Ik heb vorige week donderdag direct na de aankondiging van de Oled een in prijs gedaalde refurbished gekocht met een levertijd van 1-2 weken.
Zaterdag was hij volgens Steam ingepakt (hier krijg je geen mail van maar kan je zien in je steam account). Maandag kreeg ik een mail van steam met een track and trace. Deze linkt echter naar de eu website van GLS en werkt dus niet, je kan wel het nummer kopieren en zelf zoeken bij de Nederlandse website (maar dit had ik toen nog niet door).
Dinsdagochtend kreeg ik een bericht van GLS dat ze toch niet konden leveren op dinsdag (ik had niet eens een bericht gehad dat ze op dinsdag zouden leveren), Met de track en trace kon ik zien dat de verwachtte leverdatum op woensdagmiddag stond. Ik deed om 00:15 (dinsdag op woensdagnacht) nog check op de track en trace en de leverdatum was opeens aangepast naar donderdag terwijl de SD wel al in mijn stad was.
Op woensdagochtend kreeg ik weer een mail van GLS dat ze toch gingen leveren op woensdagmiddag en dat is uiteindelijk uitgekomen.
Heel duidelijk is het dus allemaal niet...