Moest helaas opnieuw beginnen aan Pokemon Violet op mn Switch 2 (gelukkig wel al mn Shinies en leggies naar Pokemon home verplaatst voordat ik de Switch OLED verkocht) maar het is nu gewoon goed speelbaar?! Zo veel betere fps en ook meer spawns op het scherm! Graphics zijn nog steeds erg matig maar het speelt nu ten minste een stuk fijner
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zojuist voor het eerst op de Switch 2, Pokemon Scarlet main story uitgespeeld. De performance is top in ieder geval.
Wat is nu nog leuk om te doen ? Ik zie dat je alle gyms nog een keer kan doen maar daar lijk je geen reward voor te krijgen. En ik weet dat er nog 5+ * raids zijn en kan gaan shiny hunten, maar dat is het dan wel zo'n beetje ?
Wat is nu nog leuk om te doen ? Ik zie dat je alle gyms nog een keer kan doen maar daar lijk je geen reward voor te krijgen. En ik weet dat er nog 5+ * raids zijn en kan gaan shiny hunten, maar dat is het dan wel zo'n beetje ?
whahas die je komt vertellen dat je de hele mikmak kan herdoen maar dan als nuzlocke?Kalloewase schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:29:
Zojuist voor het eerst op de Switch 2, Pokemon Scarlet main story uitgespeeld. De performance is top in ieder geval.
Dingen die ik leuk vind: pokedex completen en een living dex maken, shiny hunten, een competitive team maken en wat online battles doen (verrassend uitdagend)Kalloewase schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:29:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Netjes, mij is het nog nooit gelukt de pokedex comleet te krijgen, kleine vraag hoelang heb je er over gedaan als ik vragen mag?G_Dragon schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:34:
Ik kan mezelf sinds gisteren ook een Pokémon meester noemen in Pokémon Voilet,
[Afbeelding]
Alle diploma's:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Gefeliciteerd! Lekker bezig geweest dus.G_Dragon schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:34:
Ik kan mezelf sinds gisteren ook een Pokémon meester noemen in Pokémon Voilet,
[Afbeelding]
Alle diploma's:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Volgende stap een Living Dex?
Ik heb dat bij slechts 2 Pokémon games gehad. Gold en Lets Go Eevee.samlans schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:42:
[...]
Netjes, mij is het nog nooit gelukt de pokedex comleet te krijgen, kleine vraag hoelang heb je er over gedaan als ik vragen mag?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.