Ik moet nu even snel een leverancier bedenken voor mn nieuwe huis.
Op termijn worden er panelen geplaatst dus die gehele methodiek is al nieuw voor me en ik moet ff bedenken wat nu handig/slim is.
Optie 1 dynamisch, goedkoop? Zolang we er niet wonen extra goedkoop want vooral overdag verbruik maar daarna moeilijk "te gebruiken" omdat dan energie verbruik vooral gebaseerd is op het is nu nodigen de domotica om vooral in de goedkope uren te gebruiken is (nog) niet aanwezig.
Optie 2 elk willekeurige variabel. Iets minder fluctuabel en maandelijks opzegbaar. ( kan ik als we de winter ingaan nog even shoppen.)
Optie 3 en daar kwam ik op uit omdat de "vast tot 1 09" net zo goedkoop is als een variable contract op GreenChoice als leverancier.
Groen én concurerend in prijs dat is fijn.(een essent is gewoon 80/mnd duurder.)
Meteen afsluiten dan maar?
Maar 47 topic pagina's over salderings fouten?
En ook dit
https://nl.trustpilot.com/review/greenchoice.nl
Weet ik niet of greenchoice 235euro per maand nu zo'n goed idee is als ik dit lees.
Kijk als de "APP" informatief en financieel correct weergeeft wat er verbruikt word hóef ik niet direct contact te hebben met de klantenservice maar als de facturen en verrekeningen continu gecontroleerd moet worden om fouten in het voordeel van de leverancier er uit te filteren word ik een beetje kriegel.
Ik wil even een paar maanden niet hoeven nadenken over energie rekeningen.
Er komen zonnepanelen dus ergens zal ik in de salderings modes terecht komen.
Dan worden terugreken tarieven dus ook interessant.
Budget Energie word ook afgebrand in de trustpilot reviews dus ik ga er van uit dat boze mensen sneller posten dan tevreden mensen.
Dus de vraag is toch : Is greenchoice een minder dan gemiddeld klantvriendelijk en snelhandelend of zijn ze gewoon een van de andere "grote jongens"?
Oftewel kloppen die reviews of valt t wel mee?
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....