En hoe ziet dat er dan in Plutus uit? "CRVSPOTIFY PAYPAL" ofzo?Timmy schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:19:
[...]
Dit is hoe het bij mij in Curve binnenkomt. En ook Plutus vindt dat prima.
[Afbeelding]

En hoe ziet dat er dan in Plutus uit? "CRVSPOTIFY PAYPAL" ofzo?Timmy schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:19:
[...]
Dit is hoe het bij mij in Curve binnenkomt. En ook Plutus vindt dat prima.
[Afbeelding]
Ja zoiets. Gaat Plutus vooral om het deel spotify of Netflix of...anandus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:30:
[...]
En hoe ziet dat er dan in Plutus uit? "CRVSPOTIFY PAYPAL" ofzo?
Dan probeer ik dat wel op deze manier danTimmy schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:38:
Ja zoiets. Gaat Plutus vooral om het deel spotify of Netflix of...
Why waste time say lot word when few word do trick?
Kan je het plaatje van je poststuk niet uitprinten, en op je brievenbus//deur hangen. Zodat de postbode weet dat het van jou is?Patroo schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:03:
Ik zie in mijn PostNL app dat ik vandaag een brief ontvang van vermoedelijk mijn Plutus kaart (je ziet een scan vd voorkant).
Alleen...mijn huisnummer ontbreekt op de envelop, terwijl ik deze zeker weten heb doorgegeven bij de aanmelding en aanvraag, dit zie ik ook terug bij mijn adresgegevens in de app.
Ben benieuwd of ik voorrang krijg bij Plutus als ik aangeef dat mijn kaart verloren is of dat dat alleen geldt bij een geactiveerde kaart.
Klote wel.
Kan, alleen woon ik in een flat met 350 appartementen, en op dezelfde straatnaam staan er nog 3 andere soortgelijke flats. Bovendien kom ik vanavond pas thuisDacuuu schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:39:
[...]
Kan je het plaatje van je poststuk niet uitprinten, en op je brievenbus//deur hangen. Zodat de postbode weet dat het van jou is?
O dat is aardig extreem idd. Dan zou ik PostNL opbellen en vragen of hun kunnen helpen?Patroo schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:06:
[...]
Kan, alleen woon ik in een flat met 350 appartementen, en op dezelfde straatnaam staan er nog 3 andere soortgelijke flats. Bovendien kom ik vanavond pas thuis
Goed gezien. Ik had de brief gistermiddag verwacht, maar zie nu dat ik precies hetzelfde probleem heb. Adres zonder huisnummer, terwijl ik die wel opgegeven had.Patroo schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:03:
Ik zie in mijn PostNL app dat ik vandaag een brief ontvang van vermoedelijk mijn Plutus kaart (je ziet een scan vd voorkant).
Alleen...mijn huisnummer ontbreekt op de envelop, terwijl ik deze zeker weten heb doorgegeven bij de aanmelding en aanvraag, dit zie ik ook terug bij mijn adresgegevens in de app.
Ben benieuwd of ik voorrang krijg bij Plutus als ik aangeef dat mijn kaart verloren is of dat dat alleen geldt bij een geactiveerde kaart.
Klote wel.
Het lijkt me dat als je je envelop in de app ziet, postnl al weet waar hij bezorgd moet worden toch?Cerenas schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:30:
[...]
Goed gezien. Ik had de brief gistermiddag verwacht, maar zie nu dat ik precies hetzelfde probleem heb. Adres zonder huisnummer, terwijl ik die wel opgegeven had.
Maar even kijken of de support van PostNL daar iets mee kan.
ScherpDvE schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:03:
[...]
Het lijkt me dat als je je envelop in de app ziet, postnl al weet waar hij bezorgd moet worden toch?
Bushalte schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:58:
Hier binnen vandaag. Best knap, want op de brief staat in de postcode geen letters. En geen huisnummer.
[Voor 36% gewijzigd door anandus op 13-05-2022 12:04]
[Voor 13% gewijzigd door Cerenas op 13-05-2022 12:37]
[Voor 28% gewijzigd door anandus op 13-05-2022 12:55]
[Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2022 13:07]
Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!
Dat idd, daar zal het er wel opstaan als postbode scantanandus schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:55:
Misschien dat het wel gewoon goed staat in de QR-code? (ik zie rechtsonder mijn adres een QR-code)
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Schijn je terug te mogen claimen via support.anandus schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:55:
Gisteren ging een afboeking niet door omdat ik niet wist dat ik geld eerst actief op de kaart moest zetten.
En nu moet ik 15 cent boete betalen
Goede nieuws is wel dat ik mijn eerste PLU in de pocket heb
Ja idd. Mij vinden ze blijkbaar wel aardiger dan jou, want ik krijg 0,99 PLUNopheros schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:56:
[Afbeelding]
Ze geven blijkbaar gratis tokens weg? Apart.
Hier 1.09 PLUMikeol schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:11:
[...]
Ja idd. Mij vinden ze blijkbaar wel aardiger dan jou, want ik krijg 0,99 PLU
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
voor dat bedrag niet waard, de tijd die je erin kost is waardevoller 🙃
Mij vinden ze niet aardig, ik krijg nietsMikeol schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:11:
[...]
Ja idd. Mij vinden ze blijkbaar wel aardiger dan jou, want ik krijg 0,99 PLU
Ook niet ingeschreven via de Twitter-bonuslink? Dat duurt nog ff blijkbaar..
[Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 13-05-2022 17:53]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dat is blijkbaar onderdeel van de sign-up bonus waarvoor er de afgelopen tijd acties waren. Je krijgt nu $10 aan PLU en de rest aan het einde van de maand.Nopheros schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:56:
[Afbeelding]
Ze geven blijkbaar gratis tokens weg? Apart.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit is de 10$ die (bijna) iedereen bij inschrijven krijgt, dat het aantal PLU verschilt komt door de verandering van de koers.
Correct, zie: https://twitter.com/AskPl...?cxt=HHwWgIC9wfu5nqoqAAAATobiasdePagter schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:04:
[...]
Dit is de 10$ die (bijna) iedereen bij inschrijven krijgt, dat het aantal PLU verschilt komt door de verandering van de koers.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Tomorrow is not today!
Heb je de pas ingestoken of contactloos betaald?Sydney08 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 20:54:
Ja, ik heb 1.43 Plu ontvangen. Hij was toen nog net onder de 7 dollar.
Net mijn eerste aankoop gedaan en hoefde de pin niet in te toetsen. Kun je hier een limiet aan hangen? Of hangt deze er standaard al aan? Ging om een bedrag van 11 euro maar.
Bedankt voor de link! Was inderdaad contactloos, dus 90 euro it is.Erelco schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 21:05:
[...]
Heb je de pas ingestoken of contactloos betaald?
Contactloos limiet is 90 euro per dag zie ik hier:
https://plutus.it/fees
Tomorrow is not today!
Als je bank SEPA international instant transfers ondersteunt dan staat het geld binnen enkele minuten op je account. Bij ABN en Rabo betekent dat direct. ING ondersteunt alleen de Nederlandse versie en dat betekent over het algemeen dat het de volgende werkdag op je account staat.Steefmeister schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:07:
Wel jammer dat er top-up via sepa moet gaan en dus niet instant is zoals bij cdc
[Voor 16% gewijzigd door Timmy op 14-05-2022 15:58. Reden: Rabo ook direct]
ING hieroTimmy schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:12:
[...]
Als je bank SEPA international instant transfers ondersteunt dan staat het geld binnen enkele minuten op je account. Bij ABN betekent dat direct. ING en Rabo ondersteunen alleen de Nederlandse versie en dat betekent over het algemeen dat het de volgende werkdag op je account staat.
Bunq en Revolut ondersteunen het trouwens ook.
Dat ze topups via creditcards niet ondersteunen kan ik mij enigszins voorstellen. Het zou ze pakweg 1,5% aan kosten geven.
Is een moment opname. Gerelateerd aan het koersverloop op het moment van toekennen.Jaerock schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:14:
Hier ook 1 mei via de twitter link besteld, gisteren de kaart ontvangen en nu zie ik 0,75 PLU staan. Duidelijk minder dan de anderen hier, of zit er bij sommige al aankoop PLU bij?
Meestal de dag erna. Nadat de transactie helemaal rond is.Jero_B schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:46:
Ik heb de asos perk en iets gekocht daar, iemand een idee wanneer de volle 10 euro aan plu bijgeschreven wordt?
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
Rabobank ondersteunt de Europese variant ook alweer een half jaar. De storting is inderdaad binnen een paar minuten verwerkt, dus dat werkt prima.Timmy schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:12:
[...]
Als je bank SEPA international instant transfers ondersteunt dan staat het geld binnen enkele minuten op je account. Bij ABN betekent dat direct. ING en Rabo ondersteunen alleen de Nederlandse versie en dat betekent over het algemeen dat het de volgende werkdag op je account staat.
Bunq en Revolut ondersteunen het trouwens ook.
Dat ze topups via creditcards niet ondersteunen kan ik mij enigszins voorstellen. Het zou ze pakweg 1,5% aan kosten geven.
[Voor 22% gewijzigd door TobiasdePagter op 14-05-2022 18:35]
Echt? Nou, goed dat je het zegt!TobiasdePagter schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:26:
Wat wel erg onhandig is en waar ik nu zelf de tweede keer last van heb, in het weekend of tenminste op bepaalde momenten dat de bank die Plutus gebruikt "dicht" is kun je geen top-ups doen van de Plutus rekening naar de Plutus kaart.
Dus wil je iets in het weekend kopen, uit eten gaan etc. zorg er dan voor dat je voor het weekend het geld op de kaart hebt gezet.
Daarom betaal ik alles met de Curve kaart en zet ik daarna de transactie over op Plutus.TobiasdePagter schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:26:
Wat wel erg onhandig is en waar ik nu zelf de tweede keer last van heb, in het weekend of tenminste op bepaalde momenten dat de bank die Plutus gebruikt "dicht" is kun je geen top-ups doen van de Plutus rekening naar de Plutus kaart.
Dus wil je iets in het weekend kopen, uit eten gaan etc. zorg er dan voor dat je voor het weekend het geld op de kaart hebt gezet.
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
Ah goeie, dat kan ik inderdaad ook doen. Bedankt!WishmasterNL schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:55:
[...]
Daarom betaal ik alles met de Curve kaart en zet ik daarna de transactie over op Plutus.
[Voor 34% gewijzigd door 2Dutch op 14-05-2022 23:24]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Blijkbaar een deel van de Euro-klanten, zelf had ik zojuist geen problemen...Freekers schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:38:
Er is momenteel een storing m.b.t. het opladen van je Plutus kaart.
Ah dan klopt mijn post van hierboven niet. Ik weet wel dat de vorige keer op een feestdag het niet lukte omdat de bank dan gesloten is. Dat vertelde de support mij toen.Freekers schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:38:
Er is momenteel een storing m.b.t. het opladen van je Plutus kaart. Deze duurt tot Maandagochtend.
[Afbeelding]
Bron: https://twitter.com/AskPl...?cxt=HHwWioCyqc6fsKsqAAAA
Je kunt momenteel dus geen extra geld op je kaart zetten. Storten naar je Plutus account kan wel, maar je krijgt het niet getransferred naar je kaart.
Volgens mij alleen de reguliere referral van 10 Euro. Maar de kaarten zijn op, dus voorlopig kan je je aanmelden maar er geen gebruik van maken aangezien Plutus geen virtuele kaart kent.GertMichielsen schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:49:
Is er momenteel nog iets van interessante referrals? Die 10+25 of 50, bestaan die nog? Thx
Maar er is misschien hoop.anandus schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:50:
[...]
Potver. Niet eerst registreren en dan pas op zoek gaan naar een topic op Tweakers
For the Twitter Promotion, we are also tracking the date and time of the account creation, so if you used the referral link in the post, that would be perfect. But if you didn't, no need to worry, you will still be eligible so long as the account was created during the promotion period.
[Voor 3% gewijzigd door anandus op 15-05-2022 12:22]
Oh, slim. Ik wist niet dat je (maandelijks) kon downgraden, dus heb het 4,99-abo.bjoost schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:51:
En genoeg gratis gelde - ik had het hier nog niet voorbij zien komen, dus voor de zekerheid noem ik het hier nog even: ik kreeg in mijn account een maand gratis Premium-abonnement. Op enig moment weer opzegbaar. Dus in feite 20 euro gratis geld (2 extra perks). Ik downgrade 'm over een maand weer naar Everyday; 5 euro betalen om er 10 terug te krijgen is ook nog te goed om te laten liggen.
De gratis maand was initieel alleen de maand april (de maand na de introductie van rewards 2.0. Het is nu wachten tot dit wordt beëindigd, daar zou een update van de app voor nodig zijn. De app update is vertraagd maar zou volgens Plutus snel moeten komen. Daarna krijg je een mail om aan te geven dat je gratis abo eindigt en dat je moet overstappen of start met betalen voor het abo.bjoost schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:51:
ik kreeg in mijn account een maand gratis Premium-abonnement.
Je kan per maand een keuze maken. Verwacht je weinig betalingen en cashback dan kan het gratis abo de beste optie zijn, anders everyday of premium.anandus schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:47:
Oh, slim. Ik wist niet dat je (maandelijks) kon downgraden, dus heb het 4,99-abo.
[Voor 24% gewijzigd door 2Dutch op 15-05-2022 16:46]
De cashback wordt toegevoegd zodra je betaling definitief is. Dat duurt meestal een dag.2Dutch schreef op zondag 15 mei 2022 @ 16:16:
Geen cashback te zien nog bij een bestelling bij Amazon en een eerdere bestelling die ik via back in time bij Curve naar Plutus heb omgegooid. Weekendvertraging?
Ah prima, niet gewend vanuit crypto.com dus begon even te twijfelen toen ik een screenshot zag eerder in dit topicTimmy schreef op zondag 15 mei 2022 @ 16:52:
De cashback wordt toegevoegd zodra je betaling definitief is. Dat duurt meestal een dag.
[Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 16-05-2022 09:35]
Bij het gratis abo krijg je 3% cashback over maximaal €250.Timmy schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:02:
[...]
Je kan per maand een keuze maken. Verwacht je weinig betalingen en cashback dan kan het gratis abo de beste optie zijn, anders everyday of premium.
[Voor 18% gewijzigd door WishmasterNL op 15-05-2022 19:54]
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
Niet helemaal, want cashback op die €750 was al gedekt onder Everyday. Zuiverder zou zijn om uit te gaan van wat je bovenop de €2000 (cashback cap van Everyday) moet uitgeven om de €10 extra abonnementskosten eruit te halen. Dan zit je op een totale gemiddelde maanduitgave met je card van €2333 (2k + 10/0.03) voor Premium. Perks niet meegerekendWishmasterNL schreef op zondag 15 mei 2022 @ 19:49:
[...]
Voor het duurste abo €500 bovenop de €250 uitgeven in de maand met een maximum van €22.500 om het abo geld terug te verdienen. Wederom de twee extra perks niet meegerekend.
Klopt helemaal! Kleine vergissing.bjoost schreef op zondag 15 mei 2022 @ 20:19:
[...]
Niet helemaal, want cashback op die €750 was al gedekt onder Everyday. Zuiverder zou zijn om uit te gaan van wat je bovenop de €2000 (cashback cap van Everyday) moet uitgeven om de €10 extra abonnementskosten eruit te halen. Dan zit je op een totale gemiddelde maanduitgave met je card van €2333 (2k + 10/0.03) voor Premium. Perks niet meegerekend
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
deuceboss schreef op maandag 16 mei 2022 @ 07:49:
Zijn er anderen die geen geld kunnen doorzetten van account naar kaart? Ik krijg de melding:
Something went wrong
Sorry, were experiencing an issue with card top-ups at the moment.
Telefoon al opnieuw opgestart en gezocht op de foutmelding maar zie niets...
Hello! We have reported issues with card top ups at the moment. The expected resolution time is Monday morning. Apologies for the inconvenience.
— Plutus Customer Support (@AskPlutus) 14 mei 2022
- CS team
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[Voor 9% gewijzigd door Steefmeister op 16-05-2022 10:42]
[Voor 18% gewijzigd door Flipsen op 16-05-2022 13:23]
.
Las iets dat je dat niet met een adblocker / pi-hole moest doen. Misschien even op 4G proberen?Flipsen schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:22:
Ja top-up werkt voor mij.
Maar ik krijg hem maar niet geverifieerd in Curve, die blijft maar bij herhaling om de CVV vragen. Iemand een oplossing daarvoor?
Thanks! Had het inderdaad al zonder VPN en pihole geprobeerd op 4g maar door na jouw post ook nog adaway op mijn telefoon uit te zetten tijdelijk kwam ik er wel doorheen.DvE schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:24:
[...]
Las iets dat je dat niet met een adblocker / pi-hole moest doen. Misschien even op 4G proberen?
Ga het nu ook even checken gelijk: geen enkel probleem.
.
Ik begrijp precies wat je bedoelt.2Dutch schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:30:
De cashback is zonet in het overzicht (webinterface only helaas) verschenen. Zou handig zijn als je kon doorklikken of direct de EUR-waarde kon zien. Voelt allemaal nog een beetje erg beta tbh, maar goed, het werkt
Vind een webterinface wel fijn om te hebben hoor, maar het is idd karig. Een middenweg tussen Crypto.com's app en Plutus zou fijn zijn denk ikanandus schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:33:
Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Crypto.com had een vreselijke app. Traag en bloated, maar er was wel wat meer info te zien
Dit is dan wel een beetje misleidend. Want op hun site staat bij die subscription perks 100% rebate en 'free subscription'. En bij de retail perks 'up to €10'. Wat op mij overkomt als iets anders.Steefmeister schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:41:
Ja hier ook issues.
Ander puntje: recent is mijn netflix abbo afgeschreven van de plutus kaart. Dat was één de gekozen perks. Het abbo is 15.99 maar ik heb 1.19 PLU gekregen. Dat klopt niet helemaal als je 100 % moet terugkrijgen in PLU?
Never mind: zie dat er een cap zit van 10 euro
De clue is dan ook dat het 100% rebate op de meeste basic vorm van abo is.dennisbos schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Dit is dan wel een beetje misleidend. Want op hun site staat bij die subscription perks 100% rebate en 'free subscription'. En bij de retail perks 'up to €10'. Wat op mij overkomt als iets anders.
Dat had ik ook al gelezen en vandaar 'beetje' misleidend. Ik heb de duurste Netflix dus was mooi geweest. Maar een tientje is ook prima hoor, snap het ook zeker wel.anandus schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:49:
[...]
De clue is dan ook dat het 100% rebate op de meeste basic vorm van abo is.
Maar je hebt wel gelijk. Niet helemaal misleidend ("want lees de kleine lettertjes"), maar wel bait.
Nu heb ik mijn kaart al een jaar geleden aan Curve gekoppeld maar ik gebruik nog regelmatig zonder problemen de gbit functionaliteit.Freekers schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:39:
Nog meer mensen die problemen hebben met Curve Back in Time?
Heb je wel de mail met bevestiging gehad dat de kaart jouw kant op komt? Dus die mail met 'de kaarten zijn op, maar die van jou is onderweg'?Therapy777 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:28:
Ik heb mijn kaart nog altijd niet ontvangen. Ook geen melding in de PostNL app. Als het nummer er inderdaad niet op staat vrees ik dat die kaart er nooit gaat komen
Ja ik hoor bij die Lucky few, ik heb die mail gehad.PhaeTom schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:39:
[...]
Heb je wel de mail met bevestiging gehad dat de kaart jouw kant op komt? Dus die mail met 'de kaarten zijn op, maar die van jou is onderweg'?
Same here, mail 11mei ontvangen, kaart nog niet. Er staat in dat het 2-5 werkdagen mag duren, daar zijn we nog niet aan. Ik ben benieuwd...Therapy777 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:46:
[...]
Ja ik hoor bij die Lucky few, ik heb die mail gehad.
En weer opgelost.Freekers schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:06:
Er zijn wederom top-up issues...
[Afbeelding]
https://twitter.com/askpl...?t=MCe3wefcYKjRjKf4PEh3jg
[Voor 40% gewijzigd door Traguardo op 17-05-2022 09:57]
No One Can Predict the Market!
wel gedaan maar ook vandaag in de postnl app nog niet opgelost, nog steeds zonder huisnummer.Traguardo schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:57:
Waar hebben jullie het huisnummer ingevuld tijdens registratie?
Ik heb dat gedaan bij het veld voor appartement. Het huisnummer stond boven het adres, onder mijn naam. Daarmee is de kaart vorige week aangekomen.
Is verstuurd met Royal Mail.
[...]
En weer opgelost.
Ik heb zelf bij "street" gewoon mijn straatnaam+huisnummer gezet en in "apt, suite" niks. Zijn er meer mensen die dit gedaan hebben en hebben zij hun kaart wel ontvangen? Ik kijk het nog een paar dagen aan en dan neem ik contact op met PostNL.2Dutch schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:19:
Over 90 dagen ongeveer dus wel even het huisnummer achter de straatnaam parkeren, voor een eventuele volgende kaart(vervanging) die minder lang rondslingert bij postdiensten
Dat werkte bij mij vriendin prima. Alle adres info was zichtbaar op de envelop.Therapy777 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:44:
Ik heb zelf bij "street" gewoon mijn straatnaam+huisnummer gezet en in "apt, suite" niks. Zijn er meer mensen die dit gedaan hebben en hebben zij hun kaart wel ontvangen?
Ja dit is bij mij gewoon goed gegaan met PostNL. Ik kreeg geen melding van nieuwe post in m'n app, maar de envelop lag na 13 dagen in m'n brievenbus.Therapy777 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:44:
[...]
Ik heb zelf bij "street" gewoon mijn straatnaam+huisnummer gezet en in "apt, suite" niks. Zijn er meer mensen die dit gedaan hebben en hebben zij hun kaart wel ontvangen? Ik kijk het nog een paar dagen aan en dan neem ik contact op met PostNL.
Ja.B45 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 15:01:
Kan je met Plutus direct na activatie via Apple/Google pay - Curve contactloos betalen of moet je eerst een betaling doen met de fysieke Plutus debitcard?
Ik had hetzelfde gedaan wat betreft adres. Ik zie de brief al vanaf afgelopen donderdag in de PostNL app, maar nog niks ontvangen. Had contact gehad met PostNL via Twitter DM en ze gaven aan dat ik tot vandaag even af moest wachten, dus ik zal zometeen maar weer even een berichtje sturen naar ze.Therapy777 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:44:
[...]
Ik heb zelf bij "street" gewoon mijn straatnaam+huisnummer gezet en in "apt, suite" niks. Zijn er meer mensen die dit gedaan hebben en hebben zij hun kaart wel ontvangen? Ik kijk het nog een paar dagen aan en dan neem ik contact op met PostNL.
Ik hoop dat jij meer geluk hebt, die van mij heeft een retourlabel ontvangen terwijl ik postnl gecontacteerd hadCerenas schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:59:
[...]
Ik had hetzelfde gedaan wat betreft adres. Ik zie de brief al vanaf afgelopen donderdag in de PostNL app, maar nog niks ontvangen. Had contact gehad met PostNL via Twitter DM en ze gaven aan dat ik tot vandaag even af moest wachten, dus ik zal zometeen maar weer even een berichtje sturen naar ze.
Why waste time say lot word when few word do trick?
Yep, dit had ik ook gelezen en dat ie dan pas de 1e wordt vastgezet (je kan dan volgens mij nog wijzigen in de tussentijd, maar dat heb ik nog nooit meegemaaktSup4rdurt schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:47:
Ik meen gelezen te hebben dat je vanaf de 27e vd maand van perks kunt wisselen. Ik gok dat die datum ook voor de reset van de cashback geldt maar dit weet ik niet zeker.
Ik heb sinds gisteren ook in m'n app staan dat ik briefpost moet ontvangen. Verwacht vandaag (net gekeken, nog niks gezien). Morgen nog even afwachten en anders Postnl contacteren. Wat een bendeCerenas schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:59:
[...]
Ik had hetzelfde gedaan wat betreft adres. Ik zie de brief al vanaf afgelopen donderdag in de PostNL app, maar nog niks ontvangen. Had contact gehad met PostNL via Twitter DM en ze gaven aan dat ik tot vandaag even af moest wachten, dus ik zal zometeen maar weer even een berichtje sturen naar ze.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details