“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Zucht, wat zal dan nog een oplossing zijn?AlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:15:
[...]
Discord gooit met IP Bans. Echter via een VPN kun je dit al weer omzeilen....
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Valideren met een ID kaart. Maarja dan ga je wel heel ver en moet je dat als bedrijf willen?G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:21:
[...]
Zucht, wat zal dan nog een oplossing zijn?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Gaat inderdaad wel heel ver, maar ik hoop serieus dat ze een heel goed anti-cheat systeem hebben gebouwd en met die sms verificatie dat 80% gepakt word en afschrikt.AlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:23:
[...]
Valideren met een ID kaart. Maarja dan ga je wel heel ver en moet je dat als bedrijf willen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Laten we hopen. Laten ze maar eerst een console vs console crossplay doen. En dat je zelf aan moet geven of je met PC gemerged wil worden. Dan zorg je er al voor dat de console spelers geen last hebben van cheatersG_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:24:
[...]
Gaat inderdaad wel heel ver, maar ik hoop serieus dat ze een heel goed anti-cheat systeem hebben gebouwd en met die sms verificatie dat 80% gepakt word en afschrikt.
Ik heb sinds Modern Warfare (2019) bij het eerste keer opstarten van de game altijd al de keus gehad of ik voor Cross-play kies of niet na het instellen van je brightness en borders. Dit komt gewoon voorbij in de eerste setup van de game en anders kan je het altijd nog uitzetten bij je instellingenAlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:26:
[...]
Laten we hopen. Laten ze maar eerst een console vs console crossplay doen. En dat je zelf aan moet geven of je met PC gemerged wil worden. Dan zorg je er al voor dat de console spelers geen last hebben van cheaters
Ik begreep je verkeerd, ja een Cross-play tussen consoles zou wel een hele mooie optie zijn!
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2022 11:16 ]
Meer als 60000 account hebben ban gekregen in de beta. Zegt dus genoeg . Ja donderdag om 19 uur kunnen we aan de sp beginnen. Joepie.... en de 19ste kunnen we downloaden en de 21 ste kunnen we de volledige game downloaden. Dus deze week gaan we veel te weten komen qua leaks enz...
Ik moet wachten tot de 28e jammer genoeg. Maar druk zat dus kan me nog wel vermaken tot de 28e. Maar 60k accounts gebanned das niet niksWolverine9000 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:48:
[...]
Meer als 60000 account hebben ban gekregen in de beta. Zegt dus genoeg . Ja donderdag om 19 uur kunnen we aan de sp beginnen. Joepie.... en de 19ste kunnen we downloaden en de 21 ste kunnen we de volledige game downloaden. Dus deze week gaan we veel te weten komen qua leaks enz...

Ben er zelf ook stuk of 5 tegen gekomen en natuurlijk report gedaanAlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:50:
[...]
Ik moet wachten tot de 28e jammer genoeg. Maar druk zat dus kan me nog wel vermaken tot de 28e. Maar 60k accounts gebanned das niet niks
Tuurlijk altijd reportenWolverine9000 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:57:
[...]
Ben er zelf ook stuk of 5 tegen gekomen en natuurlijk report gedaan

Alleen heb ik het idee dat reporten ook niet genoeg deed in Modern WarfareAlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:01:
[...]
Tuurlijk altijd reporten![]()
en daarna ze uitlachen

Idk hoe ze het beoordelen. Want je kunt iemand ook reporten voor een abusive username. Dus idk hoeveel mensen er een report sturen en hier wat mee gedaan word.G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:06:
[...]
Alleen heb ik het idee dat reporten ook niet genoeg deed in Modern Warfare
Waar ik mij met regelmaat wel aan irriteer is het verschil van controls en waarbij als je de kill cam kijkt dat het overduidelijk is dat die persoon op een console speelt, zoals in een donkere plek zitten in de kill cam niet zichtbaar zijn, maar door even te aimen in donker hoekje springt de aim naar je toe, zelfs als je niet zichtbaar bent, dan is het alleen nog kwestie van de trekker overhalen en klaar, zelfde als je in een bosje zit bijvoorbeeld. Nou snap ik dat PC / MK weer andere voordelen heeft, maar uiteindelijk blijft het gewoon twee verschillende manieren van controls die gewoon niet 'even' met elkaar zijn. Dan speel ik toch liever in potjes waarbij iedereen dezelfde controls heeft eigenlijk.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Enkel digitale pre orders. Fysieke pre orders hebben geen week vroeger toegang tot SPmfneed schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:35:
Kan het trouwens nergens vinden... maar de Intel Gaming days keys van CoD MW2... geeft die ook early access voor de campaign deze week?
Intel gaming days is digital... maar een key van 3en, vandaar de vraag:)Wolverine9000 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:51:
[...]
Enkel digitale pre orders. Fysieke pre orders hebben geen week vroeger toegang tot SP
Ah sorry dat weet ik niet. Je zal het de 19ste weten als je de SP kan downloaden 😉mfneed schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:14:
[...]
Intel gaming days is digital... maar een key van 3en, vandaar de vraag:)
Nou dat moet je vooral als Gamer niet willen.AlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:23:
[...]
Valideren met een ID kaart. Maarja dan ga je wel heel ver en moet je dat als bedrijf willen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je kunt aan een nummer alleen niet zien of het prepaid is of niet. Dus die bewering daarover van de devs gaat een beetje scheef.G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:30:
[...]
Daar ben ik ergens ook bang voor, maar er is hoop want als ik het goed heb begrepen moest je een actieve simkaart hebben en werden prepaid sim kaarten niet geaccepteerd.
Wat wel kan is het indexeren van al die gratis sms diensten en die nummers blokkeren. Misschien dat ze dat bedoelde.
Ja klopt, mij werd ook niet helemaal duidelijk hoe ze dit bedoelden en wouden gaan zien aan een telefoonnummer. Hopelijk lichten ze dit nog toe voor de spelers op de pc.Donstil schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Je kunt aan een nummer alleen niet zien of het prepaid is of niet. Dus die bewering daarover van de devs gaat een beetje scheef.
Wat wel kan is het indexeren van al die gratis sms diensten en die nummers blokkeren. Misschien dat ze dat bedoelde.
Ik heb er opzich geen problemen mee. Ik maak gebruik van een dienst. Bijna bij alles moet jij je al valideren met een ID kaart of iets dergelijks.Donstil schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Nou dat moet je vooral als Gamer niet willen.
Maar wie ben ik haha. Maar om hackers te stoppen gaat het mij te ver.
Valideren door middel van je legitimatie bewijs is niet voor dit soort bedrijven, daar hebben we in de EU allemaal afspraken voor met elkaar. Daar gaan ze echt niet aan beginnen.AlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:28:
[...]
Ik heb er opzich geen problemen mee. Ik maak gebruik van een dienst. Bijna bij alles moet jij je al valideren met een ID kaart of iets dergelijks.
Maar wie ben ik haha. Maar om hackers te stoppen gaat het mij te ver.
Ik hou van een potje CoD op zijn tijd en kijk naar de game uit (vault pre-order staat) maar zodra ze die kant op zouden gaan zijn ze mij (en velen met mij schat ik zo in) direct kwijt.
The Call of Duty Instagram has revealed that 3rd person mode in #MWII has been updated since the beta to now only use first person ADS when using an over 4x scope. pic.twitter.com/z9o79zflUG
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 17 oktober 2022
Allemaal leuk maar vanaf komende COD gaat die ZEN niet meer werken op de PS5.CHKYBSTRD schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 07:33:
Pak de Chronus Zen, die kan ook worden gebruikt op de console. Ondanks dat het geen aimbot of wallhack is valt dit mijn inziens ook zeker onder cheaten. Ik denk dat wij er helaas nooit van afkomen, er wordt altijd wel wat anders bedacht.
Zou mooi zijn als COD dit volledig kan weren maar ben er bang voor dat dit niet gaat lukken.Jedi Geub schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:54:
[...]
Allemaal leuk maar vanaf komende COD gaat die ZEN niet meer werken op de PS5.
Stay hungry, stay foolish!
zen werkt enkel op games die ps4 backwards compatible zijn.CHKYBSTRD schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:55:
[...]
Zou mooi zijn als COD dit volledig kan weren maar ben er bang voor dat dit niet gaat lukken.
Dat is goed nieuws!Jedi Geub schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:58:
[...]
zen werkt enkel op games die ps4 backwards compatible zijn.
* Vrijdag wil er ook nog steeds eentje maar heeft geen zin in gedoe
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik twijfel ook nog altijd om een PS5 aan te schaffen en mn PC van de hand te doen (al is en blijft het een beetje mn kindjeVrijdag schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 14:49:
Nu alleen nog een pricedrop en veel betere beschikbaarheid van de PS5
offtopic:
* Vrijdag wil er ook nog steeds eentje maar heeft geen zin in gedoe
Dit dus. Maar als wij zoiets makkelijks kunnen opperen. Moeten ze dat toch daar ook kunnen verzinnen haha.Vrijdag schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:35:
Het zou wel fijn zijn als er een optie komt "crossplay met alles" en "crossplay console only". CoD is zo immens populair, je kan me niet wijsmaken dat op welk platform je ook speelt, er moeite gedaan moet worden om een match te vinden omdat er zo weinig mensen spelen. Het is geen obscure indie permadeath milsim uit Zuid-Nietbestanië ofzo
Dit wist ik zelf niet. Weer iets bijgeleerd 😉Jedi Geub schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:58:
[...]
zen werkt enkel op games die ps4 backwards compatible zijn.
Nou zeg dat maar eens tegen mijn Series X en MW2019, in Hardcode mode,kan ik Crossplay uitzetten wat ik wil maar ook als ik een half uur wacht komen er geen matches.Vrijdag schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:35:
je kan me niet wijsmaken dat op welk platform je ook speelt, er moeite gedaan moet worden om een match te vinden omdat er zo weinig mensen spelen. Het is geen obscure indie permadeath milsim uit Zuid-Nietbestanië ofzo
Zoals eerder al gezegd is, werkt crosspay uitzetten op de xbox niet wat resulteert in geen potjes vinden.Donstil schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:45:
[...]
Nou zeg dat maar eens tegen mijn Series X en MW2019, in Hardcode mode,kan ik Crossplay uitzetten wat ik wil maar ook als ik een half uur wacht komen er geen matches.
Ooh dan is het helemaal super handig dat die functie wel in het menu zitChelseamarre123 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:51:
[...]
Zoals eerder al gezegd is, werkt crosspay uitzetten op de xbox niet wat resulteert in geen potjes vinden.

Ik post dit overzicht er nog even bij:
In descending order, here are all of the leaked ranks for Modern Warfare 2 Ranked Play:
- Iridescent
- Crimson
- Diamond
- Platinum
- Gold
- Silver
- Bronze
We gaan het zien als het maar beter is als MW2019. Al vond ik de CDL playlist geweldigG_Dragon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:22:
[...]
In descending order, here are all of the leaked ranks for Modern Warfare 2 Ranked Play:TheGhostOfHope also confirmed that Vanguard’s Top 250 players system will return, so everyone can see who the best and most dedicated players are.
- Iridescent
- Crimson
- Diamond
- Platinum
- Gold
- Silver
- Bronze
Haha ik moest mijn vriendin gisteren nog teleurstellen toen we Vanguard aan het spelen waren, want ze hoopte net zoals ons dat map voting weer terug zou zijn in Modern Warfare 2.AlwaysNick schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:31:
[...]
We gaan het zien als het maar beter is als MW2019. Al vond ik de CDL playlist geweldig
Volgens mij is die handel verboden in de Nederlandse supermarkt. Zit blijkbaar een stofje in die niet zo goed voor je is.Wolverine9000 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 23:07:
De promo van mountain Dew voor dubbel xp en cod points kan je die ook in belgie of Nederland vinden
Heel soms vind je er nog ergens 1 bij de action. Maar is idd verboden want de frisdranken uit de VS bevatten de in de EU verboden emulgator E443.JJF771 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:42:
[...]
Volgens mij is die handel verboden in de Nederlandse supermarkt. Zit blijkbaar een stofje in die niet zo goed voor je is.
Ik zie dat ze het wel bij bol verkopen. Maar dat zijn wel blikkies. Maar hier zullen geen codes opzitten.
Dat gaat nooit meer terug komen ben ik bangG_Dragon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:32:
[...]
Haha ik moest mijn vriendin gisteren nog teleurstellen toen we Vanguard aan het spelen waren, want ze hoopte net zoals ons dat map voting weer terug zou zijn in Modern Warfare 2.
Met een beetje geluk misschien weer codes op de Doritos chips.AlwaysNick schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:49:
[...]
Heel soms vind je er nog ergens 1 bij de action. Maar is idd verboden want de frisdranken uit de VS bevatten de in de EU verboden emulgator E443.
Ik zie dat ze het wel bij bol verkopen. Maar dat zijn wel blikkies. Maar hier zullen geen codes opzitten.
Trade offer 🤝
— Elvis COD🎮 (@ElvisCOD) 18 oktober 2022
1 free Large Papa Jhons Pizza
For
1 promo code in the box #mw2 pic.twitter.com/OBXZVVL0JM
Nou dat word pizza bestellen binnen 30 min bezorgd toch?
Dit jaar enkel mountain Dew en die pizza dacht ik...JJF771 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:53:
[...]
Met een beetje geluk misschien weer codes op de Doritos chips.
Doe gewoon lekker rustig aan met levelen. Tenzij je een stramme kabouter of kleffe envelop krijgt van binnen 24 uur alles gemaxt hebben
Hopelijk krijgen we een 24/7 Shipment playlist bij dubbel xp weekenden, want dat is echt een van mijn top 3 mappen in de games en als bonus is het ook een van de beste mappen bij dubbel xp weekendenVrijdag schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:36:
Ah joh, het spel moet twee jaar meegaan. Aangezien je voor elke scheet bakken XP krijgt en om het weekend wel een dubbel XP weekend is, zullen de meesten zo tegen de kerst alles al max prestige/wapenlevel/tier100 battlepass hebben.
Doe gewoon lekker rustig aan met levelen. Tenzij je een stramme kabouter of kleffe envelop krijgt van binnen 24 uur alles gemaxt hebben
Lekker de snipers en riotshields levelenG_Dragon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:40:
[...]
Hopelijk krijgen we een 24/7 Shipment playlist bij dubbel xp weekenden, want dat is echt een van mijn top 3 mappen in de games en als bonus is het ook een van de beste mappen bij dubbel xp weekenden.
Fuck de K/D ratio
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Idd hebben tijd genoeg . Volledig mee eens.Vrijdag schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:36:
Ah joh, het spel moet twee jaar meegaan. Aangezien je voor elke scheet bakken XP krijgt en om het weekend wel een dubbel XP weekend is, zullen de meesten zo tegen de kerst alles al max prestige/wapenlevel/tier100 battlepass hebben.
De snipers ga ik ook in ground war levelen. Gemakkelijk daar...Oxigeon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:43:
Idd. Als je op k/d ratio geeft is shipment geen goede map als je dan ook nog eens gaat weapon levelen. Dat was ook mijn map om alles te levelen. Alleen de sniper heb ik toendertijd compleet in ground war gelevelt meen ik.
Gelukkig speel ik voor mijn plezier en niet om een score hoog te houdenOxigeon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:43:
Idd. Als je op k/d ratio geeft is shipment geen goede map als je dan ook nog eens gaat weapon levelen. Dat was ook mijn map om alles te levelen. Alleen de sniper heb ik toendertijd compleet in ground war gelevelt meen ik.

Ik voor beiden. En ja er gaan potjes komen met een slecht kd. Kan gebeuren natuurlijk...G_Dragon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:54:
[...]
Gelukkig speel ik voor mijn plezier en niet om een score hoog te houden![]()
Doom clanVrijdag schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:36:
Ranked is meestal alleen S&D toch of niet?G_Dragon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:22:
[...]
In descending order, here are all of the leaked ranks for Modern Warfare 2 Ranked Play:TheGhostOfHope also confirmed that Vanguard’s Top 250 players system will return, so everyone can see who the best and most dedicated players are.
- Iridescent
- Crimson
- Diamond
- Platinum
- Gold
- Silver
- Bronze
The PlayStation 5 DualSense Edge Wireless Controller is launching January 26th for $199/€239.99/£209.99. Available for pre-order starting October 25th. pic.twitter.com/PHwE3ValSr
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 18 oktober 2022
jeeeee, komt deze met aanzienlijk verbeterde skills of waarom een controller voor zo'n prijs?!AlwaysNick schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:20:
klein beetje off topic maar ook weer niet. De Elite controller voor de ps komt binnen kort uit. Maar wat een prijs hier kan ik 4 controllers voor kapot gooien na een potje CoD XD [Twitter]
Ik heb nog nooit een controller gesloopt, dus daar zou ik niet bang voor zijn. Maar mijn god 240 euro, zitten daar ook de hierboven besproken scripts bij?AlwaysNick schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:20:
klein beetje off topic maar ook weer niet. De Elite controller voor de ps komt binnen kort uit. Maar wat een prijs hier kan ik 4 controllers voor kapot gooien na een potje CoD XD [Twitter]
Overigens heb ik deze niet nodig als ik alleen maar de 24/7 Shipment map speel
De controller komt met instaheadshot!crimby schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:25:
[...]
jeeeee, komt deze met aanzienlijk verbeterde skills of waarom een controller voor zo'n prijs?!
Yesshhh! Take my money!Vrijdag schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:48:
[...]
De controller komt met instaheadshot!
spoiler:voor je bankrekening

Pro controllers kosten helaas altijd zo veel.crimby schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:25:
[...]
jeeeee, komt deze met aanzienlijk verbeterde skills of waarom een controller voor zo'n prijs?!
Maar gewoon even duur als een scuf, wel opmerkelijk
Here’s all of the Operators available in #ModernWarfareII.
*Oni is PlayStation exclusive. pic.twitter.com/wL4n5GaUAL
Here’s the pre-load, campaign access, and full game launch times for each platform.
All times shown are in Pacific Time Zone. #ModernWarfareII pic.twitter.com/nb5MpZKi6s
New video from PlayStation gives a behind the scenes look at the creation of the PlayStation exclusive Oni Operator. #MWII pic.twitter.com/2CgNMpqBka
#ModernWarfareII Season One begins November 16th:
-- NEW Battle Pass system
-- #Warzone2 + Al-Mazrah (free for everyone)
-- Fan-favorite map returns
-- New Special Ops mission
-- Two New weapons
Season 1 Reloaded begins December 14th:
-- Another fan favorite map
-- Raids pic.twitter.com/duK0cOq0Hs
Watch #ModernWarfareII streams on Twitch from October 28th to November 6th to get Twitch Drops. pic.twitter.com/wY49DHYwai
NEW: Modern Warfare II Season 1, which begins November 16, includes a “fan favorite returning map” along with new Special Ops missions.
RAIDS arrives December 14th with Season 1 Reloaded pic.twitter.com/EEW3Nq3LTt
Hoe bedoel je?Smit260 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 23:00:
06;00 s’ochtends ben ik wel blij mee! 😎
En terecht dit gaat een heel lang proces zijnMicrosoft, in documents filed with the UK’s CMA, confirms Activision Blizzard and Sony’s current Call of Duty agreement/partnership includes a clause blocking Call of Duty from being available on Xbox Game Pass for a number of years. pic.twitter.com/4mPJFbsBHT
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 19 oktober 2022
The PlayStation 5 DualSense Edge Wireless Controller is launching January 26th for $199/€239.99/£209.99. Available for pre-order starting October 25th. pic.twitter.com/PHwE3ValSr
De case is mooi en mag ook voor die prijs. Echter mis ik gewoon tal van costumisation options. Zoals je in de XBOX desinger wel hebt en je misschien 10 euro meer kwijt bent voor een kleurrijke controller
The DualSense Edge controller includes:
The Controller
2 Standard caps
2 High dome caps
2 Low dome caps
2 Half dome back buttons
2 Lever back buttons
Connector housing
Carrying case pic.twitter.com/N8hxehEjx7
Zo zie je ook dat jij je triggers kan instellen. Wat natuurlijk het gebruik van een Marksman rifle een stuk overpowerder maakt. Denk aan minder ver in drukken is sneller opnieuw schieten.
It will also feature the ability to adjust the R2/L2 press length depending on the game you're playing pic.twitter.com/WS2ixxqt3h
Daarbij heb je de back buttons. Ja overpowerd. Maarja ook weer niet. In ieder geval minder OP dan de triggers.
The PS5 DualSense Edge controller features 2 paddles on the back, and it can be changed to a replaceable style pic.twitter.com/GDqZyJJpEe
Pre orders starten de 25e. Maar onthoud dus dat PS5 spelers met veel geld dus een voordeel kunnen hebben.
Pre-orders are available October 25th in US, UK, France, Germany, Netherlands, Belgium, and Luxembourg on PlayStation Direct website only
To clarify on the questions about #MWII Launch Times:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 19 oktober 2022
Campaign launches 10am PT on Oct 20 on all platforms.
Full launch is midnight local time on Oct 28 for consoles, except in NA where it’s 9pm PT Oct 27 / 12am ET Oct 28.
PC only launches worldwide at 9pm PT OCT 27. pic.twitter.com/Lbg9V85Hw8

Lijkt erop dat de Nieuw-Zeeland truc gaat werken op de Xbox voor de volledige launch.
[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 19-10-2022 07:02 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
zoals in dit tweakers berichtAlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 06:48:
even het draadje over de nieuwe PS5 controller die toch weer voor gezeur gaat zorgen in CoD MW2
[Twitter]
De case is mooi en mag ook voor die prijs. Echter mis ik gewoon tal van costumisation options. Zoals je in de XBOX desinger wel hebt en je misschien 10 euro meer kwijt bent voor een kleurrijke controller
[Twitter]
Zo zie je ook dat jij je triggers kan instellen. Wat natuurlijk het gebruik van een Marksman rifle een stuk overpowerder maakt. Denk aan minder ver in drukken is sneller opnieuw schieten.
[Twitter]
Daarbij heb je de back buttons. Ja overpowerd. Maarja ook weer niet. In ieder geval minder OP dan de triggers.
[Twitter]
Pre orders starten de 25e. Maar onthoud dus dat PS5 spelers met veel geld dus een voordeel kunnen hebben.
[Twitter]
DMZ wil ik aan 1 van deze 2 topics toevoegen. Mede omdat ik denk dat het belang voor deze gamemode niet zo groot is als WZ en de MP... Maar daar wil ik jullie mening over
Ik heb namelijk de disc versie besteld.
Nope alleen digitaal jammer genoeg....Kneepie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:05:
Is er een manier om de campaign toch eerder te spelen net zoals bij de beta waar je een beta key kon bestellen?
Ik heb namelijk de disc versie besteld.
Thx! Dan nog maar even geduld hebben, als zou ik de campaign alleen spelen voor de eventuele operators die je kan vrij spelen.AlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:08:
[...]
Nope alleen digitaal jammer genoeg....
Waarom is dit terecht? Ik had juist de hoop dat die jaarlijkse CoD naar gamepass zou komen. Ik zie werkelijkwaar niet in waarom je dit als positief nieuws zou zien....AlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 06:41:
[Twitter] En terecht dit gaat een heel lang proces zijn
Omdat oude CoD's ook niet bij PSN Extra of iets in die trend zat. Dus ik moet als PS/PC speler 75 euro dokken terwijl er iemand die een XBOX heeft de CoD gratis bij zijn abbo krijgt. Beetje oneerlijk he?!GN!T!ON schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:42:
[...]
Waarom is dit terecht? Ik had juist de hoop dat die jaarlijkse CoD naar gamepass zou komen. Ik zie werkelijkwaar niet in waarom je dit als positief nieuws zou zien....
Gamepass Ultimate werkt ook op PC voor veel games, dus dan zijn het enkel de PS spelers die moeten betalen. Ik zit er persoonlijk niet zo mee, zeker niet nu CoD een lifecycle van 2 jaar heeft.AlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:46:
[...]
Omdat oude CoD's ook niet bij PSN Extra of iets in die trend zat. Dus ik moet als PS/PC speler 75 euro dokken terwijl er iemand die een XBOX heeft de CoD gratis bij zijn abbo krijgt. Beetje oneerlijk he?
[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 19-10-2022 08:56 ]
Denk niet dat mensen een betaalde dienst gaan betalen voor XBOX als ze de game ook op steam/battle.net kunnen krijgen. Maar idk wat de playerbase wil.SD5k schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:55:
[...]
Gamepass Ultimate werkt ook op PC voor veel games, dus dan zijn het enkel de PS spelers die moeten betalen. Ik zit er persoonlijk niet zo mee, zeker niet nu CoD een lifecycle van 2 jaar heeft.
BTW geen haat ofzo hoor haha. Wil gewoon een goede discussieAlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:55:
daarbij verliest XBOX gewoon op alle vlakken op dit moment van PS5 (denk aan exclusives, Sales). Daarom kopen hun Activision Blizzard. En willen ze CoD alleen op Xbox. Wanneer dit het geval is stop ik met spelen van CoD. Want dan ben ik verplicht een console te kopen die ik niet wil voor 1 specifieke game. Anno 2022 is dit ook totale onzin. Waarom maken we nog problemen over games op consoles. Pleur gewoon TLOU op XBOX en PC. Even als Forza mik die lekker op de PS. CoD was altijd XBOX 1. Denk aan DLC die uitkwam. En nu ga je nog meer de playerbase opsplitsen.... Dacht dat we allemaal inclusief waren maar blijkbaar is het nog steeds eigen haggie eerst.
Flut reden dusAlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:46:
[...]
Omdat oude CoD's ook niet bij PSN Extra of iets in die trend zat. Dus ik moet als PS/PC speler 75 euro dokken terwijl er iemand die een XBOX heeft de CoD gratis bij zijn abbo krijgt. Beetje oneerlijk he?
Ik ben overigens PC speler en heb ook gamepass, enige die buiten de buit zou vallen in deze is als je persee op een PS5 wil spelen.
En overigens heeft MS al meermalen aangegeven dat CoD geen PC/Xbox exclusive wordt dus dat staat al helemaal los.
Daarbij vind ik het al helemaal jammer dat je zegt dat Xbox 'verliest' op alles, en dan specifiek even je opmerking op exclusives. Dus je hebt dan toch liever dat MS meer overkoopt om dingen exclusive te maken als ik je goed begrijp.
[ Voor 43% gewijzigd door !GN!T!ON op 19-10-2022 09:07 ]
Ja want je splits de playerbase. Dat deden ze toen al. Xbox kreeg 1 maand eerder de DLC. En wat krijgt PS 1 weekend eerder de BETA. En voor de rest cosmetische meuk... We moeten gewoon voor iedereen gelijke rechten hebben. Dus betaald PS 70 euro dan XBOX ook. En PC ook.. Je krijgt door dit gezeur en gezeik alleen nog maar meer toxicity in een al toxic community!GN!T!ON schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:03:
[...]
Flut reden dus. Ik heb als PC speler ook jaren voor CoD betaalt. Dus nu moet tot in de oneindigheid iedereen altijd minimaal 70 euro betalen want dat heb ik ooit ook gedaan. Gewoon foute manier van denken sorry dat ik het zeg.
Gamepass is een abbo en zal gewoon met cross-play werken, dus dit splits de playerbase niet, snap niet helemaal hoe je daarbij komt. (+ volgens mij is het juist de PS die als enige van alle opties de mogelijkheid heeft crossplay uit te zetten). Daarbij kreeg en krijgt PS inderdaad al tijden allemaal voordeeltjes zoals langere beta access, extra exclusive operator en wat ze allemaal over de jaren allemaal al niet meer hebben gehad. Dus dan zou ik zelf eerder Sony aanwijzen als 'slechterik' dan Ms.AlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:09:
[...]
Ja want je splits de playerbase. Dat deden ze toen al. Xbox kreeg 1 maand eerder de DLC. En wat krijgt PS 1 weekend eerder de BETA. En voor de rest cosmetische meuk... We moeten gewoon voor iedereen gelijke rechten hebben. Dus betaald PS 70 euro dan XBOX ook. En PC ook.. Je krijgt door dit gezeur en gezeik alleen nog maar meer toxicity in een al toxic community
Zelfde met je opmerkingen over waar xbox 'verliest' volgens jou, dat zijn allemaal dingen die je in de volgende zin zegt dat je juist zou willen (minder / geen exclusives meer etc). Als ik je zo hoor dan kan je beter die PS verkopen en een Xbox kopen....
Ik krijg een beetje een vibe van "we hebben beidden een pop om mee te spelen, jij breekt de jouwe en loopt dan naar mama om te vragen of mijn pop ook kapot kan, want die van jou is kapot, dus moet die van mij ook kapot, dat is dan eerlijk'.
Kan het niet helemaal verwoorden, maar no-offense, ik vind je denkwijze hierin echt vreemd.
Onzin, je kunt ook gewoon R1/R2 en L1/L2 flippen, dan heb je 0,0 delay op schieten. Is iets wat ik nu al 2 jaar doe op de PS4, daar heb je dus geen speciale controller voor nodig, enkel een andere settingAlwaysNick schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 06:48:
even het draadje over de nieuwe PS5 controller die toch weer voor gezeur gaat zorgen in CoD MW2
[Twitter]
[Twitter]
M'n granaatjes enz boeit me niet dat daar een kleine delay op zit, maar m'n pistolen en marksman rifles rammel ik er gewoon oplos dat ze soms nog sneller schieten dan een automatisch wapen
Same, zo speel ik ook, ook al zou ik trigger stops hebben op L2/R2, ik ben dit zo gewend dat ik niet meer terug wil.Oulewappeur schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:05:
[...]
Onzin, je kunt ook gewoon R1/R2 en L1/L2 flippen, dan heb je 0,0 delay op schieten. Is iets wat ik nu al 2 jaar doe op de PS4, daar heb je dus geen speciale controller voor nodig, enkel een andere setting.
M'n granaatjes enz boeit me niet dat daar een kleine delay op zit, maar m'n pistolen en marksman rifles rammel ik er gewoon oplos dat ze soms nog sneller schieten dan een automatisch wapen
Ik speel normaal qua instellingen. Heeft dit zo veel voordeel als je r1 r2 wisselt met l1 l2. Zou het maar eens moeten testen op ps5 volgende week vrijdag 😉SD5k schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:17:
[...]
Same, zo speel ik ook, ook al zou ik trigger stops hebben op L2/R2, ik ben dit zo gewend dat ik niet meer terug wil.
Ben gewoon om te richten en te schieten met r1 r2
[ Voor 5% gewijzigd door Wolverine9000 op 19-10-2022 10:36 ]
Je hebt sws minder delay al zal het niet heel veel schelen. Voor mij persoonlijk ligt de controller zo veel natuurlijker in mijn hand.Wolverine9000 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:30:
[...]
Ik speel normaal qua instellingen. Heeft dit zo veel voordeel als je r1 r2 wisselt met l1 l2. Zou het maar eens moeten testen op ps5 volgende week vrijdag 😉
Ben gewoon om te richten en te schieten met r1 r2
Zal wel een aanpassing zijn hoor. Maar laat het mss wel gewoon zo. Als er toch niet zo veel verschil op zit qua delaydonvalentino schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:48:
[...]
Je hebt sws minder delay al zal het niet heel veel schelen. Voor mij persoonlijk ligt de controller zo veel natuurlijker in mijn hand.
Dat je in plaats van de trigger met de bumper schiet bedoel je? Nooit geprobeerd eigenlijk. Vond ik van de PS3 juist zo ruk dat de trekker niet als trekker functioneerde in sommige schietspellen.Oulewappeur schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:05:
[...]
Onzin, je kunt ook gewoon R1/R2 en L1/L2 flippen, dan heb je 0,0 delay op schieten. Is iets wat ik nu al 2 jaar doe op de PS4, daar heb je dus geen speciale controller voor nodig, enkel een andere setting.
Wel heb ik de tactical bumper jumper setting altijd met CoD.