Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13
Teknizion schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:42:
Ik heb het naar mijn zin met de tweede DLC, net als met de eerste DLC en base-game, maar ik hoop dat de volgende games over een paar jaar uit komen en wat meer ontwikkeltijd krijgen. De game heeft zoveel meer potentie op ieder vlak, graphics, story, gameplay. Enige wat in mijn ogen écht perfect is, dat is de muziek.

Het blijft toch wel iedere keer weer leuk om de game te spelen als er nieuwe content uit komt, maar na een paar uur merk ik al vrij snel dat het wat leeg aanvoelt.. Zonde, want de franchise verdient echt zoveel meer!

Ben overigens wel blij dat ik Totodile eindelijk weer kan vangen! Mijn favoriete Pokémon die een permanente plek op mijn onderarm heeft.
Ja wel eens dat het soms wat leeg aanvoelt idd maar dat heb je eigenlijk altijd wel met open wereld games tenzij je Rockstar bent en minimaal 5 jaar besteeds aan het opbouwen van zo'n open wereld. Ben nu op weg naar de 3e gym inmiddels en vermaak me nog top in ieder geval. Wel leuk de afwisseling met gyms bezoeken en die titan quest line volgen waarmee je je "mount" kan upgraden. Vind alleen de gyms wel heel snel gaan, vroeger moest je eerst een stuk of 5 trainers verslaan in de gym voordat je tegen de gymbaas mocht vechten maar nu mag je al meteen de baas verslaan, wel jammer. (na een soort minigame dan wel)

Erg leuke game nog steeds maar het blijft wel heel makkelijk ik doe nu ook steeds mijn sterkste pokemon een tijdje in een box omdat ze anders helemaal te sterk worden voor de gyms enzo. :+

Ben benieuwd of het later nog wel wat moeilijker gaat worden, want anders voelt het wel wat nutteloos aan om een sterke party te maken als je later geen uitdagingen hebt ervoor.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:33
Stylze schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:35:
[...]

Ja wel eens dat het soms wat leeg aanvoelt idd maar dat heb je eigenlijk altijd wel met open wereld games tenzij je Rockstar bent en minimaal 5 jaar besteeds aan het opbouwen van zo'n open wereld. Ben nu op weg naar de 3e gym inmiddels en vermaak me nog top in ieder geval. Wel leuk de afwisseling met gyms bezoeken en die titan quest line volgen waarmee je je "mount" kan upgraden. Vind alleen de gyms wel heel snel gaan, vroeger moest je eerst een stuk of 5 trainers verslaan in de gym voordat je tegen de gymbaas mocht vechten maar nu mag je al meteen de baas verslaan, wel jammer. (na een soort minigame dan wel)

Erg leuke game nog steeds maar het blijft wel heel makkelijk ik doe nu ook steeds mijn sterkste pokemon een tijdje in een box omdat ze anders helemaal te sterk worden voor de gyms enzo. :+

Ben benieuwd of het later nog wel wat moeilijker gaat worden, want anders voelt het wel wat nutteloos aan om een sterke party te maken als je later geen uitdagingen hebt ervoor.
Voor alle pokemon games geld als je uitdaging wil zal je die zelf moeten creeren(of het genre moet je totaal niet liggen ofzo en dat je daarom maar wat doet en zelfs dan). Jammer genoeg werkt gamefreak zo'n beetje alle pogingen van spelers om de game moeilijker te maken voor zichzelf tegen(voornamelijk met XP share all). Als je uitdaging wil dan zal je moeten zoeken in nuzlocke runs of zoals je zelf al doet continue pokemon wisselen om te voorkomen dat je overlevelt raakt.
https://tropedia.fandom.c...ed_Challenge/Pok%C3%A9mon

Voor mijzelf is de eeuwige uitdaging een living dex met 5 IV of max IV shiny pokemon(zelf gevangen of gehatched) met een goede nature, goede moveset en level 100 maar dat is meer een droom.

[ Voor 5% gewijzigd door protoss warrior op 15-12-2023 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
protoss warrior schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:29:
[...]

Voor alle pokemon games geld als je uitdaging wil zal je die zelf moeten creeren(of het genre moet je totaal niet liggen ofzo en dat je daarom maar wat doet en zelfs dan). Jammer genoeg werkt gamefreak zo'n beetje alle pogingen van spelers om de game moeilijker te maken voor zichzelf tegen(voornamelijk met XP share all). Als je uitdaging wil dan zal je moeten zoeken in nuzlocke runs of zoals je zelf al doet continue pokemon wisselen om te voorkomen dat je overlevelt raakt.
https://tropedia.fandom.c...ed_Challenge/Pok%C3%A9mon

Voor mijzelf is de eeuwige uitdaging een living dex met 5 IV of max IV shiny pokemon(zelf gevangen of gehatched) met een goede nature, goede moveset en level 100 maar dat is meer een droom.
Ik kwam er pas vorige week achter dat ik candy had om Pokemons in level te laten stijgen haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:04
Voor de liefhebbers:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FyNOcoXS9Uoxw_rJAALOLTD9gN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UWpMyCujfiLeC44MjrWxXPg1.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:22
Ik denk dat ik zojuist een van de meest lastigste te verkrijgen Shinies te pakken heb:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hkuMBSqxGnhB4W-3zwW6qQh7gPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7nLbuYNGGBcybWUMw56O40CZ.webp?f=fotoalbum_large

Compleet random encounter. I.e. niet in een Outbreak ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
Gefeliciteerd!

Stiekem zijn er best wat rock flying Pokémon, alleen jij hebt nu een shiny versie!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/91di969yp8kCv8TNZumJGL3CNSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i26TckSwF35NU2JTLALfqCIo.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn vriendin heeft inmiddels alweer een aantal uur in de tweede uitbreiding zitten maar het spel loopt echt nog alles behalve soepel, heel vaak bij het rondrijden gaat de FPS makkelijk onder de 30 waardoor het niet soepel loopt tot aan volgens mij wel 5 FPS waarbij het beeld bijna stilstaat. Dit is vooral wanneer er van alles moet worden ingeladen zoals Pokémons of poppetjes, ik vind het als mee kijker die drops in FPS wel ontzettend vervelend aan de ogen.

Binnenkort zelf maar even gaan spelen :)

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 17-12-2023 12:11 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45
Is er al bericht dat beide dlc op cartridge komen met de base game net als bij sword/shield?
Ik zag wel dat deel 1 van de dlc wel op disk is, maar dat je deel 2 apart moet downloaden.
Of zullen ze 't dit keer overslaan?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Musta schreef op zondag 17 december 2023 @ 12:00:
Is er al bericht dat beide dlc op cartridge komen met de base game net als bij sword/shield?
Ik zag wel dat deel 1 van de dlc wel op disk is, maar dat je deel 2 apart moet downloaden.
Of zullen ze 't dit keer overslaan?
Vermoed dat ze het dit keer overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vp6VLU__jd5nfNhgRyEFssf46KA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GczFUpHi1MtBLsuz9Pl23bie.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Spoiler?

Waar gaat dit precies over?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:02:
Spoiler?

Unlocks voor een machine vergelijkbaar met Cram-o-matic qua idee. Ben er zelf nog niet dus weet dat verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik weet niet wat Cram-o-matic is...

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
whahas schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:35:
Ik weet niet wat Cram-o-matic is...
De Cram-o-matic (veelal ook Scam-o-matic genoemd) was een machine in de DLC van Pokemon Sword en Shield. Als je daar bepaalde items/ingrediënten in gooide kon hij items maken. Hij was het meest gewild voor de zogenaamde Apricorn balls, echter was de kans dat je deze kreeg 5%. Dat lijkt bij de nieuwe gelukkig beter van wat ik tot nu toe gezien heb. Zelf moet ik er nog mee aan de slag, maar heb al een streamer er mee zien spelen.

De tweede DLC had een flink hogere moeilijkheidsgraad qua battles vond ik. Ik kon dat wel waarderen. Ik had de 14e en 15e vrij genomen, dus heb 4 dagen zo'n beetje continu kunnen spelen. Wat ik wel een tegenvaller vind is dat het klimaat blijkbaar wel goed genoeg is om Alolan Exeggutor te laten spawnen, maar dat je je Exeggcute er niet in kan evolueren. |:( Daar zit ik dan met mijn 3 shiny Exeggcute. 8)7 Verder merk ik ook in deze DLC dat de frames echt omlaag droppen zodra er water in de buurt is. Daarbuiten valt het me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Autofan1985 schreef op maandag 18 december 2023 @ 08:12:
[...]

De Cram-o-matic (veelal ook Scam-o-matic genoemd) was een machine in de DLC van Pokemon Sword en Shield. Als je daar bepaalde items/ingrediënten in gooide kon hij items maken. Hij was het meest gewild voor de zogenaamde Apricorn balls, echter was de kans dat je deze kreeg 5%. Dat lijkt bij de nieuwe gelukkig beter van wat ik tot nu toe gezien heb. Zelf moet ik er nog mee aan de slag, maar heb al een streamer er mee zien spelen.
Da's vriendelijk van je om Google te willen spelen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:02:
Spoiler?

Dit is geen spoiler in mijn ogen, mocht het wel zo zijn zal ik hem erin zetten.
Nee je speelt op een gegeven moment een machine vrij waarmee je items kan laten maken en hoger je in rang komt hoe goedkoper het word. Leek mij daarom wel handig voor de mensen die daar al zijn, dat die een overzicht hebben tussen de verschillende rangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MdCtV3pqBQ0ZnsyXEEcZumaleTM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I4sKizAAxmYotWTSkmSR8XvJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqEX7Zju8SwdavMaQn3HMdKPq18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NPu1WCbtgRmsHF4H28s4bjLH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wel fijn. Ik had Iron Leaves per ongeluk gemist Zal zeker zijn om die ook toe te voegen aan mijn Living Dex. En dan nog een extra vangen voor de BlueBerry Living Dex.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Een duidelijk en mooi overzicht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EHOQTwepWX1TLs5G0UFJn9nMP0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UMTyc7Y3x9cS9MIMwmTAUhvC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:17
Ik zal volgende week in mijn weekje vakantie ook maar eens kijken of de switch nog leeft(staat al weer een tijd stroomloos), en als die het doet maar eens aan de dlc beginnen 😋.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik zal volgende week ook eens kijken of mijn switch nog leeft, staat al weer een tijdje zonder stroom 😂.
Dan ga ook eens beginnen aan de dlc 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Carlos0_0 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 06:47:
Ik zal volgende week in mijn weekje vakantie ook maar eens kijken of de switch nog leeft(staat al weer een tijd stroomloos), en als die het doet maar eens aan de dlc beginnen 😋.
Of zet hem nu alvast in de oplader, dan weet je zeker dat je in dat weekje vakantie kunt gaan spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ja, Nintendo Switches kunnen niet goed tegen leeg zijn, net zoals de meeste apparaten met een Lithium ion accu.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
whahas schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 22:41:
Ja, Nintendo Switches kunnen niet goed tegen leeg zijn, net zoals de meeste apparaten met een Lithium ion accu.
Tja als ik iets niet gebruik gaat het uit, net als mijn pc staat al weer sinds zaterdag uit.
Ook verlengsnoer knopje om, scheelt weer stroom / sluimer verbruik.

Maar hij zal het vast wel doen straks weer, niet de 1ste keer dat die stroomloos geweest is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Oh, je hebt het apparaat helemaal uitgezet?
In dat geval is er niet veel aan de hand, verwacht ik.
Houd rekening met wat updates.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Um nee ik denk dat het gewoon weer is leeg gelopen, maar goed hij zal het vast wel weer doen.
Maar goed laten we het weer over Pokemon hebben, en niet over een switch die uit is :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Handig overzicht idd, maar mag ik vragen waarom er 2 doorgekrast zijn? Als het gaat om spoilers verwacht ik ze alle 4 doorgekrast namelijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Blijkbaar is TM223 onmogelijk te verkrijgen in Pokemon Scarlet :')

Omdat het Shieldon TM onderdelen vereist... en Shieldon is niet te vinden in Scarlet. Wordt gefixed in een update ergens in Januari. Tot dan kun je eenmalig 10 TM 223 krijgen via Mystery Gift.

Niet dat de move zo nuttig is, want het gaat om Metal Sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Maakt me ergens wel benieuwd of er dan ook een TM is die Cranidos onderdelen vereist. Of hebben ze alleen Shieldon gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Autofan1985 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:03:
[...]

Handig overzicht idd, maar mag ik vragen waarom er 2 doorgekrast zijn? Als het gaat om spoilers verwacht ik ze alle 4 doorgekrast namelijk. ;)
Ik heb eerlijk gezegd ook geen enkel idee, kwam deze handige afbeelding tegen via Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
En voor de mensen die Alcremie willen laten evolueren maar niet weten welke soorten en manieren er zijn zie dit handig overzicht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDllwUFNs_2ded21Wr6E1t3nM7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ryeTv2aavCtU6PtXI1id3rql.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AEqYl6fgNXRDojufQ0CdFp19bA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SnEWsWyU0oSxAqCvmBB9hM7i.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ph-lNKuydOSh8OD2gmCw_8VvSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FYHZ1pGZSObBd5Yj1t57pvPJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Je vergeet de Shiny Variant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
De interessante manieren om Pokémon te evolueren raken een beetje op.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45

11 januari een epiloog blijkbaar

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Autofan1985
Ben benieuwd waar ze mee komen idd.

• Mars18
Hoorde het bij raid hour van iemand deze week, erg benieuwd.
Heerlijk spel, 92 uur op de klok staan en pas weer sinds najaar gaan spelen helaas, en jullie?

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 21-12-2023 15:08 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Autofan1985
Ik zit richting de 600 uur inmiddels, maar heb momenteel ook geregeld Sword weer open. Ben daar op Zekrom aan het hunten in de Dynamax Adventures. Zodra ik die shiny heb, heb ik alle DA legendaries shiny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Net begonnen aan dit spel en al wat gevangen.
Wat bedoelen ze met dit,als ik een pokemon verslagen hebt komt dit er steeds op.
Lenchonk hair X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
svenn15 schreef op maandag 25 december 2023 @ 08:07:
Net begonnen aan dit spel en al wat gevangen.
Wat bedoelen ze met dit,als ik een pokemon verslagen hebt komt dit er steeds op.
Lenchonk hair X1
Dat zijn items die voornaamelijk bedoeld zijn om TMs te maken. Als je bij de Pokemon Center bent, is er aan een van de zijkanten een groene machine. Die machine zet die materialen om in TMs.

Daarnaast worden ze ook gebruikt in een nieuwe machine die met de Indigo Disk DLC is bijgekomen om random items te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nou heb mijn switch ook eens tot leven gewekt, en aan de 2de dlc begonnen.
Direct al een enorm - punt van de dlc, alle pokerons in dit nieuwe gebied zijn veel te hoog level in het wild.

Dit was het zelfde met de remake van diamond & Pearl in die underground, leuk dat ik een Charmender of Ryhorn van level 65 tegen kom, Dat is toch veel te hoog moet ik er mee nog me z'n hoog level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Carlos0_0 schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:23:
Nou heb mijn switch ook eens tot leven gewekt, en aan de 2de dlc begonnen.
Direct al een enorm - punt van de dlc, alle pokerons in dit nieuwe gebied zijn veel te hoog level in het wild.

Dit was het zelfde met de remake van diamond & Pearl in die underground, leuk dat ik een Charmender of Ryhorn van level 65 tegen kom, Dat is toch veel te hoog moet ik er mee nog me z'n hoog level.
De reden daarvoor is simpel: jijzelf bent ook al van een hoog level. Je hebt al de E4 verslagen in de main-game, ook gedurende de 1e DLC heb je sterke tegenstanders gehad.

Zodoende zouden jouw Pokemon ook van een hoog level moeten zijn. En de tegenstanders die je gaat tegenkomen zijn ook allemaal van een hoog level.

Dit is dus allemaal uitgebalanceerd naar elkaar toe. Daarnaast heb je met een gevangen Pokemon ook dat je dan minder hoeft te trainen/levellen om deze op adequaat niveau te krijgen. Er is minder grinding dan. Toch is er meer uitdaging doordat ze minder makkelijk te vangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Net even de 4 legendaries binnen gehaald van Blaines zoals ik elke week probeer te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Battlen jullie steeds auto of doen jullie de battles zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
svenn15 schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:06:
Battlen jullie steeds auto of doen jullie de battles zelf ?
Ligt eraan. Heb ik XP nodig, dat battle ik zelf. Anders Auto-Battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Auto battle? En dat levert minder XP op ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Carlos0_0 schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:13:
Auto battle? En dat levert minder XP op ?.
Dat levering zener minder op. Auto-Battle doe je door met de rechter schouderknop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Oh bedoelen jullie dat met auto battle, dat doe ik echt nooit.
Moet wel weer effe trailers doen, zit op precies zelfde level als Elite4 in de nieuwe dlc dus krijg ze nu niet verslagen 😋.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:24:
Net even de 4 legendaries binnen gehaald van Blaines zoals ik elke week probeer te doen :)

[YouTube: Get ALL New Indigo Disk Paradox Pokemon WITHOUT buying DLC]
Dit is ook onmogelijk volgens mij hoor, tenminste met de gratis bots dan.
Zit nu al 10 keer op search link trade te klikken, kom iedere keer bij een speler uit in plaats van bot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Carlos0_0 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 08:54:
[...]

Dit is ook onmogelijk volgens mij hoor, tenminste met de gratis bots dan.
Zit nu al 10 keer op search link trade te klikken, kom iedere keer bij een speler uit in plaats van bot.
Soms ben je een middag bezig, maar zoals op de feestdagen zijn er minder mensen actief. Vooral rond deze tijden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik heb het dus nu geprobeerd of nou ja deze ochtend, na 15 keer ofzo was er klaar mee, heb geen zinnen middagje op link search te drukken 😂.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Carlos0_0 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 12:35:
Ik heb het dus nu geprobeerd of nou ja deze ochtend, na 15 keer ofzo was er klaar mee, heb geen zinnen middagje op link search te drukken 😂.
Het is dat ik geen member bots mag doorsturen, want heb er toegang tot. Anders had ik het gedaan, het kan soms heel snel gaan maar soms ook ontzettend lang duren voordat je er een vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik vind dat soort manier van verzamelen toch wel merkwaardig.
Tegelijkertijd snap ik dat je al die 'betaalmuren' ook zat kunt zijn.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Zie ik dat nu goed dat om meer BP te verdienen(Zodat je elite4 kan doen bijv), je verplicht Nintendo online moet hebben en dingen samen moet doen ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Carlos0_0 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:12:
Zie ik dat nu goed dat om meer BP te verdienen(Zodat je elite4 kan doen bijv), je verplicht Nintendo online moet hebben en dingen samen moet doen ?.
Dat is voor de schnapps waarvoor je in een union circle dingen moet doen. Dat kan lokaal zonder online als je meerdere switches hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sir_Lion schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:25:
[...]

Dat is voor de schnapps waarvoor je in een union circle dingen moet doen. Dat kan lokaal zonder online als je meerdere switches hebt.
Die heb ik niet heb er maar van de 1ste generatie switches nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Carlos0_0 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:11:
[...]

Die heb ik niet heb er maar van de 1ste generatie switches nog :).
Ikzelf heb ook nog een 1e gen Switch, maar daarnaast de OLED gekocht. Wel een aanrader die OLED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Carlos0_0 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:12:
Dat is dus een van die betaalmuren waar ik het over had. Met 1 systeem en 1 spel zonder online of contacten kun je nooit alles uit de spellen halen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Aan de tweede DLC begonnen en het verbaast me dat er veel sneller shinies spawnen in de wereld, is dit een foutje of bewust zo gedaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIWkoOEpcUCDPeXNYxKm1tY-uCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xVT9E1BeZoMbfSjP4PzVUdsu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0GxINS1VLt8ub2Nm6yWwhRCOBpg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uqkEhCcn3oCQqi9ACznqiW9l.jpg?f=fotoalbum_large

Er kwam tijdens het vangen van een wilde Pokémon een Magmar toekijken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMNfyIf6RQnN1IydB7qfarNJj_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DtjjNwFeFNpj4d5TaWRNEqLH.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vermaak me tot nu toe best goed met de tweede dlc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Viel mij ook al op inderdaad, ik laat ze alleen gerust lopen en vang ze niet perse 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenn15
Een 10 uurtjes in het spel zitten en onderweg naar de eerste team rocket.
Erger me totaal niet aan de problemen van het spel.

Speel het wel met een website waar de juiste volgorde staat voor af te leggen,zonder die website is het totaal niet duidelijk welke gyms enz je eerst moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dat snapte ik dus ook niet tot 2 keer aan toe het spel gestaakt, en gedacht nee zo is het niet leuk,
Echter kwam ik er dus een jaar later achter bij poging3, dat het pokemonCenter je op weg helpt. Die zegt waar je heen kan gaan het beste(En kan eventueel de plek markeren op je kaart gelijk).

Dus ja alle tekst zo snel weg klikken is niet altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Dat is in de meeste RPG's niet handig.

Het spel heeft een open wereld. Je mag zelf de volgorde kiezen waarin je de badges behaald. Alleen de levels passen zich helaas niet aan aan de volgorde die je kiest. Daardoor lijkt het alsof er een geijkte volgorde is.
Dat is niet zo, mits je tenminste bereid bent om je Pokémon extra te trainen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
whahas schreef op zondag 31 december 2023 @ 04:50:

Het spel heeft een open wereld. Je mag zelf de volgorde kiezen waarin je de badges behaald. Alleen de levels passen zich helaas niet aan aan de volgorde die je kiest. Daardoor lijkt het alsof er een geijkte volgorde is.
Er is wel een volgorde? Er is toch geen reet aan om eerst je pokemon te levelen voor een gym waar pokemon lvl 30 zijn, om vervolgens naar een gym te gaan met pokemon van lvl 15?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:30
whahas schreef op zondag 31 december 2023 @ 04:50:

Ik heb een guide gezocht van de zwakste tot de sterkste. Anders ben je zwaar overpowered en is de lol er wel vanaf.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Het gps systeem blijft toch onduidelijk. Na een gevecht draait je personage soms ook van kant zodat je totaal niet meer weer naar waar je moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
svenn15 schreef op zondag 31 december 2023 @ 10:21:
Het gps systeem blijft toch onduidelijk. Na een gevecht draait je personage soms ook van kant zodat je totaal niet meer weer naar waar je moet
Ja klopt die map hebben ze niet goed gedaan, erger me daar wel aan vaak.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Het is een open wereld spel zonder level scaling. Ik kan het ook niet helpen.
Ik heb een kant gekozen tijdens mijn blind nuzlocke die me interessant leek. Ik heb mijn blind nuzlocke gehaald. Ik heb veel plezier gehad aan het doorspelen van het spel, deels doordat ik niet wist waar ik als eerste naartoe moest.

Ik heb overigens geen problemen gehad met de kaart. Wel fijn dat deze nog verbeterd is.
Ik had dan weer moeite met de snelkoppeling vinden naar de pokédex. 😅

Tijdens het gebruiken van de kaart vind ik het prettig om een bestemming in te stellen. Wanneer je dan de kaart weg doet, oriënteert je personage zich naar de plek waar je heen wil.

[ Voor 16% gewijzigd door whahas op 31-12-2023 18:19 ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RIhQJ2KrEKRBCj9HPV8Qg-wA6pg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9o7pFW2tHU0mndozQ8qVxxvR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 16-09 13:52
Sir_Lion schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:25:
[...]

Dat levering zener minder op. Auto-Battle doe je door met de rechter schouderknop te klikken.
O dat wist ik niet, heb zinds kort het spel, en dacht ik zie een grote groep pokemon laat ik mijn pokemon snel de groep verslaan behalve 1 die ik wil vangen.

Dacht dat auto-battle even veel XP gaf als normaal battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Nee, gelukkig niet.
Dat zou de gameplay van de spellen te veel aantasten, vind ik.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik heb nog geen enkele raid gehad die ik echt leuk vond.
Sommigen zijn gezellig. Alleen dat komt dan puur omdat ik het dan met vrienden doe.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op maandag 8 januari 2024 @ 16:58:
[...]

Ik heb nog geen enkele raid gehad die ik echt leuk vond.
Sommigen zijn gezellig. Alleen dat komt dan puur omdat ik het dan met vrienden doe.
Ik vind Raids an sich niets aan. Maar ik probeer wel al die speciale raids (met bijv. Mightiest Mark) wel te vangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Uh guys? Whats going on here...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlmdg2o3M4HhJOwA1gM31WEKzv0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4rAjwDU6NmsEnaD9QoJTme4S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• whahas
Pokémon hentai! 🫣😇😂

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpyBWuS8MdAzxTM1oyqr6DKxnn8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g6v30TJDQJGQOcdEHcTXJwcD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3nk4xQoIlChWUf3_Td6rPPKnIWY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3GE1lPOy51UC3ROZQ81Sc2UZ.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_0ReU8ecQqEq_oxYQosa2OKLQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47Uz2UCtB5JplJTXAQvcWPkZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Op zich leuk dat er nog patches komen.
Ik wil ergens dit jaar verder gaan met het spel. Alleen speel ik ook al sporadisch Marvel's Spider-Man 2, dus het kan nog even duren.
Van wat ik gespeeld had in The Indigo Disk beviel het me wel.

*Gaat weer verder genieten van zijn nieuwe glasvezel verbinding*

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:30
Hoe is de stabiliteit? Heb alle DLCs expres niet gekocht. Een beetje uit protest voor de slechte prestaties van het spel.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Alekz87 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:47:
[...]

Hoe is de stabiliteit? Heb alle DLCs expres niet gekocht. Een beetje uit protest voor de slechte prestaties van het spel.
Oh daar is weinig aan veranderd in mijn ogen maar het was toen al vrij snel duidelijk dat het niet via updates opgelost kon worden, vaak nog lage framerate bij het rond lopen en helemaal bij het snel rondlopen op je mount. echt heel jammer maar heb wel ondanks dat de dlc's met plezier gespeeld en moet de tweede nog steeds uitspelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Ik speel het spel gisteren maar ben tot nu toe verrast. Ik was er vanuit gegaan de nodige problemen tegen te komen maar buiten de achterhaalde graphics heb ik na vijftien uur nog geen issues gehad. Framerates kan ik niets over zeggen omdat ik me gelukkig mag prijzen het verschil niet te zien tussen 30 fps en 120 fps.
De game bevalt me veel beter dan Arceus en hopelijk gaan ze in deze stijl door, al hoop ik dat ze grafisch wel flinke stappen gaan maken, Pal World ziet er véél beter uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
kwam jammer genoeg aan het einde van de verhaallijn achter dat je de foto's van de badges niet kan terug zien, dus besloot maar het opnieuw te spelen.

vindt wel een leuk spel om af en toe een paar uur op de bank te spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzAXgliK177pg38rOcIZsso81qM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vGzKcG8Kjp2laoi3jrhqcKln.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik merk dat ik niet door die laatste dlc heen kom, de rest heb ik allemaal uitgespeeld en de volledige Pokédex gehaald. Maar het feit dat je Pokémons uit de gebieden moet gebruiken bij de gyms veranderd zo ontzettend de gameplay dat ik nog niet echt weer de motivatie heb gevonden om door te gaan spelen, hoe hebben jullie dit aangepakt? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:17:
Ik merk dat ik niet door die laatste dlc heen kom, de rest heb ik allemaal uitgespeeld en de volledige Pokédex gehaald. Maar het feit dat je Pokémons uit de gebieden moet gebruiken bij de gyms veranderd zo ontzettend de gameplay dat ik nog niet echt weer de motivatie heb gevonden om door te gaan spelen, hoe hebben jullie dit aangepakt? :D
Ik ben daarom ook de laatste tijd meer aan het hunten in de Pre-Switch games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:48:
[...]

Ik ben daarom ook de laatste tijd meer aan het hunten in de Pre-Switch games.
Ja snap ik heel goed, kwam jij er ook om die reden niet doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:59:
[...]

Ja snap ik heel goed, kwam jij er ook om die reden niet doorheen?
Eerder dat er nog te veel te doen was in de DLC. Denk dat ik paar weken geleden pas die DLC voor Pecharunt heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:00:
[...]

Eerder dat er nog te veel te doen was in de DLC. Denk dat ik paar weken geleden pas die DLC voor Pecharunt heb gedaan.
Die heb ik volgens mij ook nog niet gehaald, wel heb ik die Pokémon toen gekregen via ruilen. Wanneer ik weer minder op de Xbox en Playstation te spelen heb, zal ik het spel vast nog wel een kans geven. Moet ook nog verder met Pokémon Shining Pearl, waar ik mezelf even was verloren in de underground want dat is zo verslavend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik heb de tweede DLC, die dus blijkbaar niet op het kaartje erbij past, ook nog niet uitgespeeld.
Zelden ben ik zo laat geweest met alles van Pokémon spelen. Ik ben ook andere spellen aan het spelen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:16
Zo, na een hele tijd ben ik maar eens alle Snacksworth legendaries aan het vangen. De Pokédex heb ik bijna compleet, m.u.v. de twee Scarlet paradox Pokémon uit de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
ParaDroid2 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:20:
Zo, na een hele tijd ben ik maar eens alle Snacksworth legendaries aan het vangen. De Pokédex heb ik bijna compleet, m.u.v. de twee Scarlet paradox Pokémon uit de DLC.
Wat zijn 'Snacksworth' legendaries?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
whahas schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:07:
[...]

Wat zijn 'Snacksworth' legendaries?
Snacksworth is een man die bij BLueberry staat wanneer je de stories heb uitgespeeld
Hij geeft je snacks voor pokemon, en een hint waar je ze kan vangen

Hieronder kan je alles er over lezen

https://www.serebii.net/s...nacksworthlegendary.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
samlans schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 09:11:
[...]

Snacksworth is een man die bij BLueberry staat wanneer je de stories heb uitgespeeld
Hij geeft je snacks voor pokemon, en een hint waar je ze kan vangen

Hieronder kan je alles er over lezen

https://www.serebii.net/s...nacksworthlegendary.shtml
Ah, vandaar dat ik het niet ken, ik heb de tweede DLC nog niet uitgespeeld.
Misschien vanavond eens verder gaan. Is lekker rustig spelletje voor bij dit weer.

Bedankt voor het melden!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 21-07 18:28
Hoi, is de nieuw Pokemon scarlet/violet een goed speel voor Nintendo Switch en wat is je favoriete pokemon?

Wat is jouw ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
gamermax schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 23:47:
Hoi, is de nieuw Pokemon scarlet/violet een goed speel voor Nintendo Switch en wat is je favoriete pokemon?

Wat is jouw ervaring?
Ja en nee,

Het verhaal zit heel goed in elkaar en de vrijheid die je als speler krijgt in de open wereld van Pokémon Scarlet & Violet vond ik persoonlijk heel fijn, overal lopen wilde Pokémon die je kan vangen. Je kan er echt jouw eigen avontuur van maken, want de volgorde van de gyms bepaald je zelf of wil je toch eerst een basis overnemen of een titan verslaan? Het kan echt allemaal zoals jij het wil, als jouw pokémon het juiste level zijn.

Ik vind het een prachtige spellen en het had nog mooier kunnen zijn als Gamefreak ervoor had gekozen om de spellen beter te optimaliseren, want soepel lopen ze zeker niet. Heb zelf altijd met veel framedrops gespeeld en nog nooit met een soepel spel, zelfs niet met alle updates die uitgebracht zijn door de jaren heen.

Maar moet je hem daar voor laten liggen? Die keus is echt aan jou, want daar kan ik natuurlijk geen beslissing in maken O-)..

@Sir_Lion @whahas @Autofan1985 Hebben ook heel veel tijd in deze spellen zitten, ik tag ze even zodat hun jou misschien ook nog advies zouden kunnen geven over hun speelervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 21-07 18:28
G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 08:10:
[...]

Ja en nee,

Het verhaal zit heel goed in elkaar en de vrijheid die je als speler krijgt in de open wereld van Pokémon Scarlet & Violet vond ik persoonlijk heel fijn, overal lopen wilde Pokémon die je kan vangen. Je kan er echt jouw eigen avontuur van maken...
Ik ben een grote Pokemon fan en ik ben dankbaar voor jouw antwoord. Vrijheid en de open wereld is heel goed. Misschien kan ik vinden speciele Pokemon met mini-spelen of easter eggs met Pikachu? :)

[ Voor 3% gewijzigd door gamermax op 26-08-2024 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
gamermax schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 23:47:

Wat is jouw ervaring?
Zelf heb ik scarlet
Ik heb hem een keer het verhaal uitgespeeld om er achter te komen dat de er geen foto's waren gemaakt als je badges krijgt waar ik eerst van dacht wel

Daarna was ik Opnieuw begonnen, om leuke foto's te maken.
Ik zelf speel het meer uurtje a 2 op de bank in de avond met de tv of tablet die een film of series aan hebt

Het is een erg leuk spel waar je veel vrijheid in hebt waar je heen gaat en wat je doet.
Wel het verhaal wel oke is, is de gameplay wel goed.
Je moet alleen rekening meehouden dat het per persoon/moment verschild hoe hij loopt

Heb zelf wel een paar keer van een framedrop gemerkt als er veel gebeurd
Je merkt het vooral bij 1 gym waar je sunbloem moet verslaan zodat ze achter je aanlopen dat de gym het niet leuk vindt

heb het niet online gespeeld dus kan daar geen mening over vertellen

Mij favorite pokemon is feraligatr, maar deze zit niet in de game.
ik vindt zelf Iron Valiant en Roaring Moon van de nieuwe pokemon er wel vet uitzien
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.