www.automotivemike.com | youtube.com/AutomotiveMike
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
MuziekLiefhebbert
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1583140993188126722
[ Voor 29% gewijzigd door DutchCrownNL op 20-10-2022 19:09 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit dus. Erg bijzonderCrazY1985 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:08:
Blijven proberen, bij mij startte hij na een keer of 5 opeens door (Xbox series X)
PSN ID Binloading_nl
Nee hier wil ie iets gaan downloaden (29gb gisteren al gedaan) maar krijg steeds verbinding mislukt.EnterToets schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:09:
Iemand die hem al kan opstarten op steam?
Ah zie het. Zelfde hier.ThunderaceNL schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:10:
[...]
Nee hier wil ie iets gaan downloaden (29gb gisteren al gedaan) maar krijg steeds verbinding mislukt.
Dank je!!! Hij werkt hier nu ookCrazY1985 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:08:
Blijven proberen, bij mij startte hij na een keer of 5 opeens door (Xbox series X)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Zeh play butan is working op battlenet.FlowSnake schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:11:
Probeerde via battlenet WZ op te starten, en dan play now op MWII, vervolgens aftel sequence dat ie MWII opstart, maar vervolgens sluit WZ af en wordt er niks gestart.
:strip_exif()/f/image/OruSXsMeEEUOrpSkHKc9msjJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 77% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2022 19:18 ]
En, al uitgespeeld of watG_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:18:
Ik ben gewoon offline gegaan, want hij wou niet verbinden.
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nu vraagt die om een code (via Google authenticator gedaan), maar daarna om een wachtwoord van Activision?
Heb met Steam ingelogd dus het is apart dat ik een wachtwoord in moet vullen voor een Activision account..
Melding: Enter your Authentication app code and Activision Account Password to complete the process.
VPN net de halve wereld laten afreizen, niets werkte. VPN net weer uit gezet, 10x verbinden geklikt, en nu is ie 30.7 GB aan het downloaden!GN!T!ON schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:32:
VPN aanzetten naar Amerika en dan Steam starten heeft gewerkt, ik ben los!

DutchCrownNL schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:56:
[...]
Geen schijfje wisselen als je een andere game (tussendoor) wilt spelen?
*Aan het uitpakken, ik had hem al gepreloadThunderaceNL schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:33:
[...]
VPN net de halve wereld laten afreizen, niets werkte. VPN net weer uit gezet, 10x verbinden geklikt, en nu is ie 30.7 GB aan het downloaden
Gebruikte net protonVPN overigens, quick connect naar US
Donstil schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:03:
[...]
Ja ik koop de game digitaal omdat PS5 dics niet in mijn Xbox gaan
Tegenwoordig staat er een PS5 in huis ... merk wel dat daar wat minder goedkope aanbiedingen voor zijn qua digital games dan voor de Xbox, vandaar dat ik het me afvroeg.
Ja hier ook, maar toch nog wat extra downloaden. Inmiddels binnen, 2FA ingesteld en nu tijd om te gamen!GN!T!ON schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:35:
[...]
*Aan het uitpakken, ik had hem al gepreload
Gebruikte net protonVPN overigens, quick connect naar US
Ja dat idee had ik ook altijd wel. Zeker als je kopen in het buitenland mee teltsmoken schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:37:
[...]
![]()
Tegenwoordig staat er een PS5 in huis ... merk wel dat daar wat minder goedkope aanbiedingen voor zijn qua digital games dan voor de Xbox, vandaar dat ik het me afvroeg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee toch? Heb gewoon gekozen voor later.Donstil schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:51:
Hee moet nou toch 2FA op console. Dat was toch alleen voor de pc spelers?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Overslaan kon nog idd.Lekker Ventje schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:05:
[...]
Nee toch? Heb gewoon gekozen voor later.
Dat idee heb ik ook, de 3 kills onderwater heb ik niet zien opkomen iig. Ach nu Amsterdam even onveilig makenG_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:04:
Ik unlock geen achievements,
Die heb ik zojuist gehaald, nu nog even ongezien.DutchCrownNL schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:09:
[...]
Dat idee heb ik ook, de 3 kills onderwater heb ik niet zien opkomen iig. Ach nu Amsterdam even onveilig maken
Zou dit graag coop spelen met een vriend die op Xbox One zit, en ikzelf op PC. Dus dat je maar 1 keer het spel hoeft aan te schaffen en beide tegelijk speelt op verschillende platforms.
Waarom zouden ze dat doen als ze 2x kunnen verdienen?haaswijk1 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:28:
Weet iemand toevallig of er een editie uitkomt waarbij je zowel de PC als Xbox One versie van het spel krijgt?
Zou dit graag coop spelen met een vriend die op Xbox One zit, en ikzelf op PC. Dus dat je maar 1 keer het spel hoeft aan te schaffen en beide tegelijk speelt op verschillende platforms.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Edit: klopt niet
[ Voor 53% gewijzigd door polopolo150 op 20-10-2022 20:58 ]
Overigens op PC met alles maxed zijn de plaatjes idd heel mooi! Amsterdam is ook prachtig gemaakt.
Al met al prima campaign! ben niet zo weggeblazen als ik dacht, wat ik slecht vindt bijvoorbeeld is als je naar beneden kijkt je lichaam niet ziet. dat kan echt niet meer
Geen idee, maar dat deden we ook al met MW 2019. Wel beide op Xbox One en dan met 2 Microsoft accounts die allebei als gezin stonden ingesteld. Geniaal!DennusB schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:36:
[...]
Waarom zouden ze dat doen als ze 2x kunnen verdienen?
Zou mooi zijn als zoiets kan bij MWII maar dan tussen Xbox One en PC.
Voor het eerst ook dat ik de Series X echt warmte voel uitblazen als ik m’n hand erboven houd, andere games was wel ook wel warm maar meer tegen lauw aan
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Trophies/achievements unlocken niet omdat de game nog niet helemaal officieel uit is, dat zal pas de 28e worden
Mag aannemen dat je die wel op terugwerkende kracht allemaal krijgt?!s0kkie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:31:
Ziet er super goed uit! En speelt weer soepel zoals MW2018.
Trophies/achievements unlocken niet omdat de game nog niet helemaal officieel uit is, dat zal pas de 28e worden

Edit: Zie trouwens net dat ik wel een achievement heb unlocked, alleen geen melding gekregen. Crocodile om precies te zijn
[ Voor 34% gewijzigd door DutchCrownNL op 20-10-2022 21:37 ]

Zo jammer dat multiplayer er niet zo uit kan zien als de campaign. Dit ziet er gewoon goed uit.
Denk dat ik de campaign nog wel even af ga maken voordat MP uit komt
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb nog een paar maanden in een studentenhuis gewoond en ik kon vanuit mijn kamer echt op dezelfde kerk en brug kijken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Enkel digitale ordersDavidas schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:21:
Ik heb morgen een vrije dag. Speel eigenlijk altijd alleen MP maar heb wat beelden bekeken van de campaign en wil het toch wel een kans geven. Kan dat met een pre order van Bol.com?
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Nope. Moet je hem digitaal hebben.Davidas schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:21:
Ik heb morgen een vrije dag. Speel eigenlijk altijd alleen MP maar heb wat beelden bekeken van de campaign en wil het toch wel een kans geven. Kan dat met een pre order van Bol.com?
Overigens vind ik Amsterdam wel van het niveau “als je er nooit geweest bent lijkt het heel overtuigend maar als je het (goed) kent is er net te veel mis”
Edit: Ooh bij de oude kerk ziet er dan weer wel goed uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-10-2022 23:40 ]
SP is gewoon vandaag uitgekomen natuurlijk, krijg ook gewoon achievements 👍s0kkie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:31:
Ziet er super goed uit! En speelt weer soepel zoals MW2018.
/f/image/JKgBkVN2alzQH1XNMkL5qESD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mukx4c3NAKWGpn08p9synxII.png?f=fotoalbum_large)
nee alleen digitale editieDavidas schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:21:
Hier wat plaatjes met mijn ps5 camera
[ Voor 3% gewijzigd door Chelseamarre123 op 21-10-2022 00:11 ]
Waar kan je ergens je hdr instellen op ps5?
Steam geeft aan dat ik er 6 uur over heb gedaan, dus zal zo'n 5,5 uur speel tijd in zitten. Geloof dat dat wel was te verwachten van COD.
De komende week nog even wat achievements scoren en dan volgende week in multiplayer knallen!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Kwa verhaal en interactie
Ik ben geen Mod maar kunnen we tot volgende week vrijdag (ja ik weet het niet zo zeiken maar er zijn mensen die echt geen spoilers willen) plaatjes van de SP als spoiler markeren zoals @Chelseamarre123 doet?
Dan houden we iedereen tevreden. Wil je de spoilers zien kun je hem bekijken maar zo houd je voor de mensen die de SP nog niet gespeeld hebben en echt zich vasthouden aan geen Spoilers ook gewoon reageren.
B.v.d.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Heb CAS op 80 staan.sturtiebe schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:26:
Op hoeveel zetten jullie die fidelity cas?
Waar kan je ergens je hdr instellen op ps5?
En HDR kun je niet meer achteraf instellen. Alleen bij de eerste keer dat je game opstart. Die bug zit er nog steeds in sinds de Beta.
Some CDL Camos#ModernWarfareII #MWII pic.twitter.com/TqkYCH1wrz
— CODIIINTEL (@CODIIINTEL) 21 oktober 2022
Goooo OpTiC
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Heb alleen de eerste missie gedaan. Mooi en goedG_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:08:
Ik ben blijven steken bij Wetwork, wil eerst die achievement halen dat ik niet gezien word.
Ja het spel ziet er onwijs goed uit, ik ben benieuwd hoeveel missies we gaan krijgen.Wolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:41:
[...]
Heb alleen de eerste missie gedaan. Mooi en goed
ja dat is een domperRicmaniac schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:54:
[...]
Wel lame hoor... al die ramen zijn leeg![]()
[Afbeelding]
Ik dacht 17 missies. Nog 1 week tot de mp by the wayG_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:42:
[...]
Ja het spel ziet er onwijs goed uit, ik ben benieuwd hoeveel missies we gaan krijgen.
Voor die tijd moet ik de campain twee keer hebben uitgespeeldWolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:57:
[...]
Ik dacht 17 missies. Nog 1 week tot de mp by the way
Haha ik ga het ook twee keer doen. Op normal vind ik het soms al moeilijk. Bij de eerste missie met die snipers was ik er al aan voor de moeiteG_Dragon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:57:
[...]
Voor die tijd moet ik de campain twee keer hebben uitgespeeld
Blind op veteran erin gaanWolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:00:
[...]
Haha ik ga het ook twee keer doen. Op normal vind ik het soms al moeilijk. Bij de eerste missie met die snipers was ik er al aan voor de moeite
Wie weet.... beetje uitdaging mag ook wel
Create a Call of Duty/Activision account or sign in to an existing account
Link your Call of Duty account to your Twitch Prime account by visiting the linking webpage and following the steps on screen
Head to Twitch and watch any streamer play Modern Warfare 2 with Drops enabled
Earn free rewards based on time spent watching
Op welke moeilijkheidsgraad heb je het gedaan in 5,5 uur?ThekingofFanta schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 01:45:
Zojuist de single player gefinished! Was best leuk, wel typische COD dingen maar dat maakt het ook wel weer nostalgisch ofzo hahah.
Steam geeft aan dat ik er 6 uur over heb gedaan, dus zal zo'n 5,5 uur speel tijd in zitten. Geloof dat dat wel was te verwachten van COD.
De komende week nog even wat achievements scoren en dan volgende week in multiplayer knallen!

Hier op de PS5 ook nietRivanov schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:50:
Wel klote dat geen enkele achievement getriggerd wordt bij mij op Series X.
Komt niet in beeld idd. Als je naar de map gaat zie je wel een groen vinkje als je de missie gedaan hebt dacht ikRivanov schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:50:
Wel klote dat geen enkele achievement getriggerd wordt bij mij op Series X.
D1 patches zijn meestal grote jongens...Wolverine9000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:43:
Heb trouwens nog 4gb multiplayer en 2.8 gb co op pack kunnen installeren. Veronderstel dat dit nu de volledige game is. Behoudens een day one patch mss
Op regular, vond sommige van die enemies nu al lastig te killen. Ga hem nog wel een keer op realistic spelen denk ik.Donstil schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:45:
[...]
Op welke moeilijkheidsgraad heb je het gedaan in 5,5 uur?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Op ps5 is het toch al minder dan op ps4 en xboxAlwaysNick schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:51:
[...]
D1 patches zijn meestal grote jongens...