. Tenminste max reward cap is dan 2k (inclusief 1k bonus)Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:48:
De Hero kaart had al een betere concurrentiepositie gekregen, en als ik jullie lees over de extra kosten bij redeemen maakt dat de Hero kaart alleen nog maar beter
Alles is wel aan het crashen nu, dusja. Je hebt ook altijd bagholders/bots die geen research doen.Tomba schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:53:
[...]
Omdat dat Plutus gasfee zou kosten, nu draait de klant ervoor op.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door cooLopke op 23-01-2024 09:54 ]
Die interne lijken me simpele boekingen, ze zullen er op papier zijn. (niet feitelijk op een wallet per persoon)Tomba schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:53:
[...]
Omdat dat Plutus gasfee zou kosten, nu draait de klant ervoor op.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die 2k limiet is voor de meeste mensen zat toch?NeoflexNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 09:34:
[...]
Enkel alleen de hero kaart zonder redeemen schiet anders ook niet echt op. Tenminste max reward cap is dan 2k (inclusief 1k bonus)
Daarom denk ik dat direct debit iets kan zijn. Als ze het goed doen dan heb je natuurlijk verschillende niveaus voor elke stacking tier en voor de lui die niet de 10k cap hebben, die gaan PLU redeemen omdat je anders heel rap aan je cap kan zitten gok ik. Maar het hangt allemaal af van hoe ze de introductie hiervoor gaan doen.Tomba schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 09:02:
[...]
Ik hoop vooral dat ze eindelijk iets bedenken waardoor het token interessant wordtWe beginnen hier behoorlijk bagholders te worden, PLU devalueert sneller dan je cashback binnen kan halen.
Nog wel, maar komen de auto incasso zaken erbij dan is het krap voor veel.Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 09:58:
[...]
Die 2k limiet is voor de meeste mensen zat toch?
Zo werkt het - gelukkig - niet bij Plutus. Alles gewoon netjes onchain.Rouwette schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 09:45:
[...]
Die interne lijken me simpele boekingen, ze zullen er op papier zijn. (niet feitelijk op een wallet per persoon)
Dat klopt niet helemaal toch?Tomba schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:30:
[...]
Zo werkt het - gelukkig - niet bij Plutus. Alles gewoon netjes onchain.
De earned PLU die je nog internal hebt (en waar iedere dag dus een beetje bij komt) is niet on-chain.
Pas als je een Withdraw doet komt het uit de Rewards Wallet naar jou toe.
-Geen deurwaarder-
Dat lijkt mij ook ga, ik heb geen zin om eerst plu the widrawen en dan te redemen als het intern moet kunnen...Deurwaarder schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:24:
[...]
Dat klopt niet helemaal toch?
De earned PLU die je nog internal hebt (en waar iedere dag dus een beetje bij komt) is niet on-chain.
Die is wel onchain en moet dan van de reward pool naar het redeem adres en dat kost dus gasfee.Deurwaarder schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:24:
[...]
Dat klopt niet helemaal toch?
Dit is het redeem adres:
https://etherscan.io/addr...4Aad080aFe90e51#tokentxns
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 23-01-2024 18:24 ]
Yup dat snap ik, maakt het direct een stuk duurder.Rouwette schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:28:
[...]
Dat lijkt mij ook ga, ik heb geen zin om eerst plu the widrawen en dan te redemen als het intern moet kunnen...
Mijn transactie werd zojuist geblokt bij de Shell, kon ik lekker weer naar huis om m'n portemonnee op te halen
jullie dit wel eens gehad?
Trouwens al meer dan 8000 plu redeemed, dat moet toch een keer een gunstig effect op de koers hebben?
Trouwens al meer dan 8000 plu redeemed, dat moet toch een keer een gunstig effect op de koers hebben?
Ik had half uur geleden ook een blocked transaction (bij AH bezorgservice, via Curve).
Heb net wel een nieuwe Curve kaart ontvangen dus dacht dat het misschien daaraan lag. Heb de Plutus kaart nu ff weggegooid uit Curve en opnieuw toegevoegd, maar blijkbaar is het mogelijk een storing/probleem bij Plutus?
Heb net wel een nieuwe Curve kaart ontvangen dus dacht dat het misschien daaraan lag. Heb de Plutus kaart nu ff weggegooid uit Curve en opnieuw toegevoegd, maar blijkbaar is het mogelijk een storing/probleem bij Plutus?
Oh 10 PLU ipv 20 PLU voor 1k extra spend, da's mooi want die heb ik wel apart staan
Zonet gelukt met 1,42 aan fee ongeveer: doable. Kwam goed uit, zat al tegen de 1k te schurken 
Bevestiging in beeld is krom geformuleerd trouwens: las alsof m'n spend limit 1k was, maar hij is opgehoogd met 1k. Maar goed, zie wel 2k staan per direct, dus all is well.
Bevestiging in beeld is krom geformuleerd trouwens: las alsof m'n spend limit 1k was, maar hij is opgehoogd met 1k. Maar goed, zie wel 2k staan per direct, dus all is well.
[ Voor 33% gewijzigd door 2Dutch op 23-01-2024 21:44 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wanneer was je billing cycle? Vandaag?Nopheros schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:21:
Lijkt erop dat ik de PLU al heb ontvangen voor de eerste maand premium.
[Afbeelding]
hier idem dito, zelfde periode +/- en hoeveelheid PLU
Morgen gaan we terug up voor zover ik kan zienNeoflexNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:34:
/f/image/BXoCZ8yHVZT25W2zIYVru7E4.png?f=fotoalbum_large)
Mag wel, begint dramatisch te worden.cooLopke schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:51:
[...]
Morgen gaan we terug up voor zover ik kan zien
[Afbeelding]
Inderdaad.. Nu zouden de laatste twijfelaars toch wel verkocht moeten hebben zou je zeggen.
Nu ook de kaart in handen van (voor wat het lijkt) een normale gebruiker.
https://www.reddit.com/r/...ical_plutus_card_arrival/
Meerdere gebruikers hebben inmiddels de kaart ontvangen.Wausser90 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:28:
Nu ook de kaart in handen van (voor wat het lijkt) een normale gebruiker.
Moet je nu nog betalen voor die fysieke kaart of niet? Heb nog niet op het knopje geduwd.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Snap niet wat je met zo’n kaart wil aanvangen.
Werkelijk nog nooit gebruikt in anderhalf jaar. Zie r geen meerwaarde in tov gebruik met apple pay / curve, en nu helemaal niet met 6 perks bij curve.
Werkelijk nog nooit gebruikt in anderhalf jaar. Zie r geen meerwaarde in tov gebruik met apple pay / curve, en nu helemaal niet met 6 perks bij curve.
Kan ik eindelijk m'n Curve kaart wegdoen en het account beëindigen.Masstje schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:51:
Snap niet wat je met zo’n kaart wil aanvangen.
Bij mij is het knopje weer grijs geworden.Th1x4nG schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:44:
Moet je nu nog betalen voor die fysieke kaart of niet? Heb nog niet op het knopje geduwd.
Dit is de reden waarom Crypto-kaarten eigenlijk niet rendabel zijn. Ze zijn uit op het vergaren van een grote userbase (met hun data). De tiers worden per jaar minder aantrekkelijk, maar net aantrekkelijk genoeg om te blijven hangen. Maar als de koers ff niet meezit, verdampen al je gains en voel je je een enome lozer.
Ik heb jarenlang de Cro-kaart gehad en heb er onlangs afscheid van genomen.Het geld ging voornamelijk in F1 en marketing, maar de users werden vergeten. Dan maar oldskool ETH, BTC en 1 of 2 hype coins. Meer diepte in crypto heb je in feite niet nodig om er een slaatje uit te kunnen slaan.
Ik heb jarenlang de Cro-kaart gehad en heb er onlangs afscheid van genomen.Het geld ging voornamelijk in F1 en marketing, maar de users werden vergeten. Dan maar oldskool ETH, BTC en 1 of 2 hype coins. Meer diepte in crypto heb je in feite niet nodig om er een slaatje uit te kunnen slaan.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Had jij al premium? (Hier nu nog everyday, per de 26e wordt t premium en nog geen bonus Plu)TWFpa2Vs schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:49:
hier idem dito, zelfde periode +/- en hoeveelheid PLU
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 24-01-2024 07:14 ]
Nou dat ze stoppen met de gratis versie en ik het sowieso allemaal veel te gecompliceerd vind stap ik er mooi uit en verkoop mijn laatste coins met "winst".
welke kaart gaan we nu op over mensen?
We mogen het hier niet over andere crypto kaarten hebben 👀 Plutus is in mijn ogen 1 van de simpelste kaarten die cashback in crypto geven. Makkelijker dan dit ga je niet vinden.10mil.btc schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:37:
Nou dat ze stoppen met de gratis versie en ik het sowieso allemaal veel te gecompliceerd vind stap ik er mooi uit en verkoop mijn laatste coins met "winst".
Ja had ik al, geen idee wat ik met 8 perks moet dus ga na de drie maanden wel weer terug. Iemand wat gehoord over meer retailers?Tomba schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 06:52:
[...]
Had jij al premium? (Hier nu nog everyday, per de 26e wordt t premium en nog geen bonus Plu)
Ik doe Amazon elke maand en koop dan een cadeaubon. Eens per kwartaal doe ik daar wel een aankoop.TWFpa2Vs schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:31:
[...]
Ja had ik al, geen idee wat ik met 8 perks moet dus ga na de drie maanden wel weer terug. Iemand wat gehoord over meer retailers?
Verder Netflix, Spotify, Shell, Aldi, Albert Heijn en de 7e kies ik in de loop van de maand. Die kan ik nooit vullen 😂 overige lukt mij zonder echte moeite.
Dat het op het oppervlak simpel is ben ik met je eens. Maar in dit topic zijn al meerdere zaken voorbij gekomen die het e.e.a. erg gecompliceerd maken, zelfs voor ingelezen mensen. Redeemen via MM, gebroken beloftes zoals DEX etc, luchtballonnetjes over met PLU kunnen betalen, tijdje terug de vele controles en afkeuringen, top-up delays bij de oude kaart, etc.tormentor1985 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:16:
[...]
We mogen het hier niet over andere crypto kaarten hebben 👀 Plutus is in mijn ogen 1 van de simpelste kaarten die cashback in crypto geven. Makkelijker dan dit ga je niet vinden.
Edit: oh en dan vergeet ik nog dat het niet meer mogelijk is je geld te withdrawen terwijl het geen prepaid card meer is...
Ze zijn wel aan de UX aan het werken maar elke keer komen er toch weer wat haken en ogen voor terug.
Dat de voorwaarden verslechteren is niet heel gek, dat had iedereen wel zien aankomen aangezien het anders al helemaal zou tanken.
Ik denk dat het vooral aantoont dat een betrouwbaar bank-like product i.c.m. crypto in de markt zetten zo makkelijk nog niet is.
[ Voor 5% gewijzigd door finsdefis op 24-01-2024 10:47 ]
Het verschil zit hier wel een beetje in dat je voor deze kaart niet de shitcoin hoeft te houden. En als je hier al voor kiest dan zitten ze niet locked. Zolang je de cashback vrij snel verkoopt is er dus niet echt een risico.Mooody schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 23:55:
Dit is de reden waarom Crypto-kaarten eigenlijk niet rendabel zijn. Ze zijn uit op het vergaren van een grote userbase (met hun data). De tiers worden per jaar minder aantrekkelijk, maar net aantrekkelijk genoeg om te blijven hangen. Maar als de koers ff niet meezit, verdampen al je gains en voel je je een enome lozer.
De update lijkt wel netjes te gaan. 3 perks extra in de interface, de rewards cap verhoging/verlaging in de interface, redeem knop lijkt te werken en nu ook de betaling binnen van de gratis premium maand.
Ik had echt niet gedacht 2 jaar geleden dat ik zoveel plezier zou beleven met crypto/Plutus.
Hero: 7 perks, 4% op al je uitgaven en nog eens 1% extra op 12 winkels met Curve.
Zoals @Gelukszoekr al aangaf. Als je de rewards direct verkoopt minimaliseer je het risico op verlies. Mijn stake is honderden euros minder waard geworden, maar de verkoop van rewards leverden al >2k euro op.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VluUJgfZ79fCIoRIJoK6YG5Y.png?f=user_large)
@BektLekker Je kunt ook steam tegoed kopen als je later ooit een game wilt kopen.
Ik had echt niet gedacht 2 jaar geleden dat ik zoveel plezier zou beleven met crypto/Plutus.
Hero: 7 perks, 4% op al je uitgaven en nog eens 1% extra op 12 winkels met Curve.
Zoals @Gelukszoekr al aangaf. Als je de rewards direct verkoopt minimaliseer je het risico op verlies. Mijn stake is honderden euros minder waard geworden, maar de verkoop van rewards leverden al >2k euro op.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VluUJgfZ79fCIoRIJoK6YG5Y.png?f=user_large)
@BektLekker Je kunt ook steam tegoed kopen als je later ooit een game wilt kopen.
[ Voor 143% gewijzigd door enermax op 24-01-2024 10:51 ]
@Steam - Dit wist ik niet, handig thanks!enermax schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:19:
De update lijkt wel netjes te gaan. 3 perks extra in de interface, de rewards cap verhoging/verlaging in de interface, redeem knop lijkt te werken en nu ook de betaling binnen van de gratis premium maand.
[Afbeelding]
@enermax Waarom gebruik je niet de Curve perk in Plutus?
Ik heb ook de Hero - 7 perks. Maar ben met Curve weer naar de gratis variant gegaan. Ik heb niet zoveel winkels waar ik elke maand kom, en dan met 1% CB maak ik nooit die €10 abonnementskosten weer goed
Ik heb ook de Hero - 7 perks. Maar ben met Curve weer naar de gratis variant gegaan. Ik heb niet zoveel winkels waar ik elke maand kom, en dan met 1% CB maak ik nooit die €10 abonnementskosten weer goed
@Gelukszoekr Hoewel ik mijn stake van Hi al lang geleden heb verkocht, betaalde Hi vorige week nog Netflix en Curve terug. Als Hi niet meer betaalt, zet ik deze om naar Plutus.
:strip_exif()/f/image/9zhB3CfPGmNEISibO6DUau7z.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien downgrade ik Curve wel naar Black. Eerst het Anytime fitness abo van mij en partner vooruitbetalen en daarna zie ik wel.
Metal kost mij 5 euro extra tov black. Ik wil best 1.50 euro betalen voor Metal. Dat betekent dat ik 3.50 moet terug verdienen oftwel minimaal 1%x 350 euro moet uitgeven bij die extra 6 winkels per maand. Paar keer pjaar met partner naar Schiphol reizen met NS (zij gaat ook naar het werk met trein),2x gym abo (90 euro), keertje voor vrienden Mcdonalds voorschieten, paar keer op vakantie uber pakken,2x per jaar iets kopen bij MediaMarkt, paar keer tanken bij shell/Aldi voor de plutus perks enz. Die 350 euro haal ik makkelijk.
:strip_exif()/f/image/9zhB3CfPGmNEISibO6DUau7z.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien downgrade ik Curve wel naar Black. Eerst het Anytime fitness abo van mij en partner vooruitbetalen en daarna zie ik wel.
Metal kost mij 5 euro extra tov black. Ik wil best 1.50 euro betalen voor Metal. Dat betekent dat ik 3.50 moet terug verdienen oftwel minimaal 1%x 350 euro moet uitgeven bij die extra 6 winkels per maand. Paar keer pjaar met partner naar Schiphol reizen met NS (zij gaat ook naar het werk met trein),2x gym abo (90 euro), keertje voor vrienden Mcdonalds voorschieten, paar keer op vakantie uber pakken,2x per jaar iets kopen bij MediaMarkt, paar keer tanken bij shell/Aldi voor de plutus perks enz. Die 350 euro haal ik makkelijk.
[ Voor 44% gewijzigd door enermax op 24-01-2024 11:43 ]
Waarom zou dat? Dat zijn ongetwijfeld voor een groot deel PLU die eigenlijk op de markt verkocht zouden worden. Die kan Plutus nu weer als Rewards uitgeven. Dus dat zou hooguit veroorzaken dat de koers niet te snel zakt tijdelijk.NeoflexNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:34:
Mijn transactie werd zojuist geblokt bij de Shell, kon ik lekker weer naar huis om m'n portemonnee op te halenjullie dit wel eens gehad?
Het aantal PLU dat wordt uitgegeven en verkocht met al deze hoge tiers moet toch ondertussen heel erg hoog liggen? Ik blijf mij verbazen dat het point of no return nog steeds niet bereikt is, blijkbaar is de aanwas nog steeds exponentieel.
Als ze nu eens mijn PLU transferen naar mijn Metamask, dan kan ik ook weer wat PLU redeemen om mijn cap te verhogen....
Ik wil daar de interne voor gebruiken, wil niet eerst moeten redeemen...WishmasterNL schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:06:
Als ze nu eens mijn PLU transferen naar mijn Metamask, dan kan ik ook weer wat PLU redeemen om mijn cap te verhogen....
Het lukt mij niet om plu te redeemen voor een hogere rewards cap. hebben meer mensen daar last van?
En dat kan niet helaas…Rouwette schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:38:
[...]
Ik wil daar de interne voor gebruiken, wil niet eerst moeten redeemen...
Dit kan alleen vanuit een gekoppelde wallet zoals Metamask.Byte_Me schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:51:
Het lukt mij niet om plu te redeemen voor een hogere rewards cap. hebben meer mensen daar last van?
Er is zo'n 5mil PLU in omloop, en 3.5mil "locked". Het lijkt erop alsof vooral de laatste maanden meer vastgezet wordt dan vrijgegeven. Maw, het kan nog wel even doorgaan zoMalarky schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:03:
[...]
Het aantal PLU dat wordt uitgegeven en verkocht met al deze hoge tiers moet toch ondertussen heel erg hoog liggen? Ik blijf mij verbazen dat het point of no return nog steeds niet bereikt is, blijkbaar is de aanwas nog steeds exponentieel.
Wel weer bijzonder dat ik dit hier moet lezen. Op plutus website staat gewoon bij mijn spending limit een button 'redeem PLU'. Dat brengt je naar de pagina 'redeem PLU to boost monthly reward cap'. Heb nog zo'n 50 PLU staan, dus denk, ik doe die van 2k extra reward cap. Meerdere keren proberen, gebeurt helemaal niks. En dan moet ik hier lezen dat het zo niet kan maar dat ik de PLU van Plutus moet halen om ze daarna weer weg te geven richting Plutus, wat een verhaal.Tim2121 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:56:
[...]
Dit kan alleen vanuit een gekoppelde wallet zoals Metamask.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nog mensen die hun bonus premium nog niet gehad hebben voor het behalen van een nieuw reward level. Dus betrekking tot de 3 premium maanden die terugbetaald zouden worden?
Edit: blijkbaar wie premium reeds had, kreeg dit nu al. Ik zit namelijk nog op everyday tot de volgende billing cycle.
Edit: blijkbaar wie premium reeds had, kreeg dit nu al. Ik zit namelijk nog op everyday tot de volgende billing cycle.
[ Voor 26% gewijzigd door cooLopke op 24-01-2024 21:41 ]
Volgens mij klopt het bij mij niet. Ik had/heb premium. Ik heb 25 PLU redeemed. Nu heb ik een reward cap van 3000 euro. Dat is dus zonder bonus. Want ik heb 2000 vanwege de redeem en 1000 van premium dus de bonus heb ik niet.cooLopke schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:35:
Nog mensen die hun bonus premium nog niet gehad hebben voor het behalen van een nieuw reward level. Dus betrekking tot de 3 premium maanden die terugbetaald zouden worden?
Dit was voor de mensen die tijdens november hun reward level hebben geupgrade. Die kregen dan 10K reward Cap + 3 maanden "gratis" premium (22,5€/£ terugbetaald in PLU).glatuin schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:45:
[...]
Volgens mij klopt het bij mij niet. Ik had/heb premium. Ik heb 25 PLU redeemed. Nu heb ik een reward cap van 3000 euro. Dat is dus zonder bonus. Want ik heb 2000 vanwege de redeem en 1000 van premium dus de bonus heb ik niet.
Die wat nu Everyday subscription hadden krijgen 23 februari deze cashback. Die wat reeds premium waren kregen deze gisteren al.
Je 3000€ reward Cap limiet klopt wel degelijk. 1000€ premium + 2K voor 25PLU redeem.
[ Voor 6% gewijzigd door cooLopke op 24-01-2024 21:51 ]
zo, die is leeg. Alle resterende naar Metamask gestuurd, daar geswapped voor ETH en dat naar mijn hardware wallet verzonden. Ging soepeler dan ik dacht. Ik kijk het even komende periode aan, maar mss dat ik dan toch eens ga rekenen voor een betaald account weer (hoewel de cijfers dat nog niet interesant maken met 7,50 withdrawal fee)
Ik heb een extra perk aangezet bij de lidl, ben al boven de limiet omdat op 22 januari deze verlaagd is. Maar ik heb voor meer dan 10 euro besteed bij de Lidl en die perk staat nog steeds leeg. Gaat wel lekker daar bij plutus. Volgens mijn weten staat de perk los van de limiet rewards. Althans zo wordt het voorgerekend
Zou handig zijn dat je er even bij zet of de betaling verwerkt is?MTT schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:36:
Ik heb een extra perk aangezet bij de lidl, ben al boven de limiet omdat op 22 januari deze verlaagd is. Maar ik heb voor meer dan 10 euro besteed bij de Lidl en die perk staat nog steeds leeg. Gaat wel lekker daar bij plutus. Volgens mijn weten staat de perk los van de limiet rewards. Althans zo wordt het voorgerekend
Sinds de overgang naar Modulr duurt toekenning 48 uur ipv de 24 die t eerst was, is je aankoop al > 24 uur geleden?MTT schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:36:
Zo ja en hij staat ook als settled even een ticket openen via https://support.plutus.it/hc/en-us/requests/new dan fixen ze t ongetwijfeld voor je.
Ik probeerde voor het eerst een nieuwe metamask te koppelen aan Plutus en te kijken hoe het werkt om de PLU te redeemen voor de verhoogde cap.
Maar ik heb er nu niks op staan, maar kreeg deze melding in mijn metamask:
Totaal
$1,536.30
10 PLU + 0.673205 ETH
Amount + gas fee
Max amount: 10 PLU + 1.275159985 ETH
Het is toch niet zo, dat je straks om te kunnen redeemen 0,67 eth moet betalen.....
Totaal
$1,536.30
10 PLU + 0.673205 ETH
Amount + gas fee
Het is toch niet zo, dat je straks om te kunnen redeemen 0,67 eth moet betalen.....
Probleem ligt bij metamask. Probeer eens op een ander tijdstip opnieuw.zeross schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:56:
Ik probeerde voor het eerst een nieuwe metamask te koppelen aan Plutus en te kijken hoe het werkt om de PLU te redeemen voor de verhoogde cap.
Totaal
$1,536.30
10 PLU + 0.673205 ETH
Amount + gas fee
Als je geen ETH in je wallet heb zitten, heeft Metamask issues met de goede gasfee schatten.zeross schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:56:
Totaal
$1,536.30
10 PLU + 0.673205 ETH
Amount + gas fee
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.