“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ga het deze avond bekijken als ik wat meer tijd heb... en niets speciaals zekerAlwaysNick schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:05:
https://www.youtube.com/watch?v=OeVapCrI1pY
De officiele launch trailer
Over het algemeen SP gerelateerdWolverine9000 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:06:
[...]
Ga het deze avond bekijken als ik wat meer tijd heb... en niets speciaals zeker
Filmpje duurt nog geen anderhalve minuut.Wolverine9000 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:06:
[...]
Ga het deze avond bekijken als ik wat meer tijd heb... en niets speciaals zeker
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
And someone recorded the MWII PC Trailer that CoD posted accidentally…
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 6 oktober 2022
Here it is pic.twitter.com/ifJsZVRDJ8
Hier heb je wel iets van MP bij in. De PC Trailer
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
dat is met bijna alle trailers zo
Als resitance terug komt word ik zoooo blij
Deze Call of Duty hebben ze wel meer cut scene toegevoegd, dan afgelopen Call of Duty games.
[ Voor 91% gewijzigd door Rivanov op 06-10-2022 16:54 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat dacht je? CoD spelers zullen ook wel van andere uitgemolken franchises houden?
Haha oeps. Dacht dat ik in ander topic zat. Excuses.SD5k schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:45:
[...]
Wat dacht je? CoD spelers zullen ook wel van andere uitgemolken franchises houden?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ziet er goed uit vind ikAlwaysNick schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:22:
[Twitter]
Hier heb je wel iets van MP bij in. De PC Trailer
https://charlieintel.com/...ms-protect-system/202494/
https://charlieintel.com/...e-feature-for-mw2/201955/
Mag erin voor de liefhebbers. Maat niet voor mij hoorAlwaysNick schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:40:
Zien jullie graag de night maps terug icm de night vision gamemode? Als het erin zit okey maar voor mij geen pre:
https://charlieintel.com/...e-feature-for-mw2/201955/
Zin in! Lang geleden dat ik een SP heb gespeeld, ga ik nu zeker doenAlwaysNick schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:05:

Ik hoop dat ze bekend gaan maken betreft de tijd hoe laat je kan spelen.Wolverine9000 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:35:
Krijgen we deze week wat nieuws???
Ik zal persoonlijk niet Escape from Tarkov adviseren. Dit is nog in Betá en redelijk duur om nog voor de komende 2 weken te spelen
It appears Glenn Morshower could be...General Shepard in #MWII. pic.twitter.com/e2XnlWApEm
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 6 oktober 2022
Hier gewoon de disc besteld. Dus kan op op de 28e spelen. Op het moment ben ik vanalles en nogwat aan het spelen. Gisteravond nog wat potjes Siege en Warzone. Vanavond denk ik nog maar eens BF2042. Want ook daar zijn weer wat goede updates geweest.AlwaysNick schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 07:53:
https://charlieintel.com/...rfare-2-warzone-2/203160/
Ik zal persoonlijk niet Escape from Tarkov adviseren. Dit is nog in Betá en redelijk duur om nog voor de komende 2 weken te spelen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja sameOxigeon schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 08:49:
[...]
Hier gewoon de disc besteld. Dus kan op op de 28e spelen. Op het moment ben ik vanalles en nogwat aan het spelen. Gisteravond nog wat potjes Siege en Warzone. Vanavond denk ik nog maar eens BF2042. Want ook daar zijn weer wat goede updates geweest.
AlwaysNick schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:05:
Called itVrijdag schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:50:
[...]
Soap, Price die een sigaar rookt, een breach & clear sectie, wat slo-mo, een segment met voertuigen, wat explosies, herladen van wapens en het "blllliiiieeeeepppp" van een nachtkijker die aangaat
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb nog Uncharted 3, Hot Weels, Immortals Phoenix Rising, Ezio Collection, Spiderman, Wolfenstein Alt History Collection, Metro Trilogy, Van Helsing trilogy en nog een hele zooi andere spellen die ik moet (uit)spelenAlwaysNick schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:09:
[...]
Ja sameIk speel nu een beetje WoW, CoD MW2019 en BF5. Buiten studie, werk en wanneer mijn ziekte het toelaat. Ik vermaak me wel tot de 28e

En beterschap natuurlijk!
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 10-10-2022 09:27 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
vids van alle Mapss wil ik liever zienSmit260 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:42:
[...]
Ik hoop dat ze bekend gaan maken betreft de tijd hoe laat je kan spelen.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Dat zijn niet de slechtste gamesVrijdag schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:27:
[...]
Ik heb nog Uncharted 3, Hot Weels, Immortals Phoenix Rising, Ezio Collection, Spiderman, Wolfenstein Alt History Collection, Metro Trilogy, Van Helsing trilogy en nog een hele zooi andere spellen die ik moet (uit)spelen
En beterschap natuurlijk!
The cringe is strong with this one.
Oef. Een hoop bekende mensen gok ik? Ik herkende Lando Norris in zijn McLaren.ChrisLNFF schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:58:
YouTube: Call of Duty: Modern Warfare II - Squad Up | PS5 & PS4 Games
Een van de reacties:
Haha, zo waar dit.Tell me this game is going to have bright neon outfits and exploding sparkle death animations without telling me
[ Voor 20% gewijzigd door Mog op 10-10-2022 14:04 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
En een bekende rapster zat erin. Voor de rest geen bekendenMog schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:03:
[...]
Oef. Een hoop bekende mensen gok ik? Ik herkende Lando Norris in zijn McLaren.
EDIT: SAKA volgens mij, de rapster is volgens mij Mary J. Blige
EDIT 2: Zal het hier dan mee te maken hebben?
https://charlieintel.com/...according-to-leak/203317/
[ Voor 56% gewijzigd door Oxigeon op 10-10-2022 14:25 ]
Van "Victory was not achieved by one man, but by the lives of many" naar dit. Tja...ChrisLNFF schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:58:
YouTube: Call of Duty: Modern Warfare II - Squad Up | PS5 & PS4 Games
Het andere team dropshotten. Maar dan andersOxigeon schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:14:
Volgens mij zie ik ook nog wat bekende voetballers uit de premier league? Maar ken ze niet echt bij naam.
Waarom zou iemand als Neymar of Messi willen spelen in een Call of Duty game? Wat is de doelgroep van deze game?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
MoneyyyyyyMog schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:44:
[...]
Waarom zou iemand als Neymar of Messi willen spelen in een Call of Duty game? Wat is de doelgroep van deze game?
Faze swagg en faze Santana heb ik ook zien passerenAlwaysNick schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:05:
[...]
En een bekende rapster zat erin. Voor de rest geen bekenden
Iedereen. Of in elk geval zoveel mogelijk mensen.Mog schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:44:
[...]
Je ziet het al met de voorgaande DLC's. Heel veel themabundels met uiteenlopende onderwerpen. Autoracen, grafitti, 80's, drugs, geld, criminelen, piraten, anime, landen, horror etc.
Eigenlijk moet je CoD ook zien als drie verschillende spellen: Campaign, multiplayer en nu ook battle royale. De campaign is een dolle achtbaanrit/interactieve Micheal Bayfilm, Warzone is gewoon BR en multiplayer is een vrolijke en snelle arenashooter met heel veel customization, waar je eigenlijk niks meer van de campaign in terugziet qua "serieuze" thema's.
Campaign is eigenlijk het enige oude CoD dat nog bestaatVrijdag schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:27:
[...]
Iedereen. Of in elk geval zoveel mogelijk mensen.
Je ziet het al met de voorgaande DLC's. Heel veel themabundels met uiteenlopende onderwerpen. Autoracen, grafitti, 80's, drugs, geld, criminelen, piraten, anime, landen, horror etc.
Eigenlijk moet je CoD ook zien als drie verschillende spellen: Campaign, multiplayer en nu ook battle royale. De campaign is een dolle achtbaanrit/interactieve Micheal Bayfilm, Warzone is gewoon BR en multiplayer is een vrolijke en snelle arenashooter met heel veel customization, waar je eigenlijk niks meer van de campaign in terugziet qua "serieuze" thema's.
Ik ga deze nieuwe spel op 28 oktober kopen. Iemand al meer informatie over de multiplayer?
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Er is mid september een beta geweest, daar is genoeg informatie over te vinden. Voor meer informatie zal je moeten wachten tot 28 oktober wanneer de officele release is.Van der Berg schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:54:
Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer van deze nieuwe spel. Ik spel al jaren Call of Duty reeks en mijn laatste deel is Vanguard.
Ik ga deze nieuwe spel op 28 oktober kopen. Iemand al meer informatie over de multiplayer?
Tien dagen klinkt eigenlijk al vele malen beter dan 28 oktober. Dat klinkt veeeel verder wegWolverine9000 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:40:
Tien dagen tot de campaign, eindelijk
Na de tien dagen is het maar 8 dagen meer tot de 28ste lol....Oxigeon schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:36:
[...]
Tien dagen klinkt eigenlijk al vele malen beter dan 28 oktober. Dat klinkt veeeel verder weg
nog maar 411 uur, 45 minuten en 56 seconden tot de release XDWolverine9000 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:57:
[...]
Na de tien dagen is het maar 8 dagen meer tot de 28ste lol....
En niet vergeten de pc spelers die mopperen op de console spelers met aim assist, en de consolespelers die emmeren over pc spelers met muis/keyboard
[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 10-10-2022 20:33 ]
Zin in!!!!Vrijdag schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:31:
Nog maar 19 dagen totdat hier iedereen weer komt klagen over overpowered perk/wapen/streak, dat de mappen kut zijn, dat de spelers ruk zijn en dat door SBMM hun K/D ratio verkloot wordt en ze met zwetende handen spelen
En niet vergeten de pc spelers die mopperen op de console spelers met aim assist, en de consolespelers die emmeren over pc spelers met muis/keyboard
En zo is het altijd wat hahaVrijdag schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:31:
Nog maar 19 dagen totdat hier iedereen weer komt klagen over overpowered perk/wapen/streak, dat de mappen kut zijn, dat de spelers ruk zijn en dat door SBMM hun K/D ratio verkloot wordt en ze met zwetende handen spelen
Denk dat het alleen PC is want daar zitten de hackers op en dan zouden ze met Sony moeten overleggen dus geen idee. Maar in het eerste geval ga ik er vanuit dat er niks komt.Wolverine9000 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:45:
Blijkbaar moet je op battlenet uw gsm opgeven en werken pre paid kaarten niet. Weet iemand of dit voor ps en xbox ook het geval is of enkel battlenet
Denk overal, ook consoles. Zo was het ook met Overwatch 2.AlwaysNick schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:52:
[...]
Denk dat het alleen PC is want daar zitten de hackers op en dan zouden ze met Sony moeten overleggen dus geen idee. Maar in het eerste geval ga ik er vanuit dat er niks komt.
Top! Ik heb Overwatch 2 (nog) niet gespeeld dus wist niet dat dit ook op consoles wasPoulske schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:19:
[...]
Denk overal, ook consoles. Zo was het ook met Overwatch 2.
Ik heb een beetje rondgezocht, maar kan nergens wat vinden over consoles eigenlijk.Poulske schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:19:
[...]
Denk overal, ook consoles. Zo was het ook met Overwatch 2.
Wat ik wel vond is dat het kan gaan om nieuwe accounts. Dus als je al een account hebt (op console) dat je dan dit niet hoeft te doen.
Enkele bronnen:
https://www.gamespot.com/...erification/1100-6508136/
https://www.dexerto.com/c...spite-ow2-issues-1954372/
https://www.rockpapershot...and-pre-paid-may-not-work
https://www.eurogamer.net...er-problem-as-overwatch-2
In deze bron hebben ze het over nieuwe accounts:
If you head on over to the phone notifications page on the Battle.net support site, you will see the text stating that those playing Call of Duty: Modern Warfare 2, or those with "newly created Overwatch 2 accounts, and newly created Call of Duty: Modern Warfare accounts", will be required to add a phone number to access the game.
Oke, maar dus in het geval dat je een nieuw account maakt, en alleen console speelt, is het dus wel van toepassing?Vrijdag schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:40:
[...]
Ik heb een beetje rondgezocht, maar kan nergens wat vinden over consoles eigenlijk.
Wat ik wel vond is dat het kan gaan om nieuwe accounts. Dus als je al een account hebt (op console) dat je dan dit niet hoeft te doen.
Enkele bronnen:
https://www.gamespot.com/...erification/1100-6508136/
https://www.dexerto.com/c...spite-ow2-issues-1954372/
https://www.rockpapershot...and-pre-paid-may-not-work
https://www.eurogamer.net...er-problem-as-overwatch-2
In deze bron hebben ze het over nieuwe accounts:
[...]
Ik heb werkelijk geen flauw ideePoulske schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:06:
[...]
Oke, maar dus in het geval dat je een nieuw account maakt, en alleen console speelt, is het dus wel van toepassing?
Denk dat ze zelfs daar om heen kunnen werken. Maar elke cheater minder is meegenomenSmit260 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:37:
Ik vind dit wel een goede oplossing om zo de cheaters tegen te gaan. Scheelt toch al 80% denk ik.
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik speel met muis/keyboard op de PS5. Kan iemand mij in het juiste hokje plaatsen? Op wie moet ik boos zijn?Vrijdag schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:31:
heb ik ook geprobeerd maar ben snel weer terug naar mn controller gegaan, mag ik vragen waarom je die keuze hebt gemaakt?dehardstyler schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:43:
[...]
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik speel met muis/keyboard op de PS5. Kan iemand mij in het juiste hokje plaatsen? Op wie moet ik boos zijn?
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Op iedereen, niet discrimineren
Jezelfdehardstyler schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:43:
[...]
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik speel met muis/keyboard op de PS5. Kan iemand mij in het juiste hokje plaatsen? Op wie moet ik boos zijn?
There is no I in Team.
There are, however, two I's in Modern Warfare II
[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 11-10-2022 15:57 . Reden: zpelvautdt ]
Altijd een hekel gehad aan schietspellen op een console, dus die speelde ik altijd op een PC. Maar een game PC heb ik niet echt meer, of beter gezegd een PC met een R9 280 durf ik niet echt meer een game PC te noemen. En toen kwamen er ineens schietspellen op de PS uit met muis en keyboard ondersteuning, en ik heb nooit meer omgekeken. Ik ga de PC GPU ook niet meer upgraden denk ik, ben erg blij met de PS5.zaander schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:49:
[...]
heb ik ook geprobeerd maar ben snel weer terug naar mn controller gegaan, mag ik vragen waarom je die keuze hebt gemaakt?
ScherpVrijdag schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:53:
[...]
There is no I in Team.
There is, however, two I's in Modern Warfare II
Zoekende naar een game, vooral waar heb ik zin in?AlwaysNick schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:00:
Wat spelen jullie nu tot de release om warm te blijven? Ik een Mix tussen BFV, MWR en MW 2019 en vooral S&D
MW2019 maar die FOV doet toch een beetje pijn. Daarom ook af en toe Cold War. Ik kan eigenlijk MW2019 ook gewoon op PC aanzetten met FOV maar dat is me toch net wat te sweaty.AlwaysNick schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:00:
Wat spelen jullie nu tot de release om warm te blijven? Ik een Mix tussen BFV, MWR en MW 2019 en vooral S&D
En hoe bevalt dit? Ik twijfel om mijn pc te verkopen en in te ruilen voor een ps5 en wellicht een relatief stevige laptop waarop ik ooit eens zou kunnen gamendehardstyler schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:53:
[...]
Altijd een hekel gehad aan schietspellen op een console, dus die speelde ik altijd op een PC. Maar een game PC heb ik niet echt meer, of beter gezegd een PC met een R9 280 durf ik niet echt meer een game PC te noemen. En toen kwamen er ineens schietspellen op de PS uit met muis en keyboard ondersteuning, en ik heb nooit meer omgekeken. Ik ga de PC GPU ook niet meer upgraden denk ik, ben erg blij met de PS5.
Ik heb een ps5 naast me Game pc staan. Qua frames haal ik gemiddeld 90/100 frames met onderstaande pc build. Wilde de ps5 ook gebruiken omdat die gpu prijzen mij te gortig zijn. Alles werkt op de ps echter mijn Logitech g915 keyboard ondersteund het nog niet😂.JeroenD92 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:25:
[...]
En hoe bevalt dit? Ik twijfel om mijn pc te verkopen en in te ruilen voor een ps5 en wellicht een relatief stevige laptop waarop ik ooit eens zou kunnen gamen
Haal wel 120frames steady dus dat is wel beter! Ook altijd pc gamer geweest en kan niet wennen aan een controller. Dus wellicht toch gpu upgrade en de ps5 voor dying light 2 gebruiken. Dan is de console prima.
Laptop vind ik persoonlijk niks. Maar dat is mijn mening. Is het altijd net niet..
[ Voor 5% gewijzigd door thomas1750 op 11-10-2022 23:04 ]
Bevalt echt prima. Ik gebruik de PS5 eigenlijk gewoon als een game PC, namelijk ook geen TV, maar een 32 inch 4K monitor en dus toetsenbord en muis in schietspellen die het ondersteunen. Vind het verschrikkelijk om op te bank te hangen als ik lekker aan het sniperen ben, liever rechtop achter een bureau en met de neus 2 CM van het scherm af.JeroenD92 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:25:
[...]
En hoe bevalt dit? Ik twijfel om mijn pc te verkopen en in te ruilen voor een ps5 en wellicht een relatief stevige laptop waarop ik ooit eens zou kunnen gamen
Kan het echt aanraden!
Overwatch 2, wat FIFA 23 tussendoor en wellicht dat ik Vanguard nog even installeer.AlwaysNick schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:00:
Haat me niet alsjeblieft.
[ Voor 6% gewijzigd door Poulske op 12-10-2022 11:23 ]
Haha mij gaan mensen pas haten, speel nu fifa 23 en bf 2042:) misschien dat ik OW 2 nog is probeer, maar ben meer solo speler en dat is daar wel lastig volgens mij.Poulske schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:20:
[...]
Overwatch 2, wat FIFA 23 tussendoor en wellicht dat ik Vanguard nog even installeer.
Haat me niet alsjeblieft.
Gewoon lekker spelen wat je zelf leuk vind toch.
Bij MW 2 release wordt het wel een tijdje enkel dat spel, de beta vond ik echt geweldig.
Playstation 5
Super People, als je van een Pubg like BR met een twist houdt. Gisteren is de EA live gegaan. De store in deze game slaat nergens op maar de gameplay is leuk.AlwaysNick schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:00:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Altijd Slay The Spire.AlwaysNick schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:00:
(En Overwatch 2)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Zou er niet op rekenen.CosmoKramer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:14:
Denken jullie dat de game snel na release nog voordeliger gaat worden? Ik vind 65 euro voor de Xbox versie best pittig.
Vergelijk eens met de pricewatch van Vanguard. Zaktte ook amper en game was niet goed.
https://tweakers.net/pric...of-duty-vanguard-ps5.html
Deze CoD moet ook twee jaar blijven, dus tenzij de spelersaantallen gaan inkakken zie ik ze nog wel even op het huidige prijspeil blijven. Het wordt immers toch wel verkocht.
Als je de disc Xbox hebt, kan je eventueel ook kijken naar het tweedehands aanbod.
Gaat niet gebeuren. Vrijwel geen cod gaat onder de 50 weg het hele jaar door. Misschien een keertje een uitschieter naar 45 maar dan houd het echt op. Indien ze de game 2 jaar gaan ondersteunen zou ik er al helemaal niet op rekenen.CosmoKramer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:14:
Denken jullie dat de game snel na release nog voordeliger gaat worden? Ik vind 65 euro voor de Xbox versie best pittig.
De laatste cod die ik gekocht heb. MW1 heb ik ook na 3 maanden gekocht. Had hem netzogoed op dag 1 kunnen kopen
Heb CoD 1,2,3, MW1 en MW2 helemaal grijs gespeeld en zie nu aan de beta video’s dat deze eindelijk weer fantastisch gaat zijn. Kan niet wachten!!
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Geruchten waren 1 dag voor de release. Meen 21 oktober ofzo? Is ergens voorbij gekomen in dit topicWolverine9000 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:06:
Wanneer zouden we het deel voor de campaign kunnen downloaden
FiveM en Runescape 3…. Maar ik kan echt niet wachten.AlwaysNick schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:00:
21 oktober kan je de full game downloaden´ dan gaan alle leaks losbarsten 😉 of zou moeten zijn als de SP download dat we dan al veel meer gaan wetenOxigeon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:17:
[...]
Geruchten waren 1 dag voor de release. Meen 21 oktober ofzo? Is ergens voorbij gekomen in dit topic
Hell Let Loose, Hot Wheels unleashed en DeathloopAlwaysNick schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:00:
Gewoon digitaal kopen in het buitenland joh, kan veel schelen.CosmoKramer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:14:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Behalve in Duitsland. Daar word nogal veel gecensureerdDonstil schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 23:02:
[...]
Gewoon digitaal kopen in het buitenland joh, kan veel schelen.
Everyone who pre-orders #MWII digitally can start to play the Campaign in Early access at:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 12 oktober 2022
October 20th
10am PT
11am MT
12pm CT
1pm ET
6pm UK
7pm CEST
October 21
2AM JST
4AM AEST
Information about pre-load and more to come. pic.twitter.com/MXZ8PQ8sev
Wolverine9000 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:06:
Wanneer zouden we het deel voor de campaign kunnen downloaden
4 years ago today: #BlackOps4 was originally released. pic.twitter.com/FHVBj3XU0R
Microsoft also says Sony PlayStation has double the player base of Xbox currently and that if Microsoft were to remove CoD from PlayStation, Sony would still have the largest console player base. pic.twitter.com/t6TeCVCO0X
dus CoD zal nog wel wat jaren op de PS blijvenMicrosoft tells UK’s regulatory that Call of Duty’s largest player base is on PlayStation and reiterates it has no intention of taking Call of Duty away from PS if the Activision Blizzard deal is approved.
They also state taking away CoD would “tarnish the Xbox and CoD brand.” pic.twitter.com/Gv6YBhmiN6
En logisch ook.AlwaysNick schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:28:
[Twitter] dus CoD zal nog wel wat jaren op de PS blijven
Ze kunnen de game op de PlayStation uitbrengen voor €79,95 (de nieuwe MSRP voor Ps5 games), daarmee de development bekostigen en de game dan “gratis” op GamePass hebben.
Vervolgens de game laten starten met “Xbox game studio’s” of “available on GamePass” banners.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans