Een soort Haags-kwartiertje voor Haas.
Ferrari wederom wereldkampioen wintertest!NoFearCreations schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:59:
Ik weet dat testdagen niks zegt, maar Ferrari lijkt het team to beat op dit moment.
BOOOM 💥 K-Mag posts the fastest lap of the day!
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 11 maart 2022
It’s a ⏱ 1:33.207 - that’s 0.325 quicker than Sainz’s best. #HaasF1 #F1Testing pic.twitter.com/x4ehOsWFsa
Kevin Magnussen is in ieder geval niet zijn snelheid kwijt
100% zeker dat Mercs volgende week weer iedereen omver blazen.
Glazenbol te bestellen via pm.
Glazenbol te bestellen via pm.
Zou toch mooi zijn als Haas een flinke sprong naar voren kan maken dit jaar, dat we eindelijk een vrolijk agressieve Steiner zien.
Wel mooi dat het uitgerekend Magnussen is die als eerste onder de langzaamste kwalificatietijd van Bahrein vorig jaar gaat (Mazepin, 1:33.273).NeverSettle schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:03:
[Twitter]
Kevin Magnussen is in ieder geval niet zijn snelheid kwijt
Ik vraag mij af op basis van wat Ted Mercedes in de top 2 plaatst. Ik heb alleen een stuiterende auto gezien en een ontwerp dat zich nog moet bewijzen. Ja, het is Mercedes, maar ik vond eigenlijk alleen Ferrari er echt sterk uitzien. Maar Ferrari denkt dat de titelrace al wordt gestart tijdens de wintertests, al vaker een fiasco gebleken.
Mooi ook hoe ze bij F1 TV uitgebreid uit gingen leggen wat sand baggen was, over hoe Mercedes hun auto vulde met zakken zand en vooral ook dat daar nu absoluut geen sprake van was.Chefbierrr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:10:
100% zeker dat Mercs volgende week weer iedereen omver blazen.
Moraal van het verhaal: Mercedes volgende week gewoon weer het snelste.
Ik vind die man al niet uitstaanbaar bij de Dakar, nu hier ook al. Mijn plezeier is op voorhand al wat vergalt hoor met de types die ik nu al twee dagen hoor.OMD schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:22:
Even een serieuze vraag.
Heeft Allard Kalff enige ervaring met formule 1? Hij roeptoetert dingen waar echt mijn broek van afzakt.
Ach, Olav maakte ook vaak fouten. Voor degene die Allerd Kalff minder vinden, hij gaat andere race series en de vrije trainingen bij Viaplay commentaar geven. De races zelf worden door Nelson en Melroy gedaan. Scheelt ook dat ze in duo's commentaar geven, en dus elkaar kunnen corrigeren.Bvanham schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:38:
[...]
Ik vind die man al niet uitstaanbaar bij de Dakar, nu hier ook al. Mijn plezeier is op voorhand al wat vergalt hoor met de types die ik nu al twee dagen hoor.
Zeuren over commentatoren mag hier (liever niet, maar meer on-topic dan hier): [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Dat commentaar op de commentatoren mag bij het zuster topic. Die eindeloze discussies hoef ik niet meer te horen er komt toch geen eind aan en het is nooit goed genoeg
Die komt morgen toch pas?pilskes schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:53:
Iemand die de "grote update" van Red Bull heeft kunnen ontdekken?
---RAWE CEEK!!!---
Dat is vandaag pas aangekomen dus ze verwachten morgen dat het erop komtpilskes schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:53:
Iemand die de "grote update" van Red Bull heeft kunnen ontdekken?
Het stuiteren schijnt relatief makkelijk te verhelpen te zijn. Daarnaast zal Ted vrij goed de subtielere signalen op kunnen pikken die aantonen hoe een team er voor staat en heeft hij een van de beste netwerken in de F1 wereld dus zal hij ook genoeg te horen krijgen van teams en de mensen daaromheen.codex schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:35:
Ik vraag mij af op basis van wat Ted Mercedes in de top 2 plaatst. Ik heb alleen een stuiterende auto gezien en een ontwerp dat zich nog moet bewijzen. Ja, het is Mercedes, maar ik vond eigenlijk alleen Ferrari er echt sterk uitzien. Maar Ferrari denkt dat de titelrace al wordt gestart tijdens de wintertests, al vaker een fiasco gebleken.
Het lijkt me allemaal nog mee te vallen. HAAS zet de snelste tijd in de post sessie. Dat is voor mij toch wel een duidelijk teken dat er echt niet 100% gereden wordt.
Overigens ook wel duidelijk dat de marshals wat betere zelfbeschermingen verdienen. Als die een stuk Carbon van Lattifi zijn auto in zijn gezicht had gekregen kon dat zomaar verkeerd aflopen. Levensgevaarlijk.
Overigens ook wel duidelijk dat de marshals wat betere zelfbeschermingen verdienen. Als die een stuk Carbon van Lattifi zijn auto in zijn gezicht had gekregen kon dat zomaar verkeerd aflopen. Levensgevaarlijk.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Drivers' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 2
[YouTube: Drivers' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 2]Team Principals' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 2
[YouTube: Team Principals' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 2]Dag 1 press conference Chocoball in "[F1 2022] Testdagen"
[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 19:27 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ricciardo zien we niet meer terug deze testdagen denk ik...
McLaren announces Daniel Ricciardo has now tested positive for COVID-19. He’ll isolate in line with local guidelines, and should be released in time to race next week #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 11 maart 2022
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net even gekeken naar de reserve coureur omdat ik dacht dat McLaren ze van Mercedes (Stoffel, Nyck) leent maar ze hebben Will Stevens en Oliver Turvey staan als test & development rijders. en nog steeds doet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:47:
Ricciardo zien we niet meer terug deze testdagen denk ik...
[Embed]
[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 23:04 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Morgen zal Norris denk ik gewoon rijden.Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:03:
[...]
Net even gekeken naar de reserve coureur omdat ik dacht dat McLaren ze van Mercedes (Stoffel, Nyck) leent maar ze hebben Will Stevens en Oliver Turvey staan als test & development rijders.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vraag is of Ricciardo er dan volgende week al bij kan zijn voor de eerste grand prix.
Edit: McLaren geeft zelf aan dat zijn deelname volgende week geen gevaar loopt.
[ Voor 13% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 20:14 ]
Ricciardo is wel in contact gekomen met MCL personeel de afgelopen dagen; dus dat zal ongetwijfeld consequenties hebben voor andere leden van het team.
Ik weet wel wie er niet bij was in die groep 😏
[volgende week zondag]
:strip_exif()/f/image/5HSpPtkeOCPa8tfV09GOUjZY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 11-03-2022 21:32 ]
Testing, one, two ...
Ze staan buiten hé, je bent niet gelijk besmet hoorDrials schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:41:
[...]
Best wel een ernstige zaak. Grote kans dat meerder rijders besmet zijn geraakt.
Ben zelf van de week besmet geraakt en vele collega’s met mij, terwijl de regels gehanteerd werden. Zou het niet onderschatten. Ze staan ook wel heel dicht bij elkaar.Freestuff schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:47:
[...]
Ze staan buiten hé, je bent niet gelijk besmet hoor
Ze zien er allemaal ook wel wat bleekjes uit..😂
[ Voor 7% gewijzigd door Drials op 11-03-2022 21:55 ]
Hij was op dat moment nog meerdere malen negatief getest.Drials schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:41:
[...]
Best wel een ernstige zaak. Grote kans dat meerder rijders besmet zijn geraakt.
Get well soon, @DanielRicciardo. 🧡
— McLaren (@McLarenF1) 11 maart 2022
Over to you for now, @LandoNorris. 🤝 pic.twitter.com/jtC51apZ2I
[ Voor 11% gewijzigd door Extigo op 11-03-2022 21:57 ]
Ben 2 maanden ziek geweest van de vaccinatie (Pfizer 1 & 2 gehad) en ben nu al meerdere keren wezen stappen en heb mensen met corona aangeraakt... niks, noppes, nada... krijg het gewoon niet.Drials schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:52:
[...]
Ben zelf van de week besmet geraakt en vele collega’s met mij, terwijl de regels gehanteerd werden. Zou het niet onderschatten. Ze staan ook wel heel dicht bij elkaar.
Ze zien er allemaal ook wel wat bleekjes uit..😂
Er valt helemaal niks te zeggen of je besmet raakt, ziek wordt of dood gaat aan het virus of vaccinatie.
Magnussen vs. Hamilton, let's go!hardware-lover schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:25:
[...]
Ik weet wel wie er niet bij was in die groep 😏
[volgende week zondag]
[Afbeelding]
Misschien Mazepin oproepen voor de tweede Haas?
Ted's Notebook dag 5:
[YouTube: #f1testing 2022 F1 Ted's Notebook #day5 #mercedes #ferrari #mclaren]
[YouTube: #f1testing 2022 F1 Ted's Notebook #day5 #mercedes #ferrari #mclaren]
Ik heb geen viaplay of F1 tv, dus ik zit dit topic de hele dag te f5en. Kunnen aub de pics komen van de zaterdag upgrade packages? 😬
Red Bull is nog aan het sleutelen maar er zou volgens de F1TV commentator een nieuwe vloer en andere sidepods gemonteerd zijn...Lynx schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:22:
Ik heb geen viaplay of F1 tv, dus ik zit dit topic de hele dag te f5en. Kunnen aub de pics komen van de zaterdag upgrade packages? 😬
Ik weet dat je van de zijkant nooit beide kanten in 1 keer kan zien. Maar wel lelijk zo die verschillende maten 44
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zou mooi zijn als ze ineens met een soortgelijk concept komen als MercedesTheebag schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:23:
[...]
Red Bull is nog aan het sleutelen maar er zou volgens de F1TV commentator een nieuwe vloer en andere sidepods gemonteerd zijn...
Volgens dezelfde F1TV-commentatoren past het nieuwe bodywork niet op de auto en zijn ze druk aan het sleutelen. Tot dusver is RBR de enige auto die nog geen ronde heeft gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door Maurice079 op 12-03-2022 08:43 ]
PSN: xMaurice93
Waarom draagt Sam wel een mondkapje en zij niet?
Zo die Alpine stuitert er vrolijk op los.
Hopelijk zitten de vullingen van Alonso er nog in straks.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik vind die nieuwe Mercedes sowieso net een UFO met die mega uitstekende vloer. Wordt nog eens extra benadrukt doordat er geen sidepods zijn imo
Was eigenlijk storender dat Sam een werkende microfoon had en zij nietJasphur schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:26:
Waarom draagt Sam wel een mondkapje en zij niet?
Maar volgens mij waren er vorig jaar al wat meer vrijheden om als je met een bubbel wat meer afgezonderd was en/of op TV dat het niet meer gedragen hoefde te worden. Hetzelfde als dat de coureurs het niet meer perse op hoefden voor interviews.
Huh waarom is de Alpine vandaag opeens vooral roze en gisteren nog vooral blauw?
Net onboard van de Mercedes. Hamilton zijn hoofd werd flink heen en weer geschud op het rechte stuk.
Vorig jaar zaten ze wel enigszins stabiel/rustig in de auto volgens mij
Vorig jaar zaten ze wel enigszins stabiel/rustig in de auto volgens mij
Ligt die McLaren nou zo laag?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Omdat er afspraken zijn gemaakt met de sponsor. Eerste 2 races zijn ze ook nog volledig roze, daarna zal het blauw met roze zijn.Grimmie187 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:33:
Huh waarom is de Alpine vandaag opeens vooral roze en gisteren nog vooral blauw?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Heb ook ervaring binnen het gezin met jonge kinderen die besmet zijn geweest en wij niks kregen. En dat 2x met en zonder de vaccinatie.ArcticWolf schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 22:00:
[...]
Ben 2 maanden ziek geweest van de vaccinatie (Pfizer 1 & 2 gehad) en ben nu al meerdere keren wezen stappen en heb mensen met corona aangeraakt... niks, noppes, nada... krijg het gewoon niet.
Er valt helemaal niks te zeggen of je besmet raakt, ziek wordt of dood gaat aan het virus of vaccinatie.
Een ding is zeker met covid dat niets zeker is.
Bijzonder om de RBR wagen zo te zien
Ze moeten nog even de HDMI 2 kabel inpluggen, zo amateuristisch dit.Jasphur schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:47:
Bijzonder om de RBR wagen zo te zien [Afbeelding]
Sidepods lijken slanker bij de RB. Ook wat meer 'deuken' er in.
ScherpHomeland schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:52:
[...]
Ze moeten nog even de HDMI 2 kabel inpluggen, zo amateuristisch dit.
Die nieuwe sidepods zien er wel strak uit.
Zag je die reactie in de pitbox.
Zie ik nou dat de sidepods gekrompen zijn maar met name het body work rond de motor veel smaller is geworden?
Edit: ja dus 😋
Edit: ja dus 😋
[ Voor 8% gewijzigd door Lynx op 12-03-2022 08:56 ]
Het is even wachten op goede foto's van bovenaf, zodat we kunnen vergelijken.Lynx schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:55:
Zie ik nou dat de sidepods gekrompen zijn maar met name het body work rond de motor veel smaller is geworden?
HAM zag ik veel minder stuiteren dan gisteren.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ze hebben dan ook die metalen rod aan de vloer nu.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 08:58:
HAM zag ik veel minder stuiteren dan gisteren.
Atlas#22744
Is Dr. Helmut flink afgevallen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Kon z’n side pods moeilijk checken in dat ene shot.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:02:
Kan ook best dat Red Bull de auto lichter heeft gemaakt. Geruchten gingen dat ze zelfs met de 3 kg extra nog te zwaar waren.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Lijkt er wel op inderdaad.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:02:
Foto van bovenaf vandaag.

Foto van bovenaf gisteren.

bron:AMuS
Foto van bovenaf gisteren.

[ Voor 32% gewijzigd door Chocoball op 12-03-2022 09:12 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Blijft een mooie livery
Wat we vorig jaar zagen bij RBR is dat Max op 1 ronde meestal een stuk sneller is dan Sergio. Ben daarom benieuwd wat RBR vanmiddag laat zien.
Ligt ook aan de omstandigheden, gisteren was het in de ochtend vrij warm en winderig en later werden de condities zelfs minder en gingen de tijden niet echt omhoog. Aan het einde van de middagsessie werd het weer beter.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:33:
Wat we vorig jaar zagen bij RBR is dat Max op 1 ronde meestal een stuk sneller is dan Sergio. Ben daarom benieuwd wat RBR vanmiddag laat zien.
De RBR is er niet lelijker van geworden in ieder geval.
Wat blijft het toch extreem gaaf om te zien wat ze kunnen maken met carbon.
Wat blijft het toch extreem gaaf om te zien wat ze kunnen maken met carbon.
HAM gaat weer stuiteren. Waarschijnlijk proberen ze weer of ze de auto toch niet wat lager kunnen leggen.
Zou mij niets verbazen als MER volgende week niet de snelste auto is.
Lees dat vele mensen op de paddock vinden dat Mercedes juist heel goed zijn in de langzamere bochten. Alhoewel ze wel steeds verkeerd uitkomen, maar wel snel.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:46:
HAM gaat weer stuiteren. Waarschijnlijk proberen ze weer of ze de auto toch niet wat lager kunnen leggen.
Red Bull blijft zicht verbazen over de hoge mate van onderstuur. De voorbanden zijn niet bijzonder sterk dus mogelijk zit daar het probleem. Daarnaast gaat Red Bull stukje bij beetje het gewicht verminderen volgens Marko.
Alpha Tauri kwam deze week met een nieuwe vloer om het stuiteren te verminderen maar het werd juist meer en is teruggegaan naar de oude vloer. Terwijl Marko aangaf dat de simulaties aangaven dat de nieuwe vloer beter was is de werkelijkheid anders.
Ricciardo mag volgens de lokale regels donderdag uit quarantaine. Mocht hij nog steeds posititief testen dan moet McLaren uitwijken naar de reserve coureurs van Mercedes en komen Nyck de Vries en Stoffel Vandoorne in beeld.
Alpha Tauri kwam deze week met een nieuwe vloer om het stuiteren te verminderen maar het werd juist meer en is teruggegaan naar de oude vloer. Terwijl Marko aangaf dat de simulaties aangaven dat de nieuwe vloer beter was is de werkelijkheid anders.
Ricciardo mag volgens de lokale regels donderdag uit quarantaine. Mocht hij nog steeds posititief testen dan moet McLaren uitwijken naar de reserve coureurs van Mercedes en komen Nyck de Vries en Stoffel Vandoorne in beeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 12-03-2022 12:39 ]
Dit denk ik ook. Ik ben wel gewend dat ze wat sandbaggen. Maar ze zien er bij de testen al niet lekker uit, en vorig seizoen waren ze, zeker aan het begin van het seizoen, na een slechte testweek best kwetsbaar gebleken.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:46:
Ferrari had al gezegd dat de topspeed op rechte stukken achterblijft en ze verwachten dat Mercedes er volgende week gewoon weer staat.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:46:
Eind van deze middag weten we waarschijnlijk wat meer.d-vine schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:52:
[...]
Ferrari had al gezegd dat de topspeed op rechte stukken achterblijft en ze verwachten dat Mercedes er volgende week gewoon weer staat.
Volgens Red Bull laat de GPS data zien dat Mercedes nog steeds niet volluit gaat en zeer snel is in de langzame bochten. Ik weet niet of Red Bull de "underdog tactieken" van Mercedes gebruikt om dat te zeggen.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:46:
Red Bulls GPS-Messungen zeigen: Der Mercedes ist sauschnell in den langsamen Kurven. Und er fährt noch mit deutlich reduzierter Power. "Dafür verlieren wir alles in den schnellen Passagen", wehren die Ingenieure ab.
Ik denk zeker dat RBR ook nog niet voluit gaat.Chocoball schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:53:
[...]
VolgensRed Bull laat de GPS data zien dat Mercedes nog steeds niet volluit gaat en zeer snel is in de langzame bochten. Ik weet niet of Red Bull de "underdog tactieken" van Mercedes gebruikt om dat te zeggen.
[...]
Het is uiteindelijk typisch Mercedes.
Met de testdagen niet voluit, andere teams als favoriet bombarderen. En er volgende week gewoon weer staan
Met de testdagen niet voluit, andere teams als favoriet bombarderen. En er volgende week gewoon weer staan
Dat denk ik ook. Nog geen reactie van Pirelli gezien maar in Barcelona reed niemand op de limiet en zat er nog een seconde in het vat volgens Isola. Zal hier denk ik ook het geval zijn.hansvk schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:54:
[...]
Ik denk zeker dat RBR ook nog niet voluit gaat.
Die Red Bull stuitert met afstand het minst van alle auto's.
Updates lijken goed te werken bij RBR. Ziet er ook stabiel uit, met hier en daar uiteraard nog wel verbeterpunten.
Voor de liefhebbers, de ondervloer van Williams.

Klopt, maar ik vind de Mercedes extreem laag liggen soms. McLaren lijkt qua rij hoogte zelfde als Red Bull maar klappert vreselijk.d0s schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:57:
Wishfull thinking: Mercedes kan niet voluit omdat de auto anders uit elkaar stuitertChocoball schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:53:
[...]
Volgens Red Bull laat de GPS data zien dat Mercedes nog steeds niet volluit gaat en zeer snel is in de langzame bochten. Ik weet niet of Red Bull de "underdog tactieken" van Mercedes gebruikt om dat te zeggen.
[...]
Voor de liefhebbers, de zijkant van WilliamsChocoball schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:59:
Voor de liefhebbers, de ondervloer van Williams.
[Afbeelding]
@Jasphur , straks voor de liefhebbers foto van Willams coureur ... met sixpack
Volgens AMuS is het laatste nieuws is dat naast Haas ook Wiliams langer mag testen vanwege de brand gisteren. Daarmee ontstaat de discussie of McLaren dan ook langer mag testen vanwege de problemen met de remmen of dat Alpine langer mag testen omdat die een brand in Barcelona hadden.
Begon pas om 9 uur en ze zijn aan het tweaken met die updates.Vos schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:10:
Schakel net in, vanwaar de weinige rondes van Perez? De rest fiks meer.
Dat dacht ik gisteren ook al te zien. Maar dat behoorlijke onderstuur is wat mij het meest zorgen baart. Vooral voor zo'n coureur als Verstappen, die houdt daar helemaal niet van en dat past ook niet bij zijn rijstijl. Vergt aardig wat aanpassing verwacht ik, van de auto en van Verstappen.d0s schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:57:
Testing, one, two ...
Weird. Die van Haas snap ik nog wel. Maar de rest is toch gewoon risico dat bij het testen komt kijken?Chocoball schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:14:
Volgens AMuS is het laatste nieuws is dat naast Haas ook Wiliams langer mag testen vanwege de brand gisteren. Daarmee ontstaat de discussie of McLaren dan ook langer mag testen vanwege de problemen met de remmen of dat Alpine langer mag testen omdat die een brand in Barcelona hadden.
Alle auto's hebben veel last van onderstuur? De balans lijkt niet helemaal 50/50 te zijn. De vorige generatie auto's hapte echt een bocht in. In vergelijking lijken dit wel vrachtschepen.hardware-lover schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:16:
[...]
Dat dacht ik gisteren ook al te zien. Maar dat behoorlijke onderstuur is wat mij het meest zorgen baart. Vooral voor zo'n coureur als Verstappen, die houdt daar helemaal niet van en dat past ook niet bij zijn rijstijl. Vergt aardig wat aanpassing verwacht ik, van de auto en van Verstappen.
Ik verwacht dat Max zich daar prima aan kan aanpassen. Maar vanmiddag in andere omstandigheden kan de situatie wel eens totaal anders zijn.hardware-lover schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:16:
[...]
Dat dacht ik gisteren ook al te zien. Maar dat behoorlijke onderstuur is wat mij het meest zorgen baart. Vooral voor zo'n coureur als Verstappen, die houdt daar helemaal niet van en dat past ook niet bij zijn rijstijl. Vergt aardig wat aanpassing verwacht ik, van de auto en van Verstappen.
"When you grow up your heart dies"
Ik hoop dat de updates daarbij helpen!sjaool schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:22:
[...]
Ik verwacht dat Max zich daar prima aan kan aanpassen. Maar vanmiddag in andere omstandigheden kan de situatie wel eens totaal anders zijn.
Onwijs lelijk die kieuwen maar het zal misschien straks op alle wagens zitten?
Dit inderdaad. Vooral in de langzame bochten is het niet om aan te zien. Een vrachtwagen komt nog sneller de krappe bochten door. Weegt wellicht ook wat minder
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hoe zit het eigenlijk met de rijstijl van ver? Bij Barcelona had iedereen het erover dat hij heel anders reed tov vorig seizoen. Doet hij dat nog steeds?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nee, ook dit seizoen hoeft het gezeur over Hamilton niet.
Nee, ook dit seizoen hoeft het gezeur over Hamilton niet.