Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
sleepwalkerbe schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 23:28:
De Fantasy League van Worlds 2023 geeft je een code voor Strechy Form Tatsugiri. Kan ik iemand daar een plezier mee doen? Heb zon code ontvangen.
Ik schaam me dat ik niet weet wat de 'Fantasy league of Worlds 2023' is, maar desondanks heb ik wel interesse!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
whahas schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 23:18:
[...]

Ik schaam me dat ik niet weet wat de 'Fantasy league of Worlds 2023' is, maar desondanks heb ik wel interesse!
Momenteel zijn world championships voor Pokemon TCG aan de gang in Japan of gaan bijna beginnen. Via een website (blijkbaar alleen voor VS) kon je een team van game winners samenstellen en winnaar krijgt wat leuke merch.

Eerste 10k mensen kregen een code voor die Pokemon maar ik heb Scarlet/Violet niet dus kan maar beter weggeven.

Code zou moeten in je PM inbox zitten

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:03
sleepwalkerbe schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 23:28:
De Fantasy League van Worlds 2023 geeft je een code voor Strechy Form Tatsugiri. Kan ik iemand daar een plezier mee doen? Heb zon code ontvangen.
Klinkt leuk, ik heb wel intresse :o

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 04-08-2023 23:37 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Akaendra schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:19:
Ik ga het volgende week wel weer vanaf dichtbij bekijken, Zondag vertrekn ik iig naar Japan toe, natuurlijk ook om wat andere dingen te bezoeken :)
Sowieso wordt het een groots event waar meerdere bedrijven promotie voor aan het maken zijn (zelfs de treinstations e.d zijn al in Pokemon Worlds stijl te zien) van treinen tot aan vtuber/idol companies die de boel aan het promoten zijn. Denk niet dat ze het ooit nog zo groot gaan maken tenzij ze ooit teruggaan naar Japan.
Veel plezier!

Laat ons vooral weten hoe het was!
Of ga je zelfs live verslag doen / wat streamen?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gjgdZf7MEJjhet2KE60H6qkQW_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A7mZEgHZVqs9rsSbMazw2wOV.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
De meta is opgelost. 😔

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gaaf dat jullie nog al die events spelen.
Helaas geen tijd voor

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
G_Dragon schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 01:34:
[...]

Klinkt leuk, ik heb wel intresse :o
Had ze al gegeven aan whahas maar code blijkt niet te werken.
Misschien omdat het een US only event was dat de code in EU niet werkt.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Nog zo'n 16 uur:

YouTube: #PokemonPresents | 8.8.2023

Alleen verwacht ik voornamelijk DLC en wat over Detective Pikachu Returns. En wat puzzel mobiele zaken. Vast ook nog iets over Pokémon Sleep.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:56:
Nog zo'n 16 uur:

YouTube: #PokemonPresents | 8.8.2023

Alleen verwacht ik voornamelijk DLC en wat over Detective Pikachu Returns. En wat puzzel mobiele zaken. Vast ook nog iets over Pokémon Sleep.
Stiekem hoop ik op een Gen 2 of Gen 3 remake in de looks van Let's Go met wel wild battles enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Soul Silver mag wat mij betreft de beste remake (van gen 2) blijven. Ik vond Shining Pearl zó trouw, het was haast een remaster.

Stelling: wilde gevechten zoals vroeger komen niet meer terug.

Ik heb na mijn blind nuzlocke Shining Pearl niet meer aangeraakt, dus ik weet niet meer hoe de gevechten daar gaan. 😅

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 23:09:
Soul Silver mag wat mij betreft de beste remake (van gen 2) blijven. Ik vond Shining Pearl zó trouw, het was haast een remaster.

Stelling: wilde gevechten zoals vroeger komen niet meer terug.

Ik heb na mijn blind nuzlocke Shining Pearl niet meer aangeraakt, dus ik weet niet meer hoe de gevechten daar gaan. 😅
Nee ik bedoel met gevechten dat als er een remake komt van Gen 2 of Gen 3 in de stijl van Let's Go dat dan Pokémon battles er wel in mogen komen omdat je in Let's Go alleen maar kon vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Ik heb de Let's Go spellen bewust vermeden.
Alleen wat jij mij vertelt is dat je in die spellen dus Pokémon niet kon bevechten om zo lagere HP of ze een 'status ailment' te geven?
Dat verklaart waarom je dat spel niet met een Pro controller kon spelen.

Heel blij dat ik die titel heb laten liggen dan.
Sowieso is het een remake van een remake van remaster (Blue > Yellow > Fire Red > Let's Go).
Daarnaast was het ook nog eens een spel waarbij ze de spellen nóg makkelijker wilde maken. Alsof kleine kinderen vroeger geen Blue of Red speelde...

Serieus, zijn ze echt zo bang dat mensen die spellen weg leggen?
Ik snap dat spellen toegankelijk moeten zijn, alleen bij Pokémon verlagen ze steeds de moeilijkheidsgraad. Dat is zeer zeker niet hetzelfde.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:39:
Ik heb de Let's Go spellen bewust vermeden.
Alleen wat jij mij vertelt is dat je in die spellen dus Pokémon niet kon bevechten om zo lagere HP of ze een 'status ailment' te geven?
Dat verklaart waarom je dat spel niet met een Pro controller kon spelen.

Heel blij dat ik die titel heb laten liggen dan.
Sowieso is het een remake van een remake van remaster (Blue > Yellow > Fire Red > Let's Go).
Daarnaast was het ook nog eens een spel waarbij ze de spellen nóg makkelijker wilde maken. Alsof kleine kinderen vroeger geen Blue of Red speelde...

Serieus, zijn ze echt zo bang dat mensen die spellen weg leggen?
Ik snap dat spellen toegankelijk moeten zijn, alleen bij Pokémon verlagen ze steeds de moeilijkheidsgraad. Dat is zeer zeker niet hetzelfde.
De spellen vallen reuze mee, serieus!
Ik ben bijna klaar met Pokémon Let's Go Eevee en heb Pokémon Let's Go Pikachu al uitgespeeld, het niet kunnen vechten tegen wilde Pokémon is even wennen maar uiteindelijk vermaak jij je meer met het spel zelf dan dat de ergernis blijft. Het zijn prachtige remakes van de eerste generatie, maar helaas wel een stuk makkelijker gemaakt zoals je ook al aangeeft,

Wij moesten het vroeger toch ook gewoon maar leren spelen? Waarom verwennen ze de kinderen van tegenwoordig zo door alles makkelijker te maken, zo leren ze het nooit... Ja ik snap dat echt niet en is een compleet andere wereld geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yMGTf90WEpZygUBXeYVRuU2GV28=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lTUm4sB3pdKDZbBrkK2Iictp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BJ_cP3wCNKN4rb995dZLU06HlxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LIk5wq34uepdDExKH9Jx6p17.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqmFEys_MOsW1GN7zwqwV36gg3Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ZAaIhVVJiXUgFCjwKIia01Y.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2023 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:11
ik heb vandaag Violet gekocht, morgen komt ie binnen als het goed is. kan ik als fresh starter ook gelijk die Mew pakken?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Kol Nedra schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:30:
ik heb vandaag Violet gekocht, morgen komt ie binnen als het goed is. kan ik als fresh starter ook gelijk die Mew pakken?
Dit kan ik erover vinden:
To unlock the Mystery Gift function in Pokémon Scarlet and Violet, you need to reach a Pokémon Centre. Doing so will take you around 90 minutes of playtime. Once there, the Poké Portal becomes available in the menu. Select this option and then 'Mystery Gift'.

The Mystery Gift feature becomes available after you reach the first Pokémon Center in Los Platos
En als je nog starters of exclusives zoekt, wij hebben beide spellen en zie mijn eerdere foto's d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2023 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Overweeg je om een blind nuzlocke te doen?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
whahas schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:16:
[...]

Overweeg je om een blind nuzlocke te doen?
yes, ik ga gewoon spelen en ik zie wel :)

kan me niet voorstellen dat de game moeilijk is, pokemon sword ook gewoon gespeeld, maar 1x verloren tijdens de story mode in de laatste gym, de rest was te makkelijk :z

het is wel zeer lang geleden dat ik echt intensief pokemon gespeeld heb namelijk pokemon yellow en pokkemon ruby, daarna (lang) gestopt en dacht voor de gein: laat ik sword kopen voor de switch voor tijdens de vakantie.....nu ben ik weer hooked :D

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2023 20:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:24
Ik hoop echt dat ze de dlc ook op cartridge uitbrengen. Net als met sword&shield. Dat zou wel ideaal zijn.
Ik start nog af en toe Scarlet op voor de mystery gifts en de giveaways van Blaines, maar heb al heel lang geen raids meer gedaan..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Wat is daar precies het grootste voordeel van dan?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Das pech, game weg!

pakketje bol.com vandaag geleverd maar de inhoud is eruit gehaald :o

bol.com maar contacteren :-(

edit:
er wordt een nieuw exemplaar gestuurd *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 09-08-2023 17:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whahas
Sterkte met achterhalen waar de fout zit. Succes met contacteren. Veel geluk voor het terecht komen.

Aanpassing: Oh, ik had de pagina nog open staan en had niet gezien dat er een aanpassing was bij de vorige poster!

[ Voor 37% gewijzigd door whahas op 09-08-2023 20:01 ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wn9ZUHrQSnmQCj-WhVuOtc6N97o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQSXTU4QnNZ30v9Rtr6gP6Uw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 11-08-2023 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
@Kol Nedra Heb je inmiddels het spel binnen? Ik ben heel benieuwd wat je ervan vind en als je ooit de oude spellen weer wil herbeleven kan ik je de Anbernic rg35xx aanraden (zie daarvoor Het grote open-source handheld topic)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
G_Dragon schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:59:
@Kol Nedra Heb je inmiddels het spel binnen? Ik ben heel benieuwd wat je ervan vind en als je ooit de oude spellen weer wil herbeleven kan ik je de Anbernic rg35xx aanraden (zie daarvoor Het grote open-source handheld topic)
nee nog niet binnen, vandaag hopelijk.
in mailtje stond vandaag, maar als ik track & trace doe dan nog onbekend -O-
normaal nooit problemen met online kopen, misschien vanwege vakantieperiode?

over oude spellen: ik had gisteren mijn Pokemon Yellow aangeslingerd, mijn save file doet het nog :*)

misschien post ik van het weekend wel wat van dit oude content :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2023 13:09 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:08:
[...]

nee nog niet binnen, vandaag hopelijk.
in mailtje stond vandaag, maar als ik track & trace doe dan nog onbekend -O-
normaal nooit problemen met online kopen, misschien vanwege vakantieperiode?

over oude spellen: ik had gisteren mijn Pokemon Yellow aangeslingerd, mijn save file doet het nog :*)

misschien post ik van het weekend wel wat van dit oude content :)
Nee niet alleen vanwege de vakantieperiode, want sinds Maart is dit al aan de gang met PostNL. Wij vragen ons ook nog elke dag af wat er opeens veranderd is, want ik kan mij niet herinneren dat het vorig jaar ook zo slecht verliep. Ik vind het erg vervelend om te horen dat je zoveel last ervaart met je online aankoop, hoop ook echt dat hij vandaag binnen is. Want mijn track&trace van het spel Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp is bijvoorbeeld ook nog steeds in het begin, maar het spel lag gisteren wel al in de brievenbus waardoor ik ergens nog wel hoop heb voor je!

Oeh nice! Ben nu wel heel benieuwd, mocht je het Het grote Pokémon Topic - Deel Twee nog niet kennen. Neem er eens een kijkje want daar zitten veel Pokémon fans en kan je van alles bespreken over Pokémon, aangezien Pokémon Yellow daar meer past O-)

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 11-08-2023 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Een Pokémon Yellow waar de save file het nog van doet?
Wow!

Dat is best wel gaaf. Alleen een gewone DS kan toch ook GB spellen - oh wacht, alleen GBA?
Ik heb nog een GBA:SP liggen waarmee ik mijn oude Pokémon spellen kan spelen.

Alleen dat doe ik nooit, want ik vind de metagame veel interessanter. Soms zit ik er aan te denken Crystal in Virtual Console...

Wacht, laten we inderdaad naar dat andere onderwerp gaan!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Op Worlds, dat dit weekend is, worden voornamelijk dezelfde teams gebruikt. Dat bedoelde ik toen ik zei dat de meta opgelost was.
Dat is erg jammer. Ik heb nog niet naar het toernooi gekeken. Ik kan het, nu de meta is opgelost, ook niet meer aanraden, tenzij je stevig diep in competitive play zit. Dan is het mooi om te zien hoe mensen hun Pokémon positioneren en hoe ze anticiperen op de strategieën van de tegenstander.

Zo, dat was weer ontopic!

Bedankt voor de Gastrodon!
De meestgebruikte Pokémon is overigens Flutter Mane. Die wordt nog net niet zo veel gebruikt als Incineraor vroeger.

[ Voor 11% gewijzigd door whahas op 11-08-2023 20:06 ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
whahas schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:54:
Wat is daar precies het grootste voordeel van dan?
Ik vind 't lekker makkelijk om 't op cartridge te hebben, ook voor de verzameling. Ben niet echt van de digitale games, behalve als 't echt niet anders kan. En de enige verzameling die ik nog heb zijn m'n pokemon games (+ verzameling Vita games), de vrouw thuis vindt dat dat al teveel ruimte inneemt😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
De game is binnen, gelijk maar Mew gehaald met de mystery present!

aan ene kant wel raar dat suprise trade zo makkelijk gaat.....ik heb een paar trades gedaan en ik heb bijv een lvl45 Tatsugiri en een lvl26 Crabrawler ontvangen.... dus ik ben al over lvld als ik deze Pokemons gebruik ;)

edit: oh ik krijg een starter Pokemon als trade :o
wist niet dat dit ook kon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jecNkh6lbhBx43s4cRunDXVp82c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jdF1TlFsYNd7kba1poIP3HFp.jpg?f=fotoalbum_large

ikzelf heb gekozen voor Sprigatito

[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2023 18:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Veel plezier!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Musta schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:59:
[...]

Ik vind 't lekker makkelijk om 't op cartridge te hebben, ook voor de verzameling. Ben niet echt van de digitale games, behalve als 't echt niet anders kan. En de enige verzameling die ik nog heb zijn m'n pokemon games (+ verzameling Vita games), de vrouw thuis vindt dat dat al teveel ruimte inneemt😂
Dan zou ik mijn aanschaf uit moeten stellen. Ik speel weinig op release, maar als er iets is dat ik op release wil spelen dan is het wel Pokémon.
En om het spel nu 2x te kopen vind ik ook weer zoiets.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Vergeten te melden:

Aankomende nacht en ochtend zijn de finales van Pokémon, waaronder dus het WK van Scarlet & Violet.
De exacte tijden waarop de junior, de senior en de master finales zijn, is niet bekend.
Tevens kan ik de 6 finalisten ook niet zo melden.

Wat ik nog wel even ga doen is de Twitch delen waarop het wordt gestreamd:
https://www.twitch.tv/pokemon

Overigens is daar nu ook de herhaling bezig, omdat de oorspronkelijke uitzending nogal onhandige tijden zijn (voor de Amerikanen).

Aangezien Pokémon een combinatie is van schaken, poker & Yomi (de tegenstander 'lezen' en daarop anticiperen) figureren de Pokémon die de spelers op het hoogste niveau gebruiken als bepaalde rollen, zoals je dat bij schaken ziet. Je 'deck' is een beetje zoals bij Poker en Yomi is zoals bij... Yomi?

Goed, ik ga nog een herhaling kijken, ik laat morgen nog wel weten wat ik van de finale vond!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:34
whahas schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:06:
Vergeten te melden:

Aankomende nacht en ochtend zijn de finales van Pokémon, waaronder dus het WK van Scarlet & Violet.
De exacte tijden waarop de junior, de senior en de master finales zijn, is niet bekend.
Tevens kan ik de 6 finalisten ook niet zo melden.

Wat ik nog wel even ga doen is de Twitch delen waarop het wordt gestreamd:
https://www.twitch.tv/pokemon

Overigens is daar nu ook de herhaling bezig, omdat de oorspronkelijke uitzending nogal onhandige tijden zijn (voor de Amerikanen).

Aangezien Pokémon een combinatie is van schaken, poker & Yomi (de tegenstander 'lezen' en daarop anticiperen) figureren de Pokémon die de spelers op het hoogste niveau gebruiken als bepaalde rollen, zoals je dat bij schaken ziet. Je 'deck' is een beetje zoals bij Poker en Yomi is zoals bij... Yomi?

Goed, ik ga nog een herhaling kijken, ik laat morgen nog wel weten wat ik van de finale vond!
Ik zou het zeker geen schaken noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Welk onderdeel bedoel je?

Naar mijn idee heeft het positiespel namelijk wel iets van schaken.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iitdo6snnUq3MG3nxNc_huWuG8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0PZKKEMsHPj3LQ0nG8fSe77A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Die trailer is echt heel erg gaaf!
Bijna net zo gaaf / mogelijk gaver dan die van vorig jaar.

Alleen kan het best zijn dat The Indigo Disk pas volgend jaar beschikbaar komt.

Edit2: Oh, in de trailer staat echt winter 2023. Dat zou dit jaar dan nog zijn.
Misschien wil ik gewoon graag volgend jaar.

Ik wil dat de game af is als ze 'm uitbrengen.

[ Voor 63% gewijzigd door whahas op 13-08-2023 12:21 . Reden: Beschikbaarheid ID ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wij gaan nog even kijken hoe we dit gaan doen met die DLC's aangezien je ze per spel moet kopen voor €35 per stuk, ik heb gelukkig beide spellen uitgespeeld maar ben het verste op Pokémon Scarlet. Mijn vriendin juist weer op Pokémon Violet, dus we gaan waarschijnlijk de dlc voor Violet halen.

Maar dan kunnen we ook niet tegelijk spelen op de Nintendo Switch Oled en Nintendo Switch Lite, dat word nog even uitzoeken. Want je kan maar op een console aangeven dit is mijn hoofdconsole hmm..

Vind het best wel ingewikkeld gedaan, maak ze gewoon beschikbaar voor beide spellen in een pakket voor die €35... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Het is nog altijd goedkoper dan een:
  • Yellow
    Crystal
    Emerald
    Platinum
    Black 2
Hadden X & Y geen expansion of uitbreiding of DLC?
Ik vond vooral Ultra Moon echt een 'gesplitste derde versie'.
Ik heb altijd de tweede versie gekocht.

Kortom, ik vind dat ze schappelijk geprijsd zijn met wat het vroeger kostte om meer 'inhoud' te krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door whahas op 13-08-2023 20:12 . Reden: Spelfout? ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
De finale van Worlds viel trouwens tegen. 😢

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Hoe vinden jullie op de map eigenlijk al die speciale raids?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Mars18 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:13:
Hoe vinden jullie op de map eigenlijk al die speciale raids?
Die vind je nadat je in online modes bent gegaan, ze zien er net iets anders uit dan de normale raids

Zie hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zne3gxRQnyjW959SAQgfyVQu1i0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VSKEU2szZvWa68kqklpUkslG.png?f=fotoalbum_tile

Maar als je ze dan niet ziet op de map, moet je het volgende misschien nog doen:
Het is de bedoeling dat spelers toegang krijgen tot zeven-sterren Tera Raid-gevechten in Pokemon Scarlet & Violet na het voltooien van het hoofdverhaal, het winnen van alle post-game gymleider rematches en het verslaan van een aantal vijf-sterren Tera Raid-gevechten. Tera Raid-gevechten met zeven sterren zijn echter alleen beschikbaar als onderdeel van een evenement in de game. Deze evenementen duren maar een beperkte tijd, meestal maar drie dagen.

Spelers die het spel nog niet hebben uitgespeeld, kunnen meedoen aan een zevensterren Tera Raid-gevecht door de linkcode van een vriend te gebruiken. Tegenstanders met zeven sterren vereisen echter meestal een volledig team van Pokemon van level 100, wat betekent dat een speler die het spel nog niet heeft uitgespeeld het team waarschijnlijk zo gehandicapt zal maken dat winnen een uitdaging wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 14-08-2023 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:39:
De finale van Worlds viel trouwens tegen. 😢
Ik moet nog kijken, toen wij gisteren video's wouden kijken van de halve finales of eerder liepen deze totaal niet soepel op de tv/ipad en telefoon. Terwijl andere video's in 4k wel zonder problemen afspeelden, dus hopelijk fixen ze dat nog wel even :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Dan ben ik best blij dat ik weinig inhoudelijk ben geweest.

In ander nieuws:

https://gamer.nl/nieuws/n...tsbewaking-pokemon-games/

Ik snap dat dit Tweakers niet haalt. Alleen ik put er hoop uit.
Ik plaats 'm ook even in het grote topic.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:39:
Dan ben ik best blij dat ik weinig inhoudelijk ben geweest.

In ander nieuws:

https://gamer.nl/nieuws/n...tsbewaking-pokemon-games/

Ik snap dat dit Tweakers niet haalt. Alleen ik put er hoop uit.
Ik plaats 'm ook even in het grote topic.
Dit is geweldig nieuws, laat ze dit maar doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik ben te enthousiast geweest vrees ik.
Hier de oorspronkelijke bron:

https://comicbook.com/gam...ato-utsunomiya-interview/

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik blijf het erg lastig vinden om op Gyms of andere locaties te komen.
Snap niet dat ik moeite heb om de goede weg te vinden, hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Mars18 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:31:
Eerlijk gezegd geen idee, want heb nooit moeite gehad. Je kan altijd even op de map kijken of je misshien kan zien hoe je moet lopen en misschien moet je beginnen met de Titans zodat je makkelijker ergens kan komen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
G_Dragon schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:39:
[...]

Eerlijk gezegd geen idee, want heb nooit moeite gehad. Je kan altijd even op de map kijken of je misshien kan zien hoe je moet lopen en misschien moet je beginnen met de Titans zodat je makkelijker ergens kan komen? :)
Zal eens kijken naar Titans, heb vooral moeite dat de bergen in de weg zitten, en je niet over de bergen kunt komen?

Dat was in Arceus makkelijker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Mars18 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:43:
[...]

Zal eens kijken naar Titans, heb vooral moeite dat de bergen in de weg zitten, en je niet over de bergen kunt komen?

Dat was in Arceus makkelijker?
In beide spellen moest je bepaalde vaardigheden vrijspelen voordat je bijvoorbeeld kon klimmen of vliegen, denk dat de vrijheid ervoor zorgt dat je gebieden tegenkomt waar je nu nog lastig doorheen komt. Hoeveel titans heb je al gedaan? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Het unlocken van de Titans gaat er echt voor zorgen dat je veel makkelijker overal naar toe reist. Ook het unlocken van de towns en verscheidene PokeCenters die verspreid staan gaan daarbij helpen als quick travel points.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
G_Dragon schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:49:
[...]

In beide spellen moest je bepaalde vaardigheden vrijspelen voordat je bijvoorbeeld kon klimmen of vliegen, denk dat de vrijheid ervoor zorgt dat je gebieden tegenkomt waar je nu nog lastig doorheen komt. Hoeveel titans heb je al gedaan? :)
Ik heb wel Koraidon.

Victory Road 5/8
Starfall Street 2/5
Path of Legends 4/5

Waar zie ik het aantal titans?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Mars18 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:59:
[...]

Ik heb wel Koraidon.

Victory Road 5/8
Starfall Street 2/5
Path of Legends 4/5

Dat is de Path of Legends. Denk dat je dan nog die bij het meer moet doen. Daarmee kun je de bergen beklimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Mars18 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:59:
[...]

Ik heb wel Koraidon.

Victory Road 5/8
Starfall Street 2/5
Path of Legends 4/5

De Path of Legends 4/5 zijn de titans, je hebt ze bijna allemaal al ja. Mis je misschien dan de vaardigheid om te klimmen? Omdat je zoveel moeite hebt in de bergen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
G_Dragon schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:01:
[...]

De Path of Legends 4/5 zijn de titans, je hebt ze bijna allemaal al ja. Mis je misschien dan de vaardigheid om te klimmen? Omdat je zoveel moeite hebt in de bergen :9
Heb de laatste gehaald, nu ook klimmen binnen.
Zal stuk makkelijker gaan.

Dank beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Mars18 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:11:
[...]

Heb de laatste gehaald, nu ook klimmen binnen.
Zal stuk makkelijker gaan.

Dank beide
Geen dank, dat gaat inderdaad een stuk makkelijker worden! Ik ga zelf altijd lopend door de wereld heen, vind dat wanneer je rijdt je heel veel mist van de wereld omdat je zo snel gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik vraag mij af in hoeverre dit legit is:

een shiny pokemon lvl100 met een Master Ball als item via een suprise trade. overigens ook met de perfecte IV

soort hack ofniet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRgOlFMZ3nx_7qPXHqLungHCpOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kSbfdCsQbVIUpSCtWvUkK21r.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 16-08-2023 17:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Op welke manier zijn de IV perfect?

Is ie gebottle capped?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Kol Nedra schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:57:
Ik vraag mij af in hoeverre dit legit is:

een shiny pokemon lvl100 met een Master Ball als item via een suprise trade. overigens ook met de perfecte IV

soort hack ofniet?

[Afbeelding]
Dit is zeker hacked. Zie de naam. Het is een advertentie eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Oh wauw, ik had die naam nog niet eens gezien!
Duidelijke hack dus inderdaad.

Ik hoop dat ze ooit nog in staat zijn om dit aan te pakken.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
verkeerde topic

[ Voor 95% gewijzigd door Kol Nedra op 16-08-2023 20:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Kol Nedra schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:34:
dus als je links bent heb je geen last van de inflatie?! :D

[Afbeelding]
Uuuh... kijk eens in welk topic je zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wij hebben de dlc gekocht voor Violet.
Hadden nog veel cadeaukaarten bij bol.com staan dus why not.. :D

Nu nog even snel post-game uitspelen, had Zondag in 20 min al 4 van de 8 gyms gehaald.

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 17-08-2023 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
G_Dragon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:14:
Wij hebben de dlc gekocht voor Violet.
Hadden nog veel cadeaukaarten bij bol.com staan dus why not.. :D

Nu nog even snel post-game uitspelen, had Zondag in 20 min al 4 van de 8 gyms gehaald.
de dlc is nog niet uit toch?

krijg je iets als pre-bonus als je koopt?

hier 8 van de 8 gehaald +de elite 4 verslagen.... morgen ga ik verder: moet de rival verslaan (je mede champion van school) en daarna geen idee :)
ik zie het wel, het is allemaal niet echt moeilijk

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2023 20:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:48:
[...]

de dlc is nog niet uit toch?

krijg je iets als pre-bonus als je koopt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ltk8-XsT51bGAGjhaxcbZBRbDzQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UmSPRKGjPHg0tE1rZm41ctQz.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-hQPCMxWk0nQLoTbeyjMMMASlzE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LMUtZydVSbtK0anYv5vKvhOf.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whahas

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Wellicht een overbodige tip maar Ik post hem toch. Als je items via https://store.pokemongolive.com/ koopt krijg je bonuscoins EN het is goedkoper.

Great raid box: in de app 650 coins, via de site 550 coins. Zelfde inhoud (3x remote, 2x premium en 2 super incubators).

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Goede tip wellicht, alleen wel verkeerde onderwerp.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Plaats dit de volgende keer tussen spoiler tags aub. Ik probeer dergelijke info juist te vermijden en denk dat ik niet de enige ben. Ik wil er juist zo blanco mogelijk in gaan en me dan laten verrassen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Ah, ja, niet bij stil gestaan. Zal er op letten. Succes met spoilers dodgen!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:14
Mars18 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:31:
Ik heb dit ook vind gewoon lastig om in een andere stad te komen, of ik kom ergens en trainers in wild zijn mega sterk vergeleken met mij(Dus dan denk ik oh toch verkeerde route).
Ik snap er gewoon vrij weinig van en eigenlijk vind ik het zo niet leuk, geef mij toch maar de ouderwetse pokemon spellen.

Maar goed ik zal ook eens de titans enzo bekijken, over een week of 3 of 4 ben ik effe 2,5 weekje vrij van werk eindelijk.
Dan maar eens rustig weer het spel voor een 3de poging proberen, ik heb nu ook pas 2 gyms gedaan ofzo dacht ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-08-2023 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Kan iemand met mij een touch-trade doen met Koraidon voor mij Violet versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:16:
Kan iemand met mij een touch-trade doen met Koraidon voor mij Violet versie?
Altijd :) doe maar een dm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion

Schijnt dus nogal een uitdaging te zijn. Misschien dat we dit weekend een team kunnen samenstellen om dit gezamenlijk te proberen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Musta
Add a Special Cetitan to Your Team!

https://www.pokemon.com/u...cial-cetitan-to-your-team

Code L1KEAFLUTE is een jaar geldig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik ben er nog niet achter wat er nu zo speciaal is aan die Cetitan.

Afijn, DLC is over een week!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:38:
Ik ben er nog niet achter wat er nu zo speciaal is aan die Cetitan.

Afijn, DLC is over een week!
Volgens mij is het die Mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Sir_Lion schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:47:
[...]

Volgens mij is het die Mark.
Wat doet die Mark dan precies? Wat is daar zo boeiend aan?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:41:
[...]

Wat doet die Mark dan precies? Wat is daar zo boeiend aan?
Is een titel die je aan die pokemon kan geven, en wordt weergegeven als je de Pokemon inzet in gevechten. Het is imo slechts tekstflavour

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 11:53:
[Embed: How to Beat 7-Star Mewtwo with Mew in Pokemon Scarlet and Violet]

Schijnt dus nogal een uitdaging te zijn. Misschien dat we dit weekend een team kunnen samenstellen om dit gezamenlijk te proberen?
Volgens mij is deze te halen met een Mew die speciaal gemaakt is voor deze raid, ik moet er ook nog een keer voor gaan zitten want steek teveel tijd in Starfield :D. Wil je wel een keer proberen te helpen d:)b

Zie deze video:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:49:
[...]

Volgens mij is deze te halen met een Mew die speciaal gemaakt is voor deze raid, ik moet er ook nog een keer voor gaan zitten want steek teveel tijd in Starfield :D. Wil je wel een keer proberen te helpen d:)b

Zie deze video:
[YouTube: *4 DAYS ONLY* Get 6IV Shiny Mew built to SOLO Mewtwo in Pokemon Scarlet Violet]
Probleem is, ik heb het idee dat deze bijv. dus eigenlijk gehacked is. Zo klinkt het wel.

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:52:
[...]

Probleem is, ik heb het idee dat deze bijv. dus eigenlijk gehacked is. Zo klinkt het wel.
Geen idee of deze Pokémon's gehackt zijn, ik krijg via zijn trade al jaren Pokémon's en deze werken ook in Home :D.

• whahas
Sir_Lion schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:03:
[...]

Is een titel die je aan die pokemon kan geven, en wordt weergegeven als je de Pokemon inzet in gevechten. Het is imo slechts tekstflavour
Ah, ik ben dus niet de enige die dat niet boeiend vind. Die Pokémon heeft dus een ribbon. Wauw.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sinds een weekje bezig om shinys te vangen.
Doe dit door op de map te kijken waar een vlammetje bij een pokemon staat. Dan ga ik er heen en vang alles, maar niks nog shiny.

Iemand nog tips?
Hoeveel shinys hebben jullie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Mars18 schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:17:
Sinds een weekje bezig om shinys te vangen.
Doe dit door op de map te kijken waar een vlammetje bij een pokemon staat. Dan ga ik er heen en vang alles, maar niks nog shiny.

Iemand nog tips?
Hoeveel shinys hebben jullie al?
Voor die Outbreaks kun je misschien deze guide volgen:

Zelf heb ik ergens rond de 600 unieke Shinies in mijn Shiny Living Dex.
Daarbovenop nog eens een stuk of 200? 250? 'Overtollige' shinies :P

Afgelopen zomer zo'n 350 shinies gevangen in de Pt/HGSS spellen. Was best makkelijk met de Cute Charm glitch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
"If it's in the game it ain't cheating." David Sirlin

Ik heb nog steeds geen poging gedaan om die Mewtwo te vangen.
Overmorgen komt de DLC al uit.
Ik ben benieuwd of ik het die dag veel ga spelen. Goede kans van wel.

[ Voor 61% gewijzigd door whahas op 11-09-2023 19:17 ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik kwam dit net tegen op Serebii:
Following the announcement of Regulation E's ruleset and timeframe earlier this month, The Pokémon Company have adjusted the initial posts on the official websites and in the game to state that Regulation E will last from October 1st 2023 through to January 1st 2024, as opposed to the two month schedule previously stated. This follows from the discrepency between the in-game news and Pokémon HOME.
This ruleset will allow for you to use Pokémon introduced and returning in The Teal Mask DLC
Alleen ben ik de enige die competitief speelt, nietwaar?
Hoe dan ook, de verandering is zoals verwacht. Alle Pokémon van het eerste deel van de DLC mogen gebruikt worden vanaf oktober 2023.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMvQS0Rh1lQjlOz8HSVBhOp_6JI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SA3ueesR3anyvzkTR4rlXIdZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Wanneer kun je de DLC pre-loaden?
Of is dat al gebeurd?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:04:
Of is dat al gebeurd?
Geen idee, hier de Nintendo Switch al een tijdje niet meer aan gehad..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:04:
Of is dat al gebeurd?
Ergens over een uur of 5 kun je het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Nou @G_Dragon gaat niet blij zijn met 1 van de key-items...

spoiler:
Er is een Exp. Charm dat de Exp. Points verhoogt...

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:48:
Nou @G_Dragon gaat niet blij zijn met 1 van de key-items...

spoiler:
Er is een Exp. Charm dat de Exp. Points verhoogt...
Jemig alsof het al niet snel genoeg ging |:(
En die krijg je hoe ? Hoop serieus dat je die kan uitzetten of kan voorkomen om deze te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:58:
[...]

Jemig alsof het al niet snel genoeg ging |:(
En die krijg je hoe ? Hoop serieus dat je die kan uitzetten of kan voorkomen om deze te krijgen.
Part of the story...
Helaas niet uit te zetten zo lijkt.

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:59:
[...]

Part of the story...
Helaas niet uit te zetten zo lijkt.
spoiler:
Belachelijk als je het mij vraagt, want de xp stroomde al binnen met die niet uit te zetten Exp-share.
Dit is echt wel een van mijn grootste irritaties op de framedrops na bij deze nieuwste spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.