Toon posts:

Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:15
Timmy schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:55:
[...]

Vanochtend nog wel. Sinds ik een Plutus kaart heb (sinds mei vorig jaar) laat ik de betalingen eerst via Curve bij CDC binnenkomen, daar vang ik de cashback. Vervolgens laat ik 'm daar een paar dagen sta en hang 'm dan in Curve om naar Plutus. Voor mij betekende dat twee maal de cashback in CRO en dan nog eens cashback in PLU.
Huh hoe werkt dat dubbele cashback in CRO dan? Ik betaal ook met curve maar krijg geen dubbele CRO cashback.
NeoflexNL schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:02:
[...]

Laat ze nog maar even flink bloeden!
Zal m'n best doen O-)

[Voor 29% gewijzigd door Therapy777 op 02-05-2022 19:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:38
Therapy777 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:04:
Huh hoe werkt dat dubbele cashback in CRO dan? Ik betaal ook met curve maar krijg geen dubbele CRO cashback.
Je laat de betaling initieel op CDC binnenkomen, je krijgt dan de CRO cashback. Zodra de boeking definitief is (meestal de volgende dag) hang je de betaling om naar een andere kaart, je krijgt dan cashback op de creditering. Ik het begin werd dit bij mij hersteld maar tegenwoordig niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:03

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:35
Timmy schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:55:
[...]

Vanochtend nog wel. Sinds ik een Plutus kaart heb (sinds mei vorig jaar) laat ik de betalingen eerst via Curve bij CDC binnenkomen, daar vang ik de cashback. Vervolgens laat ik 'm daar een paar dagen sta en hang 'm dan in Curve om naar Plutus. Voor mij betekende dat twee maal de cashback in CRO en dan nog eens cashback in PLU.
Dat is natuurlijk ook een manier om dit soort platforms snel onderuit te laten gaan of op zijn minst hun voorwaarden te laten aanpassen... Dan moet je ook niet vreemd opkijken

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

knakworst schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:17:
PLU 60 procent gestegen. Hadden we gister toch in moeten laden :p
Achteraf is mooi wonen ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
Wiley99 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:05:
Dat is natuurlijk ook een manier om dit soort platforms snel onderuit te laten gaan of op zijn minst hun voorwaarden te laten aanpassen... Dan moet je ook niet vreemd opkijken
Het vreemde is dat ik na de eerste keer contact met CDC heb opgenomen. Het zou een bug zijn en zou worden opgelost. Later merkte ik dat het nog steeds niet gefixed was dus toen heb ik er inderdaad gebruik van gemaakt... ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Prima artikel hoor, maar lees ook even dit, niks mis mee.. maar wil het alleen even duidelijk maken. :+

"I have been using the Plutus card for 5 months (going well!) and I am staked at GOAT (8%). I am a Plutus Ambassador, however, my interest remains getting the best value for money.""

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:47

Kol Nedra

don't trust, verify

het is gelukt 🙌

the bull charges

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-03 10:16
Erelco schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:35:
Voor de $50 gratis PLU als welkomstbonus moet je wel de link in onderstaande tweet gebruiken.
https://twitter.com/plutus/status/1520855663081103360

Hierdoor is deze actie dus niet te combineren met een referral waarbij je $10 gratis PLU krijgt.
Heb de link in het twitter bericht gebruikt, maar vraag me af of t goed gegaan is (iets met wachtwoord dat ie niet wou pakken bij eerste poging)
Hoe kun je zien na het aanmaken van een account of de welkomstbonus er aan komt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-02 14:18
Emcee schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:20:
[...]Hoe kun je zien na het aanmaken van een account of de welkomstbonus er aan komt?
Dat heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Heb zekerheidshalve ook dit formulier ingevuld:
Dacuuu schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:37:
Lees net op het Plutus telegram kanaal:

"For all new users - we are happy to announce a bonus sign up reward. For every user that signs up we will be issuing an additional $25 in PLU to your account."

To claim the extra PLU fill in this form: https://forms.gle/kZHk5NgqQTVjz7Ao9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:05
Phyla schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:19:
[...]

Dat heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Heb zekerheidshalve ook dit formulier ingevuld:

[...]
Beetje vreemd om een random Google Form in te vullen met je gegevens, niet? Vind het al niet heel erg professioneel overkomen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:33

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik zit een beetje in te lezen maar als ik vraag me af wat ze aan mij verdienen als ik als gratis lid enkel, bijvoorbeeld, mijn Netflix betaal en daar 10 euro weer van terug krijg. Lijkt mij geen houdbare situatie. En bij het Everyday plan betaal ik 4,99 en krijg ik 20 euro retour, ook daar zie ik het scheef gaan.
Of zit het verdien model hem in de Plu Withdrawal Fee van 15 euro (is die van toepassing als je de cashback PLU wil omzetten naar fiat)?
Ben nog aan het bijkomen van Crypto.com dus dat helpt ook niet ;( Anyway, misschien maar de gratis variant aanvragen en van het ritje genieten zolang het duurt (ga in ieder geval geen geld daar staken, heb geleerd van Crypto.com). Jammer dat ik die Twitter link heb gemist maar zag dat er links en rechts referrals rondgaan. Wat betreft dat Google form: dat is wel sketchy, ga ik niet invullen (al is het maar omdat ik geen discord en telegram account heb en dat lijkt een verplicht veld).

Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MitchellHearth
Precies. Ik vind het concept erg leuk allemaal, heb me ook wel ingeschreven. Maar ben wel sceptisch na het CDC verhaal. Want blijkbaar is dat business model niet houdbaar op de lange termijn.

Heb gewoon niet zoveel zin meer om hele tijd te switchen en nieuwe pasjes aan te vragen en weer alle assets over te zetten. Probeer het nog een keer met Plutus, ik gun het een kans ;)

Duurt dus nog wel paar weken voordat ik m'n pas krijg. En krijg wel een maand gratis subscription, maar daar heb ik dan vrijwel niets aan, haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Tsja, ze zullen waarschijnlijk ook wel een aardig centje verdienen met je betaaldata te verzamelen & door te verkopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ik ga het ook gewoon proberen, ze hebben in ieder geval nog aardig wat PLU achter de hand om "weg te geven". Dat het niet houdbaar is voor langere tijd is wel zeker denk ik. Al heeft het voor hunzelf een voordeel dat ze ook abo geld binnen harken.

Aan de andere kant heeft CDC een eigen blockchain, NFT platform, de Crypto.com app, een redelijk volwaardige exchange en de DeFi wallet. Plutus hun token draait op het Etherium platform en heeft verder geen enkele waarde of nut zover ik kan vinden?

Normaal zou ik wegblijven bij zulke tokens, maar gratis is gratis en als we er voor nu nog geld uit kunnen halen is dat mooi natuurlijk. De PLU kun je meteen omzetten in geld van wat ik begreep. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Therapy777
Wilde net de kaart bestellen, kom ik er achter dat ik eerst verplicht 2FA moet instellen. Geen probleem natuurlijk behalve dat het verplicht met Authy moet en niet niet Google Authenticator kan... Irritant want blijkbaar had ik in een ver verleden Authy gebruikt en m'n backup code heb ik niet bij de hand (op vakantie). Moet ik nog langer wachten en zul je net zien dat de kaarten op zijn :') [/rant]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cerenas
  • Nu online
Therapy777 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:57:
Wilde net de kaart bestellen, kom ik er achter dat ik eerst verplicht 2FA moet instellen. Geen probleem natuurlijk behalve dat het verplicht met Authy moet en niet niet Google Authenticator kan... Irritant want blijkbaar had ik in een ver verleden Authy gebruikt en m'n backup code heb ik niet bij de hand (op vakantie). Moet ik nog langer wachten en zul je net zien dat de kaarten op zijn :') [/rant]
Je kan de code gewoon handmatig kopieren en in een willekeurige authenticator app plakken. Ik heb hem zelf in de Microsoft Authenticator nu.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timmy
Therapy777 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:57:
Wilde net de kaart bestellen, kom ik er achter dat ik eerst verplicht 2FA moet instellen. Geen probleem natuurlijk behalve dat het verplicht met Authy moet en niet niet Google Authenticator kan
Ik gebruik zelf Bitwarden. Ze gebruiken allemaal hetzelfde protocol, dus je kan elke 2FA tool gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erelco
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-12-2022
hilgo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:14:
Ik zit een beetje in te lezen maar als ik vraag me af wat ze aan mij verdienen als ik als gratis lid enkel, bijvoorbeeld, mijn Netflix betaal en daar 10 euro weer van terug krijg. Lijkt mij geen houdbare situatie. En bij het Everyday plan betaal ik 4,99 en krijg ik 20 euro retour, ook daar zie ik het scheef gaan.
Of zit het verdien model hem in de Plu Withdrawal Fee van 15 euro (is die van toepassing als je de cashback PLU wil omzetten naar fiat)?
Je kan je ook andersom afvragen, wat kost jij Plutus als gratis lid? Je cashback wordt uitbetaald in PLU, die zij simpelweg gegenereerd hebben. Dat aan deze PLU tokens vervolgens een waarde gegeven wordt, waarvoor jij ze kan verkopen, staat daar los van. Plutus kost het dus niks (buiten het kleiner worden van hun voorraad PLU) om jou 1 PLU als cashback te geven.
Cerenas schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:51:
Normaal zou ik wegblijven bij zulke tokens, maar gratis is gratis en als we er voor nu nog geld uit kunnen halen is dat mooi natuurlijk. De PLU kun je meteen omzetten in geld van wat ik begreep. :P
Je zal helaas 45 dagen moeten wachten todat je het kan omzetten naar Euro's

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Ze verdienen ook aan transaction fees van PLU naar andere wallet sturen.
of PLU traden tegen een andere coin
(kan dat met die app?)

the bull charges

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Erelco schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:44:
[...]

Je zal helaas 45 dagen moeten wachten todat je het kan omzetten naar Euro's Bitcoin
FTFY!

the bull charges

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:15
Naar EUR kan wel in <45 dagen? Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
Ypho schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:09:
Naar EUR kan wel in <45 dagen? Of begrijp ik het verkeerd?
Nee, dat is niet mogelijk. De cashback is de eerste 45 dagen in "pending", dan kan je er nog niets mee doen. Na 45 dagen valt het vrij en kan je het omzetten naar Euros om te gebruiken op je kaart of je kan het verplaatsen naar een extern wallet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Timmy schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:14:
[...]

Nee, dat is niet mogelijk. De cashback is de eerste 45 dagen in "pending", dan kan je er nog niets mee doen. Na 45 dagen valt het vrij en kan je het omzetten naar Euros om te gebruiken op je kaart of je kan het verplaatsen naar een extern wallet.
gelukkig Polygon network mogelijk en niet alleen Ethereum network 🥲

wordt mijn eerste keer dan dat ik Polygon ga gebruiken, wel ervaring met DOT, BSC en FTM network

[Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2022 13:27]

the bull charges

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Erelco schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:44:
Je kan je ook andersom afvragen, wat kost jij Plutus als gratis lid?
Infrastructuur, personeel, R&D, partners, servers, kaarten, verzendkosten, ...
Ook niet gratis natuurlijk.

Het is dikwijls zo dat de gratis accounts gedragen worden door de betalende leden.

[Voor 13% gewijzigd door Slonzo op 03-05-2022 13:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:00

knakworst

Get Dilberted!

Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:28:
[...]

Het is dikwijls zo dat de gratis accounts gedragen worden door de betalende leden.
KYC/AML compliance...

Dit is een ponzi scheme zelfde als CDC. Niets mis mee, maar OOIT (zodra de voorraad PLU opraakt) gaan de rewards omlaag. Dit duurt hopelijk nog heel lang. Hoe meer aanwas voor PLU staken kiest, hoe langer de ponzi in stand blijft.

Overigens heeft support mijn ticket opgelost, de kyc kon handmatig verwerkt worden. De welkomstbonus van gister zou ook handmatig verwerkt worden, dus eerste support contact klinkt goed.

Nu heb ik geld overgemaakt met ING. Kijken wanneer het aankomt.

[Voor 18% gewijzigd door knakworst op 03-05-2022 13:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Volgens deze Reddit thread zou de CEO gisteren een verhaaltje opgezet hebben over het verdienmodel van Plutus. Ik kan het echter niet terugvinden aangezien er een login wall is op Twitter. Iemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

knakworst schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:39:
Dit duurt hopelijk nog heel lang. Hoe meer aanwas voor PLU staken kiest, hoe langer de ponzi in stand blijft.
De voorraad zou 100 jaar mee moeten gaan volgens deze pagina :X
Traagste rugpull in de geschiedenis van crypto! :+

[Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 03-05-2022 13:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:50:
[...]

De voorraad zou 100 jaar mee moeten gaan volgens deze pagina :X
Traagste rugpull in de geschiedenis van crypto! :+
En toen kwamen alle CDC klanten aan boord en is 100 jaar 2 jaar geworden :F

17 miljoen PLU is tegen de 200 miljoen euro. Met 3 procent cashback is dat 6 miljard uitgaven. Stel ze groeien naar 1.000.000 klanten. Dat is 6.000 per klant. Dat kost geen honderd jaar. Eigenlijk moeten we het stil houden en geen klanten werven, dan gaat de pot langer mee >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

@knakworst Het hangt natuurlijk ook een beetje af van de prijsevolutie van PLU.
Meer vraag/klanten = stijgende prijs = minder PLU uitdelen.
Maar het lijkt me inderdaad sterk dat de prijs het dusdanig zou kunnen bijbenen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:03:
@knakworst Het hangt natuurlijk ook een beetje af van de prijsevolutie van PLU.
Meer vraag/klanten = stijgende prijs = minder PLU uitdelen.
Maar het lijkt me inderdaad sterk dat de prijs het dusdanig zou kunnen bijbenen :)
Dat zag je helaas bij CDC. Doordat iedereen rewards krijgt is er een verkoopdruk, een gedeelte verkoopt periodiek voor BTC. Dat moet je met ledenaanwas terugverdienen. Ik heb het idee bij CDC dat dat in de berenmarkt sterk terugliep.

Een voordeel bij PLU is, we zitten al in de beer en er is weinig in omloop.

[Voor 6% gewijzigd door knakworst op 03-05-2022 14:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:43

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Misschien een domme vraag, onder de Perks kan je kiezen voor Just Eat. Valt Thuisbezorgd hier onder?

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cerenas
  • Nu online
WishmasterNL schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:07:
Misschien een domme vraag, onder de Perks kan je kiezen voor Just Eat. Valt Thuisbezorgd hier onder?
Ja, Thuisbezorgd ook. Kun je hier zien: https://support.plutus.it...029-How-Plutus-Perks-work

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

ik heb gekozen voor Aldi en voor Lidl, deze 2 winkels in mijn woonomgeving zowat bijna tegenover elkaar 🙃

trouwens grote voordeel als PLU prijs omhoog gaat:

betekend dat je minder PLU krijgt, dus het duurt langer voordat alle PLU weg gegeven zijn 🥲

[Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2022 14:25]

the bull charges

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:08
knakworst schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:39:
[...]

KYC/AML compliance...

Dit is een ponzi scheme zelfde als CDC. Niets mis mee, maar OOIT (zodra de voorraad PLU opraakt) gaan de rewards omlaag. Dit duurt hopelijk nog heel lang. Hoe meer aanwas voor PLU staken kiest, hoe langer de ponzi in stand blijft.
Daar zeg je het al, bij CDC kon dat "gemakkelijker" die Ponzi scheme. Echter hier is het niet verplicht om te staken. Dus ze hebben geen investeringsgeld. Waarmee gaan ze die abonnementen betalen? Het enige waar ik aan denk zijn de fees of in het slechtste geval plukken door manipulatie van de koers... Vooral omdat de cashback op 45 dagen pending blijft leun ik hier naar. De koers kan in 45 dagen heel erg veel doen, waardoor je bv. 5 € betaalt voor 2 perks. En dan Spotify + Netflix abonnement kost 20€ => na 45 dagen zakt de koers en gaat PLU bv. 50% gedaald zijn. Dan heb je in dit geval nog 5€ winst, maar dus niet de 15€ waar je op gehoopt had. Het kan natuurlijk ook anders natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

cooLopke schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:23:
[...]

Daar zeg je het al, bij CDC kon dat "gemakkelijker" die Ponzi scheme. Echter hier is het niet verplicht om te staken. Dus ze hebben geen investeringsgeld. Waarmee gaan ze die abonnementen betalen?
Wat dacht je van die 17 miljoen PLU die ze kunnen printen? Beetje zoals pancakeswap met hun CAKE maar dan voor de perks en cashback.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cooLopke
knakworst schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:42:
[...]

Wat dacht je van die 17 miljoen PLU die ze kunnen printen? Beetje zoals pancakeswap met hun CAKE maar dan voor de perks en cashback.
Spotify wilt helemaal geen PLU. Die willen Fiat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

cooLopke schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:46:
Spotify wilt helemaal geen PLU. Die willen Fiat.
Uh... je betaalt je Spotify nog altijd zelf, in fiat.

Bij het verwerken van die fiat transactie krijg je daarop cashback van Plutus in PLU.
Die hebben verder niks te maken met Spotify.

Staken wordt trouwens wel degelijk aangemoedigd door de extra perks.

[Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 03-05-2022 14:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:47
WishmasterNL schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:07:
Just Eat Takeaway = thuisbezorgd.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Zelf gebruik ik Plutus inmiddels ruim een half jaar en ben zeer tevreden. Customer support reageert meestal binnen een paar uur en de community (Telegram en Discord) is erg actief. Heb zelf de Binance Card en Crypto Card al lang achter me gelaten :)

Voor de $50 gratis PLU als welkomstbonus moet je wel de link in onderstaande tweet gebruiken.
https://twitter.com/plutus/status/1520855663081103360

Hierdoor is deze actie dus niet te combineren met een referral waarbij je $10 gratis PLU krijgt.

Een perk die ik, naast die van ALDI en LIDL, gebruik is die van ASOS. Als je elke maand een cadeaukaart van €10 koopt bij ASOS (en dus €10 PLU cashback krijgt), kun je na een paar maanden gratis een kledingsstuk bestellen. :)
Goede tip. Bij aldi heb je ook een webshop, en ze verkopen bijvoorbeeld bol.com gift cards. Wellicht werkt dat ook. Handig als je een maandje niet langs Aldi kan, heb er niet echt eentje in de buurt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wiley99
knakworst schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:07:
[...]

Goede tip. Bij aldi heb je ook een webshop, en ze verkopen bijvoorbeeld bol.com gift cards. Wellicht werkt dat ook. Handig als je een maandje niet langs Aldi kan, heb er niet echt eentje in de buurt.
lol en dan al je betaalverzoekjes van vrienden, bekenden en familie die geen debit card accepteren (allemaal waarschijnlijk) met cadeaubonnen afwikkelen _/-\o_ O-)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cooLopke
Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:52:
[...]

Uh... je betaalt je Spotify nog altijd zelf, in fiat.

Bij het verwerken van die fiat transactie krijg je daarop cashback van Plutus in PLU.
Die hebben verder niks te maken met Spotify.

Staken wordt trouwens wel degelijk aangemoedigd door de extra perks.
Ok, dat stukje was ik compleet vergeten...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erelco
Kol Nedra schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:25:
[...]
gelukkig Polygon network mogelijk en niet alleen Ethereum network 🥲
Helaas draait Pluton (PLU) vooralsnog alleen als ERC-20 token op de Ethereum blockchain.
Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:28:
[...]

Dat is zeker waar, maar die kosten hebben ze hoe dan ook, of jij nu lid wordt of niet. Ik heb het meer over de marginale kosten (als ik vroeger bij economie goed heb opgelet), dus de extra kosten die zij maken voor jouw lidmaatschap. Die zijn te verwaarlozen schat ik zo in.
[...]
Daar zeg je het al, bij CDC kon dat "gemakkelijker" die Ponzi scheme. Echter hier is het niet verplicht om te staken. Dus ze hebben geen investeringsgeld. Waarmee gaan ze die abonnementen betalen?
Die abonnementen betaal je volledig zelf. Vervolgens krijg je van dezelfde waarde PLU uitgekeerd, die zij gratis hebben gegenereerd. Het kost Plutus dus helemaal niets.
[...]
Het enige waar ik aan denk zijn de fees of in het slechtste geval plukken door manipulatie van de koers... Vooral omdat de cashback op 45 dagen pending blijft leun ik hier naar. De koers kan in 45 dagen heel erg veel doen, waardoor je bv. 5 € betaalt voor 2 perks. En dan Spotify + Netflix abonnement kost 20€ => na 45 dagen zakt de koers en gaat PLU bv. 50% gedaald zijn. Dan heb je in dit geval nog 5€ winst, maar dus niet de 15€ waar je op gehoopt had. Het kan natuurlijk ook anders natuurlijk.
Volgens die redenatie kun je ook juist geluk hebben.
Als zij de koers manipuleren en de koers laag is op het moment dat je Spotify + Netflix abonnement wordt afgeschreven en vervolgens de koers hoog is na 45 dagen, dan krijg je misschien zelfs €40 winst ipv de €15 waar je op gehoopt had. Met die redenatie kun je natuurlijk alle kanten uit.
[...]

Ik kan bevestigen dat dat ook werkt :)

[Voor 7% gewijzigd door Erelco op 03-05-2022 15:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Erelco schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:24:
[...]

Helaas draait Pluton (PLU) vooralsnog alleen als ERC-20 token op de Ethereum blockchain.

[...]
is dat echt?
ik zie dit:

the bull charges

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Waar vind je die Aldi webshop dan?
Of is er geen voor BE?

Ik vind enkel een Duitse versie :?
Dat is zeker waar, maar die kosten hebben ze hoe dan ook, of jij nu lid wordt of niet. Ik heb het meer over de marginale kosten (als ik vroeger bij economie goed heb opgelet), dus de extra kosten die zij maken voor jouw lidmaatschap. Die zijn te verwaarlozen schat ik zo in.Ik kan bevestigen dat dat ook werkt :)
De kosten per 'gratis lid' zijn misschien laag, maar het zijn real-life kosten die je niet kan dekken met een verzonnen muntje :) In de context 'wat is het verdienmodel' en 'waar komt het "gratis geld" vandaan' zijn ze dus toch relevant. De klanten kan je betalen met PLU, maar je leveranciers denken daar anders over. Dan moet er toch echt ergens een fiat stroom zijn. Dus ofwel dumpen ze zelf PLU (semi-rugpull, trekt de koers omlaag) ofwel komt er fiat binnen via andere kanalen. In het geval 'gratis abo' van @hilgo zullen die kosten vermoedelijk dus afgedekt worden door de betalende leden + CC transaction fees + DEX fees + ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:57
Integration with Curve lees ik op de roadmap.
Wil dat zeggen dat de card op dit moment nog niet in Curve te gebruiken is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cerenas
  • Nu online
De standaard weergave van de dropdown op jouw screenshot laat het Etherium contract zien. De tweede optie is Polygon. Nou heb ik er niet voldoende verstand van, maar het lijkt dat ze op beide chains actief zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-03 21:16
Ik heb de kaart aangevraagd, maar bij maken van account vroegen ze enkel naar straatnaam, stad en postcode. Geen huisnummer. En de kaart wordt zogezegd automatisch opgestuurd. Hoe gaan ze dat dan doen?

Heb support gecontacteerd maar 24u later nog geen antwoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:57
Skalders schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:17:
Ik heb de kaart aangevraagd, maar bij maken van account vroegen ze enkel naar straatnaam, stad en postcode. Geen huisnummer. En de kaart wordt zogezegd automatisch opgestuurd. Hoe gaan ze dat dan doen?
Je moet ook een Apt/Suite number opgeven toch? Heb m'n huisnummer daar ingevuld.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Timmy
catchingfire schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:07:
Integration with Curve lees ik op de roadmap.
Wil dat zeggen dat de card op dit moment nog niet in Curve te gebruiken is?
Jawel, maar ze willen en integratie met Curve om met diensten te kunnen bieden (waaronder fx).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik zie hem ook actief op Polyscan
https://polygonscan.com/t...30a6841e9c274f2ee57a6ca6c

Misschien zijn ze aan het testen ermee? Er staat nog niet zoveel op maar de waarde lijkt overeen te komen. En de aanmaakdatum is zo'n 399 dagen geleden dus het is niet iets van dit kwartaal ofzo.

Ze hebben een actieve Discord waar je vast vragen kan stellen hierover ;)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Het lijkt er op dat er een hele hoop PLU in een `Development Fund` zit.

Er is in totaal 20 miljoen PLU.
850k daarvan is in pre-sale verkocht, met dat geld zijn de ontwikkelingen bekostigd.
Er is in 2020 een community vote geweest om 2 miljoen PLU naar een Development Fund te krijgen.

1 miljoen was meteen beschikbaar en werd deels verkocht aan o.a. exchanges (300k).
700k naar het Development Fund.
In september 2021 kwam nog eens 500k timelocked PLU vrij.
In september 2022 zal er nog eens 500k vrij komen.

Naar eigen zeggen zijn ze erg zuinig geweest en hebben ze de time-locked tokens nog niet aangesproken.
Die zitten dus gewoon nog in de rewards wallet.

Ze beschikken momenteel dus over minstens 500k en maximum 1.2mln PLU waar ze naar eigen goeddunken over kunnen beschikken. In september wordt dat minstens 1mln en hoogstens 1.7mln.

Daarmee blijft er dus 17.5mln over voor de rewards. Die voorraad is voorlopig onaangeroerd gebleven; de huidige circulerende voorraad is nog steeds 1.85mln PLU omdat Plutus de rewards momenteel uit eigen zak betaalt :?

Naast het abonnementsgeld, DEX fees, CC tx fees, e.d. hebben ze bij Plutus dus ook fiat gehaald uit de 850k PLU pre-sale, uit de verkoop van 300k PLU aan exchanges (e.a.), en hebben ze nog een reservehoopje PLU dat ze kunnen verkopen. Ze zouden de prijs in theorie dus wel kunnen beinvloeden, maar ik vermoed/hoop dat een aantal slimme mensen die Development Fund wallet goed in de gaten houdt om alarm te kunnen slaan indien nodig :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

En als iemand zin heeft om ze door te nemen:
Hier vind je de white paper.
En hier de yellow paper.

Daar zullen ongetwijfeld ook veel antwoorden in staan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Cerenas schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:13:
[...]

De standaard weergave van de dropdown op jouw screenshot laat het Etherium contract zien. De tweede optie is Polygon. Nou heb ik er niet voldoende verstand van, maar het lijkt dat ze op beide chains actief zijn?
klopt idd, polygon adress is er...

moet je voor de fun naar BIFI zoeken en daar de drop down aanklikken 😉😃

the bull charges

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Fun fact: Plutus lijkt in 2015 begonnen te zijn als app om via NFC met Bitcoin te kunnen betalen.
The Plutus Mobile Application enables a user to make contactless Bitcoin payments at any merchant
with a Near Field Communication (NFC) enabled checkout terminal. This is the most practical way to pay with Bitcoin, because the payment process consists only of holding a mobile device above the merchant’s NFC reader.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Therapy777
Timmy schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:04:
[...]

Ik gebruik zelf Bitwarden. Ze gebruiken allemaal hetzelfde protocol, dus je kan elke 2FA tool gebruiken.
Oh thanks, dan ga ik toch even Google proberen :)

Edit: gelukt! Ik durfde het eerst niet omdat ze zelf zo op Authy hameren. Nu nog kijken of ik die 50 dollar aan PLU nog ontvang. Had me wel maandag ruim op tijd aangemeld.

[Voor 24% gewijzigd door Therapy777 op 03-05-2022 16:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:05
Thank you for getting in touch with Plutus Support. We have received your request (37255).

Plutus normally responds within 24hrs, but due to the massive influx of new users we are experiencing, our response times are greatly impacted:
- KYC manual verification: under 3 days
- Account access issues: under 1 week
- Any other questions or issues: over 1 week
Als die tijden kloppen, komt dat aardig overeen met CDC in hun hoogtijden. Met het verschil dat ze hier wél een realistische response tijd communiceren.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

pimsaint schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:49:
[...]

Als die tijden kloppen, komt dat aardig overeen met CDC in hun hoogtijden. Met het verschil dat ze hier wél een realistische response tijd communiceren.
Gister vraag gesteld vanochtend een goed antwoord van een mens, inclusief een proactieve opmerking dat het goed zou komen met welkomstbonus, waar ik niet eens om gevraagd had.

Mijn request was in de 35k. We zijn nog steeds 'early', ik ga denk ik maar 250 PLU kopen ;)
[Boormachine]En gekocht op kucoin voor 10.30 per stuk. [/Boormachine]

Nu nog uitvogelen hoe je het moet staken, maar goed de kaart is nog onderweg.

[Voor 21% gewijzigd door knakworst op 03-05-2022 19:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik twijfel.

Ik ga in elk geval voor de "Everyday"(€5 per maand) kaart. De vraag is, wil ik dan nog 250 PLU hebben...
Er van uitgaande dat ik deze voor €8 kan oppikken. Dan kost dit dus €2000.

Ik weet dat ik ongeveer €5.50 per procent per week terugverdien. De 2 extra perks zou ik gebruiken voor Thuisbezorgd en de Aldi waar ik wel dat tientje per maand kan claimen. Dit alles bij elkaar komt dan neer op €526 dat ik per jaar terugverdien. Op deze manier kost het een kleine 4 jaar om deze investering terug te krijgen. Dat is eigenlijk te lang voor zo'n product. Maarja, aan de andere kant zie ik de koers ook nog wel groeien van PLU...

Wat zijn jullie gedachten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:02:
Ik weet dat ik ongeveer €5.50 per procent per week terugverdien. De 2 extra perks zou ik gebruiken voor Thuisbezorgd en de Aldi waar ik wel dat tientje per maand kan claimen. Dit alles bij elkaar komt dan neer op €526 dat ik per jaar terugverdien. Op deze manier kost het een kleine 4 jaar om deze investering terug te krijgen. Dat is eigenlijk te lang voor zo'n product. Maarja, aan de andere kant zie ik de koers ook nog wel groeien van PLU...

Ik denk dat dat de exacte gedachtegang is waarbij iedereen CRO heeft gekocht & gestaked.
*iets met een ezel en een steen* :P :+

(Maar ik twijfel ook :D Hou de boot nog ff af denk ik, als ik ooit PLU koop zal het niet tegen de huidige koers zijn)

[Voor 7% gewijzigd door Slonzo op 03-05-2022 20:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:05:
[...]

Ik denk dat dat de exacte gedachtegang is waarbij iedereen CRO heeft gekocht & gestaked.
*iets met een ezel en een steen* :P :+
Ik begon bijna 2 jaar geleden met de Crypto.com kaart. Destijds koos ik voor de 3% kaart. De regel was toen dat je voor de 3% kaart 10.000 CRO moest locken. Dat koste mij ongeveer €500.

Dit was ongeveer eenzelfde afweging. Hoe lang ben je bezig dit terug te verdienen. Uiteindelijk heb ik met de cashback 2x de inleg terug verdiend. Onderweg nog een keer de 10.000 uit staking gehaald toen de koers was geëxplodeerd. De helft gecashed (€3500) en de andere helft weer vastgezet.

Wat Crypto.com nu doet is super slecht. Maar ik heb al lang m'n wist er uit gehaald. Ik heb juist lang gebaald dat ik destijds niet €5000 heb ingelegd voor de 5% kaart.

Maar... nu dus mogelijk een 2e kans. Als dit een goede concurrent is, dan zie ik echt wel potentie. Al die mensen die ooit begonnen zijn met een Crypto.com kaart zijn vast op zoek naar een product als deze. Nu is die 250 PLU nog wel betaalbaar... En ik houd wel van een gokje, zoals dat bij crypto hoort :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MitchellHearth
[...]

Ik kan bevestigen dat dat ook werkt :)
Waar kan ik de Aldi webshop vinden? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

MitchellHearth schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:15:
[...]

Waar kan ik de Aldi webshop vinden? :?
Goede vraag, je kan helemaal niet online bestellen zie ik :(

Misschien wel een buitenlandse aldi website voor bv google play tegoed.

[Voor 14% gewijzigd door knakworst op 03-05-2022 20:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

@Gelukszoekr Fair point. Al vind ik het riskant om in de huidige markt 2k in een shitcoin te steken, mogelijks pik je 'm binnen enkele maanden voor een tiende daarvan op :P (of niet, wie zal het zeggen)

Als je 't voor de perks doet, ben je short term misschien toch beter om gewoon een duurder abonnement te nemen ipv 250 PLU te kopen en te staken. Als je voor de waardevermeerdering gaat, is het misschien wel een gokje waard.

Mijn enige bedenking daarbij: ze lanceren pas over enige tijd in Noord- en Centraal Amerika, die vallen momenteel dus uit de boot. De kans dat die in tussentijd op een ander alternatief springen, lijkt me ook niet ondenkbaar. Da's een groot stuk van de markt van waaruit dan geen vraag naar PLU komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:20:
@Gelukszoekr Fair point. Al vind ik het riskant om in de huidige markt 2k in een shitcoin te steken, mogelijks pik je 'm binnen enkele maanden voor een tiende daarvan op :P (of niet, wie zal het zeggen)

Als je 't voor de perks doet, ben je short term misschien toch beter om gewoon een duurder abonnement te nemen ipv 250 PLU te kopen en te staken. Als je voor de waardevermeerdering gaat, is het misschien wel een gokje waard.

Mijn enige bedenking daarbij: ze lanceren pas over enige tijd in Noord- en Centraal Amerika, die vallen momenteel dus uit de boot. De kans dat die in tussentijd op een ander alternatief springen, lijkt me ook niet ondenkbaar. Da's een groot stuk van de markt van waaruit dan geen vraag naar PLU komt.
Het is altijd een risico. Het is ook een échte shitcoin. Daarom reken ik graag alsof dit geld verloren is. Je verdiend het terug met de perks en het extra procentje cashback.

Dat er tot nu toe enkel een Europese markt bedient wordt is een voordeel. De markt kan dus nog exponentieel groeien. Dat mensen een alternatief vinden is prima. Het kost denk ik veel meer moeite om mensen aan een crypto debit kaart te laten beginnen. Als ze er eenmaal bekend mee zijn, dan stappen ze vanzelf wel over. De Crypto.com kaart was voor mij de 3e na de Binance en Swipe kaart. Dat overstappen komt vanzelf als de voordelen gewoon beter zijn :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:59:
[...]

Kwam er ook niet doorheen. Irritant dat je het ook niet opnieuw kan doen ondanks de link met die tekst er wel bij staat. Meestal is het iets sufs als een foto die net niet goed overkwam / out of focus in de hoeken ofzo. Maar het aanmaken van een account ging ook traagjes, denk dat ze het aardig druk hebben nu met de extra aanwas ;)
En zonet mailtje gehad dat ze idd mij er ook doorheen hebben geduwd, nette mail met info mbt timeframe voor de actie (waarmee ze dus nog bezig zijn met afhandelen). Kwam goed over :) 20 euro overgeboekt, now we wait.

-edit-
ok dan, geld is er al..door de riedel heen. 2FA forceren met banking-apps is prima trouwens, bedoel: het gaat om centen. Nu maar wachten op de kaart.

[Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 03-05-2022 21:29]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vision
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-11-2022
2Dutch schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:40:
[...]

En zonet mailtje gehad dat ze idd mij er ook doorheen hebben geduwd, nette mail met info mbt timeframe voor de actie (waarmee ze dus nog bezig zijn met afhandelen). Kwam goed over :) 20 euro overgeboekt, now we wait.
Zit nog steeds te wachten op m’n account verificatie sinds zondag. Support ticket aangemaakt dezelfde dag. Hopelijk gaat het nu snel dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Vision schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:49:
[...]

Zit nog steeds te wachten op m’n account verificatie sinds zondag. Support ticket aangemaakt dezelfde dag. Hopelijk gaat het nu snel dan?
Staat ie op pending of was ie failed en had je een ticket aangemaakt?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:22
Ik kan de app niet in. Iemand een idee?
Krijg de melding "We can't find the record you're looking for." Ik zat wel in de app ingelogd, en het wachtwoord klopt gewoon (via browser op Mac kom ik er wel op).

Heb al een supportticket aangemaakt maar ze zijn ietwat druk met de nieuwe aanwas klanten natuurlijk :P

Nevermind, verkeerde mail adres ingetikt 8)7

[Voor 8% gewijzigd door Bushalte op 03-05-2022 21:22]

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vision
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-11-2022
2Dutch schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:16:
[...]

Staat ie op pending of was ie failed en had je een ticket aangemaakt?
Failed en support ticket aangemaakt. We wachten nog wel even af. Ze zullen het wel vreselijk druk hebben met de crypto.com overstappers 😄

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Therapy777 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:47:
[...]

Oh thanks, dan ga ik toch even Google proberen :)

Edit: gelukt! Ik durfde het eerst niet omdat ze zelf zo op Authy hameren. Nu nog kijken of ik die 50 dollar aan PLU nog ontvang. Had me wel maandag ruim op tijd aangemeld.
Als ik even bijdehand mag zijn, volgens mij biedt google authenticator geen backup (versleutelde backup biedt Authy nl wel). Let er dus op dat als jij je telefoon kwijtraakt, je meteen aangewezen bent op recoverycodes, ipv nog TOTP-tokens kunnen genereren via de Authy web-app of door op een tijdelijke foon Authy weer te installeren. Daar ben ik in het verleden zelf een keer tegenaaan gelopen, dus ik waarschuw ook anderen hiervoor om er op bedacht te zijn :)
Vision schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:30:
[...]

Failed en support ticket aangemaakt. We wachten nog wel even af. Ze zullen het wel vreselijk druk hebben met de crypto.com overstappers 😄
Vermoed inderdaad dat ze een flinke backlog hebben, je zou kunnen proberen om even uit te loggen en weer in te loggen. Als ze namelijk je er doorheen pushen kun je meteen verder: misschien hangt 't mailtje in een spamfolder? Ik heb namelijk later dan jij de riedel doorlopen :)

[Voor 24% gewijzigd door 2Dutch op 03-05-2022 21:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Een perk die ik, naast die van ALDI en LIDL, gebruik is die van ASOS. Als je elke maand een cadeaukaart van €10 koopt bij ASOS (en dus €10 PLU cashback krijgt), kun je na een paar maanden gratis een kledingsstuk bestellen. :)
Hmmm... In dit support article wordt vermeld dat cashback niet geldig is voor 'gift cards'. Maar die uitzondering geldt dus niet voor de perks? Da's wel mooi meengenomen dan :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 16:05

Rannasha

aka "Species5618"

2Dutch schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:31:
[...]

Als ik even bijdehand mag zijn, volgens mij biedt google authenticator geen backup (versleutelde backup biedt Authy nl wel). Let er dus op dat als jij je telefoon kwijtraakt, je meteen aangewezen bent op recoverycodes, ipv nog TOTP-tokens kunnen genereren via de Authy web-app of door op een tijdelijke foon Authy weer te installeren. Daar ben ik in het verleden zelf een keer tegenaaan gelopen, dus ik waarschuw ook anderen hiervoor om er op bedacht te zijn :)
Google Authenticator heeft tegenwoordig een optie om alle TOTP-secrets in de vorm van een of meerdere QR codes te exporteren. Deze kun je dan ergens offline opslaan en later gebruiken om je toegang te herstellen.

Het cloud-opslag gedeelte van Authy gaat in tegen het hele idee van 2FA. Idealiter zijn je 2FA secrets altijd offline, zodat malware niet tegelijkertijd je wachtwoord en je 2FA codes kan onderscheppen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rannasha schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:37:
[...]

Google Authenticator heeft tegenwoordig een optie om alle TOTP-secrets in de vorm van een of meerdere QR codes te exporteren. Deze kun je dan ergens offline opslaan en later gebruiken om je toegang te herstellen.

Het cloud-opslag gedeelte van Authy gaat in tegen het hele idee van 2FA. Idealiter zijn je 2FA secrets altijd offline, zodat malware niet tegelijkertijd je wachtwoord en je 2FA codes kan onderscheppen.
Mooi dat die export er is, mijn ervaringen met google authenticator dateren alweer van een flinke tijd geleden ;) Klopt dat het zeker niet perfect is, maar versleuteld opslaan is imho een relatief low risk. Als ze namelijk je encryptie-ww OOK weten te gappen, heb je sowieso een big ass beveiligingsprobleem :+ Sommige mensen verdelen ook de TOTP-codes over meerdere apps, of stoppen ze in een wachtwoordmanager. Maar altijd gaan voor 2FA is altijd nog beter dan alleen een wachtwoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:14
Interessante openingspost, ik heb de volgende vragen:

1. Als ik met mijn Curve-card betaal in Noord-Amerika (Canada) en deze link aan mijn Plutus-card, worden er door Plutus dan kosten berekend (https://plutus.it/fees) of is dit "gratis" en hoef ik alleen te kijken naar de kosten die Curve berekend?
2.Ik las dat er een maximum aan verkopen van 30 euro per dag van Pluton geldt bij verkoop via hun website? Is dit nog steeds van toepassing of is dit verouderde informatie?
3. Ik heb een externe wallet via Metamask, ik kan mijn Pluton ook daarheen "withdrawen"/overmaken. Geldt de Pluton die in deze wallet komt ook mee voor de staking levels? Als dat zo is, wat is het voordeel van de Pluton bij Plutus te laten staan ten opzichte van het overmaken naar mijn externe wallet?

Alvast bedankt voor het helpen :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Timmy
TobiasdePagter schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:29:
1. Je kijkt dan inderdaad alleen naar de kosten die Curve doorbelast.
2. Weet ik helaas niet. Ik heb tot dusver vooral mijn stake opgebouwd. Voor zover ik zag is de documentatie redelijk op orde, dit vermoedelijk ook.
3. Ja, Metamask koppel je eerst en je tegoed telt dan vanaf de volgende dag mee voor je staking-niveau. Het cashback percentage gaat dan direct omhoog, je kan ook nieuwe perks selecteren maar deze worden pas na 30 dagen actief. Ik ben een voorstander van een non-custodial wallet, ik heb dus alles op Metamask staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Therapy777
2Dutch schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:31:
[...]

Thanks for the heads-up. Maar als ik die code die ik invul in Google Authenticator om de boel te activeren (offline) bewaar als backup zit ik toch gewoon goed?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Therapy777 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 23:10:
Thanks for the heads-up. Maar als ik die code die ik invul in Google Authenticator om de boel te activeren (offline) bewaar als backup zit ik toch gewoon goed?
De secrets back-uppen zoals @Rannasha aangaf (Rannasha in "Plutus.it - Crypto Visa kaart") en you're good :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Erelco
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:02:
Ik twijfel.

Ik ga in elk geval voor de "Everyday"(€5 per maand) kaart. De vraag is, wil ik dan nog 250 PLU hebben...
Er van uitgaande dat ik deze voor €8 kan oppikken. Dan kost dit dus €2000.

Als je twijfelt tussen everyday en 250 PLU+everyday, zou ik kijken naar wat je dit extra oplevert; 2 extra perks (€20) en 1% extra cashback. Ik zou zelf de staking wel erbij kiezen, maar dat is een persoonlijke keuze. Ik zie de staking ook meer als (risicovolle) investering en hoop op verdere koersstijgingen.
Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:35:
Hmmm... In dit support article wordt vermeld dat cashback niet geldig is voor 'gift cards'. Maar die uitzondering geldt dus niet voor de perks? Da's wel mooi meengenomen dan :)
Plutus (en andere aanbieders) kan niet zien of je bij ASOS een kledingstuk of een cadeaukaart besteld. Deze exclusion geldt voor bijvoorbeeld beltegoed.nl. Ik heb gemerkt dat je daar geen cashback over krijgt.
TobiasdePagter schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 22:29:

1. Als ik met mijn Curve-card betaal in Noord-Amerika (Canada) en deze link aan mijn Plutus-card, worden er door Plutus dan kosten berekend (https://plutus.it/fees) of is dit "gratis" en hoef ik alleen te kijken naar de kosten die Curve berekend?
2.Ik las dat er een maximum aan verkopen van 30 euro per dag van Pluton geldt bij verkoop via hun website? Is dit nog steeds van toepassing of is dit verouderde informatie?
3. Ik heb een externe wallet via Metamask, ik kan mijn Pluton ook daarheen "withdrawen"/overmaken. Geldt de Pluton die in deze wallet komt ook mee voor de staking levels? Als dat zo is, wat is het voordeel van de Pluton bij Plutus te laten staan ten opzichte van het overmaken naar mijn externe wallet?

Alvast bedankt voor het helpen :)
1. Als je Curve gebruikt en instelt op Euro, dan 'denkt' je Plutus kaart dat je gewoon in de EU betaald, Curve regelt dan de omzetting.
2. Dit is inderdaad nog streeds van toepassing op de eigen DEX. Het staat je natuurlijk vrij om je PLU uit je metamask wallet over te maken naar een exchange (bijv. Kucoin, AscendEX of Huobi) en deze daar te verkopen.
3. Deze PLU tellen inderdaad ook mee. Let er wel op dat het withdrawen van PLU van je Plutus account naar je Metamask wallet fee kost. Om dit te omzeilen doe ik zelf €30 aan PLU verkopen en daarmee je kaart opwaarderen en dan voor €30 nieuwe PLU kopen op de DEX. Dan krijg je gratis (zonder fee) die €30 aan PLU op je Metamask. Als je dit elke dag herhaalt, trek je je wallet op de website gratis leeg :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wiley99
maar niet in dezelfde database als je wachtwoorden en niet online, zoals al genoemd werd.
Ik heb een oude tablet waarop ik de QR's meteen een tweede keer inlees in FreeOTP, heb je meteen een back-up device en geen herstelcodes nodig om te back-uppen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wiley99 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:13:
maar niet in dezelfde database als je wachtwoorden en niet online, zoals al genoemd werd.
Ik heb een oude tablet waarop ik de QR's meteen een tweede keer inlees in FreeOTP, heb je meteen een back-up device en geen herstelcodes nodig om te back-uppen
Zeker een goede tip, een 2e apparaat met TOTP-app erop. 2FA is een goed gevoel, maar je moet altijd wel een stukje vooruitdenken. Maar dat valt in het niet voor als mensen met hun fikken aan je accounts/geld zitten, dat zeker. Want al wordt je wachtwoord ergens gegapt, dan nog kan niemand je account in. Daarom ook bijzonder jammer dat niet alle diensten 2FA aanbieden (hallo, Spotify :w), moet toch eigenlijk niet meer kunnen anno 2022. Fijn dat we zo nuttige tips met elkaar uitwisselen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Erelco schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:38:
[...]

3. Deze PLU tellen inderdaad ook mee. Let er wel op dat het withdrawen van PLU van je Plutus account naar je Metamask wallet fee kost. Om dit te omzeilen doe ik zelf €30 aan PLU verkopen en daarmee je kaart opwaarderen en dan voor €30 nieuwe PLU kopen op de DEX. Dan krijg je gratis (zonder fee) die €30 aan PLU op je Metamask. Als je dit elke dag herhaalt, trek je je wallet op de website gratis leeg :)
Je kan de PLU die je ontvangt dus verkopen in de app zelf? als dat zo is dan is dat mooi, dan gebruik ik die PLU dus om die VISA kaart op te waarderen en koop ik gewoon extra BTC via mijn bank ipv de standaard maandelijkse investering.
PLU hoef ik niet perse te HODLen, mijn doel is dat ik extra BTC kan kopen op het geld dat ik bespaard heb met cashback, dit doe ik ook met CRO op dit moment; CRO omzetten naar BTC

zo heeft ieder een eigen strategie: als ik mine op NiceHash stuur ik dit naar ByBit 1x per maand, dit trade ik dan weer tegen BIT :z

[Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 04-05-2022 12:55]

the bull charges

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cooLopke
Kol Nedra schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:53:
[...]

Je kan de PLU die je ontvangt dus verkopen in de app zelf? als dat zo is dan is dat mooi, dan gebruik ik die PLU dus om die VISA kaart op te waarderen en koop ik gewoon extra BTC via mijn bank ipv de standaard maandelijkse investering.
PLU hoef ik niet perse te HODLen, mijn doel is dat ik extra BTC kan kopen op het geld dat ik bespaard heb met cashback, dit doe ik ook met CRO op dit moment; CRO omzetten naar BTC

zo heeft ieder een eigen strategie: als ik mine op NiceHash stuur ik dit naar ByBit 1x per maand, dit trade ik dan weer tegen BIT :z
Volgens mij gaat daar dus het kaartenhuisje in elkaar vallen. Velen lieten CRO staan om te staken om dan een nieuwe kaart te krijgen met de extra perks, want je wou namelijk van de ruby naar de jade kaart gaan, want dan had je ook netflix erbij. Nu, met dit verhaal ligt dat anders, je krijgt namelijk vind ik niet zo heel veel extra voordelen als je gaat staken. Velen gaan dus hun PLU verkopen, waardoor de waarde van PLU gaat zakken.

Bovendien als je gaat verkopen, moeten ze wel FIAT geld gaan toveren...

[Voor 3% gewijzigd door cooLopke op 04-05-2022 13:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:14
Erelco schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:38:
[...]
Bedankt voor al je antwoorden. Ik heb nu jouw methode geprobeerd en het verkopen is gelukt en daarvoor heb ik geld gekregen. Ik heb ook een koop-order voor hetzelfde bedrag geplaatst echter staat deze nu al meer dan 2 uur op Pending.

1. Hoe lang duur het voordat deze verwerkt wordt? Waarom is dit niet direct?
2. Voor welke prijs wordt het uiteindelijk uitgevoerd? Voor de prijs waarvoor ik het initieel heb proberen te kopen of voor de prijs van het moment dat ik de Pluton krijg?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 16:05

Rannasha

aka "Species5618"

cooLopke schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:04:
[...]

Bovendien als je gaat verkopen, moeten ze wel FIAT geld gaan toveren...
Dat hoeven ze helemaal niet, want zij zijn normaalgesproken geen tegenpartij wanneer je verkoopt. Het fiat geld komt van iemand anders die op dat moment de coins wil kopen. Zijn er te weinig mensen die het willen kopen, dan zal de prijs flink dalen, waardoor het gunstiger wordt voor mensen om te gaan staken (want de stake is een bedrag in PLU, dus bij een lage koers hoef je maar weinig Euro-equivalent in te leggen) en er uiteindelijk een evenwicht ontstaat tussen vraag en aanbod.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-03 17:15
nou, de 20 is overgemaakt. Afwachten nu. In feb 3500 gestaked bij CDC. Daar zit ik nog wel even aan vast. Kijken wat er van over blijft.....

Maar voorlopiug daar nu gratis Netflix, Plutus de gratis Disney. Verder zien we het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:44
Hier ook aangevraagd. Gebruik hem voor Apple One 100% rebate. Toch weer 20 euro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
Domino schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 17:23:
Hier ook aangevraagd. Gebruik hem voor Apple One 100% rebate. Toch weer 20 euro
De cashback op perks is maximaal 10 euro per maand, enige uitzondering is Apple One waar het maximum 14,99 euro per maand is. Over de resterende 5,01 krijg je dus het voor jou geldende cashback-percentage.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:41
Apple One is €14,95, maar als je Apple Music, niet alleen voor jezelf, maar ook met je gezin wilt delen en 200 GB i.p.v. 50 GB iCloud, betaal je 5 euro meer, dus €19,95

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:44
Ahh. Dus die 100% is een beetje misleidend? Maar alsnog 15 euro cashback op een gratis kaart, dus mag eigenlijk niet klagen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
Domino schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 18:25:
Ahh. Dus die 100% is een beetje misleidend? Maar alsnog 15 euro cashback op een gratis kaart, dus mag eigenlijk niet klagen
Ja, eigenlijk wel. Maar op de support pagina's staat het wel keurig gespecificeerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mikeol
  • Laatst online: 11:23
Hoe kan ik eigenlijk die Metamask wallet aan Plutus koppelen? Dat is nodig om de verdiende PLU uit de app te krijgen toch? En hebben jullie ook een Metamask wallet gekoppeld?
Via een browser heb ik een tab trading, maar in de app niet. Eigenlijk zie ik maar heel weinig dingen die ik kan instellen in de app. Of ben ik gewoon te vroeg en moet ik eerst wachten tot ik die kaart kan activeren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timmy
Mikeol schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:25:
Hoe kan ik eigenlijk die Metamask wallet aan Plutus koppelen? Dat is nodig om de verdiende PLU uit de app te krijgen toch? En hebben jullie ook een Metamask wallet gekoppeld?
Dat is niet zo moeilijk. Je installeert de Metamask pluginvoor bv Chrome of Firefox en zodra je op de Plutus website bent activeer je de koppeling. Zie hier (onderste helft van de pagina) voor details.

Maar je kan je PLU ook direct, zonder Metamask, verkopen voor Euro's en met je kaart gebruiken.

In de app zit de dex nog niet ingebouwd. Komt er aan. Voor nu dus nog even de website gebruiken.
Revamp Plutus Mobile App

Plutus will be improving the front-facing design of the mobile app so that customers can enjoy a slicker interface. This includes updating the user journey for topping-up your Plutus Card, Swapping Crypto, Connecting a Wallet, and the addition of tool-tips so that Plutus can tackle the mainstream, less crypto-savvy, market.
Dit was voor het eerste kwartaal gepland maar ik begreep dat het mei wordt.

[Voor 22% gewijzigd door Timmy op 04-05-2022 20:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Therapy777
Timmy schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:12:
[...]

Je laat de betaling initieel op CDC binnenkomen, je krijgt dan de CRO cashback. Zodra de boeking definitief is (meestal de volgende dag) hang je de betaling om naar een andere kaart, je krijgt dan cashback op de creditering. Ik het begin werd dit bij mij hersteld maar tegenwoordig niet meer.
Verrek zeg. Echt gek dit, maar het lijkt wel te werken! Heb het getest met wat kleine bedragen van CDC naar mijn ING creditcard. Krijg inderdaad nog een keer cashback en het geld terug op de kaart. Lachen man. Als ik de plutus kaart heb ga ik lekker nog een paar maanden 2+2% op CDC cashen en vervolgens 3% op Plutus. Dat tikt lekker aan. Daarna kijk ik ff of ik het nog de moeite waard vind om het met 0,5+0,5% te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Therapy777 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:28:
[...]

Verrek zeg. Echt gek dit, maar het lijkt wel te werken! Heb het getest met wat kleine bedragen van CDC naar mijn ING creditcard. Krijg inderdaad nog een keer cashback en het geld terug op de kaart. Lachen man. Als ik de plutus kaart heb ga ik lekker nog een paar maanden 2+2% op CDC cashen en vervolgens 3% op Plutus. Dat tikt lekker aan. Daarna kijk ik ff of ik het nog de moeite waard vind om het met 0,5+0,5% te doen.
Totdat ze je CDC kaart blokkeren omdat je continu transacties aan het storneren bent, lache man.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Erelco
Kol Nedra schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 12:53:
Niet in de app, maar wel op de website. Maximaal €30 per dag.
TobiasdePagter schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:09:
Bedankt voor al je antwoorden. Ik heb nu jouw methode geprobeerd en het verkopen is gelukt en daarvoor heb ik geld gekregen. Ik heb ook een koop-order voor hetzelfde bedrag geplaatst echter staat deze nu al meer dan 2 uur op Pending.

1. Hoe lang duur het voordat deze verwerkt wordt? Waarom is dit niet direct?
2. Voor welke prijs wordt het uiteindelijk uitgevoerd? Voor de prijs waarvoor ik het initieel heb proberen te kopen of voor de prijs van het moment dat ik de Pluton krijg?
1. Orders gaan in principe via de DEX (Decentralized Exchange) en worden gematcht aan een sell order van een andere gebruiker. Als er geen verkoper gevonden wordt, treedt de liquidity solution van Plutus in werking. Dit houdt in dat Plutus uit hun eigen voorraad koopt/verkoopt, als jouw order niet gematcht wordt.
2. Als je order voltooid wordt via de DEX: voor de prijs waartegen iemand anders PLU verkoopt. Als je bij het inleggen van een order op 'add a stop limit' klikt, zul je kunnen aangeven hoeveel % je boven de huidige koers bereid bent te kopen.
Als je order voltooid wordt via de liquidity solution van Plutus: voor de prijs waarvoor je de order hebt gestart (ongeacht koersstijgingen na dat punt).

Daarnaast staan orders soms op 'partially filled' en krijg je bij het annuleren de melding 'Can`t cancel at this time. Buy order has matched or processing sell orders'. Dit komt doordat een gebruiker via de DEX deze coin wil verkopen, die trade wordt vervolgens gematcht aan die van jou en maakt vervolgens die munt niet daadwerkelijk over. Het non-custodial karakter van Plutus houdt dus in dat deze transactie nog door de verkoper in Metamask bevestigd moet worden.
Rannasha schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:58:
Dat hoeven ze helemaal niet, want zij zijn normaalgesproken geen tegenpartij wanneer je verkoopt. Het fiat geld komt van iemand anders die op dat moment de coins wil kopen. Zijn er te weinig mensen die het willen kopen, dan zal de prijs flink dalen, waardoor het gunstiger wordt voor mensen om te gaan staken (want de stake is een bedrag in PLU, dus bij een lage koers hoef je maar weinig Euro-equivalent in te leggen) en er uiteindelijk een evenwicht ontstaat tussen vraag en aanbod.
Zij zijn in bepaalde gevallen wel tegenpartij, dus hebben zelf ook een voorraad fiat. Bijvoorbeeld rewards die je verkoopt om je kaart op te waarderen zijn altijd instant. Die worden dus door Plutus zelf betaald.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wiley99
Therapy777 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:28:
[...]

Niet omdat het mag maar omdat het kan.

[Voor 18% gewijzigd door Wiley99 op 05-05-2022 09:58]

• conara
  • Registratie: Februari 2010
Ik heb mij geregistreerd met:

naam achternaam

maar mijn bank stuurt transacties met:

initialen achternaam.

Nu is mijn overboeking niet geaccepteerd en teruggestuurd. Weten jullie wat ik het beste kan doen? Ik kan mijn naam niet meer aanpassen. Ik heb support gemaild, maar die geven aan dat het heel erg druk is.

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-03 21:16
conara schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:34:
Ik heb mij geregistreerd met:

naam achternaam

maar mijn bank stuurt transacties met:

initialen achternaam.

Nu is mijn overboeking niet geaccepteerd en teruggestuurd. Weten jullie wat ik het beste kan doen? Ik kan mijn naam niet meer aanpassen. Ik heb support gemaild, maar die geven aan dat het heel erg druk is.
Ik heb ook een terugstorting. Weet niet eens waarom.
Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee