Maakt het dus allemaal verwarrender dat het per platform wisselend is.RoaDHouse schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:50:
[Afbeelding]
Nou kijk aan... alle release dates op een rij
Als je het écht zeker wil weten kan je bij CB ook twee bestellingen plaatsen. Eentje laten bezorgen en eentje afhalen. Dan kan je het exemplaar dat als laatste binnenkomt gewoon retourneren of in de winkel terugbrengen. Of was het iemand anders die naast CB woonde?JJF771 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:06:
[...]
Ik dacht ik plaats de reactie hier even. Mochten meer mensen hem daar weg willen halen. Dit is de reactie van CB: Ik heb zojuist de leveringsdatum van de call of duty modernwarfare 2 gecontroleerd. Als alles goed gaat, zullen we ze online beschikbaar hebben op de website op de 27ste á 28ste van oktober. Ik raad je aan om ze online te bestellen en vervolgens op te halen in de winkel. Pre-orderen is helaas niet mogelijk.
Met vriendelijke groeten,
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat was ikVrijdag schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:35:
[...]
Als je het écht zeker wil weten kan je bij CB ook twee bestellingen plaatsen. Eentje laten bezorgen en eentje afhalen. Dan kan je het exemplaar dat als laatste binnenkomt gewoon retourneren of in de winkel terugbrengen. Of was het iemand anders die naast CB woonde?
Overigens kan je nog geen bestelling plaatsen nu, dat zal dan ook vrijdag zijn (maar dan mag je gelijk ophalen in de winkel)
[ Voor 11% gewijzigd door tommerd_ op 25-10-2022 16:37 ]
Ben gisteren nog geweest naar coolblue in Gent. Achter een nieuwe headset. De h9 inzone van playstation zelf....tommerd_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:37:
[...]
Dat was ikIk zal even kijken of ik het red vrijdagochtend om gelijk langs te gaan. Dan zal ik een update plaatsen
Overigens kan je nog geen bestelling plaatsen nu, dat zal dan ook vrijdag zijn (maar dan mag je gelijk ophalen in de winkel)
Deze namiddag de campaign ook uitgespeeld.
Wel gewoon op regular, soms al lastig genoeg. 🤣.
Wat moet je dan juist doen op donderdag al te kunnen spelen?
Regio in Xbox gewoon veranderen naar Nieuw-Zeeland?
Heeft geen andere nadelen ofzo?
Wel gewoon op regular, soms al lastig genoeg. 🤣.
Wat moet je dan juist doen op donderdag al te kunnen spelen?
Regio in Xbox gewoon veranderen naar Nieuw-Zeeland?
Heeft geen andere nadelen ofzo?
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Achter een nieuwe headset? Wat bedoel je daarmee?Wolverine9000 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:41:
[...]
Ben gisteren nog geweest naar coolblue in Gent. Achter een nieuwe headset. De h9 inzone van playstation zelf....
offtopic:
Ik wist niet dat die h9 inzone bestond, heb zelf die goedkopere. Maar jeetje wat een geld voor die headset
Ik wist niet dat die h9 inzone bestond, heb zelf die goedkopere. Maar jeetje wat een geld voor die headset
Niets speciaals dat de oude aan vervanging was meer niettommerd_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:48:
[...]
Achter een nieuwe headset? Wat bedoel je daarmee?
offtopic:
Wolverine9000 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:50:
[...]
Niets speciaals dat de oude aan vervanging was meer niet(koptelefoon)
WAUW!
Zojuist de campaign op Hardened uitgespeeld op de PS5 en ik moet zeggen dat ik 'm vrij pittig vond. Vooral in de wolkenkrabber missie ben ik vrij vaak dood gegaan.
Ook leuk dat ze wat elementen van de DMZ mode hebben verwerkt in de campaign, zodat je alvast een voorproefje had van het loot- en craftingsysteem.
Grafisch vond ik het er geweldig uit zien. De belichting was on-point, sfeervol, prachtige cinematics. Ik zat er bij vlagen echt helemaal in, waardoor ik op het puntje van de bank zat en veerde ik op als een enemy ineens opdook.
CoD heeft echt fantastisch werk afgeleverd met deze campaign en ik ga 'm zeker nog ff op pc proberen op max. graphics!
Zojuist de campaign op Hardened uitgespeeld op de PS5 en ik moet zeggen dat ik 'm vrij pittig vond. Vooral in de wolkenkrabber missie ben ik vrij vaak dood gegaan.
Ook leuk dat ze wat elementen van de DMZ mode hebben verwerkt in de campaign, zodat je alvast een voorproefje had van het loot- en craftingsysteem.
Grafisch vond ik het er geweldig uit zien. De belichting was on-point, sfeervol, prachtige cinematics. Ik zat er bij vlagen echt helemaal in, waardoor ik op het puntje van de bank zat en veerde ik op als een enemy ineens opdook.
CoD heeft echt fantastisch werk afgeleverd met deze campaign en ik ga 'm zeker nog ff op pc proberen op max. graphics!
Heerlijke campaign
Inmiddels op Hardened en op Realism uitgespeeld.
Moeilijkheidsgraad op Realism is precies goed. Goed pittig op sommige momenten.
Tipje voor de missie Alone. Spendeer echt de tijd om te scavangen en mijnen te craften. En goed zoeken. Zo vind je ineens een Desert Eagle, of een kruisboog, werpmessen. Combinatie van die dingen maakte die missie echt goed te doen, ook op realism.
Tipje voor de missie Alone. Spendeer echt de tijd om te scavangen en mijnen te craften. En goed zoeken. Zo vind je ineens een Desert Eagle, of een kruisboog, werpmessen. Combinatie van die dingen maakte die missie echt goed te doen, ook op realism.
Uhm... als jij de game voor ps of xbox koopt via de store betaal je de volle mep a €79.99 ofzo?shakespeare schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:23:
[...]
centenkwestie... ? voor die 5 euro ? snap er geen hol van. als je hem fysiek bestel heb je hem gewoon niet gegarandeerd op die dag.
Ik bestel al jaren alles digitaal, jaren terug was het goedkoper geloof ik fysiek maar volgens mij maakt dat niet meer uit.
Met een fysiek exemplaar heb ik hem kunnen bemachtigen voor €57.00 (ps5). Toch een kleine 23 euro verschil. Daar wil ik best 1 dag langer voor wachten.
Bij 3 games fysiek kopen krijg je de volgende "gratis" whehe.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ben bijna klaar op Veteran en er dan ook wel klaar mee. Sommige stukken zijn vrij simpel en andere punten word je telkens instant gekild.Goldenpants0291 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:09:
Heerlijke campaignInmiddels op Hardened en op Realism uitgespeeld.
PSN ID Binloading_nl
en ben je het zat, gooi hem op vraag en aanbod voor 25-30 euroOxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:48:
[...]
Uhm... als jij de game voor ps of xbox koopt via de store betaal je de volle mep a €79.99 ofzo?
Met een fysiek exemplaar heb ik hem kunnen bemachtigen voor €57.00 (ps5). Toch een kleine 23 euro verschil. Daar wil ik best 1 dag langer voor wachten.
Bij 3 games fysiek kopen krijg je de volgende "gratis" whehe.
En in Nederland hebben we ook een cod actie. 2XP en een Burger King skin bij aankoop van een whoppermenu met Nuggets.
Dus niet alleen voor de Amerikanen de acties.
https://www.burgerking.nl/promo/23118
Dus niet alleen voor de Amerikanen de acties.
https://www.burgerking.nl/promo/23118
[ Voor 30% gewijzigd door Oxigeon op 25-10-2022 21:50 ]
Net die sniper missie gedaan. die is echt f*cking pittig op veteran richting het einde. Wat duurde die missie lang zeg. maar wel ontzettend gaaf.
Krijg een update binnen, versie 1.003. 44gb
2 bijkomende downloads van de campaign van 7 en 9gb.
Hoop niet dat dat gezeik terug gaat beginnen zoals in MW2019 met die packs die om de zoveel tijd terug gedownload werden die je al had.
EDIT:
Hoop niet dat dat gezeik terug gaat beginnen zoals in MW2019 met die packs die om de zoveel tijd terug gedownload werden die je al had.
EDIT:
#ModernWarfareII Version 1.03 is live on PlayStation. It’s the Day 1 update and yes, it’s 40GB update.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 25 oktober 2022
There’s also some updates to the two Campaign Packs. pic.twitter.com/IAsqWATfeT
[ Voor 19% gewijzigd door Chelseamarre123 op 26-10-2022 01:22 ]
Was toch alleen een console probleem. Of ik heb het op de PC niet doorgehad. Battle start altijd automatisch op bij mij en kijk er dan nooit meer naar.Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 01:05:
Krijg een update binnen, versie 1.003. 44gb
Ps5 belgie ook 44 gb update. Campaign heb ik niet gehad qua update omdat ik deze al verwijderd heb.
40GB is niet niks 
Ik heb de campaign 2x gespeeld en was geen bugs tegengekomen. Dus ben benieuwd wat ze fixen met zo een grote patch lol
Ik heb de campaign 2x gespeeld en was geen bugs tegengekomen. Dus ben benieuwd wat ze fixen met zo een grote patch lol
Nog even wachten allen! 
Helaas kan ik pas op zaterdag op zondag spelen... en ik verwacht zondag
Daar staan wel andere leuke activiteiten tegenover
Helaas kan ik pas op zaterdag op zondag spelen... en ik verwacht zondag
Daar staan wel andere leuke activiteiten tegenover
Ik ga eerst proberen of ik de campagne kan spelen zonder download. Gewoon de internet verbinding uitschakelen en proberen single player op te starten
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Had zelfs wel een irritante bug in die black site gevangenis missie. Je moest dan vanaf de muur met een robe naar beneden, alleen kreeg ik geen actie icon en ondertussen werd je steeds afgeknald door snipers. Heb het denk wel 30x opnieuw gedaan - uiteindelijk via YT een fix gevonden.s0kkie schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 06:49:
40GB is niet niks
Ik doe trouwens de game nu op hardened. Hoe verhoudt deze moeilijkheidsgraad zich dit tot realistisch?
Ik snap werkelijk niet dat consoles nog met 1TB geleverd worden 40GB update die game word straks 200GB
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Hier 53 correctie 51,nogwat GBs0kkie schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 06:49:
40GB is niet niks
Eerste playthrough eigenlijk ook niet, opvallend genoeg in m’n 2e run door de campaign nu wel hier en daar een bug, vijanden die door de muur heen gaan, in die sniper/recon missie problemen met die het inladen/spawnen van de vijanden op de voor de hatchery en het betrekken voordat je bij de lighthouse aankomt.
Bleef er werkelijk waar een kwartier lang 1 naast me staan, toen was ik het zat en maar last checkpoint opnieuw geladen
Geen gamebreaking bugs, maar wel vervelend wanneer zo’n script niet gewoon doorloopt.
Nu nog even afronden op Veteran en de laatste SP trophies verzamelen en door naar Co-op en MP vrijdag
Voor “don’t touch the deck” moet je ook gebruik maken van de bug bijvoorbeeld
Echt heel veel moeilijker is het allemaal niet wanneer je tactisch speelt en accuraat schiet, had zelf verwacht dat bijvoorbeeld die snelweg missie en “Alone” veel moeilijker zouden zijn op hogere moeilijkheidsgraden, viel me zelfs een beetje tegen.Katseviool schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:52:
[...]
Had zelfs wel een irritante bug in die black site gevangenis missie. Je moest dan vanaf de muur met een robe naar beneden, alleen kreeg ik geen actie icon en ondertussen werd je steeds afgeknald door snipers. Heb het denk wel 30x opnieuw gedaan - uiteindelijk via YT een fix gevonden.
Ik doe trouwens de game nu op hardened. Hoe verhoudt deze moeilijkheidsgraad zich dit tot realistisch?
Update klaar, ik ben even een werkdag verspillen aan het slopen van:
spoiler:
de tank

[ Voor 37% gewijzigd door TIGER1125 op 26-10-2022 09:10 ]
Day 1 patches zijn altijd zo groot. Dan hebben ze nog bugs of iets gevonden zoals mensen hier al hadden met 1 missie. En wss veel mp bugsVrijdag schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:09:
Ik ga eerst proberen of ik de campagne kan spelen zonder download. Gewoon de internet verbinding uitschakelen en proberen single player op te starten
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ja da's waar. Het is ook wel een algemeen bekend fenomeen/probleem met al die zogenaamde AAA spellen. Als excuus krijg je dan vaak "ja maar tussen het goud gaan en persen van de discs zit zoveel tijd en ze vinden dan nog allerlei dingen!". Dat kan best wezen, maar dikwijls zijn dergelijke patches letterlijk net zo groot als een ander AAA spel. Dan vraag ik me serieus af wat er dan allemaal wel niet ontdekt is. Maar goed, IANAD (I am not a developer), dus wellicht zijn de regels code zo enorm groot en complex.AlwaysNick schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:58:
[...]
Day 1 patches zijn altijd zo groot. Dan hebben ze nog bugs of iets gevonden zoals mensen hier al hadden met 1 missie. En wss veel mp bugs
Deze discussie komt ook elk jaar wel weer terug, trouwens
Ik ben geen enkele bug tegengekomen tijdens mijn 2 playthroughs
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is niet hoe updates werken, een update van 40GB betekent niet dat de install size na update letterlijk toeneemt met 40GB.AlwaysNick schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:56:
Ik snap werkelijk niet dat consoles nog met 1TB geleverd worden 40GB update die game word straks 200GB
En die 1TB is puur om kosten te drukken, vooral bij de release van de PS5 was de console makkelijk 100+ euro duurder geworden wanneer ze voor 2TB hadden gekozen. Het scheelt wel dat het makkelijk zelf uit te breiden is.
Ik twijfel momenteel hard om deze meteen bij release te halen. Dat heb ik de afgelopen jaren bij CoD niet gehad.
Enerzijds komen er nog genoeg kosten aan de komende maanden: aanschaf zonnepanelen, aanschaf nieuw bed, zomervakantie alvast betalen. Bovendien komt GoW Ragnarok binnenkort ook uit en heb ik geen zin om mijn aandacht en tijd, die toch al schaars is, te verdelen tussen 2 titels.
Anderzijds viel de energierekening mee
en ben ik een beetje uitgekeken op m'n huidige (ook niet uitgespeelde) games. Het enige wat ik momenteel nog een beetje doe op m'n PS5 is Pro Clubs online met vrienden.
Verder heb ik BO4 helemaal grijs gespeeld en is het net als BO3 veruit de game waar ik de meeste uren in heb gestopt, dus dat verantwoord een release aankoop dan wel weer.
En ik vond de Open Beta stiekem best lekker spelen
Enerzijds komen er nog genoeg kosten aan de komende maanden: aanschaf zonnepanelen, aanschaf nieuw bed, zomervakantie alvast betalen. Bovendien komt GoW Ragnarok binnenkort ook uit en heb ik geen zin om mijn aandacht en tijd, die toch al schaars is, te verdelen tussen 2 titels.
Anderzijds viel de energierekening mee
Verder heb ik BO4 helemaal grijs gespeeld en is het net als BO3 veruit de game waar ik de meeste uren in heb gestopt, dus dat verantwoord een release aankoop dan wel weer.
Hardened in 6-6.5 uur uitgespeeld. Was te doen, sommige stukken waren lastig.. maar Realism was niet te doen. Tijdens een van de eerste missies in een loods 20x dood gegaan door twee koppers of een one shot - daar ben ik afgehaakt (op de PC overigens)Katseviool schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:52:
[...]
Had zelfs wel een irritante bug in die black site gevangenis missie. Je moest dan vanaf de muur met een robe naar beneden, alleen kreeg ik geen actie icon en ondertussen werd je steeds afgeknald door snipers. Heb het denk wel 30x opnieuw gedaan - uiteindelijk via YT een fix gevonden.
Man man, ik zit nu bij die missie dat je in een truck zit en terwijl je rijd moet schijnen, mijnen moet ontwijken, RPG's moet uitschakelen en dan ook nog naar nieuwe trucks moet springen. Nu al 10x gedaan, elke keer dood. Iemand tips?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Over twee weken komt GoW: Ragnarök al uit. Tenzij het geld tegen de plinten klotst zou ik in jouw geval lekker even wachten. Speel in die twee weken gewoon een andere shooter, wat van je backlog/PSPlus collectie of een random (open world) actie RPG (eventueel free to play zoals Genshin Impact) uit de saleDenman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:58:
Ik twijfel momenteel hard om deze meteen bij release te halen. Dat heb ik de afgelopen jaren bij CoD niet gehad.
Anderzijds viel de energierekening meeen ben ik een beetje uitgekeken op m'n huidige (ook niet uitgespeelde) games. Het enige wat ik momenteel nog een beetje doe op m'n PS5 is Pro Clubs online met vrienden.
MW2 moet twee jaar meegaan en de playerbase is gigantisch. Als je het spel niet meteen op release koopt maar een paar weken/maanden later mis je echt nog steeds niks.
En door SBMM wordt je toch altijd wel in een vergelijkbare poule gegooid
niveautje lager zetten?DennusB schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:28:
Man man, ik zit nu bij die missie dat je in een truck zit en terwijl je rijd moet schijnen, mijnen moet ontwijken, RPG's moet uitschakelen en dan ook nog naar nieuwe trucks moet springen. Nu al 10x gedaan, elke keer dood. Iemand tips?
Wat mij enorm geholpen heeft was een panzer jeep pakken, die ging echt vele malen langer mee.
Re-loaden van wapens ging ik snel in en uit de wagen hangen dan was je geweer al geladen
Het geld klotst niet tegen de plinten, maar ik heb het niet slechtVrijdag schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:31:
[...]
Over twee weken komt GoW: Ragnarök al uit. Tenzij het geld tegen de plinten klotst zou ik in jouw geval lekker even wachten. Speel in die twee weken gewoon een andere shooter, wat van je backlog/PSPlus collectie of een random (open world) actie RPG (eventueel free to play zoals Genshin Impact) uit de sale
MW2 moet twee jaar meegaan en de playerbase is gigantisch. Als je het spel niet meteen op release koopt maar een paar weken/maanden later mis je echt nog steeds niks.
En door SBMM wordt je toch altijd wel in een vergelijkbare poule gegooid
Ik zit meer met de beschikbare tijd. Met een fulltime baan en een gezin (3 kinderen) is dat de grootste uitdaging. En ik ga overdag in het weekend echt niet in m'n mancave gamen als dat grut gezellig beneden zit
Ik merk de laatste maanden dat games me snel vervelen. De laatste game die me echt gegrepen heeft is Miles Morales (elke avond spelen, in 2 weken naar Platinum) en dat is nog geen andere game daarna gelukt. Zelfs Ghost of Tsushima, wat toch echt wel een tof spel is, kan mijn aandacht niet vast houden. Elden Ring ben ik aardig ver mee, maar ben even gestopt nadat ik ergens niet verder kwam. Misschien maar weer eens oppakken. Genshin Impact geprobeerd, maar kon er niet helemaal in komen. Misschien eens wat langer proberen.
Heb iets meer dan een maand geleden wel weer een 2-maandelijkse subscription voor WoW afgesloten en echt wel weer lol mee gehad, maar loop nu tegen een barriere aan die ik zonder guild / community maar moeilijk kan slechten. En hoewel ik een guild en online socializen echt wel leuk vind, kom ik dan weer met de factor tijd.
En dat maakt CoD dan juist weer redelijk geschikt. Het is een snelle shooter, korte potjes, progress maken en items unlocken, en als ik het een uurtje (of 2) gespeeld heb kan het weer terzijde gelegd worden en raak je er ook niet echt "uit". Het is ook de enige game die me heerlijk kan doen rage-quitten
Maar ik begrijp wat je zegt hoor. BO4 heb ik ook later in een aanbieding gekocht, en je mist er eigenlijk niks aan t.o.v. de release.
Ah well... ik ga er nog even over nadenken
Ik ook niet op mijn 2 keerG_Dragon schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:28:
Ik ben geen enkele bug tegengekomen tijdens mijn 2 playthroughs
Zat bugs tegengekomen in campaign als usewell, AI’s die door deuren heen kwamen, als je net op het punt staat om naar binnen te gaan.
En dat enemies opeens achter je staan, pats boem dood, vooral op Hardned of hoger is dit frustrerend is.
En dat enemies opeens achter je staan, pats boem dood, vooral op Hardned of hoger is dit frustrerend is.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Iemand die ook een error krijgt (op PS5) na de update over dat je data corrupt is en je je progress en rank moet resetten?
Ik ook na de update van gister een hoop problemen op de PS5. Laadschermen die blijven hangen (met installing…), checkpoints die niet geladen worden en meerdere crashes tijdens het laatste level.
Bij mij hangt ie nu ook in dat installing screen inderdaad. Lekker dan.tiies schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:06:
Ik ook na de update van gister een hoop problemen op de PS5. Laadschermen die blijven hangen (met installing…), checkpoints die niet geladen worden en meerdere crashes tijdens het laatste level.
Jup, even op: Options > Quick Settings > Rondje. Dan kun je in ieder geval spelen.Henkie_NtA schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:03:
Iemand die ook een error krijgt (op PS5) na de update over dat je data corrupt is en je je progress en rank moet resetten?
Én nu maar weer wachten... Alle SP trophies in de tas, dus nog 6 Co-Op trophies te gaan voor die platinum...

[ Voor 11% gewijzigd door TIGER1125 op 26-10-2022 12:14 ]
Je kunt daar weer uit komen door naar het quick settings menu te gaan en dan weer terug te klikken.Henkie_NtA schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:09:
[...]
Bij mij hangt ie nu ook in dat installing screen inderdaad. Lekker dan.
Ja is me inderdaad op die manier gelukt, thanks.
De prijzen zijn weer omhoog gegaan bij wehkamp. Toch blij dat ik het gisteren besteldt heb voor 57.50. Wel jammer dat ik nou niet weet wanneer het binnenkomt, er staat binnen 2 weken thuis. Dus het kan vrijdag zijn maar net zo goed over anderhalve week.
De console versie zeker?Nietdatikweet schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:20:
De prijzen zijn weer omhoog gegaan bij wehkamp. Toch blij dat ik het gisteren besteldt heb voor 57.50. Wel jammer dat ik nou niet weet wanneer het binnenkomt, er staat binnen 2 weken thuis. Dus het kan vrijdag zijn maar net zo goed over anderhalve week.
Waar is de pc versie het voordeligste?
@AggressorIk zou het echt niet weten. Waar ik het over had zijn idd de console versies.
Wat je eventueel mee zou kunnen nemen in je beslissing.. volgend jaar komt er geen nieuwe cod, dus deze zullen ze langer “ondersteunen” tov eerdere cods. Maar goed, dit is enkel interessant als je het spel ook leuk vindtDenman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:43:
[...]
Het geld klotst niet tegen de plinten, maar ik heb het niet slecht
Ik zit meer met de beschikbare tijd. Met een fulltime baan en een gezin (3 kinderen) is dat de grootste uitdaging. En ik ga overdag in het weekend echt niet in m'n mancave gamen als dat grut gezellig beneden zit
Ik merk de laatste maanden dat games me snel vervelen. De laatste game die me echt gegrepen heeft is Miles Morales (elke avond spelen, in 2 weken naar Platinum) en dat is nog geen andere game daarna gelukt. Zelfs Ghost of Tsushima, wat toch echt wel een tof spel is, kan mijn aandacht niet vast houden. Elden Ring ben ik aardig ver mee, maar ben even gestopt nadat ik ergens niet verder kwam. Misschien maar weer eens oppakken. Genshin Impact geprobeerd, maar kon er niet helemaal in komen. Misschien eens wat langer proberen.
Heb iets meer dan een maand geleden wel weer een 2-maandelijkse subscription voor WoW afgesloten en echt wel weer lol mee gehad, maar loop nu tegen een barriere aan die ik zonder guild / community maar moeilijk kan slechten. En hoewel ik een guild en online socializen echt wel leuk vind, kom ik dan weer met de factor tijd.
En dat maakt CoD dan juist weer redelijk geschikt. Het is een snelle shooter, korte potjes, progress maken en items unlocken, en als ik het een uurtje (of 2) gespeeld heb kan het weer terzijde gelegd worden en raak je er ook niet echt "uit". Het is ook de enige game die me heerlijk kan doen rage-quitten
Maar ik begrijp wat je zegt hoor. BO4 heb ik ook later in een aanbieding gekocht, en je mist er eigenlijk niks aan t.o.v. de release.
En ik COD alleen maar kopen om wapens te levelen voor warzone 2.0JeroenD92 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:48:
[...]
Wat je eventueel mee zou kunnen nemen in je beslissing.. volgend jaar komt er geen nieuwe cod, dus deze zullen ze langer “ondersteunen” tov eerdere cods. Maar goed, dit is enkel interessant als je het spel ook leuk vindt
Ohja, die andere factor waar we op een bepaalde levensfase chronisch (haha) te weinig van hebben: TijdDenman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:43:
[...]
Het geld klotst niet tegen de plinten, maar ik heb het niet slecht
Oh maar die ga ik ook zeker weer spelen. Warzone heb ik sinds de introductie van Caldera niet meer gespeeld, van mij hoeven al die oude wapens niet, geef mij maar de huidige wapens. Ik was er na 2-3 potjes ook wel weer klaar mee.Kneepie schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:52:
[...]
En ik COD alleen maar kopen om wapens te levelen voor warzone 2.0
Maar daar geldt ook weer voor: Warzone vind ik persoonlijk leuker om met vrienden te spelen. En mijn vaste game maten zijn eigenlijk gestopt met Warzone. Wellicht dat ze het met 2.0 wel weer willen proberen, en anders moet ik me toch maar eens aanmelden voor Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen
Yep. Het is op deze leeftijd ofwel chronisch lichamelijke klachten, of chronisch tijdgebrekVrijdag schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:53:
[...]
Ohja, die andere factor waar we op een bepaalde levensfase chronisch (haha) te weinig van hebben: Tijd
[ Voor 17% gewijzigd door Denman op 26-10-2022 12:58 ]
Denman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:57:
[...]
Oh maar die ga ik ook zeker weer spelen. Warzone heb ik sinds de introductie van Caldera niet meer gespeeld, van mij hoeven al die oude wapens niet, geef mij maar de huidige wapens. Ik was er na 2-3 potjes ook wel weer klaar mee.
Maar daar geldt ook weer voor: Warzone vind ik persoonlijk leuker om met vrienden te spelen. En mijn vaste game maten zijn eigenlijk gestopt met Warzone. Wellicht dat ze het met 2.0 wel weer willen proberen, en anders moet ik me toch maar eens aanmelden voor Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen
[...]
Ik begrijp je volkomen, ik moet het ook doen in de uurtjes dat de kinderen op bed liggen. Ik heb het geluk dat we met een groepje spelen die het leuk blijft vinden. Allemaal een niet te hoog KD, schommelt tussen de 1.50 en 2.00
Yep. Het is op deze leeftijd ofwel chronisch lichamelijke klachten, of chronisch tijdgebrek
Welke winkel als ik vragen mag?Davidas schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:42:
[Afbeelding]
Dit is goed nieuws, kan ik mogelijk morgen al installeren.
Ah goeie tip van dat topic! Mezelf ook maar eens aanmelden daar.Denman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:57:
[...]
Oh maar die ga ik ook zeker weer spelen. Warzone heb ik sinds de introductie van Caldera niet meer gespeeld, van mij hoeven al die oude wapens niet, geef mij maar de huidige wapens. Ik was er na 2-3 potjes ook wel weer klaar mee.
[...]
Yep. Het is op deze leeftijd ofwel chronisch lichamelijke klachten, of chronisch tijdgebrek
Of een combinatie van lichamelijke kwalen en tijdgebrek
Krijg net mailtje dat mijn bestelling ook verzonden is. Maar zal je zien dat de bezorger een lekke band krijgt en het dus niet morgen maar "onbekende tijd" wordt...
Hier een aantal weken geleden besteld en kreeg bij de klantenservide 2 verschillende antwoorden. Via de chat de vraag gesteld en daar kreeg ik eerst te horen dat ze het te druk hadden. Toen maar via messenger gevraagd. Via Messenger werd me verteld dat de je die 2 weken mag aanhouden.Nietdatikweet schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:20:
Daarna via de chat alsnog een antwoord toegemailt gekregen met als antwoord dat de game vrijdag of zaterdag op de mat gaat vallen.
Inmiddels heb ik de game ook bij All Your Games besteld. Hier wordt hij vandaag verzonden als ik het goed zie op de website. Dus morgen kunnen we los
Hoe dan?Davidas schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:42:
[Afbeelding]
mijne is ook vandaag verzonden via discountgames
Ik denk dat @AlwaysNick bedoelt hoe we de disc versie kunnen gebruiken zonder de patch.
Dat laat ik hier morgen wel weten
Dat laat ik hier morgen wel weten
F dan word het wachten at least misschien verzenden ze hem vanavond al bij Bolharrybeuker schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:04:
[...]
mijne is ook vandaag verzonden via discountgames
Even voor de zekerheid, is dit gewoon een DISC editie?
Call of Duty: Modern Warfare II - C.O.D.E. Editie – PS5 (bol.com exclusive)
https://www.bol.com/nl/nl...NOdg.2_18.19.ProductTitle
Dit staat bij de specificaties:
Type drager
Blu-ray
Deze variant is goedkoper dan de normale variant - standard edition
https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
Type drager
Blu-ray
Burp
Ja, beide DISC. Ik heb die eerste destijds pre-ordered.Wii4all schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:33:
Even voor de zekerheid, is dit gewoon een DISC editie?
Type drager
Blu-ray
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ik snap alleen niet waarom zou die versie goedkoper zijn?Davidas schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:38:
[...]
Ja, beide DISC. Ik heb die eerste destijds pre-ordered.
Burp
Die andere (gewone versie) wordt niet door Bol.com zelf geleverd maar door JVS Trading NL.Wii4all schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:40:
[...]
Ik snap alleen niet waarom zou die versie goedkoper zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 26-10-2022 15:44 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik hoop trouwens niet dat het weer zo’n ontzettende kermis wordt met 1000 camo’s, community weapons, en tig operators. Het zou zo leuk zijn als het gewoon wat meer draait om de gameplay i.p.v. al die opsmuk eromheen.
Dan kan ik je alvast zeggen dat dit wel het geval word.tiies schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:51:
Ik hoop trouwens niet dat het weer zo’n ontzettende kermis wordt met 1000 camo’s, community weapons, en tig operators. Het zou zo leuk zijn als het gewoon wat meer draait om de gameplay i.p.v. al die opsmuk eromheen.
Ja, eerste seizoen waarsch wat serieuze skins en daarna gaan ze weer helemaal los. Full on kiddo style.
Tuurlijk wel. Verwacht thema's als (straat) racen, wiet, alcohol, cyber/steampunk, cowboys/western/bountyhunter, ninja's, anime/manga, neon, kerstmis, pasen, valentijnsdag, thanksgiving, corporate/zakelijk, gokken, geld/patserij, tropisch/zomer, 80's retro, 70's retro, Victorian age, Indiana Jones/adventure, bekende popsterren/metalbands/DJ's, WW2, zombies, Halloween/monsters, filmfranchises (Star Wars, Marvel, G.I. Joe), hightech/hackers, bekende streamers/pro-teams en talloze voetbal/basketbal/honkbal en football teams.tiies schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:51:
En dan ben ik vast nog wel wat vergeten
En ik deed er met m'n 41 jaar gewoon vrolijk aan mee toen ik nog Warzone speeldeGG85 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:54:
Ja, eerste seizoen waarsch wat serieuze skins en daarna gaan ze weer helemaal los. Full on kiddo style.
Op een gegeven moment had ik die neon lichtgevende skin vrijgepeeld (laatste van de Battle Pass).
Mijn god wat een schietschijf moet ik geweest zijn, ik had nog net geen pijlen op me gericht staan.
En me dan nog afvragen waarom ik zo makkelijk afgeschoten werd (niet door mijn skills natuurlijk
Overigens nooit een losse skin gekocht, alleen Battle Pass en dan vrijspelen.
Valt mij nu pas op dat 1 van mijn uitgespeelde missies een oranje vinkje heeft. De rest heeft dat niet. Wat houdt dat vinkje in, dat je de reward hebt? Vraag mij als dat zo is af waarom ik die bij de rest niet heb.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Volgens mij is dat de "actieve" missie, oftewel de laatste die je gespeeld hebt, is bij mij iig wel zo.RawChild schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:46:
Valt mij nu pas op dat 1 van mijn uitgespeelde missies een oranje vinkje heeft. De rest heeft dat niet. Wat houdt dat vinkje in, dat je de reward hebt? Vraag mij als dat zo is af waarom ik die bij de rest niet heb.
Bij elke missie staat bovenin highest difficulty completed:
Nog niks van Bol hier
Ik zie online meerdere multiplayer data's, is de multiplayer nou morgenavond of vrijdagavond beschikbaar?
Edit: ah dus toch de 27e (maar voor ons 28e..)
Edit: ah dus toch de 27e (maar voor ons 28e..)

[ Voor 253% gewijzigd door UnitedJunk op 26-10-2022 17:03 ]
Die van mij is ook onderweg, kan morgen zeker ook nog niet de SP doen dan?Davidas schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:42:
[Afbeelding]
Ik heb letterlijk 2 uurtjes geleden besteld. Als je snel bent kun je hier ook bestellen en je bestelling bol.com annuleren.
Wanneer kan pc downloaden eigenlijk. Dan gaan de data miners los gaan 😉
VanavondWolverine9000 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:19:
Wanneer kan pc downloaden eigenlijk. Dan gaan de data miners los gaan 😉
Aha om 19 uur waarschijnlijk veronderstel ik
JepWolverine9000 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:23:
[...]
Aha om 19 uur waarschijnlijk veronderstel ik

Dan ga ik twitter in de gaten moeten houden voor nieuws 😉
Ik heb al bij bol betaald en zie dat er meerdere hier hem al op de post krijgen. Dus vandaag verzonden. Dus ga eens effe navragen. Niet dat ik morgen avond tijd heb.Bobo221 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:17:
[...]
Ik heb letterlijk 2 uurtjes geleden besteld. Als je snel bent kun je hier ook bestellen en je bestelling bol.com annuleren.
Zou natuurlijk super zijn als Coolblue vandaag ook al verzend… 🤞🏼
Van week de special edition gekocht in de ps5 store. Nu wil ik weer spelen is ineens mijn data corrupt, hoe dan?
Nu al 15 min bezig met installeren, bijzonder!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Console volgens mij ook maar ik kan er geen touw aan vastknopen met al die verschillende tijden en zones en of je op PC of console speelt.Smit260 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:11:
PC kan as vrijdag vanaf 06:00 spelen.
Console geen idee.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Is simpel klokslag middernacht van donderdag op vrijdag.Lekker Ventje schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:48:
[...]
Console volgens mij ook maar ik kan er geen touw aan vastknopen met al die verschillende tijden en zones en of je op PC of console speelt.
PC players on https://t.co/4ntwYWpcSn and Steam can now pre-load #ModernWarfareII full game ahead of its launch on 9pm PT on October 27th. pic.twitter.com/Lud9vDYdUF
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 26 oktober 2022
Voor de rpg heb je maar 1 challenge nodig om gold te hebben....
Dat idd en bijzondere checkpoints die soms wel en soms niet werken.Buizerd__NL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:53:
Zat bugs tegengekomen in campaign als usewell, AI’s die door deuren heen kwamen, als je net op het punt staat om naar binnen te gaan.
PSN ID Binloading_nl
Bron? Kan het nergens vindenWolverine9000 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:33:
Voor de rpg heb je maar 1 challenge nodig om gold te hebben....
Had ik ook. Op het startscherm keer op de options knop drukken, dan menus ingaan en er weer uit.Wackmack schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:22:
Van week de special edition gekocht in de ps5 store. Nu wil ik weer spelen is ineens mijn data corrupt, hoe dan?
Is de digitale versie ergens goedkoper te krijgen voor de xbox? Was niet van plan om 80 knaken neer te leggen.
[ Voor 6% gewijzigd door GT-R op 26-10-2022 20:26 ]
Brazilië.GT-R schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:26:
Is de digitale versie ergens goedkoper te krijgen voor de xbox? Was niet van plan om 80 knaken neer te leggen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Misschien een black friday aanbieding. Of anders een paar jaar wachten. Over een jaar of drie zal het digitaal wel in prijs dalen
Kreeg vanochtend een bericht van PostNL dat hij vandaag binnen zou komen. Vond ik al wat gek zo stond het wel op de T&T. Nu geven ze aan dat hij morgen komt, dat betwijfel ik eerlijk gezegd ook. Kan mij niet voorstellen dat NedGame 2 dagen voor de officiële release hem zou verzenden?
Gisteren oa de Amsterdam missie gespeeld. Mijn mond viel wel open van de grafische pracht! Alles op Ultra met een rtx 3080.