Mijn verbruik en opbrengst is zodanig dat ik net aan op netto salderen uitkom. Over oktober 2022-2023 kwam ik op netto salderen uit en heeft Greenchoice het goed gedaan. Over oktober 2023-2024 ook netto salderen maar deed men het verkeerd. Ik heb er toen voor gekozen om het te laten zitten omdat ik die energie er niet in wilde investeren.
Tot mijn verrassing kreeg ik vanochtend uit het niets een mail met een correctiefactuur.
De factuur die ik nu kreeg is een onbegrijpelijke lijst van correcties per maand en het bedrag dat ik terugkreeg is ongeveer zoveel als ik als eindafrekening moest betalen. Ik heb geen zin om het na te rekenen, maar schat in dat het nu aardig klopt.
/f/image/WwLXOg1xkh2GuajGZbUjxxYn.png?f=fotoalbum_large)
En dit was de jaarafrekening:
Tot mijn verrassing kreeg ik vanochtend uit het niets een mail met een correctiefactuur.
De factuur die ik nu kreeg is een onbegrijpelijke lijst van correcties per maand en het bedrag dat ik terugkreeg is ongeveer zoveel als ik als eindafrekening moest betalen. Ik heb geen zin om het na te rekenen, maar schat in dat het nu aardig klopt.
/f/image/WwLXOg1xkh2GuajGZbUjxxYn.png?f=fotoalbum_large)
En dit was de jaarafrekening:
:strip_exif()/f/image/7ciCIYaJQYnPNtuOabeWd8n0.png?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Springuin op 31-01-2025 07:48 ]