Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 13 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:09
MuisEnTobo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:01:
[...]

Het ging fout toen je de AH binnenliep ;)

Maar zonder gekheid de AH (behalve ah to go) accepteerd geen credit cards, daarom werkt het niet.

Aldi en Lidl wel, en sommige jumbo filialen.
Mijn plutus kaart doet het echt overal, behalve de AH.
Zelfde geldt overigens voor CDC en binance (ook visa debit)

Nu ben ik gezegend met een Jumbo, Lidl en Aldi op fietsafstand :9 . AH is te ver voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 21:02
Ik ben gisteren tegen een probleem aangelopen met Plutus (waar ik in eerste instantie dacht dat het aan Curve lag).

Gisteren werkte op eens mijn back in time niet meer. Toen ik een fysieke betaling wilde doen via Curve in de winkel, werd deze declined met de melding er een limit was exceeded. Dat vond ik bijzonder, want ik heb een Premium abonnement.

Blijkt dus dat er af en toe dingen mis gaan met de limieten en ik dus nu (vermoedelijk) het wekelijkste limiet van een andere tier heb overschreden waardoor ik mijn kaart niet meer kan gebruiken. Dit moet worden aangepast bij de bank met wei ze samen werken en gaat even duren.

Slordig, maar ik ben wel netjes geholpen en krijg de garantie dat alle gemiste PLU alsnog uitgegeven worden (manueel), een gratis dag premium voor iedere dag dat ik het niet kan gebruiken en een vergoeding voor de card decline fees (15 cent).

Als ze dit bovenstaande ook nakomen ben ik weer een happy camper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710428

dat is wel redelijke vergoeding ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuisEnTobo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:06
2Dutch schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:17:
[...]

Erg jammer dat de AH nog niet over is ja, maar daar winkelen doet sowieso au in de portemonnee meestal, behalve bulk-stuff. Moeten nog even geduld hebben totdat alle terminals in deze eeuw worden gebracht met een update en Meastro eindelijk een stille dood sterft.

Wij shoppen meestal bij de Lidl maar niet elk filiaal ondersteunt het nog: toevallig gister gemerkt dat een grote Lidl hier niet zo ver vandaan de boel had gemoderniseerd (handscanners aangebracht) en ineens wel de kaart pakte, fijn :) Shell is geen punt so far, meeste tankstations accepteren zonder morren CC-betalingen. Vergeet ook niet de pas in je wachtwoordkluis/browser te kieperen, lekker pizza bestellen met cashback :+ :9
Ik bestel online ook vrijwel alles met paypal waar de plutus-kaart aan hangt (Curve kan ook natuurlijk), tikt toch erg leuk aan.

---
Had groter bedrag naar Plutus overgegooid, en ben eens gaan testen welke bedragen instant naar de kaart hoppen. Minimum is 10 euro, die gaat direct door, 20 ook, bij 30 niet meer en daarna werkte het ook met kleinere bedragen niet meer dus had een limiet aangetikt blijkbaar :) Misschien had ik met 10 euro per keer wel vrij ver gekomen, who knows the mysterious payment-provider ways :+
Van wat ik begrepen heb werkt Plutus met 2 top up rekeningen, 1 voor instant top ups, maar dat werkt alleen zolang er Funds op staan.
Rekening 2 werkt met een queue systeem.
Het is blijkbaar dus een kwestie van geluk hebben.

Deze info kwam langs in het support channel van Plutus Discord, geschreven door Casimir1904.

https://discord.com/chann...21451/1032610188986957884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:55
Ook sinds deze week eigenaar van een Plutus card omdat ik mijn CDC wil gaan ditchen. Ik heb vooralsnog de gratis versie met Lidl perk en probeerde daar gisteren te betalen. SEPA ging snel, maar toen was ik de saldo top-up vergeten. Dit blijkt1-2 uur te duren (volgens de app) en is dus niet instant zoals bij CDC.

Maar inmiddels nog steeds geen saldo op mijn kaart? Gisteren om 19:00 de top-up gedaan. Moet ik nog langer geduld hebben?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:30
pjonk schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:21:
Maar inmiddels nog steeds geen saldo op mijn kaart? Gisteren om 19:00 de top-up gedaan. Moet ik nog langer geduld hebben?
Zodra je de top-up doet zie je op hetzelfde scherm dat het vaak 1-2 uur duurt maar in sommige gevallen tot 1 werkdag. Uiterlijk maandag 19 uur wordt het dus bijgeschreven...

Er komt wel verbetering aan maar dat staat pas voor het eerste kwartaal volgend jaar gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Dank je Timmy ik wacht het even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pjonk schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:21:
Ook sinds deze week eigenaar van een Plutus card omdat ik mijn CDC wil gaan ditchen. Ik heb vooralsnog de gratis versie met Lidl perk en probeerde daar gisteren te betalen. SEPA ging snel, maar toen was ik de saldo top-up vergeten. Dit blijkt1-2 uur te duren (volgens de app) en is dus niet instant zoals bij CDC.

Ik had vrijdag rond 12-1 top up gedaan, staat er nog niet op, vanwege weekend waarschijnlijk

Er schijnt een kleine glitch te zijn: als je op 13:19 exact of 13:49 een topup doet staat het er instant bij of 14:19 of 14:49, die 19 en 49 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Anoniem: 710428 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 07:34:
[...]

Ik had vrijdag rond 12-1 top up gedaan, staat er nog niet op, vanwege weekend waarschijnlijk

Er schijnt een kleine glitch te zijn: als je op 13:19 exact of 13:49 een topup doet staat het er instant bij of 14:19 of 14:49, die 19 en 49 dus
Steekproefomvang is 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

? nee hoor van mensen in discord dat je op de minuut 19 en 49 instant kan krijgen, grote kans erop in ieder geval , heeft te maken dat om het half uur een update van transacties wordt gedaan ofz

Edit lees nu tussen de 47 en 49e minuut en 17e en 19e minuut per uur

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 24-10-2022 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:14

Ypho

Allround Nerd

Ik heb vorige week om 8.34 een overboeking gedaan, die was er direct. Zojuist om 9.35 zonder directe beschikbaarheid. Ik heb zelf ING, meestal is einde ochtend/begin middag, en aan het einde van de middag het moment dat het bij Plutus staat (batch verwerking vermoed ik).

Het overboeken naar CC duurt echter altijd een dag bij mij, en dat is best vervelend.

/edit: ING > Plutus is nu binnen (na paar minuten, semi-instant). Echter zal het tot morgen duren voordat het mijn kaart staat :(

[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 24-10-2022 09:42 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Anoniem: 710428 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 07:34:
[...]

Weekend gebeurde er inderdaad niets. In de ochtend stond er ook niets op, maar nu net gechecked en zie het saldo. Wel goed om rekening met deze delays te houden als je CDC gewend bent.

[ Voor 0% gewijzigd door pjonk op 24-10-2022 13:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooswijk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-03 18:38
pjonk schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:25:
[...]

Weekend gebeurde er inderdaad niets. In de ochtend stond er ook niets op, maar nu net gechecked en zie het saldo. Wel goed om rekening met deze delays te houden als je CDC gewend bent.
Zeker, mijn top ups van zaterdag beginnen nu binnen te komen. Curve is op deze manier wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 18:07
Net 2 x 100€ van de rabo naar Plutus. Dit was om 13:48 en 13:49 stonden gelijk op plutus. Om 13:50 topup naar card gedaan. Dit stond er echt gelijk op. Topup van vrijdagavond stond er pas vanmorgen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja waarschijnlijk wordt dit in de toekomst wel instant, en dan lading marketing erover heen zoals CDC en we flammen naar de 400-500$, tot die tijd lekker cashback pakken en holden

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 24-10-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan er op de topic start ook een lijst komen met waar plutus card geaccepteerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Mijn eerste betalingervaring bij de LIDL was een reject van de kaart. Blijkt dat ik een andere zelfscan kassa moest gebruiken die wel VISA ondersteunde. Het is daarna gelukt :)

Ik ben wel op de hoogte van de 35 dagen lockup tijd, maar ik zie nog 0 PLU rewards staan in de app? Dit is vast al vaker gevraagd maar kon niet vinden in het topic of er ook een delay by design is?
Ik heb een gratis abo met de LIDL perk momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
pjonk schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:20:
Mijn eerste betalingervaring bij de LIDL was een reject van de kaart. Blijkt dat ik een andere zelfscan kassa moest gebruiken die wel VISA ondersteunde. Het is daarna gelukt :)

Ik ben wel op de hoogte van de 35 dagen lockup tijd, maar ik zie nog 0 PLU rewards staan in de app? Dit is vast al vaker gevraagd maar kon niet vinden in het topic of er ook een delay by design is?
Mijn ervaring na betalingen vrijdag in Walibi is dat het de andere dag pas als volledige transactie bij Plutus stond met 3% cashback en nu als pending PLU staat. (Betaald met Curve kaart @ Walibi eettentjes)

Edit:
Hier pas recentelijk mijn Plutus kaart ontvangen en gekoppeld aan Curve kaart

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 24-10-2022 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Anoniem: 710428 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:10:
kan er op de topic start ook een lijst komen met waar plutus card geaccepteerd wordt?
Waarom zou je dat doen? Het is gewoon elke winkel waar Mastercard kaarten worden geaccepteerd... Dat zijn er steeds meer en daarom is het bijna ondoenlijk om dat bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
pjonk schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:20:
45 dagen zelfs ;)

Normaal gesproken verschijnt de PLU reward automatisch de dag nadat je betaling definitief is geworden. Bij sommige shops is je betaling vrijwel direct definitief, bij anderen kan het een paar dagen duren.

In de app zie je op heb tab rewards een aantal in een groter lettertype. Dit is het aantal PLU dat je tot dusver verdient hebt. Daaronder zie je bij available het aantal PLU dat vrij is gegeven na de 45 dagen wachttijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:10
Timmy schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:28:
[...]

Waarom zou je dat doen? Het is gewoon elke winkel waar Mastercard kaarten worden geaccepteerd... Dat zijn er steeds meer en daarom is het bijna ondoenlijk om dat bij te houden.
ik denk dat +/-70% van de winkels het wel accepteren, ik zou zeggen als je bij een winkel bent waar je vaak komt test je het gewoon uit, doet ie het niet dan pak je een andere optie om te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 08:05
Iemand meer problemen met het opwaarderen van betaal rekening naar Plutus? Probeer via ING een storting te doen, maar krijg de betaling gelijk retour, met de melding: Bank begunstigde niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
lucatoni schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:32:
Iemand meer problemen met het opwaarderen van betaal rekening naar Plutus? Probeer via ING een storting te doen, maar krijg de betaling gelijk retour, met de melding: Bank begunstigde niet bereikbaar.
Geen probleem vanaf ING...

Wat vul je allemaal in, ik neem aan alleen je eigen naam en het Plutus rekeningnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Timmy schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:51:
[...]

Geen probleem vanaf ING...

Wat vul je allemaal in, ik neem aan alleen je eigen naam en het Plutus rekeningnummer?
Heel vreemd. Maar de 3e poging vanochtend was wel succesvol. Vulde alleen naam en rekeningnummer inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mogguh!

Werkt de Aldi/Lidl perk ook wanneer je online betalingen doet ipv fysiek in de winkel?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Skrunsies schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:00:
Werkt de Aldi/Lidl perk ook wanneer je online betalingen doet ipv fysiek in de winkel?
Volgens mij wel (ik heb geen Aldi of Lidl perk), belangrijkste is dat de naam Aldi of Lidl in de betaling terugkomt. En anders kan je altijd contact opnemen met support en dan regelen zij het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erd3mn
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:25
ik heb zojuist van me plutus account naar me kaart opgeladen en geld werd meteen naar de kaart verplaatst.(duurde voorheen bijna een dag bij me) Hebben andere dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 19:44
Skrunsies schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:00:
Mogguh!
Ik weet niet of hij de 10 euro plutus perk pakt. Lidl online werkt wel met Curve -> Plutus voor 3+1%.
Tip: nog niet geprobeerd. Als je via cashbackxl betaald dan heb je misschien 4+5% :o

Je ontvangt cashback over de orderwaarde excl. BTW, verzendkosten en evt. toeslagen
Als er minder dan 3 minuten zit tussen de klik op onze site en jouw aankoop, dan keurt Lidl Shop de cashback af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mma8Demvemql4itbFidn9RHjK1M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D61eKy2KBa0Qp8k4gE2kfUbF.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door enermax op 25-10-2022 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enermax schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:34:
[...]

Ik weet niet of hij de 10 euro plutus perk pakt. Lidl online werkt wel met Curve -> Plutus voor 3+1%.
Tip: nog niet geprobeerd. Als je via cashbackxl betaald dan heb je misschien 4+5% :o

Je ontvangt cashback over de orderwaarde excl. BTW, verzendkosten en evt. toeslagen
Als er minder dan 3 minuten zit tussen de klik op onze site en jouw aankoop, dan keurt Lidl Shop de cashback af.

[Afbeelding]
minder dan 3 minuten tussen klik op site en aankoop bij de winkel, dat is gek, dus je moet cashback ff aanklikkennaar de site en dan wachten met bestellen

net account daar aangemaakt maar zie dat je niet bijv waardebon bol.com kan kopen met curve card alleen ideal

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 25-10-2022 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Om de curve perk te gebruiken. Ik zie de curve betaling niet in mijn lijst om te verplaatsen naar mijn plutus kaart. Ik heb eerst betaald met een andere cc ( ik kon mijn plutus kaart niet toevoegen ) waarschijnlijk is dat een fout geweest ? En moet ik nu mijn kaart aanpassen naar mijn plutus kaart om te zorgen dat mijn perk werkt ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Tomsworld In Plutus Curve perk activeren. Dan in Curve Plutus kaart toevoegen. Dan in Curve naar de creditkaart gaan waarmee je Curve betaald hebt. Klik die betaling en selecteer Go back in time en selecteer Plutus. Dan wordt het bedrag afgeschreven in Plutus en krijg je hopelijk de cashback. Ik zelf betaal Curve rechtstreeks met Plutus kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:27
norua schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:17:
[...]

Goed idee, ik heb na lang aandringen te horen gekregen dat de kaart op 3 okt toch niet automatisch verstuurd is (zoals ik vanaf het begin al vreesde). Is dus vandaag pas op de post gegaan en komt dan over 2 week binnen. Heel wat cashback kansen misgelopen zo :(
Idem hier... Was je ook 'net' te laat in mei? Ik lees vaak dat het dan verkeerd loopt 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 21:44
Sinds deze maand Plutus kaart dan eindelijk in gebruik na een halfjaar wachten maar hoe werken de perks, lopen deze per kalender maand of echt een maand van datum activeren tot zelfde datum maand later?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
lubbertkramer schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:26:
Sinds deze maand Plutus kaart dan eindelijk in gebruik na een halfjaar wachten maar hoe werken de perks, lopen deze per kalender maand of echt een maand van datum activeren tot zelfde datum maand later?
Per kalender maand, die worden dus maandelijks gereset op de 1ste van elke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:37
superiscch schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:10:
[...]

Idem hier... Was je ook 'net' te laat in mei? Ik lees vaak dat het dan verkeerd loopt 😑
Ik was niet eens net te laat, ik was op tijd! Maar het was in die tijd geen zeldzaamheid dat kaarten in de post kwijt raakten, wel verdacht.

Volgens de postnl app komt vandaag mijn kaart binnen, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:27
norua schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:17:
[...]

Ik was niet eens net te laat, ik was op tijd! Maar het was in die tijd geen zeldzaamheid dat kaarten in de post kwijt raakten, wel verdacht.

Volgens de postnl app komt vandaag mijn kaart binnen, eindelijk.
Ik was ook eerst op tijd maar dan plots mail dat ik toch te laat was.

De kaart ging dan 3 okt verstuurd worden, op 18 okt eens gevraagd 'waar blijft m'n kaart' kreeg ik te horen 'die is verstuurd in mei, hij zal waarschijnlijk verloren zijn' 🙄🙄🙄

Vandaag 2 kaarten in de bus 🙈

Edit: en natuurlijk werkt geen van de twee 😕

[ Voor 3% gewijzigd door superiscch op 26-10-2022 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:41
Meer mensen moeite om bij Coolblue met plu kaart te betalen? Heb via de support ook nog een aparte betaallink gekregen van de order maar op geen enkele wijze wordt de betaling verricht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Even een vraag over de crypto coin Pluton. Iedereen krijgt cashback in deze coin. Is er enig inzicht in de hoeveelheid coins die uitgegeven kunnen worden. Heb nu een Premium abonnement voor 15 euro pm om vrij risicoloos veel cashback te ontvangen. Maar twijfel om 250 PLU te kopen en locken, maar daarvoor wil ik iets meer weten over de uitgave en risico's van grote koersdalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
PHPResource schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:32:
Meer mensen moeite om bij Coolblue met plu kaart te betalen? Heb via de support ook nog een aparte betaallink gekregen van de order maar op geen enkele wijze wordt de betaling verricht :/
Je hebt genoeg saldo op je kaart? Dus niet alleen in je account?
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met het betalen icm visa debit kaarten.
lucatoni schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 22:58:
Even een vraag over de crypto coin Pluton. Iedereen krijgt cashback in deze coin. Is er enig inzicht in de hoeveelheid coins die uitgegeven kunnen worden. Heb nu een Premium abonnement voor 15 euro pm om vrij risicoloos veel cashback te ontvangen. Maar twijfel om 250 PLU te kopen en locken, maar daarvoor wil ik iets meer weten over de uitgave en risico's van grote koersdalingen.
https://coinmarketcap.com/currencies/pluton/

[ Voor 37% gewijzigd door Domino op 27-10-2022 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:41
Domino schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:32:
[...]

Je hebt genoeg saldo op je kaart? Dus niet alleen in je account?
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met het betalen icm visa debit kaarten.

[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/pluton/
Ja zeker hoor. Heb je specifiek bij Coolblue ook betaald recent dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
PHPResource schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Ja zeker hoor. Heb je specifiek bij Coolblue ook betaald recent dan?
Nee, coolblue niet.

Maar visa debit == visa debit denk ik. Als dat bij bijvoorbeeld een bol.com werkt moet het bij coolblue ook werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
lucatoni schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 22:58:
... Maar twijfel om 250 PLU te kopen en locken, maar daarvoor wil ik iets meer weten over de uitgave en risico's van grote koersdalingen.
Ik zelf vind 250 plu niet het risco waard. Je moet nog steeds een abo (60pjaar) nemen om 250 euro uitgaven te verruimen en je krijgt niet 1 extra perk. Ik heb 2 kaarten en 2 abos van 5euro. Perk: Netflix Spotify curve en lidl. En 55 plu omgezet in 500 euros 7 in maanden tijd. Misschien stijgt plu, jammer dan ben ik toch blij met de euro winst. Of ze zakken zoals crypto.com en dan heb ik er geen last van. Of ik koop later 250plu van de verdiende euros ;)

Bierviltje reactie van mij op 22sep over Plutus gezondheid.
2.5 miljoen Plu zijn nu in circulatie (12.5%) en inderdaad 17.5 miljoen zijn er nog vrij te geven. 20 Miljoen zijn het maximale aantal Plutus die kunnen worden uitgebracht. Nu is het niet zo dat die 17.5 miljoen gelijk de markt wordt gebracht, want dan daalt Plutus naar 1cent. Het is de kunst om de Plutus zo hoog mogelijk te houden daardoor hoef je maar weinig plutus weg te geven per dollar.

Plutus cardholders ...30th April 2022–20th August 2022. ... Plutus has awarded 263,538 PLU during this period to cardholders.
Oftewel 1.5% PLU verbruikt in 4 maanden tijd. (260.000 / 17.000.000*100%). Kunnen ze er nog 22 jaar tegenaan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door enermax op 27-10-2022 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Domino schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:51:
Nee, coolblue niet.

Maar visa debit == visa debit denk ik. Als dat bij bijvoorbeeld een bol.com werkt moet het bij coolblue ook werken.
Dit ja. Ik gebruik de kaart steeds meer 'direct' als ze geen paypal bieden als betaalmethode, en dat gaat bij alle online shops tot nu toe helemaal prima.

Het top-up geneuzel is wat vermoeiend soms, maar ik haal er te veel centen uit om me daar al te hard druk over te maken atm :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05 13:29
2Dutch schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:10:
[...]

Dit ja. Ik gebruik de kaart steeds meer 'direct' als ze geen paypal bieden als betaalmethode, en dat gaat bij alle online shops tot nu toe helemaal prima.

Het top-up geneuzel is wat vermoeiend soms, maar ik haal er te veel centen uit om me daar al te hard druk over te maken atm :P
Het top up gedoe is wel wat geneuzel, maar in combinatie met Curve en de GBiT functie is dat geen probleem opzich, zo kan ik later switchen van betaalkaart en het overzetten naar de Plutus.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapiteinRoel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-05 11:37
Weet iemand of de plutus kaart werkt bij shell express? Curve werkt niet lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-05 06:01
KapiteinRoel schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:51:
Weet iemand of de plutus kaart werkt bij shell express? Curve werkt niet lijkt het.
Bij werkt ie alleen als ik de pas fysiek in de gleuf steek. Dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapiteinRoel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-05 11:37
Ja ook geprobeerd. "Kaart wordt niet geaccepteerd op dit station"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 21:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGfERkDMYYu59m5HLk8ci-LckHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AcNfTDbNsOKPRwf14YRSV7of.jpg?f=fotoalbum_large

Zou het dan echt komen? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 24-05 23:50

Therapy777

Metal!

Sjongejonge... Zit al sinds Mei te wachten, kaart was "ogenschijnlijk" verloren gegaan in de post. 3 oktober zou eindelijk de nieuwe kaart verstuurd worden... Nog steeds niks ontvangen.

Na echt een brandmail naar Plutus zeggen ze simpelweg "oh sorry jouw account lijkt te kampen met een bug wat we niet kunnen fixen. Maak maar een nieuw account aan".

Wat een enorme prutsers daar. Helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Weet 1 van jullie als de perks los staan van de montly cap? Dus stel je zit op je 2000 euro, maar gebruikt daarna nog een perk. Krijg je deze rewards dan wel of niet?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Skrunsies schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:32:
Weet 1 van jullie als de perks los staan van de montly cap? Dus stel je zit op je 2000 euro, maar gebruikt daarna nog een perk. Krijg je deze rewards dan wel of niet?
Ik ga uit van wel, je krijgt volgens mij alleen die 3% cashback niet meer. Ik ga er achter komen binnenkort als Netflix wordt afgeschreven.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
Skrunsies schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:32:
Ja, perks staan los van de monthly cap.
Maar als je een Netflix abo van 12,99 Euro hebt dan telt de 2,99 wel mee voor je maandelijke cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 16:23
Ik heb ondertussen ook mijn plutus kaart binnen. Gezien ik voorlopig nog mijn cashbacks van Netflix en spotify via cdc heb, dacht ik om een disney+ abo af te nemen met de gratis versie van de plutus kaart met 1 perk. Eénmaal cdc in januari hun veranderingen doorvoert verhuis ik dan alles naar plutus om meer perks te genieten.

Het probleem nu is dat ik dus een disney+ abo wil afsluiten met de plutus kaart als betaalmiddel en je raadt het nooit : disney+ weigert de plutus kaart als betaalmiddel (wegens niet matchen van locatiegegevens met de uitgever van de kaart) ... Hoe overkom ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
ItsValium schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:35:
Ik heb ondertussen ook mijn plutus kaart binnen. Gezien ik voorlopig nog mijn cashbacks van Netflix en spotify via cdc heb, dacht ik om een disney+ abo af te nemen met de gratis versie van de plutus kaart met 1 perk. Eénmaal cdc in januari hun veranderingen doorvoert verhuis ik dan alles naar plutus om meer perks te genieten.

Het probleem nu is dat ik dus een disney+ abo wil afsluiten met de plutus kaart als betaalmiddel en je raadt het nooit : disney+ weigert de plutus kaart als betaalmiddel (wegens niet matchen van locatiegegevens met de uitgever van de kaart) ... Hoe overkom ik dat?
Ik heb dit ook met Spotify. Helaas lukt het me niet om de betaalmethode om te zetten naar Plutus. Dan wordt een cashback ook erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
In beide gevallen zou je Curve kunnen proberen, dat werkt in mijn geval. Paypal werkt ook bij Spotify en misschien bieden anderen ook deze betalingswijze ook aan. Vervolgens laat je de Plutus kaart de daadwerkelijke betaling doen en ontvang je gewoon de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
Timmy schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:52:
In beide gevallen zou je Curve kunnen proberen, dat werkt in mijn geval. Paypal werkt ook bij Spotify en misschien bieden anderen ook deze betalingswijze ook aan. Vervolgens laat je de Plutus kaart de daadwerkelijke betaling doen en ontvang je gewoon de cashback.
Heb ik reeds geprobeerd, helaas ook geweigerd. Blijkbaar volgt Disney strikte regels, zowel de curve als plutus kaart zijn niet in Belgie uitgegeven maar gezien ik registreer vanuit belgie en daar dus ook wil kijken -> no go. :(

En reactie van de disney+ supportchat :

"Bedankt voor de informatie. Ik wil u vriendelijk adviseren om een creditcard aan te schaffen, die geregistreerd is in België om uw abonnement aan te schaffen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak, maar dit is een Disney plus policy."

[ Voor 19% gewijzigd door ItsValium op 28-10-2022 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 09:17
ItsValium schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:00:
[...]

Heb ik reeds geprobeerd, helaas ook geweigerd. Blijkbaar volgt Disney strikte regels, zowel de curve als plutus kaart zijn niet in Belgie uitgegeven maar gezien ik registreer vanuit belgie en daar dus ook wil kijken -> no go. :(

En reactie van de disney+ supportchat :

"Bedankt voor de informatie. Ik wil u vriendelijk adviseren om een creditcard aan te schaffen, die geregistreerd is in België om uw abonnement aan te schaffen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak, maar dit is een Disney plus policy."
Ik heb voor Disney+ gewoon onze curve kaart kunnen gebruiken (België). Die staat standaard wel gelinkt aan onze “normale” zichtrekening van de bank. Via GBIT ga ik dan naar de andere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
Miguel schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:12:
[...]

Ik heb voor Disney+ gewoon onze curve kaart kunnen gebruiken (België). Die staat standaard wel gelinkt aan onze “normale” zichtrekening van de bank. Via GBIT ga ik dan naar de andere kaarten.
Dit was dus de oplossing. In curve primaire betalingsmiddel gelinked aan belgische kaart. En de betaling bij disney werd aanvaard. Nu nog wachten tot de transactie verwerkt is en dan via GBIT deze terug op de plutus kaart zetten.

Nu wel elke maand eraan denken om die GBIT te doen. Via smart rules kan ik blijkbaar niet disney+ specifieren om naar de plutus kaart te gaan ipv de cdc of mijn belgische bank ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igi0n
  • Laatst online: 27-05 17:57
Ook hier mijn Plutus kaart binnen, top! Geld overgemaakt en stond er binnen 15 min op. Het overzetten naar de kaart zelf duurt echter inmiddels al meer dan 5 uur. Hebben meer users hier last van of is dit gewoon de standaard tijd die er voor staat?

[ Voor 3% gewijzigd door igi0n op 28-10-2022 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@igi0n Bereidt je maar voor dat het maandag wordt. ;( Zo dicht op het weekend komt het vaak er niet meer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Been there done that vorige week inderdaad. Toen kwam de top-up van de debit kaart pas maandagmiddag door.
Ik heb sinds vandaag een nog vager probleem. Mijn SEPA boeking naar Plutus GB rekening van vanochtend leek er maar niet door te komen terwijl het vorige week in 10 minuten erop stond.
Nu zie ik ineens een credit terugboeking van CLEARJUNCTION LIMITED dus blijkbaar is het gereject.

Ik hoef toch geen omschrijving mee te geven? Rekeningnummer gedubbelchecked en is identiek.
Vorige week 20 euro overgemaakt en nu 100 euro. Dat is het enige verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Oke ik vond die net in de Telegram support. De naam van de recipient moet blijkbaar matchen. Vorige keer had ik Plutus gebruikt en toen slikte hij het wel. Nu opnieuw geprobeerd met mijn eigen naam als recipient.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[24-Oct-22 13:38]
Hi, yesterday I did an instantaneous bank transfer (€) from n26 to plutus, never arrived on my account and this morning clear junction send me the money back to N26.
Anyone know the reason?

[24-Oct-22 13:39]
maybe wrong name or you sent it to Plutus instead of your name?

[24-Oct-22 13:39]
You must be the sender and you must also be the recipient.

Update: Opgelost. Het staat er nu meteen op. Die card top-up zal wel problematisch worden, maar dat is bekend.

[ Voor 8% gewijzigd door pjonk op 28-10-2022 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
pjonk schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:06:
Oke ik vond die net in de Telegram support. De naam van de recipient moet blijkbaar matchen. Vorige keer had ik Plutus gebruikt en toen slikte hij het wel. Nu opnieuw geprobeerd met mijn eigen naam als recipient.
Dat je je eigen naam als ontvanger moet gebruiken staat zelfs vet gedrukt op het scherm waar je jouw Plutus-bankrekeningnummer vandaan haalt. Ik begreep een paar maanden geleden dat ca. 10 procent van de top-ups om deze reden wordt afgewezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In curve dat go back in time gebruik ik ook niet meer

Had wat transacties op plutus card die ik wilde omzetten naar crypto.com card
Is gelukt, maar geld komt er maar niet bij bij plutus card, dus nu dubbel betaald

Edit: staat er weer bij, werkt goed dus

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 31-10-2022 08:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
Anoniem: 710428 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:28:
Is gelukt, maar geld komt er maar niet bij bij plutus card, dus nu dubbel betaald
Het duurt in de meeste gevallen tenminste een dag voordat de betaling definitief is, dat geldt ook voor betalingen via gbit. Heel af en toe duurt het een paar dagen maar ik gebruik het al meer dan een jaar en heb nog nooit geld verloren of dubbele betalingen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Hier PLU verkocht als topup voor de kaart maar na 2 dagen staat het er nog niet op... ben benieuwd of het gewoon lang duurt of dat het ergens mis is gegaan. Het staat wel onder withdrawals bij Pluton maar niet in de transacties bij de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:00

knakworst

Get more sats!

finsdefis schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:21:
Hier PLU verkocht als topup voor de kaart maar na 2 dagen staat het er nog niet op... ben benieuwd of het gewoon lang duurt of dat het ergens mis is gegaan. Het staat wel onder withdrawals bij Pluton maar niet in de transacties bij de kaart.
In het weekend gebeurt er niets. Maandagavond zal het wel rond moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:37:
[...]

In het weekend gebeurt er niets. Maandagavond zal het wel rond moeten zijn.
Vergeten te zeggen, maar donderdagochtend verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

finsdefis schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:53:
[...]

Vergeten te zeggen, maar donderdagochtend verkocht.
Dat zou niet zo lang moeten duren. Dan wordt het tijd om een ticket bij de helpdesk in te schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
finsdefis schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:21:
Kaart top-ups (vanuit withdrawal) zie je alleen bij withdrawal(pending of completed). Je moet Pluton op hun blauwe oogjes vertrouwen dat je kaart bedrag omhoog is gegaan waneer er completed staat. Dus niet zichtbaar in je bank statement. Dat gaat bij mij al 1 jaar goed. Als je het echt niet vertrouwd moet je een ticket maken, en krijg je een uitdraai van alle + en - bedragen van je rekening.

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 30-10-2022 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:38
Vraagje, via curve bij Shell getankt. Shell is 1 van mijn Perks. Maar dat is eerst via mijn bankCC gegaan en via gbit naar Plutus gezet. Nu klopt de omschrijving niet en staat er geen Shell in de omschrijving. Gaat dit goed? Of krijg ik nu de €10 in plu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die plutus dex op mobiel is wel gaaf. Gewoon ook met SafePal hardware wallet te verbinden. Crypto inwisselen voor euro's op de plutus kaart. Nu nog polygon om die fees wat te drukken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1kRk-Qul5n6yKIBeMGuUekV_4Mo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XXIYFj4T3JgmDYVfNWnvbzXf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
BektLekker schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:49:
Vraagje, via curve bij Shell getankt. Shell is 1 van mijn Perks. Maar dat is eerst via mijn bankCC gegaan en via gbit naar Plutus gezet. Nu klopt de omschrijving niet en staat er geen Shell in de omschrijving. Gaat dit goed? Of krijg ik nu de €10 in plu niet?
Wanneer heb je de gbit gedaan? Als dat in de laatste pakweg 24 uur was dan is de betaling nog niet definitief en zie je in eerste instantie een andere omschrijving. De volgende dag is de betaling definitief en is de omschrijving bijgewerkt.

Maar het kan ook zo zijn dat je bij een Shell tankstation tankt dat niet gebruik maakt van de betalingsinfrastructuur van Shell, dan zou je een andere omschrijving kunnen zien. Je kan dan de helpdesk proberen, soms willen ze de perk handmatig geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
igi0n schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:14:
Ook hier mijn Plutus kaart binnen, top! Geld overgemaakt en stond er binnen 15 min op. Het overzetten naar de kaart zelf duurt echter inmiddels al meer dan 5 uur. Hebben meer users hier last van of is dit gewoon de standaard tijd die er voor staat?
Mijn top-up van vrijdag stond vandaag om 12 uur pas op de kaart. Net nog wat extra overgemaakt en top-up gedaan en het stond instant op de card. Dat is wel een groot verschil. Top-ups in ieder geval niet op vrijdag doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igi0n
  • Laatst online: 27-05 17:57
pjonk schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:17:
[...]

Mijn top-up van vrijdag stond vandaag om 12 uur pas op de kaart. Net nog wat extra overgemaakt en top-up gedaan en het stond instant op de card. Dat is wel een groot verschil. Top-ups in ieder geval niet op vrijdag doen dus.
Mijn top-up stond ook rond die tijd op mijn kaart, goed om te weten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:15
lol hier de topup niet meer instant op kaart. Vorige week een paar keer wel. Vraag me toch af waar dit grote verschil vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had mijn next month staan op aldi en lidl perk, maar heb nog steeds de curve en netflix, wanneer wordt dit omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Anoniem: 710428 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:22:
ik had mijn next month staan op aldi en lidl perk, maar heb nog steeds de curve en netflix, wanneer wordt dit omgezet?
Discord staat er vol mee, maar nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Top up op dinsdag ook niet echt direct ;) vanochtend 20€ en 100€ doorgezet naar kaart maar nog niks van te zien…
Bijzonder dat dat zo moeilijk is, sowieso raar die knip tussen je rekening en je Creditcard.

Geld van ABN naar GB rekening is instant maar ja ik heb er pas wat aan als t op de CC staat :p

[ Voor 46% gewijzigd door Tomba op 01-11-2022 14:43 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tomba schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:41:
Top up op dinsdag ook niet echt direct ;) vanochtend 20€ en 100€ doorgezet naar kaart maar nog niks van te zien…
Bijzonder dat dat zo moeilijk is, sowieso raar die knip tussen je rekening en je Creditcard.

Geld van ABN naar GB rekening is instant maar ja ik heb er pas wat aan als t op de CC staat :p
proberne tussen 16:17 en 16:19 en 16:47 en 16:49, ik ga het over 10 minuten dus weer proberen om instant te topuppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Anoniem: 710428 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:36:
[...]

proberne tussen 16:17 en 16:19 en 16:47 en 16:49, ik ga het over 10 minuten dus weer proberen om instant te topuppen
Wat is er met die tijden dan? (En zouden mijn overboekingen van vanochtend dan nu ook niet doorgezet moeten zijn, want die zijn er nog altijd niet. Irritant want heb een betaling klaarstaan…)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomba schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:39:
[...]

Wat is er met die tijden dan? (En zouden mijn overboekingen van vanochtend dan nu ook niet doorgezet moeten zijn, want die zijn er nog altijd niet. Irritant want heb een betaling klaarstaan…)
dat is hocus pocus, staat ergens in discord dat het dan wel kan werken tussen die tijden
dus elk uur tussen 17-19e minuut en 47-49e minuut topuppen en zelfs dan maar kleine kans dat die direct doorgaat hoor

Update: mijn topup nu ook niet instant erop

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 01-11-2022 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Anoniem: 710428 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:41:
[...]

dat is hocus pocus, staat ergens in discord dat het dan wel kan werken tussen die tijden
dus elk uur tussen 17-19e minuut en 47-49e minuut topuppen en zelfs dan maar kleine kans dat die direct doorgaat hoor

Update: mijn topup nu ook niet instant erop
Komt allemaal super betrouwbaar over dit hahaha. Overigens was de creditcard wel binnen hier binnen 5 dagen op de mat. Wel beetje suf dat ze geen ApplePay doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Wat ik niet direct kan terugvinden, hoe vaak kan je van abonnement overschakelen neem nu dat je het everyday hebt maar een maand bizar meer uitgaven dat het rendabel zou zijn ? Kan je dan voor een maandje een stap hoger gaan ?

Curve is / lijkt me minimum 6 maanden iedere keer.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Tomsworld schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:49:
Wat ik niet direct kan terugvinden, hoe vaak kan je van abonnement overschakelen neem nu dat je het everyday hebt maar een maand bizar meer uitgaven dat het rendabel zou zijn ? Kan je dan voor een maandje een stap hoger gaan ?

Curve is / lijkt me minimum 6 maanden iedere keer.
Je kunt maandelijks wisselen, alleen gaat het niet gelijk in. Je zou via Curve gobackintime kunnen sparen en dan overzetten. Of 2 Plutus kaarten voor 4 perks en 4.000 euro rewards. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
enermax schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:56:
[...]

Je kunt maandelijks wisselen, alleen gaat het niet gelijk in. Je zou via Curve gobackintime kunnen sparen en dan overzetten. Of 2 Plutus kaarten voor 4 perks en 4.000 euro rewards. >:)
Moet je wel een partner hebben of een schuilnaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:41:

Die van 11.30u is nu binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ct99rHx5xoeqvMQXk0lMurGz1LM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pGWRlPbjpp8SKA3c723vuZKA.jpg?f=fotoalbum_large
Die van 12.30u nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

Rouwette

Rouwette.com

Ik ben nieuw in Plutus, kaart ontvangen.
Gister heb ik de 20 euro van balance naar kaart gezet maar balance is verlaagd, saldo kaart is nog steeds 0… hoelang duurt dat normaal? Storten op balance was zo gepiept

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Rouwette schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:09:
Gister heb ik de 20 euro van balance naar kaart gezet maar balance is verlaagd, saldo kaart is nog steeds 0… hoelang duurt dat normaal? Storten op balance was zo gepiept
Dit wordt op vrijwel elke pagina van dit topic behandeld en het staat daarnaast ook op het scherm waar je de overboeking invoert :p

Kan direct, meestal een paar uur en anders de volgende werkdag. Duurt het langer dan even contact opnemen met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:09:
Kijk eens letterlijk naar 1 post boven de jouwe ;)

Zie ook de help site van Plutus zelf:
https://support.plutus.it...ping-up-your-Plutus-Card-
Top-ups with EUR currency can take up to 1 business day to be processed. As weekends are not business days, top-ups initiated on Friday may arrive on Monday.
That being said, mijn top up van gisteren 12.30 is nog altijd niet aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

Rouwette

Rouwette.com

Excusie,
Ik heb alle termen (curve, top up etc) nog niet op mijn netvlies.

[ Voor 7% gewijzigd door Rouwette op 02-11-2022 07:49 ]

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:45:
[...]

That being said, mijn top up van gisteren 12.30 is nog altijd niet aangekomen.
En daar is ie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMp5RYicILfVxKSBoGkEqHgt7cY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbMVpJ9unNIFqv9uHoLDlS49.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Anoniem: 710428 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:36:
[...]

Geprobeerd om 8.48 en nu er al op, je had dus toch gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:19
Gister mijn kaart ontvangen, helaas 2 top ups nog niet verwerkt naar de kaart. Dat zal ergens vandaag wel volgen ;)

Ik heb de Perk apple credit aangevinkt, maar hoe deze specifieke perk werkt kom ik nog niet helemaal achter. Kan ik ergens een 10,- Apple credit tegoed kopen? Of moet ik iets op de website van Apple kopen en krijg ik daarna 10 terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mn top up van gisteren 16:47 kwam ong gisteren 21:00 aan
waar ik mee rvan baal is dat mn perks niet veranderd zijn dus staat nog steeds op curve en netflix die ik niet gebruikt en wil aldi en lidl die staan al 3 weken op next month maarja

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 02-11-2022 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomba schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 17:24:
[...]

Komt allemaal super betrouwbaar over dit hahaha. Overigens was de creditcard wel binnen hier binnen 5 dagen op de mat. Wel beetje suf dat ze geen ApplePay doen.
ja dat doe ik dus met de gratis curve card, heb namelijk apple pay echt wel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Ik heb nog een potentieel probleem waar Telegram support ook vol mee staat. Voor deze maand heb ik Spotify en LIDL perk.
Spotify krijg ik alleen aan de gang met mijn Curve kaart om redenen eerder in dit topic genoemd. Plutus kaart wordt niet gaccepteerd door Spotify omdat die niet in Nederland is uitgegeven.
Nu staat de Merchant name er niet in maar alleen "Visa Per Pay <mijn naam>. Hieronder staat een voorbeeld screenshot met betaling van LIDL met Curve. Volgens Curve is de transactie al gesetteled, maar Plutus toont nog pending dus misschien dat die omschrijving nog wordt aangepast?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/msf3RxmVheE6vaax67LX4KGw1os=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fjq3RzYAfixRZVycX2415h9q.png?f=fotoalbum_large

Die omschrijving moet natuurlijk kloppen om de Perk te innen. Ik heb mijn LIDL perk dus ook nog niet gehad. Ik hou het even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
pjonk schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:29:
Ik heb nog een potentieel probleem waar Telegram support ook vol mee staat. Voor deze maand heb ik Spotify en LIDL perk.
Spotify krijg ik alleen aan de gang met mijn Curve kaart om redenen eerder in dit topic genoemd. Plutus kaart wordt niet gaccepteerd door Spotify omdat die niet in Nederland is uitgegeven.
Nu staat de Merchant name er niet in maar alleen "Visa Per Pay <mijn naam>. Hieronder staat een voorbeeld screenshot met betaling van LIDL met Curve. Volgens Curve is de transactie al gesetteled, maar Plutus toont nog pending dus misschien dat die omschrijving nog wordt aangepast?

[Afbeelding]

Die omschrijving moet natuurlijk kloppen om de Perk te innen. Ik heb mijn LIDL perk dus ook nog niet gehad. Ik hou het even in de gaten.
Ik heb ook zo een transactie in mijn overzicht. Maar die is nog niet verwerkt, ik heb nog €0/2000 op de limiet deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024

[Afbeelding]

Moet nog worden aangepast als de transactie gesetteld is bij Plutus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Morgen, als de betaling definitief is, zul je zien dat de naam van de transactie wel correct is.
Sowieso worden perks en cashback pas geregistreerd zodra de transactie definitief is.
Pagina: 1 ... 13 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.