Ja wel eens dat het soms wat leeg aanvoelt idd maar dat heb je eigenlijk altijd wel met open wereld games tenzij je Rockstar bent en minimaal 5 jaar besteeds aan het opbouwen van zo'n open wereld. Ben nu op weg naar de 3e gym inmiddels en vermaak me nog top in ieder geval. Wel leuk de afwisseling met gyms bezoeken en die titan quest line volgen waarmee je je "mount" kan upgraden. Vind alleen de gyms wel heel snel gaan, vroeger moest je eerst een stuk of 5 trainers verslaan in de gym voordat je tegen de gymbaas mocht vechten maar nu mag je al meteen de baas verslaan, wel jammer. (na een soort minigame dan wel)Teknizion schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:42:
Ik heb het naar mijn zin met de tweede DLC, net als met de eerste DLC en base-game, maar ik hoop dat de volgende games over een paar jaar uit komen en wat meer ontwikkeltijd krijgen. De game heeft zoveel meer potentie op ieder vlak, graphics, story, gameplay. Enige wat in mijn ogen écht perfect is, dat is de muziek.
Het blijft toch wel iedere keer weer leuk om de game te spelen als er nieuwe content uit komt, maar na een paar uur merk ik al vrij snel dat het wat leeg aanvoelt.. Zonde, want de franchise verdient echt zoveel meer!
Ben overigens wel blij dat ik Totodile eindelijk weer kan vangen! Mijn favoriete Pokémon die een permanente plek op mijn onderarm heeft.
Erg leuke game nog steeds maar het blijft wel heel makkelijk ik doe nu ook steeds mijn sterkste pokemon een tijdje in een box omdat ze anders helemaal te sterk worden voor de gyms enzo.
Ben benieuwd of het later nog wel wat moeilijker gaat worden, want anders voelt het wel wat nutteloos aan om een sterke party te maken als je later geen uitdagingen hebt ervoor.
Playstation 5