Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 21:44

mvds

Totally awesome!

janus_freggel schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:00:
[...]

Ik ben uitgegaan van mijn bestaande schip en daar onderdelen vervangen/toegevoegd, dan kom je erachter dat de motoren niet voldoende zijn, dus een toegevoegd. dan blijkt de reactor het ineens niet aan te kunnen.... al met al duur geintje, maar altijd leuker om zelf te bouwen, dan kant en klaar kopen.

Ja check maar eens bij de technician in Neon, daar bij de builder compleet andere opties (en veel meer) dan op Atlantis....
Ik vervang al best vaak Habs, als ik research wil doen, research hab erin, als ik dingen wil maken, workbench hab erin, enz. Aangezien je dat vrijwel kostenloos kan doen is dat makkelijker dan op zoek te gaan naar een workbench (die dan ook het juiste type moet hebben) of research station.

Maar ik wil de schepen die ik heb het liefst redelijk standaard houden, in elk geval mijn starter ship en de Razorcrest. De rest ben ik minder aan gehecht :D

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
janus_freggel schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:00:
[...]
Ja check maar eens bij de technician in Neon, daar bij de builder compleet andere opties (en veel meer) dan op Atlantis....
spoiler:
Ik kwam ook een shipyard tegen van Stroud-Ecklund, daar hebben ze ook weer andere spullen. Neem aan dat er nog wel meer zijn, met andere spullen ook.
mvds schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:04:
[...]
Maar ik wil de schepen die ik heb het liefst redelijk standaard houden, in elk geval mijn starter ship en de Razorcrest.
Je kan vrij makkelijk wisselen van schip ook, dus ik zat er aan te denken om schepen dedicated te maken/houden voor een specifiek doel.

[ Voor 31% gewijzigd door NLxAROSA op 04-09-2023 13:07 ]

G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:09:
Te bedenken dat ik Maandag nog tegen mijn collega zei dat dit topic rond de 910 reacties had en nu gewoon alweer op 1538 reacties zit, jemig! :D
Even dit bericht erbij gepakt van afgelopen Donderdag want het gaat wel heel hard met de reacties in dit topic, veel negatief maar gelukkig ook veel positief! Gewoon binnen 4 dagen van 1538 reacties naar 3301 reacties gegaan, volgens mij heb ik nog nooit een topic zo hard zien gaan :D

Moest dit even kwijt O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11 18:29
mvds schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:04:
[...]

Ik vervang al best vaak Habs, als ik research wil doen, research hab erin, als ik dingen wil maken, workbench hab erin, enz. Aangezien je dat vrijwel kostenloos kan doen is dat makkelijker dan op zoek te gaan naar een workbench (die dan ook het juiste type moet hebben) of research station.

Maar ik wil de schepen die ik heb het liefst redelijk standaard houden, in elk geval mijn starter ship en de Razorcrest. De rest ben ik minder aan gehecht :D
Plak er aan beide kanten een extra HAB aan... extra motor erachter, reactor vervangen, langingstel even bijstellen en je hebt ook direct ruimte voor extra storage onder of naast de extra habs :)

• janus_freggel
G_Dragon schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:06:
[...]

Even dit bericht erbij gepakt van afgelopen Donderdag want het gaat wel heel hard met de reacties in dit topic, veel negatief maar gelukkig ook veel positief! Gewoon binnen 4 dagen van 1538 reacties naar 3301 reacties gegaan, volgens mij heb ik nog nooit een topic zo hard zien gaan :D

Moest dit even kwijt O-)
Waar was jij tijdens de begin dagen van WOW? ;)
janus_freggel schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:07:
[...]

Waar was jij tijdens de begin dagen van WOW? ;)
Uh niet actief genoeg op Tweakers gok ik ? :P
Hoe snel ging dat dan O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 08:27
G_Dragon schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:00:
[...]

Wauw!!! :o Wat een gave foto's _/-\o_
Het is zelfs met m'n telefoon van de tv gemaakt :+ :P
flugelisoke schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:10:
[...]

Het is zelfs met m'n telefoon van de tv gemaakt :+ :P
Nee dan kan niet? Serieus? Dat zie je niet terug op de foto's

• mvds

mvds

Totally awesome!

NLxAROSA schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:05:
Je kan vrij makkelijk wisselen van schip ook, dus ik zat er aan te denken om schepen dedicated te maken/houden voor een specifiek doel.
Hmm, misschien ga ik wel juist een all-in-one schip bouwen. Met alle habs (science, workshop, enz) erin EN een mega opslag :D

spoiler:
Btw, heeft iemand al een nut ontdekt voor habs zoals de infirmary, computer en de control module. Of zijn die puur cosmetisch? (of voor een nog te komen feature?

• Rezania
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 10:00
mvds schreef op maandag 4 september 2023 @ 12:38:
[...]

De Ship Builder is een uitstekende manier om uuuuuuuuren te verliezen hahaha

Ik vraag mij af of het mogelijk is om nieuwe modules vrij te spelen in de ship builder. Of door research of door schepen te ontmantelen en te verkopen ofzo
Je kan extra modules vrijspelen met de skill Spaceship Designer (of iets dergelijks). Helaas zit die vrij diep in de skill tree, niveau 3. -O- Duurt dus wel even voordat je daarbij komt.

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:22
Ik heb zelf nog niet veel gestoeid met het bouwen van schepen (omdat ik op het moment dat ik dat wou net een schip gekocht had en geen credit meer te makken had :+ ), maar kan je modules van de ene gewoon overhevelen naar een andere?

Ik mis dat bij wapens wel sterk t.o.v. Fallout 4, het lijkt er op dat je geen onderdelen van verschillende wapens af kan halen om ze vervolgens op een andere te plakken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:15

Christiano007

Ich bin der champion

Is je ship echt heel belangrijk? Ik merk dat ik juist overal probeer te skippen als ik in het ship ben , wil gewoon snel van A naar B.

Dat opslaan van items wist ik niet, dat ga ik nu ook maar eens proberen (maakt het uit wáár je het opslaat in het schip?) , want ik laat best wat loot liggen omdat ik te zwaar word.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• D4NG3R
Christiano007 schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:33:
Is je ship echt heel belangrijk? Ik merk dat ik juist overal probeer te skippen als ik in het ship ben , wil gewoon snel van A naar B.
Er zit wel iets meer diepgang in het hele ruimte gebeuren, zo zijn er bijvoorbeeld stations welke bewaakt worden door NPC's. Dan is een schip wat daadwerkelijk een beetje vuurkracht heeft wel handig. :Y
Dat opslaan van items wist ik niet, dat ga ik nu ook maar eens proberen (maakt het uit wáár je het opslaat in het schip?) , want ik laat best wat loot liggen omdat ik te zwaar word.
Yus, links voorin je cockpit zit een scherm met de cargo hold. En ook die valt te upgraden.

Edit: Je kan bij vendors vervolgens ook direct vanuit je cargo hold verkopen, ook als die vendor ver weg is van je schip. :)

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 04-09-2023 13:39 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rezania schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:26:
[...]

Je kan extra modules vrijspelen met de skill Spaceship Designer (of iets dergelijks). Helaas zit die vrij diep in de skill tree, niveau 3. -O- Duurt dus wel even voordat je daarbij komt.
Het levellen van skills gaat mij echt te langzaam, want ik wil teveel. Ik wil stealth, ik wil jetpack, ik wil carry strength, ik wil dmg boosts, ik wil... alles!

• D4NG3R
mvds schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:40:
[...]

Het levellen van skills gaat mij echt te langzaam, want ik wil teveel. Ik wil stealth, ik wil jetpack, ik wil carry strength, ik wil dmg boosts, ik wil... alles!
Gewoon lekker unlocken waar je op dat moment zin in hebt / toegang tot hebt. Het spel heeft geen level cap, en is vrij lang. :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

D4NG3R schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:34:
[...]
Yus, links voorin je cockpit zit een scherm met de cargo hold. En ook die valt te upgraden.
Je kan vanuit je eigen inventory ook naar de ship inventory gaan als je in je schip bent, en van horen zeggen, ook wanneer je in de buurt bent van je schip.

• mvds

mvds

Totally awesome!

D4NG3R schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:42:
[...]

Gewoon lekker unlocken waar je op dat moment zin in hebt / toegang tot hebt. Het spel heeft geen level cap, en is vrij lang. :)
Hahaha, ja dat was mij al duidelijk :o Ik vind het echt heerlijk... ik ren van hot naar her...

Oh ja, ik wil nu die quest doen... en op weg naar die quest pik ik weer een sidequest op en ga die doen, of ik ga resources verzamelen, of ik start de ship builder weer eens op. Dit spel is echt tijdverslindend hahaha

• Rezania
D4NG3R schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:32:
Ik heb zelf nog niet veel gestoeid met het bouwen van schepen (omdat ik op het moment dat ik dat wou net een schip gekocht had en geen credit meer te makken had :+ ), maar kan je modules van de ene gewoon overhevelen naar een andere?

Ik mis dat bij wapens wel sterk t.o.v. Fallout 4, het lijkt er op dat je geen onderdelen van verschillende wapens af kan halen om ze vervolgens op een andere te plakken.
Nee, het is niet mogelijk om modules over te hevelen helaas, hoop dat dat nog komt. Net zoals wapenmods ja.

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

• D4NG3R
Mag ik vragen waar dat eerste plaatje ergens is trouwens? Ik ben eigenlijk nog maar weinig meertjes tegengekomen, laat staan een oceaan. :o

Ik krijg wel een wat wrang gevoel bij het zien van water, zwemmen is niet echt een ding. :F

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Prachtig spel, maar nog héél veel te leren!

Nadat ik al een aantal ships had misgelopen die ik wilde afpakken van piraten (naar de landing site gerend, vuur openen en dan het schip zien vertrekken) dacht ik slim te zijn: eerst naar binnen stormen, crew omleggen en dan weer naar buiten voor de rest van de piraten, om daarna het schip te kunnen pakken.

Heb ik de crew binnen omgelegd en ben ik daarna buiten bezig met de rest, vertrekt dat verdomde schip alsnog! :o

Dus ofwel het maakt niet uit of er nog crew aanwezig is, of er is (hoewel ik er wel op heb gelet) stiekem toch nog een gastje terug naar binnen gesneakt om er vandoor te gaan met het schip!

Catch a smile out there!

• flugelisoke
Ik kon het niet laten, een ijs biome met dennenbomen en bergen.

Skyrim muziekje op de achtergrond..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OHuc7aFBVcyD4_2hCcFud4nkstA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aTAXfHSe87VW0keLqaJ5EyIT.jpg?f=fotoalbum_large

• flugelisoke
D4NG3R schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:53:
[...]

Mag ik vragen waar dat eerste plaatje ergens is trouwens? Ik ben eigenlijk nog maar weinig meertjes tegengekomen, laat staan een oceaan. :o

Ik krijg wel een wat wrang gevoel bij het zien van water, zwemmen is niet echt een ding. :F
Tau Ceti II dicht bij een oceaan spawnen.

• D4NG3R
Geinig, toen ik een keer bij een oceaan probeerde te spawnen kwam ik na een paar minuten lopen nog geen water tegen. Vanavond nog maar een keer proberen dan. :Y

• Rezania
mvds schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:40:
[...]

Heb hetzelfde, kom altijd skillpoints tekort. Kan niet volledig CHIM gaan zoals in Skyrim blijkbaar.

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik wil minen op de Luna
spoiler:
voor ijzer maar ik weet zo niet welke space suite het beste is voor Luna is want want er is extreem veel Solar radiation. Ik zelf denk dat ik beter aan de achterkant op Luna kan minen en dat ik zo het probleem ook kan oplossen.
Iemand tips?

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 12:02
D4NG3R schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:34:
En rechts zit een Captain's Locker. Daar stop ik wat dingen in die ik echt niet kwijt wil.

• Glenfiddich
  • Nu online
3DEXP schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:59:
Ik wil minen op de Luna
spoiler:
voor ijzer maar ik weet zo niet welke space suite het beste is voor Luna is want want er is extreem veel Solar radiation. Ik zelf denk dat ik beter aan de achterkant op Luna kan minen en dat ik zo het probleem ook kan oplossen.
Iemand tips?
Een outpost bouwen met een extractor, zonnepaneel voor power en een storage eraan gekoppeld.
Niet zelf doen wat je ook automatisch kan laten doen :)

Ik haal het spul dan zelf weer op, maar ook daarin moet verder te automatiseren zijn volgens mij, maar daar ben ik zelf nog niet aan toe dus weet nog niet hoe dat werkt.

Catch a smile out there!

• 3DEXP
Glenfiddich schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:04:
[...]

Een outpost bouwen met een extractor, zonnepaneel voor power en een storage eraan gekoppeld.

Ik haal het spul dan zelf weer op, maar ook daarin moet verder te automatiseren zijn volgens mij, maar daar ben ik zelf nog niet aan toe dus weet nog niet hoe dat werkt.
Hoe laat ik een crew member dat doen. Ik heb nu alleen Sarah Adoring fan en Vasco.

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

3DEXP schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:13:
[...]

Hoe laat ik een crew member dat doen. Ik heb nu alleen Sarah Adoring fan en Vasco.
Klinkt alsof je nog niet zo heel ver bent in het spel. Ik ga niks spoilen zo denk ik, je zou eventueel crew kunnen oppikken bij een café.

Xbox: SendexNL

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 28-11 13:53
heb ook enkel Sarah en Vasco, maar nu ben ik bezig met planeetjes verkennen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:16:
[...]

Ik moet zeggen dat jij ook redelijk in herhaling valt. Zullen we gewoon verder gaan met zn allen.
Misschien een goed idee als bepaalde klagers dat in Spoilers gaan doen. Ik wil daar als speler van de game graag overheen kunnen lezen namelijk :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NLxAROSA
  • Niet online
Glenfiddich schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:04:
[...]

Het kan ook zonder te bouwen:
spoiler:
Je kunt ook bestaande mining posts plunderen. Zitten meestal wel wat huurlingen, cult gekkies of piraten, met een mini-boss en bijbehorende loot. Voor degenen die geen zin hebben in bouwen. :)

• Wolfp4ck
NLxAROSA schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:24:
[...]

spoiler:
Je kunt ook bestaande mining posts plunderen. Zitten meestal wel wat huurlingen, cult gekkies of piraten, met een mini-boss en bijbehorende loot. Voor degenen die geen zin hebben in bouwen. :)
Die mini bosses zijn diegene die healen zeker ?
kan je soms op blijven schieten
shotgun to the face, you shouldn't be able to walk away from that !!!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 15:49

Soullie

Planeshift

Ik heb trouwens een super vervelend probleem.
Als ik Hybrid mode op mijn laptop uitschakel krijg ik behoorlijk wat graphical glitches.

https://www.reddit.com/r/...graphics_problem_rtx3070/

Als ik hybrid mode weer aanzet werkt alles prima (wel 5 - 10 fps minder)

Ik denk post dit even als mensen problemen hebben, hybrid mode maar aanzetten tot het opgelost is met patch/driver.

• Glenfiddich
  • Nu online
NLxAROSA schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:24:
[...]

spoiler:
spoiler:
Heb er al wel diverse bezocht en iedereen uitgemoord en geloot (alles in het gebouw), maar nu je er over begint realiseer ik me dat ik eigenlijk niet gekeken heb of er ook resources in de storage-gebouwen buiten zaten die ik mee kan nemen. Of in de extractors zelf. En zou ik de hele outpost ook kunnen overnemen?

Catch a smile out there!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-11 22:07
Ik twijfel of ik een Xbox Series X ga halen, dan wel mijn pc upgraden.

Hoe is de performance van de game op de Xbox, en dan specifiek de framerate?

• Wolfp4ck
xbox geen flauw idee @CousinBoneless
ik kan wel zeggen dat het loopt gelijk een sneltrein met een r7 5800x3d en een rx 7900 xtx op 1440p ultrawide (bijna 4k)

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 27-11 20:17
CousinBoneless schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:38:

heb ze zelf nog niet bekeken maar DigitalFoundry is altijd wel een aanrader voor zulke dingen:

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:10
Wolfp4ck schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:40:
xbox geen flauw idee @CousinBoneless
ik kan wel zeggen dat het loopt gelijk een sneltrein met een r7 5800x3d en een rx 7900 xtx op 1440p ultrawide (bijna 4k)
UQHD is 4,95 miljoen pixels. Dat scheelt nog wel aanzienlijk met 4K wat 8,3 miljoen pixels is. Maar liefst 67% meer. ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik draaide het op mijn Series S en dat liep als een trein (ik doe niet mee aan de 30fps discussie), aangezien de Series X krachtiger is, zou het daarop ook prima moeten draaien denk ik zo. Maar de framerate is locked op 30fps op de XBox en ik merkte niks van haperingen

• Wolfp4ck
Noord27 schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:45:
[...]

UQHD is 4,95 miljoen pixels. Dat scheelt nog wel aanzienlijk met 4K wat 8,3 miljoen pixels is. Maar liefst 67% meer. ;)
my bad zat met de oude super ultrawide (7.4m pixels) in mijn achterhoofd

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-11 16:50

Het speelt redelijk op de series x voor een 30 fps, maar persoonlijk ben ik echt minimaal van de 60.

Echter heb ik gisteren de motion blur uitgezet en film ingradient naar 0 gebracht a.d.v. slider en het spel speelt veel vloeiender.

Dus ja op een series x is het prima. En ja op een 2k euro pc nog beter :+

• Donstil
  • Niet online

Ik vond het persoonlijk erg stroef en moest er daarom heel hard aan wennen. Het is een combinatie van 30 FPS en de Bethesda gameplay denk ik.

Nu we echter drie dagen verder zijn gaat het wel goed en heb ik er geen last meer van. Tijdens het schieten merk je het overduidelijk en gericht mikken is wat lastiger maar dat is de game gelukkig ook niet echt nodig dus wat mij betreft geen hinder.

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11 20:52
De hype voor een niet early access speler hier is wel aan het toenemen hoor....
Kan niet wachten om me ook onder te dompelen in Starfield oOo

• Donstil
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:04:
Echter heb ik gisteren de motion blur uitgezet en film ingradient naar 0 gebracht a.d.v. slider en het spel speelt veel vloeiender.
Ooh dat zou ik nog wel kunnen proberen, wat is er dan beter? Want de Framerate is locked natuurlijk.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45
Donstil schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:30:
[...]

Ooh dat zou ik nog wel kunnen proberen, wat is er dan beter? Want de Framerate is locked natuurlijk.
Ik heb het nu net ook uitgezet na het lezen van de tip. En gevoelsmatig lijkt het beter. Maar dat is dus gevoelsmatig. :P Benieuwd of je het ook beter ervaart.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-11 19:23
Gearloose schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:30:
Ik heb dan wel early acces, maar pas 4 uur gespeeld 8)7 Maar geloof me, hij is het wachten waard.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gearloose schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:30:
Begin er niet aan, voor je het weet heb je huilende mensen aan de telefoon omdat ze zich zorgen maken om je omdat ze je al een week niet gezien hebben enzo

• mvds

mvds

Totally awesome!

Linksquest schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:33:
[...]

Ik heb dan wel early acces, maar pas 4 uur gespeeld 8)7 Maar geloof me, hij is het wachten waard.
Als je ziet dat je de eerste dlc er "gratis" bij krijgt bij de aanschaf van premium vond ik de aanschaf van de premium editie ook meer dan waard eigenlijk

• Linksquest
  • Laatst online: 28-11 19:23
mvds schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:47:
[...]

Als je ziet dat je de eerste dlc er "gratis" bij krijgt bij de aanschaf van premium vond ik de aanschaf van de premium editie ook meer dan waard eigenlijk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QqteHtR1f7I9p3X6XWprcqz9LE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MIKUfx1ZOgZP4r8CSB9JvoH3.png?f=user_large

Ik heb slechts €0,49 ervoor betaald 8)7 Via Microsoft Rewards die je ook met Game Pass games kunt verdienen, de rest kosten van Premium betaald.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Gearloose
mvds schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:47:
[...]

Als je via gamepass speelt is die DLC sowieso gratis dus betaal je vooral voor de EA en andere goodies.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gearloose schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:54:
[...]

Als je via gamepass speelt is die DLC sowieso gratis dus betaal je vooral voor de EA en andere goodies.
Op voorwaarde dat het spel zo lang in de gamepass blijft dan ;)

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:59
Ik vermoed dat de DLC niet in Gamepass zal komen. Uitgangspunt van Gamepass is dat daar meestal alleen de oorspronkelijke basisversie van spellen in zit. Uitbreidingen zul je in principe los moeten aanschaffen. Ook van spellen die jaren oud zijn, bv. AC:Origins uit 2017.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• 3DEXP
Ik heb mijn schip wat groter gemaakt voor meer passagiers en extra cargo. ik moest hier voor wel de engine upgraden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-M-hpfF5nz6ASOitth1rPEAUV8U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NMqpV4qoeUhBj24t4JUTD23u.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S5fY5jp1Hv6wG6OT6ntgn7Qf7ro=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yHLCSGr6SJv1cRFRMV8QHf6v.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z1NWdupTbjuiegihV1NX7HDIDpg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WnrVED4CZkt4vtROOU0H58Ia.png?f=fotoalbum_large

• uchiha tijntje
In de direct verzamelde iemand sandwiches.

Mijn space pirate heeft, ondanks dat ze al honderden mensen heeft neergeschoten of opgeblazen, toch een klein hartje en verzameld ze pluche diertjes die haar terug doen denken aan haar kindertijd omdat ze altijd van haar moeder, die helaas door een kapotte transponder niet kon voorkomen dat ze tijdens een cargo missie neergeschoten werd door de UC, een pluche diertje kreeg als ze weer in een ander planetenstelsel was geweest. Hoezo geen RPG :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwdq5vwfjFd-xwxaD6YVnl1a_9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n4F4VGIWJUCQOSRy70i7Xj8l.png?f=fotoalbum_large

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11 12:43
Ik heb 5800X3D, 3080 Nvidia en 32gb 3800mhz geheugen. Vind de prestaties erg slecht moet ik zeggen.
Spelen jullie met mods?

• Gearloose
Of-Aaargh schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:06:
Ik vermoed dat de DLC niet in Gamepass zal komen. Uitgangspunt van Gamepass is dat daar meestal alleen de oorspronkelijke basisversie van spellen in zit. Uitbreidingen zul je in principe los moeten aanschaffen. Ook van spellen die jaren oud zijn, bv. AC:Origins uit 2017.
Dat lijkt me niet het geval voor een 1st party game.
Mochten de gamepass abonnees moeten gaan betalen voor de Starfield DLC zal er een hele nieuwe outrage gaan ontstaan...

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:02
xamirz schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:13:
Ik heb 5800X3D, 3080 Nvidia en 32gb 3800mhz geheugen. Vind de prestaties erg slecht moet ik zeggen.
Spelen jullie met mods?
Ik weet dat het op Nvidia op dit moment minder goed draait dan op vergelijkbare amd hardware. maar wat noem je precies slecht? Ik kreeg met mijn 6800 xt op medium/high 1440p renderscale 80~ zo'n 55-65 fps. dat voelde voor mij niet echt lekker aan iig.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:59
Gearloose schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:13:
[...]

Mochten de gamepass abonnees moeten gaan betalen voor de Starfield DLC zal er een hele nieuwe outrage gaan ontstaan...
Ik bedoel natuurlijk alleen niet-gratis DLC. Gratis DLC voor niet-Gamepass-abonnees die de basisgame hebben gekocht, zal natuurlijk ook gratis moeten zijn voor Gamepass-abonnees met de basisgame.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 11:24
Vandaag wat langer kunnen spelen. Doorgegaan na een zeker evenementen in de main quest en nu tijd om meer te freestylen.
Mechanics zijn idd wennen (wanneer wel en niet zelf vliegen of lopen etc.), Kan bv niet in de grote stad direct naar de space haven?
Mooie verhaallijnen. Het klagen over de graphics snap ik niet helemaal.
Gelukkig draait die op de pc als een zonnetje, wel amd kaart.

mixing a drink and music

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-11 16:48

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

[...]

Hoezo? Ook voor Forza en andere 1st party games moet je gewoon betalen voor DLC.

XBox Series X: BloodyB2121

• D4NG3R
xamirz schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:13:
Spelen jullie met mods?
Yup: https://www.nexusmods.com/starfield/mods/111

Het blijft upscaling, maar ziet er in ieder geval beter uit dan met FSR2.

• PuckStar
Boefmans schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:22:
Vandaag wat langer kunnen spelen. Doorgegaan na een zeker evenementen in de main quest en nu tijd om meer te freestylen.
Mechanics zijn idd wennen (wanneer wel en niet zelf vliegen of lopen etc.), Kan bv niet in de grote stad direct naar de space haven?
Mooie verhaallijnen. Het klagen over de graphics snap ik niet helemaal.
Gelukkig draait die op de pc als een zonnetje, wel amd kaart.
Ik dacht met je scanner (F) en dan pointen op je schip en voor fast travel kiezen.
Dat kan heel vaak, ook als je in de ruimte hangt en ergens heen wilt.

• Gearloose
d.bakker84 schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:23:
[...]

Hoezo? Ook voor Forza en andere 1st party games moet je gewoon betalen voor DLC.
Yes, je hebt helemaal gelijk!
Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de DLC voor gamepass gratis te spelen zal zijn, maar nu je het zegt is er niet echt een eenduidige lijn te trekken wat de aanpak zal zijn.
Kan dus inderdaad best eens een betaalde DLC worden!

My bad!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:26
Starfield: Deze game is een 2de leven. :)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 04-09-2023 16:41 ]

• NLxAROSA
  • Niet online
Gearloose schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:32:
[...]

Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de DLC voor gamepass gratis te spelen zal zijn
Ze houden altijd een duidelijke grens tussen Microsoft Store en Game Pass games, anders koopt helemaal niemand wat meer in de store. :+
jori040 schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:40:
Starfield: Deze game is een 2de leven. :)
Behalve als je al geen leven had, dan is het het eerste leven. :+

[ Voor 24% gewijzigd door NLxAROSA op 04-09-2023 16:45 ]

• janus_freggel
3DEXP schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:59:
Ik wil minen op de Luna
spoiler:
Iemand tips?
Tot nu toe gebruik ik alleen de constellation suite en dat gaat overal goed...

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb elke dag dat Starfield niet meer geïnstalleerd staat op m'n PC (Xbox App)
Dan moet ik weer op installeren klikken.. paar seconden wachten en dan staat die er weer.

Toch beetje vreemd, kent iemand dit gedacht?

• 3DEXP
janus_freggel schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:45:
[...]

Tot nu toe gebruik ik alleen de constellation suite en dat gaat overal goed...
Die had ik ook aan maar toch werd ik heel snel ziek op onze maan.

• janus_freggel
Gearloose schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:32:
[...]

Yes, je hebt helemaal gelijk!
Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de DLC voor gamepass gratis te spelen zal zijn, maar nu je het zegt is er niet echt een eenduidige lijn te trekken wat de aanpak zal zijn.
Kan dus inderdaad best eens een betaalde DLC worden!

My bad!
Het is heel eenduidig. Gamepass geeft de basis game en geen early access. Wil je meer moet je het aanschaffen in de store

• NLxAROSA
  • Niet online
ZicoDon schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:45:
Ik heb elke dag dat Starfield niet meer geïnstalleerd staat op m'n PC (Xbox App)
Dan moet ik weer op installeren klikken.. paar seconden wachten en dan staat die er weer.

Toch beetje vreemd, kent iemand dit gedacht?
Die check bij opstarten is normaal, maar zou geen seconden moeten duren, bij mij is dat een fractie van een seconde. Maar het zou zomaar eens wat drukker dan normaal kunnen zijn op Xbox/Live/Game Pass. ;)

Als je je er aan stoort kun je ook starten met een shortcut op je desktop.

• ZicoDon
  • Nu online
NLxAROSA schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:48:
[...]

Die check bij opstarten is normaal, maar zou geen seconden moeten duren, bij mij is dat een fractie van een seconde. Maar het zou zomaar eens wat drukker dan normaal kunnen zijn op Xbox/Live/Game Pass. ;)

Als je je er aan stoort kun je ook starten met een shortcut op je desktop.
Nou maar de app herkent helemaal niet meer dat de game dan geïnstalleerd is, en staat ook niet meer in de quickstart aan de zijkant.

• Aramius
  • Laatst online: 20-09 17:33
OMD schreef op zondag 3 september 2023 @ 13:24:
Zit nu in een stuk dat wel echt een extreme difficulty curve heeft. Dat vind ik niet zo leuk. Ik ben level 10, krijg tegenstanders van level 6 en een paar van 14 en 30. Dat gaat allemaal prima.

Kom op een gegeven moment bij een 4-tal turrets van level 46. Allemaal verslagen met de meeste med packs opgebruikt.

30 seconden later, 2 level 20 robots. Rest van de medpacks weg en alle granaten weg. Eindelijk verslagen na 30x opnieuw loaden. 20 seconden later een soort robot hond van level 25. Deze is niet meer te verslaan helaas en zit nu vast.

Dit is echt een hele vreemde difficulty curve van een quest locatie.

Rest is echt fantastisch tot nu toe maar dit vind ik wel een ergenis dingetje. Weet iemand of alle enemies respawnen? Echt geen zin mee om alles opnieuw te doen, heeft echt veel tijd gekost.
Ik zit op precies hetzelfde level vast volgens mij. Die missie heet secret outpost of unknown Outpost toch?
Ik heb ook al mijn granaten en medpacks op nu, na heel veel moeite en f5en kom ik tot die hond en daar ga ik al 30x dood, niet te doen... En ik wil ook echt niet deze hele quest opnieuw doen. Heel irritant indd

PSN: Aramius1810

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Sjesus sommige quests lijken wel de main quest qua scope.

[ Voor 124% gewijzigd door iekue op 04-09-2023 16:58 ]

• jori040
NLxAROSA schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:45:
[...]

Ze houden altijd een duidelijke grens tussen Microsoft Store en Game Pass games, anders koopt helemaal niemand wat meer in de store. :+

[...]

Behalve als je al geen leven had, dan is het het eerste leven. :+
Ik heb dit weekend als een soort junk geleefd. :+

• janus_freggel
iekue schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:57:
Dat is het fijne van de gamepass, je kan spelen wat je wil, vind je iets erg leuk en wil je meer dan koop je de dlc. Basis game heb je al in gamepass, daarvoor betaal je de 15 p/m (in mijn geval voor ultimate op 2 xboxen dan :) )

• janus_freggel
iekue schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:57:
Haha mooi hè, echt BGS hoe de factions zijn uitgewerkt
Match dialogue camera with character FOV

https://www.nexusmods.com/starfield/mods/627

code:
1
2
3
4
5
6
[Dialogue]
# Anything over 1 eliminates the camera/collision zoom
fDialogueCameraCollisionRadius=2

# Dialogue Camera FP FOV
fDialogueCameraFailsafeFPFOV=90

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fw_HZ_mWKNOm7HoAdEK5blOi5iw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/godHVIuGXSGqYqSrwcGcJb6f.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 04-09-2023 17:04 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Beakzz
  • Laatst online: 09:46

Voor wie niet zo creatief is en/of gewoon een voorbeeld nodig heeft ;)

Zijn Starfield playlist met outpost en Farming & Robots guide :

https://www.youtube.com/p...re7giBbhCD_vVJ2MZ3VsUlPJH

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05:16
Ik hoop dat het ooit naar de PS5 komt :).
Voor zover ik al hebben kunnen zien speel je het eigenlijk zoals je wil.. Is het een optie om shooter-gewijs dit te spelen? Ik ben geen grote rpg-fan maar mass effect 2 bv heb ik zo kunnen uitspelen (en een heerlijk spel ontdekt).

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Derbiss schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:18:
Als Microsoft Sony koopt wellicht

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11 12:43
Visgek82 schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:20:
[...]

Ik weet dat het op Nvidia op dit moment minder goed draait dan op vergelijkbare amd hardware. maar wat noem je precies slecht? Ik kreeg met mijn 6800 xt op medium/high 1440p renderscale 80~ zo'n 55-65 fps. dat voelde voor mij niet echt lekker aan iig.
Buiten de 1e stad zit ik rond 55 fps maar in de stad rond de 35-40. Op low wordt het iets beter maar speelt niet fijn.
Ik zie dat er mods zijn nexusmods die de game wat beter maken. Misschien even proberen

• NLxAROSA
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:00:
[...]

Ik heb dit weekend als een soort junk geleefd. :+
Geeft niks, daar heb je Addichrone voor. 8)

• uchiha tijntje
Wat een gave ship builds zie ik voorbij komen van mensen. Flink wat Halo, Star Wars en Star Trek voorbij zien komen. Zou gaaf zijn als ze nog iets zouden inbouwen dat je de builds kan delen. :P

• jori040
Derbiss schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:18:
Voor zover ik al hebben kunnen zien speel je het eigenlijk zoals je wil.. Is het een optie om shooter-gewijs dit te spelen? Ik ben geen grote rpg-fan maar mass effect 2 bv heb ik zo kunnen uitspelen (en een heerlijk spel ontdekt).
Dit is en blijft exclusief voor Xbox & PC.
Denk dat deze game voor een Mass Effect fan wel goed te doen is.En ja de vrijheid is hier veel groter.

Mij lijkt het geen slecht idee om hier een Xbox/PC voor te kopen.Of anders verkoop je de PS5 gewoon. ;)

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-10 17:58
3DEXP schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:46:
[...]

Die had ik ook aan maar toch werd ik heel snel ziek op onze maan.
Heb je wel een helm op? Heb ook een uur ofzo op Luna rondgelopen zonder problemen. Vergat één keer m'n helm op te zetten op Mars en had gelijk long problemen na een seconde of twee.
spoiler:
Het is me net gelukt om de gijzelaars bij die bank te overtuigen en zonder een gevecht de missie te halen

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Defineer: "hele nieuwe", is een outrage geweest dan? :+

• 3DEXP
Saitama schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:47:
[...]

Heb je wel een helm op? Heb ook een uur ofzo op Luna rondgelopen zonder problemen. Vergat één keer m'n helm op te zetten op Mars en had gelijk long problemen na een seconde of twee.
Ik had ook een helm op maar ik denk dat mijn suite gewoon kapot is en hem moet maken of upgraden. Ik kan het verder ook nergens vinden wat precies het probleem is. Ik ben ook wezen slapen in mijn ship maar als nog kreeg ik te veel radiation. Snap er niets meer van 8)7

• PuckStar
Saitama schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:47:
[...]

De juiste onderkleding kan ook nog helpen.

• PuckStar
3DEXP schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:52:
[...]

Ik had ook een helm op maar ik denk dat mijn suite gewoon kapot is en hem moet maken of upgraden. Ik kan het verder ook nergens vinden wat precies het probleem is. Ik ben ook wezen slapen in mijn ship maar als nog kreeg ik te veel radiation. Snap er niets meer van 8)7
Als je in de buurt bent van een structure kun je daar misschien een pak vinden wat op die planeet ook is te gebruiken. Al dan niet nadat je een enemy neerschiet of dat je het in een locker ofzo vind.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:49:
spoiler:
Het is me net gelukt om de gijzelaars bij die bank te overtuigen en zonder een gevecht de missie te halen
Hoe dan? Ik heb moeten ingrijpen. Zelfs met +12% persuade wijn op lukte het me niet.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• mvds

mvds

Totally awesome!

Aramius schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:52:
[...]

Ik zit op precies hetzelfde level vast volgens mij. Die missie heet secret outpost of unknown Outpost toch?
Ik heb ook al mijn granaten en medpacks op nu, na heel veel moeite en f5en kom ik tot die hond en daar ga ik al 30x dood, niet te doen... En ik wil ook echt niet deze hele quest opnieuw doen. Heel irritant indd
Als het idd de secret outpost missie is... Tip; niet vechten maar gewoon rennen 😉 Ik heb die missie gedaan als lvl 6 en geen centje pijn. In een keer gehaald

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

G_Dragon schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:49:
spoiler:
Niet om stom of vervelend te doen, maar een clue waar je spoiler over gaat zou wel prettig zijn. :)

Ik dacht dat het om de lunar post erboven ging, maar blijkt dus totaal irrelevant daar aan. Heb gelukkig al gedaan waar je over schrijft. :9

(en op quote drukken jinxt hem helemaal merk ik nu, krijg je de plain text van je post te zien :+ )
Mog schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:59:
[...]

Hoe dan? Ik heb moeten ingrijpen. Zelfs met +12% persuade wijn op lukte het me niet.
Blijven proberen tot het lukte :D

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 11:24
PuckStar schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:28:
[...]

Ik dacht met je scanner (F) en dan pointen op je schip en voor fast travel kiezen.
Dat kan heel vaak, ook als je in de ruimte hangt en ergens heen wilt.
Ja dat lukt overal maar gek genoeg niet meer in die stad :-)

mixing a drink and music

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Net even lekker een middagje kunnen spelen. Beetje story progression gedaan en wat extra storage op mn schip geknutselt. Maar man wat een gedoe die shipbuilder. Snap wel dat mensen er uuuuren in kunnen steken, je bent meer bezig dan die modules krijgen waar je wilt, dan met ontwerpen zelf.

Pro-tip voor ship building: Je kan op de attachment points klikken (op pc iig), en dan geeft hij vanzelf aan wat je er allemaal aan kan hangen aan dat punt.

Zou trouwens ook wel fijn zijn als je op die foutmeldingen had kunnen klikken trouwens. "1 unattached piece" Ja, waar?!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:21

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:16
Ik denk dat ik de game ga uninstallen, het klikt niet. Die robot vasco is bloedirritant, loopt je constant voor de voeten en of komt voor je staan. Het verhaal trekt op niet veel. Ik ben een miner die een ervaring beleeft. Iemand zegt je bent speciaal en je mag gratis mijn ruimteschip hebben. De interface is teveel klikwerk. Je moet voor basis functies met tekstbestanden (starfieldcustom.ini) gaan werken. Ik heb ook recent een nieuwe monitor Odyssey G7 gekocht. De game resolutie is steeds 4k, als ik een andere resolutie kies zoals 1440p is de game niet schermvullend. Ik was van plan om de game woensdag te kopen maar ik wacht maar tot volgend jaar om nog eens te proberen.

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 04:59
Tot nu toe heel veel plezier aan de game, heb zo'n 10 uur gespeeld en ben nog steeds vrij in het begin op New Atlantis de stad een beetje aan het verkennen haha. De game voelt voor mij aan als een mix tussen een typische Bethesda game, Mass Effect en Deus Ex.en laten dat nou net mijn favoriete games zijn _/-\o_

Zit ook een beetje op de Starfield subreddit te kijken en waar de eerste dag/eerste twee dagen de reacties vrij negatief waren zie je steeds meer positieve reacties komen, hoe meer je speelt hoe beter het wordt lijkt het wel, iets wat bij de meeste games meestal het tegenovergestelde is.

Op release klaagde mensen trouwens dat je steden niet kan zien als je er dicht bij land, wat blijkt, dat kan dus wel gewoon... :D

https://www.reddit.com/r/..._from_the_adjacent_tiles/

[ Voor 15% gewijzigd door bjorntju op 04-09-2023 18:42 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.