• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:10

Dreanor

Joene

Dreanor schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:44:
Anyways, heb mijn Steam Deck Dock besteld, wordt uiteraard ook weer via GLS verzonden. :( Kreeg mail dat het vandaag binnen zou komen en ik koos voor een afhaalpunt. Uiteraard kan je alleen afhaalpunten kiezen die van 9 tot 17 uur open zijn ... super service weer.

Afhaalpunt gekozen, dan maar eerder van werk weg en krijg ik vanochtend een mail dat ze waarschijnlijk morgen bij mij thuis gaan afleveren? Dit gaat zoals gewend van GLS weer een hele soap/opgave worden om mijn pakketje te gaan ontvangen. Zucht.
Zoals voorspelt gaat dit weer een drama worden met dievenbedrijf GLS en is het pakketje vandaag niet bezorgd. Reden: Pick-up point gesloten! Zelf ben ik vandaag lans het pick-up point gegaan, navraag gedaan en gewoon hele dag waren ze open en bemand. d:)b

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• MrFortune
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:25
Inmiddels is de verwachte aankomst datum weer een dag opgeschoven naar morgen.
Misschien komt hij alsnog vandaag.

We wachten gewoon weer rustig af.

• thur
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 07:13
thur schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:04:
Dramatisch dat verzenden, krijg dagelijks een mail dat ze mijn deck gaan bezorgen. Er komt alleen geen GLS en in de avond veranderd de bezorging naar de volgende dag. Dit gaat nu al een week lang zo, er is al 7 keer een tracking met bezorgmoment verzonden. Vandaag contact met GLS (via de telefoon) opgenomen. Ze zien ook dat de bezorging steeds wordt opgeschoven maar snappen niet waarom. Men ging contact met het depot opnemen en mijn deck wordt morgen bezorgt. Ik verwacht eigenlijk niks meer van ze na een week thuis blijven.
Deze ochtend de status via de trackingpagina van GLS bekeken, vandaag gaat mijn deck bezorgt worden. Om 10 uur veranderd de status naar afgeleverd met handtekening van een onbekende; Paecel Schop (?). Terwijl ik gewoon thuis ben. Contact met GLS opgenomen waar mijn pakket is gebleven. Heeft de chauffeur het doodleuk op een Parcel Shop afgegeven (tegen de afspraken in). Fijn dat men niet laat weten welke shop en je daarvoor dus ruim een half uur in de wacht bij GLS moet hangen.

Maar goed nu op weg naar de parcel shop (of is het Paecel Schop :) ?)

• thur
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 07:13
Deck is binnen. Volgens de eigenaar van het afhaalpunt was het de laatste 3 weken een drama bij GLS. Er werden op de depots verkeerde etiketten geplakt waardoor de verzending niet goed ging. Laatse week was het beter. Iedereen die wacht nog even volhouden!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 12:58
7 oktober besteld (512GB model + dock) en vandaag, 12 oktober ontvangen.

• MrFortune
Regio Friesland.

De verwachte bezorgdatum is inmiddels weer een dag opgeschoven, nu naar morgen(vrijdag). Status staat nog steeds op "Pakket ontvangen" niet eens dat het naar de het depot is gebracht.

Eerlijk gezegd verwacht ik dat het pakketje volgende week pas wordt bezorgd.

6 oktober betaling gedaan. 7 oktober track en trace gekregen. EU 64GB.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:08

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Na lang wikken en 2 reserveringen voorbij laten gaan, toch besloten om te bestellen. Ben al 3 dagen aan het wachten op verzending, terwijl om me heen de volgende dag al verzonden wordt.

Straf dat ik zo lang heb gewacht denk ik 😬

[Voor 19% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 13-10-2022 14:59]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-05 12:32
Afgelopen maandag de 64gb gereserveerd met levering tussen okt-dec, zojuist geleverd :-)

• MrFortune
Rzarect0r schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:52:
Afgelopen maandag de 64gb gereserveerd met levering tussen okt-dec, zojuist geleverd :-)
Huh, ik wacht al een week op de levering van mijn Steam Deck. Vorige week besteld.
Geeft al de hele week aan dat GLS het pakket hem heeft ontvangen, maar nog niks in het depot.

Ik zit in regio Friesland, weet niet waar jij zit?

• JSellis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-05 14:53
Maandag 10 oktober bestelling geplaatst (512 GB versie), 13 oktober mail gekregen van Steam en vanochtend mail van GLS dat de bezorger onderweg is.

Update: zojuist ontvangen.

[Voor 9% gewijzigd door JSellis op 15-10-2022 15:55. Reden: Steam Deck is geleverd]

• jelorono
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:19
Rzarect0r schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:52:
Same hier! Regio Drenthe (depot Groningen).

Sneller dan verwacht, nice!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:58
MrFortune schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:37:
[...]

Huh, ik wacht al een week op de levering van mijn Steam Deck. Vorige week besteld.
Geeft al de hele week aan dat GLS het pakket hem heeft ontvangen, maar nog niks in het depot.

Ik zit in regio Friesland, weet niet waar jij zit?
GLS doet je username geen eer aan.....

Hoop dat je je Steam Deck snel ontvangt!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:08

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gisterenavond mail ontvangen dat mijn steam deck verzonden, vanochtend geleverd. Dat ging snel…😆

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-05 13:38
6de oktober Steam deck betaald, 7de oktober verzonden met GLS en nog steeds niks ontvangen. Ook geen enkele update meer gehad sinds de 7de oktober. De laatste update is: "The parcel has left the parcel center".

Het pakketje moest naar België komen, maar ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat een pakketje er zo lang over doet. Ik begin toch wel het ergste te vrezen nu. Hopelijk volgende week nog een update...

• MrFortune
michownz schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:19:
6de oktober Steam deck betaald, 7de oktober verzonden met GLS en nog steeds niks ontvangen. Ook geen enkele update meer gehad sinds de 7de oktober. De laatste update is: "The parcel has left the parcel center".

Het pakketje moest naar België komen, maar ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat een pakketje er zo lang over doet. Ik begin toch wel het ergste te vrezen nu. Hopelijk volgende week nog een update...
Hier het hetzelfde.

10 oktober laatste update dat het in depot Den Bosch ligt. Ik blijf optimistisch en ga er van uit dat het pakketje volgende week komt.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
jdh009 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:47:
[...]

Ik zie inderdaad geen bootmanager. Het proces om hem om te ruilen is reeds in gang gezet. Benieuwd hoelang ik in totaal moet wachten tot ik een nieuwe in bezit heb.
Nieuwe is binnen en deze werkt wel, ben blij dat ik er nu fijn mee aan de slag kan.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:17
In augustus had ik mijn 3 dagen bedenktijd voor het 512 GB model, toen er vanaf gezien om tot aanschaf over te gaan. Nu de beschikbaarheid een stuk beter is, toch de verleiding niet kunnen weerstaan om er eentje te bestellen, zodoende gisteren gedaan met als leveringstermijn 1-2 weken.

Ik ben benieuwd!

• rufio64
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 21:14
512GB model. Zondag besteld, Maandag verstuurd, Dinsdag (vandaag) wordt ie geleverd. Ben benieuwd. Lijkt alsof ze flink op stoom zijn :)

• Boris10
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 31-10-2022
7 Oktober mijn 512GB model besteld, 10 oktober een mail van GLS gekregen dat het pakket helaas niet kan worden geleverd vandaag. Tot vandaag nog steeds geen update en hij blijft staan bij pakket ontvangen...

• Mextur
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-05 16:01
Besteld op 16 oktober, eind van de avond en bovendien in het weekend.
Shipment status veranderd in: Packaged items. 17 oktober.
Hoe lang duurt het voordat deze wordt verzonden?

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03 14:14
Boris10 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:42:
7 Oktober mijn 512GB model besteld, 10 oktober een mail van GLS gekregen dat het pakket helaas niet kan worden geleverd vandaag. Tot vandaag nog steeds geen update en hij blijft staan bij pakket ontvangen...
Heb je GLS hiervoor al benaderd?
een week op een depot is toch reden voor bezorgdheid volgens mij.

Ik had zelfde situatie kon ook niet geleverd worden maar na een belletje zelf maar opgehaald op het depot.

Powermac Dual G5 2Ghz, 3GB DDR, Nvidia 6800 Ultra DDL, 12" Powerbook, Mac Mini 1,42Ghz

• michownz
michownz schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:19:

Nog steeds geen update bij mij. Ik mag vanaf donderdag steam contacteren voor een refund/opnieuw versturen. Ben vrij zeker dat het pakket verloren of gestolen is. Ga vandaag nog eens GLS zelf proberen contacteren.

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:17
Ik heb klaarblijkelijk mazzel dan..
Op zondag 16 oktober besteld en vandaag ontvangen! Regio Noord-Holland

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:12
Dinsdagavond laat besteld, zojuist de verzendbevestiging en tracecode gekregen…

Betreft 512GB-model…fingers crossed…🙏🏻

• Proloser4
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-05 02:59
Gisteren was er een korte periode waarin alle varianten weer overgegaan waren naar reserveringen, met een levertijd van januari - maart.

Vandaag zijn ze weer direct te koop. Ik heb nog geen deck, en wist nog niet zeker of ik er een wilde aanschaffen, maar toen ik dat gisteren zag baalde ik wel enorm en was ik al gelijk op marktplaats en vraag&aanbod aan het speuren..

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-05 09:28
Froooooom schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:48:
Ik heb klaarblijkelijk mazzel dan..
Op zondag 16 oktober besteld en vandaag ontvangen! Regio Noord-Holland
Zelfde situatie hier! Besteld op zondag, gisteren bezorg (Duitsland).

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 17:16
Ik twijfel om een deck te kopen, heeft het zin om te wachten voor black friday deals?

• boefje79
abc874 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:38:
Ik twijfel om een deck te kopen, heeft het zin om te wachten voor black friday deals?
Tenzij de productmanager van Valve hier meeleest en vertrouwelijke commerciele plannen hier gaat delen, denk ik niet dat je hier antwoord op kan krijgen…zal gissen zijn.

Wordt de eerst BF sinds bestaan van de SD. Persoonlijk verwacht ik geen fikse korting op de hardware. Wellicht wat tegoed voor steam erbij oid, maar dat is een aanname…

• michownz
michownz schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:04:
[...]

Nog steeds geen update bij mij. Ik mag vanaf donderdag steam contacteren voor een refund/opnieuw versturen. Ben vrij zeker dat het pakket verloren of gestolen is. Ga vandaag nog eens GLS zelf proberen contacteren.
Nog een vervolg op mijn verhaal voor moest het iemand boeien :P

Ik heb dus een bericht gestuurd naar zowel GLS als Valve. Bij GLS zeiden ze dat ik de afzender moest contacteren, wat ik dan uiteraard ook gedaan heb. Bij Valve bevestigden ze dat het pakketje inderaad gestolen zou zijn en dat ik mij geen zorgen moest maken want ze gingen mij een nieuwe bezorgen.

Momenteel al op de status ingepakt en hopelijk vanavond nog verzonden zodat hij na meer dan 2 weken wachten HOPELIJK volgende week toekomt...

Als ik het zo op reddit lees is het wel degelijk een probleem dat decks regelmatig worden gestolen, ook bij ons dus.

[Voor 6% gewijzigd door michownz op 21-10-2022 13:40]

• boefje79
Fijn dat je zicht hebben op een nieuwe!

Mijne is keurig vandaag bezorgd (dinsdag vlak voor middernacht besteld)

• MrFortune
Heb ook bij Valve aangegeven dat het pakket al sinds 11 oktober in het depot ligt en nog niet is aangekomen. Ze gaven aan dat de tijd van bezorging inderdaad verstreken was.

Ze sturen mij een nieuwe order op!

Hopelijk volgende week de Steam Deck!

• tim79
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 16:58
64gb besteld, 17de besteld donderdag binnen.
Tracking nummer werkte alleen op nl website van gls.
Ben er erg blij mee.

• michownz
Zozo, 2de keer goeie keer. Mijn deck werd vorige week vrijdag verzonden en is vandaag toegekomen. Blij dat alles nog is goedgekomen!

• Pieter_621
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-05 00:48
Afgelopen zaterdag 256GB besteld, vanochtend bezorgd. Wel onhandig dat die trackinglink van GLS niet werkte, nog geen uur uur voor bezorging kreeg ik een mail dat het vandaag binnen zou komen.

• MrFortune
Bij mij ook inmiddels met de 2de verzending bezig, nadat de eerste in een donker gat in het depot van Den Bosch terecht kwam. Zonet de melding gekregen dat de chauffeur onderweg is. Helaas niet thuis.

Gaat hij automatisch naar een parcel shop? Die zit namelijk maar 700 meter van mij vandaan.

[Voor 14% gewijzigd door MrFortune op 25-10-2022 11:24]

• Pierre_nr1
MrFortune schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:23:
Bij mij ook inmiddels met de 2de verzending bezig, nadat de eerste in een donker gat in het depot van Den Bosch terecht kwam. Zonet de melding gekregen dat de chauffeur onderweg is. Helaas niet thuis.

Gaat hij automatisch naar een parcel shop? Die zit namelijk maar 700 meter van mij vandaan.
GLS geeft pakketjes ook wel eens bij één van de buren af zonder enige kennisgeving. Let daar dus op als je thuiskomt later vandaag. Ik heb dat al 2x meegemaakt.

• MrFortune
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

GLS geeft pakketjes ook wel eens bij één van de buren af zonder enige kennisgeving. Let daar dus op als je thuiskomt later vandaag. Ik heb dat al 2x meegemaakt.
Hij geeft nu wel aan dat hij afgeleverd is en dat er ondertekend is met mijn naam. Zal wel standaard zijn als het is afgeleverd bij de buren.

• MrFortune
Inmiddels is mijn steam deck binnen gekomen. Nu lekker installeren.

Eindelijk!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 11:40
3e besteld (256GB), vandaag geleverd. Lijkt er idd op dat ze 1x per week alles versturen. Heeft 4 dagen op ingepakt gestaan.

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:45
GLS zou vandaag tussen 10.30 en 13.30 leveren en zijn niet geweest. Chauffeur is nog onderweg volgens de Track & Trace. Oftewel: dat zal m wel niet worden vandaag.

• Dtale
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 19:02
Maandagavond besteld (21.00) => donderdag 10.30 aan de deur geleverd door GLS.

Super blij mee, wat een gaaf product zeg!

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 19:40
Ook een aanstaand Steam deck gebruiker. Goeie tip om op de Nederlands GLS te kijken :) Maandagochtend wordt ie als het goed is bezorgd.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-05 23:46
Anoniemand schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:34:
Ook een aanstaand Steam deck gebruiker. Goeie tip om op de Nederlands GLS te kijken :) Maandagochtend wordt ie als het goed is bezorgd.
Wanneer heb je besteld en welke versie?

Heb zelf zo juist de 64gb besteld staat 1-2 week levertijd ben benieuwd.

PC : Ryzen 7 3800x / 6800XT / 32 GB DDR4 @ 3200

• Anoniemand
  • Laatst online: 07-05 19:40
@Sokucho Vorige week woensdag, de 256gb versie.

Anoniem: 692683

Hi!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn steam deck besteld, en er staat nog steeds “Packaged Items”. Weet iemand hoe lang het duurt om de deck van Steam naar het busje te verplaatsen? 👀

• Dtale
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 19:02
Anoniem: 692683 schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:01:
Hi!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn steam deck besteld, en er staat nog steeds “Packaged Items”. Weet iemand hoe lang het duurt om de deck van Steam naar het busje te verplaatsen? 👀
Heb het idee dat ze 1 a 2x per week maar de deur uit gaan.
De mijne ging op dinsdags de deur uit en heb het idee dat ik dat al vaker gezien heb hier.
Donderdags zou dan de tweede kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker.
Nogmaals is puur speculatie... 8)7

Dtale schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:35:
[...]

Heb het idee dat ze 1 a 2x per week maar de deur uit gaan.
De mijne ging op dinsdags de deur uit en heb het idee dat ik dat al vaker gezien heb hier.
Donderdags zou dan de tweede kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker.
Nogmaals is puur speculatie... 8)7
Thanks, ik heb vanmiddag bericht gekregen dat die van mij "Shipped" is, dinsdag de deur uit lijkt dus te kloppen haha. GLS (help) laat dusver enkel nog "Data Ontvangen" zien, maar bij PostNL worden pakketjes soms ook pas rond 23:00 aangemeld. Ik ben benieuwd :)

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 10:55
Anoniem: 692683 schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:01:
Hi!

Ik heb afgelopen zaterdag besteld, ging zondag naar packaged items, en maandag avond had ik een track en trace.

Nu is de chaffeur onderweg, en hoop ik binnen een paar uurtjes mijn steam deck te hebben.

Edit, inmiddels de steam deck ontvangen, dik tevreden

[Voor 5% gewijzigd door Merdera op 30-11-2022 15:21]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

• Sokucho
Maandag ochtend bestelling geplaatst gisteren middag berichtje gekregen dat het verstuurd is en staat nu nog op "data ontvangen" nog meer personen hier die toevallig maandag hebben besteld?

Edit word volgens gls vrijdag geleverd. Ben benieuwd...

[Voor 32% gewijzigd door Sokucho op 01-12-2022 05:34]

Bij mij was GLS netjes optijd, gistermorgen binnen het aangegeven tijdvak stond de bezorger voor de deur. Heb de horrorverhalen gelezen maar het kan dus ook goed gaan. Wat een apparaat.

Iedereen veel plezier met zijn deck!

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-05 14:46
Zou vandaag geleverd worden, ik zou 2 pakketen krijgen via GHL 1 voor een sinterklaas cadeau en de steam deck, helaas geen steamdeck zie ik nu bij de track en trace dat deze ook op geleverd en getekend staat.

Heel buggy systeem daar, als je ze belt zeggen ze nee is geleverd is waterdicht.....
Nu maar contact met steam gezocht en hopen dat dit snel afgehandeld kan worden.

• -RatMan-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 14:42
De bezorgservice van GLS is echt om te janken.

Zondag Steam Deck 256GB + de docking station besteld, kreeg dinsdag voor beide een aparte T&T doorgestuurd. Volgende dag de melding dat de docker vertraagd was door drukte, maar de Steam Deck wel dezelfde dag nog geleverd zou worden. Wat ze uiteraard niet deden en pas 2,5 uur na de aangegeven bezorgtijdsinterval een berichtje stuurde dat het de eerstvolgende werkdag geleverd zou worden.

Vandaag de hele dag dus thuis gebleven om beide in de ochtend te ontvangen, maar weer geen bezorging. Half uur na verwachte bezorgtijd van 1 bestelling vonden ze het leuk om te zeggen dat ik niet thuis was... :/
Werd nog gekker toen ik 2 uur later een telefoontje kreeg van een bezorger omdat hij mijn huis niet kon vinden. Echt, hoe random wil je een bezorgdienst hebben?

Maar ja, tenminste 1 pakketje ontvangen en hopen dat de ander morgen wel bij een afhaalpunt geleverd wordt.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-05 14:33

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Mijn steam deck is zojuist verzonden. Enige kans dat ie er morgen is?

Dinsdag rond 23:00 besteld, 64gb

[Voor 20% gewijzigd door ryanator op 01-12-2022 18:02]

• Pierre_nr1
ryanator schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:00:
Mijn steam deck is zojuist verzonden. Enige kans dat ie er morgen is?

Dinsdag rond 23:00 besteld, 64gb
GLS kennende, tussen de 0 en 100 procent......(lees de 3 reacties boven die van jou maar eens)

[Voor 8% gewijzigd door Pierre_nr1 op 01-12-2022 19:09]

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Pierre_nr1 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:33:
[...]

GLS kennende, tussen de 0 en 100 procent......(lees de 3 reacties boven die van jou maar eens)
Ik heb het gezien Hahah. Hou dit topic al een tijdje open

• Sokucho
Zou vrijdag geleverd worden maar bezorger was opeens voor de deur. Probeer er windows op te krijgen maar mijn bootable usb is niet zichtbaar op de deck? Iemand ervaring mee?

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Morgen tussen 13:30 en 16:30 wordt mijne hopelijk geleverd

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Wtf is Gls. Vrijdag, maandag, vrijdag, maandag. Fix die tracking

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:49
Zondag de 256 GB besteld en woensdag in huis. De tracker van GLS ging ook alle kanten op maar woensdagochtend stond er opeens dat het die dag bezorgd zou worden en warempel bleek dat te kloppen. Het kan dus ook goed gaan

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Bezorgt GLS op zaterdag? Kreeg mail dat ze vandaag komen maar de TT zegt maandag

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-04 18:48
Hier op 1 december besteld en op 7 december in huis. De 256GB versie; nog niet heel veel mee gedaan, maar qua levering best een nette score aangezien er 1-2 weken werd aangegeven.

• McTipper
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-04 16:33
Op woensdag een bestelling geplaatst voor een Steam Deck. Donderdag bericht gehad dat hij op vrijdag bezorgd zou gaan worden door GLS. Ik zit thuis en krijg ineens een email dat de Steam Deck bezorgd is bij mij. Vreemd, ik ben thuis en heb geen deurbel gehoord. Navraag bij de burgen gedaan: ook niets bezorgd bij hen. Rondje om het huis gemaakt om te kijken of hij ergens neergelegd is: niets.

Het meest merkwaardige is dat er in de afleveringsdetails vermeld staat dat er is ondertekend met mijn achternaam..? Ik vrees dat ik morgen met de klantenservice van GLS moet gaan bellen om te vragen hoe het nou precies zit.. Ik wil heel graag aan de slag met het Steam Deck platform, maar dit is geen leuke manier geweest om er mee te beginnen

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:15
Zojuist de Steam Deck 256GB besteld, erg benieuwd wanneer ik hem zal ontvangen gezien alle berichten over GLS hierboven.

[Voor 3% gewijzigd door macdushi op 12-12-2022 15:40]

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-05 14:46
McTipper schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:22:
Op woensdag een bestelling geplaatst voor een Steam Deck. Donderdag bericht gehad dat hij op vrijdag bezorgd zou gaan worden door GLS. Ik zit thuis en krijg ineens een email dat de Steam Deck bezorgd is bij mij. Vreemd, ik ben thuis en heb geen deurbel gehoord. Navraag bij de burgen gedaan: ook niets bezorgd bij hen. Rondje om het huis gemaakt om te kijken of hij ergens neergelegd is: niets.

Het meest merkwaardige is dat er in de afleveringsdetails vermeld staat dat er is ondertekend met mijn achternaam..? Ik vrees dat ik morgen met de klantenservice van GLS moet gaan bellen om te vragen hoe het nou precies zit.. Ik wil heel graag aan de slag met het Steam Deck platform, maar dit is geen leuke manier geweest om er mee te beginnen
Hier bijna zelfde verhaal, zou 2 pakketen krijgen via gls, 1 pakket gehad steam deck niet.
Wel de status geleverd gekregen. Nu loopt er een onderzoek via steam/distributiecentrum bij GLS wat 8-10 dagen kan duren.

Volgens de "bezorger" gewoon afgeleverd, helaas heeft hij geen rekening gehouden met mij video deurbel waar je duidelijk kan zien dat hij maar 1 pakket geeft. En aangeeft dat hij maar 1 pakket heeft.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 15:55

Scrummie

Think different

Zondagavond besteld, vanochtend volgens Steam afgegeven aan GLS. Trackingcode ontvangen maar nog niet te volgen, zal in de loop van vandaag wel gebeuren.

Tot nu toe netjes, maar als ik de reacties hier lees is nu het spannendste deel aangebroken :').

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• macdushi
GLS heeft mij inmiddels de trackingcode gestuurd en ik zou de SteamDeck tussen nu en 11.30 moeten ontvangen, ben benieuwd gezien alle reacties over GLS.

• Scrummie

Scrummie

Think different

macdushi schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:26:
GLS heeft mij inmiddels de trackingcode gestuurd en ik zou de SteamDeck tussen nu en 11.30 moeten ontvangen, ben benieuwd gezien alle reacties over GLS.
Dan komt hij als het goed is daarna naar mij ;).

Levering staat hier 12:30 - 15:30, als dat lukt vind ik het uitstekend voor een bestelling op zondag.

• macdushi
Scrummie schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:04:
[...]

Dan komt hij als het goed is daarna naar mij ;).

Levering staat hier 12:30 - 15:30, als dat lukt vind ik het uitstekend voor een bestelling op zondag.
Ik heb hem inmiddels binnen! hij is al aan het updaten, ziet er allemaal goed uit!

• Scrummie

Scrummie

Think different

macdushi schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:48:
[...]

Ik heb hem inmiddels binnen! hij is al aan het updaten, ziet er allemaal goed uit!
Veel plezier ermee :)

• Scrummie

Scrummie

Think different

GLS zegt afgeleverd.

Bij mijn ouders, maar er is niets afgeleverd. Daar gaan we...

Edit: pakketje gevonden. Stond voor de deur. Kan toch niet.

[Voor 27% gewijzigd door Scrummie op 14-12-2022 16:15]

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:37
Scrummie schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:12:
GLS zegt afgeleverd.

Bij mijn ouders, maar er is niets afgeleverd. Daar gaan we...

Edit: pakketje gevonden. Stond voor de deur. Kan toch niet.
Bij mij heeft GLS laatst (iets wat gelukkig niet breekbaar was) afgeleverd door het over de poort naar de tuin te gooien en een briefje "afgeleverd in de achtertuin" in de bus te stoppen. Ik mag toch hopen dat ze dat niet gaan doen met m'n steam deck....

Dinsdag besteld, al wel een code, maar nog geen resultaten op de GLS site.

Met games aankopen moet ik mezelf nog maar even inhouden, ik geloof dat 22-dec de winter-sale begint. Het zou toch jammer zijn als ik straks volle-prijs games heb aangekocht, en die toch pas kan spelen als de games goedkoper zijn omdat de steamdeck pas binnen komt nadat de sale is begonnen. |:(

• Scrummie

Scrummie

Think different

MaffeMaarten schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:14:
[...]

Bij mij heeft GLS laatst (iets wat gelukkig niet breekbaar was) afgeleverd door het over de poort naar de tuin te gooien en een briefje "afgeleverd in de achtertuin" in de bus te stoppen. Ik mag toch hopen dat ze dat niet gaan doen met m'n steam deck....

Dinsdag besteld, al wel een code, maar nog geen resultaten op de GLS site.

Met games aankopen moet ik mezelf nog maar even inhouden, ik geloof dat 22-dec de winter-sale begint. Het zou toch jammer zijn als ik straks volle-prijs games heb aangekocht, en die toch pas kan spelen als de games goedkoper zijn omdat de steamdeck pas binnen komt nadat de sale is begonnen. |:(
Best schandelijk allemaal, je leest ook nergens iets goeds, behalve dat er per toeval een keer een levering wel normaal gaat _O-. Al zal je het gros van de leveringen die goed gaan natuurlijk niet online lezen.

Ik had overigens hetzelfde wat betreft trackingcode, en die ik via Steam kreeg heeft eigenlijk geen moment gewerkt. Kreeg alleen wel van GLS (op de dag van levering) zelf weer een andere mail met een andere trackingcode, en die heeft dus wel vanaf dat moment gewerkt. Was ook een totaal andere site (behalve het logo van GLS) dan als ik via Steam "Volgen" aan klikte. En goed punt wat betreft die winter sale, ik had al wel wat games aangeschaft die 4-5 euro waren, maar nu ga ik ook wachten :).

[Voor 4% gewijzigd door Scrummie op 15-12-2022 12:18]

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:37
Whohoo, net binnen! en hij doet 't!

uiteindelijk wel een mail met "we komen vandaag langs", en ik was gelukkig thuis, dus geen fratsen.

• Pierre_nr1
MaffeMaarten schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:49:
Whohoo, net binnen! en hij doet 't!

uiteindelijk wel een mail met "we komen vandaag langs", en ik was gelukkig thuis, dus geen fratsen.
Goed om te horen, veel plezier ermee!

• Unimatrix05
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-05 20:32
Zaterdag besteld, woensdag geleverd... zelfs met de kerstdagen er tussen.

Niet slecht!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-05 10:16
Unimatrix05 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:05:

Niet slecht!
das snel, welke versie?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 23:09
Unimatrix05 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:05:

Niet slecht!
Hier precies hetzelfde! :)
64 GB versie.

Als je iets doet, doe het dan goed.

• justinkb
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-04 14:59
eergister besteld, wordt vandaag al bezorgd (64GB eMMC model)

• Unimatrix05
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-05 20:32
256gb, kaartje van 512gb was toevallig ook dezelfde dag binnen ;)

• Mirrordin
  • Laatst online: 26-05 19:29
Vorige week woensdag (28 dec) in de avond een steam deck 64gb besteld, deze zou vandaag geleverd worden. Helaas is de verwachte bezorgtijd zojuist bijgesteld naar morgen ochtend. ;(

[Voor 3% gewijzigd door Mirrordin op 02-01-2023 12:19]

• Mirrordin
  • Laatst online: 26-05 19:29
Gister middag werd de steam deck geleverd. Gelijk een 512gb nvme erin gebouwd

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:03

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Levering gaat vrij vlot zo te zien.
Ik heb de 12e (donderdag) een 64GB model besteld. Vanmiddag kreeg ik de mail dat hij verstuurd was. De GLS tracking code is nog niet actief. Maar als ik zo kijk worden ze vanuit Nederland verstuurd?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• macdushi
Spike_wolf schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:09:
Maar als ik zo kijk worden ze vanuit Nederland verstuurd?
Waalwijk dacht ik

• Arnos88
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-03 11:39
Zou ik er bijna eentje kopen zie ik hier dat ze via GLS worden verstuurd? Laat dan maar zitten...

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-05 16:32
Arnos88 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:39:
Zou ik er bijna eentje kopen zie ik hier dat ze via GLS worden verstuurd? Laat dan maar zitten...
Ok. ;)

• PerlinNoise
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:09:
Levering gaat vrij vlot zo te zien.
Ik heb de 12e (donderdag) een 64GB model besteld. Vanmiddag kreeg ik de mail dat hij verstuurd was. De GLS tracking code is nog niet actief. Maar als ik zo kijk worden ze vanuit Nederland verstuurd?
Jou Steam Deck vandaag bezorgd?
Ik heb net de tracking link ontvangen in de mail.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:03

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

PerlinNoise schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 18:43:
[...]

Jou Steam Deck vandaag bezorgd?
Ik heb net de tracking link ontvangen in de mail.
Yes, net 10 minuten geleden :)
Tracking deed het sinds vanmorgen.

[Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 17-01-2023 18:46]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:32

Renate1970

soms is maar even

Vanmorgen vroeg de 256 gb besteld, ook heel benieuwd wanneer die komt

Iphone 11 pro max 256, iwatch serie 5, Nintendo switch, PS 4, New 3ds xl

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:01
Ik heb vrijdagavond besteld, gistermiddag trackinglink van GLS ontvangen, maar nu is hij daar nog steeds niet bekend. Als dat eenmaal bekend is gaat het dus wel snel zo te zien? Dan hoop ik hem morgen te hebben, ben toevallig vrij.

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:01
Inderdaad vanmorgen eindelijk tracking, maar niet via de link van Valve maar mailtje van GLS. Vervolgens was ie keurig in het tijdvak gekomen. Speel nu The Forgotten City :)

• Renate1970

Renate1970

soms is maar even

Ik heb hem maandag besteld en net is hij netjes afgeleverd door GLS

• Confide
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:19
@Renate1970 Apart, zelfde dag besteld maar nog niets binnen :/ Stond er bij jou binnen de GLS tracker ook de status "Niet in levering - bedrijf gesloten"?

• Renate1970

Renate1970

soms is maar even

Confide schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:46:
@Renate1970 Apart, zelfde dag besteld maar nog niets binnen :/ Stond er bij jou binnen de GLS tracker ook de status "Niet in levering - bedrijf gesloten"?
Nee stond er niet, maar heb wel de gls verzendcode geknipt en geplakt in https://www.gls-info.nl/Tracking/Index want de link die je krijgt werkt niet.

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-05 14:13
Afgelopen dinsdag (24-1) besteld. Vandaag op 26-1 een mail van Steam ontvangen met als onderwerp "We're preparing your items to ship". Daarin netjes een GLS tracking link. Ik ben benieuwd!

Op 27-01 de steam deck mogen ontvangen.

[Voor 10% gewijzigd door Dountill op 28-01-2023 11:39. Reden: Ontvangst datum toegevoegd]

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:28
Ik heb gisteren de 64GB Steam Deck besteld en zojuist ook een verzendbewijs met tracking van GLS ontvangen.

Tevens gisteren een 1TB Kioxia SSD besteld en deze zou op 31 januari bezorgt moeten worden. Ben benieuwd!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:28
Vinze schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:18:
Ik heb gisteren de 64GB Steam Deck besteld en zojuist ook een verzendbewijs met tracking van GLS ontvangen.

Tevens gisteren een 1TB Kioxia SSD besteld en deze zou op 31 januari bezorgt moeten worden. Ben benieuwd!
Ik heb hem maandag ontvangen! Mijn ervaring met GLS: hele weekend stond er dat hij maandag tussen 9:30 en 11:30 geleverd zou worden. Maandagochtend sprong hij ineens naar dinsdag, balen dus. Uurtje later stond de levering ineens wel weer op maandagochtend. Uiteindelijk stonden ze 's middag rond 4 uur voor de deur. Niet perse een negatieve ervaring maar gezien de verhalen hier wel goed dat ik er voor thuis gebleven ben :)

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 16:57

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

@MoonRaven en @Sp1cE hebben jullie al de gratis revisie van de dbrand KillSwitch Steam Deck case ontvangen?

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 19:22
Ram-G-maN schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:05:
@MoonRaven en @Sp1cE hebben jullie al de gratis revisie van de dbrand KillSwitch Steam Deck case ontvangen?
Als Aramex niet een *** bedrijf was, dan had ik hem vorige week kunnen ontvangen ja. Helaas ligt her bij een drop-off locatie en heb ik tot op heden niet kunnen achterhalen waar.

• Pringles
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-02 10:07
Ik heb mijn steam deck woensdag besteld, maandag een mailtje gehad dat het op de post was gedaan, en vandaag mogen ontvangen!

• contra_mundi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-04 15:58
Heb de steam deck zaterdag 4 feb besteld. maar staat nog steeds op ingepakt. ben benieuwd of ik het volgende week binnen krijg.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Let op:
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.

Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee