Nou, na een heel zenuwachtige dag is mijn 'tweede' Steam Deck dan toch afgeleverd.. Mijn vriendin is de hele dag thuisgebleven om te wachten, waarvoor ik haar dankbaar ben. Dacht van als ik dat hele circus weer in moet met dat afhaalpunt..
Dit lijkt als ik het zo lees echt een strucuteel probleem te zijn bij GLS, en dat zou toch reden genoeg moeten zijn voor GLS om dit op zijn minst een beetje serieus op te pakken. Maar goed, ik zie nu een foto van de verpakking die mijn vriendin heeft doorgestuurd en ik snap ook echt direct waarom ze gestolen worden. Ik kan de foto hier niet zetten omdat mijn vriendin er ook op staat haha, maar die verpakking pik je er zo tussenuit.Amos_x schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:07:
[...]
Ga er maar van uit dat dit klopt, niet naïef zijn. Het zal je verbazen hoe snel handige gastjes dit allemaal wel door hebben. Die weten natuurlijk ook of er 'hot tech' de ronde doet. En het verloop bij de bedrijven is enorm. Een maandje pakketjes achteroverslaan, jezelf laten ontslaan (niemand zal moeite doen om je aan te klagen, daar is geen tijd en geen geld voor) en de volgende staat al klaar. Neefje, maatje van op het plein. Enz..
En dat hebben we deels aan onszelf te danken, omdat alles gratis moet, en ultra snel, dus wie wil dit beroep doen? Niemand. Niemand die dit ook maar ietwat serieus opneemt. Dus ik weet niet wat ik er moet van vinden.
Ik had hetzelfde idee met de ps5, en was ook redelijk ongerust. Niet alleen voor het transport, maar ook als ze het ding op de stoep zetten of zo. Sony heeft de gewoonte om altijd strak passende kartonnen sleeves te gebruiken voor hun producten, dus aan het gewicht, vorm en afmetingen van de doos weet je meteen dat het een ps5 is (of PSVR2). Geen idee of een steam deck "los" in een grotere doos komt, maar ze kennen onderhand vast wel het pakje.
R7 5800X - RX 6900XT - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)