✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit was het laatste jaar dat Playstation nog een vorm van exclusiviteit had? Althans dacht ik ergens gelezen te hebben dan zal het eerder andersom worden wanneer de overname door Microsoft is afgerond.G_Dragon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 08:53:
[...]
Hoop wel dat ze die beta gelijk gaan trekken op alle platformen
Edit:
Even rond gekeken op google en het is of tot '23 of t/m 23 dat Sony nog een exclusief iets heeft. Verder zou Sony daarna nog zeker een garantie van 3 jaar op COD hebben. We gaan het wel zien, ik vind het persoonlijk zonde als grote populaire franchises verdwijnen achter de deur van een exclusieve aanbieder. (beetje parallel aan streaming diensten)
[ Voor 54% gewijzigd door TIGER1125 op 13-10-2022 09:31 ]
Dan zou MS een nog triestere developer zijn dan dat ze al zijn. Echt wel leven anno 2022 in een wereld waar alles inclusief is. Behalve in Gaming. Wat een wereld ookDonstil schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 08:51:
[...]
Vervolgens de game laten starten met “Xbox game studio’s” of “available on GamePass” banners.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Nah ja Sony doet niet veel anders, daar is ook alles console exclusief.AlwaysNick schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:01:
[...]
Dan zou MS een nog triestere developer zijn dan dat ze al zijn. Echt wel leven anno 2022 in een wereld waar alles inclusief is. Behalve in Gaming. Wat een wereld ook
Vind het juist wel netjes dat Microsoft aangeeft dat COD multi platform blijft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Niet helemaal, Sony is nu ook bezig met steeds meer games naar de PC te brengen. (Al dan niet een jaartje later)Donstil schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:08:
[...]
Nah ja Sony doet niet veel anders, daar is ook alles console exclusief.
Vind het juist wel netjes dat Microsoft aangeeft dat COD multi platform blijft.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
(ik heb de vault editie gekocht)
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Oke dat is mooi op tijd, gelukkig heb ik 1Gbit internet dus hoef ik niet lang te wachten met downloaden en installeren. Ik heb zelf de Cross-gen editie gekocht omdat er geen standaard editie bestond van Modern Warfare 2.zaander schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:46:
@G_Dragon volgens mij donderdag de 20ste dit zie ik staan als ik warzone start
Word een deze dagen bekend gemaaktG_Dragon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:43:
Wanneer zou de pre-load live gaan?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
(Meestal na 6 maand word hij wel iets goedkoper)Oxigeon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:38:
[...]
Gaat niet gebeuren. Vrijwel geen cod gaat onder de 50 weg het hele jaar door. Misschien een keertje een uitschieter naar 45 maar dan houd het echt op. Indien ze de game 2 jaar gaan ondersteunen zou ik er al helemaal niet op rekenen.
De laatste cod die ik gekocht heb. MW1 heb ik ook na 3 maanden gekocht. Had hem netzogoed op dag 1 kunnen kopen
20e is de release van de SP.zaander schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:46:
@G_Dragon volgens mij donderdag de 20ste dit zie ik staan als ik warzone start
De pre load zal eerder zijn
Everyone who pre-orders #MWII digitally can start to play the Campaign in Early access at:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 12 oktober 2022
October 20th
10am PT
11am MT
12pm CT
1pm ET
6pm UK
7pm CEST
October 21
2AM JST
4AM AEST
Information about pre-load and more to come. pic.twitter.com/MXZ8PQ8sev
Eigenlijk gek. Game komt uit op 28e. 7 dagen eerder toegang is 21e. Of mis ik ergens iets. Of staat campaign beschikbaar vanaf de 20e?AlwaysNick schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:23:
[...]
20e is de release van de SP.
De pre load zal eerder zijn
[Twitter]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Of mis ik finaal iets hier?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Volgens mij staat overal de 20e. Maar op de site van CoD staat: *Pre-order digitaal en speel de Campaign tot een week eerder. Eén week gebaseerd op geschatte toegang; feitelijke speeltijd onder voorbehoud van mogelijke storingen en van toepassing zijnde tijdzoneverschillen.Oxigeon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:24:
[...]
Eigenlijk gek. Game komt uit op 28e. 7 dagen eerder toegang is 21e. Of mis ik ergens iets. Of staat campaign beschikbaar vanaf de 20e?
Misschien donderdagavond al speelbaar en anders vrijdag 's nachts
Ja dat scheelt wel, die voelen de hete adem ook in hun nek natuurlijk. Ik ben er blij mee dan kan ik over een paar jaar een GamePc aan de tv hangen en op die manier alsnog alles spelen.JobKlimop schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:37:
[...]
Niet helemaal, Sony is nu ook bezig met steeds meer games naar de PC te brengen. (Al dan niet een jaartje later)
Maar de nacht van 20 naar 21 is dus 21Vrijdag schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:26:
Is 20 oktober om één uur 's nachts niet min of meer gelijk aan 21 oktober? Dus de nacht van 20 naar 21?
Of mis ik finaal iets hier?
Dit weekend mss voor de sp en voor de mp is het 21 oktoberG_Dragon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:43:
Wanneer zou de pre-load live gaan?
Ben heel benieuwd hoeveel kleiner de game zal zijn als Vanguard, aangezien er toen werd gezegd dat games kleiner zouden worden met de nieuwe consoles vanwege de nieuwe technologie en daar heb ik nog niet veel van gezien.Wolverine9000 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:12:
[...]
Dit weekend mss voor de sp en voor de mp is het 21 oktober
Weet ook even niet meer hoe groot de beta was.G_Dragon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:14:
[...]
Ben heel benieuwd hoeveel kleiner de game zal zijn als Vanguard, aangezien er toen werd gezegd dat games kleiner zouden worden met de nieuwe consoles vanwege de nieuwe technologie en daar heb ik nog niet veel van gezien.
Op de PC: 17.16GBPoulske schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:16:
[...]
Weet ook even niet meer hoe groot de beta was.
Op de Playstation 5: 27.9GB
Op de Xbox Series X: 35.4GB
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 13-10-2022 14:18 ]
Heel veel, we kregen toch geen verplichte Warzone download meer?G_Dragon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:14:
[...]
Ben heel benieuwd hoeveel kleiner de game zal zijn als Vanguard, aangezien er toen werd gezegd dat games kleiner zouden worden met de nieuwe consoles vanwege de nieuwe technologie en daar heb ik nog niet veel van gezien.
Dus dat zou kaal denk ik zomaar 50-75 GB schelen?

"WTF 98gb!!!"
Vanguard viel nog mee . Cold war was een ramp. En warzone is een aparte download gelukkigG_Dragon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:14:
[...]

[ Voor 13% gewijzigd door !GN!T!ON op 13-10-2022 14:29 ]
Gelukkig heb ik Cold War niet gekocht met al die velle kleuren en dan vond ik Vanguard al een grote gameWolverine9000 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Vanguard viel nog mee . Cold war was een ramp. En warzone is een aparte download gelukkig
!GN!T!ON schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Packet burst aan de lopende band soms
Gelukkig heeft mijn hele vriendengroep nu gigabit internet. Zijn dus eindelijk af van de 'oh nee een update, nou dat word vanavond geen spelletje meer'
Blijft nu alleen nog over, oh nee een update. Alles lagged / stutterd / insert andere issue weer
Cold war was echt groot niet normaal. Dan was vanguard nietsG_Dragon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:29:
[...]
Gelukkig heb ik Cold War niet gekocht met al die velle kleuren en dan vond ik Vanguard al een grote game..
Helaas blijft dat kopiëren een issue. 500mb download = hele game opnieuw kopiëren!GN!T!ON schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Gelukkig heeft mijn hele vriendengroep nu gigabit internet. Zijn dus eindelijk af van de 'oh nee een update, nou dat word vanavond geen spelletje meer'
Blijft nu alleen nog over, oh nee een update. Alles lagged / stutterd / insert andere issue weer
Op ps5 geen last van kopiëren 😉Chelseamarre123 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:07:
[...]
Helaas blijft dat kopiëren een issue. 500mb download = hele game opnieuw kopiëren
Oeh dat zou kunnen, zelf nooit last van gehad eigenlijk. Neem aan dat je bedoelt dat ie een diff doet van de game files, deze 'apart' zet om dan te vervangen door nieuwe bestanden? Dus dat tijdelijk de install size verdubbeld?Chelseamarre123 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:07:
[...]
Helaas blijft dat kopiëren een issue. 500mb download = hele game opnieuw kopiëren
Klinkt wel irritant als je weinig schijfruimte over hebt inderdaad, gelukkig persoonlijk nog niet tegenaan gelopen
Ja klopt, dat is by design van de Playstation. Er wordt eerst een kopie gemaakt, die wordt gepatcht, en dan wordt het origineel overschreven met het gepatchte spel (min of meer). Dus het kost je twee keer de schijfruimte.!GN!T!ON schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:06:
[...]
Oeh dat zou kunnen, zelf nooit last van gehad eigenlijk. Neem aan dat je bedoelt dat ie een diff doet van de game files, deze 'apart' zet om dan te vervangen door nieuwe bestanden? Dus dat tijdelijk de install size verdubbeld?
Klinkt wel irritant als je weinig schijfruimte over hebt inderdaad, gelukkig persoonlijk nog niet tegenaan gelopen
Is best frustrerend omdat je bijvoorbeeld 120gb vrije ruimte kan hebben en dan nog niet genoeg voor een patch van 800mb. De install van de laatste CoD's waren echt idioot groot. Gelukkig kon je op een gegeven moment in elk geval delen verwijderen, dat scheelde wel iets.
Wat je dan ook nog had, waren echt idioot grote patches. Waarbij je je dan afvroeg wat er zoal was veranderd. Zeker als het nauwelijks merkbare verbeteringen bracht.
Ooh hebben ze dat eindelijk opgelost?
Edit: Aah niet dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 13-10-2022 19:28 ]
4 operators gekoppeld aan de campaign. Volgens mij waren er bij MW ook een aantal operators te unlockenChelseamarre123 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:48:
Vermoedelijk 17 missies. Dit krijg je bij spelen/voltooien campaign. Als je hem uit hebt nog een blueprint van de M4.
[Afbeelding]
Bron: hele filmpje
[YouTube: Modern Warfare II Campaign Rewards & Early Access Details!]
Nice. Toch altijd wel leuk om even doorheen te knallen voor de trophy’s.Chelseamarre123 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:48:
Vermoedelijk 17 missies. Dit krijg je bij spelen/voltooien campaign. Als je hem uit hebt nog een blueprint van de M4.
[Afbeelding]
Bron: hele filmpje
[YouTube: Modern Warfare II Campaign Rewards & Early Access Details!]
KloptOxigeon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:50:
[...]
4 operators gekoppeld aan de campaign. Volgens mij waren er bij MW ook een aantal operators te unlocken
Hier gebruik ik de SP meestal als de multiplayer eruit ligt. Zeg maar de launchweek. Misschien dat het dit jaar anders zal zijn omdat mensen de SP al een weekje eerder kunnen spelen. Of dit zorgt er juist voor dat werkelijk alles en iedereen de MP induikt op dag 1.Donstil schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:17:
[...]
Nice. Toch altijd wel leuk om even doorheen te knallen voor de trophy’s.
Want zeg nou eerlijk. Het gros van de spelers (zeg maar 95%) koopt dit spel voor de MP
Anders speel ik misschien wel ter afwachting
Jep, met zon 6 uurtjes ben je daar wel doorheen maar heb me er prima mee vermaakt. Niet zo leuk als de SP van MW2019 of Cold War maar wel vermakelijk.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:29:
Iemand eigenlijk de Vanguard campaign gespeeld? Duurt die lang, valt die mee.
Valt mee, heel goed te doen in 6-10 uur. Zit goed in elkaar, prima vermaakt.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:29:
Ik weet niet wat de verhoudingen zijn maar verwacht ook dat een groot gedeelte de MP voornamelijk speelt.Oxigeon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:20:
[...]
Hier gebruik ik de SP meestal als de multiplayer eruit ligt. Zeg maar de launchweek. Misschien dat het dit jaar anders zal zijn omdat mensen de SP al een weekje eerder kunnen spelen. Of dit zorgt er juist voor dat werkelijk alles en iedereen de MP induikt op dag 1.
Want zeg nou eerlijk. Het gros van de spelers (zeg maar 95%) koopt dit spel voor de MP
Al hoor ik ook wel eens dat gamers de SP als een Hollywood avontuur doorspelen en de MP niet aanraken.
Vroeger (4, WaW, BO) speelde ik altijd eerst de SP en daarna pas de MP, maar de SP is de laatste jaren niet zo goed meer (met uitzondering van MW).Donstil schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:14:
[...]
Ik weet niet wat de verhoudingen zijn maar verwacht ook dat een groot gedeelte de MP voornamelijk speelt.
Al hoor ik ook wel eens dat gamers de SP als een Hollywood avontuur doorspelen en de MP niet aanraken.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Mee begonnen maar nooit afgemaaktChelseamarre123 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:29:

https://www.callofduty.co...nti-cheat-open-beta-recap
Heb het ook juist gelezen. Meer cheaters op pc dusPoulske schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:55:
Console spelers hoeven geen mobiel nummer aan hun account te koppelen, dat geld alleen voor PC spelers:
https://www.callofduty.co...nti-cheat-open-beta-recap
1. De cheaters
2. De muis toetsenbord combinatie. (En nee, hier hoeft nu geen discussie over te komen)
Stating the obviousOxigeon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:39:
Op console cheat toch vrijwel niemand... je kan geen apps/programma's op je console zetten. Waarom denken jlie dat de console spelers niet aan de pc spelers gekoppeld willen worden.
1. De cheaters
2. De muis toetsenbord combinatie. (En nee, hier hoeft nu geen discussie over te komen)
Ik moet hier toch wel een beetje van kotsen. Op console zitten vrijwel alle mensen die ik ken met die enge scripts de bovengemiddelde pc speler kapot te knallen…Oxigeon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:39:
Op console cheat toch vrijwel niemand... je kan geen apps/programma's op je console zetten. Waarom denken jlie dat de console spelers niet aan de pc spelers gekoppeld willen worden.
1. De cheaters
Scripts????dindr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:43:
[...]
Ik moet hier toch wel een beetje van kotsen. Op console zitten vrijwel alle mensen die ik ken met die enge scripts de bovengemiddelde pc speler kapot te knallen…
Ja scripts, ik ga het hier niet noemen maar als je er op zoekt staat google er vol mee. Vooral gebruikt in Warzone
October 20
- 10 AM PT
- 11 AM MT
- 12 PM CT
- 1 PM ET
- 6 PM UK
- 7 PM CEST
- 2 AM JST
- 4 AM AEST
:strip_exif()/f/image/HYaS4KEREqS2bCq4QRp3wG2L.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2022 13:28 ]
Ja mee eens, de laatste keer dat ze dit deden was bij Modern Warfare 2009.Vrijdag schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:35:
Wel leuk dat ze dit keer ook wat ingame geven als je de campaign speelt. Mogen ze wel vaker doen wat mij betreft
Hier is het inderdaad een paar pagina’s geleden over gegaan met een moderatie actie ter gevolg (geen kritiek..).dindr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:24:
[...]
Ja scripts, ik ga het hier niet noemen maar als je er op zoekt staat google er vol mee. Vooral gebruikt in Warzone
Op console kan wel degelijk gecheat worden, sterker nog, no one will ever find out. Ik ben oprecht benieuwd hoeveel bots die kleine investering in hardware matige add-ons op console hebben gemaakt omdat ze simpelweg niet te pakken zijn en precies om die reden kijken we met zijn allen naar die trollende rage hackers op de PC (wat ik overigens niet ontken, denk dat mobiel nummer een goede stap is om ongelimiteerd nieuwe accounts aan te maken te voorkomen).Oxigeon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:39:
1. De cheaters
Je tweede punt, je bedoelt de discussie dat aim assist veel te sterk is in Warzone? Van wat ik heb vernomen wordt die wat gedown tuned in MWII/WZ2, anders maak ik de stap naar controller wel.
Het verschil is natuurlijk dat die scripts wat met de aim assist spelen en versterken maar je er geen aimbot of soft aim van krijgt zoals je op de pc wel hebt. Ook wallhacks en andere bestaan niet op console.FlowSnake schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:39:
[...]
Op console kan wel degelijk gecheat worden, sterker nog, no one will ever find out. Ik ben oprecht benieuwd hoeveel bots die kleine investering in hardware matige add-ons op console hebben gemaakt omdat ze simpelweg niet te pakken zijn en precies om die reden kijken we met zijn allen naar die trollende rage hackers op de PC (wat ik overigens niet ontken, denk dat mobiel nummer een goede stap is om ongelimiteerd nieuwe accounts aan te maken te voorkomen).
Je tweede punt, je bedoelt de discussie dat aim assist veel te sterk is in Warzone? Van wat ik heb vernomen wordt die wat gedown tuned in MWII/WZ2, anders maak ik de stap naar controller wel.
Blijf het ook bizar vinden dat sony/activision niets tegen Cronus kan doen.
Klopt wat je zegt. Echter moet je bij de pc enkel wat google om aan deze software te komen. Op de console moet je toch al snel rond de 100euro neertellen voor die hardware dingen.FlowSnake schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:39:
[...]
Op console kan wel degelijk gecheat worden, sterker nog, no one will ever find out. Ik ben oprecht benieuwd hoeveel bots die kleine investering in hardware matige add-ons op console hebben gemaakt omdat ze simpelweg niet te pakken zijn en precies om die reden kijken we met zijn allen naar die trollende rage hackers op de PC (wat ik overigens niet ontken, denk dat mobiel nummer een goede stap is om ongelimiteerd nieuwe accounts aan te maken te voorkomen).
Vraag me wel echt af wat lui er nog leuk aan vinden met "hacks"
Ik speel op XBox en heb altijd cross platform aanstaan en krijg nooit alle hoeken van de map te zien. Ik zie ook enkel symbooltjes van controllers bij de PC spelers.Oxigeon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:39:
1. De cheaters
Overigens zijn er ook consolespelers die via zo’n kastje hun muis en toetsenbord aansluiten waardoor het lijkt of ze met een controller spelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik snap hacks sowieso niet in dit soort games. Heb je nou een MMORPG waar je 6 jaar moet grinden voor een item dan kan ik me nog wat voorstellen maar bij een shooter.. toch zijn ze er inderdaad.Oxigeon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 07:38:
[...]
Klopt wat je zegt. Echter moet je bij de pc enkel wat google om aan deze software te komen. Op de console moet je toch al snel rond de 100euro neertellen voor die hardware dingen.
En ik merk er met crossplay aan een stuk meer van.
Jullie zijn te vroeg hoorVrijdag schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:31:
Nog maar 19 dagen totdat hier iedereen weer komt klagen over overpowered perk/wapen/streak, dat de mappen kut zijn, dat de spelers ruk zijn en dat door SBMM hun K/D ratio verkloot wordt en ze met zwetende handen spelen
En niet vergeten de pc spelers die mopperen op de console spelers met aim assist, en de consolespelers die emmeren over pc spelers met muis/keyboard
Haha dit, je bent wel echt een sneue sukkel als je voldoening haalt uit “winnen” op die manier.Oxigeon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 07:38:
[...]
Klopt wat je zegt. Echter moet je bij de pc enkel wat google om aan deze software te komen. Op de console moet je toch al snel rond de 100euro neertellen voor die hardware dingen.
Hier ook crossplay aan, kom regelmatig in potten waar ook M/K spelers zitten die we prima aankunnen.Lekker Ventje schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
Ik speel op XBox en heb altijd cross platform aanstaan en krijg nooit alle hoeken van de map te zien. Ik zie ook enkel symbooltjes van controllers bij de PC spelers.
Overigens zijn er ook consolespelers die via zo’n kastje hun muis en toetsenbord aansluiten waardoor het lijkt of ze met een controller spelen.
Sterker nog speel met een PC Gamer die met een controller speelt en nog eens goed is ook
Lees nu nog eens wat je post en leg me het verschil eens uit tussen soft aim en dit.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:57:
[...]
Het verschil is natuurlijk dat die scripts wat met de aim assist spelen en versterken maar je er geen aimbot of soft aim van krijgt zoals je op de pc wel hebt. Ook wallhacks en andere bestaan niet op console.
Blijf het ook bizar vinden dat sony/activision niets tegen Cronus kan doen.
Ook voor (goede) hacks op de PC betaal je per maand (of voor sommige eenmalig I suppose..). De gratis hacks zijn veelal te detecteren door anti-cheat software (althans zo was/is het bij CS[GO]), dus ook dit kost gewoon geld.Oxigeon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 07:38:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenD92 op 16-10-2022 15:55 ]
Lekker nog twee weken wachten voor de MP en over een kleine week wat rondknallen in SP - ik heb er zin in.
Ik had mijn twijfels bij de game, omdat VG initieel ook lekker speelde maar al snel begon te vervelen (wanneer je wat minder speelt is de TTK ook te laag naar mijn mening). De beta speelde lekker weg met een iets hogere TTK (je had nog de mogelijkheid om te reageren en iemand te killen
Dat kan niet op de Xbox.JeroenD92 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:00:
Console spelers beslissen zelf of ze met PC spelers will spelen en andersom.. Niet klagen, zet crossplay gewoon uit. Dat er veel cheaters zijn op PC is al sinds jaar en dag een feit, dit is voor de PC spelers zelf ook iritant..
.
Echt niet? Is het uitzetten van crossplay enkel iets voor de PS5 en PC?
Klopt, dit is bij de xbox niet mogelijk.JeroenD92 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:04:
[...]
Echt niet? Is het uitzetten van crossplay enkel iets voor de PS5 en PC?
Wel. Via de System Settings van de Xbox kun je crossplay uitzetten. Maar je zet het dan wel voor iedere game uit.
How to toggle crossplay on and off on Xbox One, Series X, and Series S
- From the Xbox dashboard, open the guide menu by tapping the Xbox button in the center of your controller.
- Navigate right to the settings menu.
- From here, go to Online safety & family from the General tab.
- Select Privacy & online safety.
- Select Xbox Live privacy.
- Select View details & customize.
- Select Communication & multiplayer.
- Under You can play with people outside Xbox Live, select either Block or Allow depending on your preference.
[ Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 16-10-2022 16:13 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tuurlijk kan ik deze uitzetten, maar als ik dan bv warzone wil gaan doen, kan ik pas spelen als ik hem weer aanzet.Rivanov schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:12:
[...]
Wel. Via de System Settings van de Xbox kun je crossplay uitzetten. Maar je zet het dan wel voor iedere game uit.
- From the Xbox dashboard, open the guide menu by tapping the Xbox button in the center of your controller.
- Under You can play with people outside Xbox Live, select either Block or Allow depending on your preference.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wW8QYlKL5KazOw7bT6jSQnyk.jpg?f=user_large)
Dat je het binnen xbox voor alle spellen uitzet is een detail (waar je zo nodig omheen kunt werken, al is het ook iritant)
Maar dan vind je geen lobbies dus uiteindelijk moet je het gewoon aanzetten.JeroenD92 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:22:
Dus je kunt 'm wel uitzetten...
Dat je het binnen xbox voor alle spellen uitzet is een detail (waar je zo nodig omheen kunt werken, al is het ook iritant)
Snap nog steeds niet dat ze niet gewoon crossplay met PS en Xbox kunnen regelen zonder PC
Op playstation genoeg lobby´sChelseamarre123 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
Maar dan vind je geen lobbies dus uiteindelijk moet je het gewoon aanzetten.
Snap nog steeds niet dat ze niet gewoon crossplay met PS en Xbox kunnen regelen zonder PC
“In preparation for the beta, #TeamRICOCHET banned over 60,000 illicit accounts from our system, denying them access to the event. During the beta itself, over 20,000 bans were issued, ejecting cheaters from participation.”
Ja precies, consoles bij elkaar en het cheater platform lekker apartChelseamarre123 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
Dit zou ik inderdaad graag zien! Dat ik pc gamers kan uitschakelen.Chelseamarre123 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
Zit ook echt in dubio voor welke console ik hem ga aanschaffen. Series X of PS5.
Bedankt. Ik wist dit dus niet!Rivanov schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:12:
[...]
Stay hungry, stay foolish!
Je kan ook gewoon een toetsenbord en muis op je console aansluiten. Jammer genoeg het zelfde effectCHKYBSTRD schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 07:33:
Pak de Chronus Zen, die kan ook worden gebruikt op de console. Ondanks dat het geen aimbot of wallhack is valt dit mijn inziens ook zeker onder cheaten. Ik denk dat wij er helaas nooit van afkomen, er wordt altijd wel wat anders bedacht.

Let's hope. Ben er alleen wel bang voor dat ze weer wat verzinnen waardoor ze om de sms verificatie heen komen....G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:18:
Ik ben heel blij dat ze bij de pc spelers zo streng worden met die sms-verificatie, want er werd in de vorige Call Of Duty spellen zoveel gecheat. Alleen al als je kijkt naar de hoeveel bans in de open beta pff.. hoop echt dat ze hiermee meer dan 60% tegenhouden.
Daar ben ik ergens ook bang voor, maar er is hoop want als ik het goed heb begrepen moest je een actieve simkaart hebben en werden prepaid sim kaarten niet geaccepteerdAlwaysNick schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:28:
[...]
Let's hope. Ben er alleen wel bang voor dat ze weer wat verzinnen waardoor ze om de sms verificatie heen komen....
Dat is iig al een stap in de goede richtingG_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:30:
[...]
Daar ben ik ergens ook bang voor, maar er is hoop want als ik het goed heb begrepen moest je een actieve simkaart hebben en werden prepaid sim kaarten niet geaccepteerd.
Je gaat er toch vanuit dat die gasten een IP ban krijgen bij een 100% cheat score. Zou mooi zijn als ze de game voor de volle mep halen straks en dan niet kunnen spelen omdat ze verbannen zijn. Of strooit een game nooit met IP bans?G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:18:
Ik ben heel blij dat ze bij de pc spelers zo streng worden met die sms-verificatie, want er werd in de vorige Call Of Duty spellen zoveel gecheat. Alleen al als je kijkt naar de hoeveel bans in de open beta pff.. hoop echt dat ze hiermee meer dan 60% tegenhouden.
Lekker generaliserenDonstil schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:07:
[...]
Ja precies, consoles bij elkaar en het cheater platform lekker apart

Ik hoop van harte dat het inderdaad gaat helpen.G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:18:
Volgens mij gebruiken veel hackers gestolen credit cards dus dan boeit het niet zo maar voor de gewone speler die niet tegen zijn verlies kan en daarom gaat cheaten met hacks zou het kunnen werkenOxigeon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:47:
[...]
Zou mooi zijn als ze de game voor de volle mep halen straks en dan niet kunnen spelen omdat ze verbannen zijn. Of strooit een game nooit met IP bans?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
In de beta was er geen anti cheat aanwezig ookG_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:18:
Ik ben al jaren een voorstander voor een IP ban bij cheaters, is de snelste oplossing in mijn ogen.Oxigeon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:47:
[...]
Je gaat er toch vanuit dat die gasten een IP ban krijgen bij een 100% cheat score. Zou mooi zijn als ze de game voor de volle mep halen straks en dan niet kunnen spelen omdat ze verbannen zijn. Of strooit een game nooit met IP bans?
En dan als nog zijn er zoveel gepakt wauw!Wolverine9000 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:08:
[...]
In de beta was er geen anti cheat aanwezig ook
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2022 09:09 ]
Discord gooit met IP Bans. Echter via een VPN kun je dit al weer omzeilen....Oxigeon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:47:
[...]
Je gaat er toch vanuit dat die gasten een IP ban krijgen bij een 100% cheat score. Zou mooi zijn als ze de game voor de volle mep halen straks en dan niet kunnen spelen omdat ze verbannen zijn. Of strooit een game nooit met IP bans?
Sowieso verwacht je toch ook niet dat mensen gaan hacken in een BETA?Wolverine9000 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:08:
[...]
In de beta was er geen anti cheat aanwezig ook