Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-10 16:13
Ik ben een half jaar geleden overgestapt van een normale ps5 controller naar een scuff, persoonlijk vind ik dit wereld van verschil. KD is zichtbaar omhoog gegaan wat lijkt te wijten aan de controller.

Geen lag time
4 extra pedals met remap functie.
Ligt veel beter in de hand
Pistol fights gaan veel soepeler
Springen terwijl je mikt gaan veel makkelijker (voorheen ook altijd bumper jumper tactical)
Bij stickdrift kan je gewoon thumbsticks vervangen en hoef je geen nieuwe controller

Nadeel is misschien dat de controller duur is maar ik vond dit het wel waard met iedere avond een uurtje gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:18
AlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:09:
[...]

Ja want je splits de playerbase. Dat deden ze toen al. Xbox kreeg 1 maand eerder de DLC. En wat krijgt PS 1 weekend eerder de BETA. En voor de rest cosmetische meuk... We moeten gewoon voor iedereen gelijke rechten hebben. Dus betaald PS 70 euro dan XBOX ook. En PC ook.. Je krijgt door dit gezeur en gezeik alleen nog maar meer toxicity in een al toxic community
Ik vind jouw argumentatie in deze niet heel sterk.
Je doet je beklag over wat Microsoft volgens jou gaat doen, terwijl Microsite juist het tegenovergestelde aangeeft. Daarnaast had Sony de afgelopen jaren een deal met Activision waarbij bepaalde content juist eerder op dat platform uitkwam.

Het is je natuurlijk vrij om het niet leuk te vinden:)

Maar goed, het onderwerp is misschien ook wat off-topic.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 00:03
Persoonlijke mening: ik vind die "pro" controllers écht veels te duur.

Met deze paddles, eventueel deze mod voor de triggers en wat geduld ben je voor 6 tientjes klaar.

Maar het is natuurlijk wat ieder z'n eigen voorkeur is. Ik kan er best in komen dat zo'n scuf beter in de hand ligt, vind ik dat het geld echter waard? Niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Vrijdag schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:53:
[...]

Dat je in plaats van de trigger met de bumper schiet bedoel je? Nooit geprobeerd eigenlijk. Vond ik van de PS3 juist zo ruk dat de trekker niet als trekker functioneerde in sommige schietspellen.

Wel heb ik de tactical bumper jumper setting altijd met CoD.
Correct. L1 mikken, R1 schieten.

L2 = Tactical, R2 = Lethal.

Daarnaast heb ik een zelfbouw/ombouw controller van Extreme Rate (Decade Tournament), waardoor ik 4 knoppen op de achterkant heb en ik trigger stops heb op L2 en R2 :). Moest hiervoor wel m'n DS4 inhoud ombouwen, maar een beetje tweaker draait daar z'n hand niet voor om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Kneepie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:34:
Ik ben een half jaar geleden overgestapt van een normale ps5 controller naar een scuff, persoonlijk vind ik dit wereld van verschil. KD is zichtbaar omhoog gegaan wat lijkt te wijten aan de controller.

Geen lag time
4 extra pedals met remap functie.
Ligt veel beter in de hand
Pistol fights gaan veel soepeler
Springen terwijl je mikt gaan veel makkelijker (voorheen ook altijd bumper jumper tactical)
Bij stickdrift kan je gewoon thumbsticks vervangen en hoef je geen nieuwe controller

Nadeel is misschien dat de controller duur is maar ik vond dit het wel waard met iedere avond een uurtje gamen.
Thumb sticks vervangen kan bij een Scuf toch ook door er nieuwe op te solderen? Het mechanisme zit naar mijn weten net zoals de standaard Dualsense vastgesoldeerd op een printplaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 00:54

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Xu45WlEyVjNSZUmWneo_FpqNfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XSMrcZSwFc2k4I8OVImGfJxe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_6cn_INZnF6gwkh7gRLPjsdXus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfRT6gxvPM7KPTzUf77o4czC.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze zijn de day one patch vergeten van >25gb :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oulewappeur schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:47:
[...]

Correct. L1 mikken, R1 schieten.

L2 = Tactical, R2 = Lethal.

Daarnaast heb ik een zelfbouw/ombouw controller van Extreme Rate (Decade Tournament), waardoor ik 4 knoppen op de achterkant heb en ik trigger stops heb op L2 en R2 :). Moest hiervoor wel m'n DS4 inhoud ombouwen, maar een beetje tweaker draait daar z'n hand niet voor om :P
Ah dat klinkt wel lekker tweakerig inderdaad :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Meer mensen waar de preload op de PS5 nog niets doet ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3gigabyte voor warzone kan toch niet kloppen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:39:
Meer mensen waar de preload op de PS5 nog niets doet ?
19 uur pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 00:03
Chelseamarre123 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:52:
3gigabyte voor warzone kan toch niet kloppen 8)7
Wellicht alleen i.c.m. MWII, omdat er dan veel kan worden gedeeld. Het lijkt me inderdaad dat een losse Warzone 2.0 download véél meer ruimte in beslag neemt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Spb2Ji2bT-7IyUsvNBv6WnKgagw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j2eFODQvdaj0Ql01B63HLZRu.jpg?f=fotoalbum_large
"Foto van Twitter"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:50
Preload op de Series X is live :Y
71GB is hij aan het downloaden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ylak2rIHQJGEk2LtKrsS4cp-1Q8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/INkay3fihXkOWgNgN8ek7MKS.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
DutchCrownNL schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:03:
[Afbeelding]
Mooie grote! Hopelijk word de game niet veel groter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Vreemd. Bij mij is die maar 42 GB op de series X

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
steefje schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:42:
Dat is apart inderdaad, geen idee waar het verschil in zit

Acties:
  • +3 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:42:
Waarschijnlijk heb je niet alle packs geselecteerd? Er zijn er 6 van multiplayer tot warzone tot campaign en extra's.. (op ps5 toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel op ps5. Zit nog op mijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Chelseamarre123 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:59:
[...]

Waarschijnlijk heb je niet alle packs geselecteerd? Er zijn er 6 van multiplayer tot warzone tot campaign en extra's.. (op ps5 toch)
Idd gemist en nu kom ik ook op 72

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:02:
Hoeveel op ps5. Zit nog op mijn werk
Iets van 70 a 80 gb, ps5 staat in rust nu. Haalt die hem zo wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat voor de campaign alleen of voor de full game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
34.6GB via Bnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Verwijderd bericht

[ Voor 81% gewijzigd door FrankNLD op 19-10-2022 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Blijf het ergens wel jammer vinden dat we pas vanaf 19:00 kunnen spelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:08
G_Dragon schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:12:
Als ik hem nu via battle net koop.
Wanneer kan ik hem spelen dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wees blij, voorgaande jaren was er geen early access wat bij de meeste spelers uiteindelijk zorgde dat niemand de campaign speelde :)

Kijk er wel naar uit moet ik zeggen ondanks dat ik meestal de campaign nauwelijks aanraakte de laatste 2 edities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
29.84GB op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Chelseamarre123 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:20:
[...]

Wees blij, voorgaande jaren was er geen early access wat bij de meeste spelers uiteindelijk zorgde dat niemand de campaign speelde :)

Kijk er wel naar uit moet ik zeggen ondanks dat ik meestal de campaign nauwelijks aanraakte de laatste 2 edities
Inderdaad - redelijke hype ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Campagne geïnstalleerd op Xbox, maar lijkt niet te openen. Blijf terug gestuurd worden naar store en installatie terwijl ik preorder heb. 'You are too early'

Edit:
Haha, dank Buizerd. Was in de war met de datum

[ Voor 21% gewijzigd door FrankNLD op 19-10-2022 21:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:28
Campagne is pas mogelijk om morgen Nederlandse tijd 19:00 uur te spelen, en niet eerder dus.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan pas vanaf vrijdag avond starten met de sp. Deze nacht downloaden op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0GB. Fysieke schijf moet nog binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:09:
0GB. Fysieke schijf moet nog binnenkomen.
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een bestand van 42 gb voor de base game. En 18 gb voor de SP. Heb wel spec ops en warzone pack niet geselecteerd. Totaal van 60 gb ongeveer op ps5
Vraag mij af de mp packs daar ook al bijzitten... 60 gb voor de sp is een beetje veel denk ik

[ Voor 24% gewijzigd door Wolverine9000 op 19-10-2022 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Console op Nieuw-Zeeland zetten misschien, of gaat de SP overal tegelijk live?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 23:31:
[...]

Geen idee , hoop wel dat dit werkt eant dit zijn de tijden

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2022 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 08-10 14:13
Donstil schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 23:31:
[...]

Ik zou daar wel mee uitkijken. Mijn vrouw had een Switch in de US voor me gekocht inc een scratchcard met credits die ik kon gebruiken voor een abbo (oid), maar vervolgens slikte de switch mijn nederlandse creditcard niet meer, maar veel progress was op die US account. Ook kon je niet onbeperkt van land veranderen. Was een heel gezeik met support om dit weer recht te trekken. Leuke mensen wel trouwens, nintendo support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:20

Oxigeon

En zo is dat!

HenkEisDS schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 00:21:
[...]

Ik zou daar wel mee uitkijken. Mijn vrouw had een Switch in de US voor me gekocht inc een scratchcard met credits die ik kon gebruiken voor een abbo (oid), maar vervolgens slikte de switch mijn nederlandse creditcard niet meer, maar veel progress was op die US account. Ook kon je niet onbeperkt van land veranderen. Was een heel gezeik met support om dit weer recht te trekken. Leuke mensen wel trouwens, nintendo support.
De nieuw Zeeland grap wordt al vanaf het begin op de xbox uitgevoerd. Meestal kunnen ze de dag vantevoren ergens vanaf 17.00 ofzo??? De game al spelen. Volgens mij is het gewoon alleen een kwestie van de tijdzone of systeeminstellingen op nieuw Zeeland zetten. Heb zelf een ps5 en kan bovenstaande niet toepassen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Goedemorgen! Mensen die de game via de Intel actie gekregen hebben en die ook al aan het downloaden zijn? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HenkEisDS schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 00:21:
[...]

Bij Xbox werkt dat anders. Je kunt de regio van je console aanpassen maar past hiermee niet de regio van je account aan. Deze truuk kan dus verder geen kwaad, je komt ook niet in de store verder ofz, het is puur voor de pre-order klok van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:27:
Here’s when the Campaign Early Access kicks off in each time zone:

October 20
  • 10 AM PT
  • 11 AM MT
  • 12 PM CT
  • 1 PM ET
  • 6 PM UK
  • 7 PM CEST
October 21
  • 2 AM JST
  • 4 AM AEST
[Afbeelding]
Aah met deze tijden gaat het niet werken helaas. 21okt 2 am JST is 1900 bij ons.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:22
Wacht even, de campaign is vanavond al speelbaar vanaf 19:00?
Dat is goed nieuws! Ik was in de veronderstelling dat deze pas morgen beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Poulske schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Dat is goed nieuws! Ik was in de veronderstelling dat deze pas morgen beschikbaar zou zijn.
Zover mij bekend is kunnen we vanavond om 19:00 spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Idd klopt. Zal bij mij pas vrijdag avond worden. Moet nog gewerkt worden ook 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:13:
[...]

Idd klopt. Zal bij mij pas vrijdag avond worden. Moet nog gewerkt worden ook 😉
Ah dan gok ik dat je in ploegen werkt? O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik verwacht zo rond tien uur vanavond hier al wel de eerste berichten dat jullie de campaign op Veteran hebben uitgespeeld en alle offline trophies/achievements gehaald hebben hè?

Vort, beetje tempo 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:14:
[...]

Ah dan gok ik dat je in ploegen werkt? O-)
Ja de laten en volgende week de vroegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Vrijdag schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:17:
Ik verwacht zo rond tien uur vanavond hier al wel de eerste berichten dat jullie de campaign op Veteran hebben uitgespeeld en alle offline trophies/achievements gehaald hebben hè?

Vort, beetje tempo 8)
Ik moet hem toch twee keer uitspelen, want mijn vriendin vind zoiets niks aan maar wil de operators wel voor online :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:21:
[...]

Ik moet hem toch twee keer uitspelen, want mijn vriendin vind zoiets niks aan maar wil de operators wel voor online :P
Ga starten op normale moeilijkheid. En dan de moeilijkste . Dat wordt veel doodgaan in sp waarschijnlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:19
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:21:
[...]

Je haalt de woorden uit mijn mond, haha! Hier precies hetzelfde. Ach, gelukkig een week de tijd om ermee aan de slag te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Hoianddoei schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:29:
[...]

Je haalt de woorden uit mijn mond, haha! Hier precies hetzelfde. Ach, gelukkig een week de tijd om ermee aan de slag te gaan :p
Wat we wel niet over hebben voor onze vrouwen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:29:
[...]

Ga starten op normale moeilijkheid. En dan de moeilijkste . Dat wordt veel doodgaan in sp waarschijnlijk
Ik begin ook eerst op normale moeilijkheidsgraad, want dat was in Modern Warfare ook een walk in the park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:32:
[...]

Hahahaha, echt he

Weten we al meer of de mappen allemaal gemaakt zijn voor 6v6, of dat we ook 8v8 en 10v10 kunnen verwachten? Naast Ground War dan ofc. Ik vond de pace in Vanguard voor de afwisseling best lekker, je speelt net een andere tactiek en speelt prima weg (al was niet elke map geschikt voor meer dan 6v6).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Is er al een manier om het spel eerder te spelen? Iets met regio aanpassen naar nieuw zeeland? (PC) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoianddoei schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:37:
[...]

Hahahaha, echt he

Weten we al meer of de mappen allemaal gemaakt zijn voor 6v6, of dat we ook 8v8 en 10v10 kunnen verwachten? Naast Ground War dan ofc. Ik vond de pace in Vanguard voor de afwisseling best lekker, je speelt net een andere tactiek en speelt prima weg (al was niet elke map geschikt voor meer dan 6v6).
Denk als de pc spelers de volledige game kunnen downloaden volgende week dat we wel wat leaks gaan zien. Is een reden waarom xbox en ps vrijdag de game kunnen downloaden en pc pas twee dagen op voorhand

Acties:
  • +4 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:32:
[...]

Ik mag aannemen dat zij jou dan tijdens het voor de tweede keer doorlopen van de campaign het ook wel "aangenaam maakt" dan hè 8)

Ja, het is altijd Vrijdag met mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:47:
[...]

Denk als de pc spelers de volledige game kunnen downloaden volgende week dat we wel wat leaks gaan zien. Is een reden waarom xbox en ps vrijdag de game kunnen downloaden en pc pas twee dagen op voorhand
Ah, ja dat is wel waar. Die zijn er dan heel snel bij :p

Ik moet zeggen dat ik mij de laatste dagen ineens enorm vermaak met Vanguard. Geen idee waarom, misschien omdat ik gewoon weer uitkijk naar een nieuwe COD. Heb ook MW2019 opgestart, alleen mis ik daar echt gewoon de FOV slider en speelt Vanguard gewoon lekker weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Vrijdag schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:49:
[...]

Ik mag aannemen dat zij jou dan tijdens het voor de tweede keer doorlopen van de campaign het ook wel "aangenaam maakt" dan hè 8)

Ja, het is altijd Vrijdag met mij 8)
Haha daar hoef ik niet iets speciaals voor te doen hoor :X !
Maar dit geeft natuurlijk wel bonuspunten :9

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2022 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:54:
[...]

Haha daar hoef ik niet iets speciaals voor te doen hoor :X !
Maar dit geeft natuurlijk wel bonuspunten :9
Headshot 8)

...oké, ik hou al op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:09:
[...]

Mooie grote! Hopelijk word de game niet veel groter _/-\o_
Was dit niet al full game?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buddha_
  • Laatst online: 16:52
Poulske schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Dat is inderdaad een verrassing, dacht ook vrijdagavond 19.00 uur..... Lekkage vanavond SP doen :*)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op ps5 was het twee keer 9gb voor de campaign en 42 gb voor de base game. Zullen het morgen 19 uur weten. Dan kunnen we de full game downloaden. Als dit al niet het geval is. Heb wel spec ops en warzone optie niet gedownload.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Buddha_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:36:
[...]

[...]

Dat is inderdaad een verrassing, dacht ook vrijdagavond 19.00 uur..... Lekkage vanavond SP doen :*)
Als ik deze informatie hieronder mag geloven mogen we vanavond al spelen, ik vind het zelf altijd zo jammer dat alles met CoD altijd pas in de avond vrij word gegeven vanwege hun eigen tijdzone:
G_Dragon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:27:
Here’s when the Campaign Early Access kicks off in each time zone:

October 20
  • 10 AM PT
  • 11 AM MT
  • 12 PM CT
  • 1 PM ET
  • 6 PM UK
  • 7 PM CEST
October 21
  • 2 AM JST
  • 4 AM AEST
[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ja klopt, maar er komen natuurlijk nog wel patches en een day one patch gok ik :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:47:
[...]

Als ik deze informatie hieronder mag geloven mogen we vanavond al spelen, ik vind het zelf altijd zo jammer dat alles met CoD altijd pas in de avond vrij word gegeven vanwege hun eigen tijdzone:

[...]
Full release zou dan weer 's ochtends voor ons moeten zijn (uurtje of 6 dacht ik uit mijn hoofd), maar ach.. We kunnen tenminste vanavond al lekker knallen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchCrownNL schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:49:
[...]

Full release zou dan weer 's ochtends voor ons moeten zijn (uurtje of 6 dacht ik uit mijn hoofd), maar ach.. We kunnen tenminste vanavond al lekker knallen :D
Full release is middernacht klokslag twaalf uur. De nacht van donderdag op vrijdag volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:54
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:52:
[...]

Full release is middernacht klokslag twaalf uur. De nacht van donderdag op vrijdag volgende week
06:00 op vrijdag 28 oktober toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
Smit260 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:23:
[...]

06:00 op vrijdag 28 oktober toch?
Ligt aan het platform.
  • Campaign launches 10am PT on Oct 20 on all platforms.
  • Full launch is midnight local time on Oct 28 for consoles, except in NA where it’s 9pm PT Oct 27 / 12am ET Oct 28.
  • PC only launches worldwide at 9pm PT OCT 27.
Dit wil zeggen dat de Xbox gamers (mijzelf included) dus al op donderdag 27 oktober om 13:00 's middags aan de slag kunnen, door het wijzigen van de regio naar Nieuw-Zeeland. Daar is het immers op dat moment 28 oktober 0:00.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:54
Rivanov schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:31:
[...]

Ligt aan het platform.
  • Full launch is midnight local time on Oct 28 for consoles, except in NA where it’s 9pm PT Oct 27 / 12am ET Oct 28.
Dit wil zeggen dat de Xbox gamers (mijzelf included) dus al op donderdag 27 oktober om 13:00 's middags aan de slag kunnen, door het wijzigen van de regio naar Nieuw-Zeeland. Daar is het immers op dat moment 28 oktober 0:00.
Ja precies, ik snap je. Ik zit op de PC. Daar was het geloof ik vrijdag 06:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55
[...]

Ligt aan het platform.
Maar zijn de EU lobbies dan ook open? En zou Activision niet met een ban-hammer gaan zwaaien? Xbox doet er nooit moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 15:21
DutchCrownNL schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:03:
[Afbeelding]
Ik heb enkel 29 GB hoeven downloaden. Jij hebt via de rechter button met de drie horizontale streepjes geselecteerd wat je binnen wilde gaan halen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:20

Oxigeon

En zo is dat!

Thom2289 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:59:
[...]

Maar zijn de EU lobbies dan ook open? En zou Activision niet met een ban-hammer gaan zwaaien? Xbox doet er nooit moeilijk over.
Die gaan niet met een ban hamer lopen gooien. Er zijn ook mensen die de disc versie ergens op de donderdag of misschien woensdag al in bezit hebben.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:20:
[...]

Ja de laten en volgende week de vroegen.
Kan je toch lekker gamen vanavond en morgenvroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verrast me een beetje dat niemand hier de key via de Intel bundel heeft? Ik kan nu nog geen key claimen op de site, wacht nog even vanavond af (zou vanaf 1900 te spelen moeten zijn begreep ik?). Als het dan nog niet kan dan wordt het de komende week nog vullen met WoW en OW2 (die laatste heeft me ook blij verrast xD)

Als iemand hier het wel voor elkaar heeft de intel key te verzilveren dan hoor ik het graag! :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Poulske
Aangezien het toch alweer 3 jaar geleden is, hier een fijne story recap voor diegene die het nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 12:33
mfneed schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:27:
Verrast me een beetje dat niemand hier de key via de Intel bundel heeft? Ik kan nu nog geen key claimen op de site, wacht nog even vanavond af (zou vanaf 1900 te spelen moeten zijn begreep ik?). Als het dan nog niet kan dan wordt het de komende week nog vullen met WoW en OW2 (die laatste heeft me ook blij verrast xD)

Als iemand hier het wel voor elkaar heeft de intel key te verzilveren dan hoor ik het graag! :D
Alleen te verkrijgen met een Intel Arc gpu toch?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
CHKYBSTRD schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:22:
[...]

Alleen te verkrijgen met een Intel Arc gpu toch?
Nee bepaalde geselecteerde modellen CPU's ook, weet niet hoe het momenteel zit met de GPU's though. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thom2289 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:59:
[...]

Ja hoor dat staat allemaal allang klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:17:

Vort, beetje tempo 8)
Haha. Nou ga wel direct op veteran dit keer want met MW2019 had ik dat niet gedaan en moest ik de hele campaign daarna nog eens op veteran voltooien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:14:
[...]

Geen tijd momenteel. Pas morgen avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Poulske schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:59:
Aangezien het toch alweer 3 jaar geleden is, hier een fijne story recap voor diegene die het nodig hebben.
[YouTube: Call of Duty: Modern Warfare (2019) Full Story Recap]
TLDR: Alles helemaal kapot geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ligt aan het platform.
Aah Nice met multiplayer wel. Mooi nog even wat uurtjes maken tijdens het thuiswerken voordat de drukte begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:59:
[YouTube: Call of Duty: Modern Warfare (2019) Full Story Recap]
Is de huidige campagne een vervolg op mw19 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:09:
[...]

Is de huidige campagne een vervolg op mw19 dan?
Ja ik dacht van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:14:
[...]

Geen tijd voorlopig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Lekker Ventje schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:59:
[...]

Ik heb enkel 29 GB hoeven downloaden. Jij hebt via de rechter button met de drie horizontale streepjes geselecteerd wat je binnen wilde gaan halen?
Ja bij beheer installatie inderdaad.
Ik had eerst een pre-order van 300MB oid, die verwijderd en toen kwam deze naar voren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 01-10 14:32
Even snel doorgelezen want ik ben haastig aan het eten zodat ik zo kan spelen, maar vanaf hoe laat is de single player te spelen? Heb het via Steam aangeschaft en ik zie dat ik het wel kan downloaden, maar nog niet kan spelen

Edit: Ik was weer te snel met vragen :)

19:00 it is!

[ Voor 11% gewijzigd door Knamix op 20-10-2022 18:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Zijn we er klaar voor allemaal? Over 22 minuten is het zover :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:38:
Zal ik wel werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:09
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:38:
Mja vind de campaign van COD nou nooit echt heel boeiend, ik ga wel even checken vanavond maar ik verwacht niet teveel. Volgende week gaat het los.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Stylze schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:44:
[...]

Mja vind de campaign van COD nou nooit echt heel boeiend, ik ga wel even checken vanavond maar ik verwacht niet teveel. Volgende week gaat het los.
Oh niet? Vind dat juist altijd gaaf aan de Modern Warfare series :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Nee ga gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Super stomme vraag wellicht, maar toch:

- is er een voordeel (buiten het eerder kunnen spelen van de campaign) om MW2 digitaal te kopen voor de PS5 ipv een disc versie? Ik zie namelijk dat disc best een stukje voordeliger is 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
smoken schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:50:

- is er een voordeel (buiten het eerder kunnen spelen van de campaign) om MW2 digitaal te kopen voor de PS5 ipv een disc versie? Ik zie namelijk dat disc best een stukje voordeliger is 🤷🏻‍♂️
Geen schijfje wisselen als je een andere game (tussendoor) wilt spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Hier start de game niet op, too early..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:01:
Hier start de game niet op, too early..
Idem :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:45:
[...]

Oh niet? Vind dat juist altijd gaaf aan de Modern Warfare series :)
Ja ik ook wel hoor, koop de game voor MP maar SP zet ik ook altijd wel even op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
smoken schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:50:

Ja ik koop de game digitaal omdat PS5 dics niet in mijn Xbox gaan :+

Pagina: 1 ... 22 ... 85 Laatste