‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik 65 gb. Heb warzone pack niet geïnstalleerd
Ah oke, nee ik ben op veteran bezig maar vond 5,5 uur wel heel kort.ThekingofFanta schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:55:
[...]
Op regular, vond sommige van die enemies nu al lastig te killen. Ga hem nog wel een keer op realistic spelen denk ik.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
PS5 heeft geen last van het kopiëren gelukkigWolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:55:
[...]
Op ps5 is het toch al minder dan op ps4 en xbox
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Er zijn geen trophy’s voor de missies dacht ik even snel gezien te hebben. Dus dat groene vinkje is alleen voor het behalen van de missie, geen trophy’s.Wolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:33:
[...]
Komt niet in beeld idd. Als je naar de map gaat zie je wel een groen vinkje als je de missie gedaan hebt dacht ik
Daar ben ik inderdaad vanaf. Vroeger op ps4 soms een update van 500 mb en dan heel lang kopiërenAlwaysNick schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:00:
[...]
PS5 heeft geen last van het kopiëren gelukkig
Jawel dat werkt op de zelfde manier toch nog steeds, alleen gaat het sneller dan vroeger.AlwaysNick schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:00:
[...]
PS5 heeft geen last van het kopiëren gelukkig
Die vinkjes zijn idd voor het behalen van double xp, calling card etc...Donstil schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:02:
[...]
Er zijn geen trophy’s voor de missies dacht ik even snel gezien te hebben. Dus dat groene vinkje is alleen voor het behalen van de missie, geen trophy’s.
Ja maar het ging over trophy’s en achievementsWolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:04:
[...]
Die vinkjes zijn idd voor het belang van double xp, calling card etc...
Al is voor de trophy “alles op veteraan of realisme” het behalen van de missie wel nodig natuurlijk.
Quick fix is nu een ultimate perk geworden
Mensen die op pc spelen f6 drukken in het menu en je hebt toegang tot de alle wapens en de gunsmith. Op ps werkt dit ook als je muis en toetsenbord aansluit
[ Voor 43% gewijzigd door Wolverine9000 op 21-10-2022 11:14 ]
Haha, is dat nog een debug optie die ze per ongeluk aan hebben laten staan ofzo?Wolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:07:
De camo's voor de wapens zien er ook goed uit vind ik. Ben ze al tegen gekomen op Twitter en de firing range heb ik ook zien passeren deze morgen
Quick fix is nu een ultimate perk geworden
Mensen die op pc spelen f6 drukken in het menu en je hebt toegang tot de alle wapens en de gunsmith. Op ps werkt dit ook als je muis en toetsenbord aansluit
Is bij mij ook gelukt met muis en toetsenbord aan te sluiten. Heel veel wapens lol.SD5k schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:18:
[...]
Haha, is dat nog een debug optie die ze per ongeluk aan hebben laten staan ofzo?
Echt typisch CoD gewoon zulke domme bugs erin te laten xDWolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:20:
[...]
Is bij mij ook gelukt met muis en toetsenbord aan te sluiten. Heel veel wapens lol.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Klopt, anders dan voorheen. Ik dacht ook even dat ze niet getriggerd werden. Wel eentje als je alle missies op Veteran gedaan hebt. En verder zijn het acties als bijv. stealth te blijven, of nooit dood te gaan.Donstil schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:02:
[...]
Er zijn geen trophy’s voor de missies dacht ik even snel gezien te hebben. Dus dat groene vinkje is alleen voor het behalen van de missie, geen trophy’s.
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
https://twitter.com/Warzo...43cmUAsfNtxWwRJGqwKw&s=19
Is al verwijderdChelseamarre123 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:42:
Alle wapens in dit korte filmpje. Zijn er een heleboel:)
https://twitter.com/Warzo...43cmUAsfNtxWwRJGqwKw&s=19
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Top zet ik hier de Embed versie neerChelseamarre123 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:16:
[...]
Oh ja zie het.
Hier is hetzelfde.
https://twitter.com/Moden...8W1rMLdq3UQ0fEMfYWKA&s=19

Showcase of every weapons of #MWII pic.twitter.com/cqZ4U0rbZH
— 𝗡𝗛' -Hotel Six- 🧼🥇 (@ModenasHD) 21 oktober 2022
Was met MW2019 ook zo dacht ik. Inhoudelijke trophy’s en 2 voor uitspelen.Jenzo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:14:
[...]
Klopt, anders dan voorheen. Ik dacht ook even dat ze niet getriggerd werden. Wel eentje als je alle missies op Veteran gedaan hebt. En verder zijn het acties als bijv. stealth te blijven, of nooit dood te gaan.
Dat vind ik wel lekker altijd, dan hoef ik er met de eerste play trough niet zo mee bezig te zijn en kan ik hem gewoon op veteran voltooien, daarna doe ik de trophy’s op mega super super easy
Thx, word tijd dat tweakers eens een knopje voorziet waarin dat vanzelf gebeurd als je een twitter link deelt zoals met YouTube filmpjes.AlwaysNick schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:16:
[...]
Top zet ik hier de Embed versie neer![]()
[Twitter]
https://www.playstationtr...-warfare-2-2022/trophies/
Nul MP trophies dus, alles in de campaign en co-op.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ook beter want bepaalde CoD's zijn niet meer platina te halen door het MP gedeelteVrijdag schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:43:
Voor de geïnteresseerden, hier kan je een lijst vinden met trophies. Voor de Xbox zullen dat wel dezelfde zijn, maar dan heten ze achievements
https://www.playstationtr...-warfare-2-2022/trophies/
Nul MP trophies dus, alles in de campaign en co-op.
Ik weet nog niet of ik het zelf nu al ga kijken, kan pas volgende week aan de gang omdat ik een fysieke exemplaar heb gekocht.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De cutscenes kijk ik nog niet maar beetje gameplay kan geen kwaad XDVrijdag schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:16:
Enorme spoiler, maar hier staan alle cutscenes achter elkaar geplakt. Alles bij elkaar ruim een uur:
spoiler:[video]https://www.youtube.com/watch?v=sCsMVXU7VAI[/video]
Ik weet nog niet of ik het zelf nu al ga kijken, kan pas volgende week aan de gang omdat ik een fysieke exemplaar heb gekocht.
Gold Weapon in the #MW2 Campaign.
— LegoUnlocked (@LegoUnlocked) 20 oktober 2022
Is this going to be the same Gold camo for MP as well? pic.twitter.com/2GmjJzyfaS
Volgens mij doe je dit nergens anders behalve in die missie.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Echt niet? Merk echt dat veel mensen dat zeggen... Vind het persoonlijk toch echt te leuk om die campain niet te spelen..GovertNL schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:13:
Heerlijke singleplayer. Prima idee om die een week eerder uit te brengen. Anders had ik hem niet gespeeld!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Moet zeggen dat ik normaal ook direct aan de MP begin en dan eigenlijk campaign gewoon vergeet.G_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:15:
[...]
Echt niet? Merk echt dat veel mensen dat zeggen... Vind het persoonlijk toch echt te leuk om die campain niet te spelen..
Ben nu bij de laatste missie (denk ik?) en dan heb ik hem op Hardenend uitgespeeld.
Sommige stukken waren echt wel pittig, maar ook genoeg momenten gehad dat ik te snel wilde en dat werkt niet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik wil ook altijd te snel gaan en lekker knallen maar mag dus helemaal niet 🤣🤪.
Maakt moeilijkheidsgraad nu iets uit om die Rewards te halen ( xp, calling card,…) of niet?
Morgenavond nog beetje voortspelen.
Nu slapen want morgen werken van 6-18… 🤪🤪
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Na het installeren start de game gewoon op tot het ingame menu met MW2 logo, waaronder staat pres x to start, maar er gebeurd niets.
Zie wel wat problemen voorbij komen op Google maar niet dit specifieke.
Heb de PS5 al een paar keer opnieuw gestart en andere controller geprobeerd maar geen effect.
PSN: Aramius1810
Nee dan van de laatste weet ik hoeveel CODs de singleplayer niet meer gespeeld.G_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:15:
[...]
Echt niet? Merk echt dat veel mensen dat zeggen... Vind het persoonlijk toch echt te leuk om die campain niet te spelen..
Gelijk de MP in en knallen maar haha. En das toch best zonde achteraf. Want vermaak mij hier prima mee. Dus ik vind dit zeker een uitkomst.
Laat maar vanochtend met de nieuwste update werkt het wel!Aramius schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:32:
Iemand hier ook problemen op de PS5?
Na het installeren start de game gewoon op tot het ingame menu met MW2 logo, waaronder staat pres x to start, maar er gebeurd niets.
Zie wel wat problemen voorbij komen op Google maar niet dit specifieke.
Heb de PS5 al een paar keer opnieuw gestart en andere controller geprobeerd maar geen effect.
PSN: Aramius1810
Gisteravond laat aan het laatste level begonnen maar was te moe om hem af te maken haha, zojuist afgemaakt en erg genoten van het verhaal. Laat het maar snel donderdag* zijn zodat we aan de MP kunnen beginnen

* Xbox Nieuw-Zeeland truc
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Modern warfare 2019 campaign was echt super tof anders. Kan je altijd nog eens een kans geven.GovertNL schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 08:04:
[...]
Nee dan van de laatste weet ik hoeveel CODs de singleplayer niet meer gespeeld.
Gelijk de MP in en knallen maar haha. En das toch best zonde achteraf. Want vermaak mij hier prima mee. Dus ik vind dit zeker een uitkomst.
PSN ID Binloading_nl
🚨CoD: MW2 News🚨
— Warzone Alerts (@WarzoneAlerts) 21 oktober 2022
👉 References to 'Round Based Zombies' & 'Outbreak' have been found in MWII.
Via - @cod_sploitzimgz #CallofDuty | #MW2 pic.twitter.com/cOvxExZmem
Agreed, om je niet meteen alle moed uit de schoenen te nemen, het wordt dus nog erger... ...niet hier maar verderop in de campaign... qua moeilijkheidsgraad.fetix1 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:12:
Wel echt de moeilijkste campaign die ik ooit heb gespeeld. Kom gewoon echt niet verder bij die Recon by Fire mission als je bij dat lighthouse die mannen moet omzeilen die op je af komen. Echt al meer dan 20x geprobeerd.
Ben nog een beetje in dubio wat ik nu precies van deze campaign vind.
Maar de laatste keer dat ik pre-order om de campaign eerder te spelen, want nu moet ik nog langer wachter om de met de MP aan de gang te mogen.

[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 22-10-2022 16:24 ]
Goed bezig. Ik zit aan de lighthouse. Ga de tunnels in....G_Dragon schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:49:
Inmiddels de campaign uitgespeeld en bezig met een 2e run voor mijn vriendin, daar ben ik alweer op de helft van de campaign.
Met support van je vriendin toch hèG_Dragon schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:49:
Inmiddels de campaign uitgespeeld en bezig met een 2e run voor mijn vriendin, daar ben ik alweer op de helft van de campaign.
Ben nu (incl downloaden) al anderhalf uur verder maar heb alleen nog maar met een verrekijker naar wat mensen gekeken
Op ps5 nog nergens last van gehad. Geen crashes. Wel veel dood gegaan en dat op regular....Aomi schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:35:
Grrr. Na 20 minuten eindelijk die shader optimalization klaar, begin ik aan de eerste missie, crasht het spel. Krijg ik meteen daarna een update, begint die shader optimalization weer van voor af aan.
Ben nu (incl downloaden) al anderhalf uur verder maar heb alleen nog maar met een verrekijker naar wat mensen gekeken
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volledig mee eens. Zit aan missie 11. Ziet er goed uit hoor....Rivanov schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:58:
Graphics zijn echt insane hoor. Zit vaak met open mond te spelen.
Zo, hier op eentje hoger dan regular en het voelt al als de moeilijkste.. Achja, een beetje uitdaging is ook wel leuk.Wolverine9000 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:46:
[...]
Op ps5 nog nergens last van gehad. Geen crashes. Wel veel dood gegaan en dat op regular....
Verwacht morgen het einde. En dan ga ik hem ook eentje hoger zetten en nog eens proberen tot de release van de mpAomi schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:49:
[...]
Zo, hier op eentje hoger dan regular en het voelt al als de moeilijkste.. Achja, een beetje uitdaging is ook wel leuk.
Die heb ik vanmiddag gehaald. Wel in 1 keer. Ik ging in een struik liggen en heb mijn wapen geholsterd en ben drinken gaan pakkenfetix1 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:12:
Wel echt de moeilijkste campaign die ik ooit heb gespeeld. Kom gewoon echt niet verder bij die Recon by Fire mission als je bij dat lighthouse die mannen moet omzeilen die op je af komen. Echt al meer dan 20x geprobeerd.
Gebeurde niets, ze liepen zelfs op 10cm van de struik.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Wauw....
Niet mijn favoriete missie in ieder geval.
Daar moet ik nog aan beginnen. Dat is voor morgen. Juist de boot gedaanPoulske schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:21:
Ook flink bezig met de campaign, zit alleen een beetje vast in de missiespoiler:waarin je gewond door dat dorp naar Ghost in de kerk moet sneaken.
Niet mijn favoriete missie in ieder geval.
[ Voor 22% gewijzigd door Alexknl op 22-10-2022 23:02 ]
Yup ben opnieuw begonnen na 4 missies op veteranAlexknl schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:55:
Uitgespeeld op hardened, af en toe wel pittig maar toffe story en mooie graphics. Die cinematic cutscenes maakte het inderdaad net een film. Jammer dat er geen aparte trophy is voor hardened, pas vanaf veteran blijkbaar
Kon het niet laten en deze missie ook nog gedaan.relatief makkelijk en wat zoekwerk. Maar toch geluktWolverine9000 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:26:
[...]
Daar moet ik nog aan beginnen. Dat is voor morgen. Juist de boot gedaan
Daar ben ik afgehaakt. Speel normaal nooit campaign en voor de rewards hoef ik het niet zo nodig te doen. De frustraties bewaar ik liever tot volgende week als de mp begint en ik door iedereen de moeder geschoten wordt😀fetix1 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:12:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja zij bestuurt de stick
De gezichtanimaties ingame en hoe iedereen loopt bvb in Amsterdam kan toch stuk beter nog?
Geluid is wel top. Al klinken de tonen soms wel te hoog soms. Misschien me headset eens beter instellen.
Ben wel benieuwd of de recoil vergelijkbaar gaat zijn met de mp, vind helaas dat die op de meeste guns heel makkelijk te controleren is.
Ik vond hem wel redelijk moeilijk , terwijl ik nog op regular speelde !
Alleen die missies waar je moest craften vond ik wat minder.
www.mariovisser.com
[ Voor 4% gewijzigd door Wolverine9000 op 23-10-2022 12:17 ]
Ik kan wel een weekje wachten. Ga echt geen 80 euro betalen om een week eerder te spelen. Haal m lekker vrijdag rond de 55 euro spaar ik 25 euro, daar koop je 2 keer battle pass mee. Weet jewat het ook is, stel je koopt hem nu. Dan zou je de game in 6 a 7 uur uitspelen om alsnog op de multi en spec ops te wachten.k1978 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:17:
Kan niet wachten. Vond digitaal te duur maar wel erg getwijfeld om hem toch te halen zodat ik de campaign kan spelen. Wel slim zo.. heeft het ook echt nut om iets meer te betalen.
Lol, de prijs zakt niet vrijdag he?Nietdatikweet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:23:
[...]
Ik kan wel een weekje wachten. Ga echt geen 80 euro betalen om een week eerder te spelen. Haal m lekker vrijdag rond de 55 euro spaar ik 25 euro, daar koop je 2 keer battle pass mee. Weet jewat het ook is, stel je kocht hem nu. Dan zou je de game in 6 a 7 uur uitspelen om alsnog opde mn en spec ops te wachten.
Hoe haal jij de game voor 55 euro dan? snap dat het fysiek iets goedkoper is dan digitaal maar dan ben je alsnog 70 euro kwijt zie ik overal?Nietdatikweet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:23:
[...]
Ik kan wel een weekje wachten. Ga echt geen 80 euro betalen om een week eerder te spelen. Haal m lekker vrijdag rond de 55 euro spaar ik 25 euro, daar koop je 2 keer battle pass mee. Weet jewat het ook is, stel je kocht hem nu. Dan zou je de game in 6 a 7 uur uitspelen om alsnog opde mn en spec ops te wachten.
Playstation 5
Heb ik ook niet gezegdChelseamarre123 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:17:
[...]
Lol, de prijs zakt niet vrijdag he?
Zoals ik al eerder zei in dit topic. Als je ING hebt kun je wehkamp bonnen van 50 euro kost je 42, 50 plus 500 punten. Leg er 15 euro bij en je hebt de game. Oke 57,50 dan. Maar daarom zei ik ook rond 55 euro.
[ Voor 35% gewijzigd door Nietdatikweet op 23-10-2022 16:30 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik snap ook niet waarom iedereen zo lyrisch is over de graphics. Het is tot nu toe wel de mooiste CoD, maar er zijn PS4 games met betere graphics.sturtiebe schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:20:
Oke het ziet er allemaal wel oke uit maat next gen toch niet?
De gezichtanimaties ingame en hoe iedereen loopt bvb in Amsterdam kan toch stuk beter nog?
Geluid is wel top. Al klinken de tonen soms wel te hoog soms. Misschien me headset eens beter instellen.
En steeds dat huisje verder (waar je de wasmachine moet vinden) ga ik elke keer weer dood omdat er een paar OP enemies in zitten met dikke shields. En ja, dan kun je steeds weer helemaal terug naar de garage en eerst weer die enemies in de trucks snipen. Verschrikkelijk. Ik wil niet weten hoe t is bij de vuurtoren, misschien dat er nog veel meer bugs zitten.
Speel je op pc of console ik heb hem ondertussen volledig uitgespeeld op ps5. Geen enkele bug of crash gehad. Ben opnieuw begonnen op een level harder dan regularAomi schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:38:
Pff, Recon by Fire zit echt vol bugs, verschrikkelijk. Er zijn te weinig checkpoints waardoor als je al verderop in de missie dood gaat je steeds weer een heel stuk terug weer kan beginnen. Elke keer moet ik weer opnieuw die 'garage' cleanen. Ondertussen doet Price precies helemaal niets met zijn sniper en moet ik zelf ook nog de enemies die in de trucks zitten en uitstappen kapot schieten.
En steeds dat huisje verder (waar je de wasmachine moet vinden) ga ik elke keer weer dood omdat er een paar OP enemies in zitten met dikke shields. En ja, dan kun je steeds weer helemaal terug naar de garage en eerst weer die enemies in de trucks snipen. Verschrikkelijk. Ik wil niet weten hoe t is bij de vuurtoren, misschien dat er nog veel meer bugs zitten.
Hmm komt me niet bekend voor. Ik ben al die garages langs boven gepushed. Eventueel kan je checken met de heartbeat sensor of er nog zijn.Aomi schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:38:
Pff, Recon by Fire zit echt vol bugs, verschrikkelijk. Er zijn te weinig checkpoints waardoor als je al verderop in de missie dood gaat je steeds weer een heel stuk terug weer kan beginnen. Elke keer moet ik weer opnieuw die 'garage' cleanen. Ondertussen doet Price precies helemaal niets met zijn sniper en moet ik zelf ook nog de enemies die in de trucks zitten en uitstappen kapot schieten.
Net die missie met die auto's gedaan, welke slimmerd heeft bedacht dat uitstappen en reloaden dezelfde button is.
op PC.Wolverine9000 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:43:
[...]
Speel je op pc of console ik heb hem ondertussen volledig uitgespeeld op ps5. Geen enkele bug of crash gehad. Ben opnieuw begonnen op een level harder dan regular
En grrrr@!@$!@#, heb ik eindelijk dat 2e huis helemaal leeg geschoten, crasht m'n spel
Zitten paar moeilijke missies in vond ik....Aomi schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:44:
[...]
op PC.
En grrrr@!@$!@#, heb ik eindelijk dat 2e huis helemaal leeg geschoten, crasht m'n spel![]()
Beide via dak doen. Zeker met heartbeat sensor en een traangas granaat door die vent is echt top. Pierce knalt er dan ook veel af.Aomi schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:38:
Bij huisje 1 kun je trouwens ook nog even kratje met C4 vinden. Die kun je evt gebruiken om op die auto’s bij gebouw 2 te plakken en dan te triggeren als die shielded lui aankomen
Maar welke bugs heb je het over? Ik ben namelijk niets tegen gekomen en je spreekt over dat het te moeilijk is, dat zijn natuurlijk geen bugs.Aomi schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:38:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dat ik checkpoints mis. Ik ging dood in die tunnel achter de wasmachine en vervolgens kon ik weer bij die eerste garage beginnen. Daar gaat steeds de deur niet open, pas lang nadat het gesprek tussen Price en Laswell klaar is. Vervolgens wordt ik daarna (maar soms ook tijdens het garagedeel) in de rug geschoten door gasten die uit de bergen gelopen komen waar Price op zou moeten schieten maar dat heel vaak niet doet (af en toe wel!).OMD schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:02:
[...]
Maar welke bugs heb je het over? Ik ben namelijk niets tegen gekomen en je spreekt over dat het te moeilijk is, dat zijn natuurlijk geen bugs.
Die OP enemies zijn idd geen bug maar gewoon heel irritant. Ik pak beide gebouwen idd via het dak. Maar ik ga steeds dood door die gasten uit de bergen. M'n gasgranaten zijn op en m'n sniper heb ik ook al niet meer, dat maakt het geheel extra moeilijk.
Die gaan er altijd zijnAstratuner schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:23:
Ik hoop maar dat er weer geen 1000den day1 cheaters gaan zitten de boel te verzieken...
Trek mij daar niets van aan. Gewoon rapporteren
Ah, nog meer bugs!Aomi schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:20:
[...]
Dat ik checkpoints mis. Ik ging dood in die tunnel achter de wasmachine en vervolgens kon ik weer bij die eerste garage beginnen. Daar gaat steeds de deur niet open, pas lang nadat het gesprek tussen Price en Laswell klaar is. Vervolgens wordt ik daarna (maar soms ook tijdens het garagedeel) in de rug geschoten door gasten die uit de bergen gelopen komen waar Price op zou moeten schieten maar dat heel vaak niet doet (af en toe wel!).
Die OP enemies zijn idd geen bug maar gewoon heel irritant. Ik pak beide gebouwen idd via het dak. Maar ik ga steeds dood door die gasten uit de bergen. M'n gasgranaten zijn op en m'n sniper heb ik ook al niet meer, dat maakt het geheel extra moeilijk.
Als ik tab in druk staat er 'no objective'.
Gaz zegt ineens 'interior clear' terwijl de heartbeat nog zeker 3 man laat zien. Vervolgens kom ik nog 1 enemy tegen en dan gaat de missie ineens verder. Bijzonder dat niemand anders dit heeft.
Enkel een bbug tegengekomen ,waarbij er artefacten ontstonden op de vloer..