Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 50 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 14:39
10mil.btc schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:40:
De virtuele kaart pakt hij niet bij Google wallet? Google doet wel een verificatie maar ze zeggen dat de bank (kaart) niet gesschikt is.. Meer mensen hier last van?
Dat werkt ook nog niet, zou wel snel moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flater2013
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15-05 19:39
Iemand ook problemen bij de Lidl met google-wallet?
Met curve gekoppeld aan virtuele plutus kan ik niet bij de Lidl betalen wel bij Albert Hein, ook met fysieke curve kaart kan ik wel bij de Lidl betalen. Alleen Google Wallet curve weigert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
10mil.btc schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:40:
De virtuele kaart pakt hij niet bij Google wallet? Google doet wel een verificatie maar ze zeggen dat de bank (kaart) niet gesschikt is.. Meer mensen hier last van?
Dit is bekend, kun je ook meerdere malen tegenkomen in dit topic. Je kunt het wel in Curve toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Gaat lekker met de waarde van de PLU. Nu al onder de 7 euro voor 1 PLU. Ben benieuwd of dit nog gaat aantrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

BBKing schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 09:07:
Gaat lekker met de waarde van de PLU. Nu al onder de 7 euro voor 1 PLU. Ben benieuwd of dit nog gaat aantrekken
Ik zie de koers wel stabileseren komende weken tussen 7-7.5 dollar met nog een klein pumpje eind september.

De toekomstige levels 25-100 PLU zullen er ook wel voor zorgen dat er interesse blijft rond dit prijsniveau (6-8 dollar). Zo niet dan is dit project snel verloren, dan zijn ze te snel door de voorraad PLU heen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
BBKing schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 09:07:
Stond begin augustus toch ook hier? Tussentijds even gepompt maar mensen hebben zich alweer bedacht. :D

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer058
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 20:00
Ik ben blij om hier te lezen dat top-ups werken, want ik begon er aan te twijfelen: wacht al bijna een week (sinds dinsdag) op aanvulling van de 'legacy'-kaart en sinds eergisteren op aanvulling account. Gelukkig geen grote bedragen, maar een betaalkaart waarmee je niet kunt betalen is onhandig...

Peugeot E-208 - 15 x 385 wp 5° zuid - Zonneplan Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Iemand een idee hoe lang alles op pending blijft voor rewards te krijgen via de nieuwe virtuele kaart ?

Heb een massa gbit gedaan en lijkt blijven te hangen :(

Wat wel ideaal is nu als ik snel geld wil hebben -> classic cc -> Revolut -> overschrijven is instant.

[ Voor 24% gewijzigd door Tomsworld op 13-08-2023 12:51 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tomsworld schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 12:51:
Iemand een idee hoe lang alles op pending blijft voor rewards te krijgen via de nieuwe virtuele kaart ?

Heb een massa gbit gedaan en lijkt blijven te hangen :(

Wat wel ideaal is nu als ik snel geld wil hebben -> classic cc -> Revolut -> overschrijven is instant.
Bij mij worden de rewards ook niet meer verwerkt via de nieuwe kaart sinds vrijdag. Komt wel goed denk ik zo 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 19:09
Same here. En het lijkt ook alsof maar de helft van mijn GBIT transacties op de nieuwe virtuele kaart staan. Maar het geld is er wel van af. Ik wacht nog even af tot maandagavond en als de rewards dan nog niet in orde zijn contacteer ik de helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
nevermind, zie wat jullie bedoelen :O

[ Voor 83% gewijzigd door TWFpa2Vs op 13-08-2023 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:37

NeoflexNL

Forever young

Ik hoop toch wel dat morgen de topup nog binnenkomt op de oude kaart, dat zou dan de laatste dag zijn..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Ben bang van niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 18:55
Ik blijf het maar lastig vinden.

Ik wil graag cashback tot ongeveer €2k per maand. Ga ik dan voor de Adventurer+Premium, of toch een Hero, en dan wel of niet niet Premium. Eigenlijk is premium dan overbodig, maar premium op zichzelf is wel prima, €25 betalen voor €30 cb. Als nadeel gaat de terugverdientijd met Premium enorm omhoog. Lastig...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 20:54:
Ik blijf het maar lastig vinden.

Ik wil graag cashback tot ongeveer €2k per maand. Ga ik dan voor de Adventurer+Premium, of toch een Hero, en dan wel of niet niet Premium. Eigenlijk is premium dan overbodig, maar premium op zichzelf is wel prima, €25 betalen voor €30 cb. Als nadeel gaat de terugverdientijd met Premium enorm omhoog. Lastig...
Denk dat je je moet afvragen hoeveel risico je wil lopen en of de 1% met hero echt uitmaakt. ROI van je inleg bij hero vind ik vrij lang. Met adventurer+premium heb je een mooie mix (vind ik dan 😀)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:19
Ik ga voor Explorer +Premium, duurt nog wel ff voordat ik ''gratis'' de Adventurer status haal.

als Renegade nou ook eens opschiet dan is Explorer +Premium goed genoeg en neem ik Renegade erbij :)

en Hi....ach die gebruik ik alleen voor de Spotify en de Curve abbo om te betalen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2023 21:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:27
Vraagje omdat de startpost niet is aangepast kan ik het niet vinden.

Hoe werkt betalen met die virtuele kaart, moet ik dan de app openen en nfc aan hebben staan om te betalen of alleen de telefoon tegen de kaartlezer houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:11:
Q4 gaan er nieuwe stack tiers bijkomen. Hier een uitgebreid overzicht bij gelijkblijvende PLU. Je kunt de APR zien, het aantal maanden wanneer je stack terug is verdiend etc. Researcher met Premium heeft de hoogste APR. Links staan de maandelijkse uitgaven dan naar rechts bewegen naar de stack+abonnement om je maandelijkse rewards te zien.
[Afbeelding]
Created by Russel Sneddon
Toevallig al bijna 25 PLU omdat ik in het begin een plukje had gekocht zo van "we zien wel, speelgeld": komt nu alsnog goed uit. Meer dan dat stacken heb ik weinig zin in, en hou Premium wel en kan dan nog handig swappen eventueel bij die 3e perk (boodschappen heb je toch altijd nodig..). Snap wel dat de 22,5k aan limiet bij Premium niet houdbaar was, maar misschien toch maar het een en ander versneld aanschaffen. Ze geven 30 dagen van tevoren een melding dat 't nieuwe beleid ingaat..dus... :+

ik had recent nog een medische factuur die via CC betaald kon worden, dat zie je niet veel, toch weer kleine meevaller :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:07
De fysieke (legacy) kaart van mijn vrouw kon ik wel in Curve zetten, maar bij haar nieuwe virtuele kaart lukt dit niet. Lijkt alsof er een naam controle oid wordt gedaan?

[ Voor 48% gewijzigd door Sandrioni op 13-08-2023 23:58 ]

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 23:39

Rouwette

Rouwette.com

Toerq schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:37:
Vraagje omdat de startpost niet is aangepast kan ik het niet vinden.

Hoe werkt betalen met die virtuele kaart, moet ik dan de app openen en nfc aan hebben staan om te betalen of alleen de telefoon tegen de kaartlezer houden.
Dat werkt niet, Google pay en Apple Pay volgen nog.

Ik heb de virtuele kaart aan de gratis Curve gekoppeld, en die heb ik in de apple wallet staan :)

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:26
Als het goed is gaat vanavond nog 1 keer spotify van de oude card af. En dan is deze leeg.

Is er al een nieuwe manier om spotify goedkoper te krijgen dan in Nederland? (Oude kaart was via Litouwen en scheelde wat)

Alle tips/tricks zijn welkom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Toch een tikje irritant met de overgang naar de virtuele kaart dat ik nog op een top-up zit te wachten van 8 augustus zodat ik een mooi rond bedrag had waarmee ik een curve GBIT betaling kon doen om de kaart precies leeg te maken... Maar duimen dat het vandaag nog doorkomt en anders de molen maar door om geld terug te halen...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:04
Van het weekend heb ik een refund op mijn oude kaart ontvangen helaas wordt die pas morgen verwerkt, dat betekent dus contact opnemen met Solaris.

Ik heb zojuist even gevraagd hoe dat in z'n werk gaat en begreep dat we later vandaag of uiterlijk morgen een mail krijgen met de procedure. Doorlooptijd zou maximaal een week moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:37

NeoflexNL

Forever young

Sandyman538 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:03:
Toch een tikje irritant met de overgang naar de virtuele kaart dat ik nog op een top-up zit te wachten van 8 augustus zodat ik een mooi rond bedrag had waarmee ik een curve GBIT betaling kon doen om de kaart precies leeg te maken... Maar duimen dat het vandaag nog doorkomt en anders de molen maar door om geld terug te halen...
Hier precies hetzelfde, nog 90 euro onderweg sinds vorige week. Erg irritant..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
onder je Virtual kaartje komen de rewards te staan aan PLU, nice!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1N3cRWkuUCshloz4gCdiWUEXhM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKuGNgaetfvcNhxq3oT4SO8u.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:41
Vergeet de oude kaart niet leeg te maken vandaag, laatste kans ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:55

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Kol Nedra schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:10:

[Afbeelding]
Wat dan wel weer jammer is, het betreft de laatste 5 transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
WishmasterNL schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:18:
[...]

Wat dan wel weer jammer is, het betreft de laatste 5 transacties.
ah dat is wel jammer, zover ben ik nog niet, gisteren voor het eerst gebruikt, Legacy kaart is "leeg"
(staat nog €0.04 op)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
Ziet er goed uit. Hier bij mij ook. Alleen jammer dat je niet door kan scrollen. Mis nog wel de lidl perk. En nog een paar andere rewards van de afgelopen dagen…
Kol Nedra schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:10:

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
Vandaag geprobeerd af te rekenen maar niet gelukt, had de app geopend en tegen de kaartlezer gehouden maar dan pakt die mijn bank app en dat was niet de bedoeling. moet ik ergens nog iets instellen dat die de virtuele kaart pakt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Toerq schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:31:
Vandaag geprobeerd af te rekenen maar niet gelukt, had de app geopend en tegen de kaartlezer gehouden maar dan pakt die mijn bank app en dat was niet de bedoeling. moet ik ergens nog iets instellen dat die de virtuele kaart pakt ?
Ja, dat werkt wat anders. Afhankelijk van Google of Apple kan je op je telefoon de standaard app instellen die gebruik maakt van je NFC chip. De app zelf van Plutus hoef je niet te openen, en gaat hier niks mee doen.

Volgens mij kan je de kaart wel toevoegen aan GooglePay (Google wallet). Maar ApplePay nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
Gelukszoekr schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:32:
[...]

Ja, dat werkt wat anders. Afhankelijk van Google of Apple kan je op je telefoon de standaard app instellen die gebruik maakt van je NFC chip. De app zelf van Plutus hoef je niet te openen, en gaat hier niks mee doen.

Volgens mij kan je de kaart wel toevoegen aan GooglePay (Google wallet). Maar ApplePay nog niet
oh ok ik heb android maar geen google wallet zal die dan maar ff installeren of heb ik nog wat anders nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Toerq schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:36:
[...]

oh ok ik heb android maar geen google wallet zal die dan maar ff installeren of heb ik nog wat anders nodig
Nadat je Google Wallet hebt geïnstalleerd kan je die virtuele kaart toevoegen. Dan nog ergens zoeken naar de standaard app voor NFC aangezien je blijkbaar ook een bankapp gebruikt. Als je wilt betalen hoef je geen app te openen, alleen unlocken is genoeg

[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 14-08-2023 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
Gelukszoekr schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:39:
[...]

Nadat je Google Wallet hebt geïnstalleerd kan je die virtuele kaart toevoegen. Dan nog ergens zoeken naar de standaard app voor NFC aangezien je blijkbaar ook een bankapp gebruikt. Als je wilt betalen hoef je geen app te openen, alleen unlocken is genoeg
Dit werkt allemaal nog niet, zou wel heel snel moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Wausser90 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:40:
[...]

Dit werkt allemaal nog niet, zou wel heel snel moeten komen.
Maar dus wel als je Plutus in Curve hebt, dan Curve in Google Wallet toevoegen en dan kun je betalen met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 18:42
Sinds vanmorgen ook member van de Plutus card, KYC duurde even omdat ik bepaalde details van mijn ID afgeschermd had. Eenmaal contact met de helpdesk is deze nu handmatig geverifieerd..

Nu kijken hoe die perks en rewards werken! Maar belangrijkste is dat ik mijn YT Premium weer kan activeren! :7

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
via google wallet werkt het iig niet, bank niet ondersteund en curve heb ik niet. is er nog een andere manier om die kaart te gebruiken wat een ellende meteen zeg.

kreeg wel melding van plutus paid 0.00 at google lol

[ Voor 14% gewijzigd door Toerq op 14-08-2023 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oh excuus. Dat wist ik niet. Dat het nog niet werkte. Ik gebruik Curve, dat werkt naadloos. Dan is het of wachten op Plutus, of een Curve kaart aanvragen wat überhaupt geen slechte kaart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 23:39

Rouwette

Rouwette.com

Mmm mijn perk worden nog niet geupdate in plu met de nieuwe kaart :(

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
NeoflexNL schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:39:
[...]

Hier precies hetzelfde, nog 90 euro onderweg sinds vorige week. Erg irritant..
Same here. Aan het wachten op 21,95 euro van 7 augustus om exact uit te komen op het bedrag dat ik wil Gbit doen. Dacht dat ik met een week wel genoeg marge had... Irritant.

Zijn we zeker dat vandaag de laatste dag is eigenlijk, of is dat morgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Th1x4nG op 14-08-2023 14:03 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
Rouwette schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:53:
Mmm mijn perk worden nog niet geupdate in plu met de nieuwe kaart :(
Het verwerken van een transactie duurt vaak twee dagen. Ze worden (bij mij) 1 keer per dag in de ochtend verwerkt. De 10 euro aan plu kan nog wat langer duren dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18

St@m

@ Your Service

Th1x4nG schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:03:
[...]

Same here. Aan het wachten op 21,95 euro van 7 augustus om exact uit te komen op het bedrag dat ik wil Gbit doen. Dacht dat ik met een week wel genoeg marge had... Irritant.

Zijn we zeker dat vandaag de laatste dag is eigenlijk, of is dat morgen?
Geen idee, ik wacht dus ook nog op 500 euro, nu is dat wel exact het bedrag waar ik een risico mee wil lopen (maak telkens max 500 euro over), maar dit vind ik wel kansloos. Het gaat ook gewoon niet komen ga ik maar vanuit. Zou ook wel raar zijn als die 500 vanacht wordt gestort en dan morgenochtend worden de kaarten onbruikbaar gemaakt en ben je je geld kwijt. Al zie ik ze daar ook wel voor aan, tis en blijft een cowboy-markt.

Edit: onderstaande geeft de burger weer moed

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8xqXrL1/Schermafbeelding-2023-08-14-142716.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superiscch
BTFD schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:41:
Sinds vanmorgen ook member van de Plutus card, KYC duurde even omdat ik bepaalde details van mijn ID afgeschermd had. Eenmaal contact met de helpdesk is deze nu handmatig geverifieerd..

Nu kijken hoe die perks en rewards werken! Maar belangrijkste is dat ik mijn YT Premium weer kan activeren! :7
Ik heb dat via Turkse VPN gedaan... €2,5 per maand voor Family

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ah nice. Curve cash zou prima zijn om geleur met Solaris te voorkomen, er zijn nog wel manieren om dat eraf te halen en uit te geven. Kan me ook herinneren dat ik ooit een refund van Ticketmaster kreeg in Curve cash (180 euro) nadat mijn oude CC verwijderd was vanwege een frauduleuze transactie.

[ Voor 19% gewijzigd door finsdefis op 14-08-2023 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 18:53
superiscch schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:15:
Vergeet de oude kaart niet leeg te maken vandaag, laatste kans ☺️
Yes, is/was gelukt.
Had nog €0,13 open staan. Laatste betaling was gisteren voor een ESTA aanvraag voor reis naar Amerika. En nu is de echte wisselkoers toegepast ofzo, want ineens staat de kaart op minus €0,34 8)7 .

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:43
Vandaag toch maar de allerlaatste cent van de oude fysieke kaart uitgegeven bij de zelfscan in de DIRK supermarkt. Druk hiervoor op de knop deelbetalingen als je gaat betalen. Toen ik daarna de oude kaart via de website blokkeerde kreeg ik deze tekst op het dashboard:
Your card
In Production
It should arrive in the next ~19 weeks
edit 17/8: nu staat er op die plek opeens:
Your card
Inactive

[ Voor 14% gewijzigd door U123456 op 17-08-2023 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Ik heb daarnet een refund van Amazon aangevraagd via giftcard omdat ik dit niet wist 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Plutus card kunnen toevoegen aan Curve, maar krijg hem met geen mogelijkheid gekoppeld aan Apple Wallet terwijl het voorheen met de Binance kaart wel gelukt was..

Iemand een tip wat te proberen?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wausser90
BTFD schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:26:
Plutus card kunnen toevoegen aan Curve, maar krijg hem met geen mogelijkheid gekoppeld aan Apple Wallet terwijl het voorheen met de Binance kaart wel gelukt was..

Iemand een tip wat te proberen?
Als in je wil de virtuele Plutus kaart toevoegen aan Apple pay?
Dat kan (nog niet). Het zou deze maand moeten komen, maar het is ondertussen wel redelijk bekend dat Plutus dit soort deadlines nooit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 17:05

DvE

ORA-00000

Wausser90 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:30:
[...]

Dat kan (nog niet). Het zou deze maand moeten komen, maar het is ondertussen wel redelijk bekend dat Plutus dit soort deadlines nooit haalt.
Dit zal denk ik meer met Modulr (voorheen Solaris) te maken hebben dus ik heb nog goede hoop.
Zolang Plutus zelf niks hoeft te doen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Thanks, had niet aan Amazon gedacht maar heb daar nu mooi de kaart mee leeggehaald gezien mijn top-up niet aankwam en daarom met GBIC niet lukte. Inmiddels wel al enkele transacties op mijn reguliere creditcard maar nu over naar de nieuwe kaart in Curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wausser90
DvE schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:35:
[...]

Dit zal denk ik meer met Modulr (voorheen Solaris) te maken hebben dus ik heb nog goede hoop.
Zolang Plutus zelf niks hoeft te doen verder.
Plutus'track record is niet fantastisch hiermee maar heb begrepen dat de vertraging bij Google pay nu ligt bij VISA en Google.

Ondertussen werkt Curve echt fantastisch, maar ik snap dat men niet Curve en de 5 euro verzendkosten voor de fysieke kaart(naast de KYC voor Curve) gaat betalen voor zo'n korte periode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Wausser90 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:30:
[...]

Nee, ik heb de Plutus nu gekoppeld aan Curve en wil de Curve kaart toevoegen aan Apple Pay. Voorheen met Binance was dit geen probleem, maar als ik de Curve kaart nu toevoeg, krijg ik een melding dat de kaart niet geldig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 06:57
Welke optie heb je om via PayPal je tegoed uit te cashen? Het lukt mij in ieder geval niet om het geld als saldo toe te storten, dat kan alleen via een betaalrekening, zo lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PlasticPimple schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:55:
[...]

Welke optie heb je om via PayPal je tegoed uit te cashen? Het lukt mij in ieder geval niet om het geld als saldo toe te storten, dat kan alleen via een betaalrekening, zo lijkt het
Ik heb geen idee, ik heb geen PayPal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PlasticPimple schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:55:
Betaalverzoek sturen naar een ander mailadres van jezelf (geld naar jezelf overmaken via paypal.me-link werkt niet) en dan niet inloggen maar kiezen voor betalen als gast, [Betalen voor een object of service] wijzigen in [overmaken naar een vriend], Plutus CC-info in het kaartoverzicht zetten et voila :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Thanks! Ik heb met het huidige saldo Amazon opgeladen. Mocht er voor middernacht nog iets doorkomen, zal ik daarmee nog eens extra opladen, anders wachten tot het geld terugkomt I guess. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTFD schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:52:
[...]

Nee, ik heb de Plutus nu gekoppeld aan Curve en wil de Curve kaart toevoegen aan Apple Pay. Voorheen met Binance was dit geen probleem, maar als ik de Curve kaart nu toevoeg, krijg ik een melding dat de kaart niet geldig is..
Misschien in Curve eerst de standaard kaart als standaard instellen, en dan nog eens proberen te koppelen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wausser90

Google Pay in augustus, Apple Pay in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
echthard schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 00:50:
[...]

Dit is bekend, kun je ook meerdere malen tegenkomen in dit topic. Je kunt het wel in Curve toevoegen.
Dit gedaan en vandaag mee proberen te betalen (2x) en beide keren werd de betaling geblokt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Je kan nog 7 jaar je geld terug vragen mocht je nog saldo op de oude kaart hebben: https://support.plutus.it...rom-Solaris-Physical-Card

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Wausser90 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:53:
[Twitter]

En nieuwe fysieke kaarten dus Q4. In de app staat nog Q3. :+ Ben blij dat ik intussen Curve geregeld heb.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
[Twitter]

Met de laatste wisseling van uitgevers ben ik heel blij dat ik Curve als front-end gebruik (icm met Apple Pay). Dat geeft mij ook drie interfaces om de transacties na te lopen, alleen het aantal notificaties bij een betaling is wat overdreven. :+

Het geeft mij ook de luxe om grote transacties op mijn reguliere creditcard te laten landen en pas later een top-up te hoeven doen. Al merk ik wel dat je met de nieuwe IBAN een stuk sneller kan opwaarderen door het over te maken, en je het ook kan automatiseren doen periodiek over te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Deveon op 15-08-2023 08:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wausser90 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:44:
[...]

5 euro
voor zo'n korte periode
5 euro:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnzE6UGn-Eg1Wx4Rrya1WrNA9UY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gTeYRpG96IieWqTt8IkfcbEq.jpg?f=fotoalbum_large

korte periode:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lNq3Dc2HzV91lixKO_o0LAh-6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
Gelukszoekr schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:32:
[...]

Misschien in Curve eerst de standaard kaart als standaard instellen, en dan nog eens proberen te koppelen?
En gelukt! :>

Geen idee waarom, maar dit werkte en de eerste betalingen zijn inmiddels gedaan..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
[Twitter]

Blijft toch wel bijzonder.

Plutus: ja je krijgt een virtuele kaart van ons begin augustus.
Oh je betaalt abonnements geld voor die kaart, wat leuk.
Oh trouwens je krijgt ergens in Q4 een fysieke kaart dus betalen in winkels kan nog niet.
Maarrrrr ergens in augustus kun je je virtuele kaart koppelen aan Google Pay (hopen we)
En ergens in Oktober aan Apple Pay....
Maarrrrr als je extra kosten betaalt bij een ander bedrijf (Curve) dan kun je wel in winkels betalen.

Zou een normale bank eens moeten doen zo haha.

Ik zeg, profiteer ervan zolang het kan, want dit gaat niet lang meer duren zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
iemand al een email gehad rondom de top-up’s die niet doorgevoerd zijn en de cancelation?

antwoord van support gisteravond, al gevraagd naar de mail want heb hem niet gehad :-(

We have sent an email update to all EU customers who were affected by the SEPA top-up delays with the legacy account. Please check your inbox 🤝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:31:
iemand al een email gehad rondom de top-up’s die niet doorgevoerd zijn en de cancelation?

antwoord van support gisteravond, al gevraagd naar de mail want heb hem niet gehad :-(

We have sent an email update to all EU customers who were affected by the SEPA top-up delays with the legacy account. Please check your inbox 🤝
Gister half 8;
Cancellation of Card Top-Ups
Please note that any pending card top-ups will be canceled. The funds will be swiftly returned to your Modulr account, becoming instantly available for your use. We are committed to making this process as smooth as possible. Our team is working diligently to process all card cancellations promptly. While the exact timeframe is yet to be determined, rest assured that we are working to complete this transition as quickly as possible (expected in up to 7 working days).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:18

St@m

@ Your Service

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:31:

Nee, en voorlopig is mijn geld MIA. (Zoals verwacht).
Ah, 7 werkdagen kan het dus duren. Dus tot ergens volgende week donderdag je geld kwijt zijn, sinds vorige week dinsdag. Nice.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 15-08-2023 11:43 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

Ik dacht laat ik op tijd een beetje op de kaart zetten zodat ik de laatste 20 euro kan pinnen.

Gedaan op 9 augustus. Moet toch op tijd zijn. En dan dit. Nou ja, dan maar de paar Euro naar Amazon gebracht, maar het is geen lekkere actie. En die topup van een tientje of wat maar weer terug zien te krijgen.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:52
Zorro schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:45:
Ik dacht laat ik op tijd een beetje op de kaart zetten zodat ik de laatste 20 euro kan pinnen.

Gedaan op 9 augustus. Moet toch op tijd zijn. En dan dit. Nou ja, dan maar de paar Euro naar Amazon gebracht, maar het is geen lekkere actie. En die topup van een tientje of wat maar weer terug zien te krijgen.
Hier hetzelfde 9 aug kleine topup gedaan om pinbaar bedrag te krijgen, maar is niet doorgekomen dus gisteren maar gepint en het restbedrag tot op de cent nauwkeurig :P uitgegeven bij de jumbo. Nu wachten tot de topup terugkomt. Wel had plutus hoop gedoe kunnen voorkomen door de virtuele kaarten eerder beschikbaar te stellen en daarna een wat ruimere overgangsperiode te nemen om de oude kaart leeg te krijgen.

De kaart niet (kunnen) gebruiken vind ik geen optie als je een betaald abo hebt dus daarom zo lang mogelijk doorgegaan met de legacy kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Yikes, refund van Amazon op mijn legacy Plutus kaart die via Curve gegaan maar dus nu niet meer in Curve staat. Ben benieuwd hoe dit afloopt.. Ik kon helaas niet kiezen voor een refund in Amazon krediet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 10:52
Deveon schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:45:
Yikes, refund van Amazon op mijn legacy Plutus kaart die via Curve gegaan maar dus nu niet meer in Curve staat. Ben benieuwd hoe dit afloopt.. Ik kon helaas niet kiezen voor een refund in Amazon krediet.
Dan krijg je het bedrag als het goed is als Curve Cash vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:57
Ik kreeg vanmorgen ineens onverwacht (heeft de vrouw natuurlijk gedaan) via curve een refund op de legacy kaart. Ik denk lekkere timing. Maar ik probeerde net een gbit te doen en dit lukte gewoon. Ik dacht dat het vanaf vandaag niet meer werkte maar nog wel dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wausser90
dennisbos schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:15:
Ik kreeg vanmorgen ineens onverwacht (heeft de vrouw natuurlijk gedaan) via curve een refund op de legacy kaart. Ik denk lekkere timing. Maar ik probeerde net een gbit te doen en dit lukte gewoon. Ik dacht dat het vanaf vandaag niet meer werkte maar nog wel dus.
Er schijnt 2 dagen uitstel te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wausser90 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:44:

Er schijnt 2 dagen uitstel te zijn
Plutus en deadlines... Goed gecommuniceerd ook weer.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
7 augustus een deposit gedaan, natuurlijk niet aangekomen op de legacy kaart. Hopelijk straks tijdig teruggestort. Is het systeem van geld overmaken van je account naar je kaart nu verleden tijd? Want ik zie die nieuwe kaart en de hoogte op de kaart zo snel niet terug. Kaart wel kunnen koppelen in Curve maar nog niet in GPay. Hoe weet je hoeveel er op je nieuwe virtuele kaart staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:19

Cordon

Lievelings jankert

Hyena schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:30:
7 augustus een deposit gedaan, natuurlijk niet aangekomen op de legacy kaart. Hopelijk straks tijdig teruggestort. Is het systeem van geld overmaken van je account naar je kaart nu verleden tijd? Want ik zie die nieuwe kaart en de hoogte op de kaart zo snel niet terug. Kaart wel kunnen koppelen in Curve maar nog niet in GPay. Hoe weet je hoeveel er op je nieuwe virtuele kaart staat?
Wat er op je rekening staat, waar je naar overmaakt, is het geld wat op de nieuwe kaart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
Cordon schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:43:
[...]

Wat er op je rekening staat, waar je naar overmaakt, is het geld wat op de nieuwe kaart staat.
Ok ik zie het, dus eindelijk instant overmaken en kunnen gbiten via Curve lukt nu. Wel lastig voor gebruikers zonder Curve met alleen een virtuele kaart die je nog niet in GPay of Apple pay kunt hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hyena schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:56:
[...]

Ok ik zie het, dus eindelijk instant overmaken en kunnen gbiten via Curve lukt nu. Wel lastig voor gebruikers zonder Curve met alleen een virtuele kaart die je nog niet in GPay of Apple pay kunt hangen.
Dat wordt online shoppen dus ;) Volgens mij is de gratis tier van Curve er nog? Je moest er wel wat geld op zetten binnen zoveel dagen, en misschien kun je ook wel alleen voor virtueel gaan (anders 5 euro voor de fysieke kaart). Sowieso vind ik Curve wel handig hoor, kun je in ieder geval een 2e kaart koppelen voor als je een keer te veel poen uitgeeft en er ff een andere rekening moet worden aangesproken ;)

Maar het was inderdaad wel leuker geweest als Google Pay en Apple Pay meteen hadden gewerkt ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:11
Ach bij Plutus hebben ze het lig 10x beter voor elkaar dan bij onze vrienden van Hi. Persoonlijk heb ik tot dusver geen enkel issue met de transitie gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Net verkocht. Ik blijf wel plutus gebruiker en misschien koop ik de stake weer later.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVL0KmolKHlM72lnTPKuUpvJX0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EQf1KePCIV3c0QOJIVtSPmc1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 15-08-2023 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:13:
Net verkocht. Ik blijf wel plutus gebruiker en misschien koop ik de stake weer later.
[Afbeelding]
Inmiddels onder de 7 dollar op Uniswap.

Tempting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Z3HIoDHhV7xSJX0ttu_V68AcgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VeMjsF1HYZ2nFocck0K3Cll1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Gaat nog wel meer zakken denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wie de dip zoekt zal hem missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:49:
[...]

Wie de dip zoekt zal hem missen.
Mijn handen jeukten ook kerel. Ik houd de prijs scherp in de gaten.

Maar punt blijft dat er momenteel veel meer verkoopdruk is. En dat vind ik eigenlijk ook niet meer dan logisch. Het verschil tussen de gratis kaart, of een Hero is veel te groot, en gaat alleen nog maar groter worden.

Waarschijnlijk gaat de introductie van de 25/50/100 levels nog wel iets doen met de prijs, maar dat is ook slechts een momentopname. Net als dat moment van de eerste DA. Men zal een keuze maken, maar daarna ook weer alle inkomsten zo snel mogelijk verkopen. Het model loont niet om te sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
enermax schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:13:
[Afbeelding]
Buy high, sell low?
Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:16:
[...]

Mijn handen jeukten ook kerel. Ik houd de prijs scherp in de gaten.

Maar punt blijft dat er momenteel veel meer verkoopdruk is. En dat vind ik eigenlijk ook niet meer dan logisch. Het verschil tussen de gratis kaart, of een Hero is veel te groot, en gaat alleen nog maar groter worden.

Waarschijnlijk gaat de introductie van de 25/50/100 levels nog wel iets doen met de prijs, maar dat is ook slechts een momentopname. Net als dat moment van de eerste DA. Men zal een keuze maken, maar daarna ook weer alle inkomsten zo snel mogelijk verkopen. Het model loont niet om te sparen
Everyday had 10 EUR moeten worden in plaats van direct naar 15 EUR.

[ Voor 46% gewijzigd door cooLopke op 15-08-2023 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hyena schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:30:
Ik heb begrepen dat de oude, Solaris kaarten morgen om 11:00 daadwerkelijk afgesloten zullen worden. Vanaf dan zullen topups die onderweg waren bouncen. Het zal 7 werkdagen duren voor dit geld dan weer terugkomt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
cooLopke schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:23:
[...]
Everyday had 10 EUR moeten worden in plaats van direct naar 15 EUR.
Ik vind de abonnementen prima, ook naar wat ze gaan worden. Een Premium kost gaat straks €25 kosten en dan krijg je 3 perks - €30 terug. Lijkt me nog steeds een no-brainer. Logisch ook, deze vorm van inkomsten is wat het allemaal draaiende houd

Probleem is de token. Ze moeten een manier vinden om het nuttig te maken voor mensen om PLU te hodlen, en daarmee uit de circulatie te halen. Dat is de enige manier om de levensduur van deze ponzi te verlengen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:48:
[...]

Ik vind de abonnementen prima, ook naar wat ze gaan worden. Een Premium kost gaat straks €25 kosten en dan krijg je 3 perks - €30 terug. Lijkt me nog steeds een no-brainer. Logisch ook, deze vorm van inkomsten is wat het allemaal draaiende houd

Probleem is de token. Ze moeten een manier vinden om het nuttig te maken voor mensen om PLU te hodlen, en daarmee uit de circulatie te halen. Dat is de enige manier om de levensduur van deze ponzi te verlengen.
Helemaal geen no-brainer want je investeert 25 euro en krijgt er een aantal tokens voor terug die "op papier" op dat moment 30 euro waard zijn. In die 45 dagen dat ze vast staan kan de prijs nog verder kelderen, zoals het al een tijdje doet. Dus die aanname is realistisch te noemen. En dan zit je op verlies.

Die marginale potentiële winstmarge (als de token al gelijk blijft) is het risico niet waard imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Therapy777 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 00:15:
[...]

Helemaal geen no-brainer want je investeert 25 euro en krijgt er een aantal tokens voor terug die "op papier" op dat moment 30 euro waard zijn. In die 45 dagen dat ze vast staan kan de prijs nog verder kelderen, zoals het al een tijdje doet. Dus die aanname is realistisch te noemen. En dan zit je op verlies.

Die marginale potentiële winstmarge (als de token al gelijk blijft) is het risico niet waard imo.
Dat de waarde van PLU over de afgelopen 2 maanden afneemt vind ik verklaarbaar. Dus ja, dan verlies je waarschijnlijk geld. In een dramatische maand een keer €10 op je inleg.

Een hele lange periode is de waarde ook rustig kabbelend omhoog gegaan. In deze periode maak je dan gemiddeld iets meer dan €5 winst.

Onder aan de streep maakt het niet zoveel uit. Grote koersschommelingen komen niet zoveel voor. Zolang de waarde niet te gek doet maakt het niet uit of 1 PLU €1 of €100 waard is. Als je structureel over een langere periode je 3 perks van premium (of 2 op Everyday) direct verkoopt ga je zeker niet veel verliezen.

Dan is PLU hodlen voor een tier vele malen riskanter. De hevige bewegingen van alleen al de afgelopen week kost een Hero al honderden euro's. In verhouding moet je dan heel veel maanden CB harken om dat goed te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Ik krijg zojuist melding dat mijn subscription niet kon worden afgeschreven. Je moet de betaling daarvan nog handmatig omzetten naar de nieuwe kaart zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Gelukszoekr schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 00:23:
[...]
Dan is PLU hodlen voor een tier vele malen riskanter. De hevige bewegingen van alleen al de afgelopen week kost een Hero al honderden euro's. In verhouding moet je dan heel veel maanden CB harken om dat goed te maken
Eens. Neem aan dat de Plu lovers al Plu verzameld hadden en nog maar 100-1500 euro moesten bijleggen (ik in mei) voor de 250 PLU. Nu moeten nieuwe stakers 400 Plu neerleggen op 1 oktober. Gaat echt niet gebeuren voor deze prijs. Als niemand de 3-8% rewards/inflatie koopt dan gaat je stake ook aan de haal. Beter 200 winst en 50 verlies op je stake. Dan 300 winst en 400 verlies op je stake.

Heb gelukkig rond 7 de grandfathering gekocht dus winst is nu nog 1400+ euro door verkoop Plu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GsXGPQYMPL2lBKpWhl7zKH_2YA4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FIqC4QuSmFPUHbNjxzzTXRup.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door enermax op 16-08-2023 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
enermax schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:18:
[...]

Eens. Neem aan dat de Plu lovers al Plu verzameld hadden en nog maar 100-1500 euro moesten bijleggen (ik in mei) voor de 250 PLU. Nu moeten nieuwe stakers 400 Plu neerleggen op 1 oktober. Gaat echt niet gebeuren voor deze prijs. Als niemand de 3-8% rewards/inflatie koopt dan gaat je stake ook aan de haal. Beter 200 winst en 50 verlies op je stake. Dan 300 winst en 400 verlies op je stake.

Heb gelukkig rond 7 de grandfathering gekocht dus winst is nu nog 1400+ euro door verkoop Plu.
[Afbeelding]
Neem maar al 500€ verlies op stake.
Gelukkig met alle cb nog op winst, maar begint wel wat te verdampen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
BBKing schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:39:
[...]

Zou een normale bank eens moeten doen zo haha.

Ik zeg, profiteer ervan zolang het kan, want dit gaat niet lang meer duren zo _/-\o_
Dit vooral ja.

Zou niet durven om bij zo'n bedrijf in de tiers te investeren haha. Maximaal profiteren totdat het binnenkort eindigd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bushalte schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 07:20:
Ik krijg zojuist melding dat mijn subscription niet kon worden afgeschreven. Je moet de betaling daarvan nog handmatig omzetten naar de nieuwe kaart zie ik.
Dat is wel suf, informeer je klanten of zet het automatisch om naar de nieuwe. Ben zelf ook even gaan checken maar had em op Curve staan, niks aan de hand :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:43
2Dutch schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:53:
[...]

Dat is wel suf, informeer je klanten of zet het automatisch om naar de nieuwe. Ben zelf ook even gaan checken maar had em op Curve staan, niks aan de hand :P
Curve lijkt op dit moment een echte lifesaver te zijn voor Plutus-klanten, zolang Apple Pay / Google Pay, enz. nog niet werken.

Wel even opletten volgende week dinsdagnacht:
Scheduled for Aug 23, 00:00 - 04:00 UTC
Due to Scheduled Maintenance work between 01:00 BST and 05:00 BST customers may be unable to access the Curve mobile application or make transactions using their card, mobile wallet or online. We recommend customers to carry a backup card during this time. We apologise for any inconvenience caused.
https://status.curve.com/incidents/glcd80rcrwd0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:28

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzie
Kreeg deze popup net

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIeeN1AwXUOdV0R9mHrcTPeVypQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7ACB0ttHEjXX1oNoB5OhogO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Dazzie op 16-08-2023 19:12 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.