Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zat te kijken naar de dlc maar 34,99 vind ik een beetje aan de hoge kant.

Is dat het echt waard?

Ik zou eerder neigen naar een bedrag rond de helft van deze prijs

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:11
gamermax schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 23:47:
Hoi, is de nieuw Pokemon scarlet/violet een goed speel voor Nintendo Switch en wat is je favoriete pokemon?

Wat is jouw ervaring?
Ik speel de Pokemon spellen met name als een Shiny hunter. Vanuit dat perspectief zijn de Scarlet en Violet spellen geweldig. Niet al te moeilijk om een Shiny te vinden, juist omdat ze te zien zijn in de overworld.

Het spel speelt ook heel lekker, en de manier om mobiliteit te vergroten in dit spel is ook heel leuk gedaan door middel van mini-bosses.

Wel mis ik buiten het Shiny hunten om nog wat post-game content in de main game. De bijna fornightly speciale Raids zijn wel leuk, maar die doe ik dan ook maar 1x en niet het hele weekend bijv.

Maar goed, ik ben nog wel eventjes zoet om alle Pokemon als een Shiny te vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wii4all schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:22:
Ik zat te kijken naar de dlc maar 34,99 vind ik een beetje aan de hoge kant.

Is dat het echt waard?

Ik zou eerder neigen naar een bedrag rond de helft van deze prijs
Vergeet niet dat je eigenlijk 2 DLC krijgt voor die prijs he ;)

Het is the Teal Mask & The Indigo Disc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
Hoi, is de nieuw Pokemon scarlet/violet een goed speel voor Nintendo Switch en wat is je favoriete pokemon?

Wat is jouw ervaring?
Mijn favoriete Pokémon is Marowak.

Pokémon Violet zou mijn favoriete Pokémon spel zijn geweest indien er geen problemen waren met de prestaties van het spel. Ik speel de Pokémon reeks vooral om een nuzlocke te doen en daarna online te vechten. Die online multiplayer zit best goed in elkaar, alhoewel er, zoals gebruikelijk, een paar Pokémon dominant zijn.

Zorg ervoor dat je een editie koopt waarmee je de DLC erbij krijgt. Volgens mij betaal je dan minder, alhoewel je het spel ook goed tweede hands kunt kopen, aangezien save files op de Switch worden gemaakt.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13

Wat is jouw ervaring?
Heb t een maandje gespeeld. Daarna nooit meer aangeraakt. Ik werd echt gek van de slechte prestaties. Vond de graphics ook schrikbarend slecht. Bomen, water, verdwijnende stukken level. Bizar voor zo’n grote ontwikkelaar.

Speel nu black white 2 en nuzlock redical red (romhacks)

[ Voor 6% gewijzigd door Alekz87 op 26-08-2024 22:37 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Alekz87 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 22:36:
[...]

Heb t een maandje gespeeld. Daarna nooit meer aangeraakt. Ik werd echt gek van de slechte prestaties. Vond de graphics ook schrikbarend slecht. Bomen, water, verdwijnende stukken level. Bizar voor zo’n grote ontwikkelaar.

Speel nu black white 2 en nuzlock redical red (romhacks)
In mijn ervaring valt het wel mee met de "slechte prestaties". Denk dat iedereen het anders ervaart. Er zijn sinds launch ook updates geweest die het wel iets beter heeft gemaakt.

Verder zijn de graphics ook echt niet slecht, en nog nooit verdwijnende stukken gezien. Daarvoor moet je toch wel intentioneel dingen doen om dat voor elkaar te krijgen en echt de grenzen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14-09 21:05
ben ik de enige die het "op de kaart shinys zien" minder vindt dan de spanning bij het tegen een pokemon aanlopen en dan pas zien of die shiny is?

begrijp me niet verkeerd. beide is leuk, maar vond het toch leuker dat ik ze niet in de open wereld al kon zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:27
gupfishy schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:44:
ben ik de enige die het "op de kaart shinys zien" minder vindt dan de spanning bij het tegen een pokemon aanlopen en dan pas zien of die shiny is?

begrijp me niet verkeerd. beide is leuk, maar vond het toch leuker dat ik ze niet in de open wereld al kon zien
Och Shiny's interesseren me sowieso al helemaal niet, ik vang ze alleen als ik ze mooi vind in die kleur.
Maar het is wel leuker ze idd spontaan tegen te komen, dan dat je al van te voren ze ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 21-07 18:28
Wat is een shiny?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Een Shiny is een alternatief gekleurde Pokemon. Een beetje het idee van een albino. Ze worden als zeldzaam geacht, want in de oudere spellen was de kans op zo'n alternatief gekleurde Pokemon 1 op 8192. Hedendaags is dat 1 op 4096, welk verder vergroot kan worden naar bijv. 1 op 512 door methodes zoals de Masuda Method.

Een voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGHurOox3gukULHCzbuZ7SVOBRU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4mu3CJ7LCi1Ur4G8B7VKqtzB.png?f=user_large

Links is regulier, en rechts is Shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Dan vind ik bij deze de gewone Dustox mooier dan de shiny variant.

Dat doet me denken, mijn beste vriend heeft me ooit een Shiny Cubone gegeven. Volgens mij heb ik daar bar weinig meegedaan...

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
whahas schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:24:

Dat doet me denken, mijn beste vriend heeft me ooit een Shiny Cubone gegeven. Volgens mij heb ik daar bar weinig meegedaan...
1 keer in m’n hele leven een full odds (dus zonder hunten er naar) shiny tegen gekomen. En dat was een zwarte Ponyta in Pokémon Gold. Dat zegt wel iets over de zeldzaamheid.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:24:

Tsja, er zijn shinies die mooi zijn. En er zijn shinies die minder mooi zijn.

Smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamermax
Sir_Lion schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:10:
[...]

Een Shiny is een alternatief gekleurde Pokemon. Een beetje het idee van een albino. Ze worden als zeldzaam geacht, want in de oudere spellen was de kans op zo'n alternatief gekleurde Pokemon 1 op 8192. Hedendaags is dat 1 op 4096, welk verder vergroot kan worden naar bijv. 1 op 512 door methodes zoals de Masuda Method.

Een voorbeeldje:
[Afbeelding]

Links is regulier, en rechts is Shiny.
Zijn Shiny Pokémon sterker?

Waarom zijn ze door de verschillende kleuren zeldzaam of waardevol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
gamermax schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 23:11:
[...]

Zijn Shiny Pokémon sterker?

Waarom zijn ze door de verschillende kleuren zeldzaam of waardevol?
Zijn niet sterker, zijn niet waardevol. Alleen zeldzaam omdat ze bijna nooit voorkomen (maar in deze versie dus een stuk vaker)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Bombvis schreef op zondag 1 september 2024 @ 08:30:
[...]

Zijn niet sterker, zijn niet waardevol. Alleen zeldzaam omdat ze bijna nooit voorkomen (maar in deze versie dus een stuk vaker)
Nou ze zijn de waarde die je eraan hecht. Mijn inziens waardevoller dan de normale Pokemon. Zelfs in deze versie komen ze niet vaker voor zonder dat je er echt moeite in moet steken om dat mogelijk te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Sir_Lion schreef op zondag 1 september 2024 @ 08:42:
[...]

Nou ze zijn de waarde die je eraan hecht. Mijn inziens waardevoller dan de normale Pokemon. Zelfs in deze versie komen ze niet vaker voor zonder dat je er echt moeite in moet steken om dat mogelijk te maken.
Je kan de kansen wel aanzienlijk vergroten en je ziet ze in de overworld. Dat maakt t stuk gemakkelijker dan voorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Tijdens de release van SV had ik violet uitgespeeld en ondanks de glitches en bugs vond ik het een geweldige game. Nu wil ik beginnen met Scarlet en wil een Hydrapple in mijn in game team. Helaas kan je die niet krijgen tot de DLC, dus wanneer je de gewone game uit hebt.

Zou ik iemand twee Applins kunnen ruilen, zodat die eentje evolueert in Dipplin en eentje doorevolueert naar Hydrapple? Dan hebben ze namelijk ook mijn OT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
de Foarsitter schreef op woensdag 4 september 2024 @ 21:46:
Tijdens de release van SV had ik violet uitgespeeld en ondanks de glitches en bugs vond ik het een geweldige game. Nu wil ik beginnen met Scarlet en wil een Hydrapple in mijn in game team. Helaas kan je die niet krijgen tot de DLC, dus wanneer je de gewone game uit hebt.

Zou ik iemand twee Applins kunnen ruilen, zodat die eentje evolueert in Dipplin en eentje doorevolueert naar Hydrapple? Dan hebben ze namelijk ook mijn OT
Ik zal deze dagen even kijken of ik er nog een of twee heb, je hoort van me

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
G_Dragon schreef op woensdag 4 september 2024 @ 22:16:
[...]

Ik zal deze dagen even kijken of ik er nog een of twee heb, je hoort van me
Thanks! Het gaat dus om de evolutionary item en TM, de Applin heb ik zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
de Foarsitter schreef op woensdag 4 september 2024 @ 22:27:
[...]

Thanks! Het gaat dus om de evolutionary item en TM, de Applin heb ik zelf
Oké dan zal ik daar even naar gaan kijken de aankomende dagen! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4c6euWa8z0WImAo-C4Zfbhmluw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yt8nVFEEYulkzV5M13olw5tY.jpg?f=fotoalbum_large

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:16
dacht dat ze geen codes meer zouden uitbrengen, ga hem claimen
Dankje voor het delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Bedankt voor het delen!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Trainers can find a Shiny Rayquaza with Dragon as its Tera Type in 5-star Tera Raid Battles from Friday, 20 December 2024, at 00:00 UTC to Sunday, 5 January 2025, at 23:59 UTC. This Shiny Rayquaza cannot normally be encountered during regular gameplay.

The Shiny Rayquaza appearing in this event can be caught only once per save data. As long as the event is running, Trainers can still participate in Tera Raid Battles against this Rayquaza to obtain other in-game rewards if they have already caught it. Shiny Rayquaza may be featured in future events or become encounterable through other methods. To commemorate this event, a special animated trailer has been released on the official Pokémon YouTube channel showing Shiny Rayquaza in the Paldea region.

Additional Upcoming Mass Outbreak and Tera Raid Battle Events

Mass Outbreaks of Pokémon That Have Black Coloration When Shiny
During Shiny Rayquaza’s appearance from Friday, 20 December 2024, at 00:00 UTC to Sunday, 5 January 2025, at 23:59 UTC, mass outbreaks of Fraxure, Carbink, and Cetoddle—all of which have black coloration when Shiny—will appear throughout various locations.

Pokémon appearing in these special mass outbreaks are more likely to be Shiny. During this event, Cetoddle can be encountered in the Paldea region, Carbink can be encountered in the land of Kitakami, and Fraxure can be encountered in the Terarium at Blueberry Academy.

Prepare for Shiny Rayquaza with Pokémon That Perform Well in Tera Raid Battles
Leading up to Shiny Rayquaza’s appearance, a variety of Pokémon with various Tera Types will be appearing more frequently in 5-star Tera Raid Battles. Trainers can look forward to catching more Pokémon that perform well in Tera Raid Battles during this three-part event series.
  • Part 1 Event Schedule: Friday, 29 November 2024, at 00:00 UTC to Thursday, 5 December 2024, at 23:59 UTC
  • Part 1 Featured Pokémon: Corviknight and Bellibolt
  • Part 2 Event Schedule: Friday, 6 December 2024, at 00:00 UTC to Thursday, 12 December 2024, at 23:59 UTC
  • Part 2 Featured Pokémon: Azumarill and Clodsire
  • Part 3 Event Schedule: Friday, 13 December 2024, at 00:00 UTC to Thursday, 19 December 2024, at 23:59 UTC
  • Part 3 Featured Pokémon: Annihilape and Kingambit
Information About Tera Raid Battle Events
To participate in Tera Raid Battle events, please download the latest Poké Portal News by selecting Poké Portal from the X menu, then Mystery Gift, then Check Poké Portal News. You do not need a paid Nintendo Switch Online membership to receive the latest Poké Portal News.

You’ll be able to find 5-star Tera Raid Battles after completing the Pokémon Scarlet or Pokémon Violet game’s main story. If you haven’t completed the main story, you may still participate in these Tera Raid Battles by joining other Trainers in multiplayer. A paid Nintendo Switch Online membership* is required to participate in Tera Raid Battles with other Trainers online. Terms and conditions apply. For more information, please visit nintendo.com/switch/online/.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmBqDP8CgpIu67EN4S2jzXETJaA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GEnWEjQpSW49KL6TDZoQOc36.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsD-EWF3-871t0cq7DjHmUPNmSs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NP8MwNOCOwukdio52GHL3XpJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3V8nxpJJ8pjKyHjpg_AIyKkVV6E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Brku2OAzyqJKXoHGEY7xKuU2.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 71% gewijzigd door G_Dragon op 19-11-2024 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Ik ben benieuwd of het echt een moeilijke raid gaat worden.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 21:49:
Mocht je hulp nodig zijn, geef gerust een gil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik vraag me wel af waarom Shiny Rayquaza. Volgens mij is er in de anime ook eentje, en nu ook Shiny Rayquaza events in andere pokemon games. Zou er een verband zijn met Pokemon Z-A? Kalos staat bekend om mega evolution en volgens de lore was Rayquaza de eerste pokemon met een mega evolutie...
whahas schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 21:49:
denk het niet, het is een five star raid dus makkelijker dan six of seven star. Tot dan zullen er op youtube ook wel guides komen om 'm makkelijk solo te kunnen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
de Foarsitter schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:44:
Ik vraag me wel af waarom Shiny Rayquaza. Volgens mij is er in de anime ook eentje, en nu ook Shiny Rayquaza events in andere pokemon games. Zou er een verband zijn met Pokemon Z-A? Kalos staat bekend om mega evolution en volgens de lore was Rayquaza de eerste pokemon met een mega evolutie...

[...]

denk het niet, het is een five star raid dus makkelijker dan six of seven star. Tot dan zullen er op youtube ook wel guides komen om 'm makkelijk solo te kunnen verslaan.
En ik heb de 7-Star raids ook bijna allemaal solo kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Baal er zo van dat ik die raidmechanics gewoon niet leuk vind. Heb t echt geprobeerd. Maar er zat voor mij nooit een logica in en voelde extreem buggy online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Alekz87 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:29:
Baal er zo van dat ik die raidmechanics gewoon niet leuk vind. Heb t echt geprobeerd. Maar er zat voor mij nooit een logica in en voelde extreem buggy online.
Ik deel je sentiment.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• samlans
Wel het er leuk uitziet de Rayquaza vindt altijd jammer dat ze vast zitten tegen online en dat je een groep er voor moet hebben.

Zelf heb ik geen nitendo online subscription omdat ik het te weinig spel
is het nog steeds erg buggy zoals ik van andere hoor?

• whahas
Ik heb in ieder geval niet gehoord dat ze het opgelost hebben...@samlans

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Stap 2 jaar later in dan gepland, dus ben heel benieuwd naar de game.
Zag online dat er een universele code was voor een buitenlandse ditto met 44484448 als link code. vraag is nu of dat 2 jaar na dato nog gebruikt wordt. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Vul hem in, merk je van zelf of die nog werkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Skinnyice schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 15:27:
Stap 2 jaar later in dan gepland, dus ben heel benieuwd naar de game.
Zag online dat er een universele code was voor een buitenlandse ditto met 44484448 als link code. vraag is nu of dat 2 jaar na dato nog gebruikt wordt. ben benieuwd
Je wilde het dus wel eerder spelen, maar dat was niet gelukt?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
whahas schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 22:16:
[...]

Je wilde het dus wel eerder spelen, maar dat was niet gelukt?
Nja, was nog bezig met Brilliant Diamond en daarna andere prio’s. Maar ik heb de hype weer helemaal te pakken, dus kom maar op met al die shiny’s :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik moest lekker lachen om je reactie, dank je wel.
Betekent dit dat je gaat shiny hunten?

Doe je wel eens een nuzlocke?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skinnyice
whahas schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:19:
Ik moest lekker lachen om je reactie, dank je wel.
Betekent dit dat je gaat shiny hunten?

Doe je wel eens een nuzlocke?
Ga wel m’n best doen om wat shiny’s te krijgen. In Sword/Shield was het heel makkelijk door die aangepaste raids die mensen met een modded switch konden opzetten. Dat kan nu volgens mij nog steeds, al schijnen ze de werking ervan te hebben aangepast waardoor het minder snel gaat.

Nuzlocke vreemd genoeg nog nooit geprobeerd. Gen 1 tot 3 heb ik vaak genoeg opnieuw gedaan, maar latere edities wil ik m’n save niet kwijt haha. Misschien toch een keer een kans geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik doe blind nuzlocke, omdat ik mijn save file nooit wis.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:00

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ben ik misschien ook eens voornemens om een pokemon game aan te schaffen. Laatste (en eerste) die ik gespeeld heb was toch Red of Blue haha. Zie dat de game eigenlijk overal 44€ kost. Iemand deze als eens aangeschaft via Ali of een andere website waar die goedkoper blijkt te zijn?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
@Oxigeon , ik zou afraden om het spel op die manier aan te schaffen, aangezien er ook neppe spellen in omloop zijn.
Pokémon spellen dalen heel langzaam in waarde. Sterker nog, soms stijgen ze weer in prijs. Naar mijn idee zijn de eerste Nintendo Switch Pokémon spellen nu verhoudingsgewijs het goedkoopst.

En nee, de technische problemen met Scarlet & Violet zijn nooit opgelost. Ik vraag me wel af wat er gebeurt indien je deze spellen in de Nintendo Switch 2 steekt, maar dat is speculatie van mijn kant dat ze dan opeens beter draaien.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Oxigeon schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:18:
Hier ben ik misschien ook eens voornemens om een pokemon game aan te schaffen. Laatste (en eerste) die ik gespeeld heb was toch Red of Blue haha. Zie dat de game eigenlijk overal 44€ kost. Iemand deze als eens aangeschaft via Ali of een andere website waar die goedkoper blijkt te zijn?
Voor die 4 tientjes niet moeilijk doen, je doet er uiteindelijk wel weer lang mee.
Je hoeft niet elk spel direct te hebben, gewoon iets spelen en dan pas de volgende.

product: Pokémon Scarlet/Violet

Verder hier 2 stuks voor 30 euro, maak je ook weer iemand er blij mee dat die er vanaf is :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
https://videogamesplus.ca...-bundle?bg_ref=xCeuEGWlcX

Voor de mensen die de DLC op cartridge willen, je komt uit op ongeveer 100€ in totaal

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ze gaan hard. Alweer uitverkocht.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik zou aanraden om de Japanse versies in de gaten te houden. Die zijn goedkoper en minder bekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruYx_Ul__BV5UqyjUs5CVv5Gu5g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1kN7gpTZZrWH4EyK4s4eZfVG.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vws32ANOqYOvfgI9b4c-u23kHuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5K2pEcJAK5zPxMpCC8jerUSw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• samlans

Nieuw event en raids komen er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamermax
Skinnyice schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:40:
[...]

Ga wel m’n best doen om wat shiny’s te krijgen. In Sword/Shield was het heel makkelijk door die aangepaste raids die mensen met een modded switch konden opzetten. Dat kan nu volgens mij nog steeds, al schijnen ze de werking ervan te hebben aangepast waardoor het minder snel gaat.

Nuzlocke vreemd genoeg nog nooit geprobeerd. Gen 1 tot 3 heb ik vaak genoeg opnieuw gedaan, maar latere edities wil ik m’n save niet kwijt haha. Misschien toch een keer een kans geven
Hoeveel Shiny's en welke kleuren heb je nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Skinnyice schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:40:
[...]

Op de Nintendo Switch kan je meerdere save files hebben als je extra profielen aanmaakt. Gewoonlijk heb je dan geen internet functionaliteit. Tenzij je een Nintendo Switch Online familie abonnement mocht hebben, dan wellicht wel.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
gamermax schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:59:
[...]

Hoeveel Shiny's en welke kleuren heb je nu? :)
Precies 0. Een tweede kind heeft schijnbaar een aanslag op je vrije tijd, wie had dat gedacht. Wel de eerste gym, maar daarna kwam er een pauze. Hopelijk kan ik snel weer aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Mijn nuzlocke is voorbij.

Ik had nog een blind nuzlocke lopen in Pokémon Violet. Ik ben tot en met de tweede dlc gekomen, maar ik werd daar best wel hard verslagen.
Dit is de tweede blind nuzlocke ooit die faalt. In Soul Silver haalde ik het ook niet.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Scroll eens omlaag op deze pagina:

https://www.nintendo.com/...game-updates-2786093.html

Zouden Pokémon Scarlet en Violet zonder extra kosten dan daadwerkelijk beter draaien op de Nintendo Switch 2?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5rjtoVfTVL_BJ9VMdLOjuNwG_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PIq9a1ceoIvKv4Mj6GBjQj7c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-j058uPrBiUsVApEJKK6Qh9m0BA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YEADGavCBrQ8vhjejOA6tTSl.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQoN-5mpDohTkPdMpNHiFy0QINs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/LrsshYtSZtXrzKbWVcq3nWhg.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkFF5ezAnyA98LmufP3UIj3_Z2Q=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/IZTeARG7b47U4KSXiY5wZfIS.png?f=fotoalbum_tile
"Pokemon Scarlet & Violet" krijgt natuurlijk een gratis update voor de Nintendo Switch 2.

Als je op de Nintendo Switch 2 speelt, kun je door de Paldea-regio reizen met vloeiendere bewegingen en scherpere graphics.

※ De afbeeldingen zijn afkomstig van de Nintendo Switch 2.

※ Je moet verbinding maken met het internet op je Nintendo Switch 2-console om de nieuwste updategegevens (gratis) te downloaden.

[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 16-05-2025 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Door de dramatische performance heb ik de dlc destijds links laten liggen. Schandalige frame rate voor een game. Switch 2 komt er sws, maar pas rond kerst met de nieuwe ZA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Om de een of andere reden had ik een spoiler tag gewild. :D
Ik wil over een paar weken heel verrast zijn wanneer ik Pokémon Violet ga spelen op mijn Nintendo Switch 2. Nu weet ik nét wat meer wat ik mag verwachten.

Goed, het antwoord op mijn vraag van 2 april is dus volmondig 'Ja'.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Speel nog voor de laatste baas in de 2e DLC die je moet verslaan met een team uit een bepaald gebied.

En speel nog voor de Shinys en de pokedex.

Jullie dit event nog gespeeld afgelopen weekend? Jammer dat het altijd maar zo kort is
Heb van onderstaande pokemons wel 2 shinys kunnen pakken

https://img.game8.co/4179...358d576133f007a1.png/show

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Die laatste dlc is ook wel pittig, ben er nooit doorheen gekomen en moet er ooit nog weer mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Mars18 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:08:
Speel nog voor de laatste baas in de 2e DLC die je moet verslaan met een team uit een bepaald gebied.

En speel nog voor de Shinys en de pokedex.

Jullie dit event nog gespeeld afgelopen weekend? Jammer dat het altijd maar zo kort is
Heb van onderstaande pokemons wel 2 shinys kunnen pakken

https://img.game8.co/4179...358d576133f007a1.png/show
Ik ben er niet aan toegekomen, wel jammer want wilde de shinies graag. Er is nu een Porygon event, maar Porygon zat kort geleden ook al in een event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
de Foarsitter schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:33:
[...]

Ik ben er niet aan toegekomen, wel jammer want wilde de shinies graag. Er is nu een Porygon event, maar Porygon zat kort geleden ook al in een event.
Ja apart, die had ik ook gevangen toen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
G_Dragon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:49:
Die laatste dlc is ook wel pittig, ben er nooit doorheen gekomen en moet er ooit nog weer mee verder.
Ja, een goede vriend van mij zei ook dat het best terecht is dat mijn nuzlocke stuk liep op die dlc.
spoiler:
Ik heb verhalen gehoord dat mensen met level 100 teams het niet eens haalden.

Ik vond dat indertijd een spoiler, maar misschien is dat nu niet meer het geval?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
You made me look. 😂

Verwarrende titel, ik dacht echt even dat het een trailer van Nintendo of Game freak zelf was.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Switch 1 vs Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
de Foarsitter schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:33:
[...]

Heb de master ball inmiddels gekregen, en de laatste baas + de champion daarna verslagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06
Meer gameplay van de update:

Volgens Serebii.net: HDR toegevoegd, laadtijden van 2 à 3 seconden, tot 30 Pokemon in beeld, meestal 60 FPS inclusief animatiesnelheden van objecten op verdere afstand, geen laadtijden op de icoontjes van je Pokemon Box, …

[ Voor 52% gewijzigd door JackAvery op 04-06-2025 07:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 06:43:

[YouTube: 10 Minutes of POKÉMON SCARLET & VIOLET in 4K HDR - Exclusive Gameplay (Nintendo Switch 2)]

Volgens Serebii.net: HDR toegevoegd, laadtijden van 2 à 3 seconden, tot 30 Pokemon in beeld, meestal 60 FPS inclusief animatiesnelheden van objecten op verdere afstand, geen laadtijden op de icoontjes van je Pokemon Box, …

[YouTube: Pokémon Scarlet & Violet - Nintendo Switch 2 Exclusive Preview]
Nu ik deze beelden zo zie ben ik blij dat ik de dlc nooit heb gespeeld. Nu kan ik deze eindelijk spelen zoals het bedoeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
JackAvery schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 06:43:

[YouTube: 10 Minutes of POKÉMON SCARLET & VIOLET in 4K HDR - Exclusive Gameplay (Nintendo Switch 2)]

[YouTube: Pokémon Scarlet & Violet - Nintendo Switch 2 Exclusive Preview]
Net even bekeken en heb zelf beide spellen gespeeld en uitgespeeld, maar wow dat verschil is wel mega!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:35
op 0:39 al een framedrop bij die video van 10min gameplay..
Ben nog niet overtuigd.

[ Voor 17% gewijzigd door Aschtra op 04-06-2025 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Aschtra schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:48:
op 0:39 al een framedrop bij die video van 10min gameplay..
Ben nog niet overtuigd.
1 in 10 minuten is natuurlijk altijd beter dan 100 per minuut zoals nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
Maar nog altijd niet goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Alekz87 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:56:
[...]

1 in 10 minuten is natuurlijk altijd beter dan 100 per minuut zoals nu
Precies, want van waar we kwamen is dit echt een verademing. De spellen waren echt super tof qua verhaal, gameplay door de vrijheid en de overworld spawns. Maar werd grotendeels verpest door de framedrops en dit probleem lijkt nu met de nieuwe Nintendo Switch 2 opgelost te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
Ook leuk van die 'free update'

Na het kopen van de console ja :+

Ben er absoluut mee eens dat het een enorme verbetering is van de Switch 1. Het spel had daar niet eens op gereleased mogen worden wat mij betreft, Beloftes om performance te verbeteren zijn niet nagekomen en hoor je ook niets meer van. Als je er hardware tegen aan moet gooien om je software zóveel beter te laten lopen dan is het simpel weg niet goed imo.

Vind de Switch een mooi apparaat en heb er wel wat spellen op maar de Switch2 komt er voor mij nu nog niet.
Wellicht bij de volgende fatsoenlijke Pokémon game. Al denk ik niet dat die nog gaat komen zal wel allemaal in het open world straatje blijven voor nu. Niet mijn ding bij Pokémon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Aschtra schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:32:

Ben er absoluut mee eens dat het een enorme verbetering is van de Switch 1. Het spel had daar niet eens op gereleased mogen worden wat mij betreft, Beloftes om performance te verbeteren zijn niet nagekomen en hoor je ook niets meer van. Als je er hardware tegen aan moet gooien om je software zóveel beter te laten lopen dan is het simpel weg niet goed imo.

Vind de Switch een mooi apparaat en heb er wel wat spellen op maar de Switch2 komt er voor mij nu nog niet.
Wellicht bij de volgende fatsoenlijke Pokémon game. Al denk ik niet dat die nog gaat komen zal wel allemaal in het open world straatje blijven voor nu. Niet mijn ding bij Pokémon.
Ik wacht ook met kopen hoor. Denk eind van het jaar pas. Kijken of er leuke bundels komen met Pokémon ZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mars18 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:55:
[...]

Heb de master ball inmiddels gekregen, en de laatste baas + de champion daarna verslagen. :)
Nu bij het laatste gedeelte?
Moet 1 pokemon verslaan die nog al sterk is, met een team volledig van 100 is het niet gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:07:
[...]

De spellen waren echt super tof qua verhaal, gameplay door de vrijheid en de overworld spawns.
Vrijheid zou ik het nu niet direct noemen gezien je ongelofelijk hard aan het handje wordt genomen. Als 10-jarige zonder Engelse kennis destijds de GBA-games doorlopen was wel net ietsje uitdagender en ging uiteindelijk ook zonder problemen. Mensen vergeten snel, merk ik. Er wordt een trailer gedropt van een update van een 2,5 jaar oud spel en alles is opeens vergeten. Ergens jammer wel, vind ik. Wat meer ambitie en "ownership" zou GF/Nintendo/TPC niet misstaan.
G_Dragon schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:07:
[...]
... en dit probleem lijkt nu met de nieuwe Nintendo Switch 2 opgelost te zijn.
Of het is "opgelost" omdat er simpelweg meer power tegen gegooid kan worden. Vandaar dat ik héél erg benieuwd (of sceptisch? :P) ben naar ZA. Naar alle waarschijnlijkheid ga ik opnieuw de Legends serie laten schieten, maar als het voortborduurt op de code/engine van Sw&Sh en S&V - en waarschijnlijk wel gezien de update voor S&V die imho weinig toevoegt en de opnieuw uitgeklede textures en world design van ZA zoals te zien in de trailer - dan wordt het alweer maar magertjes.

Sure, je hebt nu 60 FPS maar dat komt dan vooral omdat de Switch 2 op hardwaregebied zich er beter weet door te worstelen. Het feit dat er alsnog framedrops plaatsvinden is puur omdat ze aan de relevante en niet-performante code nul komma nul veranderd hebben, of zo lijkt het toch. Mij lijkt het beter dat ze van de grond af aan iets ontwikkelen met de Switch 2 in het achterhoofd (en dit keer wél eens hun best doen). En hey, misschien is dat ook wel aan het gebeuren. Dat weten we niet, maar uiteindelijk verdient de mainline serie toch het meeste aandacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Pokémon Scarlet and Violet loading times comparison

➡️ Flying between the same region:

Switch: 8 seconds
Switch 2: 2 seconds

➡️ Flying between different regions:

Switch: 20 seconds
Switch 2: 3 seconds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Aschtra schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:32:

Helemaal mee eens, maar aangezien ik toch al sowieso een Nintendo Switch 2 wilde, kan ik binnenkort lekker het einde van de tweede dlc spelen zoals Game Freak het waarschijnlijk oorspronkelijk bedoeld had. :)

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 05-06-2025 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
goed te zien dat hij wel verbeterd is, de sun flower stuk was ook op mijn Oled erg traag en op bepaalde gebieden merkte je wel dat hij even moeite had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
hele stomme vraag maar als iemand een switch 2 heeft en dit speeld hoe is de windmolen? er is in een dorp met een gym een wind molen in de midden van de dorp, maar bij mij haperde hij altijd als ik er naar keek.

is dat nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik wil daar komende week best naar kijken, welke plaats is dat ook alweer? @samlans

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
samlans schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:37:
[...]

goed te zien dat hij wel verbeterd is, de sun flower stuk was ook op mijn Oled erg traag en op bepaalde gebieden merkte je wel dat hij even moeite had
Nope, meerdere gameplays gezien met de nieuwe update. Draait vloeiend nu. Ook met plekken waarbij de fps drop enorm waren, is dit nu allemaal verholpen. Overal zit je tussen de 50-60 fps. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mars18 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:55:
[...]

En inmiddels ook de grote pokemon verslagen op het einde.
Nu dus Scarlet uitgespeeld :)

Pokedex gaan vullen, en over paar maanden klinkt het toch wel goed om een Switch 2 + Violet te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Op de pop-ins na is dit toch echt wel een geweldige update. Ook de performance van de oudere pokemon zonder update zijn stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Zou deze switch 2 update altijd gratis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ja, van wat ik in het geruchtencircuit heb gehoord wel.
De drie bedrijven willen niet toegeven dat het spel voor de Switch 2 ontwikkeld werd. Door het uitstel van dat apparaat hebben ze een hele grote gok gewaagd bij Pokémon Scarlet en Pokémon Violet.

Verder heb je dit niet van mij. ;)

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• whahas
Ik ben eindelijk verder gegaan met de tweede dlc en vanwege de Nintendo Switch 2 verbeteringen is Pokémon Violet nu mijn favoriete Pokémon game ooit.
Hier wat foto's van mijn vorderingen.

Ik ben nu mijn multiplayer team in-game aan het gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jey4pghJTDGdts492BiTEm5qkkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i0B9l0P5MvQNDj7EQtF1kCu7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqb_61AdPWExoDYVA_rNgRsqgAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vXjg8WMG9lRbXCTXbwbxuyIV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1stSQy7R4lM4ZfnssSYQFDI1a8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCUdrPtkAzPZB4p2jTYOUC6p.jpg?f=fotoalbum_large

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Afgelopen nacht / deze nacht ben ik weer verder gegaan:

Ik heb de Champion verslagen zonder een 'continue' te gebruiken. Dat is opmerkelijk, want bij de E4 heb ik allemaal een tweede poging nodig gehad.
Ik deel de screenshot van mijn team van nadat ik Champion werd. Ik heb ook extra foto's en video's voor de liefhebber.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlCxvu4zinuVZ1abwlQ6-rdhIFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NDF5cUD6Ip5bQK5UkjDnxW3W.jpg?f=fotoalbum_large

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Geen slecht team volgens mij, maar oh bah namen geven aan de Pokemons(vind dat zo verschrikkelijk 😂).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Carlos0_0 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 07:20:
Geen slecht team volgens mij, maar oh bah namen geven aan de Pokemons(vind dat zo verschrikkelijk 😂).
Dat dacht ik vroeger ook. Maar het maakt het wat persoonlijker als je m een naam geeft. ;). Zeker bij nuzlocks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Alekz87 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:41:
[...]

Dat dacht ik vroeger ook. Maar het maakt het wat persoonlijker als je m een naam geeft. ;). Zeker bij nuzlocks
Ik doe niet aan nuzlocks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Dan ben ik van mening dat je wel wat mist. Alleen weet jij ook niet wat je mist. Dus dan is het weer niet erg, tenzij je het zegt terwijl je het wel ooit geprobeerd hebt.

Ik hoop dat de hard mode weer terug komt, maar ik heb de epiloog nog te gaan. Iets met een of andere legendarische Pokémon.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
whahas schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:50:
Dan ben ik van mening dat je wel wat mist. Alleen weet jij ook niet wat je mist. Dus dan is het weer niet erg, tenzij je het zegt terwijl je het wel ooit geprobeerd hebt.

Ik hoop dat de hard mode weer terug komt, maar ik heb de epiloog nog te gaan. Iets met een of andere legendarische Pokémon.
Nee ik heb het niet geprobeerd, heb het wel opgezocht. maar dat interesseert mij helemaal niks.
Dus ben ik van mening, dat ik ook niks mis :)

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-06-2025 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
whahas schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 05:19:
Afgelopen nacht / deze nacht ben ik weer verder gegaan:

Ik heb de Champion verslagen zonder een 'continue' te gebruiken. Dat is opmerkelijk, want bij de E4 heb ik allemaal een tweede poging nodig gehad.
Ik deel de screenshot van mijn team van nadat ik Champion werd. Ik heb ook extra foto's en video's voor de liefhebber.[Afbeelding]
ik speel niet MP pokemon, maar is het niet beter om Assault Vest op tyranitar.
Misschien is jou item wel beter, maar was benieuwd waarom je voor die koos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
samlans schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:09:
[...]

ik speel niet MP pokemon, maar is het niet beter om Assault Vest op tyranitar.
Misschien is jou item wel beter, maar was benieuwd waarom je voor die koos.
Vanwege Rock Blast. Als dat 5 keer raakt heeft het een AP van 125 base.

Bovendien kan je met Assault Vest ook Protect niet runnen, wat toch de beste move is in het spel. Ja, in VGC althans.

[ Voor 14% gewijzigd door whahas op 26-06-2025 20:41 ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
whahas schreef op maandag 23 juni 2025 @ 20:19:
Ik ben eindelijk verder gegaan met de tweede dlc en vanwege de Nintendo Switch 2 verbeteringen is Pokémon Violet nu mijn favoriete Pokémon game ooit.
Hier wat foto's van mijn vorderingen.

Ik ben nu mijn multiplayer team in-game aan het gebruiken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe speelt die nu op de Switch 2 ?
Wil zo graag een Switch 2 halen en Violet daar op gaan kopen en spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Mars18 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:58:
[...]

Hoe speelt die nu op de Switch 2 ?
Wil zo graag een Switch 2 halen en Violet daar op gaan kopen en spelen.
Ronduit fantastisch!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Afgelopen nacht, na tamelijk kort maar krachtig geslapen te hebben, ben ik begonnen aan de epiloog. Aangezien ik een uitdaging niet uit de weg meer ga, besloot ik dat ik de legendarische Pokémon wel aankon. Ik heb bovenstaand team gebruikt om gebied nul te betreden.

Uiteindelijk diende ik de legendarische Pokémon te verslaan. Dat is me gelukt zonder een Pokémon te verliezen. Dat was vooral een kwestie van geduld hebben.
Het heeft onder andere zo lang geduurd dat ik mijn Nintendo Switch 2 praktisch leeg had gespeeld. Ik ben toen over gestapt om verder te spelen op de televisie. Veel beurten en potions later, was ik in staat om een premier ball (zo'n witte) op de legendarische Pokémon te gooien.
Hiermee heb ik aangetoond dat je geen Pokémon hoeft te verliezen in dat gevecht en ook geen level 100 team hoeft te hebben.

Ik vond het verhaal nog best interessant! Dus vandaar dat ik bepaalde zaken onbenoemd laat. Ik heb een hele sloot video's en foto's gemaakt en deze kan ik makkelijk delen, vanwege die Nintendo Switch 2 verbeteringen.
Ik ben nu heel blij dat ik deze dlc voor een deel bewaard heb!

Keuzes maken de Mens

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.