Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Jup.On_E schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:02:
[...]
Op de XBox kun je als het goed is morgenmiddag om 13:00 uur beginnen als je naar Nieuw-Zeeland ‘verhuist’
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heel mooi inderdaad. Grafisch de mooiste missie uit de game, heel veel detail in gestokenBaltar schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:55:
Gisteren oa de Amsterdam missie gespeeld. Mijn mond viel wel open van de grafische pracht! Alles op Ultra met een rtx 3080.
Ik vind de game echt prachtig, en ik geniet iedere minuut van de game.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
There are images going around showing that Neymar and Pogba are coming to #ModernWarfareII as Operators/Skins.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 27 oktober 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Launch PSA: If you are trying to change your console’s region setting in order to access #MWII early, you will experience connectivity issues and may be locked out of the game until the official launch time of your region.
— Infinity Ward (@InfinityWard) 27 oktober 2022
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
A 63GB update has gone live for MWII on Xbox.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 27 oktober 2022
A 2GB update (version 1.04) for MWII is live on PlayStation.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dat is de release van de gameG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:17:
Ik heb een update van 33,68GB, heb alleen maar Multiplayer en Co-op geinstalleerd. Jammer dat de game weer rond de 100GB is

Jep.. ik maar hopen door die losse pakketten dat hij eindelijk een mooie grote zou hebben rond de 60 tot 80 GB maar dat gaat hem helaas niet worden

Nvm ondanks deze mega update is de grote nog steeds 75,4GB
:strip_exif()/f/image/ll1YFYHhXyTXL8xkgmJaqn5y.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 27-10-2022 07:29 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Valt meeG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:22:
[...]
Jep.. ik maar hopen door die losse pakketten dat hij eindelijk een mooie grote zou hebben rond de 60 tot 80 GB maar dat gaat hem helaas niet worden
Nvm ondanks deze mega update is de grote nog steeds 75,4GB
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/eAuaXPJwS9XVPgmxld4sZLwY.png?f=user_large)
Die zijn niet verschoven. Dit stond al vast dat dit morgenvroeg om 6:00 zou zijnshakespeare schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:41:
aaarghh.. ik dacht dat hij vanavond 19:00 live ging op pc. waarom zijn die tijden nu verschoven ? man man...
:strip_exif()/f/image/Q6awcKPZJtrJBksAIvWgWGWm.jpg?f=fotoalbum_large)
Modern Warfare II offers a much more streamlined camo experience. pic.twitter.com/BQCJLjv7qs
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 26 oktober 2022
Inmiddels naar onbekend, want PostNL heeft het pakketje nog niet ontvangen
Had ik al eerder gepost
AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:13:
@Rivanov ik zou het toch niet proberen
[Twitter]
Kan zijn dat ze hem al in de post box hebben gedaan maar postnl hem vandaag ophaald. Had ik ook met mijn BORN PINK van BLACKPINK CD. Die was dinsdags al op de ''post'' gedaan maar kreeg van PostNL pas te horen op donderdag dat hij bij hun in het sorteerproces zatcrimby schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:12:
Hier gisteren al een verzendbevestiging gekregen van Game Mania. PostNL gaf aan dat ie vandaag zou komen tussen 11:00 en 13:00.
Inmiddels naar onbekend, want PostNL heeft het pakketje nog niet ontvangen
Kan ik niet lezen

Hmm ook niet met de gratis plus artikelen?
Vanochtend dan ook de update ontvangen in de PostNL af dat deze vandaag geleverd gaat worden. Kan niet wachten om de SP te spelen.Bobo221 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:57:
Hier ook zojuist de bevestiging ontvangen van de PS5 versie. Levering morgen:
[Afbeelding]
Stay hungry, stay foolish!
Betwijfel of ze echt acties gaan ondernemen of dat het bangmakerij is. Bedoel, dit is al sinds jaar en dag mogelijk op de Xbox en nooit is er moeilijk over gedaan. Wellicht meer gericht naar de Playstation spelers, want voor zover ik weet moet je daar een nieuw account aanmaken met NZ als regio.
Anyhow, ik merk het wel vanmiddag.
Gister al de Xbox van regio laten wisselen en de update (1.0.4.0) heeft ie vanmorgen zelf al gedownload
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zal lekker zijn voor je ping.CHKYBSTRD schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:12:
Als ik mijn vpn op Nieuw Zeeland zet, kan ik dan ook al spelen? Gebruik VPN nooit voor games maar als ik daarmee 1 dag eerder kan schieten, tja waarom niet.
nee want zie een post vlak boven jou vraag.CHKYBSTRD schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:12:
Als ik mijn vpn op Nieuw Zeeland zet, kan ik dan ook al spelen? Gebruik VPN nooit voor games maar als ik daarmee 1 dag eerder kan schieten, tja waarom niet.
Vrijdag in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"
Voordeel is wel dat je je favoriete tegenstander eindelijk door zijn hoofd kan schieten en daarna teabaggenbekende streamers/pro-teams en talloze voetbal/basketbal/honkbal en football teams.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Call of Duty gonna Call of Duty, welcome to update galore.
63,73 GB and incoming.
Ben benieuwd hoe groot de game over een jaartje weer is

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Had het niet gelezen, maar hier wordt specifiek over consoles gesproken, ik speel op pc.G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:27:
[...]
nee want zie een post vlak boven jou vraag.
Stay hungry, stay foolish!
Zou die Neymar ook schwalbes maken?Vrijdag schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:32:
[...]
Vrijdag in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"
[...]
Voordeel is wel dat je je favoriete tegenstander eindelijk door zijn hoofd kan schieten en daarna teabaggen
AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:13:
@Rivanov ik zou het toch niet proberen
[Twitter]
Oftewel proberen kan geen kwaad, connection issues zijn er sowieso en als je locked out bent tot de officiële launch heb je ook niets verloren. Nee heb je al, ja kan je krijgen!
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 27-10-2022 09:37 ]
Ik weet niks van voetbal, maar wellicht kan je hem in zijn knieën schieten
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ach, mij maakt het niet veel uit. Zit vandaag toch op kantoor en heb morgen thuiswerkdag.Donstil schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:36:
[...]
[...]
Oftewel proberen kan geen kwaad, connection issues zijn er sowieso en als je locked out bent tot de officiële launch heb je ook niets verloren. Nee heb je al, ja kan je krijgen!
Ja maar wel redelijk teleurstellend... wilde vandaag alvast de install doen en kijken of ik al ff kon spelen. Geen wereldramp, maar wel een beetje jammer.AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:15:
[...]
Kan zijn dat ze hem al in de post box hebben gedaan maar postnl hem vandaag ophaald. Had ik ook met mijn BORN PINK van BLACKPINK CD. Die was dinsdags al op de ''post'' gedaan maar kreeg van PostNL pas te horen op donderdag dat hij bij hun in het sorteerproces zat
Oei rookie mistakeRivanov schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:52:
[...]
Ach, mij maakt het niet veel uit. Zit vandaag toch op kantoor en heb morgen thuiswerkdag.
Donstil schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:34:
[...]
63,73 GB and incoming.
Wat een kansloze reacties weer.. Ik snap het niet zo goed.G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:17:
Ik heb een update van 33,68GB, heb alleen maar Multiplayer en Co-op geinstalleerd. Jammer dat de game weer rond de 100GB is
Mensen willen dat games mooier/beter/uitgebreider worden, maar zeuren daarnaast wel over de downloadgrootte van de game? Je kan het ook gewoon niet kopen/installeren als je het teveel vind, maar dat is dan zeker weer geen optie?
NOFI naar jou toe, maar linksom of rechtsom hebben mensen altijd wat te zeuren.
Om me toch maar een beetje in de discussie te mengen, waar is de goede oude tijd gebleven van Start game -> kies server -> Fraggen? Zonder al te veel poespas? Het is al jaaaaren geleden dat ik een shooter MP heb gespeeld, ook vanwege de kiddo's en alle toeters en bellen (skins/ranks/unlockables). Gewoon q3:arena of ut99. Ik word oud...

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 27-10-2022 10:20 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Nou nou rustig aan, mijn berichtje is overduidelijk als grapje (wat je er af geknipt hebt) geschreven.enira schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:18:
[...]
[...]
Wat een kansloze reacties weer.. Ik snap het niet zo goed.
Mensen willen dat games mooier/beter/uitgebreider worden, maar zeuren daarnaast wel over de downloadgrootte van de game? Je kan het ook gewoon niet kopen/installeren als je het teveel vind, maar dat is dan zeker weer geen optie?
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 27-10-2022 10:26 ]
Ik bedoelde het ook echt niet als zeuren, maar was meer verbaast toen ik de update zag en gelukkig was dit niet het gevalenira schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:18:
[...]
Wat een kansloze reactie weer.. Ik snap het niet zo goed.
Om me toch maar een beetje in de discussie te mengen, waar is de goede oude tijd gebleven van Start game -> kies server -> Fraggen? Zonder al te veel poespas? Het is al jaaaaren geleden dat ik een shooter MP heb gespeeld, ook vanwege de kiddo's en alle toeters en bellen (skins/ranks/unlockables). Gewoon q3:arena of ut99. Ik word oud...
Vanavond hebben we de avond al vrij gepland om lekker in split-screen te gaan knallen
Dit dus. Als ze het echt tegen willen zijn, zouden ze dit gewoon in kunnen bouwen in het spel neem ik aan. Ik ga het in ieder geval ook gewoon proberen, altijd mooi meegenomen als het wel lukt. Anders gewoon tot morgen wachten, zo lang is dat ook weer niet.DutchCrownNL schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:12:
[...]
Betwijfel of ze echt acties gaan ondernemen of dat het bangmakerij is. Bedoel, dit is al sinds jaar en dag mogelijk op de Xbox en nooit is er moeilijk over gedaan. Wellicht meer gericht naar de Playstation spelers, want voor zover ik weet moet je daar een nieuw account aanmaken met NZ als regio.
Anyhow, ik merk het wel vanmiddag.
Gister al de Xbox van regio laten wisselen en de update (1.0.4.0) heeft ie vanmorgen zelf al gedownload
Nog even snel de Campaign uitspelen voor 19:00 vanavond
Waarom?G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:27:
[...]
Nederlandse servers komen niet online voor vannacht 0:00G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:27:
[...]
/f/image/Tplq8ekaS8TlO8gtDH5pbzo2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 79% gewijzigd door Ricmaniac op 27-10-2022 10:34 ]
Dus dat de mensen die hem vandaag ontvangen hebben een gelukje hebben
[ Voor 12% gewijzigd door tommerd_ op 27-10-2022 10:32 ]
Content creators hebben nog geen access toch?tommerd_ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:31:
Vraag me toch ergens wel af hoe ze dit doen. Er zijn toch genoeg mensen (denk aan content creators) die early access hebben. Zullen ze dat dan echt instellen op account niveau? Of is dit niet toch gewoon een gevalletje met de disc heb je vrij spel?
Dus dat de mensen die hem vandaag ontvangen hebben een gelukje hebben
Voor mijn gevoel heb je toch altijd wel youtubers bijvoorbeeld die vooraf op mogen nemen al, alleen pas mogen publiceren op moment van release. Nu heb ik de afgelopen 2 jaar de release van de cod games een beetje gemist (Bleef graag bij de shipment 24/7 playlistSleeon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:33:
[...]
Content creators hebben nog geen access toch?
VPN? Je hebt een PC neem ik aan? Voor de Xbox is dat niet nodig he.CHKYBSTRD schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:12:
Hmm..ik zal de download zo dan maar vast even aanzetten, dan kan ik net na 13:00 gelijk beginnen met MP. De Campaign heb ik al uitgespeeld.Donstil schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:31:
Het is overigens 103,5 GB geworden op de Series X, met alle onderdelen aan.

Ze doen ook niet aan optimalisatie bij CoD. Je zou toch verwachten dat ze 'oude' content wel zouden purgen, maar het lijkt er wel op dat ze die code er gewoon in laten zittenDonstil schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:34:
[...]
Call of Duty gonna Call of Duty, welcome to update galore.
63,73 GB and incoming.
Nee hoor. Speel liever morgen overdag op EU servers, dan vandaag op NZ servers met latency issues.
Is deze niet alleen voor PC servers? Console gaat online om 0:00 regionale tijd.Ricmaniac schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:31:
Nederlandse servers zijn pas 06:00 online toch ? @AlwaysNick
[Afbeelding]
DitPoulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:48:
[...]
Is deze niet alleen voor PC servers? Console gaat online om 0:00 regionale tijd.
Hoe laat is dat dan Nederlandse tijd?

13:00 vanmiddagDax schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:50:
Stel dat een vriend van mij in Nieuw Zeeland MW2 MP wil spelen op PC.
Daarom hebben ze die afbeelding released om te laten zien hoe laat het overal live gaat.
[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 27-10-2022 10:53 ]
Ja die zijn er morgen heus niet iddRivanov schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:45:
[...]
Nee hoor. Speel liever morgen overdag op EU servers, dan vandaag op NZ servers met latency issues.
Die truuk werkt alleen op Xbox. Helaas niet op de pc, waar ik overigens voor het eerst in lange tijd het spel heb gekocht.Dax schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:50:
Stel dat een vriend van mij in Nieuw Zeeland MW2 MP wil spelen op PC.
Ricmaniac schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:52:
Zal wel weer aan mij liggen maar volgens mij werkt dat helemaal niet want het is toch voor PC een global release? Dus bij ons 6 uur gaat het live maar dan is het in nieuw zeeland gewoon later.
bron hieronder. Maar zoals ik het lees is het echt een PC ding. Dat ze pas om 6:00 mogen beginnen met knallen. Heel vaag is het allemaal wel. Terug naar de midnight releases in de Gameshop!!!!Call of Duty: Modern Warfare 2 will launch globally at 12:00 am Eastern on Friday, October 28. Here's how that breaks down for other timezones across the world, which Activision has highlighted:
PDT: 9 pm, October 27
EDT: 12 am, October 28
GMT: 5 am, October 28
CEST: 6 am, October 28
JST: 1 pm, October 28
AEDT: 3 pm, October 28
For PC players on Steam and Battle.net, the game launches simultaneously in all regions at the above times.
Things are a bit different for console players though, who will have a regional roll-out starting at 4 am PDT on Thursday and ending at 9 pm alongside the global PC launch. That's because on consoles each region will get access at midnight local time on Friday, October 28.
Aah top, ik doe hem op veteran maar doordat ik ook gelijk de trophy’s afvink nog niet helemaal klaar helaas, bijvoorbeeld Alone op veteran zonder schieten had ik best een kluif aanTheVMaster schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:38:
[...]
Hmm..ik zal de download zo dan maar vast even aanzetten, dan kan ik net na 13:00 gelijk beginnen met MP. De Campaign heb ik al uitgespeeld.
Schijn nog 3 missies te moeten.
Volgens mij ook op PS alleen moet je dan een heel nieuw NZ account maken dus heeft het niet zo'n zin. Kan je wel eerder spelen maar begin je daarna weer opnieuw op je main account.BlazeMuis schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Die truuk werkt alleen op Xbox. Helaas niet op de pc, waar ik overigens voor het eerst in lange tijd het spel heb gekocht.
Ja dus ik bedoelde dat als reactie op @Dax want hij vroeg het speciaal voor PC
Dus dan had ik "gelijk" en werkt niet zoals hij zou willen
Is toch helemaal niet “vaag”, die tijden worden toch netjes gecommuniceerd overal?
Dan moet je hem idd in de NZ store kopen met een NZ account en moet dit het hoofdaccount van de console zijn.GaHard schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:56:
[...]
Volgens mij ook op PS alleen moet je dan een heel nieuw NZ account maken dus heeft het niet zo'n zin. Kan je wel eerder spelen maar begin je daarna weer opnieuw op je main account.
Ja dat wel. Maar waarom mag PC pas 6 uur later spelen? Dat is een beetje vaagDonstil schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:56:
[...]
Is toch helemaal niet “vaag”, die tijden worden toch netjes gecommuniceerd overal?
[ Voor 5% gewijzigd door AlwaysNick op 27-10-2022 10:57 ]
Dat ook nog, ja dat is de moeite niet waard allemaal.AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:57:
[...]
Dan moet je hem idd in de NZ store kopen met een NZ account en moet dit het hoofdaccount van de console zijn.
Ik wacht wel tot 00:00
[ Voor 5% gewijzigd door GaHard op 27-10-2022 10:58 ]
Ooh zo vaag, ja dat zal dan wel met verdeling van de load te maken hebben.AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:57:
[...]
Ja dat wel. Maar waarom mag PC pas 6 uur later spelen? Dat is een beetje vaag
Voor die 11 uur die je eerder kan spelen. Voor mij de moeite niet waardGaHard schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:58:
[...]
Dat ook nog, ja dat is de moeite niet waard allemaal.
Ik wacht wel tot 00:00
Geloof je gelijk ben geen ICT man hahaDonstil schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:58:
[...]
Ooh zo vaag, ja dat zal dan wel met verdeling van de load te maken hebben.

Heb vanochtend de nieuwste updates en alles gedownload. Totaal is de game nu iets van 105GB dacht ik.AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:01:
Maar zijn er PS spelers die al wel iets in de PS store van add ons kunnen downloaden? Anders pre download ik die alvast en installeer ik de game morgen
Digitaal de game gepre oderd?GaHard schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:02:
[...]
Heb vanochtend de nieuwste updates en alles gedownload. Totaal is de game nu iets van 105GB dacht ik.
Waarom niet, altijd leuk toch!
AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:29:
[...]
Nederlandse servers komen niet online voor vannacht 0:00

Dat word thuis mijn vriendin teleurstellen...
Zit jij op PC? Zou jij anders de link naar de add-ons kunnen linken?
Je vriendin teleurstellen duurt maar 10 minuten. Kan je daarna weer spelenG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:04:
[...]
![]()
Meen je, ik ging er blindelings vanuit dat het net zoals de vorige keer om 19:00 was..
SorryG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:04:
[...]
![]()
Meen je, ik ging er blindelings vanuit dat het net zoals de vorige keer om 19:00 was..

Heb zelfs chips, nootjes enz gehaald voor vanavond
geen sorry kan jij niks aan doen.
Ik vond 19:00 al laat voor de beta en campain launch maar 00:00 spant toch echt wel de kroon nu.
gewoon vroeg eten, naar bed gaan en wekker om 00:00 (niet 23:00 om potentieel uurtje server issues te skippenG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:10:
[...]
Heb zelfs chips, nootjes enz gehaald voor vanavond![]()
geen sorry kan jij niks aan doen.
Ik vond 19:00 al laat voor de beta en campain launch maar 00:00 spant toch echt wel de kroon nu.
Hoebedoel je ? Je moet gewoon het spel opstarten op de PS dan gaat ie vanzelf de nieuwste updates en packs downloadenAlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Zit jij op PC? Zou jij anders de link naar de add-ons kunnen linken?
oh dacht dat je naar de PSN store gestuurd zou worden. Anders kon je het linkje van de add-on doorsturen en kunnen mensen hem al downloaden namelijkGaHard schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:12:
[...]
Hoebedoel je ? Je moet gewoon het spel opstarten op de PS dan gaat ie vanzelf de nieuwste updates en packs downloaden
Dat maakt de werkdag wel een stuk langer trouwens.
Vroeger was alles beterPoulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:32:
De tijd dat ik om 0:00 klaar stond bij de Media Markt en vervolgens met Monster en chips de nacht doorhaalde heb ik (gelukkig) gehad. Nu sta ik lekker een uurtje eerder op om even voor het werk te spelen.
Bij mij was de enige keer met Ghosts en AW. BO2 haalde ik van het geld van de kranten wijk. Nu moet ik gamen in plannen in het volwassen leven. Morgenavond maar kinderen afknallenPoulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:32:
De tijd dat ik om 0:00 klaar stond bij de Media Markt en vervolgens met Monster en chips de nacht doorhaalde heb ik (gelukkig) gehad. Nu sta ik lekker een uurtje eerder op om even voor het werk te spelen.

Microsoft Gaming CEO Phil Spencer (@xboxp3) on CoD and the Activision deal:
— Tom Warren (@tomwarren) 26 oktober 2022
"Call of Duty specifically will be available on PlayStation. I'd love to see it on the Switch, I'd love to see the game playable on many different screens. Our intent is to treat CoD like Minecraft"
1/2
Dusssss
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 27-10-2022 11:49 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die tijd heb ik (gelukkig) ook al gehadPoulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:32:
Dit was niet de manier waar op ik het bedoeldeDonstil schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:56:
[...]
Ja man, lepra, polio, poepen op straat, geen elektriciteit, een levensverwachting van 37
Vroeger was echt alles beter