Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 25 ... 96 Laatste
Acties:
  • 612.959 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:19
Rouwette schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:59:
Hmm Cashbacks maar even niet via Plutus laten lopen als het kan :)
gisteren nog bij Jumbo geweest, heb gewoon cashback ontvangen.

heb geen problemen met Plutus, ook de top-up is doorgekomen. ook nieuwe fiat naar Plutus account gestuurd ook zojuist ontvangen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 16-01-2023 10:37 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:52
Vraag, zoals velen weten al veel aankopen voor het nieuwe huis gedaan waaronder spotjes en plafondlampen. We zijn vandaag in overleg met de aannemer begonnen met het plaatsen ervan maar nu is er een defect en deze is niet meer op voorraad bij de webshop oftewel ik krijg een refund (of ik moet een X tijd wachten waarvan de X onbekend is). Inmiddels al ruim over de 45 dagen (aankoop oktober) waardoor de PLU uitgekeerd is

Weet iemand hoe dit dan gaat, de PLU is al verkregen wordt dit dan verrekend of moet ik dit ergens melden bij Plutus? Als niemand het hier weet zal ik het op de discord vragen en hier het antwoord posten.

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 16-01-2023 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

lubbertkramer schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:35:
Vraag, zoals velen weten al veel aankopen voor het nieuwe huis gedaan waaronder spotjes en plafondlampen. We zijn vandaag in overleg met de aannemer begonnen met het plaatsen ervan maar nu is er een defect en deze is niet meer op voorraad bij de webshop oftewel ik krijg een refund (of ik moet een X tijd wachten waarvan de X onbekend is). Inmiddels al ruim over de 45 dagen (aankoop oktober) waardoor de PLU uitgekeerd is

Weet iemand hoe dit dan gaat, de PLU is al verkregen wordt dit dan verrekend of moet ik dit ergens melden bij Plutus? Als niemand het hier weet zal ik het op de discord vragen en hier het antwoord posten.
Als het zolang geleden is dan blijven je PLU staan (want zijn al vrijgegeven) en wordt ook niet meer ingetrokken. Als het over veel geld gaat en je het netjes wil doen stuur effe een berichtje naar support dan zit je zeker goed.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Tomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:33:
[...]

Als het zolang geleden is dan blijven je PLU staan (want zijn al vrijgegeven) en wordt ook niet meer ingetrokken. Als het over veel geld gaat en je het netjes wil doen stuur effe een berichtje naar support dan zit je zeker goed.
Gaat om net geen 200 euro maar zal voor de zekerheid Plutus wel even een support ticket doen. Dan lag het niet aan mij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
top-up om 09:56 gedaan, gelijk instand op de kaart 👍

die top-up gebeuren bij Plutus blijft maar raar

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:13:

Komt door hun banking partner, die werkt alleen tijdens kantooruren EET (UTC+2 dus)
Ze zijn bezig met andere banking partner, die zou eind Q1, begin Q2 actief moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 21:38
glatuin schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:52:
[...]

Dit is dus de reden dat ik de plutus kaart on de portemonnee en google wallet niet gebruik. Curve is een must bij gebruik van Plutus helaas.
Waarom precies, enkel voor het lange laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:12
melkislekker schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:48:
[...]

Waarom precies, enkel voor het lange laden?
Dat is voor velen wel de primaire reden. Revolut kan je met iDeal opwaarderen. Heb je nooit problemen met eventueel vertraging in geld transacties.

Maar zelf heb ik de Everyday plan, met cashback over maximaal 2000 euro aan uitgaven. Met curve kan je zorgen dat je daar maximaal van profiteert. (ik kan soms meer dan 2000 euro uitgeven).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik hoop eigenlijk dat er ooit een 10 euro / 4000 of 5000 euro abbo komt. Nu moet ik nog redelijk balancen, reis geboekt van 1700 euro maar deze maand al 500 euro dus ik moet wachten tot volgende maand. Ok dat werkt nu met curve :).

Ik denk dat er geen andere optie is.

Wat gebeurd er als een perk uitgave > spending limit komt wordt die uitbetaald.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

lucatoni schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:58:
[...]

Dat is voor velen wel de primaire reden. Revolut kan je met iDeal opwaarderen. Heb je nooit problemen met eventueel vertraging in geld transacties.

Maar zelf heb ik de Everyday plan, met cashback over maximaal 2000 euro aan uitgaven. Met curve kan je zorgen dat je daar maximaal van profiteert. (ik kan soms meer dan 2000 euro uitgeven).
Geld op de rekening krijgen is bij mij (vanaf ABN en Revolut) altijd instant, maar vanaf de Plutus IBAN naar de kaart zelf kan ooit heel lang duren (doordeweeks tot 24 uur en op vrijdag gedane topups kunnen tot maandag duren omdat in het weekend sowieso niets door geboekt wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomsworld schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:00:
Ik hoop eigenlijk dat er ooit een 10 euro / 4000 of 5000 euro abbo komt. Nu moet ik nog redelijk balancen, reis geboekt van 1700 euro maar deze maand al 500 euro dus ik moet wachten tot volgende maand. Ok dat werkt nu met curve :).

Ik denk dat er geen andere optie is.
[...]
Gaan ze niet doen ;)
Tomsworld schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:00:
[...]
Wat gebeurd er als een perk uitgave > spending limit komt wordt die uitbetaald.
[...]
Die zal dan niet worden uitbetaald. 1700 euro geeft je al 51 euro cashback plus extra perk van 10 euro dus op zich wel de moeite toch om een keer Premium te nemen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WxptMMZ/395dc98a-a1a0-476b-9c06-523c0c2d5901.jpg

*O* En nee, dit is geen scam :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
#discordspammer? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nice. De Plutus wedstrijd waar ik aan meedeed werd gecanceld wegens te weinig deelnemers. Toen was ik er wel een beetje klaar mee :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:01
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:13:

Idd vreemd gebeuren tegenwoordig. Heb zelf gisterochtend wat naar de kaart gestuurd, staat er nog niet op. Heb verder geen haast maar het is zo niet echt betrouwbaar te noemen.

[EDIT]
Toch net binnen de 24 uur staat het geld op de kaart, ik was blijkbaar wat te snel. Of het nu de ene keer instant gaat en de andere keer 20 uur duurt maakt me niet veel uit, zolang ik er maar op kan vertrouwen dat het dan ook daadwerkelijk op de kaart staat.

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 17-01-2023 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Tomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:05:
[...]

Gaan ze niet doen ;)

[...]

Die zal dan niet worden uitbetaald. 1700 euro geeft je al 51 euro cashback plus extra perk van 10 euro dus op zich wel de moeite toch om een keer Premium te nemen?
Ik vind het niet erg om een maandje premium te nemen alleen spijtig dat je altijd moet wachten tot de volgende maand om het te activeren :-).

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomsworld schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:51:
[...]

Ik vind het niet erg om een maandje premium te nemen alleen spijtig dat je altijd moet wachten tot de volgende maand om het te activeren :-).
Ah ja je hebt gelijk! Dwingt je wat vooruit te kijken. Eventueel kan je m tijdelijk op een andere kaart parkeren met Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:43

Rouwette

Rouwette.com

Hmm mijn premium naar everyday werd meteen geactiveerd?

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:42:
Hmm mijn premium naar everyday werd meteen geactiveerd?
Free --> Everyday/Premium gaat direct, van Premium naar Everyday en vice versa is voor zover mij bekend altijd per de eerstvolgende factuurdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Laatst online: 00:43

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:44:
[...]

Free --> Everyday/Premium gaat direct, van Premium naar Everyday en vice versa is voor zover mij bekend altijd per de eerstvolgende factuurdatum.
Ja, dat is wel logisch ja.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:51

Ypho

Allround Nerd

Ik ben van Premium ook weer terug naar Everyday. Dit gaat bij mij per 22 januari, echter kan ik wel 3 perks uitzoeken voor komende maand. Benieuwd of de derde er nog vanaf gaat.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:03:
Ik ben van Premium ook weer terug naar Everyday. Dit gaat bij mij per 22 januari, echter kan ik wel 3 perks uitzoeken voor komende maand. Benieuwd of de derde er nog vanaf gaat.
Als je de perks ‘consumeert’ voor de downgrade hou je de Plu gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:51

Ypho

Allround Nerd

Tomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:15:
[...]

Als je de perks ‘consumeert’ voor de downgrade hou je de Plu gewoon.
Ja, maar de "downgrade" is volgende week dinsdag. Dan ga ik terug naar 2 perks, terwijl ik er voor volgende maand 3 heb geselecteerd. Maar we gaan het zien :)

/edit: deze maand heb ik ze al alle drie gebruikt inmiddels

[ Voor 8% gewijzigd door Ypho op 17-01-2023 14:35 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:33:
[...]

Ja, maar de "downgrade" is volgende week dinsdag. Dan ga ik terug naar 2 perks, terwijl ik er voor volgende maand 3 heb geselecteerd. Maar we gaan het zien :)

/edit: deze maand heb ik ze al alle drie gebruikt inmiddels
Ah zo, dan blijven degene die je als 1/2 hebt staan voor volgende maand die per 1-2 in gaan. Bijvoorbeeld bij mij is Spotify nr2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBZceKd7IT8gPduRUMn2n1xLBzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j7rtn6j8y7MdqBCJ0JArPPtl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
top up naar kaart duurt nu al 72 uur, moet ik me zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUXAj-Hmdv35KF-HgYivzt374rA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j0fxyv8D8svJxMTK5rU49L9q.jpg?f=user_large

gekozen voor deze 2: normaal tank ik niet bij Shell, maar ik heb nog bij de Lidl boodschappen gedaan maar de kaart registreerd het niet als een Lidl; maar als ''Store'' dus zal dan verwachten dat ie dan niet als Lidl ziet.... helaas maar 1 Lidl in de buurt. Shell en Aldi werken wel :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:05:
[Afbeelding]

gekozen voor deze 2: normaal tank ik niet bij Shell, maar ik heb nog bij de Lidl boodschappen gedaan maar de kaart registreerd het niet als een Lidl; maar als ''Store'' dus zal dan verwachten dat ie dan niet als Lidl ziet.... helaas maar 1 Lidl in de buurt. Shell en Aldi werken wel :)
Dat niet herkennen van een Lidl heb ik hier ook. Als je dan een ticket opent bij support krijg je de Plu gecrediteerd (wel even de bon meesturen ;) ) Die gecrediteerde Plu is ook direct beschikbaar btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

Tomba schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:20:
[...]

Dat niet herkennen van een Lidl heb ik hier ook. Als je dan een ticket opent bij support krijg je de Plu gecrediteerd (wel even de bon meesturen ;) ) Die gecrediteerde Plu is ook direct beschikbaar btw.
Ze zijn daar inderdaad erg makkelijk mee bij de support (bon hier nooit nodig gehad). Support kan wel een weekje duren, maar PLU idd wel direct beschikbaar. Je perk kan je daarna trouwens alsnog bij een andere vestiging activeren >:)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMess
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-06 21:43
bjkmemo8 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:53:
top up naar kaart duurt nu al 72 uur, moet ik me zorgen maken?
Zou even een ticket aanmaken. Heb ook een topup van 16-1 die er nog niet is. Blijft een gaar proces die topups.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Ze zijn daar inderdaad erg makkelijk mee bij de support (bon hier nooit nodig gehad). Support kan wel een weekje duren, maar PLU idd wel direct beschikbaar. <knip>
Ssst dat laatste moet je niet verklappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
MadMess schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:12:
[...]

Zou even een ticket aanmaken. Heb ook een topup van 16-1 die er nog niet is. Blijft een gaar proces die topups.
hij is er zojuist doorheen 76 uur duurde het totaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipsen
  • Laatst online: 16:38
Skrunsies schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:16:
[...]

Yep!

Bij Vattenfall je betaling op handmatig zetten, ( op acceptgiro ) daarna kan je met CC betalen :)
Bij Shell Energy kan dit ook op deze manier (of je dan ook de PLU krijgt voor de 'Shell perk' zou ik niet weten, ik heb zelf andere perks geselecteerd).

[ Voor 16% gewijzigd door Flipsen op 19-01-2023 10:57 ]

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op zondag 15 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Zo heb ik al ongeveer een maand €99,31 teveel op mijn creditcard staan, tot op heden maken ze weinig haast om het te corrigeren. Heb er al 2x een ticket over geopend…
The saga continues, Plutus meldt zojuist dat t gefixt zou moeten zijn. Er is inderdaad 99,31 van mijn kaart af en die hebben ze nu op mijn Balance gestort :P

NB het heeft even geduurd maar de Plu verdiend op zaken die inmiddels naar Hi geGBIT zijn hebben ze inmiddels weer van mijn openstaande saldo afgetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Tomba schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:58:
[...]

The saga continues, Plutus meldt zojuist dat t gefixt zou moeten zijn. Er is inderdaad 99,31 van mijn kaart af en die hebben ze nu op mijn Balance gestort :P

NB het heeft even geduurd maar de Plu verdiend op zaken die inmiddels naar Hi geGBIT zijn hebben ze inmiddels weer van mijn openstaande saldo afgetrokken
Binnen de 45 of buiten de 45 dagen, en bewust getest / gedaan of ? Toch voor de meer cashback bij Hi gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

lubbertkramer schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:10:
[...]

Binnen de 45 of buiten de 45 dagen, en bewust getest / gedaan of ? Toch voor de meer cashback bij Hi gegaan?
Allemaal binnen de 45 dagen (vond het niet netjes om ouder te pakken ondanks dat mijn Curve abo het wel toestaat)
Bij Hi krijg ik 5% en bij Plutus 3% dus tsja :)
en ik wil ook zsm mijn geld eruit bij Hi want ze komen niet super betrouwbaar over. zit inmiddels op 93% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 15:23
Het lijkt er op dat de plu nu weer weg gehaald is…
Dazzie schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:07:
Ik had paar dagen ervoor 1,74 gehad. Dacht dat dit die blackfriday deal was.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:40
- timing verkeerd.

[ Voor 100% gewijzigd door DutX op 19-01-2023 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:36
Bij Spotify staat 100% rebate in PLU per month, is het dan mogelijk om 2 maanden (a 5 euro) via Curve in februari te registeren en voor beide PLU te krijgen? Of wordt er dan maar voor 1 de perk PLU uitgekeerd?

Als het laatste geldt kan ik beter een andere perk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
TobiasdePagter schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:16:
Bij Spotify staat 100% rebate in PLU per month, is het dan mogelijk om 2 maanden (a 5 euro) via Curve in februari te registeren en voor beide PLU te krijgen? Of wordt er dan maar voor 1 de perk PLU uitgekeerd?

Als het laatste geldt kan ik beter een andere perk nemen.
Dus dan bedoel je waarschijnlijkheid dat je de januari betaling van spotify via GBIT via Plutus laat lopen (in februari)? Ik denk dat je daarop ook perk rewards krijgt. Volgens mij krijg je altijd rewards tot 10 euro, en is het aantal transacties niet van belang. Zo werkt het bv ook bij Lidl. Maar weet het niet 100 procent zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:36
lucatoni schreef op zondag 22 januari 2023 @ 08:38:
[...]

Dus dan bedoel je waarschijnlijkheid dat je de januari betaling van spotify via GBIT via Plutus laat lopen (in februari)? Ik denk dat je daarop ook perk rewards krijgt. Volgens mij krijg je altijd rewards tot 10 euro, en is het aantal transacties niet van belang. Zo werkt het bv ook bij Lidl. Maar weet het niet 100 procent zeker.
Dit bedoel ik inderdaad, en ik weet inderdaad dat het voor Lidl werkt. Alleen staat daar echt tot 10 euro en bij Spotify niet. Misschien heeft iemand dit al eens eerder geprobeerd voor Spotify?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Eigenlijk heb ik alleen de Curve reward elke maand echt nodig, de andere perks gebruik ik incidentieel, behalve Apple maar dat zijn meerdere bedragen van 2 EUR.

Daarom is het voor mij het voordeligst om elke maand naar Starter (gratis met 1 Perk - Curve dus) te nemen en dan eens in 3 maanden even Premium (14,99) te nemen, waarna ik via Curve al mijn uitgaven even swap naar Plutus. Kan ik ook mooi vooraf even de juiste perks kiezen op basis van de uitgaven afgelopen periode.

Opzich vreemd dat ze dat toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Malarky schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:41:
Eigenlijk heb ik alleen de Curve reward elke maand echt nodig, de andere perks gebruik ik incidentieel, behalve Apple maar dat zijn meerdere bedragen van 2 EUR.

Daarom is het voor mij het voordeligst om elke maand naar Starter (gratis met 1 Perk - Curve dus) te nemen en dan eens in 3 maanden even Premium (14,99) te nemen, waarna ik via Curve al mijn uitgaven even swap naar Plutus. Kan ik ook mooi vooraf even de juiste perks kiezen op basis van de uitgaven afgelopen periode.

Welke betalingen van Apple worden vergoed dan?
Ik zou bijvoorbeeld graag Apple Care (via Duitsland) voor €9,99 willen betalen. Mooiste zou zijn als dat dan behoed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

WishmasterNL schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:46:
[...]

Welke betalingen van Apple worden vergoed dan?
Ik zou bijvoorbeeld graag Apple Care (via Duitsland) voor €9,99 willen betalen. Mooiste zou zijn als dat dan behoed word.
Met de 'Apple Credit' perk alles bij mij wat via de Apple Store loopt, losse apps, abbo's, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:44

Waarom Premium? Dit kost je 10 euro extra per maand tov Everyday en dan je krijg je er maar 1 extra perk voor terug (van max €10). Premium is alleen fijn voor mensen die meer dan €2000 willen uitgeven.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

@Th1x4nG @Xanderwufu
Degenen die al hun transacties van Plutus netjes onder elkaar willen in Excel (en snel!), bij deze mijn configuratie van het gratis docparser.com: Type: bank statement

Parsing rules
1) Transactions: 3 kolommen op je PDF, vaste positie (dat zijn dus 2 lijnen)
2) Search & Replace Text -> Simple Search & Replace: column 1: Card Transaction|Card Transfer -> empty
3) Search & Replace Text -> Pattern Based Search: column 1: #^Card Deposit$# -> empty
4) Search & Replace Text -> Pattern Based Search: column 1: #^Transaction$# -> empty
5) Search & Replace Text -> Pattern Based Search: column 1: #\d+/\d+/\d{4}# -> empty
6) Search & Replace Text -> Pattern Based Search: column 3: #\d+\s/\s\d+# -> empty
7) Group & Merge Rows: Define Rules -> column 3 has a value -> whenever a new group starts -> merge cell values
'8) Remove Row: 1 (4x)
9) Remove Blank Spaces -> All blank spaces -> column 3
10) Format dates: column 2. Original format: Y/d/m, H:i -> Output format: d-m-y H:i

Met deze parsing rules kun je elk moment van de maand in een single muisklik je PDF omzetten naar een perfecte Excel, omdat de parsing rules blijven gelden op nieuwe PDF's.

In Excel moet je nog wel even een simpele text-to-colums doen op de kolom met datumvelden, anders herkent Excel het niet als datums. En soms moet je de kolom met geldbedragen ook nog even omzetten van tekst naar getallen via de suggestie functie.

Als je bij de totaalsom van je 'Amount' alle withdrawals optelt die je op je kaart hebt gestort heb je de huidige balans van je debit card. In mijn geval klopte het in 1x.

Voorbeeld met slechte blur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1msOKAMvdysA0em_BOxHOVCARQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8MeI5A8KpqPRCwUvKDt5unDn.jpg?f=fotoalbum_large
glatuin schreef op zondag 22 januari 2023 @ 12:39:
[...]

Waarom Premium? Dit kost je 10 euro extra per maand tov Everyday en dan je krijg je er maar 1 extra perk voor terug (van max €10). Premium is alleen fijn voor mensen die meer dan €2000 willen uitgeven.
Ik heb de gratis Starter en zoals ik zeg 1x in de 3 maanden neem ik Premium (voor 1 maand!) om al mijn uitgaven van 3 maanden te swappen vanaf Curve. En dan kan ik eens in die 3 maanden ook wel alle Perks kwijt. Dan profiteer je dus optimaal.

[ Voor 88% gewijzigd door Malarky op 24-01-2023 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

3 maanden everyDay zijn goedkoper dan 1 maand Premium (scheelt 2 cent ;) ) dus je wint er precies niets mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tomba schreef op zondag 22 januari 2023 @ 14:24:
[...]

3 maanden everyDay zijn goedkoper dan 1 maand Premium (scheelt 2 cent ;) ) dus je wint er precies niets mee.
Deze keer kwam ik uit met everyday, maar meestal heb ik wel Premium nodig eens in de 3 maanden. Het verschil tussen 2000 en 22.500 voor cashback is natuurlijk enorm groot. Maar elke maand een allowance van 22.500 heb ik zeker niet nodig.

Dus 3 maanden everyday zijn dan geen optie voor mij als ik dan alsnog een keer Premium nodig heb. Dan heb ik liever standaard gratis Starter en af en toe een Premium. Buiten dat ik die 3e perk van 10 euro er ook wel uit haal als ik 3 maanden transacties bekijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 22-01-2023 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Omdat ik bij Hi een hogere cashback pak gaan momenteel weinig via Plutus. Alleen Spotify en Lidl perk eigenlijk. Voor de onvermijdelijke implosie/verkariging van Hi ben ik wel mijn Hi cashback aan het gebruiken voor het kopen van Plutus zodat ik minimaal Hero heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:32
Card topup nu al meer dan drie dagen onderweg...support ticket geopend maar dat zal wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

jack_ schreef op zondag 22 januari 2023 @ 14:45:
Card topup nu al meer dan drie dagen onderweg...support ticket geopend maar dat zal wel even duren.
Weekend telt niet mee in de twee dagen. Dus als je vrijdag gestort hebt, staat het er vast maandagavond wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Malarky schreef op zondag 22 januari 2023 @ 13:20:

Ik heb de gratis Starter en zoals ik zeg 1x in de 3 maanden neem ik Premium (voor 1 maand!) om al mijn uitgaven van 3 maanden te swappen vanaf Curve. En dan kan ik eens in die 3 maanden ook wel alle Perks kwijt. Dan profiteer je dus optimaal.
Hij bedoelt dat je ook Everyday zou kunnen nemen (voor 1 maand). Maar ik vermoed dat je het dan met 2.000 euro limiet niet gaat redden, en dat je daarom voor Premium kiest? Ik weet trouwens niet hoe de voorwaarden van Plutus zijn, maar zou dit geen reden kunnen zijn dat ze je account blocken? Je swapt namelijk transacties uit een periode waar je geen betalend klant bent. Denk dat het vrij lastig is om dit uberhaupt tegen te gaan, omdat dit functionaliteit van Curve is, maar het voelt niet 100% zuiver.

Overigens betaal jij dus 1x 14,99 euro per 3 maanden voor Premium. Maar je zou ook 3x Everyday kunnen nemen (3x4.99). 2 cent goedkoper, en hoef je niet zo raar te doen met swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

lucatoni schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:40:
[...]

Hij bedoelt dat je ook Everyday zou kunnen nemen (voor 1 maand). Maar ik vermoed dat je het dan met 2.000 euro limiet niet gaat redden, en dat je daarom voor Premium kiest? Ik weet trouwens niet hoe de voorwaarden van Plutus zijn, maar zou dit geen reden kunnen zijn dat ze je account blocken? Je swapt namelijk transacties uit een periode waar je geen betalend klant bent. Denk dat het vrij lastig is om dit uberhaupt tegen te gaan, omdat dit functionaliteit van Curve is, maar het voelt niet 100% zuiver.

Overigens betaal jij dus 1x 14,99 euro per 3 maanden voor Premium. Maar je zou ook 3x Everyday kunnen nemen (3x4.99). 2 cent goedkoper, en hoef je niet zo raar te doen met swappen.
GBIT is gewoon toegestaan bij Plutus. Zij kunnen verder ook niet zien wanneer de originele aankoop gedaan is, dus ik zie het issue niet eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

lucatoni schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:40:
[...]

Uiteraard neem ik Everyday als ik de 22.500 euro niet nodig heb, maar dat kan ik ook eens per 3 maanden beslissen vanuit het gratis Starter. In mijn geval lopen alle zakelijke uitgaven (zzp'er) waar mogelijk ook over de Curve kaart, dus dan kunnen er grotere bedragen bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Tomba schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:44:
[...]

GBIT is gewoon toegestaan bij Plutus. Zij kunnen verder ook niet zien wanneer de originele aankoop gedaan is, dus ik zie het issue niet eigenlijk
Er is eerder iemand hier op Tweakers die via GBIT transacties had doorgezet voordat hij uberhaupt bij Plutus klant was, en daar kreeg hij vragen over. Geen idee hoe dat is afgelopen. Business model van Plutus is ook de subscription plans. Als iedereen overgaat op het "gratis" plan, en eens in de 3 maanden overgaat op Everyday/Premium, dan verwacht ik snel aanpassingen aan het model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Malarky schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:27:
[...]

Uiteraard neem ik Everyday als ik de 22.500 euro niet nodig heb, maar dat kan ik ook eens per 3 maanden beslissen vanuit het gratis Starter. In mijn geval lopen alle zakelijke uitgaven (zzp'er) waar mogelijk ook over de Curve kaart, dus dan kunnen er grotere bedragen bij zitten.
Mag je dan zakelijke uitgaven via Plutus laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

lucatoni schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:56:
[...]

Er is eerder iemand hier op Tweakers die via GBIT transacties had doorgezet voordat hij uberhaupt bij Plutus klant was, en daar kreeg hij vragen over. Geen idee hoe dat is afgelopen. Business model van Plutus is ook de subscription plans. Als iedereen overgaat op het "gratis" plan, en eens in de 3 maanden overgaat op Everyday/Premium, dan verwacht ik snel aanpassingen aan het model.
Denk dat die dan heeeel veel tegelijk deed en dan op nog achter elkaar. Als je iedere dag een paar doet krijg je echt geen vragen.
Ik denk dat t business model op deze manier ook wel houdbaar is ;) genoeg mensen die zoals ik best 4.99€ willen betalen voor 10€ extra cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Masstje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:59:
[...]

Mag je dan zakelijke uitgaven via Plutus laten lopen?
Ongetwijfeld volgens de voorwaarden niet. Maar of een uitgave bij een eenmanszaak uiteindelijk in de boekhouding belandt (voldoende 'zakelijk karakter' en hoeveel procent dan) is nogal diffuus, bij allerlei uitgaven.

Heb mijn docparser configuratie voor de Plutus pdf transacties naar Excel even aangescherpt Malarky in "Plutus.it - Crypto Visa kaart" volgens mij is die nu perfect.

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 23-01-2023 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
precies om 09:48 top-up gedaan: instant!

blijft apart

heb voortaan een dagelijkse alarm op mijn horloge gezet om 09:45 als herinnering voor dit :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:53:

blijft apart

heb voortaan een dagelijkse alarm op mijn horloge gezet om 09:45 als herinnering voor dit :7
Lukt dit ook voor een top up rond de 1k?
Wil nog voor visa afrekening een en ander switchen via curve maar laatste keren duurt het steeds +/- 72 u

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:30

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Masstje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:13:
[...]

Lukt dit ook voor een top up rond de 1k?
Wil nog voor visa afrekening een en ander switchen via curve maar laatste keren duurt het steeds +/- 72 u
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar top-ups en stortingen <€500 worden automatisch processed/beoordeeld en zijn relatief snel, maar bedragen daarboven gaan door een ander (manueel?) goedkeuringsproces. Dat verklaart mogelijk je lange doorlooptijd.

Hak je stortingen en top-ups op in brokken van 499 euro en dat gaat prima (behalve in weekends, dan slapen ze en komt er niks doorheen en ben je pas maandag weer aan de beurt).

[ Voor 0% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 24-01-2023 14:59 . Reden: typo ]

... en oranje! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:54:
[...]

Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar top-ups en stortingen <€500 worden automatisch processed/beoordeeld en zijn relatief snel, maar bedragen daarboven gaan door een ander (manueel?) goedkeuringsproces. Dat verklaart mogelijk je lange doorlooptijd.

Hak je storingen en top-ups op in brokken van 499 euro en dat gaat prima (behalve in weekends, dan slapen ze en komt er niks doorheen en ben je pas maandag weer aan de beurt.
Klopt inderdaad. Hetzelfde geldt als je via de Dex een aankoop wil doen overigens. Ook daar zou ik adviseren om max 499 euro order in te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Na een lange lijdensweg eindelijk een werkend account! Inmiddels ook curve black zodat ik nog wat terug in de tijd kan gaan. Heb vandaag mijn subscription omgezet naar everyday. Geldt dan meteen de €2000/maand limiet waar je cashback over krijgt, of is dat pas vanaf februari?

Zie het nu al in mn overzicht, bijna meteen geupdate :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Tomatohead op 24-01-2023 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2023 16:09 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:33:
dikke pump Altria! mooi man als de beurzen open gaan.
3M is rekt na opening.

die Altria pump is echt huuge, zeker voor een dividend aandeel

AT&T ook *O*
Zit je nu al aan t bier @Kol Nedra :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
shit idd......verkeerde topic :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ben even benieuwd wat jullie sentiment is m.b.t. de prijsontwikkeling rondom Q2, wanneer het aantal te staken PLU omhoog gaat voor de staking levels.

Scenario 1: Veel mensen willen nog gauw PLU kopen om een bepaald level te scoren = prijs up
Scenario 2: Mensen realiseren dat ze een bepaald level toch niet gaan halen en verkopen hun voorraad massaal = prijs down

Wat denken jullie?

Ik weet zelf toch al dat ik mezelf niet nog een CDC fiasco wil aanmeten, dus ik ga sowieso niet staken. Maar ik ben wel benieuwd of het beter is om gewoon nu mijn PLU te verkopen (en gewoon lekker in andere shitcoints te steken) of even te wachten op wat prijsactie.

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 24-01-2023 22:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:42
Ik denk zelf dat btc een grotere impact heeft dan interne plutus buy/sell market. Ben je bull op btc kun je ook Plu kopen ;) Difficulty Q2 gaat ook pas 1jun omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Therapy777 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:46:
Ben even benieuwd wat jullie sentiment is m.b.t. de prijsontwikkeling rondom Q2, wanneer het aantal te staken PLU omhoog gaat voor de staking levels.

Scenario 1: Veel mensen willen nog gauw PLU kopen om een bepaald level te scoren = prijs up
Scenario 2: Mensen realiseren dat ze een bepaald level toch niet gaan halen en verkopen hun voorraad massaal = prijs down

Wat denken jullie?

Ik weet zelf toch al dat ik mezelf niet nog een CDC fiasco wil aanmeten, dus ik ga sowieso niet staken. Maar ik ben wel benieuwd of het beter is om gewoon nu mijn PLU te verkopen (en gewoon lekker in andere shitcoints te steken) of even te wachten op wat prijsactie.
Ik heb hier ook over nagedacht. Ik denk zelf dat de prijs stabiel blijft / iets gaat zakken. Waarom? Wanneer de prijs zakt (scenario 2), dan wordt de groep ook groter die weer gaat instappen (immers kan je goedkoper een LVL up). Denk dat vraag/aanbod elkaar in stand blijven houden, maar de prijs iets gaat zakken vanwege de staking levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
enermax schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:13:
Ik denk zelf dat btc een grotere impact heeft dan interne plutus buy/sell market. Ben je bull op btc kun je ook Plu kopen ;) Difficulty Q2 gaat ook pas 1jun omhoog.
Ik heb juist het idee dat BTC en PLU redelijk los van elkaar lopen. Zie bijgevoegd de 2 charts. Hier zie je dat de BTC dalingen afgelopen periode beperkt invloed heeft gehad op de Pluton koers. Je ziet wel gelijksoortige dalingen op bepaalde momenten overigens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/elWnkN222mWWKF8lWpBuinTNOQY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aUZZLN4T7UbapKLnSA8oYffZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door lucatoni op 25-01-2023 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Weer een vage top-up bingo van Plutus. Gister eerst voor gezamenlijk 2x een bedrag overgemaakt, bedrag 1 weer ouderwets hangend, bedrag 2 (100 euro) korte tijd erna ging wel direct naar de kaart over ¯\_(ツ)_/¯ Daarna in de avond voor mezelf nog ff wat bijgetapt, maar van bedrag 1 en mijn eigen bijtapping nog niks bijgeschreven vandaag, irritant. Gelukkig hou ik het saldo wel in de gaten want er werd driftig besteld, maar wat zal ik blij zijn als alles straks in 1x de kaart op gaat :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
2Dutch schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:42:
Weer een vage top-up bingo van Plutus. Gister eerst voor gezamenlijk 2x een bedrag overgemaakt, bedrag 1 weer ouderwets hangend, bedrag 2 (100 euro) korte tijd erna ging wel direct naar de kaart over ¯\_(ツ)_/¯ Daarna in de avond voor mezelf nog ff wat bijgetapt, maar van bedrag 1 en mijn eigen bijtapping nog niks bijgeschreven vandaag, irritant. Gelukkig hou ik het saldo wel in de gaten want er werd driftig besteld, maar wat zal ik blij zijn als alles straks in 1x de kaart op gaat :P
Voor mij helaas hetzelfde. Topup naar kaart duurt nu inmiddels meer dan 30 uur. Hoop dat nieuwe provider hier verbetering in brengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:32
lucatoni schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:52:
[...]

Voor mij helaas hetzelfde. Topup naar kaart duurt nu inmiddels meer dan 30 uur. Hoop dat nieuwe provider hier verbetering in brengt.
Ik had laatst ook donderdag een topup gedaan die er maandag pas in de middag op stond. De topup die ik de maandagmiddag deed, stond er dan weer binnen 1 minuut op. En zoals meerderen al zeggen weekend werkt ook niet mee.

Stel ik wil naar het volgende staking level, hoe lang moet die dan staan? Als het maar voor het begin van de maand is of moet het minimaal een maand dat level hebben en kan je pas na dikke maand over?

[ Voor 17% gewijzigd door jack_ op 25-01-2023 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
jack_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:02:
[...]

Ik had laatst ook donderdag een topup gedaan die er maandag pas in de middag op stond. De topup die ik de maandagmiddag deed, stond er dan weer binnen 1 minuut op. En zoals meerderen al zeggen weekend werkt ook niet mee.

Stel ik wil naar het volgende staking level, hoe lang moet die dan staan? Als het maar voor het begin van de maand is of moet het minimaal een maand dat level hebben en kan je pas na dikke maand over?
Stakinglevel is 24 uur later bijgewerkt en gaat gelijk in. En datzelfde geldt wanneer je stopt met staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
Tomsworld schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:15:
Om de curve perk te gebruiken. Ik zie de curve betaling niet in mijn lijst om te verplaatsen naar mijn plutus kaart. Ik heb eerst betaald met een andere cc ( ik kon mijn plutus kaart niet toevoegen ) waarschijnlijk is dat een fout geweest ? En moet ik nu mijn kaart aanpassen naar mijn plutus kaart om te zorgen dat mijn perk werkt ?
@Tomsworld Werkte onderstaande tip van Enermax? Ik zit in dezelfde pickle ;-) Bij inschrijven mijn ICS VISA kaart gebruikt en dat blijkt dan niet optimaal ;-(
enermax schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 00:35:
@Tomsworld In Plutus Curve perk activeren. Dan in Curve Plutus kaart toevoegen. Dan in Curve naar de creditkaart gaan waarmee je Curve betaald hebt. Klik die betaling en selecteer Go back in time en selecteer Plutus. Dan wordt het bedrag afgeschreven in Plutus en krijg je hopelijk de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
JaDatIsPeter schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:51:
[...]

@Tomsworld Werkte onderstaande tip van Enermax? Ik zit in dezelfde pickle ;-) Bij inschrijven mijn ICS VISA kaart gebruikt en dat blijkt dan niet optimaal ;-(

[...]
Nope dit kan helemaal niet. Je ziet bij de afschrijving van dit bedrag geen CRV* etc staan maar CURVE SUBSCRIBTION staan. Eigenlijk best logisch dat je voor curve betaling geen curve kunt gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

@JaDatIsPeter niet gelukt toen heb het maar opgegeven en geaccepteerd dat ik maandje kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:04
Zijn er anderen die problemen hebben bij het verkopen van PLU vandaag?

"There are no matches available on the PlutusDEX."

De dagelijkse 30 euro verkoop van de afgelopen 4 dagen zijn ook nog steeds pending...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

deuceboss schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:13:

De dagelijkse 30 euro verkoop van de afgelopen 4 dagen zijn ook nog steeds pending...
Ik heb ook problemen op de Dex maar meer aankopen ;) Wacht al ruim 24 uur op een match.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-FZcWkvp7D-NIdd26IyG8Q_0do=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rC0W2NvxLrPCdrzAEgFMrp2z.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 26-01-2023 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

deuceboss schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:13:

Heb vrij recent bij 2 keer PLU verkopen ook wat langer moeten wachten, max een dag of 2 zo uit mijn hoofd. Zonet weer een verkoop gestart, en die was instant verkocht / op de kaart erbij als saldo.

En de top-ups druppelen nu ook binnen van de 24e...

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 26-01-2023 12:16 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
Verkoop lukt me nog steeds niet, maar top-up is net binnen van gisterenochtend idd.

Verkoop 22+23 pending, 24+25 Completed. Blijft gek als er geen FIFO is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:08
Wat de PLU withdrawal (naar metamask) nu verplaatst van woensdag naar een andere dag?
Meen me iets te kunnen herinneren dat dit aangepast was, maar kan niks terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Domino schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:41:
Wat de PLU withdrawal (naar metamask) nu verplaatst van woensdag naar een andere dag?
Meen me iets te kunnen herinneren dat dit aangepast was, maar kan niks terug vinden.
Is nog altijd woensdagnacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
er is duidelijkheid: er is ook een maandelijkse cap van € 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

deuceboss schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:22:
er is duidelijkheid: er is ook een maandelijkse cap van € 300
Je bericht is niet heel duidelijk ;) Waar heb je het precies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Tomba schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:22:
[...]

Is nog altijd woensdagnacht
Maar weer een support ticket in sturen dan :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBtou_khbjNJM9N4S-390jlXh8s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pVt3lfSjEeryuqK2FkzBn4rp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deuceboss
Tomba schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:23:
[...]

Je bericht is niet heel duidelijk ;) Waar heb je het precies over?
Verkoop lukte me niet, maar dat komt dus omdat ik al 10x PLU verkocht had twv € 30 en tegen de limiet van €300 in de maand aanloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:53:

blijft apart

helaas.......dit keer niet direct aangekomen -O-

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Kol Nedra schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:50:
[...]

helaas.......dit keer niet direct aangekomen -O-
Werkt volgens mij alleen van ma-do. Gister ging het goed, alleen de top-up naar de kaart wacht ik nog steeds op en die deed ik gisteren direct om 9.49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
glatuin schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:01:
[...]

Werkt volgens mij alleen van ma-do.
En als het zonnewende is en 2 dagen de straten niet bevroren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Dacuuu schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:15:
[...]

En als het zonnewende is en 2 dagen de straten niet bevroren zijn.
ja het is eigenlijk best vreemd. Mijn conclusie is dat je moet overmaken op ma di of woe rond 9.48. Dan heb je paar minuten later het geld bij Plutus. Dan zet je het door naar je kaart en wacht je nog eens tot 24 uur, voordat je het op de kaart hebt. Uitzondering zijn do-zo dan heb je het geld pas maandag.
Erg ingewikkeld; dus je verhaal van de zonnewende zal vast wel correct zijn :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:23
Plutus telegram:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJn9Zz4K1Dr7GefVPKqpg7Tu1Ao=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HPFh68JkG27oSwiVlxH4OaoS.png?f=user_large

Timeframe is eerste helft van 2023.

[ Voor 11% gewijzigd door pl0xs op 27-01-2023 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

Alle betalingen op de dag 19 januari hangen bij mij nog op 'pending'. Erg vreemd, want de aankopen van de dagen erna zijn wel gewoon verwerkt. Het lijkt dat er een hele dag over het hoofd is gezien.. Meer mensen dit wel eens gehad?

Heb al een ticket ingeschoten, dus wordt uiteindelijk ongetwijfeld netjes opgelost.

Edit: reactie van support gehad. Er zou een server overload zijn geweest waardoor een aantal transacties zijn gemist. Wordt opgelost.

[ Voor 17% gewijzigd door NeoflexNL op 27-01-2023 21:01 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
pl0xs schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:41:
Plutus telegram:
[Afbeelding]

Timeframe is eerste helft van 2023.
ik had toevallig vanmiddag een top-up die instant was en m'n vriendin ook.

top-up van zonet is nog niet door, maar goed het is ook wel weer vrijdagmiddag :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:01
Hier werkt het op zich allemaal prima op dit moment, dat topups wat langer kunnen duren weten we inmiddels toch wel? Alhoewel 3 werkdagen wel weer erg lang is en dan heb ik zelf ook niet gemerkt. Lijkt me meer een manier om het aantal tickets te verminderen?

Ben inmiddels ook begonnen met elke dag wat PLU te verkopen, gaat prima hier.

Net zoals bij CRO heb ik er flink aan verdient, hopelijk gaat PLU nog een paar jaar door tot diep in de bull.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 27-01-2023 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6L531dmGWJGh_gM8FtdwL0F_808=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1zCaI2sQjCtQ3FzexdgofkXF.jpg?f=fotoalbum_large

de 4.5 PLU is binnen en ook direct te gebruiken *O*
het heeft in totaal 7 maanden geduurd :7

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:46:
[Afbeelding]

de 4.5 PLU is binnen en ook direct te gebruiken *O*
het heeft in totaal 7 maanden geduurd :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECnMhENockyWsGNZ2eiwgSFJvJg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hluWjRucWb1Q9gW7hPnS1iPC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
volgende maand perks: Aldi en Spotify.....
wilde Spotify eigenlijk via Hi doen, maar daar is het voorlopig nog een zooitje :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Omdat Hi helemaal aan het imploderen is ga ik alles richting Plutus GBITen. Topup om 9.48, direct op de kaart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Net voor de 1e keer om 09:48 top up gedaan van plutus account naar de betaalkaart. Instant. Waar het aan ligt weet ik niet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novationx
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 21:14
Ben gewoon luidop aan het denken, maar ik zie niet hoe dit niet zou kunnen.

5 stappen for a quick buck.
1. Je zet €1000 op je Plutus Visakaart.
2. Je zet die €1000 op een exchange (dus via een exchange waar je mag betalen met Visa)
3. Kasjingggg! Je krijgt een cashback van Plutus op die €1000.
4. Je geeft de exchange de opdracht om diezelfde €1000 terug te storten naar je zichtrekening.
5. Je bent nu x% rijker.
6. Repeat, rekeninghoudende met de limieten van ja Plutus Visakaart.

Winst in #PLU
*Afhankelijk van de VISA-fees die je exchange aanrekent. Bv: Exchange X rekent 1% aan, dus betaal je €10 fees. Je krijgt dan €990 terug in stap 4.

*Afhankelijk van hoeveel #PLU je staket.
3% ~ €30 - €10
4% ~ €40 - €10
5% ~ €50 - €10
8% ~ €80 - €10

*Doe je dit met hogere bedragen, dan wordt de winst natuurlijk nog meer. €1000 rekent gewoon makkelijk.

Thoughts? :D

[ Voor 3% gewijzigd door novationx op 30-01-2023 10:14 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.