De missie met de auto achtervolging en soap dat naar de kerk moet om ghost te ontmoeten vond ik het lastigste...JeroenD92 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:52:
Net op Hardened uitgespeeld.. heeft me ~6.5 uur gekost en er zitten inderdaad een paar lastige missies tussen..
Enkel een bbug tegengekomen ,waarbij er artefacten ontstonden op de vloer..
Die was inderdaad ook tricky.Wolverine9000 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:54:
[...]
De missie met de auto achtervolging en soap dat naar de kerk moet om ghost te ontmoeten vond ik het lastigste...
De missie waarbij je een tank moet opblazen met een aantal C4's.. man man
Ja die was ook heavyJeroenD92 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:04:
[...]
Die was inderdaad ook tricky.
De missie waarbij je een tank moet opblazen met een aantal C4's.. man man
Poh Realism is echt niet te doen haha
Zondag start een nieuwe week. Dus hierbij happy launch week
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Eindelijk launch week met heel veel nieuws over de gameAlwaysNick schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:44:
Zondag start een nieuwe week. Dus hierbij happy launch week
Hahahah (spoiler ivm username):
spoiler:
[ Voor 50% gewijzigd door AlwaysNick op 24-10-2022 11:23 ]
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Voor al je camo en weapons leaks (Spoiler hem even ivm username):
spoiler:
Mijn game crasht elke keer bij de El Sin nombre missie
Heb al van alles geprobeerd nu maar de game blijft crashen precies op dat moment
spoiler: title
.wanneer die Mexicaanse kerel de deur in trapt om d'r te pakken
Heb al van alles geprobeerd nu maar de game blijft crashen precies op dat moment

Oh wat vervelend zeg, ik heb daar nog geen problemen mee gehad. Heb die missie nu 4 keer gedaan, moest hem voor de achievements nog overnieuw spelen namelijk. Anders de missie even helemaal opnieuw beginnen?Aomi schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:27:
Mijn game crasht elke keer bij de El Sin nombre missiespoiler: title.wanneer die Mexicaanse kerel de deur in trapt om d'r te pakken
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2022 11:37 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Aomi schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:27:
Mijn game crasht elke keer bij de El Sin nombre missiespoiler: title.wanneer die Mexicaanse kerel de deur in trapt om d'r te pakken
Had ik ook op de pc. Restart mission loste het probleem opAomi schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:27:
[ Voor 48% gewijzigd door CHKYBSTRD op 24-10-2022 11:45 ]
Stay hungry, stay foolish!
ja die las ik idd ook al.
Gelukkig bleek dat de oplossing. En grappig genoeg crashte het spel weer aan het einde van de missie.
Ik heb nu echt al belachelijk veel crashes gehad (PC), nog nooit meegemaakt bij andere spellen.
GelukkigAomi schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:03:
[...]
Gelukkig bleek dat de oplossing. En grappig genoeg crashte het spel weer aan het einde van de missie.
Ah das niet prettig. Helemaal goed geoptimised of ?Ik heb nu echt al belachelijk veel crashes gehad (PC), nog nooit meegemaakt bij andere spellen.
Genoeg te doen op Shipment dusAlwaysNick schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:15:
Zoals het er naar uit ziet worden dit alle guns in de game
spoiler:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hebben ze licentie issues ofzo? Ik zie veel bekende wapens maar met andere namenAlwaysNick schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:15:
Zoals het er naar uit ziet worden dit alle guns in de game
spoiler:
Denk dat ze niet genoeg verdienen om de licentie kosten te voldoen...Chelseamarre123 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:53:
[...]
Hebben ze licentie issues ofzo? Ik zie veel bekende wapens maar met andere namen
Had persoonlijk gehoopt dat het in de Beta placeholders waren... maar het lijkt er op dat we geen echter namen krijgen. Vraag me overigens af wat zoiets kost aan licenties.
[ Voor 6% gewijzigd door TIGER1125 op 24-10-2022 13:06 ]
Ik denk een licentie kwestie. Als wapenfabrikant wil je natuurlijk liever niet met zo'n gewelddadig en oorlogs verheerlijkend spel als Call of Duty geassocieerd wordenChelseamarre123 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:53:
[...]
Hebben ze licentie issues ofzo? Ik zie veel bekende wapens maar met andere namen

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit is over het algemeen de redenVrijdag schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:10:
[...]
Als wapenfabrikant wil je natuurlijk liever niet met zo'n gewelddadig en oorlogs verheerlijkend spel als Call of Duty geassocieerd worden
Vrijdag schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:10:
[...]
Ik denk een licentie kwestie. Als wapenfabrikant wil je natuurlijk liever niet met zo'n gewelddadig en oorlogs verheerlijkend spel als Call of Duty geassocieerd worden

Ja speel op Ultra, dat trekt m'n laptop nog makkelijk. Op recomended ziet het spel er echt niet uit in mijn geval. Maar ook dan crashes.AlwaysNick schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:14:
[...]
Gelukkig
[...]
Ah das niet prettig. Helemaal goed geoptimised of ?
Had de camo leaks al gezien op Twitter. Gouden wapen ziet er echt vet uit. Deze avond rond 19 uur zullen we wel mss wat info krijgen. Elke dag vermoed ik wel. Of ze proberen alles stil te houden tot release
Bummer!!! Ik heb de disc editie gepreorderd en moet nog wachten tot vrijdag
veel plezier deze week!
Ik ben er al hoorcrimby schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:31:
Bummer!!! Ik heb de disc editie gepreorderd en moet nog wachten tot vrijdagveel plezier deze week!
Heb je de disc versie al ontvangen of nog beetje wachten....
Ik zit al een week huilend te wachtend bij de brievenbusWolverine9000 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:45:
[...]
Heb je de disc versie al ontvangen of nog beetje wachten....
Wanneer verwacht je deze. Zal wel niet zo lang meer duren veronderstel ik. Ale hoop het voor u....Vrijdag schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:48:
[...]
Ik zit al een week huilend te wachtend bij de brievenbus
Haha jezus het kwartje moest ff vallen hoor!

Ik hoop donderdag, maar verwacht vrijdag en ga uit van zaterdagWolverine9000 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:49:
[...]
Wanneer verwacht je deze. Zal wel niet zo lang meer duren veronderstel ik. Ale hoop het voor u....
Hier dus hetzelfde. Ik ga ook uit van zaterdag.Vrijdag schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:57:
[...]
Ik hoop donderdag, maar verwacht vrijdag en ga uit van zaterdag
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Digitaal kopen e. Heb je geen last van. Natuurlijk uw eigen keuze en redenOxigeon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:53:
[...]
Hier dus hetzelfde. Ik ga ook uit van zaterdag.
Ben benieuwd, gisteren begonnen, nu in Amsterdam. Qua graphics bevalt het mij wel.
Ik zit bijna op het einde. Tweede keer by the way op een moeilijker leveldonvalentino schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:25:
Ben benieuwd, gisteren begonnen, nu in Amsterdam. Qua graphics bevalt het mij wel.
Realism? Ik ben gestopt nadat ik 20x dood ben gegaan in de tweede missie..Wolverine9000 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:29:
[...]
Ik zit bijna op het einde. Tweede keer by the way op een moeilijker level
Neen niveau hoger dan regular. Realism begin ik zelf niet aan lolJeroenD92 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Realism? Ik ben gestopt nadat ik 20x dood ben gegaan in de tweede missie..
Uitgespeeld op Veteran, paar frustrerende stukjes, ben er van af gelukkig 
Moet wel zeggen dat ik de campaign van MW2019 beter vond over het geheel, maar deze was ook zeker heel dik.
Moet wel zeggen dat ik de campaign van MW2019 beter vond over het geheel, maar deze was ook zeker heel dik.
Zijn er eigenlijk patch notes o.i.d van release ten opzichte van beta van de Multiplayer? ben benieuwd of die Lachmann submachine gun nog generfed is of niet. Want die was echt te sterk.
Ik hoop die deze avond of morgen rond 19 uur tevoorschijn zien komen. Of juist kort na releaseRicmaniac schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 18:50:
Zijn er eigenlijk patch notes o.i.d van release ten opzichte van beta van de Multiplayer? ben benieuwd of die Lachmann submachine gun nog generfed is of niet. Want die was echt te sterk.
Hi all, Ik heb me rot gezocht maar kan het nergens vinden:
Ondersteunt CoD MW II muis en keyboard op de PS4?
MW I deed dat wel, en dat speelde echte geweldig. Maar wil het graag bevestigen voordat ik 80 (!) euro uitgeef aan deze game. Heeft iemand de beta toevallig draaien op PS4?
Ondersteunt CoD MW II muis en keyboard op de PS4?
MW I deed dat wel, en dat speelde echte geweldig. Maar wil het graag bevestigen voordat ik 80 (!) euro uitgeef aan deze game. Heeft iemand de beta toevallig draaien op PS4?
King of Cod
Ik blijf die post-credits scene echt leip vinden, no spoilers!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Aardige campaign, al had ik liever wat meer ‘gewone’ schietmissies gehad dan zoveel met een gimmick.
Op naar de MP!
Op naar de MP!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Lekker dan. Ik dacht gisteravond kijk eens wat de bestelstatus is bij Wehkamp. Geeft ie aan wordt geleverd in 2 weken. Even contact gehad met de klantenservice. Mevrouw zegt me fijn dat ik die 2 weken moet aanhouden. Pre orderen bij de Wehkamp heeft dus ook geen zin meer.
Zal de game dus ergens anders op de kop moeten tikken. Iemand een idee of de Media Markt op de releasedatum nog met een mooie aanbieding komt?
Zal de game dus ergens anders op de kop moeten tikken. Iemand een idee of de Media Markt op de releasedatum nog met een mooie aanbieding komt?
Voor release zullen grote ketens niet gaan zakken in de prijs ben ik bang!Oxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:15:
Lekker dan. Ik dacht gisteravond kijk eens wat de bestelstatus is bij Wehkamp. Geeft ie aan wordt geleverd in 2 weken. Even contact gehad met de klantenservice. Mevrouw zegt me fijn dat ik die 2 weken moet aanhouden. Pre orderen bij de Wehkamp heeft dus ook geen zin meer.
Balen.. maargoed je hebt 'm wel voor ~55 euroOxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:15:
Zo de campaign 2 keer uitgespeeld
, gelijk de campaign pack verwijderd van mijn Xbox want het scheelt ruimte. Nu is mijn vraag of je voor de multiplayer (split-screen) het co-op pack ook nodig hebt, want anders gaat die er ook af.
Co-op pack was nodig bij MW 2019 dus ga er wel vanuitG_Dragon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:19:
Zo de campaign 2 keer uitgespeeld, gelijk de campaign pack verwijderd van mijn Xbox want het scheelt ruimte. Nu is mijn vraag of je voor de multiplayer (split-screen) het co-op pack ook nodig hebt, want anders gaat die er ook af.
Heb Whekamp geannuleerd en bij allyourgames besteld. Heb je hem nog goedkoop.Oxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:15:
Campagin ook uitgespeeld op veteran... op sommige momenten zeer frusterend maar goed... tot nu toe, elke Call of Duty op veteran uitgespeeld. Vermakelijk. Nog paar daagjes en dan kunnen we met multiplayer aan de slag.
Ik wacht nog heel eventjes af. Ik gok dar de status hetzelfde aangeeft als de winkelpagina.k1978 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:33:
[...]
Heb Whekamp geannuleerd en bij allyourgames besteld. Heb je hem nog goedkoop.
maar hier staat ook 2 wekenOxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:49:
[...]
Ik wacht nog heel eventjes af. Ik gok dar de status hetzelfde aangeeft als de winkelpagina.
Bestel je ze toch beide. Kan altijd 1 terug.Oxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:49:
[...]
Ik wacht nog heel eventjes af. Ik gok dar de status hetzelfde aangeeft als de winkelpagina.
oh jammer!AlwaysNick schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:12:
[...]
Co-op pack was nodig bij MW 2019 dus ga er wel vanuit
Je kunt het er op gokken. Maar houd er rekening mee dat je dan op de release dag hem alsnog zou moeten downloaden
wie besteld games tegenwoordig nog analoog lmao.. dan moet je niet klagen als je hem niet op dag van releaseOxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:15:
collecties dus deze rude opmerking is niet nodigshakespeare schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:36:
[...]
wie besteld games tegenwoordig nog analoog lmao.. dan moet je niet klagen als je hem niet op dag van release
Geld natuurlijk. Want met het prijsverschil tussen fysiek en digitaal kan ik drie maanden usenet van betalen
Zondag uitgespeeld op Hardened, even zien of ik nog zin heb in Veteran.
Speelt allemaal heerlijk en game ziet er echt geweldig uit.
Paar zeer memorabele epische missies en een paar super frustrerende.
Verder weer regelmatig meegemaakt wat me altijd beetje stoort bij CoD. Ook maar een klein beetje afwijken van het pad dat de game wil dat je gaat en het is instakill tijd. Weet dat dit gewoon is hoe CoD is, maar blijft toch altijd beetje mwah.
Benieuwd naar de MP.
spoiler:
die sneak missies vond ik gewoon echt niet leuk om te spelen
Verder weer regelmatig meegemaakt wat me altijd beetje stoort bij CoD. Ook maar een klein beetje afwijken van het pad dat de game wil dat je gaat en het is instakill tijd. Weet dat dit gewoon is hoe CoD is, maar blijft toch altijd beetje mwah.
Benieuwd naar de MP.
The back of the #ModernWarfareII game box.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 24 oktober 2022
In bold in the legal language: "Call of Duty HQ and Call of Duty: Warzone 2.0 included."
(via @DebaniRD) pic.twitter.com/GYcUM2PS3m
iedereen positief over de MW2 Campaign.
IGN: Hold My Beer
IGN: Hold My Beer
Call of Duty: Modern Warfare 2's single-player campaign is sadly a lackluster follow-up to Modern Warfare's from 2019. Our review: https://t.co/hBziglwFbk pic.twitter.com/US0OlOVNVS
— IGN (@IGN) 24 oktober 2022
Ha ha ha ha, IGNAlwaysNick schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:47:
IGN: Hold My Beer![]()
[Twitter]
Mooi voorbeeld waarom je IGN volledig MOET negeren:
...a few moments later...Although one of the two timelines felt more compelling and interesting to watch than another, Resident Evil’s first season offers a new, original, and compelling story that leaves plenty of room for a second season. Despite the quality imbalance, the acting, special effects, and overall storytelling keep me wanting more and leave plenty of worthy story threads to explore should it get renewed for a second season.
Coming as a complete shock to no one, Netflix has canceled its take on the Resident Evil franchise.
Nou het doet helemaal niks vernieuwends en het is verder gewoon een typische CoD campaign, maar het lackluster noemen is puur clickbait imo.AlwaysNick schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:47:
[Twitter]
Ja idem, die missie Alone was zo kut.(beetje TLOU willen nadoen)Henkie_NtA schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:42:
Zondag uitgespeeld op Hardened, even zien of ik nog zin heb in Veteran.
spoiler:die sneak missies vond ik gewoon echt niet leuk om te spelen
Benieuwd naar de MP.
Zo langdradig.
Maar dat is denk ik alleen als je álles geïnstalleerd wil hebben denk ik? Zo gaat bij mij de campaign er af als ik die heb uitgespeeld, en in Warzone heb ik geen interesse. Dat zal hopelijk ook wel flink schelen.
Puur centenkwestie. Denk dat ik vandaag of morgen ook nog wel op een andere site bestelshakespeare schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:36:
[...]
wie besteld games tegenwoordig nog analoog lmao.. dan moet je niet klagen als je hem niet op dag van release
WZ2.0 en MW2 HQ is 70GBOxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Deze dan. Het gaat weer gebeuren hoor.
[Afbeelding]
Dit is precies wat ik zwart op wit bevestigd wil hebben voor ik deze aanschaf. Zodra warzone weer verplicht is (en de bijbehorende 285 GB) die elke week weer 50 gb patch vereist als je gewoon een snel potje MP wil spelen, dan hoeft het voor mij niet.Vrijdag schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:54:
Maar dat is denk ik alleen als je álles geïnstalleerd wil hebben denk ik? Zo gaat bij mij de campaign er af als ik die heb uitgespeeld, en in Warzone heb ik geen interesse. Dat zal hopelijk ook wel flink schelen.
WZ 2.0 is apart van MW 2A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:19:
[...]
Dit is precies wat ik zwart op wit bevestigd wil hebben voor ik deze aanschaf. Zodra warzone weer verplicht is (en de bijbehorende 285 GB) die elke week weer 50 gb patch vereist als je gewoon een snel potje MP wil spelen, dan hoeft het voor mij niet.
centenkwestie... ? voor die 5 euro ? snap er geen hol van. als je hem fysiek bestel heb je hem gewoon niet gegarandeerd op die dag.Oxigeon schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:59:
[...]
Puur centenkwestie. Denk dat ik vandaag of morgen ook nog wel op een andere site bestel
Ik bestel al jaren alles digitaal, jaren terug was het goedkoper geloof ik fysiek maar volgens mij maakt dat niet meer uit.
Ook op PC? Dat is nieuws voor me, maar zelfs dan zou het me niets verbazen als ze WZ later alsnog verplichten zoals in 2019. Ik vertrouw ze voor geen meter, ik kan dat ook niet op google niet in een officiële bron vinden.
Digitaal is duurder dan fysiek. En voor sommige mensen is 5 euro in deze tijd veel geld... En Games dalen in prijs. Zo CoD ook terwijl hij digitaal gewoon lekker 60 euro blijft.shakespeare schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:23:
[...]
centenkwestie... ? voor die 5 euro ? snap er geen hol van. als je hem fysiek bestel heb je hem gewoon niet gegarandeerd op die dag.
Ik bestel al jaren alles digitaal, jaren terug was het goedkoper geloof ik fysiek maar volgens mij maakt dat niet meer uit.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:24:
[...]
Ook op PC? Dat is nieuws voor me, maar zelfs dan zou het me niets verbazen als ze WZ later alsnog verplichten zoals in 2019. Ik vertrouw ze voor geen meter, ik kan dat ook niet op google niet in een officiële bron vinden.
Bron!However, developer Infinity Ward has confirmed that while the two titles will be integrated, you’ll have flexibility over which ones you want to install. This means, if you’re only interested in Warzone 2.0, you won’t need to download the entirety of Modern Warfare 2, and vice versa.
Thanks, deze had ik al gevonden en ik geloof ook direct dat dit op de console ook zo is, maar dat was met 2019 ook al zo. Op de pc werd dat uiteindelijk tóch niet gesplitst, er is me nog iets te veel ruimte in deze uitspraak om toch de kat nog even uit de boom te kijken. Het blijft Activision-Blizzard tenslotte, de consument staat niet op 1.
Is nog niet bekend
Een verrassing dus. Gelijk een headquarters in ww2 😉
Donderdag kunnen we op de Xbox al aan de slag via de Nieuw-Zeeland manier.
Zouden we dan ook op NZ servers spelen? Of speel je dan wel op EU server?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op xbox idd. Maar helaas niet op ps. Zal voor mij pas vrijdag middag zijn na mijn werkRivanov schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:36:
Donderdag kunnen we op de Xbox al aan de slag via de Nieuw-Zeeland manier.
IGN, de site die CoD 3 en CoD Ghosts bijna een 9 gafAlwaysNick schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:47:
[Twitter]

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2022 14:57 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als ik CoD koop voor battle.net staat er dat ik volgens mij meteen de campaign kan spelen, kan dat ook als ik hem op Steam koop?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja dat kanmiicker schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:56:
Als ik CoD koop voor battle.net staat er dat ik volgens mij meteen de campaign kan spelen, kan dat ook als ik hem op Steam koop?
Ik heb bijvoorbeeld nog een cadeaubon liggen van een webshop welke geen PS tegoed verkopen, maar wel de game zelf. Overigens vind ik dat je zeker wel mag klagen als een webshop zegt dat die op dag van release geleverd wordt (weet niet of dat hier al het geval was) maar hij is er vervolgens niet.shakespeare schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:36:
[...]
Overigens woon ik naast de winkel van de webshop van mijn cadeaubon, dus ga hem daar wel even ophalen (die met dat blauw oranje logo
Smooth toevallig deze? XDtommerd_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:02:
[...]
Ik heb bijvoorbeeld nog een cadeaubon liggen van een webshop welke geen PS tegoed verkopen, maar wel de game zelf. Overigens vind ik dat je zeker wel mag klagen als een webshop zegt dat die op dag van release geleverd wordt (weet niet of dat hier al het geval was) maar hij is er vervolgens niet.
Overigens woon ik naast de winkel van de webshop van mijn cadeaubon, dus ga hem daar wel even ophalen (die met dat blauw oranje logo)
#ModernWarfareII ad in London
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 25 oktober 2022
(via Linkedin) pic.twitter.com/TuPteyWOIu
Release is toch pas om 18u Nederlandse tijd vrijdag of keek ik verkeerd.Wolverine9000 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:40:
[...]
Op xbox idd. Maar helaas niet op ps. Zal voor mij pas vrijdag middag zijn na mijn werk
Enig idee of het CD'tje gewoon op te halen is bij onze blauw oranje vrienden op de release dag? of moet je hem dan online pre orderen en ophalen op de release dag.tommerd_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:02:
[...]
Ik heb bijvoorbeeld nog een cadeaubon liggen van een webshop welke geen PS tegoed verkopen, maar wel de game zelf. Overigens vind ik dat je zeker wel mag klagen als een webshop zegt dat die op dag van release geleverd wordt (weet niet of dat hier al het geval was) maar hij is er vervolgens niet.
Overigens woon ik naast de winkel van de webshop van mijn cadeaubon, dus ga hem daar wel even ophalen (die met dat blauw oranje logo)
Hmmm even CB contacten? Of zoals vroegah gewoon naar de winkel gaan?JJF771 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:41:
[...]
Enig idee of het CD'tje gewoon op te halen is bij onze blauw oranje vrienden op de release dag? of moet je hem dan online pre orderen en ophalen op de release dag.
PC wel. Die heeft een worldwide release o.b.v. Pacific Time.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:38:
[...]
Release is toch pas om 18u Nederlandse tijd vrijdag of keek ik verkeerd.
Consoles hebben regional release o.b.v. 0:00 in de lokale timezone.
En aangezien je de Xbox kunt aanpassen naar de regio Nieuw-Zeeland, kunnen wij donderdag om 13:00 al aan de slag aangezien het op dat moment 0:00 in Nieuw-Zeeland is. Dit trucje werkt niet op de PlayStation, aangezien daar de release Store gebonden is. Dus dan moet je ook de game daadwerkelijk in de Nieuw-Zeeland store gekocht hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 25-10-2022 15:45 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zal ze even een berichtje doen inderdaad. Ik zou tocht wel een beetje balen wanneer ik in de winkel sta vrijdag en het CD'tje er niet ligt.AlwaysNick schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:42:
[...]
Hmmm even CB contacten? Of zoals vroegah gewoon naar de winkel gaan?
Je mag het mij altijd even laten weten (mag ook via pb), maar voor zover ik weet kan je hem nu nog niet pre orderen maar op dag van release hem wel gewoon direct in de winkel kopen (dit was paar weken terug met fifa in ieder geval wel zo). Toen stonden ze op de dag zelf gelijk op voorraad in de winkelJJF771 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
Zal ze even een berichtje doen inderdaad. Ik zou tocht wel een beetje balen wanneer ik in de winkel sta vrijdag en het CD'tje er niet ligt.
Release is de nacht van donderdag op vrijdag klokslag middernacht op consoleChelseamarre123 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:38:
[...]
Release is toch pas om 18u Nederlandse tijd vrijdag of keek ik verkeerd.
Vrijdag om 6:00 uur dus.RoaDHouse schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:50:
[Afbeelding]
Nou kijk aan... alle release dates op een rij
Whoops, PC-release.
[ Voor 3% gewijzigd door Thom2289 op 25-10-2022 16:05 ]
Ik dacht ik plaats de reactie hier even. Mochten meer mensen hem daar weg willen halen. Dit is de reactie van CB: Ik heb zojuist de leveringsdatum van de call of duty modernwarfare 2 gecontroleerd. Als alles goed gaat, zullen we ze online beschikbaar hebben op de website op de 27ste á 28ste van oktober. Ik raad je aan om ze online te bestellen en vervolgens op te halen in de winkel. Pre-orderen is helaas niet mogelijk.tommerd_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:47:
[...]
Je mag het mij altijd even laten weten (mag ook via pb), maar voor zover ik weet kan je hem nu nog niet pre orderen maar op dag van release hem wel gewoon direct in de winkel kopen (dit was paar weken terug met fifa in ieder geval wel zo). Toen stonden ze op de dag zelf gelijk op voorraad in de winkel
Met vriendelijke groeten,