Hopelijk gewoon een 24/7 shipment playlistAlwaysNick schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:33:
[...]
Gewoon zoals het was in MW3 en BO2. Map A, Map B, Random. Vond ik persoonlijk het leukste
Hier kunnen we helaas niet omheen vanwege SBMM verwacht ik. Ze willen je elk potje overnieuw op basis van skill matchen. Erg jammer.Chelseamarre123 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:39:
Zou ook leuk zijn als je potje van in het begin start en je niet altijd in een lopend potje erin word gegooid.
edit; sorry las verkeerd
[ Voor 5% gewijzigd door Alexknl op 03-10-2022 17:48 ]
Geef mij maar Shoot House 24/7donvalentino schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:00:
[...]
Hopelijk gewoon een 24/7 shipment playlist
Shoothouse kan ik nog mee leven. Maar shipment sla ik altijd over lol
Yes sir, zeker in Hardcore altijd dikke pret!donvalentino schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:00:
[...]
(En handig om je wapens snel op gold te krijgen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hardcore ook niets voor mij´ enkel als je longshots moet halenDonstil schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:07:
[...]
Yes sir, zeker in Hardcore altijd dikke pret!
(En handig om je wapens snel op gold te krijgen)
Ik kan geen plezier halen uit Shipment (in VG).. Nuketown vind ik daarentegen wél leuk. Die map is toch net wat groter e.d.
Hardcore is mooi om af en toe te spelen
Eigenlijk zou ik het liefst een soort midden zien tussen de normale modus en hardcore, hardcore is soms net te hardcore maar vijanden in de normale modus zijn mij te veel kogel sponzen.Wolverine9000 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:31:
[...]
Hardcore ook niets voor mij´ enkel als je longshots moet halen
Ja Nuketown is ook wel leuk. Alleen dit zit hier niet in toch?JeroenD92 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:46:
Ik kan geen plezier halen uit Shipment (in VG).. Nuketown vind ik daarentegen wél leuk. Die map is toch net wat groter e.d.
Dat is toch een map van die Blackops developers?
Shipment, Shoothouse, Nuketown dat zijn mijn 3 favorieten.
Van mij mag die eruit blijven. Maar gelukkig vind jij het wel een leuke mapdonvalentino schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:00:
[...]
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Nuketown zal er 100% niet in komen. Dat is idd TreyarchDonstil schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 23:18:
[...]
Ja Nuketown is ook wel leuk. Alleen dit zit hier niet in toch?
Dat is toch een map van die Blackops developers?
Shipment, Shoothouse, Nuketown dat zijn mijn 3 favorieten.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Van de maps die hier genoemd worden vind ik Shoothouse toch wel een toppertje hoor.
Shipment en die andere maps waar je vaak niet langer dan 5 seconden leeft zijn alleen maar leuk om levels te unlocken voor je guns. Kan me haast niet voorstellen dat iemand die serieus een hele avond voor zijn plezier kan spelen.
Zelf MW2 gisteren voor 57.50 voor de ps5 kunnen bemachtigen bij Wehkamp met een kortingscode van 7.50
Shipment en die andere maps waar je vaak niet langer dan 5 seconden leeft zijn alleen maar leuk om levels te unlocken voor je guns. Kan me haast niet voorstellen dat iemand die serieus een hele avond voor zijn plezier kan spelen.
Zelf MW2 gisteren voor 57.50 voor de ps5 kunnen bemachtigen bij Wehkamp met een kortingscode van 7.50
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
hoop toch echt dat dit een grap is toch?
MAP NEWS: Favela will also be a Ground War map in #ModernWarfareII
— Call of Duty Black Ops 6 Informer (@BO6CODInformer) 3 oktober 2022
Stay tuned for updates on this by following @CODMW2Informer 👀 pic.twitter.com/5jZAi4rjFN
NEWS ON MAPS in #ModernWarfareII!
— Call of Duty Black Ops 6 Informer (@BO6CODInformer) 1 oktober 2022
Favela and ‘ShootHouse 2’ will be maps in Call of Duty Modern Warfare II Multiplayer!
Stay tuned for updates on this by following @CODMW2Informer. pic.twitter.com/KukslhoTBM
@AlwaysNick Waarom hoop je dat een grap is? Als de ze map wat groter maken lijkt het mij geen slechte map.
Vanmorgen de pre-order in de PS store geplaatst, een week eerder beginnen aan de campaign is toch wel ideaal. Kan ik op de release direct aan de slag met de multiplayer.
Vanmorgen de pre-order in de PS store geplaatst, een week eerder beginnen aan de campaign is toch wel ideaal. Kan ik op de release direct aan de slag met de multiplayer.
Omdat het de feeling van Favela weg haald.Poulske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:18:
@AlwaysNick Waarom hoop je dat een grap is? Als de ze map wat groter maken lijkt het mij geen slechte map.
Warzone 2.0 zal dan vast ook tegenvallen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Strak plan...Poulske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:18:
Opzich is dat wel lekkerPoulske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:18:
Vind het echt een goede zet ook, de laatste 2 singelplayers zelfs helemaal niet gespeeld. Nu toch wel benieuwd om deze een week eerder te spelen.
Ja eerst had ik liever een week eerder toegang tot de MP gehad, maar ik snap dat dat problemen gaat geven. Dit is een mooi oplossing. Voorheen deed ik af en toe een missie als het niet lekker in de MP ging. Nu ga ik gewoon zorgen dat deze is uitgespeeld binnen de eerste week.AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:28:
[...]
Opzich is dat wel lekkerIk pak de SP meestal als de MP begint te vervelen. Meestal einde pre-season 1. Hoop dat ie net zo leuk word als MW 2019
De SP ziet er leuk uit volgens het geen ik al gezien heb. Nog twee weken ongeveer en we kunnen deze al spelenAlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:28:
[...]
Opzich is dat wel lekkerIk pak de SP meestal als de MP begint te vervelen. Meestal einde pre-season 1. Hoop dat ie net zo leuk word als MW 2019
Dat moet zeker lukken, aangezien deze rond de vijf zes uur gaat zijn als ik mij niet vergisPoulske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:37:
[...]
Ja eerst had ik liever een week eerder toegang tot de MP gehad, maar ik snap dat dat problemen gaat geven. Dit is een mooi oplossing. Voorheen deed ik af en toe een missie als het niet lekker in de MP ging. Nu ga ik gewoon zorgen dat deze is uitgespeeld binnen de eerste week.
Volgens mij zou je zelfs de MP (vroegah was dat wel zo) op donderdag 13:00 al spelen als je hem digitaal hebt en je via een omweg een account aanmaakt en op Nieuw Zeeland zet.Wolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:49:
[...]
Dat moet zeker lukken, aangezien deze rond de vijf zes uur gaat zijn als ik mij niet vergis
Dat werkt alleen op Xbox.AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:57:
[...]
Volgens mij zou je zelfs de MP (vroegah was dat wel zo) op donderdag 13:00 al spelen als je hem digitaal hebt en je via een omweg een account aanmaakt en op Nieuw Zeeland zet.
Oh okey. Wist dat het ergens moest kunnen maar waar weet ik niet. Maar word je dan niet gematchmaked op de Oceanie servers? Dan heb je toch best wel harde lagg?
Denk bij xbox dat dit lukt. Maar niet op playstation. Heb het vorig jaar ook geprobeerd en dit is toen niet gelukt. Dan is het maar vrijdag 28 oktober. Wat is een dagje langer wachten als we een hele maand gewacht hebben 😉AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:57:
[...]
Volgens mij zou je zelfs de MP (vroegah was dat wel zo) op donderdag 13:00 al spelen als je hem digitaal hebt en je via een omweg een account aanmaakt en op Nieuw Zeeland zet.
Aah ja Treyarch dat bedoelde ik idd.AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 06:41:
[...]
Nuketown zal er 100% niet in komen. Dat is idd Treyarch. Beste CoD maps all time: Bootleg, Summit, Raid, Dome en Mission. Al die kill wh**e maps zijn echt niks voor mij. Kan dan echt niet voor de objective spelen
Een dagje langer leven want waarschijnlijk krijgt ons hart weer extra stress met de nieuwe MPWolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:03:
[...]
Denk bij xbox dat dit lukt. Maar niet op playstation. Heb het vorig jaar ook geprobeerd en dit is toen niet gelukt. Dan is het maar vrijdag 28 oktober. Wat is een dagje langer wachten als we een hele maand gewacht hebben 😉
Nuketown 2025 was wel de beste versie van NukeTown
Op Playstation ook, als je de game in de Nieuw-Zeeland Store koopt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja okey. Maar dan zit je weer met je europa ding toch?Rivanov schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Ooh tof, zie het op Google nu maar die heb ik zelf nooit gespeeld merk ik.AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Nuketown 2025 was wel de beste versie van NukeTown
Die was iets groter dan de 1e. Maar zonder de jump onzinDonstil schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:07:
[...]
Ooh tof, zie het op Google nu maar die heb ik zelf nooit gespeeld merk ik.
Wat ik meestal doe bij de MP is elke map in een custom lobby kiezen en deze volledig eens doorlopen zonder bots en kijken wat de routes zijn en waar je overal op kan en zo de map toch al eens gezien hebben. Zo leer je de map toch al een beetje kennen vooraleer je begint met de real stuff 😉AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Een dagje langer leven want waarschijnlijk krijgt ons hart weer extra stress met de nieuwe MP
Daar is het te laat voor want heb deze valt edition in de Belgische store gekochtRivanov schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Nah, kost teveel tijd. Gewoon headfirst die MP induiken op HC, rondrennen als een kip zonder kop en gaandeweg de mappen leren kennen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Damn. Daar denk ik nooit bij na eigenlijk. Ik ga er gewoon als een kip zonder kop erin hahahahaWolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:16:
[...]
Wat ik meestal doe bij de MP is elke map in een custom lobby kiezen en deze volledig eens doorlopen zonder bots en kijken wat de routes zijn en waar je overal op kan en zo de map toch al eens gezien hebben. Zo leer je de map toch al een beetje kennen vooraleer je begint met de real stuff 😉
anders EXP waste natuurlijkVrijdag schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:18:
Nah, kost teveel tijd. Gewoon headfirst die MP induiken op HC, rondrennen als een kip zonder kop en gaandeweg de mappen leren kennen
Ik niet want anders loop je verloren . Gelijk in de beta liep ik in de map in Amsterdam dat hotel constant verloren en ja het kost wat tijd. Maar vind da niet. Die tijd haal ik achteraf wel in 😉AlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:18:
[...]
Damn. Daar denk ik nooit bij na eigenlijk. Ik ga er gewoon als een kip zonder kop erin hahahaha
In CoD krijg je toch voor elke scheet die je laat wel XP, dus ik zit er niet over in
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha ik kom van RS af dus alles is EXP waste hahaVrijdag schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:21:
[...]
In CoD krijg je toch voor elke scheet die je laat wel XP, dus ik zit er niet over in
Volgende plaatje geeft hij haar natuurlijk een noscope dropshot 360 headshot
Ik leerde het eigenlijk door Domination te spelen. Omdat je dan die 3 key points hebt. Maar zo ieder zijn manier om de map te leren kennen natuurlijkWolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:19:
[...]
Ik niet want anders loop je verloren . Gelijk in de beta liep ik in de map in Amsterdam dat hotel constant verloren en ja het kost wat tijd. Maar vind da niet. Die tijd haal ik achteraf wel in 😉
hahahahah sowieso want:Vrijdag schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:22:
[...]
Volgende plaatje geeft hij haar natuurlijk een noscope dropshot 360 headshot
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DGnkDko7wE90vyjmDbV9c1hx.jpg?f=user_large)
Meer haat = meer XP

Doe het per map ongeveer vijf minuutjes ongeveer . Dus zo erg is het nu ook niet e lolAlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Ik leerde het eigenlijk door Domination te spelen. Omdat je dan die 3 key points hebt. Maar zo ieder zijn manier om de map te leren kennen natuurlijk
Hmm wel goede strategie. Zal der eens over na denkenWolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:27:
[...]
Doe het per map ongeveer vijf minuutjes ongeveer . Dus zo erg is het nu ook niet e lol
En voor de sniper iets of wat te levelen ga ik invasion of ground war gebruiken lolAlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:28:
[...]
Hmm wel goede strategie. Zal der eens over na denken
Ik vond die Lynx wel chill!Wolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:31:
[...]
En voor de sniper iets of wat te levelen ga ik invasion of ground war gebruiken lol
Niet dat ik veel ga snipen maar als de tegenstander rond loopt met een sniper of meerdere tegenstanders dan speel ik met overkill
Snipers level je toch op Shipment?Wolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:31:
[...]
En voor de sniper iets of wat te levelen ga ik invasion of ground war gebruiken lol

quickscopen all the way XD
Je bent niet de enigste XD
Overrated map XD
Welnee, gewoon hipfire met die .50 CAL
* Vrijdag kan niet quickscopen
Ketterij!
sprayuuhhhhhhhVrijdag schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:41:
[...]

Zien jullie graag Gunfight terug met one life en dan volgende ronde of liever Gunfight en Face off? Ik vond Face off 3v3 altijd wel lache: https://callofduty.fandom.com/wiki/Face_Off
Echt ? Het is mijn favoriete map voor snel XP
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die kleine modi vind ik wel leuk ter afwisseling. Net als Sticks & Stones en One in the ChamberAlwaysNick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:44:
Zien jullie graag Gunfight terug met one life en dan volgende ronde of liever Gunfight en Face off? Ik vond Face off 3v3 altijd wel lache: https://callofduty.fandom.com/wiki/Face_Off
Puur geluk hipfire dan. De sniper in de beta vond ik redelijk sterk. Wel af en toe hitmarkers 😉Vrijdag schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:41:
[...]
Shipment no go voor mij. Sla ik over lolG_Dragon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:45:
[...]
Echt ? Het is mijn favoriete map voor snel XP
Om je K/D of andere reden?Wolverine9000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Shipment no go voor mij. Sla ik over lol
Vind het zelf zo'n onwijs fijne map!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vind dat gewoon geen leuke mapG_Dragon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:56:
[...]
Om je K/D of andere reden?
In Vanguard vaak ff een Shiphaus om op te warmen en dan naar een paar portjes wisselen naar nadere mappen. Maar over algemeen neem ik wel de wat kleinere mappen zoals nu in Vanguard met Small Mayham. Enigste Map die ik in die playlist geen kont aan vindt is Dome maar de rest is goed te spelen.
Ben wel erg fan van Das Haus, dit is wel mijn favoriete map.
Nuketown, als je in een team zit die wat minder van bak dan is het moeilijk uit je spawn te komen en dan ben ik er heel snel klaar mee. Heb veel plezier gehad in Nuketown maar ook veel haat voor die map gehad.
Ben wel erg fan van Das Haus, dit is wel mijn favoriete map.
Nuketown, als je in een team zit die wat minder van bak dan is het moeilijk uit je spawn te komen en dan ben ik er heel snel klaar mee. Heb veel plezier gehad in Nuketown maar ook veel haat voor die map gehad.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Donderdag is er een launch trailer. Ben benieuwd...
Ik wacht nog op de Reddit post met de officiële lek van de aankondiging dat er een teaser van de trailer gereleased wordt
Ik kan hier ook wel een excel bestand neerzetten waarop de datum van de trailer bekend wordt gemaakt.Vrijdag schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:09:
Ik wacht nog op de Reddit post met de officiële lek van de aankondiging dat er een teaser van de trailer gereleased wordt
K/D ben ik te oud voor hoor, kan mij echt niet meer boeien als ik een potje maar redelijk bovenaan eindig.G_Dragon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:56:
[...]
Om je K/D of andere reden?
Of dat met 75/35 of 75/75 is (shipment voorbeeld) kan mij roesten
Ben benieuwd wat we te zien gaan krijgen deze keer. Enig idee?AlwaysNick schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:27:
https://youtu.be/OeVapCrI1pY
Morgen 15:00 een nieuwe trailer
Ik verwacht een combinatie van campaign en multiplayer.Wolverine9000 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:31:
[...]
Ben benieuwd wat we te zien gaan krijgen deze keer. Enig idee?
Launch trailer. Dus verwacht een klein beetje SP en MP. Maar verwacht niet extreem grote dingen.Wolverine9000 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:31:
[...]
Word zoiets https://youtu.be/OGjUSyETd1U
Niets speciaals dus. Two more weeks voor de campaignAlwaysNick schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:35:
[...]
Launch trailer. Dus verwacht een klein beetje SP en MP. Maar verwacht niet extreem grote dingen.
Word zoiets https://youtu.be/OGjUSyETd1U
Half Life 3 confirmedOxigeon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:14:
[...]
Ik kan hier ook wel een excel bestand neerzetten waarop de datum van de trailer bekend wordt gemaakt.
Ja hele flitsende en niet representatieve beelden waarschijnlijk.Wolverine9000 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:31:
[...]
Soap, Price die een sigaar rookt, een breach & clear sectie, wat slo-mo, een segment met voertuigen, wat explosies, herladen van wapens en het "blllliiiieeeeepppp" van een nachtkijker die aangaatWolverine9000 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:31:
[...]
Haha waarschijnlijk zoietsVrijdag schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:50:
[...]
Soap, Price die een sigaar rookt, een breach & clear sectie, wat slo-mo, een segment met voertuigen, wat explosies, herladen van wapens en het "blllliiiieeeeepppp" van een nachtkijker die aangaat
Ter lering ende vermeack, dit zijn alle CoD trailers tot nu toe.
Infinite Warfare kreeg veel kritiek trouwens, maar als je het ziet als een soort space opera was het best een toffe campagne.
[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 05-10-2022 11:11 ]
De SP was goedVrijdag schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:08:
[YouTube: Evolution of Call of Duty Trailers (2003-2022)]
Ter lering ende vermeack, dit zijn alle CoD trailers tot nu toe.
Infinite Warfare kreeg veel kritiek trouwens, maar als je het ziet als een soort space opera was het best een toffe campagne.
Denk ook dat IW achteraf echt wel een goede CoD is/was maar gewoon op t verkeerde moment uit gekomen was
En de 100en positieve reviews LMAOVrijdag schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:50:
[...]
Soap, Price die een sigaar rookt, een breach & clear sectie, wat slo-mo, een segment met voertuigen, wat explosies, herladen van wapens en het "blllliiiieeeeepppp" van een nachtkijker die aangaat
testing out photos and GIF in the same tweet pic.twitter.com/nRniyk0h4T
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 5 oktober 2022
MW2 is nog niet uit en:
I have heard that there is no Advanced Warfare 2 currently in development at Sledgehammer Games, despite the rumors today.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 5 oktober 2022
Not fully clear yet what Sledgehammer Games is working on.
Call of Duty Medieval Warfare, waar je met bogen, longswords en bijlen elkaar te lijf gaat. Met uiteraard rode crosshairs van draad op je kruisboog, aanvalshonden, cavelarie en trebuchet als killstreaks
DLC pakjes als een narrenpak, ridderharnas en Lord of the Rings outfits.
Tjah. Er zou toch ergens geld aan verdiend moeten worden in het jaar dat er geen CoD uitkomt. Ik heb hier verder geen problemen mee als ze hier niet de volle mep voor vragen. Voor een euro of 20 is zoiets wel te doen denk ik.
Ik vond DLC Packs ook prettiger dan de battlepass dus mijn voorkeur heeft ook weer CoD EliteOxigeon schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:53:
[...]
Tjah. Er zou toch ergens geld aan verdiend moeten worden in het jaar dat er geen CoD uitkomt. Ik heb hier verder geen problemen mee als ze hier niet de volle mep voor vragen. Voor een euro of 20 is zoiets wel te doen denk ik.
Doe maar gewoon om de zoveel tijd een nieuwe gratis map(s) ipv via DLC dat spreid toch alleen maar de playerbase.
Daarbij halen ze veel meer winst uit die battlepass.
Gingen er sowieso niet een pak oude MW1,2,3 maps geremasterd worden voor deze editie?
Daarbij halen ze veel meer winst uit die battlepass.
Gingen er sowieso niet een pak oude MW1,2,3 maps geremasterd worden voor deze editie?
The Call of Duty Twitter just tweeted out a #MWII PC Trailer instead of the Launch Trailer. Now deleted lol. pic.twitter.com/A5olN3ddCe
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 6 oktober 2022