Kuusj schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:14:
[...]
Ik mag eigenlijk niet speculeren natuurlijk maar het zou mij eerlijk gezegd niks verbazen als bepaalde werknemers inmiddels wel door hebben welke doos de Steam Deck in verzonden wordt en deze 'opeens' foetsie is. Mij maak je niet wijs dat die dozen opeens verdwijnen namelijk, die zullen zich dan toch ergens fysiek bevinden zou je zeggen.
Ga er maar van uit dat dit klopt, niet naïef zijn. Het zal je verbazen hoe snel handige gastjes dit allemaal wel door hebben. Die weten natuurlijk ook of er 'hot tech' de ronde doet. En het verloop bij de bedrijven is enorm. Een maandje pakketjes achteroverslaan, jezelf laten ontslaan (niemand zal moeite doen om je aan te klagen, daar is geen tijd en geen geld voor) en de volgende staat al klaar. Neefje, maatje van op het plein. Enz..
En dat hebben we deels aan onszelf te danken, omdat alles gratis moet, en ultra snel, dus wie wil dit beroep doen? Niemand. Niemand die dit ook maar ietwat serieus opneemt. Dus ik weet niet wat ik er moet van vinden.
Ik had hetzelfde idee met de ps5, en was ook redelijk ongerust. Niet alleen voor het transport, maar ook als ze het ding op de stoep zetten of zo. Sony heeft de gewoonte om altijd strak passende kartonnen sleeves te gebruiken voor hun producten, dus aan het gewicht, vorm en afmetingen van de doos weet je meteen dat het een ps5 is (of PSVR2). Geen idee of een steam deck "los" in een grotere doos komt, maar ze kennen onderhand vast wel het pakje.