Als er 0 euro op staat kunnen ze er ook niets vanaf halen.
Ik las, tot mijn verbazing, dat een concurrerende card na enkele maanden inactiviteit een incasso stuurt.finsdefis schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 22:25:
[...]
Als er 0 euro op staat kunnen ze er ook niets vanaf halen.
Nu is één keer per jaar voor een transactie gebruiken nou ook niet super gecompliceerd. Ik gebruik 99.999% Plutus, maar een hele enkele keer ook nog CDC. Dus geen inactivity fee bij CDC voor mij.
Overigens fijn voor iedereen die een metal card besteld heeft. Iedereen met een metal card in bestelling krijgt een reward spending cap van 5.000 euro, Plutus heeft besloten die toe te kennen vanaf 2 januari in plaats van wanneer de kaart bezorgd wordt.
Overigens fijn voor iedereen die een metal card besteld heeft. Iedereen met een metal card in bestelling krijgt een reward spending cap van 5.000 euro, Plutus heeft besloten die toe te kennen vanaf 2 januari in plaats van wanneer de kaart bezorgd wordt.
[ Voor 39% gewijzigd door knakworst op 17-01-2024 09:02 ]
Tja, en CDC doet verder niets als je 0 euro hebt en inactief bent. Ben wel benieuwd over welke kaart je het dan hebt en wat de procedure daarvoor is? Want Plutus heeft in elk geval geen incassomachtiging dus een poging tot incasseren is kansloos.Globalcitizen schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 00:53:
[...]
Ik las, tot mijn verbazing, dat een concurrerende card na enkele maanden inactiviteit een incasso stuurt.
Ze hebben wel je naam zoals die op je paspoort staat en je adres, dus ze kunnen de vordering gewoon verkopen aan zo'n vervelend bedrijf om namens Plutus te incasseren.finsdefis schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:12:
[...]
Tja, en CDC doet verder niets als je 0 euro hebt en inactief bent. Ben wel benieuwd over welke kaart je het dan hebt en wat de procedure daarvoor is? Want Plutus heeft in elk geval geen incassomachtiging dus een poging tot incasseren is kansloos.
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd om m'n account op te zeggen, zoals staat in het support artik, krijg ik een mailtje terug dat het emailadres support@plutus.it niet langer bekeken word en ik een support ticket aan moet maken via de website

Edit: Ze doen wel hun best om te blijven, 1.5 PLU en een gratis maand premium. Ach: Also just please keep in mind that account closure is not a reversible process and you won't be able to reactivate this account or open a new one with us in the future.

[ Voor 14% gewijzigd door markisoke op 17-01-2024 11:02 ]
Ik gebruik CDC om m'n Plutus subscription mee te betalen. Zo blijft de kaart actief, ondanks dat ik m verder niet gebruikt. Zoiets zie ik ook gebueren met Plutus mocht ik ooit ergens anders geen gaan (niet van plan overigens)
(plus die 2% cashback op de Plutus subscription bij CDC maakt natuurlijk een wereld van verschil!!!)
(plus die 2% cashback op de Plutus subscription bij CDC maakt natuurlijk een wereld van verschil!!!)
Haha, in de afscheidsmail van Plutus:markisoke schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:17:
[...]
Ze hebben wel je naam zoals die op je paspoort staat en je adres, dus ze kunnen de vordering gewoon verkopen aan zo'n vervelend bedrijf om namens Plutus te incasseren.
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd om m'n account op te zeggen, zoals staat in het support artik, krijg ik een mailtje terug dat het emailadres support@plutus.it niet langer bekeken word en ik een support ticket aan moet maken via de website
Edit: Ze doen wel hun best om te blijven, 1.5 PLU en een gratis maand premium. Ach: Also just please keep in mind that account closure is not a reversible process and you won't be able to reactivate this account or open a new one with us in the future.
If you ever decide to return in the future, we'd be more than happy to welcome you back into our community. In the meantime, we want to express our gratitude for being a part of Plutus.
Klopt, alleen heb je er helaas weinig aan als je een staking level omhoog bent gegaan voor de 10k reward limit een paar maand terug (telt niet bij elkaar op). Verder fijn voor iedereen die dat niet heeft gedaan natuurlijkknakworst schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:42:
Nu is één keer per jaar voor een transactie gebruiken nou ook niet super gecompliceerd. Ik gebruik 99.999% Plutus, maar een hele enkele keer ook nog CDC. Dus geen inactivity fee bij CDC voor mij.
Daar baal ik ook wel van bij Plutus. Ik had dus niet een level omhoog hoeven gaan.Nopheros schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 18:35:
[...]
Klopt, alleen heb je er helaas weinig aan als je een staking level omhoog bent gegaan voor de 10k reward limit een paar maand terug (telt niet bij elkaar op). Verder fijn voor iedereen die dat niet heeft gedaan natuurlijk
Dit soort dingen komen vaker voor helaas.
De extra cashback en perk blijven natuurlijk wel leuk maar gevoelsmatig is het minder inderdaad.echthard schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 18:47:
[...]
Daar baal ik ook wel van bij Plutus. Ik had dus niet een level omhoog hoeven gaan.
Dit soort dingen komen vaker voor helaas.
Daarnaast zijn er ook niet veel maanden dat ik meer uitgeef dan 10k..
Ik dacht dat die 5k wel een jaar geldig blijft na de introductie van metal dus je zou na 2024 nog je cap omhoog kunnen houden met de metal 5k capNopheros schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 18:35:
[...]
Klopt, alleen heb je er helaas weinig aan als je een staking level omhoog bent gegaan voor de 10k reward limit een paar maand terug (telt niet bij elkaar op). Verder fijn voor iedereen die dat niet heeft gedaan natuurlijk
Heb jij goede ervaringen met de Bybit Card?Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:19:
vandaag laatste keer mijn abbo verlengt van Premium, volgende maand kies ik everyday. wel natuurlijk 3 perks in februari nog als het goed is
iets minder winst maar als ik de cap bereikt heb dan ga ik over naar de Hi mastercard.
en voor deze maand tank ik (2x +klein beetje op laatste dag) met de ByBit card
[Afbeelding]
Renegade card soon?
Ik heb de virtuele aangevraagd, maar nog niet gebruikt.
Volgens verdien je points die je weer kan omzetten naar USDT toch?
Voor diegene die de promo 3x months of premium hebben. Je dient voor het de 22ste is je plan naar premium zetten. Echter krijg je het premium plan terugbetaald in PLU ter waarde van 22,5€. Normaal gingen ze het gratis geven, maar omwille van technische redenen lukt dit niet en kunnen ze enkel PLU uitkeren, met wel een hogere terugkrijgwaarde. Aangezien het normaal 19,99€ kost voor premium.
Ik had het liever gratis gehad eigenlijk

Neem aan dat inmiddels iedereen die er belang bij heeft wel een mail krijgt toch?
/f/image/A5TAtNLwYvHE8DsXUuGkKt55.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 18-01-2024 17:50 ]
Dus niet 3 months free maar ‘pay and rebate’ en dan maar bidden dat de koers meer dan 11% zakt in de tussentijd….cooLopke schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:48:
Voor diegene die de promo 3x months of premium hebben. Je dient voor het de 22ste is je plan naar premium zetten. Echter krijg je het premium plan terugbetaald in PLU ter waarde van 22,5€. Normaal gingen ze het gratis geven, maar omwille van technische redenen lukt dit niet en kunnen ze enkel PLU uitkeren, met wel een hogere terugkrijgwaarde. Aangezien het normaal 19,99€ kost voor premium.
New year some old reliable Plutus….
Teleurstellend dat je je maand bedrag terug krijgt in PLU. De waarde die hun aan PLU hangen is lang niet altijd in lijn met de prijs waarvoor je PLU kan kopen(Kucoin).
Wat ik me nu ook realiseer, wil je die Plutus verzilveren ben je dat generous offer al kwijt want withdrawal kost (ondanks enorm gezakte ERC20 fees) nog steeds €7,50
[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 18-01-2024 19:27 ]
Dit klopt alleen als je alleen de plu gaat versturen van het abonnements geld, beetje rare actie natuurlijk. Je zet het er neer of het een feit is terwijl vrijwel niemand hier mee te maken gaat krijgen?Tomba schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:11:
Wat ik me nu ook realiseer, wil je die Plutus verzilveren ben je dat generous offer al kwijt want withdrawal kost (ondanks enorm gezakte ERC20 fees) nog steeds €7,50
Daarnaast weet ik niet wat jij enorm gezakt vind maar kucoin vraagt voor een transactie op dit moment 7,20 usd.
Deze website geeft aan dat een eth transactie gisteren nog +/- 9,60 usd koste.
https://bitinfocharts.com...m-transactionfees.html#3y
Valt allemaal wel mee dus..
[EDIT]
Ze mogen wel eens met een systeem komen die het per uur/dag bijwerkt, zou toch niet heel veel moeite moeten zijn zou ik zeggen. Verder lijkt +/- 8,15 usd (7,50 euro) aardig overeen te komen met de daadwerkelijke kosten van de afgelopen 30 dagen.
/f/image/pKBH0FWr6S7CQL6MdBW1gBCa.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door Nopheros op 18-01-2024 18:54 ]
Om die 3 maanden ‘gratis’ te krijgen moet je verkopen en dat kan dankzij al bijna een jaar gesloten DEX alleen via een withdrawal a €7.50. Letterlijk iedereen krijgt er dus mee te maken 🤷♂️Nopheros schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:36:
[...]
Dit klopt alleen als je alleen de plu gaat versturen van het abonnements geld, beetje rare actie natuurlijk. Je zet het er neer of het een feit is terwijl vrijwel niemand hier mee te maken gaat krijgen?
[..]
Prijzen lijken toch wel anders te liggen:Nopheros schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:36:
[...]
Daarnaast weet ik niet wat jij enorm gezakt vind maar kucoin vraagt voor een transactie op dit moment 7,20 usd.
Deze website geeft aan dat een eth transactie gisteren nog +/- 9,60 usd koste.
https://bitinfocharts.com...m-transactionfees.html#3y
Valt allemaal wel mee dus..
[EDIT]
Ze mogen wel eens met een systeem komen die het per uur/dag bijwerkt, zou toch niet heel veel moeite moeten zijn zou ik zeggen. Verder lijkt +/- 8,15 usd (7,50 euro) aardig overeen te komen met de daadwerkelijke kosten van de afgelopen 30 dagen.
[Afbeelding]
https://etherscan.io/gastracker
:strip_exif()/f/image/LU8CVd9ZP1Yh4Kgc1hKggFMm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind €5 per withdrawal ‘winst’ vrij fors.
Je denkt dat iedereen een withdrawal gaat doen voor 22,50 euro? Je denkt niet dat mensen massaal zullen wachten op het moment dat ze sowieso al een transactie zouden doen?Tomba schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:01:
[...]
Om die 3 maanden ‘gratis’ te krijgen moet je verkopen en dat kan dankzij al bijna een jaar gesloten DEX alleen via een withdrawal a €7.50. Letterlijk iedereen krijgt er dus mee te maken 🤷♂️
[...]
Prijzen lijken toch wel anders te liggen:
[Afbeelding]
Dus nee, niet iedereen krijgt te maken met extra transactie kosten zoals jij stelt. Alleen mensen die het blijkbaar niet begrijpen en alleen voor 22,50 een extra withdrawal aanvragen krijgen daar mee te maken..
Daarnaast is gas price iets anders dan de transactie fee.... de juiste informatie heb ik hierboven al gedeeld.
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 19-01-2024 15:28 ]
Een “plutusje” 😀cooLopke schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:48:
Je moet bij ERC20 transfer kijken.Tomba schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:01:
[...]
Om die 3 maanden ‘gratis’ te krijgen moet je verkopen en dat kan dankzij al bijna een jaar gesloten DEX alleen via een withdrawal a €7.50. Letterlijk iedereen krijgt er dus mee te maken 🤷♂️
[...]
Prijzen lijken toch wel anders te liggen:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/A4hgEV84VR7SYqgdrCB2dSIb.jpg?f=fotoalbum_large)
Plutus maakt dus op dit moment verlies op de 7.50 euro transactiekosten.
Ah thanks, weer wat geleerd 🙏🏻 ik zal mijn post aanpassenknakworst schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:25:
[...]
Je moet bij ERC20 transfer kijken.
[Afbeelding]
Thanks, wist ik ook niet.knakworst schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:25:
[...]
Je moet bij ERC20 transfer kijken.
[Afbeelding]
Knip, offtopic
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:19 ]
Knip, offtopic
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:19 ]
Die technische redenen lijken meer de smoes te zijn en waarschijnlijk meer een rekensom gemaakt dat het qua fiat gewoon niet uit kan voor hun en dus maar plu geven. Heel bijzonder ook weer dat ze op het allerlaatste moment ineens aangeven dat het in plu is en tot nu nooit een woord daarover gerept hebben.cooLopke schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:48:
Knip, offtopic
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:19 ]
Knip, offtopic
[ Voor 109% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:19 ]
Knip, offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:19 ]
Knip, offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:19 ]
Knip, offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:20 ]
Knip, offtopic
[ Voor 104% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:20 ]
Knip, offtopic
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:20 ]
Knip, offtopic
[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:20 ]
Knip, offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:20 ]
Knip, offtopic
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:20 ]
Knip, offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:20 ]
Las via Reddit dat iemand z'n plutus-kaartdata compromised was, maar ze geen nieuwe virtual cc kunnen aanmaken: https://www.reddit.com/r/...198705e/new_virtual_card/
Je zou toch verwachten dat je minimaal de cvc kunt cyclen? Beetje opletten dus waar je de plutus cc voor gebruikt, of toch maar vooral via paypal gebruiken? Vraag me af of zulke data te "raden" is op de een of andere manier...
Je zou toch verwachten dat je minimaal de cvc kunt cyclen? Beetje opletten dus waar je de plutus cc voor gebruikt, of toch maar vooral via paypal gebruiken? Vraag me af of zulke data te "raden" is op de een of andere manier...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Knip, offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:21 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 19-01-2024 16:25 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kijk, dat ruimt op 
Beetje vreemd weer inderdaad. Misschien dat ze het eerst willen automatiseren voordat ze de functie beschikbaar stellen? Wel erg vervelend voor de mensen die echt een nieuwe kaart nodig hebben..2Dutch schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:47:
Las via Reddit dat iemand z'n plutus-kaartdata compromised was, maar ze geen nieuwe virtual cc kunnen aanmaken: https://www.reddit.com/r/...198705e/new_virtual_card/
Gewoon slecht Product management van Plutus…Een dergelijke functie had gewoon onderdeel moeten zijn van de 1e release.
Voor degene die de 3 maanden gratis premium promo hebben kunnen als het goed is de 22e al 3 extra perks kiezen.
Q9: When will the perks from my Reward Level be added to my subscription plan perks?
A: Previously, Reward Level perks replaced subscription plan perks. Now, the perks from your Reward Level and your subscription plans will be combined for maximum benefits starting immediately on 22nd January. For instance, if you have an active Premium subscription plan with 3 perks and also maintain an active HoneyBadger Reward Level with 9 perks, you will receive a total of 12 perks (3 + 9) on 22nd January, irrespective of your billing cycle.
[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 19-01-2024 19:48 ]
Eerste fysieke kaart gespot:
https://twitter.com/ircow_jakub/status/1748438835891929399
Zojuist de vliegtickets voor de zomervakantie geboekt. Hopelijk worden die plu nog wel toegekend voor de 22e
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het is wel een Plutus medewerker. Voor het normale plebs zal het dus nog wel een maandje duren.Wausser90 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 22:35:
Eerste fysieke kaart gespot:
Het begin is er. Misschien krijgen we ze dan nog net voordat de 5 weken voorbij zijn maar verwacht het niet inderdaad..knakworst schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 22:53:
[...]
Het is wel een Plutus medewerker. Voor het normale plebs zal het dus nog wel een maandje duren.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 19-01-2024 23:12 ]
Heb PLU bijgekocht aan $5,15 om Hero te worden (ben dit voorheen nooit geweest).
Is intussen op mijn Metamask aangekomen maar bij mijn external wallets staat er nog PLU 0.000000? Moet hier wat tijd over gaan voor ik als Hero word getoond?
Ik doe maar een gokje trouwens. Heb de indruk dat het sentiment ongeveer op rock bottom zit op Reddit (en hier), dus leek mij een mooi moment om te kopen. Binnenkort verhuizen dus moet een hele inboedel gaan kopen.
Is intussen op mijn Metamask aangekomen maar bij mijn external wallets staat er nog PLU 0.000000? Moet hier wat tijd over gaan voor ik als Hero word getoond?
Ik doe maar een gokje trouwens. Heb de indruk dat het sentiment ongeveer op rock bottom zit op Reddit (en hier), dus leek mij een mooi moment om te kopen. Binnenkort verhuizen dus moet een hele inboedel gaan kopen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Duurt een dag voordat het zichtbaar is.Th1x4nG schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:49:
Heb PLU bijgekocht aan $5,15 om Hero te worden (ben dit voorheen nooit geweest).
@Th1x4nG Profitiat met je hero stack
Plutus heeft al jaren een munt met een waarde van boven de 1 euro. En een mooi perks ecosysteem. Ik zou niet weten wie iets vergelijkbaars heeft.
Bij nieuwe kaarten worden gouden bergen beloofd waardoor je hyperinflatie krijgt. Met de HI kaart kreeg ik 8% rewards. Om dit te compenseren heb ik 20.000 euro moeten uitgeven in 2 maanden tijd om de inleg terug te krijgen. Paar maanden later was HI nog maar centen waard.
Plutus stackers worden nu meer beloond tov de niet stackers. Dat is voor sommige even slikken. Maar voor beide is er nog steeds winst mogelijk.
Komende tijd: De eerste plutus kaarten verschijnen online, google pay, apple pay, rewards op incasso betalingen en metal cards.

Plutus heeft al jaren een munt met een waarde van boven de 1 euro. En een mooi perks ecosysteem. Ik zou niet weten wie iets vergelijkbaars heeft.
Bij nieuwe kaarten worden gouden bergen beloofd waardoor je hyperinflatie krijgt. Met de HI kaart kreeg ik 8% rewards. Om dit te compenseren heb ik 20.000 euro moeten uitgeven in 2 maanden tijd om de inleg terug te krijgen. Paar maanden later was HI nog maar centen waard.
Plutus stackers worden nu meer beloond tov de niet stackers. Dat is voor sommige even slikken. Maar voor beide is er nog steeds winst mogelijk.
Komende tijd: De eerste plutus kaarten verschijnen online, google pay, apple pay, rewards op incasso betalingen en metal cards.
Vergelijkbaar niet, onder de streep beter welenermax schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 07:58:
@Th1x4nG Profitiat met je hero stack![]()
![]()
[...]
Hoe dan? Volgens mij gelden de nieuwe schrale voorwaarden voor iedereenenermax schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 07:58:
[...]
[...]
Wel is het een stuk beter instappen nu dan een half jaartje geleden, de mensen die dat deden zijn verre van beloond, die waren puur de exit liquitidity voor anderen
De eerste zie ik nog wel gebeuren, de rest is afwachten. ApplePay/GPay zou komen 1 maand na de overgang naar Modulr (juli 2023), fysieke kaarten in augustus etc en das toch al wel even geleden. De cashgrab genaamd Metal Cards is allang voorbij en alleen leuk voor Plutus want hun liquiditeit weer tijdelijk geboost en voor de mensen die er toen geld in geYOLOd hebben (en 1 maand later geconfronteerd werden met de verschraalde voorwaarden...), de rest gaat daar alleen verkoopdruk door krijgen en dus een lagere koers.enermax schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 07:58:
[...]
Overigens zou het ook wel fijn zijn als dat 'fraude onderzoek' eens afgerond wordt zodat je geld weer opgenomen kan worden
$PLU zit wat dat betreft een beetje vast, hij staat al maanden tussen 5-6$, als die ook maar richting 7-8$ gaat swappen de meeste gebruikers het. Ook met google pay en dingen die nog komen vraag ik mij af of die ooit de 9$-11$ range weer haalt, de tijd gaat het vertellen 😀Tomba schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 08:14:
[...]
Overigens zou het ook wel fijn zijn als dat 'fraude onderzoek' eens afgerond wordt zodat je geld weer opgenomen kan worden(alhoewel mijn grootste wens blijft een Utility die iets anders is dan 'stack Plu voor meer Plu' zodat die koers eens wat omhoog gaat want tegen $5 is het leuk harken maar de pool gaat zo alleen maar sneller leeg zeker met de Myths, Honeybadgers en Metal card houders die er 10k per maand doorheen kunnen jagen)
Ik gebruik plutus alleen nog voor transacties die een verkeerde mcc hebben op een andere mooie kaart 😀
Echt al heel lang onder $5.50 zelfs en geen enkele ‘actie’ lijkt het meer omhoog te krijgen vandaar ook mijn wens voor daadwerkelijke utility. Probleem daarbij is denk ik dat Plutus te klein is om partners te vinden waar je Plutus zou kunnen besteden (die hele brainfart van partners die Plutus zouden moeten kopen hoor je logischerwijs ook niets meer van) en ze hebben ook al geen eigen Exchange. Ik vrees er ook voor dat het nooit meer omhoog gaat dus de hele DA zou dan mislukt zijn en de emissie zelf zal dankzij alle acties alleen maar stijgen. 10k spend tegen 9% voor een honeybadger (met eventuele metal card) gaat zo bizar veel Plutus aan de pool onttrekken…zenith schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 08:30:
[...]
$PLU zit wat dat betreft een beetje vast, hij staat al maanden tussen 5-6$, als die ook maar richting 7-8$ gaat swappen de meeste gebruikers het. Ook met google pay en dingen die nog komen vraag ik mij af of die ooit de 9$-11$ range weer haalt, de tijd gaat het vertellen 😀
Ik gebruik plutus alleen nog voor transacties die een verkeerde mcc hebben op een andere mooie kaart 😀
Overigens heb je wel gelijk, du moment dat de prijs boven de $7 zou komen staat het restant van mijn stack ook direct te koop
Dan maar tot die tijd Plutus harken op de huidige lage koers en zo het gemiddelde wat omhoog brengen
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 20-01-2024 08:46 ]
Het blijft een dumptoken die je gratis krijgt.
Hi is gedaald van 2,5 cent naar 0,07 cent in een jaar tijd. Als PLU net zo gedaald was, was het van 10 euro naar 30 cent gegaan. 5 Euro is dus fantastisch. Eind dit jaar reken ik op 2.5 euro. Ik verdien genoeg PLU en 45 dagen is snel genoeg om dan nog steeds 80-90 % van de oorspronkelijke cashbackwaarde in te kunnen wisselen.
Hi is gedaald van 2,5 cent naar 0,07 cent in een jaar tijd. Als PLU net zo gedaald was, was het van 10 euro naar 30 cent gegaan. 5 Euro is dus fantastisch. Eind dit jaar reken ik op 2.5 euro. Ik verdien genoeg PLU en 45 dagen is snel genoeg om dan nog steeds 80-90 % van de oorspronkelijke cashbackwaarde in te kunnen wisselen.
Klopt, beste zet is dan ook niet stacken. Met de almaar dalende prijs is dat gewoon keihard je eigen cashback percentage omlaag brengen. Had ik niet gestackt had ik het afgelopen jaar bijna dubbel verdiend wat ik nu binnen heb gehaald door op basis van de DA info naar Veteran te gaan..::knakworst schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 08:47:
Het blijft een dumptoken die je gratis krijgt.
En als je in plaats van deze bende BTC had gekocht, tja...
Yup…knakworst schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 08:51:
En als je in plaats van deze bende BTC had gekocht, tja...
Als ik 2 jaar terug Plutus Hero kocht en vergelijk met BTC waarde. Dan zou ik nu met BTC 5.5% winst hebben en met Plutus 37%. Wanneer ik aandelen koop/investeer, dan kijk ik over een langere periode wat het gemiddelde rendement is. Wat is de waarde na x jaar na investering + dividend/rewards. UIk verkoop in onderstaand voorbeeld de rewards van de kaart.
Plutus 2 jaar geleden op 20jan 2022: 7.4 euro
Plutus hero stake kost mij 250plux 7.4 euro -> = 1875 euro
2jaar Premium abo kost mij 24x 15 = 360
Investering: 1875 stake + 360 euro = 2235 euro
Opbrengst totaal 20jan 2024:
Hero stake waarde = 250x4.84=1210 euro
Perks 24 maanden x3 perks x 10euro = 720 euro
Rewards 1200 euro uitgaven permaand= 24x 1200x4% =1152 euro.
Totaal: 3082 euro
Mijn Plutus winst = 3082-2235 = 37%
Stel ik kocht niet Herostake+premiumum abo maar BTC 2235 euro op 20 jan 2022 en verkoop vandaag. BTC heeft geen stake rewards.
BTC op 20 jan 22, 36k
BTC vandaag 38k
Winst: 38-36 = 5.5%
Oftewel ik heb geen 3082 euro in handen maar een schamele 2357 euro.
Het is altijd makkelijk om achteraf de juiste beslissing te maken. Als ik Tesla/Goud/Olie/Eth/Bloembollen had gekocht, had ik meer winst. Nou en?
Plutus hero stake kost mij 250plux 7.4 euro -> = 1875 euro
Stel ik kocht niet Herostake+premiumum abo maar BTC 2235 euro op 20 jan 2022 en verkoop vandaag. BTC heeft geen stake rewards.
BTC op 20 jan 22, 36k
BTC vandaag 38k
Het is altijd makkelijk om achteraf de juiste beslissing te maken. Als ik Tesla/Goud/Olie/Eth/Bloembollen had gekocht, had ik meer winst. Nou en?
[ Voor 34% gewijzigd door enermax op 20-01-2024 15:39 ]
Ik reken met de echte opbrengst ipv de virtuele dat scheelt een flinke slok op de borrelenermax schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:30:
Als ik aandelen koop, dan kijk ik over een langere periode. En dan is het investering + dividend/rewards. Als ik 2 jaar terug Plutus Hero kocht en vergelijk met BTC waarde. Dan zou ik met BTC 5.5% winst hebben en met Plutus 37%. Ik verkoop in onderstaand voorbeeld de rewards van de kaart.
Plutus hero stake 250x 7.4 euro -> = 1875 euro
BTC op 20 jan 22, 36k
BTC vandaag 38k
:strip_exif()/f/image/YTx128UoBiNhKw7veQg43krt.jpg?f=fotoalbum_large)
(plus BTC had wel een iets andere prijs toen de DA aanpassing de koersval inzette)
Het verhaal voor iedereen zal anders zijn maar de rekenvoorbeelden zoals jij ze geeft gelden alleen als plu een vaste prijs zou hebben. Als je wel zo rekent hou je jezelf gewoon voor de gek.
Ik heb totaal 470 Plu gekocht en 30 Plu ingezet die ik zonder stake heb verkregen. Ik heb zo’n 40000€ door Plutus gejaagd en heb na aftrek van de abo- en withdrawal kosten 550€ winst als ik nu de hele stack zou verkopen. En dan heb ik zelfs nog lopen handelen door stack te verkopen op $7 en op $5.98 terug te kopen (achteraf veel te vroeg dus) om de gemiddelde aankoopprijs naar beneden te brengen. Onder de streep dus 1.3% cashback… (en dat komt dan ook nog eens vooral door de perks die ik iedere maand maximaliseerde) ik had meer cashback gehad als ik niet gestaked had
[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 20-01-2024 09:52 ]
In mijn voorbeeld heb ik 665 euro (35%!!) afgeschreven op de PLU waarde van de stake in 2 jaar. Rewards maken het meer dan goed. Op je rewards In die 2 jaar gaat Plu omhoog dan krijg je even 4.5% en soms omlaag dan krijg je 3.5%. Gemiddeld ligt het rond de 4% en als het 3.5% is, ook goed. Je koopt een stake voor de lange termijn. Ik zelf heb meer verdiend dan 37% in die (bijna 2 jaar) omdat ik meer dan 1200 euro uitgeef per maand.
Stel PLU waarde is 5 euro en Plu daalt 20% naar 4 euro in 45 dagen. Komt zelden voor. Dan heb je niet 4% rewards maar 3.2% ook goed. Als ik nu 45 dagen terug kijk is Plutus niet gedaald dus stabiel 4% rewards. Sterker nog 3 maanden terug was Plutus ook al rond de 5 euro.
Stel PLU waarde is 5 euro en Plu daalt 20% naar 4 euro in 45 dagen. Komt zelden voor. Dan heb je niet 4% rewards maar 3.2% ook goed. Als ik nu 45 dagen terug kijk is Plutus niet gedaald dus stabiel 4% rewards. Sterker nog 3 maanden terug was Plutus ook al rond de 5 euro.
[ Voor 36% gewijzigd door enermax op 20-01-2024 10:17 ]
Nu kun je helemaal niks meer met het product, dat slaat helemaal nergens op. Een gebruiker minimaal een CVC laten cyclen lijkt me niet gek? Ook al ben je voorzichtig, je kunt altijd een keer pech hebben. Dan wil je wel een veilige manier om alles dicht te zetten EN weer verder te kunnen. Niet dusNopheros schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:22:
Beetje vreemd weer inderdaad. Misschien dat ze het eerst willen automatiseren voordat ze de functie beschikbaar stellen? Wel erg vervelend voor de mensen die echt een nieuwe kaart nodig hebben..

Helemaal mee eens. Dat is denk ik ook het grote issue van Plutus, ze hebben soms echt een 'kip-zonder-kop'' insteek, zonder echt goed uit te denken wat voor een impact bepaalde beslissingen hebben. Het gaat om een product gelinkt aan geld, daar komt goede planning bij kijken.paul-s83 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:45:
Gewoon slecht Product management van Plutus…Een dergelijke functie had gewoon onderdeel moeten zijn van de 1e release.
Heb ook nog steeds dat de app (iOS) niet zelf goed ververst ook na een pull down in de app. Krijg dan wel vaak het juiste bedrag, maar de laatste transactie zie ik pas bij killen en weer herstarten van de app. Het leek een tijdje weg, maar is weer terug. Of had gewoon een tijdje geluk
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Je hebt het over schrale voorwaarden van Plutus.. Ik vind 1200-1500 euro per jaar met het uitgeven van 1500 euro per maand (plus af en toe éénmalige grote utigaven) en het staken van +/- 1250 usd (ongeveer 1140 euro) uitstekende voorwaarden. Ben slechter gewend van Binance en Crypto.com.Tomba schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 08:14:
[...]
Vergelijkbaar niet, onder de streep beter wel(en dan heb ik het niet over nieuwe kaarten) Maar; andere kaarten mogen hier niet besproken worden bleek gisteren wel
![]()
[...]
Hoe dan? Volgens mij gelden de nieuwe schrale voorwaarden voor iedereen
Wel is het een stuk beter instappen nu dan een half jaartje geleden, de mensen die dat deden zijn verre van beloond, die waren puur de exit liquitidity voor anderen![]()
[...]
Maar ik hoor graag welke kaart onder de streep er beter uit komt, uiteindelijk willen we allemaal het meeste verdienen. Wel bijzonder dat je in het Plutus topic blijft klagen over Plutus terwijl je al andere oplossingen hebt gevonden die veel beter werken blijkbaar.
Daarnaast geef je aan dat andere kaarten hier niet besproken mogen worden, logisch want off topic. Maar ik neem aan dat je het verschil wel ziet tussen refereren aan iets en een ketting brief van +/- 15 reacties die compleet off topic zijn.
Dus laat ons niet langer in spanning..
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 20-01-2024 13:26 ]
Echte opbrengst? Je pakt selectief het slechte stukje uit de grafiek van meerdere jaren...Tomba schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:42:
[...]
Ik reken met de echte opbrengst ipv de virtuele dat scheelt een flinke slok op de borrelAls je 4% krijgt tegen een prijs van $12.08 en 45 dagen is de prijs $6.07 hoeveel cashback heb je dan echt gehad? (En hoeveel heb je dan afgeschreven op je 250 Plu?)
[Afbeelding]
(plus BTC had wel een iets andere prijs toen de DA aanpassing de koersval inzette)
Echte opbrengst:
Alle withdrawals die uitgevoerd zijn staan op de Plutus website in euro's wat het op dat moment waard was. Dat kunnen we dus prima nakijken.
In 1,5 jaar heb ik een paar duizend euro verdient met niets doen en zonder risico (ben pas 1 maand geleden begonnen met staken). Daarnaast is al mijn winst altijd naar Bitcoin en ETH gegaan, winst op winst dus
Ik ben tevreden met de wijzigingen die Plutus heeft doorgevoerd zodat ook ik nu moet staken en er geen gratis ritjes meer zijn, anders is het gewoon niet mogelijk om dit nog jaren vol te houden.
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 20-01-2024 16:04 ]
Weet iemand: als je een perk nog niet hebt geactiveerd voor deze maand, en ik ga nu naar McDonald en morgen activeer ik mijn McDonald perk, krijg ik dan nog mijn 1PLU?
Ja dat werktFlater2013 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 17:15:
Weet iemand: als je een perk nog niet hebt geactiveerd voor deze maand, en ik ga nu naar McDonald en morgen activeer ik mijn McDonald perk, krijg ik dan nog mijn 1PLU?
Alleen als je minder dan €4,71 uitgeeftFlater2013 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 17:15:
Je moet je perks toch altijd een maand van tevoren al kiezen?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Waarschijnlijk nieuw of een upgrade naar een hoger staking level.NeoflexNL schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:08:
Nee hoor, zolang je er minimaal 1 vast zet voor de eerste kun je gedurende de maand vrij kiezen.NeoflexNL schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:08:
Oh nice, dat is nieuw voor me. Dat is op zich wel nice, gezien ik er straks 7 moet uitkiezen. Ik heb sowieso geen 7 standaard winkels waar ik ze kwijt kan, maar sporadisch komen ze wel voorbij (zoals de McDonald's)Tomba schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 20:00:
[...]
Nee hoor, zolang je er minimaal 1 vast zet voor de eerste kun je gedurende de maand vrij kiezen.
Als ik het goed begrijp heb ik everyday niet een maand tot de vervaldag waar ik tot 2000 voor betaald heb maar slechts 500 limiet. Dat is wel een naaistreek. De rest vervalt gewoon voor aankopen vanaf 19 januari, want die komen vóór 22 januari niet meer in je account. Die datum hebben ze wel lekker gekozen. En minimum withdrawen is 10.74. Ook al zo lekker gekozen, kom ik net niet aan toe.
Onder welke steen ben jij vandaan gekropen? Dat de aanpassingen de 22ste in zouden gaan is veel over gecommuniceerd in dit topic maar ook vanuit Plutus zelfs.MTT schreef op zondag 21 januari 2024 @ 08:26:
Als ik het goed begrijp heb ik everyday niet een maand tot de vervaldag waar ik tot 2000 voor betaald heb maar slechts 500 limiet. Dat is wel een naaistreek. De rest vervalt gewoon voor aankopen vanaf 19 januari, want die komen vóór 22 januari niet meer in je account. Die datum hebben ze wel lekker gekozen. En minimum withdrawen is 10.74. Ook al zo lekker gekozen, kom ik net niet aan toe.
In de regel liep je abonnement vanaf het moment van afsluiten tot dezelfde datum de maand erop. mijne liep bv van de 3e tot de 3e.
Minimale opname is naar mijn weten altijd 50 euro geweest maar schommelt in PLU door de koers van PLU heb je over 45 dagen ook niet genoeg zodat je alles kan opnemen en eruit kan stappen?
ps: niet bedoeld om te beledigen maar dit was allemaal niet nieuw, misschien iets te weinig research gedaan?
[ Voor 5% gewijzigd door TWFpa2Vs op 21-01-2024 09:09 ]
Is dat zo? Ik nam aan dat de rollover gewoon op de dag van betaling ging?MTT schreef op zondag 21 januari 2024 @ 08:26:
In mijn geval (screenshot van Plutus website);
:strip_exif()/f/image/mKK0yhNULRbqpUmxNWN6yGiN.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je al een level hebt, verwacht ik wel dat je er vanaf morgen met everyday 2 perks bij hebt. Ben benieuwd of het zo werkt.
Nee de nieuwe limieten gaan gelijk in. Mee eens dat dat een naaistreek is. Maar als je gelijk ook de perks krijgt zijn ze in ieder geval consistent.Tomba schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:12:
[...]
Is dat zo? Ik nam aan dat de rollover gewoon op de dag van betaling ging?
In mijn geval (screenshot van Plutus website);
[Afbeelding]
Hmm bijzonder maar zal wel technische oorzaak hebben. Ik neem wel aan dat de betaaldatum wel gewoon behouden wordt?knakworst schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:14:
[...]
Nee de nieuwe limieten gaan gelijk in. Mee eens dat dat een naaistreek is. Maar als je gelijk ook de perks krijgt zijn ze in ieder geval consistent.
Ja de incassodatum blijft gewoon gelijk.
En de 10k upgrade bonus wel dan dus?knakworst schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:30:
Ja de incassodatum blijft gewoon gelijk.
De bonussen gaan tussen 22 en 24 januari in. Alleen gebruikers zonder 1 van de promotie bonussen zullen er last van hebben als bovenstaande inderdaad klopt.
Knip, onnodig
:fill(white):strip_exif()/f/image/9Mg0kgXoTKoRj5bbAHAW13Hx.png?f=user_large)
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 21-01-2024 16:11 ]
De nieuwe voorwaarden zouden vandaag moeten ingaan (bij mij vooralsnog niet te zien, wellicht doen ze eerst nog even snel de verwerking van de aankopen van 48 uur geleden) en prompt zakken we door de $5...
:fill(white):strip_exif()/f/image/qZllrXQi9vjZFi0qc7WFPjbc.png?f=user_large)
Benieuwd wanneer de gehoopte rebound eindelijk plaats gaat vinden...
:fill(white):strip_exif()/f/image/qZllrXQi9vjZFi0qc7WFPjbc.png?f=user_large)
Benieuwd wanneer de gehoopte rebound eindelijk plaats gaat vinden...
Hoe gaat dat werken? Rewards op de aflossing van mijn hypotheek, dat zou fantastisch zijn!enermax schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 07:58:
@Th1x4nG Profitiat met je hero stack![]()
![]()
Dat is nog niet bekend, sterke vermoeden is wel dat Hypotheek in de exclusion list zal staan.Byte_Me schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:34:
[...]
Hoe gaat dat werken? Rewards op de aflossing van mijn hypotheek, dat zou fantastisch zijn!
Leningen vallen idd buiten de cashback, ik had me daar ook al even iets te rijk gerekendTomba schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:38:
[...]
Dat is nog niet bekend, sterke vermoeden is wel dat Hypotheek in de exclusion list zal staan.
Zou de maandelijkse huur wel kunnen, of betalingen voor de verzekeringen?2Dutch schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:23:
[...]
Leningen vallen idd buiten de cashback, ik had me daar ook al even iets te rijk gerekend
Die worden nu automatisch van de bankrekening afgeschreven. En als dat kan hoe gaat dat in zijn werk dat het van het debitcard nummer wordt afgeschreven en niet de bankrekening?
We gaan t mee maken. Tot ze deze alsmaar lagere koers kunnen keren denk ik niet dat ze het überhaupt implementeren omdat de emissie dan helemaal door t dak gaat.Emcee schreef op maandag 22 januari 2024 @ 13:17:
[...]
Zou de maandelijkse huur wel kunnen, of betalingen voor de verzekeringen?
Die worden nu automatisch van de bankrekening afgeschreven. En als dat kan hoe gaat dat in zijn werk dat het van het debitcard nummer wordt afgeschreven en niet de bankrekening?
Rewards op automatische incasso is volgens mij de enige feature op de korte termijn wat nog een beetje kan zorgen dat de prijs weer omhoog gaat imo. Al het andere is karig.Tomba schreef op maandag 22 januari 2024 @ 13:24:
[...]
We gaan t mee maken. Tot ze deze alsmaar lagere koers kunnen keren denk ik niet dat ze het überhaupt implementeren omdat de emissie dan helemaal door t dak gaat.
De nieuwe voorwaarden zijn ingegaan bij mij, kon meteen ook extra perks kiezen voor deze maand. Gelukkig hier rekening mee gehouden en wat GBIT achtergehouden om perks te vullen.
Vreemd genoeg heb ik op dit moment wel maar een spend limit van 1000 euro (die al vol zit), de bonus (1K of 10K) lijkt nog niet verwerkt dus. Kan wel PLU redeemen om te verhogen tegen 50% discount.
Misschien ben ik wat ongeduldig, maar ik hoop wel dat dit voor morgen gewoon goed staat om gezeur te voorkomen.
[edit] Lees op reddit dat PPJ87 (Mod) aangeeft dat de promo limits vandaag nog toegevoegd gaan worden!
[edit2] promo limit ontvangen, dus snel gefixt!
Vreemd genoeg heb ik op dit moment wel maar een spend limit van 1000 euro (die al vol zit), de bonus (1K of 10K) lijkt nog niet verwerkt dus. Kan wel PLU redeemen om te verhogen tegen 50% discount.
Misschien ben ik wat ongeduldig, maar ik hoop wel dat dit voor morgen gewoon goed staat om gezeur te voorkomen.
[edit] Lees op reddit dat PPJ87 (Mod) aangeeft dat de promo limits vandaag nog toegevoegd gaan worden!
[edit2] promo limit ontvangen, dus snel gefixt!
[ Voor 14% gewijzigd door Biowaste op 22-01-2024 19:51 ]
Eens. Voor de niet free mensen zijn de extra perks nu beschikbaar. helaas is tevens de max spend ook ingegaan nog zonder de eventuele bonus dus op t moment kan ik er in ieder geval nog weinig meekeepitfrosty schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:00:
[...]
Rewards op automatische incasso is volgens mij de enige feature op de korte termijn wat nog een beetje kan zorgen dat de prijs weer omhoog gaat imo. Al het andere is karig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/B5IlojQIo12NWyuCeIIpLILV.png?f=user_large)
Benieuwd of het ze vandaag nog gaat lukken of dat ik over mijn uitgaven van gisteren hierdoor geen cashback ga krijgen.
Ja ivm nieuwe users bedoel je dan? De bestaande mensen (zeker die met 9%) gaan alleen maar meer tokens uit het systeem trekken hiermee.keepitfrosty schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:00:
[...]
Rewards op automatische incasso is volgens mij de enige feature op de korte termijn wat nog een beetje kan zorgen dat de prijs weer omhoog gaat imo. Al het andere is karig.
Lijkt erop dat ik te laat ben met alles withdrawen. Had gewacht to de 45 dagen om waren en nu valt het, kak, samen met de nieuwe subscriptions. Wat is wijsheid? Wachten tot de deze ooit weer eens komt? Gaat om 16Plu/€100, dus geen zin er naast de €7,50 voor de withdraw ook nog eens €6,99 voor Starter er in te steken.
Als het goed is krijgen de free users een maand 'Standard' gratis dus dan zou t je alleen die 7,50 kosten. Ik begrijp echter van een aantal free users die ik ken dat dit nu in ieder geval nog niet actief is...bek schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:31:
Lijkt erop dat ik te laat ben met alles withdrawen. Had gewacht to de 45 dagen om waren en nu valt het, kak, samen met de nieuwe subscriptions. Wat is wijsheid? Wachten tot de deze ooit weer eens komt? Gaat om 16Plu/€100, dus geen zin er naast de €7,50 voor de withdraw ook nog eens €6,99 voor Starter er in te steken.
10 PLU redeemen om mijn cap van 1000 naar 2000 te verhogen werkt niet bij mij. Blijft hangen. Fijn dat Curve bestaat dan doe ik wel GBIT .
Blijft hier ook hangen.glatuin schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:45:
10 PLU redeemen om mijn cap van 1000 naar 2000 te verhogen werkt niet bij mij. Blijft hangen. Fijn dat Curve bestaat dan doe ik wel GBIT .

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ja lekker, ineens de reward cap vol inderdaad... Ik had afgelopen vrijdag een grote uitgave gedaan en hoopte dat die nog goedgekeurd zou worden, maar daar heb ik nu een hard hoofd in...
Wel fijn 8 perks.... Ik dacht dat ze met mijn nog onbestaande metal card stackable waren of ben ik nu verplicht een disney+ abo te nemen 
Ik heb wel mijn spending limit naar 3000 weten te verhogen door 25 plu te redeemen. Het balkje staat nu weer netjes op 1700 / 3000
Ik heb wel mijn spending limit naar 3000 weten te verhogen door 25 plu te redeemen. Het balkje staat nu weer netjes op 1700 / 3000
[ Voor 32% gewijzigd door BurnerT op 22-01-2024 15:36 ]
Ik was te vroeg: plan is nu van Standard naar Starter gezet. Heb al kunnen withdrawen.Tomba schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:42:
[...]
Als het goed is krijgen de free users een maand 'Standard' gratis dus dan zou t je alleen die 7,50 kosten. Ik begrijp echter van een aantal free users die ik ken dat dit nu in ieder geval nog niet actief is...
Ik ben benieuwd of er veel mensen redeemen. Kan je eigenlijk achterhalen hoeveel PLU er in totaal redeemed is? Met andere woorden hoeveel PLU er in de reward pool terugkomt.
[ Voor 22% gewijzigd door cooLopke op 22-01-2024 16:20 ]
Door het verlagen van de reward limit zal er toch aardig wat plu omgezet (moeten) worden wat de verkoop druk zal verlagen.keepitfrosty schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:00:
[...]
[ Voor 51% gewijzigd door Nopheros op 22-01-2024 16:45 ]
https://etherscan.io/addr...4Aad080aFe90e51#tokentxnscooLopke schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:19:
Ik ben benieuwd of er veel mensen redeemen. Kan je eigenlijk achterhalen hoeveel PLU er in totaal redeemed is? Met andere woorden hoeveel PLU er in de reward pool terugkomt.
Daar moest het heen de redeem
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.